"Az autó gyári hibák elleni védelme a fényezésre is kiterjed. Az igazolt hibát az autó teljes vagy részleges fényezésével szüntetjük meg, a gyártó standard feltételeinek megfelelően. Ez a szolgáltatás 36 hónapig tart az autó átadásának napjától kezdődően."
https://www.alfaromeo.hu/mopar/garancia
Persze függ attól hogy a vásárláskor éppen milyen garancia feltételek voltak ... :)
Forum >> Giulia
quash23-08-2023 21:44:53 // 31808
RomeoOne23-08-2023 21:29:43 // 31807
Most hétvégén a pályán sikerült új dolgokat kitapasztalni az autóval.
R-ben, de amúgy D-ben is, ha elkezdi az ember nyomni neki, meg nagyokat fékezni, gyorsan felismeri a helyzetet a váltó és gyorsan váltogat vissza fékezésnél, meg elkezdi magasan tartani a fordulatot. Ugye a fejlesztés alatt 800-szor átírt váltóprogram, hogy tökéletes legyen :)
A pályán viszont feltűnt, hogy bár eleinte hozta ezt a dinamikát, de aztán később néha bele kellet nyúlnom kanyarok után, akár 2-t is visszaváltani, mert ráléptem a gázra, és alig indult meg. Akkor láttam, hogy 2 ezer körüli csak a motor fordulat.
Nem volt teljesen világos, hogy miért, de azt hiszem megfejtettem.
A féket nem nagyon kíméltem, igyekeztem minél rövidebb féktávokat venni, így előfordult, hogy kapcsolt az ABS.
És ekkor volt az, hogy visszavett a lendülendből a comp. Onnantól, hogy már vészfékezésnek vette a dolgot, abbahagyta a visszaváltogatást és hagyta leesni a fordulatot.
Érdemes tehát keményebb hajtáshoz használni a gyorsulásmérőt, azt kitenni középre, a sebességet meg megtanulni egy pillantással leolvasni az óráról. Vagy többet cibálni a váltófület :) De azért elegánsabb (és gyorsabbá is tesz) tapadáshatáron fékezni, mint ABS-szel.
R-ben, de amúgy D-ben is, ha elkezdi az ember nyomni neki, meg nagyokat fékezni, gyorsan felismeri a helyzetet a váltó és gyorsan váltogat vissza fékezésnél, meg elkezdi magasan tartani a fordulatot. Ugye a fejlesztés alatt 800-szor átírt váltóprogram, hogy tökéletes legyen :)
A pályán viszont feltűnt, hogy bár eleinte hozta ezt a dinamikát, de aztán később néha bele kellet nyúlnom kanyarok után, akár 2-t is visszaváltani, mert ráléptem a gázra, és alig indult meg. Akkor láttam, hogy 2 ezer körüli csak a motor fordulat.
Nem volt teljesen világos, hogy miért, de azt hiszem megfejtettem.
A féket nem nagyon kíméltem, igyekeztem minél rövidebb féktávokat venni, így előfordult, hogy kapcsolt az ABS.
És ekkor volt az, hogy visszavett a lendülendből a comp. Onnantól, hogy már vészfékezésnek vette a dolgot, abbahagyta a visszaváltogatást és hagyta leesni a fordulatot.
Érdemes tehát keményebb hajtáshoz használni a gyorsulásmérőt, azt kitenni középre, a sebességet meg megtanulni egy pillantással leolvasni az óráról. Vagy többet cibálni a váltófület :) De azért elegánsabb (és gyorsabbá is tesz) tapadáshatáron fékezni, mint ABS-szel.
Fornitore23-08-2023 20:45:30 // 31806
Én nem láttam alapozót alatta csak a fekete műanyagot kicsit olyan érzésem volt mint ha fólia lenne mert csíkba le lehetett húzni a festéket. Szerintem egyszerűen szarul van megcsinálva a müanyagon ezek szerint a festés. Én szeretem nagyon a giuliat de se a 18 éves hondán sem pedig a 25 éves golfon nem volt ilyen sosem. Mindegy a festés garancia miatt lehet futok egy kört azért.
Peti16V23-08-2023 20:10:40 // 31805
És ezt hogy kell elképzelni, megérkezel egy hosszabb útról és lefújod sprayvel a kocsi orrát és letörlöd vmivel? Vagy lelocsolod utána egy vödör vízzel? Remélem nem csak egy rongy meg egy törlés, mert azzal hosszabb távon többet ártasz, mint használsz.
Peti16V23-08-2023 20:07:24 // 31804
Ennyi, te nyertél! 😀😀
Elengedem a témát, mindenki azt és úgy használ, ahogy szeretné 😉 Nekem sikerült összehangolódni ezzel a rendszerrel, amennyire utáltam az első úton, annyira megkedveltem azóta.
Elengedem a témát, mindenki azt és úgy használ, ahogy szeretné 😉 Nekem sikerült összehangolódni ezzel a rendszerrel, amennyire utáltam az első úton, annyira megkedveltem azóta.
SD23-08-2023 16:50:27 // 31803
de azt ne mond hogy lézerágyúval lőtted le:D
csak hogy leesett:)
de hátha.
csak hogy leesett:)
de hátha.
quash23-08-2023 16:09:14 // 31802
Én azért ezt visszavinném garanciában!
Festésre talán több is mint 3 év a gari!
Festésre talán több is mint 3 év a gari!
RomeoOne23-08-2023 13:56:08 // 31801
Hát a user error-ra nyilván nincs gari :D De az, hogy a lándzsás mosó lemossa a kocsiról a fényezést is, az már erősen jótállási kérdés.
SD23-08-2023 12:45:50 // 31800
Járdára parkolásra?:D
SD23-08-2023 12:45:34 // 31799
Szerintem festék lepattanásra nem érvényes a gari?
WarbiRunner (Gyuri)23-08-2023 12:40:14 // 31798
Garidőn belül le kell mosózni, aztán csinálják meg rendesen...
leopop323-08-2023 11:40:33 // 31797
Fasza akkor ezt is hozzáírom majd ha eljutottam a Giuliához hogy miket kell rajta módosítani.
Srác verdája jól néz ki kb hasonlóra akarom majd megcsinálni ha lesz Giuliám 😁
Srác verdája jól néz ki kb hasonlóra akarom majd megcsinálni ha lesz Giuliám 😁
SD23-08-2023 11:34:40 // 31796
Akkor viszont meg kell mosnom az autót mert valami por mehetett alá, vagy tüntet hogy 120-al megyek a pályán:D
Úgy nyűszített mint ami szét akar hullani garázsba beálláskor:P
Menne vissza a Baktabahn-ra a kis komisz:D
Úgy nyűszített mint ami szét akar hullani garázsba beálláskor:P
Menne vissza a Baktabahn-ra a kis komisz:D
G-MANN🍀23-08-2023 11:27:15 // 31795
Ez a betét még álom! Hibátlan😊
SD23-08-2023 11:01:02 // 31794
Van alatta, nekem alul ahol megjárdáztam látszik a fehér :O...
De valóban vagy bogár, vagy kő vagy valami sérülés lehet a kiinduló ok..
És utána egyszer csak jön le..
Lehet le kéne fóliáztatni?
De valóban vagy bogár, vagy kő vagy valami sérülés lehet a kiinduló ok..
És utána egyszer csak jön le..
Lehet le kéne fóliáztatni?
WarbiRunner (Gyuri)23-08-2023 10:53:05 // 31793
https://www.giuliaforums.com/threads/front-fascia-paint-peel.60338/
Ez szerintem nem elfogadható hogy megtörténik, de sajnos úgy tűnik nem egyedi hiba. Elég egy kőfelverődés, aztán bomlik tovább. No de hol az alapozó? Van alatta?
A javításához egyébként nem kell szétszedni az elejét, komoly helyeken ezt foltban lejavítják.
Ez szerintem nem elfogadható hogy megtörténik, de sajnos úgy tűnik nem egyedi hiba. Elég egy kőfelverődés, aztán bomlik tovább. No de hol az alapozó? Van alatta?
A javításához egyébként nem kell szétszedni az elejét, komoly helyeken ezt foltban lejavítják.
SD23-08-2023 10:46:51 // 31792
Bogáróldót használsz bogarat lézerágyúztál róla le épp?
Más is panaszkodott már hogy könnyen jön le :/
De talán az segít ha nem engeded rászáradni a bogarakat és mindig azonnal mosom le..
Kis rohadékok a lakkot kikezdik meg utána atommal lehet lerobbantani..
Ablaktörlőt is kikezdi szóval jobb időben, nálam van mindig spray...
Más is panaszkodott már hogy könnyen jön le :/
De talán az segít ha nem engeded rászáradni a bogarakat és mindig azonnal mosom le..
Kis rohadékok a lakkot kikezdik meg utána atommal lehet lerobbantani..
Ablaktörlőt is kikezdi szóval jobb időben, nálam van mindig spray...
Fornitore23-08-2023 10:18:24 // 31791
Na erre figyeljetek nehogy úgy járjatok mint én. Tegnap mosóban lekapta a víz sugár az első lökhárító bal oldalán egy csíkban a festéket , hát utána nem voltam boldog. A lándzsa nem ért hozzá kb 2-3 cm volt a távolság , tudom kicsit közeli de még egy autómnál sem volt probléma. Innentől csak legyezem a mosóba. Hazaérve volt még a javító festékből amit az 1db kőfelverődéshez vettem azzal kijavítottam. Ezért nincs kedvem újra fényeztetni a lököst. Esetleg ha ott újra megindul akkor. Csak óvatosan a mosókban!
SD23-08-2023 09:40:25 // 31790
SD23-08-2023 09:36:54 // 31789
Ez a műanyag légtelenítő tényleg para, de a fém nekem meg nem kóser a 800C részecskeszűrő mögött... szóval nem tudom jó megoldás-e..
De ez a youtuber olyan igénytelen, egyszer megkértem takarítsa már legalább ki az autóját:D
De ez a youtuber olyan igénytelen, egyszer megkértem takarítsa már legalább ki az autóját:D
SD23-08-2023 09:35:28 // 31788
Araszolásnál, bármilyen távra állítod be kb. annyira közelíti meg az előtted lévőt hogy a motorháztető felett egy vonalban látod az ő lökösét, az nem városi de normális táv, oda már nem pofátlankodnak be.
Menet közben meg a két rublikával én elvagyok városban is, amikor meg "ki nyer ma" megy akkor ki kell kapcsolni mert nem akarom azt megtapasztalni hogy valami ökör miatt besatuz és még nekem jönnek nekem..
Így is volt már hogy tempomattal váltottam sávot, épp csak felvillant a fék, és a mögöttem lévő azt hitte bünti jön, és megilyedt..
Arra mit mond a rendőr ha kifékezi a tempomat a másikat?:D
Menet közben meg a két rublikával én elvagyok városban is, amikor meg "ki nyer ma" megy akkor ki kell kapcsolni mert nem akarom azt megtapasztalni hogy valami ökör miatt besatuz és még nekem jönnek nekem..
Így is volt már hogy tempomattal váltottam sávot, épp csak felvillant a fék, és a mögöttem lévő azt hitte bünti jön, és megilyedt..
Arra mit mond a rendőr ha kifékezi a tempomat a másikat?:D
SD23-08-2023 09:31:46 // 31787
A full torlódó pályán én a külsőre szavazok általában ott ugye nem akarnak eléd bevágni, a belső erőszakoskodó sort nem preferálom.. de ha nincs nagy torlódás bemegyek belülre és ott haladok.
Egy dolgot amúgy nem tud amit más márkák állítólag tudnak, hogy jobbról ne előzzön:D
Ha előtted megürül a sáv, és 140-re van állítva 70-ről gyorsít, megelőzi azt aki bement előzni:D:D:D
Akkor le kell kapcsolni vagy fék:P
Egy dolgot amúgy nem tud amit más márkák állítólag tudnak, hogy jobbról ne előzzön:D
Ha előtted megürül a sáv, és 140-re van állítva 70-ről gyorsít, megelőzi azt aki bement előzni:D:D:D
Akkor le kell kapcsolni vagy fék:P
SD23-08-2023 09:28:59 // 31786
Igen 30 a legkisebb érték amire tudod állítani és amíg nem nyomsz féket megy 2-vel is, de pont ilyenkor a sávváltásokat, a betolakodókat nehezebb megemészteni.. de ha nyugodt és párhuzamos a forgalom akkor full jó.
Nekem nincs benne a dugó aszisztens:D én tudok magamtól ha akarok:D:D:D
De megállni így is megáll, csak ha pár másodpercig álltál akkor nem indul el, csak ha odapöccintesz a gázra, de utána követi az előtted lévőt.
Nekem nincs benne a dugó aszisztens:D én tudok magamtól ha akarok:D:D:D
De megállni így is megáll, csak ha pár másodpercig álltál akkor nem indul el, csak ha odapöccintesz a gázra, de utána követi az előtted lévőt.
Liquid23-08-2023 09:27:14 // 31785
na pont erre gondoltam :)
SD23-08-2023 09:26:23 // 31784
Én a sávtartónak egy értelmét látom, ha mész tempomattal abból tudod hogy látja-e a sávot:D Amúgy 99% kikapcsolom mert ráadásul ha hangosabban hallgatok zenét méghangosabb:D
SD23-08-2023 09:22:59 // 31783
Én a tempomat esetén azt tapasztalom hogy ha már nincs teljes átfedésben az előtted lévő nem fékez rá. Tehát ha megkezded az előzést időben akkor nem lassít.
Ezen kívül szoktam játszani a követési távolsággal, általában 2 egység de sokszor felveszem 4-re ha nyugodt a forgalom, az 1-et azért nem használom mert akkor annyira közel megy az előttem lévőhöz hogy nem látok ki mögüle, és gondolom ilyenkor agresszívabban fékez is ha kell.
Nekem inkább az a tapasztalatom hogy simán kielőzne kétkeréken is ha egy kis rést lát már adja a gázt:D
Ezen kívül szoktam játszani a követési távolsággal, általában 2 egység de sokszor felveszem 4-re ha nyugodt a forgalom, az 1-et azért nem használom mert akkor annyira közel megy az előttem lévőhöz hogy nem látok ki mögüle, és gondolom ilyenkor agresszívabban fékez is ha kell.
Nekem inkább az a tapasztalatom hogy simán kielőzne kétkeréken is ha egy kis rést lát már adja a gázt:D
Piritu - 1.000.00023-08-2023 09:19:26 // 31782
Négy távolságszintet lehet állítani. A legkisebbnél ketten fognak eléd besorolni :-)
Elvileg az araszolást tudja, még nem próbáltam.
Elvileg az araszolást tudja, még nem próbáltam.
RomeoOne23-08-2023 08:28:02 // 31781
Na, azt hittem ezt a műanyag légtelenítő csavart már megoldották a 159 óta, de ezek szerint nem tanulnak a hibából...
How to Fix A Huge Problem on Your Alfa Romeo Giulia Before it Happens.
How to Fix A Huge Problem on Your Alfa Romeo Giulia Before it Happens.
RomeoOne23-08-2023 08:27:05 // 31780
Ilyen erővel akkor be sem kapcsolom, aztán akkor lassít meg akkor gyorsít, amikor én akarom, csak a lábfejem kell billegtetni :DDD
Liquid23-08-2023 08:20:09 // 31779
mekkora távolságra tudod beállítani?
Egyedül fullos araszolós dugóban látnám értelmét. Ere alkalmas egyébként?
Mármint hogy elindul - 10-20-30 - megáll, aztán újra.
Egyedül fullos araszolós dugóban látnám értelmét. Ere alkalmas egyébként?
Mármint hogy elindul - 10-20-30 - megáll, aztán újra.
Peti16V23-08-2023 00:39:41 // 31778
De pont ez a lényeg, hogy nem lassít, ha nem akarod 😉
Liquid23-08-2023 00:37:09 // 31777
nyilván van amikor nehéz..., bár olyankor se jön jól a túlzottan beszari tempomat mert amíg lassít addig 3 román jön be eléd :)
Peti16V23-08-2023 00:26:13 // 31776
“Meg attól is függ ki hogyan vezet, én soha nem állok be a sorba vonatozni :)”
Kíváncsi vagyok, hogy ezt hogyan oldod meg, amikor mindkét sávban tömve van az autópálya? 🙂
Kíváncsi vagyok, hogy ezt hogyan oldod meg, amikor mindkét sávban tömve van az autópálya? 🙂
Peti16V23-08-2023 00:23:27 // 31775
Szó nincs indokolatlan fékezésről, nem is írtam ilyet, egyszerűen elkezdi a tempót elvenni, hogy felvegye az előtte haladó autóét. Ez nem hiba, ez a szerepe, máskülönben belemennél az előtted haladóba… Ha magára hagyod és nincs nagy sebességkülönbség a két autó között, akkor olyan finoman teszi, hogy nem is fékez, csak elveszi a gázt. De ha te épp nem ezt szeretnéd, akkor a gázt nyomva jobban ráközelíthetsz az előtted haladóra, majd amikor kitisztult a belső sáv, akkor vissza tudsz térni a kitartott sebességen. Ízlések és pofonok, én hamar hozzászoktam és már szeretek így pályázni.
A sávtartót még az első héten kinyomtam, a vészfék meg nálam is a legkevésbé érzékenyre van állítva, és bosszantott már fel, amikor benézett egy eggyel kijjebb haladó autót, de olyan is volt már, amikor megmentette nekem a kocsi elejét, úgyhogy nekem ez belefér, sztem mindent egybevéve hasznos cucc. Értem én, hogy az a hardkór, ha mindent mi csinálunk, de van azért olyan, amikor egy fárasztó nap végén vagy egy hosszabb úton már tompul az ember figyelme és olyankor jól jönnek ezek a segedletek.
A sávtartót még az első héten kinyomtam, a vészfék meg nálam is a legkevésbé érzékenyre van állítva, és bosszantott már fel, amikor benézett egy eggyel kijjebb haladó autót, de olyan is volt már, amikor megmentette nekem a kocsi elejét, úgyhogy nekem ez belefér, sztem mindent egybevéve hasznos cucc. Értem én, hogy az a hardkór, ha mindent mi csinálunk, de van azért olyan, amikor egy fárasztó nap végén vagy egy hosszabb úton már tompul az ember figyelme és olyankor jól jönnek ezek a segedletek.
Piritu - 1.000.00022-08-2023 23:17:22 // 31774
"vészfék bimbammot meg a legmegengedőbbre állítottam" - Anno a Super még a garázsba se hagyott bejárni amíg át nem állítottam. Ott volt a garázsban egy satupad, még nekimentem volna szerinte :-DD
Piritu - 1.000.00022-08-2023 23:15:18 // 31773
"még így is túl beszari" :-DD
Így van...
Így van...
Liquid22-08-2023 23:08:50 // 31772
Az elég nagy gond szerintem ha készülni kell gázzal arra hogy indokolatlanul fékezni fog :)
Én konkrétan megőrülnék tőle, a sávtartót kikapcsoltam, a vészfék bimbammot meg a legmegengedőbbre állítottam így már majdnem tényleg csak akkor szól ha elbambultam (amúgy nem, még így is túl beszari). Már okosság szerencsére nincs.
Csatlakozom Piritu-hoz, majd én eldöntöm mikor fékezek :) Ezek a cuccok olyan kicsi forgalomra vannak tervezve ami a magyar pályákon még éjszaka se nagyon van, esetleg az M6-on. Meg attól is függ ki hogyan vezet, én soha nem állok be a sorba vonatozni :)
Én konkrétan megőrülnék tőle, a sávtartót kikapcsoltam, a vészfék bimbammot meg a legmegengedőbbre állítottam így már majdnem tényleg csak akkor szól ha elbambultam (amúgy nem, még így is túl beszari). Már okosság szerencsére nincs.
Csatlakozom Piritu-hoz, majd én eldöntöm mikor fékezek :) Ezek a cuccok olyan kicsi forgalomra vannak tervezve ami a magyar pályákon még éjszaka se nagyon van, esetleg az M6-on. Meg attól is függ ki hogyan vezet, én soha nem állok be a sorba vonatozni :)
Piritu - 1.000.00022-08-2023 22:36:21 // 31771
"nem jött be" :-(
Peti16V22-08-2023 21:28:51 // 31770
Eleinte én is nagyon utáltam, de aztán rájöttem, hogy hogyan kell “átverni” és azóta nagyon megkedveltem. Annyi a trükk, hogy amikor észleli az utolérendő autót, akkor fel kell készülni, hogy a tempókülönbségtől függően hamarosan elkezd lassítani, és ilyenkor finoman a gázra lépve meg lehet tartani a sebességet. Ilyenkor akár bele is megy az előtted haladóba, amíg nyomod a gázt, nem lassít. Ezzel simán el lehet kerülni, hogy amíg elengedsz egy gyorsabban haladót, addig te belassulj a külsőben a lassabb autó mögött. Persze ahogy lelépsz a gázról, azonnal beletapos a fékbe, mivel ilyenkor már a kényelmes/biztonságos féktávon belül érzi magát, ezért amíg nem szokik hozzá az ember, lehet szépen bakkecskézni, de kis gyakorlás után szerintem nagyon jól használható. Én mindig így megyek, nekem ez így kényelmesebb és biztonságosabb, mintha teljesen manuális módban nyomnám. Ha még nem tetted, próbáld meg, ha meg már igen és nem jött be, akkor nincs jobb ötletem.
Piritu - 1.000.00022-08-2023 21:15:15 // 31769
Most vettem csapatszállítónak egy 11 éves 7 személyes off Doblót, a megtett 152e km-ével is vastagabbak a betétei. Tuti gyári mert az előző gazdája minden számlát adott a kocsihoz és fékcsere nem volt közte.
Mondjuk azt se értem hogy hogyan lehet hogy az autó egy karcolás sincs. Se kívül, se belül...
Mondjuk azt se értem hogy hogyan lehet hogy az autó egy karcolás sincs. Se kívül, se belül...
Piritu - 1.000.00022-08-2023 21:12:15 // 31768
Furcsa ilyet hallani.
Számomra az egyik legutálatosabb része a kocsinak ez a radaros tempomat. Szinte mindig tempomattal megyek és állandóan talál valami indokot hogy fékezzen. Egy biciklist nem lehet megelőzni a faluban mert beáll mögé...
Mondjuk lehet hogy egy kicsit régi vágású vagyok, de majd én lassítok ha kell. A sávtartót is max akkor kapcsolom be ha az utasoknak meg akarom mutatni hogy ezt is tud Júlia.
Már gondolkodtam egy downgraden. Sajnos nem elég visszarakni a korábbi kormánygombjait és proxy rendezni.
Ha valakinek van tapasztalata/ötlete hogy hogyan lehetne kivitelezni hogy "sima" tempót tartó tempomatom legyen, ne tartsa magában!
Számomra az egyik legutálatosabb része a kocsinak ez a radaros tempomat. Szinte mindig tempomattal megyek és állandóan talál valami indokot hogy fékezzen. Egy biciklist nem lehet megelőzni a faluban mert beáll mögé...
Mondjuk lehet hogy egy kicsit régi vágású vagyok, de majd én lassítok ha kell. A sávtartót is max akkor kapcsolom be ha az utasoknak meg akarom mutatni hogy ezt is tud Júlia.
Már gondolkodtam egy downgraden. Sajnos nem elég visszarakni a korábbi kormánygombjait és proxy rendezni.
Ha valakinek van tapasztalata/ötlete hogy hogyan lehetne kivitelezni hogy "sima" tempót tartó tempomatom legyen, ne tartsa magában!
Liquid22-08-2023 19:54:56 // 31767
köszi, ez nem ment meg :)
Stelvio kellene, és régebbi, meg még ifelhőm sincs :)
Stelvio kellene, és régebbi, meg még ifelhőm sincs :)
WarbiRunner (Gyuri)22-08-2023 17:58:01 // 31766
Szerintem kerékcserekor mérd majd meg a betéteket, ennyi km alatt 4mm-ig legyalulni az elég erős. Nálam a nagy fék bizos előny, könnyű kaszni+ erős fék az jó kombó, de azért ennyire nem hinném.. Volt vez.tech. tréning, aztán vagy négyszer fel-le 2000m-re, nem két óra, hanem sok. És alig hiányzik valami a fékből. Jól mérted te azt a 4mm-t?
SD22-08-2023 17:11:15 // 31765
Hát én lescreenshot-oltam a My22 Super-re vonatkozó dolgokat, valami 400+ oldal :D
Itt van fent.
Ez csak iCloud fiókkal nyitható, ha kell feltöltöm máshova is vagy ha valaki leszedi rakhatja :)
Itt van fent.
Ez csak iCloud fiókkal nyitható, ha kell feltöltöm máshova is vagy ha valaki leszedi rakhatja :)
Tommi22-08-2023 16:28:12 // 31764
Csatlakozom :)
Nekem is van a Stevioban radaros tempomat és nagyon szeretem. Eleinte kicsit fura volt, hogy helyettem fékez az autó (akár kemény stauval állóra is), de ha kitapasztaltad mi merre hogyan, zseniális kényelmi kütyü :)
Nekem is van a Stevioban radaros tempomat és nagyon szeretem. Eleinte kicsit fura volt, hogy helyettem fékez az autó (akár kemény stauval állóra is), de ha kitapasztaltad mi merre hogyan, zseniális kényelmi kütyü :)
Liquid22-08-2023 15:34:01 // 31763
Van valakinek titkos linkje az ePerhez? :)
Sajnos már nem működik a régi...
Sajnos már nem működik a régi...
SD22-08-2023 15:13:57 // 31762
Hétvégén autopályán mentem a vonatban, és valami miatt állóra kellett fékezni, tempomattal szépen lassított nem kellett közbeavatkoznom, pedig még az ütközésjelző is megszólalt, de olyan szépen megállt, tényleg jól meg van csinálva, nekem csak a vészvillogót kellett kitenni. Meg nézni hogy a köv majom megáll-e.
Persze figyeltem de pont annyival előbb fékezett hogy még nem kellet beleszólnom, egy pillanatra sem éreztem megkésettnek a reakciót.
Mondjuk akkor nem tudom miért ijeszteget az ütközés jelzővel, persze ha az előttem lévő már pattan valamiről akkor nem tudott volna megállni, szóval így nézve jogos hogy "én szóltam"
Nagyon kis pihentető gépjármű ez:)
És most már nem érzem hebehurgyának az egyenes-futást sem, vagy összeállt vagy megszoktam, megy mint a nyíl:)
Persze figyeltem de pont annyival előbb fékezett hogy még nem kellet beleszólnom, egy pillanatra sem éreztem megkésettnek a reakciót.
Mondjuk akkor nem tudom miért ijeszteget az ütközés jelzővel, persze ha az előttem lévő már pattan valamiről akkor nem tudott volna megállni, szóval így nézve jogos hogy "én szóltam"
Nagyon kis pihentető gépjármű ez:)
És most már nem érzem hebehurgyának az egyenes-futást sem, vagy összeállt vagy megszoktam, megy mint a nyíl:)
SD22-08-2023 12:28:49 // 31761
SD22-08-2023 12:15:56 // 31760
Pont a kis 2 órás szerpentinezésemen kezdtem el aggódni hogy legyúrtam a féket az autóról, de én is úgy látom hogy még 1 akár 2 szezon lehet benne.
Most 13k-nál járok
Az olaj igen, igazság szerint a 10es intervallumot most kéne nekem is megtartanom, de ha a héten nem viszem akkor már inkább a 14-hez (11k) leszek közel..
3 ezernél volt ugye egy cserém.
De lehet felkolompolom a budaörsieket, hogy mennyire vannak teli melóval, szabadsággal:)
Csak akkor viszont már az éves kötelező karbantartás legközelebb aug. lesz hmm
Most 13k-nál járok
Az olaj igen, igazság szerint a 10es intervallumot most kéne nekem is megtartanom, de ha a héten nem viszem akkor már inkább a 14-hez (11k) leszek közel..
3 ezernél volt ugye egy cserém.
De lehet felkolompolom a budaörsieket, hogy mennyire vannak teli melóval, szabadsággal:)
Csak akkor viszont már az éves kötelező karbantartás legközelebb aug. lesz hmm
WarbiRunner (Gyuri)22-08-2023 12:01:18 // 31759
Hány km-nél jársz? Kicsit gyorsnak tűnik a kopás. Nálam 22000km-nél elöl kb 7mm, hátul még több is.
Az olajról van kézzel fogható élményem most, a Giuliettát a BMW-s srácokkal szervizeltül le. Sajnos nem fotóztam, de ugye aki melózik, olajos a keze, nem fényképez. Menő volt BMW szervizben a piros Alfa XD
Szóval miközben kaptuk le a fékeket, megtörtént az olajcsere is. A bő egy év alatt most több ment bele, kb 10e km. Korom fekete olaj jött le, az olajszűrő pedig siralmas állapotban volt, kicsit már össze is volt szívódva. Egyszerűen városi használat mellet a 10e sok, vagy nagyon a határán van annak amit az olaj és a szűrő elbír.
Az 1.4 Multiair még EU5, a gyertyák 20e-nként cseréve, alacsony fordulaton nyektetés nincs, viszont napi indítás és rövid utak igen.
A srácok szemlélete tetszett, ők örültek a fekete olajnak. Ha fekete, akkor elvégezte a dolgát XD A szűrő ronda, de láttak rosszabbat, ettől baja még nem lesz. Legközelebb viszont sokkal kevesebb km-nél csinálunk egy cserét, és megnézzük úgy a szűrő állapotát. Gyakorlatilag belőjük így empirikusan a szeriz intervallumot.
Az olajról van kézzel fogható élményem most, a Giuliettát a BMW-s srácokkal szervizeltül le. Sajnos nem fotóztam, de ugye aki melózik, olajos a keze, nem fényképez. Menő volt BMW szervizben a piros Alfa XD
Szóval miközben kaptuk le a fékeket, megtörtént az olajcsere is. A bő egy év alatt most több ment bele, kb 10e km. Korom fekete olaj jött le, az olajszűrő pedig siralmas állapotban volt, kicsit már össze is volt szívódva. Egyszerűen városi használat mellet a 10e sok, vagy nagyon a határán van annak amit az olaj és a szűrő elbír.
Az 1.4 Multiair még EU5, a gyertyák 20e-nként cseréve, alacsony fordulaton nyektetés nincs, viszont napi indítás és rövid utak igen.
A srácok szemlélete tetszett, ők örültek a fekete olajnak. Ha fekete, akkor elvégezte a dolgát XD A szűrő ronda, de láttak rosszabbat, ettől baja még nem lesz. Legközelebb viszont sokkal kevesebb km-nél csinálunk egy cserét, és megnézzük úgy a szűrő állapotát. Gyakorlatilag belőjük így empirikusan a szeriz intervallumot.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
484
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?