Forum >> Giulia
zümi16607-03-2024 10:57:04 // 34562
A minap rendezgettem a régi papírjaim, irataim, a nagy Juliska szerződése akadt a kezembe, rendesen kikerekedtek a szemeim, 2020-ba 16.2 volt a jól felszerelt Veloce. Nem tudom most megállna-e 25-be... :-)
RomeoOne07-03-2024 10:09:22 // 34561
No mert az 1600 az nagy motor? :-)
Definíció kérdése. Most hirtelen nem jut eszembe más, de az egyik cartárs meghatározása alapján 2197 cm3 felett van nagymotor. (Alatta fűnyíró :DDD)
De a Chevy-nél a small-block legalja az a 4,3 literes V8 volt, de még a 6,6 literes változat is ide tartozott.
Definíció kérdése. Most hirtelen nem jut eszembe más, de az egyik cartárs meghatározása alapján 2197 cm3 felett van nagymotor. (Alatta fűnyíró :DDD)
De a Chevy-nél a small-block legalja az a 4,3 literes V8 volt, de még a 6,6 literes változat is ide tartozott.
RomeoOne07-03-2024 09:30:53 // 34560
Mindig megütközök ezeken az új Alfa árakon. Régen nem néztem már az alfaromeo.hu-t, de most odatévedtem, kíváncsiságból megkonfiguráltam megint az autómat. Basszus ez most, 45 150 000 Ft.
3 évvel ezelőtt 32 014 000 Ft volt...
Persze ne legyünk igazságtalanok, ez nem 100%-ban ugyanaz a modell, hisz ez már 520 ló, meg ledlámpák... de azért mégis!
Másik fun fact meg, hogy van egy kis OCD-m, hogy nem teljesen vannak vonalban az első oldalelemen lévő levegőkivezetésből induló élek az ajtón lévőkkel. Az enyémen a vezetőoldalnál látszik jobban, még az utasoldal egész jó is. Nézegettem más autókat is, meg a hivatalos sajtóanyagokat is és igazából ott is észrevehető, ha nagyon figyeli az ember. Amire nem számítottam, hogy még a konfigurátorban lévő modelllen is látszik ez. (Valószínűleg fényképről digitalizálták)
Innentől már ez hivatalosan is feature, nem bug :DD
Ui.: Azt azért sajnálom, hogy azt a gyönyörű Firenze-i háttérképet kivették a konfigurátorból és megint ez a szürke semmi van.
3 évvel ezelőtt 32 014 000 Ft volt...
Persze ne legyünk igazságtalanok, ez nem 100%-ban ugyanaz a modell, hisz ez már 520 ló, meg ledlámpák... de azért mégis!
Másik fun fact meg, hogy van egy kis OCD-m, hogy nem teljesen vannak vonalban az első oldalelemen lévő levegőkivezetésből induló élek az ajtón lévőkkel. Az enyémen a vezetőoldalnál látszik jobban, még az utasoldal egész jó is. Nézegettem más autókat is, meg a hivatalos sajtóanyagokat is és igazából ott is észrevehető, ha nagyon figyeli az ember. Amire nem számítottam, hogy még a konfigurátorban lévő modelllen is látszik ez. (Valószínűleg fényképről digitalizálták)
Innentől már ez hivatalosan is feature, nem bug :DD
Ui.: Azt azért sajnálom, hogy azt a gyönyörű Firenze-i háttérképet kivették a konfigurátorból és megint ez a szürke semmi van.
SD06-03-2024 19:04:55 // 34559
nitrogénnel töltött autó tároló.. mindig van egy kreténebb ötlet:D
SD06-03-2024 18:47:10 // 34558
Én úgy gondolom olyan lesz mint ma a lótartás:)
Akinek van hozzá lovardája is annak jó, akinek nincs az fizet érte :/
Akinek nem procosodik rá azt nem érdekli :D
Akinek van hozzá lovardája is annak jó, akinek nincs az fizet érte :/
Akinek nem procosodik rá azt nem érdekli :D
WarbiRunner (Gyuri)06-03-2024 18:10:12 // 34557
No mert az 1600 az nagy motor? :-) Volt abból nagyobb, legendásabb, minden is. De lényeg, hogy ez most van így. 30-35 év múlva lehet hogy az egész veteránozás más értéket képvisel majd. Más kor, más generáció. Már most látható, hogy az öreg vasak aranykora le fog járni. Drága minden emberi munka. Ha nem autós szívvel és szemszögből nézzük, akkor egy nagy marhaság vagyonokat költeni, munkaórák százait ölni törékeny, rozsdásodó fémdobozokra. Igen, biztos van az a ritkaság kategória ami újonnan is megfizethetetlen, és valószínűleg 35 év múlva is az lesz, és megvételük után bekerülnek egy klimatizált helyiségbe. És ott is maradnak örökre. Viszont ezek a középdrága "ócskavasak" amik hátán a veterán biznisz pörög, ezek az autókat még tisztelő generációval szerintem kihalnak. Ma én még boldogan ülnék be egy ócska 75 TS-be, és el is közlekednék vele. Nem vagyok benne biztos, hogy az utánunk következő generációt érdekelni fogja ez. Nem akar a 2020-as évek problémás autóival küzdeni majd 2050-ben :-) Valószínűleg tökéletesen fenntarthatatlan is lesz.
Vagy ki tudja hogy lesz :-)
Vagy ki tudja hogy lesz :-)
RomeoOne06-03-2024 16:45:00 // 34556
Nekiálltam a sokat halogatott bőr- és alcantara tisztításnak és ápolásnak. Utoljára a 159-nél vettem rá magam erre, még '18-ban talán. Továbbra is ambivalnesek az érzéseim és kezdek arra jutni, hogy lehet, hogy jobb ezt profikra bízni évi egyszer.
A Bad boys alcantara tisztítóval estem neki az üléseknek először. Elolvastam mit kell csinálni a honlapon, elolvastam mi van ráírva a flakonra, aztán megnéztem róla még 2 videót is. Háát, mondjuk úgy, hogy azért volt egy kevés átfedés köztük.
Tisztítás közben meg:
- Ó b.zmeg ez nem habzik... Ehhez kéne valami külön habosító? Na mindegy
- Akkor most hova fújjam, a kefére vagy a szövetre? Fújjuk a kefére... De nem látszik rajta semmi. Jó akkor a szövetre.
- Na jó a szöveten sem látszik semmi, mindegy, kezdjük el dörzsölni, ahogy a videón volt. Hmmm, nem történik semmi, nem msot kéne látnom a varázslatot?
- Oké, töröljük le a mikroszálassal... Ezen nem látszik kosz. Lehet nem is volt túl koszos ennyi idő után sem? Elvégre nem munkásautó.
- Jól van, a tiszta kefét huzzuk át rajta párszor száliránnyal szemben... Tényleg szép színe lett... De lehet, ha ezzel a fésüléssel kezdem, ugyanez lenne a végeredmény a megelőző műveletek nélkül is.
- Fuh, ez azért jó nedves. Lehet sokat fújtam rá? De hát nem is látszott rajta semmi! Ha ennyi erőfeszítés árán csak azt érem el, hogy kárt teszek a szövetben, akkor eret vágok magamon...
Aztán jött a bőrtisztító meg a bőrbalzsam, hasonló gondolatokkal. Most már egy kicsit lenyugodtak az idegeim és nem is lett rossz a végeredmény, csak elgondolkoztam azon, hogy nem kaptam volna-e 90%-ban ugyanezt az eredményt, ha csak egy nedves ruhával áttörlöm? Hmmm... Az autóbelső ápolás továbbra sem a szívem csücske :D
A Bad boys alcantara tisztítóval estem neki az üléseknek először. Elolvastam mit kell csinálni a honlapon, elolvastam mi van ráírva a flakonra, aztán megnéztem róla még 2 videót is. Háát, mondjuk úgy, hogy azért volt egy kevés átfedés köztük.
Tisztítás közben meg:
- Ó b.zmeg ez nem habzik... Ehhez kéne valami külön habosító? Na mindegy
- Akkor most hova fújjam, a kefére vagy a szövetre? Fújjuk a kefére... De nem látszik rajta semmi. Jó akkor a szövetre.
- Na jó a szöveten sem látszik semmi, mindegy, kezdjük el dörzsölni, ahogy a videón volt. Hmmm, nem történik semmi, nem msot kéne látnom a varázslatot?
- Oké, töröljük le a mikroszálassal... Ezen nem látszik kosz. Lehet nem is volt túl koszos ennyi idő után sem? Elvégre nem munkásautó.
- Jól van, a tiszta kefét huzzuk át rajta párszor száliránnyal szemben... Tényleg szép színe lett... De lehet, ha ezzel a fésüléssel kezdem, ugyanez lenne a végeredmény a megelőző műveletek nélkül is.
- Fuh, ez azért jó nedves. Lehet sokat fújtam rá? De hát nem is látszott rajta semmi! Ha ennyi erőfeszítés árán csak azt érem el, hogy kárt teszek a szövetben, akkor eret vágok magamon...
Aztán jött a bőrtisztító meg a bőrbalzsam, hasonló gondolatokkal. Most már egy kicsit lenyugodtak az idegeim és nem is lett rossz a végeredmény, csak elgondolkoztam azon, hogy nem kaptam volna-e 90%-ban ugyanezt az eredményt, ha csak egy nedves ruhával áttörlöm? Hmmm... Az autóbelső ápolás továbbra sem a szívem csücske :D
Liquid06-03-2024 16:05:31 // 34555
ez igaz, de ha egyszer megéri a veteránkort, akkor a MiTo-ból is a QV lesz a drága és a "kelendő"
SD06-03-2024 16:04:51 // 34554
Nekem már volt egyszer a garázsomban betárolva egy V6 motor, köszi:D
Az MA modult viszont még fontolgatom:D:D:D
Az MA modult viszont még fontolgatom:D:D:D
RomeoOne06-03-2024 16:02:31 // 34553
Oké, akkor csak a nem kopó alkatrészek költségeit cseréljük. Én fizetek neked egy MA modult, te meg majd veszel nekem egy új motort :DDD
Giuntini06-03-2024 14:50:23 // 34552
Az én kis MiTo-m 78 ló 1,4 szívó. Problémamentesség szempontjából a legjobb választás. És ezt tudják az emberek! A legkelendőbb verzió, mivel kevés van már használtan, jó az áruk.
SD06-03-2024 14:30:52 // 34551
de pl. az 1.7 TS 155-ök a 120 pacival vagy az 1.6 16V.. nem nagyon kellettek...
Pedig azok is mennyire jó autók voltak akkor..
De népnek csak a számok kellenek.
Nekem is 2.0 TS volt:D nem akartam megrohasztani az udvaron ezért adtam el..
És ma egy vagyont ér... de mert egyben maradt:)
Pedig azok is mennyire jó autók voltak akkor..
De népnek csak a számok kellenek.
Nekem is 2.0 TS volt:D nem akartam megrohasztani az udvaron ezért adtam el..
És ma egy vagyont ér... de mert egyben maradt:)
SD06-03-2024 14:29:02 // 34550
Csak mindenki vetereánban is a nagymotorra megy...
Csikós is ott az 1300 GT problémamentes erre elkezd egy 1600 Gt-t:D
VIlág összes pénze rámegy... nyilván mert már nem magának csinálja hanem befektetésnek...
Nekem a sosem megvalósuló elondolásom hogy a Giulia majd kap villanymotort ha lefutotta a km-et:))) és még nem rohadt el:)))))
De aztán ilyenkor mindig kiszámolom hogy venni egy készet olcsóbb:D
De még ki tudja, az a lényeg hogy sokáig legyen jó. :)
Csikós is ott az 1300 GT problémamentes erre elkezd egy 1600 Gt-t:D
VIlág összes pénze rámegy... nyilván mert már nem magának csinálja hanem befektetésnek...
Nekem a sosem megvalósuló elondolásom hogy a Giulia majd kap villanymotort ha lefutotta a km-et:))) és még nem rohadt el:)))))
De aztán ilyenkor mindig kiszámolom hogy venni egy készet olcsóbb:D
De még ki tudja, az a lényeg hogy sokáig legyen jó. :)
Giuntini06-03-2024 13:55:22 // 34549
Ha megnézed a 164 QV vagy Q4 árait, azok már nagyon fent vannak, jó 30 ezer € alatt nincs.
WarbiRunner (Gyuri)06-03-2024 13:53:29 // 34548
Ahhoz hogy egy értékes Q-d legyen 30-35 év múlva, ahhoz egy vagyont kell elköltened kb folyamatosan. Sose térül meg, tedd inkább állampapítba, lakásba, telekbe, aranyba a dellát XD Valószínűleg értékes lesz ami túléli azt a 30 évet, de ki tudja mi lesz addig és akkor? A piac és az akkori aktuális trendek döntenek, ha lesz még benzin és autó egyáltalán. Amúgy csak nézd meg az Alfa 75-ös árakat. A Turbo Americák, 3.0 v6-ok a legdrágábbak, ha kicsi a km. De egy-egy keveset futott 2.0TS is ott liheg a nyakukon 15-20k Eur magasságában. Egy lelakottabb v6-ot olcsóbban elhozol, mint egy szép TS-t.
SD06-03-2024 13:33:55 // 34547
bár ha te mész évi 3000km-et én meg 20-at:D
SD06-03-2024 13:14:00 // 34546
"kopóalkatrészeken és a töblet vackokon kívül.." ezt mondom:D
SD06-03-2024 13:12:40 // 34545
RomeoOne06-03-2024 13:12:07 // 34544
Akkor teszek egy ajánlatot. Én átvállalom a te szervizköltségeidet, te átvállalod az enyémeimet. Deal? :D
SD06-03-2024 12:14:59 // 34543
Ha tól ig eladási árban gondolkozik az ember akkor sztem kb. ugyan oda jön ki, a kopóalkatrészeken és a töblet vackokon kívül..
Mert a Q unikális, ezért tartani fogja az árát. A 2.0 tömegtermék és csak a nagyon patentek fognak sokat érni 30 év mulva tán..
De néztem 155-ből is a Q4 a ássz, már jó rég is 8misi körül mentek ma meg már nem it tudom:D
Aztán persze a V6 ami állapot függő.. utána a TS 8V 2.0 de már az is horror...
De az ilyen 1.8 16V meg 1.7 TS, 1.6 TS-eket kicsit lesajnálja a használt piac.
Igazából ez volt egy döntés amikor a kicsit vettem hogy nem eladásra veszem, hanem magamnak:) Arra viszont első osztályú:)))
Mert a Q unikális, ezért tartani fogja az árát. A 2.0 tömegtermék és csak a nagyon patentek fognak sokat érni 30 év mulva tán..
De néztem 155-ből is a Q4 a ássz, már jó rég is 8misi körül mentek ma meg már nem it tudom:D
Aztán persze a V6 ami állapot függő.. utána a TS 8V 2.0 de már az is horror...
De az ilyen 1.8 16V meg 1.7 TS, 1.6 TS-eket kicsit lesajnálja a használt piac.
Igazából ez volt egy döntés amikor a kicsit vettem hogy nem eladásra veszem, hanem magamnak:) Arra viszont első osztályú:)))
WarbiRunner (Gyuri)06-03-2024 11:54:35 // 34542
Nem mindegy, hogy ki kell venni, a motort egy javításhoz, vagy nem. Nem mindegy, hogy egy turbót cserélsz, vagy kettőt. Olcsóbb a fűnyírót fenntartani. Nem csak fogyasztásilag, minden egyéb szempontból. Sok kicsi sokra megy, és a vételáron még nem is filóztunk, ami 2021-ben pont duplája volt. Két ződ Supert vehettem volna egy Q árából. :-) Cserében nyilván mást nyújt egy csúcs verzió.
SD06-03-2024 09:04:16 // 34540
Na látod ott egy kis Q a garázsban és még a fogyasztáskülönbséget sem kell kifizetnem:D
Még gumi sincs rajta:D
Meg biciklizek:D:D:D
Még gumi sincs rajta:D
Meg biciklizek:D:D:D
Liquid06-03-2024 08:39:57 // 34539
a kerékre 0ft :)
Az autóra meg attól függ hány éves.
Az autóra meg attól függ hány éves.
G-MANN🍀06-03-2024 07:04:20 // 34538
Veloce ~70, ha jól emlékszem. Q ~130 körül lehet.
SD06-03-2024 06:21:13 // 34537
Most hogy már Q kerekem legalabb van:D
A teljesítmény adó mennyi rá?
A 2.0 ilyen 50k asszem.
A teljesítmény adó mennyi rá?
A 2.0 ilyen 50k asszem.
Liquid05-03-2024 23:15:14 // 34536
Nem a fogyasztás miatt drágább a Q fenntartása, abban biztos lehetsz :)
SD05-03-2024 22:21:55 // 34535
Szerintem nincs olyan nagy különbség, ha gond van akkor jól megoldani bármit egy 2.0-ban is nagyon drága.
Ha valamit tákolásra adja az ember az eszét akkor gondolom a QV-t is meg lehet szögelni..
Én a fenttartásban gondolnám:
- a 8 liter vas mondjuk 18, nyilván valamit valamiért és lehet hogy 10 vs 14.. csak.
- aztán mondjuk egy fék, egy bármi ami kell kopó alkatrész
- villanyrugó, differenciál stb.
Szóval csak többminden van benne, de bármelyikből nagyon remélem hogy amit gondoznak szeretnek az sokat elmegy majd, kisebb felújításokkal:)
Meg az a sok műanyag bizbasz, a hűtők minden..
Ha valamit tákolásra adja az ember az eszét akkor gondolom a QV-t is meg lehet szögelni..
Én a fenttartásban gondolnám:
- a 8 liter vas mondjuk 18, nyilván valamit valamiért és lehet hogy 10 vs 14.. csak.
- aztán mondjuk egy fék, egy bármi ami kell kopó alkatrész
- villanyrugó, differenciál stb.
Szóval csak többminden van benne, de bármelyikből nagyon remélem hogy amit gondoznak szeretnek az sokat elmegy majd, kisebb felújításokkal:)
Meg az a sok műanyag bizbasz, a hűtők minden..
berobbantam05-03-2024 18:56:20 // 34534
Kb fél éve láttam egy tesztet egy 200k-t futott q-rol.Ott azt mondta a srác,hogy meglepő módon a q a leg strapabíróbb.A 2.0 sem problémás,de a q még annyira sem.Lehet benne valami.Könnyebb nyelezni egy kisebb teljesítményű autót,ha a többi technika kb ugyanaz.A q meg eleve 500 lóra van tervezve,de inkább többre.Azt azért elég bajos folyamatosan elkérni tölle😀.
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2024 17:28:39 // 34533
A 2.0-nál is ugyanez lesz 200e km fölött. Az alkatrész olcsóbb lesz, és mivel ezeken elöl van a lánc, megúszható szerintem a motor kiszedése nélkül. A BMW-nél hátul van a lánc több típusnál is (pl 2l dízel) XD És a főtengely anyagából van a fogaskerék kimunkálva, úgyhogy ha valaki trehány volt, az csúnyán fizet érte, komplett motor szét-össze is lehet a történet vége. Alapvetően nálam is az egyik szempont ez volt, hogy a 2.0 motor talán egy könnyebben fenntartható, javítható valami. Nem mondom hogy olcsón, de azért olcsóbban, mint egy csúcs verzió. Aztán majd meglátjuk. Egyelőre elégedett vagyok, nem vágyom semmi másra, és ez megnyugtató érzés. A nyári gumijaimra már egy kicsit.. :-) Lehet a héten felrakatom.
SD05-03-2024 16:44:55 // 34532
Bedöglött a fészbukk, világ Alfásai egyesüljetek:D
SD05-03-2024 15:53:44 // 34531
"Egy szett vezérlés görgő inkább ne legyen benne Ferrari, csak elérhető legyen, és értelmes áron."
Úgy hívják ezt az autót Giulia 2.0 de igen itt is hallottunk már megnyúlt vezláncról, meg magasnyomású üzemenyagpumpa cseréről benzinesen...
Persze mondjuk olaj nem árt ha van benne.
Úgy hívják ezt az autót Giulia 2.0 de igen itt is hallottunk már megnyúlt vezláncról, meg magasnyomású üzemenyagpumpa cseréről benzinesen...
Persze mondjuk olaj nem árt ha van benne.
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2024 15:17:59 // 34530
Nem hinném hogy az M3 sorhat biturbója hétköznapi motor lenne. A Ferrari eredetnek pedig nem szabadna úgy megmutatkoznia, hogy elérhetetlen vagy értelmetlenül drága az alkatrész hozzá. Egy szett vezérlés görgő inkább ne legyen benne Ferrari, csak elérhető legyen, és értelmes áron. Ugyanakkor le a kalappal a futásteljesíttmény előtt, a QV motor is ilyen szempontból jó értelemben hétköznapi, 200e km-t gond nélkül lefut. A láncos motorok mostanában ezt tudják kb. 200e km-ig semmit nem kell hozzányúlni. Aztán viszont motor ki, és nagyjavítás. A 2l-esnél borítékolom ugyanezt, 200-250e között motor ki, lánc, vezető, feszítő, összes görgő, balansz tengely csapágyak, szimmeringek csere. Ha meg már kint a motor, akkor sok egyébre is érdemes ránézni. Az ismerősék BMW szervizében már teljesen normális látvány 5-6 motor kipakolva szerelőállványra. 90%-ban 200e+ km-es autók vezérlés cseréje. 1-1.5 millás mutatvány. A dízeleknél ugyanekkor a cr szivattyút is ellenőrizni kell, mert a cp4-es Bosch pumpák hajlamosak megölni az egész motort. És igen, a Giulia dízelekben is cp4 van.. Szóval számomra továbbra is ez látszik, kb 200e km-re vannak az autók tervezve. Ami utána jön, az a zsebbenyúlás mélységén múlik.
SD05-03-2024 13:29:36 // 34529
Vannak 200k-t futott QV-k már:)
Ha szerelni kell biztos zsebbenyúlós, de melyik nem az..
Sokan mondják hogy robosztus gép a Q motor.
Meg hogy 8 litert is eszik:)
Azért el kell azt is osztani kettővel megy épp megszorozni:)))
Ha szerelni kell biztos zsebbenyúlós, de melyik nem az..
Sokan mondják hogy robosztus gép a Q motor.
Meg hogy 8 litert is eszik:)
Azért el kell azt is osztani kettővel megy épp megszorozni:)))
SD05-03-2024 13:27:07 // 34528
Hogy autentikusan pumpedgabo-t idézzem:
most hogy nincs BMW-m van pénzem:D
Pont a BMW-ről járta mindig a horror óradíj, az elbaxott alkatrészárak..
az hogy a motort rendszeresen újra kell építeni..
Nálam is volt fél évet egy amúgy jó állapotú de öreg BMW, sosem volt egyértelmű hogy azzal bárhova menjek:D:D:D Volt hogy 45 perce köröztem hogy kiolvadjon a befagyott fék meg visszafordultam mert befogott.. hullottak ki klímagombok.. állandó alkatrész után koslatás...
Had röhögjem már ki hogy bármikor egy lapon említsenek bámilyen BMW-t egy Alfával:D:D:D
Az Alfa pont hogy egyszerűbb megoldásokat alkalmaz általában mint a BMW és megbízhatóbb..
Nálunk is a szomszéd szerelő beruházott pár ilyen Bajor szarba. és nem természetes a mosolya:) Nekem az:)
Pedig ős kvázi ingyen szereli:P
most hogy nincs BMW-m van pénzem:D
Pont a BMW-ről járta mindig a horror óradíj, az elbaxott alkatrészárak..
az hogy a motort rendszeresen újra kell építeni..
Nálam is volt fél évet egy amúgy jó állapotú de öreg BMW, sosem volt egyértelmű hogy azzal bárhova menjek:D:D:D Volt hogy 45 perce köröztem hogy kiolvadjon a befagyott fék meg visszafordultam mert befogott.. hullottak ki klímagombok.. állandó alkatrész után koslatás...
Had röhögjem már ki hogy bármikor egy lapon említsenek bámilyen BMW-t egy Alfával:D:D:D
Az Alfa pont hogy egyszerűbb megoldásokat alkalmaz általában mint a BMW és megbízhatóbb..
Nálunk is a szomszéd szerelő beruházott pár ilyen Bajor szarba. és nem természetes a mosolya:) Nekem az:)
Pedig ős kvázi ingyen szereli:P
RomeoOne05-03-2024 13:25:14 // 34527
Engem az érdekelne, hogy tényleg ilyen gondtalanul elmegy 210ezret a motor vagy cserélték már 50e km-rel korábban :D
Giuntini05-03-2024 09:41:37 // 34526
Az a szomorú, hogy egy igazából hétköznapi BMW motorhoz hasonlították a Ferrari eredetű motoralkatrészek árait.
ImO04-03-2024 18:58:24 // 34525
Szerintem kicsit túljátszották a srácok a hozzá nem értés színlelését, hiszen láttak már pár Alfát. ;)
Ő a QV tulajdonosa: Cacho
Ő a QV tulajdonosa: Cacho
RomeoOne04-03-2024 18:09:16 // 34524
Kárai Exclusive | S04E02 - Alfa QV
Az érdemi tartalom olyan 5 perc. BMW-sek hogy látják a Q motort. Egyébként, ha lenne tapasztalatuk vele / tanulták volna és nem most láttak volna ilyet először, biztosan nem lett volna olyan bonyolult. A kicsengés így is abszolút pozitív.
Az érdemi tartalom olyan 5 perc. BMW-sek hogy látják a Q motort. Egyébként, ha lenne tapasztalatuk vele / tanulták volna és nem most láttak volna ilyet először, biztosan nem lett volna olyan bonyolult. A kicsengés így is abszolút pozitív.
SD04-03-2024 16:45:44 // 34523
Nekem az tűnt fel hogy maga az öv heveder vékonyabb anyagú, alig észrevehető, de könnyebben megcsavarodik a csattban.. Pl. gyerek üléssekkel küzdve.
Nyivlván így a tekercs is kisebb, ez is meg lett fejlesztve:)
Opció B: perwollal kell mosni:)
Nyivlván így a tekercs is kisebb, ez is meg lett fejlesztve:)
Opció B: perwollal kell mosni:)
Zselé04-03-2024 16:36:55 // 34522
Nem nagyon tudok róla, de nem egy kis részen, hanem egy kb 20-30cm-s "szakaszon" van így legyalulva az öv.
Nem tudom, a téli kabátom tépőzárja hova szokott esni, de ezzel a kabáttal több tízezer km-et tettem bele a 159-esbe, és az nem pörsent meg.
Előre menjünk, ne hátra a minőségben :D
Nem tudom, a téli kabátom tépőzárja hova szokott esni, de ezzel a kabáttal több tízezer km-et tettem bele a 159-esbe, és az nem pörsent meg.
Előre menjünk, ne hátra a minőségben :D
SD04-03-2024 15:22:33 // 34521
Jelentem 160 x 80-as üveg asztal lehajtott üléssel bent fexik' az Giuliában:)
Kétüléses a gép:D
Sportfurgon:)
Kétüléses a gép:D
Sportfurgon:)
SD04-03-2024 15:21:04 // 34520
Nyilván garinál ne mondd. de nincs valamelyik kabátodon valami tépőzár, zipzár bármi ott?
Csabi04-03-2024 11:45:32 // 34519
Nálam az öv hibátlan, nem bolyhos.
Shadin04-03-2024 11:17:09 // 34518
Egyik felni peremét. Srác nem javít bele puha anyaggal mint mások, talán kicsit túl precíz.
Zselé04-03-2024 09:14:47 // 34517
Nekem más jellegű problémám van vele, de lehet hogy összefügg: kihúzva a vállam körüli rész csúnya bolyhos. Egyszer már csinálták gariban, nem tudom mit csináltak vele, de újra előjött a probléma. Majd a következő olajcserénél belemerülünk...
Csabi04-03-2024 09:12:49 // 34516
Sziasztok!
Biztonsági öv problémával találkozott már valaki?
A vezető oldali övemet nehezen, alig tudom kihúzni. Érdekes , hogy hidegben (télen) rendben van, viszont nyáron akadozik.
Eddig viselhető volt, viszont most már 20fokban is problémás. Gondolom, az egész szerkezetet cserélni kellene...
Valakinek tapasztalat?
Biztonsági öv problémával találkozott már valaki?
A vezető oldali övemet nehezen, alig tudom kihúzni. Érdekes , hogy hidegben (télen) rendben van, viszont nyáron akadozik.
Eddig viselhető volt, viszont most már 20fokban is problémás. Gondolom, az egész szerkezetet cserélni kellene...
Valakinek tapasztalat?
leopop303-03-2024 20:37:51 // 34515
Ez ilyen mindig amikor a megjelenek a Breraval.
Pont ma hoztam ki én is a téli álomból
Pont ma hoztam ki én is a téli álomból
leopop303-03-2024 20:35:06 // 34514
Köszönöm szépen! 😁😉
Kellett hegeszteni? 😳
Kellett hegeszteni? 😳
RomeoOne03-03-2024 18:51:42 // 34513
Kihoztam már a királynőt a garázsból így három hét után. Megkért az asszony, hogy menjek el neki a cukrászdába mignon-ért. Hát, oda azért csak nem Fiattal megy az ember 20 fokban xDD
Ahh, ez az érzés, hogy kint ül mindenki a teraszon, elé gurulok, szépen lassan betolatok a terasz előtti fő helyre, miközben mindenki tátott szájjal bámul... Igazi rockstar feeling :DDD
Amíg bementem egy kisfiú gyorsan odafutott, hogy megnézze a belsejét is. Sztem legszívesebben az apukája is odament volna, csak már szégyellt bámészkodni xDD
Már magában emiatt is megéri ez a gép... És még ahogy megy...
Mint egy nő, aki nem csak kikészít az ágyban, de cserébe még jól főz, kedves és értelmes is... Hát van ilyen? :DDDDD
Ahh, ez az érzés, hogy kint ül mindenki a teraszon, elé gurulok, szépen lassan betolatok a terasz előtti fő helyre, miközben mindenki tátott szájjal bámul... Igazi rockstar feeling :DDD
Amíg bementem egy kisfiú gyorsan odafutott, hogy megnézze a belsejét is. Sztem legszívesebben az apukája is odament volna, csak már szégyellt bámészkodni xDD
Már magában emiatt is megéri ez a gép... És még ahogy megy...
Mint egy nő, aki nem csak kikészít az ágyban, de cserébe még jól főz, kedves és értelmes is... Hát van ilyen? :DDDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
433
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?