Forum >> Giulia
Kazes☻25-04-2024 18:38:52 // 35336
Nem megyek én sehova úgy... kiengedem a kutyát, oszt lesz csibész! :D
Kazes☻25-04-2024 18:37:17 // 35335
Én is oda járok inkognitóban, gyalog... szemem a pályán, mindent is látok! :D Ám a baj mindig az aldisokkal van...! XD
SD25-04-2024 13:44:42 // 35333
Ja hogy helyben tekertem:D Mert nem akartam odaverni az elejét és be voltam szorulva a kisbusz miatt..
Hát van ennek egy biztonsági hozadéka is ha más megy az autómhoz, kimegy egy és fejbeveri :D
De ha meg megeszek egy kakaócsigát a család elől, hazatelefonál és beárul:D
Hát van ennek egy biztonsági hozadéka is ha más megy az autómhoz, kimegy egy és fejbeveri :D
De ha meg megeszek egy kakaócsigát a család elől, hazatelefonál és beárul:D
Zselé25-04-2024 13:15:06 // 35332
Ezért nem megyek az Aldiba, hanem a szemközti Lidlbe... arra már nem látsz rá a kapuból, különben tele lenne a rutinozó manővereimmel a fórum :DDD
Kazes☻25-04-2024 13:11:23 // 35331
Ez mingyá' jobb! ;)
:D
A gumidra „mondtam” már, hogy az aldis parkolás... a múltkor is a kedvenc helyeden mögéd álltak bikázgatni egymást két rommal és ahogy tolattál, majd helyben teljesen balra tekerve (mondtam is magamban: ámátőőőr! :P) fordultál, na ott rontottad el! XD
:D
A gumidra „mondtam” már, hogy az aldis parkolás... a múltkor is a kedvenc helyeden mögéd álltak bikázgatni egymást két rommal és ahogy tolattál, majd helyben teljesen balra tekerve (mondtam is magamban: ámátőőőr! :P) fordultál, na ott rontottad el! XD
SD25-04-2024 12:59:14 // 35330
Na ez volt a poén:D
Neeem csak ott megy ez a szétfeszített gumi téma, majd megnézem a giulián hogy áll:D
Asszem túl szexi lesz már megint:D
Ne nézd meg nyúl vagy megnézni:D
Neeem csak ott megy ez a szétfeszített gumi téma, majd megnézem a giulián hogy áll:D
Asszem túl szexi lesz már megint:D
Ne nézd meg nyúl vagy megnézni:D
Kazes☻25-04-2024 12:52:35 // 35329
Most jól beugrattál... azt hittem valami jó poént linkeltél, erre tele van fostalicskákkal... ejnye - ejnye, te...! :P
XDDD
XDDD
SD25-04-2024 12:39:16 // 35328
Azért egy pótkerék szett még lett mellé:D
Erre meg azt mondja a gumis hogy Padkára nem kéne menni vele:D
Hátezhogynézki:D
Erre meg azt mondja a gumis hogy Padkára nem kéne menni vele:D
Hátezhogynézki:D
SD25-04-2024 12:36:30 // 35327
Gabor F24-04-2024 20:08:42 // 35326
SD, a bal első gumira:
Ha jól látom nem ment mélyebbre, mint a mellette lévő “árok”. Ha tényleg nem, akkor valószínűleg nem para.
Ha a lyuk alján látszik a fém, akkor az már gond. Ugyanis az a fémszerkezet elkezd korrodálódni és egy idő után ledobja a felette lévő gumit, ami elég nagy felület is lehet. Ez még kis sebességnél sem vicces, pláne, ha éppen race üzemmódban vagy. Ezt egy gumis ismerősöm mondta, mert pont most adtam el egy öreg szettet, ahol a vájatban volt egy hosszanti repedés és ott látszódott a drót.
Ha jól látom nem ment mélyebbre, mint a mellette lévő “árok”. Ha tényleg nem, akkor valószínűleg nem para.
Ha a lyuk alján látszik a fém, akkor az már gond. Ugyanis az a fémszerkezet elkezd korrodálódni és egy idő után ledobja a felette lévő gumit, ami elég nagy felület is lehet. Ez még kis sebességnél sem vicces, pláne, ha éppen race üzemmódban vagy. Ezt egy gumis ismerősöm mondta, mert pont most adtam el egy öreg szettet, ahol a vájatban volt egy hosszanti repedés és ott látszódott a drót.
SD24-04-2024 19:19:04 // 35325
Ahha, ez csinál ilyen jó kis telemetriát:)
SD24-04-2024 19:18:25 // 35324
Hát én elvett gázzal mentem, de mivel nincs motorfék:D
Mondjuk lehet ezért dobta a farát.
Mondjuk lehet ezért dobta a farát.
RomeoOne24-04-2024 19:00:25 // 35323
Futass le egy lemezkarbantartót xD
Nekem annál a gyakorlatnál pont a meglepően jó kontroll volt a tapasztalatom, ahogy már korábban írtam is. Az "oda megy, ahova akarom" feeling. Kicsit rövid volt az út, aztán figyelni kellett, hogy pont annyira gyorsítson fel az ember, amennyire kell, de ne jobban, mert kitartott gázzal kell átmenni, ha meg jobban felgyorsítunk, le kell lépni róla. Ez túl tudta terhelni kicsit az idegrendszert.
A Q-nak itt megvolt az az előnye, hogy gyorsabban elérte a sebességet és a gyakorlat kezdése előtt volt még 1-2 plusz másodperc végiggondolni a dolgot :D
A 3.nál azt mondta az oktató, hogy nem stabilizáltam a másik sávban a kocsit, hanem egy íven csináltam meg, aztán vissza akartam menni 4.-re, de pont vége lett 3-nál, ez az egyetlen bánatom :D
Nekem annál a gyakorlatnál pont a meglepően jó kontroll volt a tapasztalatom, ahogy már korábban írtam is. Az "oda megy, ahova akarom" feeling. Kicsit rövid volt az út, aztán figyelni kellett, hogy pont annyira gyorsítson fel az ember, amennyire kell, de ne jobban, mert kitartott gázzal kell átmenni, ha meg jobban felgyorsítunk, le kell lépni róla. Ez túl tudta terhelni kicsit az idegrendszert.
A Q-nak itt megvolt az az előnye, hogy gyorsabban elérte a sebességet és a gyakorlat kezdése előtt volt még 1-2 plusz másodperc végiggondolni a dolgot :D
A 3.nál azt mondta az oktató, hogy nem stabilizáltam a másik sávban a kocsit, hanem egy íven csináltam meg, aztán vissza akartam menni 4.-re, de pont vége lett 3-nál, ez az egyetlen bánatom :D
SD24-04-2024 16:09:02 // 35321
Külső biztonsági mentést kell csinálni youtube-ra:D
SD24-04-2024 16:07:41 // 35320
Nekem valahogy az billentett ki ott hogy a sebesség mérőt nézve padlógázon gyorsítok egy olyan cucc felé ahol akadály van:D
Utána felnézek és megoldom, de ez a kettő valahogy tiltotta egymást:D
Volt aki nem vacakolt ezzel hanem padlógázon átment rajta aztán ennyi:D
Túl precízkedtem.
---
A feeling kérdés nekem is megvan, és szerintem ha nem érzi az ember a na most lehet, vagy kell szitut nem is szabad nyomni, mert abból van a baj, ez nem kívánság műsor, ha nincs meg az az érzés hogy ez most menni fog meg sem szabad próbálni:D
Utána felnézek és megoldom, de ez a kettő valahogy tiltotta egymást:D
Volt aki nem vacakolt ezzel hanem padlógázon átment rajta aztán ennyi:D
Túl precízkedtem.
---
A feeling kérdés nekem is megvan, és szerintem ha nem érzi az ember a na most lehet, vagy kell szitut nem is szabad nyomni, mert abból van a baj, ez nem kívánság műsor, ha nincs meg az az érzés hogy ez most menni fog meg sem szabad próbálni:D
WarbiRunner (Gyuri)24-04-2024 16:00:29 // 35319
Kb ezt sajnálom legjobban hogy kimaradt, az ilyen gyakorlatok nagyon jók :-)
A bad sectorosság szerintem mindenkinél máshogy van. Mindenki defektes, csak másképp XD Engem pl. simán csak valaki megkér hogy kanyarodjak sodrósan, az van az agyamban, hogy ááá, nem tudok én ilyet és különben is hogy kell azt. :-) Aztán amikor ott ülök az autóban és beszippant a szituáció, akkor elgurul a gyógyszer, elmúlik ez a bizonytalanság érzet, kicsit mintha lelassulna minden az autó körül..és akkor nyomom neki. Fel sem merül, hogy hogy is kéne :-)
És olyankor tényleg képkockánként képes megmaradni a történés. Sokkal jobb lenne ha tudatosabb szinten épülne be a technikai tudás, de valahogy ez nálam nem megy. És autó és autó között nekem ebben óriási a különbség. Van amelyik soha egyszer sem tudott átbillenteni, egyetlen képkockám sem maradt róla. Vezettem, elkínlódtunk, de semmi. És van ami három év alat filmtekercset produkált már XD
A bad sectorosság szerintem mindenkinél máshogy van. Mindenki defektes, csak másképp XD Engem pl. simán csak valaki megkér hogy kanyarodjak sodrósan, az van az agyamban, hogy ááá, nem tudok én ilyet és különben is hogy kell azt. :-) Aztán amikor ott ülök az autóban és beszippant a szituáció, akkor elgurul a gyógyszer, elmúlik ez a bizonytalanság érzet, kicsit mintha lelassulna minden az autó körül..és akkor nyomom neki. Fel sem merül, hogy hogy is kéne :-)
És olyankor tényleg képkockánként képes megmaradni a történés. Sokkal jobb lenne ha tudatosabb szinten épülne be a technikai tudás, de valahogy ez nálam nem megy. És autó és autó között nekem ebben óriási a különbség. Van amelyik soha egyszer sem tudott átbillenteni, egyetlen képkockám sem maradt róla. Vezettem, elkínlódtunk, de semmi. És van ami három év alat filmtekercset produkált már XD
SD24-04-2024 14:02:23 // 35318
Ami nekem egy érdekes tapasztalat volt hogy a jávorszarvas tesztet az agyam törölte, ott is hallottam a rádióban hogy ok jó volt a megoldás, de nem emlékszem hogy találtam vissza a sávomba.
Ez vagy a kor miatt lehet, vagy azt mondta a zagy hogy most probléma megoldás van az erőforrásokat a főhajtóművekre irányítjuk nincs biztonsági mentés addig:D
Arra emlékszem hogy megnéztem mennyi a bemenő sebességem és rutinból kikerültem az akadályokat, de hogy hogy mentem vissza a sávomba arra nem:D
Valós veszélyhelyzetben pedig emlékeszem mai napig is mikor. a twingo-s néni kijött elém az megvan hogy kétszer korrigáltam bele, mert nem állt meg hanem még jött tovább..
De itt csak annyira emlékeszm hogy az első nél meglepődem hogy hogy meglendült az autó, amásodik jól ment már nagyobb sebességgel, a harmadiknál meg kirakta a farát, de összeszedtem, de hogy hogy?:D:D:D
Valakinek még ilyen, vagy badsectoros vagyok?:D
Ez vagy a kor miatt lehet, vagy azt mondta a zagy hogy most probléma megoldás van az erőforrásokat a főhajtóművekre irányítjuk nincs biztonsági mentés addig:D
Arra emlékszem hogy megnéztem mennyi a bemenő sebességem és rutinból kikerültem az akadályokat, de hogy hogy mentem vissza a sávomba arra nem:D
Valós veszélyhelyzetben pedig emlékeszem mai napig is mikor. a twingo-s néni kijött elém az megvan hogy kétszer korrigáltam bele, mert nem állt meg hanem még jött tovább..
De itt csak annyira emlékeszm hogy az első nél meglepődem hogy hogy meglendült az autó, amásodik jól ment már nagyobb sebességgel, a harmadiknál meg kirakta a farát, de összeszedtem, de hogy hogy?:D:D:D
Valakinek még ilyen, vagy badsectoros vagyok?:D
SD24-04-2024 11:07:54 // 35317
Igen a sikánokat tudják kizárni, vagy belevenni, ettől függően tempósra vagy technikásra hangolni a pályát. Nekem nagyon tetszett, szinte nem is kellett fékezni úgy lehetett kenni végig:D De a gumit azt kérte:D
RomeoOne23-04-2024 19:48:50 // 35316
Szerintem pályanapokon lehetett eddig is, csak a Laptiming-ban nyilván nem variáltak, hogy összehasonlíthatók legyenek az eredmények. Viszont a "fő" nyomvonalat, vagyis az első körös az, amin mi is mentünk, azt megcsinálták. Nem volt már nyoma annak a tákolt aszfaltnak, amiket a videókon lehetett látni. Most már az a rész viszonylag szép, homogén. Nincsenek fehér, beton részek benne. Ez kellemes meglepetés volt, mert kicsit attól is tartottunk, hogy mekkorát dobnak majd ezek a kocsin.
A déli hosszú ív, meg a lelátó melletti két sikán levágás (az egyik, amelyiknek a laptiming második köre megy), az viszont még mindig beton, nem is a legegyenletesebb fajtából.
A déli hosszú ív, meg a lelátó melletti két sikán levágás (az egyik, amelyiknek a laptiming második köre megy), az viszont még mindig beton, nem is a legegyenletesebb fajtából.
WarbiRunner (Gyuri)23-04-2024 19:13:34 // 35315
Szerintem a nyomvonal is változott már, úgy tudom lehet többféle variációban használni a pályát.
RomeoOne23-04-2024 17:21:00 // 35314
SD23-04-2024 16:13:24 // 35313
A laptiming kétkörös, álllórajt, majd sikán nélkül még egy kör.
WarbiRunner (Gyuri)23-04-2024 15:23:19 // 35312
Meg is tudtam volna végül oldani, de ezt akkor februárban még nagyon nem láttam. Biztos hogy nagyon élveztem volna, most kicsit irigykedek is XD De ez van, a jelenlegi munkám épp ilyen véghajrában van, egy hétre sem látok előre.
RomeoOne23-04-2024 14:58:51 // 35310
De a laptiming is állórajtos :D
Zselé23-04-2024 14:56:32 // 35309
Hát ha az álló vs repülő rajt közt 3mp van, plusz még hozzáteszem, hogy a Laptiming irány picit gyorsabb, akkor bőven jobbat mentem a Veloce-val, mint az a kalapos a Laptimingban... :DDD
SD23-04-2024 14:56:23 // 35308
igen mondjuk inkább kettő + a start 3 és az már 5:) és a versenyzők is 46-ot mentek a Q-val tehát hihető:)
SD23-04-2024 14:55:15 // 35307
Már aszittem szarok vagyunk:)))
De gyors fejszámolás ilyen kb. 1:30-akat szoktak menni a két körre, tehát annak a fele 45, ha a második kör 42, akkor van 3 sec startolni a másiknál:) És akkor nem is voltunk olyan béndzsók:)
De gyors fejszámolás ilyen kb. 1:30-akat szoktak menni a két körre, tehát annak a fele 45, ha a második kör 42, akkor van 3 sec startolni a másiknál:) És akkor nem is voltunk olyan béndzsók:)
RomeoOne23-04-2024 14:55:09 // 35306
Igaz. Akkor +1,5 sec :D
SD23-04-2024 14:51:02 // 35305
Ebben nincs benne a célegyenes utáni sikán ez a laptiming második köre:)))
SD23-04-2024 14:46:49 // 35304
Na ez melyik applikésün?
RomeoOne23-04-2024 14:08:42 // 35303
SD23-04-2024 14:06:24 // 35302
Csak abból következtetek hogy laptiming irányból azért kell két nagyobbat fékezni, a másik irány sokkal folyatósabb:) Most hogy már szakértő vagyok:D:D:D
RomeoOne23-04-2024 14:01:02 // 35301
Repülőrajtból. Ahhoz adj hozzá 5 sec-et állóból. Persze még úgy is brutál. Meg kérdés, hogy melyik irányból, mert a laptiming-os irányra azt mondta a mester, hogy gyorsabb kicsit.
SD23-04-2024 13:44:09 // 35300
A másik irány szerintem gyorsabb:))) De persze ne hasonlítsuk azt aki tényleg ezt csinálja, de azért elég jól egyben volt a mezőny sztem:))) Ami az autók jóságát is bizonyítja hogy mindenki elvállalta:)
Zselé23-04-2024 13:34:52 // 35299
Azért az poén, hogy megnéztem valami Kakucsi időket egy rendes versenyről. Ilyen pályára épített Skoda Fabia 0:32-t ment... :D Jól jön azért a pályagumi...
SD23-04-2024 10:14:53 // 35298
Szóval hiába akarnék 70évesen sportautózni... vagy hiába ferrariznék most olyan dolgok helyett amit csak most lehet megtenni. Ez nem vagy-vagy hanem is is kérdés és erre a Giuliánál jobb autót jelenleg nem tudok:)))
SD23-04-2024 10:13:01 // 35297
Mindenki a sajátjával annyit veri a csalánba amiennyit csak szeretné:D
Ha a ferrari lenne a legfontosabb már meglenne:)
Esetemben a sorrendben 20 évvel előre lett hozva ez az kompromisszum mentesebb autó kérdése. Ugye valami helyett, család, ház nem akartam, utána meg 20 év mulva lett volna aktuális:) Tehát így hogy ebből is abból is jut én most helyén érzem magam.
Ha jelen helyzetben akarnék ferrarival jaszkarizni az kb. egy 4x 5x szorzót jelentene, minden térn, vagy maradna a csorba élet...
Tehát ilyen tekintetben nekem hogy még bele tudok ülni de más megy is, tökéletes:D
Ha a ferrari lenne a legfontosabb már meglenne:)
Esetemben a sorrendben 20 évvel előre lett hozva ez az kompromisszum mentesebb autó kérdése. Ugye valami helyett, család, ház nem akartam, utána meg 20 év mulva lett volna aktuális:) Tehát így hogy ebből is abból is jut én most helyén érzem magam.
Ha jelen helyzetben akarnék ferrarival jaszkarizni az kb. egy 4x 5x szorzót jelentene, minden térn, vagy maradna a csorba élet...
Tehát ilyen tekintetben nekem hogy még bele tudok ülni de más megy is, tökéletes:D
SD23-04-2024 10:09:53 // 35296
Én mindent elterveztem aztán minden szét is eset:D
De végül minden jó ha a vége jó a béjembéket laposra vertük:D
De végül minden jó ha a vége jó a béjembéket laposra vertük:D
SD23-04-2024 10:09:06 // 35295
Nekem egy sikán kijárat volt amikor már annyira passzora vettem az egyik oszlopkát hogy szinte láttam a lelki szemeim előtt a sport csíkot:D de megúsztuk!!!
RomeoOne23-04-2024 09:38:34 // 35294
Pedig te is élted volna nagyon, az tuti. Jöhettél volna és akkor 1-gyel kevesebb BMW lett volna :D
WarbiRunner (Gyuri)23-04-2024 08:56:29 // 35293
Sajnálom is hogy kimaradt, de lehetetlen volt annyira előre terveznem az áprilist. Biztos hogy nagy élmény volt. :-)
RomeoOne23-04-2024 08:39:58 // 35292
Ferrari sem annyival jobb egy Q-nál, mint amennyivel többet kér... De ez egy ilyen móka. A következő egységnyi jóságért mindig exponenciálisan többet kell fizetni. Kérdés az, hogy mennyit ér meg neked :D
RomeoOne23-04-2024 08:36:47 // 35291
Ja, mondta nekem más is előtte, hogy ő nem akarja rázókövön nyírni a kocsiját egy kicsit jobb időért. Aztán, mikor ott voltunk már a gumioszlopok elsodrását is kockáztattuk :DDD Én sejtettem előre, hogy ez lesz, ezért inkább nem is nyilatkoztam elhamarkodottan :D
Kazes☻22-04-2024 21:58:36 // 35289
Pedig az is jó vicc volt, hogy megdicsérted magad, hogy milyen rohadt jó viccet alkottál! XD
SD22-04-2024 20:53:27 // 35288
Továbbra is azt mondom hogy amit a super tud az nem annyival kevesebb mint amennyivel többet kér egy Q/QV.
És az is biztos így van hogy ahogy elkezdem chippelni, nagyfék, nagy kerék, viszont közelíteni fog a fenttartása egy QV-hez.
A 15 litert a pályanapon sikerült tartani:D De Ez nem is csoda, riszálta magát a kiscsaj:))))
Szóval továbbra is azt mondom ha marad ez a japán autós megbízhatóság, akkor reálisan amikor kikerül az első számú napi használatú autó pozícióból akkor lehet optimalizálgatni.
Ha még akkor is úgy érzem annyi tartalék van benne amit érdemes kiaknázni:)
Mert ugye a buli az így 200 lóval is 100%-os:)))
És az is biztos így van hogy ahogy elkezdem chippelni, nagyfék, nagy kerék, viszont közelíteni fog a fenttartása egy QV-hez.
A 15 litert a pályanapon sikerült tartani:D De Ez nem is csoda, riszálta magát a kiscsaj:))))
Szóval továbbra is azt mondom ha marad ez a japán autós megbízhatóság, akkor reálisan amikor kikerül az első számú napi használatú autó pozícióból akkor lehet optimalizálgatni.
Ha még akkor is úgy érzem annyi tartalék van benne amit érdemes kiaknázni:)
Mert ugye a buli az így 200 lóval is 100%-os:)))
Zselé22-04-2024 20:32:35 // 35287
(Mármint nem a vicc, hanem a pénteki feeling volt rohadt jó)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
548
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?