Forum >> Giulia
SD03-06-2023 15:58:22 // 31076
Itt a kulcs:) a fapad könnyebb mint a bőrpad:D
SD03-06-2023 15:42:31 // 31075
Ezesetben a jogalkotó feltételezi hogy a kalibrált és hitelesített eszköz nem téved, és ha annyit mutat akkor annyival ment.
vmisi103-06-2023 14:57:27 // 31074
Igen, én is tartok a végeredménytől, meg az én hibám is, nem fogom elolcsójánoskodni. Kíváncsi leszek, tudják-e reprodukálni a színt... 😨
WarbiRunner (Gyuri)03-06-2023 14:49:11 // 31073
Hiába van rajta, semmiképp nem lehet valós a kerek nulla mérési hiba. Ilyen pontosságot és hibát igazából a rendőrség bevállalhat, de pl a gyártó helyében biztosan nem vállalnám be. Ha valaki beleáll jogilag ebbe, rajtuk csapódhat. Jó tudom, le van zsebből zsebbe zsírozva, így a nulla hibaszázalék előállításában is világelsők lettünk. Papíron...XD
WarbiRunner (Gyuri)03-06-2023 14:44:45 // 31072
Elvileg EU/DIN szabvány szerint a tömeg az adott modell választható extrák nélküli tömege a működéshez szükséges folyadékokkal és min. 90%-ig töltött üzemanyag tartállyal. Lehet hogy a szabványos méréshez épp volt egy "fapad" kiadás amit alapmodellnek lehet tekinteni, és abban 100 kilóval kevesebb extra volt. Ki tudja? A giuliaforumson a Veloce-k valós tömege 1650kg körül alakul.
Ehhez hozzá tartozik, hogy állítólag az US modellek orra az eltérő ütközésbiztonsági szabvány szerint meg van erősítve, és nehezebbek is.
Így összerakva a képet szerintem a franciák itt is egyszerűsítettek, minek ennyi verzió? Az US szabvány jó az EU-ba és megfelel Kínának is, innetől azt az egyfélét gyártják.
Szóval szerintem a MY23 tömege ebből adódik. A Veloce-nak már nincs nagyon fapad alapmodellje ami lényegesen könnyebb, plusz szerintem az US erősített verziót gyártják az összes piacra.
Ehhez hozzá tartozik, hogy állítólag az US modellek orra az eltérő ütközésbiztonsági szabvány szerint meg van erősítve, és nehezebbek is.
Így összerakva a képet szerintem a franciák itt is egyszerűsítettek, minek ennyi verzió? Az US szabvány jó az EU-ba és megfelel Kínának is, innetől azt az egyfélét gyártják.
Szóval szerintem a MY23 tömege ebből adódik. A Veloce-nak már nincs nagyon fapad alapmodellje ami lényegesen könnyebb, plusz szerintem az US erősített verziót gyártják az összes piacra.
RomeoOne03-06-2023 10:27:48 // 31070
Halesznekvagy G-MANN-nak házi feladat. Ha legközelebb Budaörsön járnak, akkor megnézni egy MY23 forgalmiját, hogy mennyi a tömege :D
RomeoOne03-06-2023 10:27:00 // 31069
Gyártó adja meg. Az a kérdés, mi alapján (ez az amit senki nem tud). Van erre valami szabvány, ahogy írtam is, cask nem tudom, hogy az kötelező az EU-ban vagy csak valami autóipari szabvány, amit vagy bevezetnek cég szinten vagy nem...
Ami típusbizonyítványban szerepel, az lesz benne a forgalmiban is. Nekem a kézikönyvben is az a tömeg szerepel.
Teherautóknál főleg nem tudom.
Meg, hogy ha a 280 lovas MY23 tényleg 1650 kg, akkor miből jön az a +105 kg? Az rengeteg. A MY20 tömegnövekedése is jóval kisebb volt, pedig az vastagabb üvegek, több hangszigetelés, stb...
Ami típusbizonyítványban szerepel, az lesz benne a forgalmiban is. Nekem a kézikönyvben is az a tömeg szerepel.
Teherautóknál főleg nem tudom.
Meg, hogy ha a 280 lovas MY23 tényleg 1650 kg, akkor miből jön az a +105 kg? Az rengeteg. A MY20 tömegnövekedése is jóval kisebb volt, pedig az vastagabb üvegek, több hangszigetelés, stb...
Hardy03-06-2023 06:41:52 // 31068
Az autóknál ez hogyan van? Ok hogy vannak gyári adatok de mi pl sok teherautót veszünk. Mikor megrendeljük van hogy egyszerre többet. Ugyan az a felszereltség minden de a 16 autóból nincs kettő egyforma aminek egyezne az önsúlya. Itt mikor legyártják megmérik mennyi pontosan és az kerül a forgalmiba. De hogy két ugyan olyan felszereltségű autó között hogyan lehet 300 kg különbség ezt soha nem értettem.
G-MANN🍀02-06-2023 22:49:54 // 31066
MY19 1530kg volt nálam
MY21 1545kg most
MY21 1545kg most
Hardy02-06-2023 21:40:16 // 31065
Idáig volt a 3 km/h illetve 100 felett 3 százalék. Az most 0 lett. Annyi van az új hitelesítési bizonyítványon.
WarbiRunner (Gyuri)02-06-2023 20:46:46 // 31064
A mérő eszköz gyártási specifikációja érdekelne azért, hogy hány % pontosságot hazudik :-)
Engem körberöhögnének ha egy műszert 0% hibahatárral adnék ki. Olyan nem van. Szóval innentől idő kérdése míg ez a valós pontosság adat közkézre kerül. Onnantól védhetetlen minden kiszabott büntetés a hibahatáron belül. Tehát lesz pár ügy, aztán feljebb csavarják a trafipaxot, mert csak a meló lesz több, meg a felesleges papírmunka.
Engem körberöhögnének ha egy műszert 0% hibahatárral adnék ki. Olyan nem van. Szóval innentől idő kérdése míg ez a valós pontosság adat közkézre kerül. Onnantól védhetetlen minden kiszabott büntetés a hibahatáron belül. Tehát lesz pár ügy, aztán feljebb csavarják a trafipaxot, mert csak a meló lesz több, meg a felesleges papírmunka.
Hardy02-06-2023 20:25:26 // 31063
Igazából itt annyi a gond hogy a Vezess.hu irt egy szenzációhajhász cikket ami igen félreérthető a többi meg átvette. Meg tett hozzá pár hülyeséget. Aztán lett egy nagy hiszti belőle. Pedig csak eltörölték a 3 km/h illetve 100 felett a százalékos hibahatára. Semmi más nem történt. Amúgy se tudta senki idáig se hogy 50 nél nem 66 on hanem 69 en volt a műszer. Ahogy azt se hogy a szabályos szöveg “ mért sebesség 69 km/h megállapított sebesség 66 km/h “ és a bírságot a 66 ra kellett megállapítani. Ha ez így nem volt feltüntetve akkor ha kifogással éltél törölték a bírságot.
RomeoOne02-06-2023 15:26:40 // 31062
Minőségi cikk a TC-n, tisztába teszi ezt a gyorshajtásos témát.
A jogalkotó sem hülye, csak lassú - Szankcionálási elmélet közérthetően
A jogalkotó sem hülye, csak lassú - Szankcionálási elmélet közérthetően
Liquid02-06-2023 10:59:58 // 31059
úgy-úgy nehogy már csak a síkságon legyen jó :)
RomeoOne02-06-2023 10:59:53 // 31058
Hegynek felfele jobban megy, mert ráterhel a hátsó kerekekre és nem forog el olyan könnyen :D
SD02-06-2023 10:55:31 // 31057
ahha ehhez kell az 500le:D hogy fel bírjon menni a hegyre:)))
RomeoOne02-06-2023 08:57:08 // 31056
pre-MY20: 1620 kg
MY20-22: 1660 kg
MY23: ?
MY20-22: 1660 kg
MY23: ?
SD02-06-2023 08:14:32 // 31055
De mi van. Q forgalmijába írva?
Liquid01-06-2023 22:00:54 // 31054
A TBI-m, 15 kilóval volt karcsúbb :)
A Stelvio viszont 115-tel nehezebb mint Piritu gépe.
A Stelvio viszont 115-tel nehezebb mint Piritu gépe.
leopop301-06-2023 21:52:12 // 31053
Igen igen ezért írtam hogy Alfánál ez nem azt jelenti hogy tényleg annyi kiló az autód mint amennyi a forgalmiban van 🤣
RomeoOne01-06-2023 21:35:00 // 31052
Az a baj, hogy elég követhetetlen, hogy a gyártók hogy adják meg a tömeg adatot. Elvileg van valami szabvány, amit alapul vehetnek, de hogy tényleg használják-e... Alig van összefüggésben a valós adat a papíron lévővel, még csak nem is azonos mértékű az eltérés.
Nekem üres tankkal kijön a gyári adat, de a szabvány szerint a tömeget úgy kéne megadni, hogy minden folyadék feltöltve, tank 90%-on.
Nekem üres tankkal kijön a gyári adat, de a szabvány szerint a tömeget úgy kéne megadni, hogy minden folyadék feltöltve, tank 90%-on.
leopop301-06-2023 20:17:32 // 31051
Pontosan ennyi kiló a faceliftes Brerám is 1445 de az a helyzet hogy az Alfa ezt mindig alá lövi plusz 50-100 kg nyugodtan rá is lehet számítani sajnos. Bár cserébe brutál kényelmes tank feelingje van a Brerának 😁😎
SD01-06-2023 19:33:53 // 31050
SD01-06-2023 19:29:34 // 31049
Ó nem láttunk még ilyet:D
RomeoOne01-06-2023 17:36:00 // 31047
Az vicces lenne. Ráfordítanál pénzt és energiát, mert a "hülye" mérnökök nem tudják jól megcsinálni, de Te kijavítod... És pont a "javítás" cseszi szét a kocsit :DDD
SD01-06-2023 14:39:21 // 31046
de van egy olyan félelmem ha még ok legyen fém a csavar de ott megy le a kipu, turbo, szűrő... ha ez a fém rávezeti a hőt a müa házta az pukkad szét, ha a ház is fém akkor meg a cső:P
SD01-06-2023 14:38:22 // 31045
de alfáék még ebből is müanyagot tették:D
TtK01-06-2023 14:35:31 // 31044
2 x M6x10 peremes csavar á 150 Ft, 2 x O-gyűrű á 10 Ft, az összesen 70 ojró. Jobb biznisz, mint a kábszer kereskedelem, vagy a qrva futtatás. És még csak nem is illegális :)))
WarbiRunner (Gyuri)01-06-2023 13:44:01 // 31043
70 Eur.. két csavar 🤭
SD01-06-2023 13:21:14 // 31042
WarbiRunner (Gyuri)01-06-2023 11:24:41 // 31041
Akkor ő volt a Drive-on ezzel az autóval, figyeltük is, hogy olyan félreeső helyen parkolt a kerítésen belül. Akkor ezért, hogy ha menni kell, könnyen kijusson. Szomorú sztori :-(
RomeoOne01-06-2023 09:53:20 // 31040
Közben megtaláltam, elvileg 1545 kg. Kolos szerint meg az alábbi videóban 1650 kg van a MY23 forgalmijában. Most vagy a mérés, a szabvány változott, ami szerint mérik vagy hízott valahova 100 kg-t, de hova? Első körben inkább az előbbire tippelnék, mert mérlegen mérve eddig is volt egy alsó hangon 50 kg-s többlete a papírhoz képest...
RomeoOne01-06-2023 08:34:03 // 31039
Akinek MY20-MY21-MY22 Veloce-ja van (vagy akármilyen felszereltségnek is nevezik a 280 lovast), annak mekkora saját tömeg van a forgalmijába írva?
RomeoOne01-06-2023 08:31:16 // 31038
Erről a Clarkson sztori jutott eszembe.
SD01-06-2023 08:09:49 // 31037
Azért amikor egy alfa mérnök megnéz egy ilyen teszt viidwót:D
Müanyagsárvédő:D
2016 miért nincs érintőképernyő?
2023 minek van érintő képernyő?
Rossz a forduló köre???
Nyelereg az LCD
Az árnyékban bekapcsol az automata világítas majd fék és le, minde z kívülről???
Azért megnézném azt a csapatot:))) ott mivel idegelik a mérnököket, van-e ilyen designer féle aki odafigyelne ezekre:)
Müanyagsárvédő:D
2016 miért nincs érintőképernyő?
2023 minek van érintő képernyő?
Rossz a forduló köre???
Nyelereg az LCD
Az árnyékban bekapcsol az automata világítas majd fék és le, minde z kívülről???
Azért megnézném azt a csapatot:))) ott mivel idegelik a mérnököket, van-e ilyen designer féle aki odafigyelne ezekre:)
SD01-06-2023 07:11:00 // 31036
Megharapta a kélgyó, minek is szedtem elő a képet, direkt a másik telóval fényképeztem hogy szemem elé se kerüljön, erre most megint idegesít :P
Nem terepjáró a gép, most meg kell ézzem újra hogy ténylag csak kisujj körömnyi-e:D
De figyelek sasolok, ez ilyen játék!
Nem terepjáró a gép, most meg kell ézzem újra hogy ténylag csak kisujj körömnyi-e:D
De figyelek sasolok, ez ilyen játék!
Zselé31-05-2023 22:29:52 // 31035
Mond azt, hogy ugrattál, és a leérkezéskor kapta meg az alját! :D
SD31-05-2023 20:26:44 // 31034
Én mindig vigyáztam az autóimra és ilyen amatőr hibával.. ráadásul egy kb 400ft-os prakolóházat akartam épp megsprórolni, nem is értem miért... ezen nem sírni kell ez full bénaság volt. Én felvállalom hülye voltam.. de megtanított hogy ha nem értem magam alkalmasnak be sem ülök már az autóba:)
Dimmu31-05-2023 17:53:22 // 31033
Ezen nem csámcsogni kell.hanem ríni!Tudom milyen érzés lehet!Bár nekem ennyire szép kocsim sohasem lesz, de mikor 14 nappal a vétel után összetörték a Spideremet szó szerint sírva fakadtam 53 évesen!
Azért legyen sok örömed a kocsiban mert ettől még Cuore Sportivo!!!
Azért legyen sok örömed a kocsiban mert ettől még Cuore Sportivo!!!
SD31-05-2023 17:43:11 // 31032
SD31-05-2023 14:49:32 // 31031
Most így elgondolkoztam, hogy én a garázsba is csak behajtott tükörrel férek be... az elől 5-5 cm hátul szerintem van 3 is:D
És a céges mélygarázsban sportból a legkisebb helyen parkolok ahol eddig csak Fiat 500-at meg Mini-t láttam álni:D
Volt már hogy visszahőköltem egy-egy tolatásnál, mert már fél centi sem volt.. de a meghúzást eddig megúsztam... volna:P
Na meg a pasztell piros:)))
De a küszöböm alját szerintem úgy hagyom nem fogom fényeztetni.. műanyag, oldalról nem lázszik.. aki ekkora béna hogy ráfordul a járdaszigetre... egy kezemen meg tudom számolni, hogy ha csak a hátsó kerékkel elkaptam egy járdát életemben.... erre nyilván hogy az új autót a sziget dobja arréb küszöbbel tompítva.. ehhez képes csodás hogy ennyivel megúsztam...
Asszony meg is jegyezte ha ezt ő csinálja tuti letépem a fejét...
Mondom azt te nem hallod én most mit mondok magamnak belül.. de hidd el a fejletépéssel te jobban jártál volna, mint én most mert én ezt nem tudom kikapcsolni.. :D
lehet csámcsogni:)))
És a céges mélygarázsban sportból a legkisebb helyen parkolok ahol eddig csak Fiat 500-at meg Mini-t láttam álni:D
Volt már hogy visszahőköltem egy-egy tolatásnál, mert már fél centi sem volt.. de a meghúzást eddig megúsztam... volna:P
Na meg a pasztell piros:)))
De a küszöböm alját szerintem úgy hagyom nem fogom fényeztetni.. műanyag, oldalról nem lázszik.. aki ekkora béna hogy ráfordul a járdaszigetre... egy kezemen meg tudom számolni, hogy ha csak a hátsó kerékkel elkaptam egy járdát életemben.... erre nyilván hogy az új autót a sziget dobja arréb küszöbbel tompítva.. ehhez képes csodás hogy ennyivel megúsztam...
Asszony meg is jegyezte ha ezt ő csinálja tuti letépem a fejét...
Mondom azt te nem hallod én most mit mondok magamnak belül.. de hidd el a fejletépéssel te jobban jártál volna, mint én most mert én ezt nem tudom kikapcsolni.. :D
lehet csámcsogni:)))
leopop331-05-2023 12:48:07 // 31030
Ez nem több ez ennyi. Azért írtam mert ismerősöm most tolatott balfaszul a mélygarázsban és ennyi volt a Breráján.
Több helyet is megkérdezett és mindenhol ilyen árakat mondtak. Friss infó.
Több helyet is megkérdezett és mindenhol ilyen árakat mondtak. Friss infó.
tdemeter31-05-2023 11:37:36 // 31029
Jó kérdés. Fekete színű kerékőr van már, ugyanilyen színű súly is amit a gumis tesz rá centirozáshoz, szóval szerintem biztos van szelep is.
De azt, hogy fekete legyen és közben még nyomásmérős is legyen egyszerre, na azt nem tudom:)
De azt, hogy fekete legyen és közben még nyomásmérős is legyen egyszerre, na azt nem tudom:)
WarbiRunner (Gyuri)31-05-2023 10:07:28 // 31028
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
491
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?