Na ilyen volt. A felnin lévő belső bordán nem pattant át a gumi belső pereme:
Forum >> Giulia
RomeoOne16-06-2024 19:57:38 // 35745
RomeoOne16-06-2024 19:32:31 // 35744
Nem, az teljesen más téma. Ő rárakott egy egyáltalán nem rá való gumit, teljesen más méretet :D
Itt úgy képzeld el, hogy a széléig nem pattant ki a gumi. Majd töltök róla fel képet, csak lent hagytam a telót a kocsiban :D
Itt úgy képzeld el, hogy a széléig nem pattant ki a gumi. Majd töltök róla fel képet, csak lent hagytam a telót a kocsiban :D
Shadin16-06-2024 18:42:09 // 35743
Akkor ezért állt SD gumija is olyan idétlenül a QV felniken...
Shadin16-06-2024 18:41:34 // 35742
Valóban így működtethető normálisan, de ez nekem még annyira sem tetszik mint a 30 alatt kopó kátsó fék :-( Minden korábbi Alfa és Off automata klímájánál csak a hőfokot kellett tekergetnem és tette a dolgát, ettől automata, ha állandóan bele kell piszkálni az manuális klíma :-(
Shadin16-06-2024 18:37:18 // 35741
Hasonlóan kaotikusnak találom én is, állandóan tekergetni kell, eddig ilyen egyiknél sem volt :-(
WarbiRunner (Gyuri)16-06-2024 18:30:57 // 35740
Sosem használtam automata módban. A Giuliettán kívül én még nem ültem Alfában aminek jól működött volna az automata klímája. Mono mód, kézi beállítással használom, így csak a tekerőn néha tekerek kicsit. Ilyen félautomata klímaként kb pont ugyanolyan jó, mint anno a 146-ban. 23.5 fokon van legtöbbször, aztán onnan erre-arra eltérek ha kell. A ventilátor így olyan fokozaton marad, hogy ne halljam nagyon. :-)
RomeoOne16-06-2024 18:06:45 // 35739
Másik sztori, az új gumik. Közvetlen a futóműves után mentem oda, na az is 3 és fél órás mutatvány lett, aminek az lett a vége, hogy az első gumik még nincsenek feltéve. Egyébként lelkiismeretes, alapos szaki volt ez is, neki egy Veloce-ja van. De Q-t még nem csinált. A kerekeket viszont le is tisztította, kefével a kerékagyat is megsikálta.
Na, mikor az első gumikat rakta volna fel, még 5 bar-nal sem akart felpattanni a külső oldal. Tovább már nem merte fújni. Már rákent mindenféle cuccot, ami volt nála, hogy jobban csússzon, de semmi. Végül a régi gumikat tette vissza elölre, de azok is alig pattantak át 4,5 bar-nál.
Másnap reggel azzal kezdte, hogy hívta a Pirelli-t, hogy mi van ezekkel a gumikkal, nem akartak átpattanni még 5 bar-nál sem. Pirelli küldött egy hivatalos állásfoglalást, hogy a Giulia Q első felniének a kilalakítása miatt, meg a Corsa utcai gumiknál merevebb szerkezete miatt 8 bar ültetőnyomás is szükséges lehet... Most már ezt is tudjuk :)
Na, mikor az első gumikat rakta volna fel, még 5 bar-nal sem akart felpattanni a külső oldal. Tovább már nem merte fújni. Már rákent mindenféle cuccot, ami volt nála, hogy jobban csússzon, de semmi. Végül a régi gumikat tette vissza elölre, de azok is alig pattantak át 4,5 bar-nál.
Másnap reggel azzal kezdte, hogy hívta a Pirelli-t, hogy mi van ezekkel a gumikkal, nem akartak átpattanni még 5 bar-nál sem. Pirelli küldött egy hivatalos állásfoglalást, hogy a Giulia Q első felniének a kilalakítása miatt, meg a Corsa utcai gumiknál merevebb szerkezete miatt 8 bar ültetőnyomás is szükséges lehet... Most már ezt is tudjuk :)
RomeoOne16-06-2024 17:51:59 // 35738
*Amit mi tekergettünk, az a kerékdőlés beállítása, csak nem a kerékösszetartást is elviszi.
RomeoOne16-06-2024 17:50:37 // 35737
Egyik Giulia Q-s barátom mondta, hogy a múltkor volt valami ajánlott helyen Pestenm ahol szoktak komolyabb autókat is csinálni. Megmondták neki, hogy a hátsó futóművet egy helyen lehet állítani. A héten én is elvittem egy helyi futóműveshez, akinek nagyon komoly gépe van. Ilyen autóval mondjuk nincs tapasztalata, de legalább lelkiismeretes, alapos ember.
A várt fél óra helyett közel 2 órás volt a mutatvány, mert le kellett bontania az alsó burkolatot, hogy hozzáférjen a csavarhoz nézegette, hogy melyik excenteres, melyiket lehet állítani. Onnan alulról ő is egyet látott. Elkezdte csavarni, az összetartást be is hozta normál tartományba, de a kerékdőlés -1,5° helyett -0°40' lett jobb hátul. Mivel egy csavar van elvileg, ezért abban maradtunk, hogy legyen akkor így.
De azért csak nem tetszett a dolog, a megdöntött kerék eleve a nagyobb kanyartempót szolgálja, ne állítsuk már be kisebbre. Nem hiszem el, hogy ezt csak így lehet. El is kezdtem kitúrni a neten az infókat erről és kiderült, hogy nem egy csavar van ott, hanem kettő. Amit mi tekergettünk, az a kerékdőlés beállítása, csak nem a kerékösszetartást is elviszi. Ezért van egy külön csavar az összetartásnak, amit a dőlés után kell beállítani.
Vissza is hívtam a szerelőt, hogy akkor ennek utána kéne még menni, mert nem lesz ez így jó. Abban maradtunk, hogy jövő héten megyek és először csáposra rakják, hogy könnyen le tudják bontani az alját. Majd írok belőle blogot utána.
Az említett barátomnak is jó nagy lett a feje, mikor megtudta az infót. Ennyit az ajánlásokról, meg a nagy hozzáértő futóművesről, aki mondta neki, hogy csak egy csavar van, ő már sok ilyen kocsit csinált...
A várt fél óra helyett közel 2 órás volt a mutatvány, mert le kellett bontania az alsó burkolatot, hogy hozzáférjen a csavarhoz nézegette, hogy melyik excenteres, melyiket lehet állítani. Onnan alulról ő is egyet látott. Elkezdte csavarni, az összetartást be is hozta normál tartományba, de a kerékdőlés -1,5° helyett -0°40' lett jobb hátul. Mivel egy csavar van elvileg, ezért abban maradtunk, hogy legyen akkor így.
De azért csak nem tetszett a dolog, a megdöntött kerék eleve a nagyobb kanyartempót szolgálja, ne állítsuk már be kisebbre. Nem hiszem el, hogy ezt csak így lehet. El is kezdtem kitúrni a neten az infókat erről és kiderült, hogy nem egy csavar van ott, hanem kettő. Amit mi tekergettünk, az a kerékdőlés beállítása, csak nem a kerékösszetartást is elviszi. Ezért van egy külön csavar az összetartásnak, amit a dőlés után kell beállítani.
Vissza is hívtam a szerelőt, hogy akkor ennek utána kéne még menni, mert nem lesz ez így jó. Abban maradtunk, hogy jövő héten megyek és először csáposra rakják, hogy könnyen le tudják bontani az alját. Majd írok belőle blogot utána.
Az említett barátomnak is jó nagy lett a feje, mikor megtudta az infót. Ennyit az ajánlásokról, meg a nagy hozzáértő futóművesről, aki mondta neki, hogy csak egy csavar van, ő már sok ilyen kocsit csinált...
Peti16V16-06-2024 17:30:14 // 35736
Én is szenvedek vele, sosem sikerül a megfelelő hőfokot eltalálnia, vagy fázok, vagy melegem van. Például reggel elindulok ugyanazzal a hőfokbeállítással amivel este leálltam (legyen 23 fok), de akkor 25-28 fok és tűző napsütés volt, erre reggel 18 fokban és borult időben is tolja ugyanazt a hideget. (A légbefúvó fejek középen és a széleken is 50% alá letekerve és felfelé, illetve felfelé/kifelé irányítva, de ha túlhűt, akkor így is zavar) Feltekerem 24/24,5 fokra, kicsit jobb lesz, elfelejtem. Aztán délutánra elromlik az idő, nem megy fel a hőmérséklet, csak mondjuk 22 fokig, de szépen süt a nap, erre érzem, hogy tolja be a meleget, hogy kiegyenlítse a 2 fok különbséget, miközben az utastérben a napfény miatt 35 fok van… Ezt kellett volna reggel csinálnia, de mintha pont fordítva gondolkozna 🤔
Most, mióta bejött a meleg, annyira elkezdett zavarni, hogy sokszor inkább klíma nélkül, lehúzott ablakkal és résnyire nyitott tetővel megyek, és csak nagy melegben nyomom be a klímát.
Most, mióta bejött a meleg, annyira elkezdett zavarni, hogy sokszor inkább klíma nélkül, lehúzott ablakkal és résnyire nyitott tetővel megyek, és csak nagy melegben nyomom be a klímát.
Shadin16-06-2024 16:58:49 // 35735
Shadin16-06-2024 15:52:48 // 35734
A klíma ventillátor full autó módban max. fordulaton teker. A klíma a kinti hűméséklet -3°C-ra van állítva kb. Továbbá a jó közérzetemhez más autóban 21.5°C-ra szoktam állítani a klímát, a Giulia-ban viszont 23°C-ra. Mintha nem lenne jó a hőmérője :-( Más is tapasztal ilyesmit? MES-ben semmit nem lehet vele variálni. A ventillátor pörgése halál idegesítő. Lehet hogy el kellene gurulnom klímáshoz is.
SD15-06-2024 21:23:02 // 35733
Imádom ezt a verdát:D
Miért ilyen hangos a zene? El akarsz nyomni minket?
De háát nem lehet:D
De túl hangos..
De ti hangosabbak vagytok mert hallak titeket:D
Akkor igazából titeket hangosítalak fel ha feltekerem a zenét:D
---
Miért nyikorogtatod a kereket?
Szerintem elöregedett, régebben nem nyikorgott ennyire:D
Persze elöregedett, gyilkolod.
De nem is megyek gyorsan erre itt nyikorog, szerintem öreg:D (2éves)
---
Apa nem akarom hogy leessünk az útról!
Jó akkor ilyen lassan megyünk a kanyarban ok?:)
OK.
:))))
---
Apa gyorsbban!!!
---
Miért csuklik az autó? (3 éves)
Fevőrendőr, azon döccen.
De csuklik az autó:D:D:D
Miért ilyen hangos a zene? El akarsz nyomni minket?
De háát nem lehet:D
De túl hangos..
De ti hangosabbak vagytok mert hallak titeket:D
Akkor igazából titeket hangosítalak fel ha feltekerem a zenét:D
---
Miért nyikorogtatod a kereket?
Szerintem elöregedett, régebben nem nyikorgott ennyire:D
Persze elöregedett, gyilkolod.
De nem is megyek gyorsan erre itt nyikorog, szerintem öreg:D (2éves)
---
Apa nem akarom hogy leessünk az útról!
Jó akkor ilyen lassan megyünk a kanyarban ok?:)
OK.
:))))
---
Apa gyorsbban!!!
---
Miért csuklik az autó? (3 éves)
Fevőrendőr, azon döccen.
De csuklik az autó:D:D:D
SanyiJTD15-06-2024 19:35:36 // 35732
Valakinek le akartam dudálni a haját, aztán nem szólt a kürt. Aztán hol szólt-hol nem. Kicseréltem ,most működik, nem tudom van-e bármi összefüggés, azt hiszem a kürt relé is ott van. Illetve pont akadt munkában egy fölös 1-2órám így gyorsan kocsit cseréltem és akkor szétkaptam. Majd még tesztelem ,hogy a kürt teljesen megjavult-e.
Zselé14-06-2024 22:54:45 // 35731
Csak kölcsön adtam, ez fólia :D
G-MANN🍀14-06-2024 16:19:40 // 35730
AKH Budaörsön van Autóház Budaörs mellett, azt mondják értenek hozzá, gépük is jó
Piritu - 1.000.00014-06-2024 13:28:28 // 35729
Érdemi infó erről nincs a könyvben én úgy tekintem hogy mindegy hogy milyen.. Egyszer felfújtam 2,4-2,6-ra mert teltház volt. Azóta úgy van.
Ja defekttűrő a gumi.
A 19-es kétszéleshez képest még így is a kényelem netovábbja :-)
Ja defekttűrő a gumi.
A 19-es kétszéleshez képest még így is a kényelem netovábbja :-)
RomeoOne14-06-2024 13:24:42 // 35728
Hátsó futóműállítással van valakinek tapasztalata. Valószínűleg elég sok helyen tévedésben vannak azzal kapcsolatban, hogy hogy kell, aztán verifikálni akarom az összegyűjtött információt. Vagy valaki blogot írt róla?
Shadin14-06-2024 12:49:19 // 35727
Az a baj, hogy a használati szerinti 2.0 - 2.2 bar nyomás szerintem a defekttűrőhöz van megadva, tudtommal kizárólag azzal szállították ezeket a kétszéleseket.
Shadin14-06-2024 12:16:40 // 35726
Jelentkezett valami hogy cserélted, vagy csak megelőzés?
WarbiRunner (Gyuri)14-06-2024 10:14:31 // 35724
A szervizekkel nincs bajom, szerintem ez a gyártó, importőr ügyfélkezelését minősíti. Ezt tudja a szeretett márkánk. Én is Érdre járok, nagyon pozitív a véleményem róluk. Azt hogy mit gariztathat le, nem hinném hogy rajtuk múlik.
A BMW-s példát pedig annak fényében nézd, hogy egy sokadik tulajos 14 éves autóval betéved egy bárki, és ilyen szinten foglalkoznak vele. Szerintem ez nagyon nem általános.
A BMW-s példát pedig annak fényében nézd, hogy egy sokadik tulajos 14 éves autóval betéved egy bárki, és ilyen szinten foglalkoznak vele. Szerintem ez nagyon nem általános.
Piritu - 1.000.00014-06-2024 09:36:16 // 35723
Átfetetted? :-DD
zümi16614-06-2024 07:43:51 // 35722
Kecskeméten a Formontnál is jófejek voltak, amíg csinálták a kötelező szervizt, meg dobtak rá valami frissítést, a szalonos emberünk kezembe nyomta a szolgálati Giu kulcsát, hogy addig bemehessünk a városba csavarogni meg kajálni, amíg elkészül.
Zselé14-06-2024 07:22:10 // 35721
zgi52114-06-2024 00:17:43 // 35720
Utobb Erden Szabonal teritesmentesen kaptam autot a javitas napjara, kernem sem kellett.
Egyebkent 1x voltan BudaOrson es ott is kaptam, jut eszembe.
Nem ezen mulik, nekem mas a gondom a szervizekkel.,
Egyebkent 1x voltan BudaOrson es ott is kaptam, jut eszembe.
Nem ezen mulik, nekem mas a gondom a szervizekkel.,
Piritu - 1.000.00013-06-2024 22:37:25 // 35719
Ilyen relék vannak a SPiderben is, csak ott fekete színű...
Piritu - 1.000.00013-06-2024 22:30:45 // 35718
Piritu - 1.000.00013-06-2024 22:26:23 // 35717
Ha már fogyi...
Ha Spiderrel mászom a hegyeket, ott kb. annyi lesz (1-3 decivel több, ami 5%-on belül van) a fogyi mint sík úton általában. Lefelé ugyanis motorféknél nincs benzin. Le is szokott hűlni 80 fokra a motor, néha azért kell megállni hogy melegedjen egy kicsit alapjáraton.
Felfelé sok-sok, lefelé nulla, az átlag "normál".
A Giulia felfelé hasonlóan issza a benzint, de lefelé se nagyon megy 5 liter alá a kijelző. Átlagban megvan a normál fogyi+60%.
Ha Spiderrel mászom a hegyeket, ott kb. annyi lesz (1-3 decivel több, ami 5%-on belül van) a fogyi mint sík úton általában. Lefelé ugyanis motorféknél nincs benzin. Le is szokott hűlni 80 fokra a motor, néha azért kell megállni hogy melegedjen egy kicsit alapjáraton.
Felfelé sok-sok, lefelé nulla, az átlag "normál".
A Giulia felfelé hasonlóan issza a benzint, de lefelé se nagyon megy 5 liter alá a kijelző. Átlagban megvan a normál fogyi+60%.
SanyiJTD13-06-2024 20:19:08 // 35716
Kicseréltem ma a reléket! Nem egy nagy kaland. Valamikor szedhetem szét mégegyszer, mert 5db új relét találtam, a hatodikat vagy elhagytam vagy megsem rendeltem, így majd egy második körben megkapja a hatodikat is. :D
Pro tipp Shadintól, hogy elég sok relé márka dobozában Mopar van. Hoffer és Era-t probaltam, mindben eredeti Mopar volt. Shadin meat&doriat vett ha jol emleszem, szintén mopart kapott. Nagyjából 1/3ad áron/db.
Pro tipp Shadintól, hogy elég sok relé márka dobozában Mopar van. Hoffer és Era-t probaltam, mindben eredeti Mopar volt. Shadin meat&doriat vett ha jol emleszem, szintén mopart kapott. Nagyjából 1/3ad áron/db.
SD13-06-2024 19:14:03 // 35715
Azért egy féket 1 nap alatt el lehet fékezni, az nem újautó kérdés szerintem.
Az hogy nem
Kopott, és üt az azért ja.
Az hogy nem
Kopott, és üt az azért ja.
WarbiRunner (Gyuri)13-06-2024 18:31:56 // 35714
Fúú köszi az infót. Nekem is 30e km körül jár, és mostanában kezdte a morgást. 25-én lesz 3 éves, úgyhogy nincs sok időm.
Az a vicces, hogy egy újonnan vett autónál ezzel nekünk küzdeni kell. Borzasztó frusztráló szerintem, nem hozta meg a kedvem hogy újra új autót vegyek. Öcsém nemrég vett egy 14 éves BMW-t. Bement vele a minap a helyi szervizbe megnézetni, hogy a kigyulladós hajlamát visszahívásban orvosolták e. Az egy dolog hogy ott helyben megcsinálták és még egy másik visszahívási akciót is ingyen megcsináltak rajta (hardy tárcsa csere). Na de amitől prémium egy prémium. Öcsém azt mondta, oké, megvárja, felcsapja a laptopot és eltölti a délelőttöt ott munkával. Erre a kezébe nyomtak egy taxi utalványt, hogy nyugodtan menjen haza, csinálja a dolgát, majd jöjjön vissza. Egy 14 éves, sokadik tulajos autónál is ilyen egy prémium ügyfélkezelés. Szóval igazán kitűnő autóm van, nagyon szeretem, de őszintén.. legközelebb olyan autóm lesz aminek ilyen az ügyfélkezelése. Nem zárom ki hogy BMW lesz, nekem ez hatalmas plusz pont.
Az a vicces, hogy egy újonnan vett autónál ezzel nekünk küzdeni kell. Borzasztó frusztráló szerintem, nem hozta meg a kedvem hogy újra új autót vegyek. Öcsém nemrég vett egy 14 éves BMW-t. Bement vele a minap a helyi szervizbe megnézetni, hogy a kigyulladós hajlamát visszahívásban orvosolták e. Az egy dolog hogy ott helyben megcsinálták és még egy másik visszahívási akciót is ingyen megcsináltak rajta (hardy tárcsa csere). Na de amitől prémium egy prémium. Öcsém azt mondta, oké, megvárja, felcsapja a laptopot és eltölti a délelőttöt ott munkával. Erre a kezébe nyomtak egy taxi utalványt, hogy nyugodtan menjen haza, csinálja a dolgát, majd jöjjön vissza. Egy 14 éves, sokadik tulajos autónál is ilyen egy prémium ügyfélkezelés. Szóval igazán kitűnő autóm van, nagyon szeretem, de őszintén.. legközelebb olyan autóm lesz aminek ilyen az ügyfélkezelése. Nem zárom ki hogy BMW lesz, nekem ez hatalmas plusz pont.
WarbiRunner (Gyuri)13-06-2024 18:24:20 // 35713
A fékhatással semmi baj. Annyi zavaró történik, hogy 100 fölötti tempón egy fura morgós vibráció jön fékezéskor. Tudom van akit nem zavar, vagy észre sem vesz ennyit, én meg nézem hogy hogy tudom elkerülni a fékezést, hogy ne kelljen hallanom XD
Shadin13-06-2024 14:46:27 // 35712
BMW-s fórumok szerint 2.2 - 2.4 bar-ra kell fújni a nem defekttűrő kétszéles 18"-os kerekeket :-)
Shadin13-06-2024 12:09:43 // 35711
R-ben érzek némi motorféket :-)
cspbravo13-06-2024 09:40:23 // 35710
Nekem kb 30 ezer km-nél lett egyik pillanatról a másikra ilyen! Rohadt idegesítő volt a morgás 100km/h felett!
Pappas minden probléma nélkül cserélte! Amikor vissza kaptam az autót annyit mondtak, hogy lehet a gumis túl sok zsírt tett az agyra és az kicsapódva "sült" oda a tárcsára... :) Nem így volt!!! Illetve még azt tanácsolta, hogy télen és akár már pár napos leállásnál engedjem ki a kéziféket, ne azzal álljon az autó!
Pappas minden probléma nélkül cserélte! Amikor vissza kaptam az autót annyit mondtak, hogy lehet a gumis túl sok zsírt tett az agyra és az kicsapódva "sült" oda a tárcsára... :) Nem így volt!!! Illetve még azt tanácsolta, hogy télen és akár már pár napos leállásnál engedjem ki a kéziféket, ne azzal álljon az autó!
SD13-06-2024 08:41:34 // 35709
hömm és ez az "öveges" felület ez fékhatásban jelentkezik?
most már egyre inkább meg ell nézzem az enyimét:D
azért az enyém is kapott már ezt azt:D
most már egyre inkább meg ell nézzem az enyimét:D
azért az enyém is kapott már ezt azt:D
G-MANN🍀13-06-2024 07:21:29 // 35708
Na jó, Te kivételesen fékkímélős vagy és fogyasztás rekorder 😊
G-MANN🍀13-06-2024 07:20:07 // 35707
Igazad van, tényleg furcsa, betét kimondottan vastag még, nem kopott (lehet, hogy annak is a felülete megégett és most tönkreteszik egymást a tárcsával), írj csak nekik, szerviznek is levélben és közvetlenül az importőrnek is sztm.
SD13-06-2024 06:43:27 // 35706
Mondjuk 4-5k körül már azért van némi motorfék nem?:D
SD13-06-2024 06:39:37 // 35705
Elvileg a morgás a tárcsa vetemedését jelenti, ami leginkább akkor történik ha mondjuk forró fékkel megállsz és tartod rajta a lábad.
Ezért szoktak versenypályán is hűtő kört csinálni, én meg kakucson is megállás után még a kézit sem húztam rá hanem N-ben járattam kicsit, hátha hűl, azt nem értették a szervezők miért nem szállok ki az autóból:D
Eddig még nem morog, de a vashang az elég porsche-s:D:D:D
Csak bizonyos nyomatékra/felett jelentkezik és alacsony sebességnél.
Ezért szoktak versenypályán is hűtő kört csinálni, én meg kakucson is megállás után még a kézit sem húztam rá hanem N-ben járattam kicsit, hátha hűl, azt nem értették a szervezők miért nem szállok ki az autóból:D
Eddig még nem morog, de a vashang az elég porsche-s:D:D:D
Csak bizonyos nyomatékra/felett jelentkezik és alacsony sebességnél.
WarbiRunner (Gyuri)12-06-2024 22:02:47 // 35704
Szerintem a Transzfogarasról lefelé makkant meg. Bár akkor még nem morgott hónapokig (fél évig?). Lefelé olyan óvatosan jöttem, hogy nem igaz. Vártam én is, hogy az üvegesedés lekopjon, mert állítólag le kéne neki. Lassan egy éve várom...😅 Hogy mitől sokkal később jött rá a morgás, azt pont nem nekem kéne kiderítenem. Nem ütöm vágom az autót.
Piritu - 1.000.00012-06-2024 21:46:54 // 35703
A kép arra emlékeztet mint amikor a behúzott kéziféknél a fékpofa odagyógyul a tárcsához. A Spideren szokott ilyen lenni ha sokáig állok vele. Mondjuk az is morog, de pár fékezés után lekopik.
WarbiRunner (Gyuri)12-06-2024 21:43:17 // 35702
Sem a tárcsának nincs válla, és a betét sem kopott. A tárcsa felülete makkant meg.
Nagy fékem van a 200 lovason, és láthatóan nincs elfogyva semmi. Ha kopott lenne, jogos lenne, hogy nem garis, szavam sem lenne. Ez nem elkopott, hanem anyagában szar. 100 fölött ha fékezek, morog, ami engem zavar. Szerintem ez nem normális.
Nagy fékem van a 200 lovason, és láthatóan nincs elfogyva semmi. Ha kopott lenne, jogos lenne, hogy nem garis, szavam sem lenne. Ez nem elkopott, hanem anyagában szar. 100 fölött ha fékezek, morog, ami engem zavar. Szerintem ez nem normális.
Piritu - 1.000.00012-06-2024 21:42:24 // 35701
Az inkább a gáz hogy folyamatosan olvad (7-8 fok volt) és bárhol lehet vízátfolyás emiatt.
Eredetileg hétfőn akartam menni de arra hóvihart mondott az időjárás ezért inkább vasárnap voltunk.
Eredetileg hétfőn akartam menni de arra hóvihart mondott az időjárás ezért inkább vasárnap voltunk.
Piritu - 1.000.00012-06-2024 21:39:09 // 35700
50e van benne, de nálam nem kopik a fék, a Supert is 105-el adtam el és még nem volt cserés :-)
Piritu - 1.000.00012-06-2024 21:37:17 // 35699
D az az R :-(
Az útra Ausztriában nem esik a hó. Az út száraz volt csak mellette volt 3-4 méteres hófal :-)
Az útra Ausztriában nem esik a hó. Az út száraz volt csak mellette volt 3-4 méteres hófal :-)
G-MANN🍀12-06-2024 21:34:11 // 35698
Hány km van a fékekben? Nálam ahogy fogyott a betét és a tárcsa is, úgy melegedett jobban a betét, csere előtt már tojást lehetett rajta sütni (mindig is).
RomeoOne12-06-2024 21:30:32 // 35697
Két kérdés: írtad, hogy R-ben is lófütty. Lemaradtam és proxirendeztél egy R-et Shadinnal?
Másik meg, hogy tényleg most ilyen csupa hó a Grossglockner?? Egy hónap múlva megyünk, de hát ez nagyon sz.rul néz ki nyári gumikon :D
Másik meg, hogy tényleg most ilyen csupa hó a Grossglockner?? Egy hónap múlva megyünk, de hát ez nagyon sz.rul néz ki nyári gumikon :D
Piritu - 1.000.00012-06-2024 21:14:53 // 35696
Írtam a heti féktesztemről, csak a Stelvio topikba sikerült....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
434
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?