Forum >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)02-01-2024 20:13:41 // 33360
A Lengyeleknél a Sprint a mai napig 280 lovas. Érdekes.

Nagyon jó felszereltség amúgy, az ülésekkel jól jártál:-)
Lev02-01-2024 20:09:44 // 33359
Köszönöm 🙂
Lev02-01-2024 20:07:38 // 33358
megörököltem:D
Lev02-01-2024 20:06:08 // 33357
Köszönöm :) sajnos nem ,minden évben variálnak valamit a felszereltségi szintekkel, de valahogy a 280 lóerős hátsókerék hajtással mindig kimarad itthon a kínálatból:)

Ezt írták anno róla:

"A Sprint elnevezést már a 60-as években is használta az Alfa Romeo, most ismét visszatér, egy sportos felszereltségi szintet jelölve. A Supernél eggyel jobb felszereltségi szint már komolyabb variálhatósággal érkezik. Az autót alapból műbőr/szövet ülésekkel szerelik. Felárért akár már elektromos/memóriás változatban is rendelhetünk bele bőrüléseket. Ebben az esetben - a bőrüléshez - már opció a fűthető kormánykerék, és első ülések. Ehhez a szinthez már megrendelhetjük az alumínium sebességváltó füleket, de a komolyabb, combtámaszos, memóriás, perforált bőrüléseket is megrendelhetjük hozzá. Ehhez a felszereltségi szinthez már 18-as kerekeket kapunk, de opcióként akár 19-est is rendelhetünk hozzá. Ugyancsak opció itt már az elektromos dupla napfényető."
WarbiRunner (Gyuri)02-01-2024 19:39:42 // 33356
Olyan nekem az első bő 10e km-en volt. Rondának is tartottam a hangját. Tartott gázon, gurulgatva hallatszott nagyon. Aztán valahogy kitisztult, elmúlt. Én már nem hallom azt az idétlen darálást. A hidegen injektor hang az volt mindig is, az teljesen normális. Mínusz fokokban az első km-en csinálja kb.
Az ingerküszöb feltolásról meg annyit, hogy napok óta Giuliettázok, és valamit nem értek. Vagy a téli gumi lett hirtelen vacak rajta (pont ugyanaz a típus mint a Giulián..), vagy hát nem tudom. Szegény kis autót állandóan elúsztatom, csúszkál-mászkál alattam. XD
Gabesz0102-01-2024 19:30:25 // 33355
Sziasztok, valaki tapasztalt már olyant,h benzines verziónál intenzív gyorsításkor beremeg-berázkódik az autó? Üzemmelegen.
SD02-01-2024 17:54:12 // 33354
Igen, olyan kávédaráló hangnak is lehetne hívni, vagy mikor a szomszéd fúr..
Kicsit kelletlenebb fémes hangja lesz és leginkább rész vagy kiszerhelesen hallható, ha nyomod neki akkor nem.
Mikor melegszik akkor egyértelműen csinálja mindig, ha el tudnám kerülni azt tenném…

De most ujabb idegesítő hangom is van:P hidegen kicsit kattog, vagy az injektorok vagy már lekoxoltam a sok városi menettel.. egyszerűen nincs hol meghajtsam:P

Most is korizásból hazafele, csak két kanyart gázzal vettem:D már nyült asszony nyaka még nem szólt:D
De legalább az olajat hajlandó volt inicializálni, 18k tehát 4k alatt ment el egy egység.

Hmm tudom használjam túlaggódom:D stb:D
G-MANN🍀02-01-2024 13:17:55 // 33353
Levi tiszteletbeli tag már😊
G-MANN🍀02-01-2024 13:16:10 // 33351
Nem nem 😅 az csak kellemetlen lenne 😉😁
SD02-01-2024 11:19:26 // 33350
De a hibrid felni nem akadály?:D
WarbiRunner (Gyuri)01-01-2024 22:13:30 // 33349
Egy 111 született ahogy látom 😄
WarbiRunner (Gyuri)01-01-2024 22:11:03 // 33348
Szépek ezek a kékek 😄 Néztem a blogodban , hogy az Új az Sprint felszeretség. Ilyen elérhető volt itthon? 280 lovas hátsókerék hajtású?
G-MANN🍀01-01-2024 22:07:53 // 33347
Sok minden kell hozá 🫢 és egy jó rendszám is az alábbi számokkal 😉

666, 777, 888, 999
WarbiRunner (Gyuri)01-01-2024 22:02:02 // 33346
Na ez a hang nekem új. Alapjáraton halllatszik hogy hangosabb, de én ha elindulok, már nem morog. D-ben is csinálja?
WarbiRunner (Gyuri)01-01-2024 21:56:57 // 33345
Szerintem a gpf állapottól függ, hogy van motorfék, vagy nincs. Nekem a Transzfogarason végig D-ben volt és halovány gyenge motorfék volt. Aztán néha, amikor sokat mentünk már lefelé, érezhetően megjött a motorfék. Na az pl úgy maradhatott volna, mert lefelékben tényleg zavaróan sokat kell a féket nyomni. Ki kell dobni alóla a gpf-et és kiírni ezt a marhaságot belőle. Legszívesebben kidobnám belőle a DNA kapcsolót is. Az D mód nekem frankó, legyen ott egy esp on-off kapcsoló, és ennyi.
SD01-01-2024 21:50:47 // 33344
Ezt a morgó hangot én is kifigyeltem már..
Nekem általában 2 egység olajhőnél kezdi el, és egy darabig csinálja…
De most télen hallgattam máskor is rá-rá kapcsolja.

Nem szeretem ezt a hangot.. de 3000felett már nem tudja csinálni:D
De hideg motorral meg ugye nem fogom nyomni…

Ilyenkor csinálja hogy extra hosszan kinyitja a szelepeket, és územanyagot utó fecskendez gyujtás nélkül talán.
SD01-01-2024 21:47:27 // 33343
Az hogy majd kell venned egy downpipe-ot, a supersprint kipurendszer előtt:D
SD01-01-2024 21:46:19 // 33342
Hát ezt a videót nagyon vártam, de az én bükki felvételem 70-el izgalmasabb volt:D
Hivatásos versenyzők ezek, féktávon rinyálnak:P
Aszondja lassú a váltó, kicsi a fék.. ehh:D

Pár lassítót berakhattal volna a pályára hogy legyen technikás rész is:P
Most akkor kakucsnak kampó?:/
SD01-01-2024 21:39:42 // 33341
Bevesztek a csapatba ha csináltatok egy 55-ös metricát?:D
Piritu - 1.000.00001-01-2024 21:09:20 // 33340
sima benzin 95 LE
RomeoOne01-01-2024 21:05:42 // 33339
Dízel az a Doblo? Nekem az 1.4 T-jet Bravo-nak is olyan semmi motorfékje van, hogy lejtőn még 3-asban is gyorsul...
Piritu - 1.000.00001-01-2024 20:39:43 // 33338
Dombon lefelé a Veloce se "vitorlázik" sebességben marad, elvileg van motorfék.
A gyakorlatban itt a sitkei dombon ez azt jelenti hogy a dombtetőn 90-nél lelépve a gázról 100-al érkezek meg a domb aljában a falutáblához, az 1,4 16V-s Dobloval meg 60-al.
RomeoOne01-01-2024 20:07:57 // 33337
Én egyszer Miskolcon vettem észre, ahol ilyen nagyon meredek utakon gurulgattam, hogy lefelé motorféket kapcsolt. Nem tudom, hogy mi a dolognak a mechanizmusa, de tud ilyet is. Máshol eddig nem tűnt fel a dolog. Ehhez mondjuk némileg hozzájárulhat, hogy én hegynek lefelé is a gázt szoktam nyomni :DDD

Kéne a középső kijelzőre egy műhorizont és akkor lehetne tesztelgetni ezt.

Mondjuk, az nagyon király lenne, ha mondjuk a G-Force mérővel át lehetne lapolni egy műhorizontot. Akkor benyomnám max hangerőn a Danger Zone-t és Flow! :D
Shadin01-01-2024 18:17:54 // 33336
Na ezt jól kipróbálom manuálban.
Shadin01-01-2024 18:06:05 // 33335
JTS is pont így melegíti a katalizátort :-)
Piritu - 1.000.00001-01-2024 17:38:51 // 33334
Neked még valamennyi van mert az N-ed még N.
A koromszűrőt úgy égeti ki hogy motorfék üzemben levegőt ad neki. Melegnek elég meleg, fűteni nem kell csak levegő kell az égéshez.
Reggel amikor elindítod érdekes, morgós hangja van olyankor fűti fel a rendszert. Ugyan ez a hang van egy hosszabb lejtmenetnél is amikor nincs motorterhelés.
Piritu - 1.000.00001-01-2024 17:21:46 // 33333
A 19-es Superrel megjártam a Grossglockner-t, lefelé lófütty volt a motorfék. Főleg a 2.0 TS-hez képest.
A Veloce N-ben meg ki is teszi üresbe ha az ember lelép a gázról. A D-t a hétköznapokra kicsit túlzásnak tartom. Főleg a pékek miatt, minden sarkon mérnek már...
Mindegy megszoktam, ez van.
Shadin01-01-2024 17:18:46 // 33332
Nem érzem, hogy ne lenne motorfék.
G-MANN🍀01-01-2024 17:14:57 // 33330
Ahol én járok, itt-ott hepehupa, jobban használható, a Super leérne sztm, vagy nem merném olyan dinamikusan használni
G-MANN🍀01-01-2024 17:13:20 // 33329
2019-ben még volt motorfék, 2021-ben N-ben, ha csak gurulok és leveszem a lábam a gàzról, akkor nekem nincs motorfék, de D-ben szerencsére van😁
Piritu - 1.000.00001-01-2024 17:10:43 // 33328
Nekem jobban tetszett alacsonyan :-(
Piritu - 1.000.00001-01-2024 17:09:02 // 33327
Kösz a javítást, elírtam :-(
G-MANN🍀01-01-2024 17:07:06 // 33326
14 mm, mindenen is átmegy és nem ér le az orra, álom!🤩
Piritu - 1.000.00001-01-2024 17:02:49 // 33325
Mindössze annyi hogy nincs motorfék mert aközben regenerál.
Shadin01-01-2024 16:49:08 // 33324
Az enyém már biztosan részecskeszűrős, mi ennek a hátránya?
Lev01-01-2024 16:39:06 // 33323
Köszönöm szépen!:)
RomeoOne01-01-2024 16:37:23 // 33322
Gratula az új vashoz!
RomeoOne01-01-2024 16:26:56 // 33321
Ezek 18-as kerekek. Ilyen pl. Gyuri télije is.
Piritu - 1.000.00001-01-2024 15:56:23 // 33320
2017.03.10. Super, valószínűleg 19-es kerekekkel:
Piritu - 1.000.00001-01-2024 15:49:34 // 33319
A Superem 18-as kerekekkel:

A tied magasabbnak tűnik.
WarbiRunner (Gyuri)01-01-2024 15:27:08 // 33318
automata volt a 2.2. Egy manuálist is vezettem aztán, az is más volt picit. Annak a hátsó futómű pl keménynek tűnt, ütött vert a keresztbordákon.
WarbiRunner (Gyuri)01-01-2024 15:22:39 // 33317
B.Ú.É.K.! Évjárat függő, hogy melyik milyen magas. A korai Super-ek a legalacsonyabbak. Amit először próbáltam, manuális 2.2-est, az nagyon alacsony volt, és teljesen fura volt a kormányzása lassú tempón. Szerintem a frissítések során kb egy magasságra hozták a Q4 és RWD verziókat, és biztos hogy hangoltak a kormányzáson is. Nem hinném hogy a laptimingban tesztelt Q4 és egy Super között olyan hatalmas különbség lenne futómű keménységben. Ami időeredményben is látszik, az a q4 és a plusz lovak előnye szerintem. Ennek a futóműnek, kaszninak ez a 200 ló laza ujjgyakorlat, kb kitolhatod a szemét, és simán megcsinál mindent. Egy autóversenyzőnek gondolom ez a 'sótlan'.
Shadin01-01-2024 14:02:42 // 33315
Magasabb a Q4, de az enyém sem túl alacsony.


Shadin01-01-2024 13:36:10 // 33314
Én nem nagyon szoktam nézni ezt a csatornát, mert bár biztosan szuper sofőrök, meg ismerik a pályát és egyesek szerint még pártatlanok is, de szerintem nagyon nem konzekvensek. Pont az utóbbi évek Giulia, Stelvio tesztjeiknél pl. számos olyan van, mintha kettős mérce lenne, vagy nem emlékeznek a korábbi körökre, autókra.

Érdekes számomra, hogy a 200 lovas Giulia 2.0 RWD tesztjénél nagyon puhának tartották a futóművet és egyik sem tudott elindulni az autóval, nem tudom miért. Majd a puha futómű mellett olyat is mondtak, hogy nem tudja levinni aszfaltra ezt az erőt (sem).
Majd a Veloce-val rávertek ~3mp-et és fikázták a kemény futóművet, ami biztosan közrejátszott pozítívan a köridőben. Itt érdekes még, hogy orrtolósnak jellemzi a Q4-et...
Shadin01-01-2024 13:28:42 // 33313
Én is azt fogom tenni, újévi fogadalom volt, hogy nem konfigurálom át túlzottan :-)
Piritu - 1.000.00001-01-2024 13:02:47 // 33312
Mondjuk a Super után feltűnő hogy a Veloce magasabb...
Itt jól látni hogy mennyivel magasabban van a tükör.
RomeoOne01-01-2024 12:44:32 // 33311
BÚÉK mindenkinek!

Shadin:
Igen, ez egy érdekes kérdés. Ebben a vidiben először azon lamentálnak, hogy magas a kocsi és ez hátrány lesz ezen a pályán. Aztán meg az a baj, hogy kemény a futómű... Nehéz ezt hova tenni. Mitől függ ez, hogy milyen lábbal kelnek fel? Vagy van valami egyéb, pályaautózással összefüggő kontextus, amit ők magától értetődőnek gondolnak és nem fejtenek ki? Én nem tudom...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.