Forum >> Giulia
WarbiRunner (Gyuri)27-02-2024 18:40:59 // 34443
Szerintem ballal fék, jobbal gáz, és leugrasz a fékről. Sose próbáltam egyébként, mert szinte látom a szem előtt a váltó konverterét ahogy küzd a kavargó váltófolyadékkal. XD
SD27-02-2024 17:30:56 // 34442
Ha csak állsz vele jó a balláb, csak forgalomban eszedbe ne jusson:D
Nagyon advancedek használják de azt meg kell tanulni.
Indulni nem nehéz, csak nem fog sikerülni:D
Nagyon advancedek használják de azt meg kell tanulni.
Indulni nem nehéz, csak nem fog sikerülni:D
Shadin27-02-2024 17:27:28 // 34441
Ezért gondoltam mindkét pedált a jobb lábbal kezelni, de lehet h naív gondolat :-)
SD27-02-2024 17:14:34 // 34440
Ja nyilván bal láb a féken..
Ott kicsit be kell hangolnod a lábad mert marha erőseb fogja nyomni a féket mivel kuplunghoz van szokva.. ezt ne forgalomban próbálgasd:)
Ott kicsit be kell hangolnod a lábad mert marha erőseb fogja nyomni a féket mivel kuplunghoz van szokva.. ezt ne forgalomban próbálgasd:)
SD27-02-2024 17:13:37 // 34439
D-ben állsz a gázon és a féken.
Elereszted a féket és befullad:D mert betilt az ESP
Tehát nem tövig nyomod a gázt, hanem pont eléggé:))
A váltót is erölteti, és a hajtás is kap...
Én olyan nyomatékcsúcsra raknám, és láttam olyan trükköt hogy a megugró keréknél picit visszakpapod a gázt és utána mikor tapadást nyert megint padló..
De ez csak elmélet én egyszer próbáltam vizes úton siralmas volt:D
Elereszted a féket és befullad:D mert betilt az ESP
Tehát nem tövig nyomod a gázt, hanem pont eléggé:))
A váltót is erölteti, és a hajtás is kap...
Én olyan nyomatékcsúcsra raknám, és láttam olyan trükköt hogy a megugró keréknél picit visszakpapod a gázt és utána mikor tapadást nyert megint padló..
De ez csak elmélet én egyszer próbáltam vizes úton siralmas volt:D
Shadin27-02-2024 17:08:58 // 34438
Skacok ez a gázzal indulás hogy történik?
D-ben padlógáz fékkel együtt majd láb jobbra csúsztat,
vagy padlógáz és utána bedobni D-be?
D-ben padlógáz fékkel együtt majd láb jobbra csúsztat,
vagy padlógáz és utána bedobni D-be?
SD27-02-2024 16:56:54 // 34437
Tökéletes választás:D
de csak téliben kérem:)))
de csak téliben kérem:)))
RomeoOne27-02-2024 16:13:22 // 34436
Ha ennyire semi-slicket akarsz és úgyis a Q felnit vetted, akkor a legkézenfekvőbb, ha megveszed a Q original Corsa gumikat. AR homologizáció, szinte semi-slick a paramétereit tekintve... Mi kell több? :D
SD27-02-2024 16:03:51 // 34435
nekem akkor is a semi slick mozgatja a fantáziám úgysem fogom ezt még utcán használni, majd ha nem családi csapatszállító lesz a gép... addig meg megpunnyad bármilyen gumit veszek rá.. tehát vehetek kapásból szart is az már rossabb nem lesz..
opció b. betárolom a felnit és majd akkor gumizom fel... de akkor most ezért fogjátok szívni a vérem..
de mindenek előtt el kell vigyem gumishoz hogy felnit vettem vagy forgószék alapot:D
opció b. betárolom a felnit és majd akkor gumizom fel... de akkor most ezért fogjátok szívni a vérem..
de mindenek előtt el kell vigyem gumishoz hogy felnit vettem vagy forgószék alapot:D
SD27-02-2024 16:00:13 // 34434
Mondjuk a tréningen megtanulnám, kakucson kiherélném, az sound like a plan:D Ezt mondod te:D
De akkor legalább újat?:D
De akkor legalább újat?:D
SD27-02-2024 15:59:01 // 34433
Pront a tréningen használt gumi nagyon égő:D Oda tapadás kell, de kakucson viszont lehetne kikapcsolt ESP-vel füstöltetni :D Keresztbeeee :D Aztán nyilván mennék körben tempomattal :D de jól hangzik azért:D
RomeoOne27-02-2024 15:27:20 // 34432
Előbb menj el vele a hatodikai amore tréningre kipróbálni, aztán 19-én meg bele lehet vágni a lecsóba :D
RomeoOne27-02-2024 15:25:28 // 34431
:(((
WarbiRunner (Gyuri)27-02-2024 14:22:35 // 34430
Nekem most sajna kimarad ez a Kakucs a tervezhetetlen áprilisom miatt. :-( Legalább megmarad a gumi és a fék későbbre...XD
SD27-02-2024 11:07:44 // 34429
Szikráztatni, az amis szekérrel?:D
RomeoOne27-02-2024 09:34:18 // 34428
Akkor április 19-én jöhetsz is a Kakucsra :D
SD27-02-2024 08:55:25 // 34427
Amíg a gyári gumi tart most lehet használtat veszek és azzal kipróbálom:D
De előbb derüljön ki hogy nem tojás:D
Legutóbb is a tonale felni.. virtuóz vagyok:D
De előbb derüljön ki hogy nem tojás:D
Legutóbb is a tonale felni.. virtuóz vagyok:D
SD27-02-2024 08:50:06 // 34426
Motorgumit teszel rá:D
RomeoOne27-02-2024 08:22:15 // 34425
De ahhoz 30 fokban be is kell dönteni befelé, hogy teljes legyen az élmény :D
Zselé27-02-2024 06:29:27 // 34424
Vagy rápukkantják neki a 205-öst, mint a fiatalok a kettesgolfra :D
RomeoOne26-02-2024 22:34:51 // 34422
És annyira áron alul adták vagy miért nem akkor már a 8"-9" szettnél maradtál? Ezt felgumizni tényleg zsebbenyúlósabb lesz :D
RomeoOne26-02-2024 22:31:45 // 34421
Oh, dehogynem, esőben, hidegben, bármikor :D
SD26-02-2024 22:23:01 // 34420
Csak a hátsó de az is félelmetes:D
Veszek rá slicket azt nem tekeri el:D
Veszek rá slicket azt nem tekeri el:D
RomeoOne26-02-2024 22:13:56 // 34419
Na gratula! Így már meglesz a 6.5 :DDD
Körbe 10-es? :DDD
Gumi nem kell, ha szedi a tabit :D
Körbe 10-es? :DDD
Gumi nem kell, ha szedi a tabit :D
SD26-02-2024 21:40:20 // 34418
Nem az árokban vagyok csak a szifon..
SD26-02-2024 21:39:17 // 34417
Zselé26-02-2024 19:47:50 // 34415
Átlagfogyasztásba vagy 0-100? (Bocsi.. :D)
Piritu - 1.000.00026-02-2024 17:59:32 // 34414
Igaz kétszéles 18-as kerékkel
Piritu - 1.000.00026-02-2024 17:56:16 // 34413
Nekem anno megvolt 6.5
Liquid26-02-2024 17:42:41 // 34412
igaz nem készülök angolba, meg az enyém egy sima Stelvio, nem Q, meg régi is... de azért nyugodtabb vagyok hogy fentvan a pajzs.
Liquid26-02-2024 17:41:45 // 34411
na igen, az már egy következő szint.
SD26-02-2024 16:18:09 // 34410
UK-ban van erre szakosodott banda.. gondolom itthon még nincs elég törött giulia hogy legyen piaca...
Opció1: radar shield, drága randa, és kérdés számomra hogy beleszól-e a radar működésébe
Opció2: valaki csinál egy IC-t ami deaktiválja a radar csatit gyújtás nélkül..
Opció3: ha szar helyen hagyod az autót, leveszed az akku saru-t és csak kulccsal tudod nyitni legközelebb.. (a csomitartóba érdemes tudni bemászni, hogy fel tudd nyitni.. különben 8==∂.. O: )
Opció4: ami akarnak azt falon keresztül trélerrel is elvszik..
Opció1: radar shield, drága randa, és kérdés számomra hogy beleszól-e a radar működésébe
Opció2: valaki csinál egy IC-t ami deaktiválja a radar csatit gyújtás nélkül..
Opció3: ha szar helyen hagyod az autót, leveszed az akku saru-t és csak kulccsal tudod nyitni legközelebb.. (a csomitartóba érdemes tudni bemászni, hogy fel tudd nyitni.. különben 8==∂.. O: )
Opció4: ami akarnak azt falon keresztül trélerrel is elvszik..
RomeoOne26-02-2024 16:17:43 // 34409
Mindig a radar, ez nem is kérdés. Hanem az, hogy ott már nem lopnak, hanem einstand-olnak :)
SD26-02-2024 16:12:02 // 34408
Legalább gari idő alatt fejlesztheted:D Megmakkan garis:D
Liquid26-02-2024 16:11:56 // 34407
radar ismét :(
WarbiRunner (Gyuri)26-02-2024 16:07:04 // 34406
Mert te akarod írni? :-)
Akkor az alapoktól el kell kezdeni. Úgy, hogy foglalkoztam dízel chiptuninggal, még úgy sem állnék neki a sajátomat megírni egyelőre. A Squadra szerintem hiteles cég, majd alkalom adtán rájuk bízom. Azt látom, hogy azt az időt, energiát nem fogom tudni ráfordítani ami ezeknek a normális tuningolásához kell. Az ugyanis években mérendő.
Akkor az alapoktól el kell kezdeni. Úgy, hogy foglalkoztam dízel chiptuninggal, még úgy sem állnék neki a sajátomat megírni egyelőre. A Squadra szerintem hiteles cég, majd alkalom adtán rájuk bízom. Azt látom, hogy azt az időt, energiát nem fogom tudni ráfordítani ami ezeknek a normális tuningolásához kell. Az ugyanis években mérendő.
RomeoOne26-02-2024 16:05:30 // 34405
Giulia Stolen
Rend van a UK-ban. Amennyi ilyen sztorit olvasok, az az érzésem, hogy itt a keleti végen nagyob biztonság van, mint a nyugaton.
Rend van a UK-ban. Amennyi ilyen sztorit olvasok, az az érzésem, hogy itt a keleti végen nagyob biztonság van, mint a nyugaton.
SD26-02-2024 15:10:28 // 34404
De milyen paraméterek??
SD26-02-2024 15:10:05 // 34403
SD26-02-2024 15:06:08 // 34402
Így meg van egy családi autónak hazudott Roadster súlyban lévő garázslakóm:) Amit ha jobb kedvem van kivihetek ha nincs jobb kedvem akkor meg jobb ha nem is viszem ki:D
SD26-02-2024 15:04:54 // 34401
Ha vennék nagy kereket azonnal sótlanná válna a 200 ló, ha megtuningolnám elfogyna a fék, ha megfékesíteném, ott lennék 4 millió ft tuningnál. annyiért meg meg lehet venni egyben.. :D egy használt QV-vel és onnan már csak szerencse kérdése mikor kell szereltetni.. az meg egy széttuningolt 2.0-nál is befigyelhet..
SD26-02-2024 15:00:24 // 34400
https://youtu.be/k5bIkKue9dU?si=NEMSWcEcqhEfq6kr&t=115
Ez a Super-ből kihozható potenciál kb.
ezek meg az elmebeteg verziók: kínaijapánok, Q4 Squadra
Ez a Super-ből kihozható potenciál kb.
ezek meg az elmebeteg verziók: kínaijapánok, Q4 Squadra
WarbiRunner (Gyuri)26-02-2024 14:57:46 // 34399
A multiair pont azt teszi lehetővé, hogy az alacsony fordulati nyomatékra hangolt vez.tengelyt virtuálisan oda hegyezi ahova kéred. A végső hangolásnak több köze van az eu normákohoz és a turbó légszállításához, mint a szerkezet mechnaikai tűréshatárához. A lényeg azt hiszem az, hogy a full gyári motornak a 300 lóhoz semmi trükk nem kell. Sima programozós móka.
A szememben ez a motor egy ínyenc darab. A multiair már az 1.4-ben meggyőzött. Itt meg kapott egy full alu blokkot, twin scroll turbót, kovácsolt főtengelyt, kovácsolt dugattyúkat, ugyanezt a zseni multiair rendszert, vizes turbó hűtést, vizes intercoolert...
A szememben ez a motor egy ínyenc darab. A multiair már az 1.4-ben meggyőzött. Itt meg kapott egy full alu blokkot, twin scroll turbót, kovácsolt főtengelyt, kovácsolt dugattyúkat, ugyanezt a zseni multiair rendszert, vizes turbó hűtést, vizes intercoolert...
SD26-02-2024 14:55:59 // 34398
Azokkal kéne felvenni a kapcsolatot akik ezt tervezték:D
SD26-02-2024 14:54:03 // 34397
Teljesen igazad van:D
Egyszer sikerült úgy beleváltanom a kettest hogy ott is végig úszott a fara:D És ezt egy busz mellet körforgalomban:D
Elvérgre a színházhoz nézőközönség is kell:D
Egyszer sikerült úgy beleváltanom a kettest hogy ott is végig úszott a fara:D És ezt egy busz mellet körforgalomban:D
Elvérgre a színházhoz nézőközönség is kell:D
SD26-02-2024 14:52:22 // 34396
RomeoOne26-02-2024 14:42:53 // 34395
én nem indulhatok trepni+fékkel mert helyben japarna 10 másodpecig:D
Jajj, én tényleg vissza akartam fogni magam, de mindig kiprovokálod :DDD
Szóval ezért kéne rá rendes kerék, rendes szélességgel, hogy tapadjon is, ne csak forogjon :DDD
Egyébként sztem nem tiltana be, ha egyenesen tartod. Legalábbis a Q olyan. Egyik kedvenc szórakozásom, hogy zebránál, miközben sétál át a gyalogos, nagy gázzal (de nem padlóval) elindulok. Elkezd kúszni oldalra a segge, kicsit rákormányzok, közben váltogatok 4ezer körül (50%+-os részterhelésen kb. ott durrog a legjobban) és tartom egyenesen. Ilyenkor nem szól bele. Van egy ilyen elméletem, hogy ha elkapartatod is, de leköveted azt a trajektóriát, ami a CDC szerint kell ahhoz, hogy az úton maradj, akkor nem szól bele. Ha azt érzi, hogy kimész abból a tartományból (oldalgyorsulás, kormányszög, stb.), akkor belenyúl.
Olyan ez, mint azok a játékok voltak régen, hogy van két széle a pályának, ami ide-oda mászik, ahogy haladsz előre, neked meg a versenyautót/űrhajót stb. a szélek között kell tartanod. Ha beleütközöl a szélébe, akkor game over. Ha azt csinálod, amit kell ahhoz, hogy az úton maradj, akkor engedi. Ha beleütközöl valamelyik paraméter határértékébe, akkor vége a játszásinak :D
Jajj, én tényleg vissza akartam fogni magam, de mindig kiprovokálod :DDD
Szóval ezért kéne rá rendes kerék, rendes szélességgel, hogy tapadjon is, ne csak forogjon :DDD
Egyébként sztem nem tiltana be, ha egyenesen tartod. Legalábbis a Q olyan. Egyik kedvenc szórakozásom, hogy zebránál, miközben sétál át a gyalogos, nagy gázzal (de nem padlóval) elindulok. Elkezd kúszni oldalra a segge, kicsit rákormányzok, közben váltogatok 4ezer körül (50%+-os részterhelésen kb. ott durrog a legjobban) és tartom egyenesen. Ilyenkor nem szól bele. Van egy ilyen elméletem, hogy ha elkapartatod is, de leköveted azt a trajektóriát, ami a CDC szerint kell ahhoz, hogy az úton maradj, akkor nem szól bele. Ha azt érzi, hogy kimész abból a tartományból (oldalgyorsulás, kormányszög, stb.), akkor belenyúl.
Olyan ez, mint azok a játékok voltak régen, hogy van két széle a pályának, ami ide-oda mászik, ahogy haladsz előre, neked meg a versenyautót/űrhajót stb. a szélek között kell tartanod. Ha beleütközöl a szélébe, akkor game over. Ha azt csinálod, amit kell ahhoz, hogy az úton maradj, akkor engedi. Ha beleütközöl valamelyik paraméter határértékébe, akkor vége a játszásinak :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
530
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?