Forum >> Giulia
Kazes☻20-06-2024 14:52:37 // 35811
Ez utóbbi nagggyon durva... keresztül ment tökön - paszulyon és a végén még le is esett... brutál! :-o
SD20-06-2024 14:26:48 // 35810
Hálás köszönet olvasom is:)
SD20-06-2024 14:25:52 // 35809
Én abból következtetek arra hogy tákolt hogy a szélvédő a helyén van és leszakadt róla az A oszlop.. tehát nagyon úgy néz ki hogy az autó oldala újra lett építve de nem gyári technológiával és ezért tudot ilyen torzulás mentesen leszakadni.
Gyakorlatilag, A oszlop, B oszlop, ajtóban is az üveg benne van...
Biztos nem 50-el ment, de ez ha leszakad kifliben kéne legyen..
Gyakorlatilag, A oszlop, B oszlop, ajtóban is az üveg benne van...
Biztos nem 50-el ment, de ez ha leszakad kifliben kéne legyen..
aranytl20-06-2024 13:35:20 // 35808
RomeoOne20-06-2024 13:33:16 // 35807
Beszéltük már, de most is azt mondom, hogy van az a sebesség, meg becsapódási szög, ami sztem le tudja így emelni az oldalát. A Q-val meg nem is olya nnehéz azokat elérni. Látszik, hogy felnyársalta a korlát, rendesen alászaladt a B oszlopnak. Aztán lehet egy pattanásnál le is rántotta.
Az előzményekről nem tudunk semmit, de én nem látom ennyiből, hogy ez tákolt lenne.
A múltkor egy MC20-at láttam kettészakadva. Az sem gondolom, hogy tákolt lenne, pedig nem is autópályán volt, nem valószínű, hogy 200as tempóval ment, csak oldalba csapott egy fát.
Az előzményekről nem tudunk semmit, de én nem látom ennyiből, hogy ez tákolt lenne.
A múltkor egy MC20-at láttam kettészakadva. Az sem gondolom, hogy tákolt lenne, pedig nem is autópályán volt, nem valószínű, hogy 200as tempóval ment, csak oldalba csapott egy fát.
SD20-06-2024 12:51:32 // 35806
Egyéb iránt úgy néz ki Olszba megyünk de most észak nyugat:)
És ha már akkor Museo Alfa, kell oda előre jegyet venni?
Még a Monaco-i pályával szemezek hogy beugrunk egy körre:)))
Ezt a road assistance-t az első 3 évben adják az géphez.
Kerékcserére is él hogy bevisznek, vagy hoznak vagy valami?
És ha már akkor Museo Alfa, kell oda előre jegyet venni?
Még a Monaco-i pályával szemezek hogy beugrunk egy körre:)))
Ezt a road assistance-t az első 3 évben adják az géphez.
Kerékcserére is él hogy bevisznek, vagy hoznak vagy valami?
SD20-06-2024 12:21:51 // 35805
SD20-06-2024 12:16:18 // 35804
Ebből is látszik félidőnél gumit pukkasztani, bonyodalmakat hoz:D
És még olcsón megúsztad, hogy nem 30 évig fizeted:D
És még olcsón megúsztad, hogy nem 30 évig fizeted:D
RomeoOne19-06-2024 21:25:10 // 35803
SD19-06-2024 20:21:41 // 35802
dehátezecsögök, mérr a béjemhéhez hasonlítgatja, átt ott van mellette a másik:D
SD19-06-2024 20:14:22 // 35801
SD19-06-2024 10:50:41 // 35800
Finomhangolni kell az autót igény szerint:))) :D
Azt azeget, Winkler már akkor boomer volt mint most én.. majd veszek bele utólag komrányszervót:D:D:D
Azt azeget, Winkler már akkor boomer volt mint most én.. majd veszek bele utólag komrányszervót:D:D:D
Piritu - 1.000.00019-06-2024 10:41:06 // 35799
A 156-nál anno ezt kellett letakarnom egy ugyan olyan fóliadarabbal mint amivel az ablak volt fóliázva mert meg lehetett fagyni :-D
(Mondjuk ott az első ablakok és a szélvédő csík is elég sötét fólia volt.
Ami viszont tényleg érdekes - mióta “panaszkodtok” keresem az okot - hogy magát az autót nehezebben hűti át. Maga a műszerfal maga szinte sose hűl át, mint egy hősugárzó működik. Ugyan így a többi “bútor” is meleg marad akár 1-2 óra út után is.
Ilyen szempontból pl a Spider hatékonyabb.
Simán lehet hogy a CO2 csökkentés oltárán beáldoztak némi hűtőteljesítményt.
(Mondjuk ott az első ablakok és a szélvédő csík is elég sötét fólia volt.
Ami viszont tényleg érdekes - mióta “panaszkodtok” keresem az okot - hogy magát az autót nehezebben hűti át. Maga a műszerfal maga szinte sose hűl át, mint egy hősugárzó működik. Ugyan így a többi “bútor” is meleg marad akár 1-2 óra út után is.
Ilyen szempontból pl a Spider hatékonyabb.
Simán lehet hogy a CO2 csökkentés oltárán beáldoztak némi hűtőteljesítményt.
SD19-06-2024 07:10:41 // 35798
A műszerfal tetején van egy hőmérő a fekete púp alatt, abból érzékeli az autó az időjárást, napsütést, az utastérben elhelyezett hőmérő kiegészítőjeként.
Ha tűz a nap ebből tudja hogy jobban kell hűteni, ha pl, valaki az letakarja az okozhat rossz mérést, menet közben.
Ha tűz a nap ebből tudja hogy jobban kell hűteni, ha pl, valaki az letakarja az okozhat rossz mérést, menet közben.
Piritu - 1.000.00018-06-2024 20:01:14 // 35797
Ma a napon állt a kocsi. 38 fokot mutatott a külső hőmérő amikor beültünk (valójában 30 lehetett), a műszerfal szinte megégette a kezemet. 5-6 km után már normálisan pörgött a venti, nem volt hangos. 24 fokra volt állítva belső hőmérséklet..
Shadin18-06-2024 18:40:31 // 35796
Akkor rendesen megoszlanak a vélemények és a szokások a Giu klímájával kalcsolatban :-) Én is hasonlóan érzek, de Piritu meg megfagy benne :-) Ha ilyen, akkor egy rakás pénzt fogok feleslegesen otthagyni a klímásnál :-(
zümi16618-06-2024 18:16:17 // 35795
Nemcsak a Q klímája gyengus, a Veloce is ilyen. Meg bizonyára a többi is. Jó hideget fúj, azzal nincs gond, de olyan gyenge a ventilátor, hogy szinte fullon kell veretni, hogy rendesen lehessen érezni.
Shadin18-06-2024 18:12:15 // 35794
Én eddig csak kuplungossal találkoztam :-)
Jövő kedden megnézik.
Jövő kedden megnézik.
SD18-06-2024 16:11:31 // 35793
Klíma kompersszorból is van két fajta, az egyik állandóan fut a motorral ha nem tölt akkor is hűti a közeg, különben megsül, a másik mágnes kuplunggal aktiválja magát. Nem tudom a giu-ban melyik van, a folyamatosan forgó érzékenyebb a töltetre mert nem tud leoldani ha nincs nyomás.
Ezt a klímás mondta, még off-nál.
Ezt a klímás mondta, még off-nál.
Shadin18-06-2024 09:19:51 // 35792
Ritkán kapcsolom ki a klímát, nálam nem lehet olyan baja ami a nem használatból adódik, de persze hogy előtte mi volt azt nem tudom. Kedden megy klímáshoz, hogy a töltetet ki tudjam zárni mint hiba.
SD18-06-2024 01:21:10 // 35791
Q-nál mondják hogy melegben vagy motor vagy klíma.. meg sokkal hangosabb a hűtőventi is allandóan. Valami csak van benne ha ennyit teker:)
SD18-06-2024 01:19:43 // 35790
A jó klímának 23 fokra állítva is le kell hűtenie at utasteret.
Ha. Incs elég gázod akkor a kompresszort sem tudja hűteni, plusz még erölkódik is.
Ha gyanús hogy ereszt párezerért tesznek bele UV jelzö folyadékot, ha valahol kidzókik megfesti.
És valóban a klímát rendszeresen meg kell náratni mert a benne lévő olaj keni a tómítéseket is.
Esetleg érdemes egy tisztítást is is csinalni, rovalroldó a hűtöre aztan nem erös sugárral étmosni, hogy kapjon levegőt.
Ha. Incs elég gázod akkor a kompresszort sem tudja hűteni, plusz még erölkódik is.
Ha gyanús hogy ereszt párezerért tesznek bele UV jelzö folyadékot, ha valahol kidzókik megfesti.
És valóban a klímát rendszeresen meg kell náratni mert a benne lévő olaj keni a tómítéseket is.
Esetleg érdemes egy tisztítást is is csinalni, rovalroldó a hűtöre aztan nem erös sugárral étmosni, hogy kapjon levegőt.
Piritu - 1.000.00017-06-2024 21:33:35 // 35789
Az enyém jeges levegőt fúj, 30 fok felett meg mintha még hidegebb lenne.
Piritu - 1.000.00017-06-2024 21:32:16 // 35788
Még az egy éves kocsiban is elmehet. Főleg ha nem használják és kiszáradnak a tömítések. (Anno a Pókban kompresszorcsere lett a vége mert mindenhol dőlt belőle a gáz és az olaj, az előző gazda évekig be se kapcsolta.)
RomeoOne17-06-2024 21:17:23 // 35787
Én fix hőmérsékletre állítva használom, nem auto-ban, de érdekes tud lenni. Tényleg van, hogy még kinti 17-18 foknál is olyan hideget fúj a 23 fokra állított klíma, hogy megfagyok. De közben meg inkább az az általános tapasztalat, hogy gyenge. Meg valamiért a kocsi is sokkal jobban felmelegszik, mint más autóim.
Nem tudom, hogy a fekete bőrkárpit ilyen brutál hőfogó vagy így minden paraméter együttállása teszi (motor brutál hőt termel a Q-ban), de nyáron jó időben a 8-ból a 7-es venti fokozatban szoktam fújatni és még úgy is izzadok finoman. Más kocsijaimban 50%-os ventiig sem kellett sosem elmenni.
Szóval én azt mondanám, hogy ez így üzemszerű, anno a tesztek is megmondták, hogy elég sovány a klímája (bár azt lehet csak a Q-ra, már nem emlékszem), szóval én együtt tudok élni ezzel.
Nem tudom, hogy a fekete bőrkárpit ilyen brutál hőfogó vagy így minden paraméter együttállása teszi (motor brutál hőt termel a Q-ban), de nyáron jó időben a 8-ból a 7-es venti fokozatban szoktam fújatni és még úgy is izzadok finoman. Más kocsijaimban 50%-os ventiig sem kellett sosem elmenni.
Szóval én azt mondanám, hogy ez így üzemszerű, anno a tesztek is megmondták, hogy elég sovány a klímája (bár azt lehet csak a Q-ra, már nem emlékszem), szóval én együtt tudok élni ezzel.
Liquid17-06-2024 20:01:22 // 35786
mikor nézettél utoljára klímát? Szerintem valami nem kerek...
Peti16V17-06-2024 19:48:27 // 35785
Akkor nálad tényleg valami nem lesz okés. Valószínűleg nem tud elég hideg levegőt befújni, és ezt kompenzálja a nagyobb venti fokozattal.
Majd arra vigyázz, hogy ezek már az új (YF-es) gázzal mennek, bár ezt a klímás vélhetően tudni fogja. A jobb fényszóró mögött van a matricán az adat hozzá.
Majd arra vigyázz, hogy ezek már az új (YF-es) gázzal mennek, bár ezt a klímás vélhetően tudni fogja. A jobb fényszóró mögött van a matricán az adat hozzá.
Shadin17-06-2024 19:09:38 // 35784
Mondjuk 220 EUR szállítva nem kevés, de érdekes cucc, majd az Aliról rendelünk kicsit később :-)
Shadin17-06-2024 19:02:51 // 35783
Nekem pont az a bajom, hogy nem veszi vissza a venti fordulatot és nem meggyőző a klíma hidegsége.
Shadin17-06-2024 19:01:26 // 35782
Valóban.
Klíma sztochasztikusan működik, kint 30 fok, klíma 23-ra állítva Szekszárdig max fordulaton megy, hátsó befúvókon inkább langyos a levegő, elől napos oldalon kicsit hidegebb, árnyákos oldalon hasonló mint a hátsókon. Hazafelé 90 tempomat 5-6 l fogyi aktuális kijelző szerint, trip-et nem nulláztam előtte :-) Klíma 21,5-re beállítva és kb. volt hatása, de a nap már laposan volt ill. a műszerfali érzékelő is árnyékban. Nem tudom ez miért van, de lefelé 140 pályán napos aklakok és műszerfallal, nem tudta lehűteni, izzadtam mint a ló mire a szalonba értünk :-( Elviszem klímáshoz megnézni a töltetet, hogy legalább az kizárható legyen. 2019-es autóban tűnhet már el némi klímagáz?
Klíma sztochasztikusan működik, kint 30 fok, klíma 23-ra állítva Szekszárdig max fordulaton megy, hátsó befúvókon inkább langyos a levegő, elől napos oldalon kicsit hidegebb, árnyákos oldalon hasonló mint a hátsókon. Hazafelé 90 tempomat 5-6 l fogyi aktuális kijelző szerint, trip-et nem nulláztam előtte :-) Klíma 21,5-re beállítva és kb. volt hatása, de a nap már laposan volt ill. a műszerfali érzékelő is árnyékban. Nem tudom ez miért van, de lefelé 140 pályán napos aklakok és műszerfallal, nem tudta lehűteni, izzadtam mint a ló mire a szalonba értünk :-( Elviszem klímáshoz megnézni a töltetet, hogy legalább az kizárható legyen. 2019-es autóban tűnhet már el némi klímagáz?
Shadin17-06-2024 18:54:49 // 35781
Nem találtam róla konkrét infót :-(
Motortartó bak bal: 50548471; 50551513
Motortartó bak jobb: 50548470; 50551510
Motortartó bak bal: 50548471; 50551513
Motortartó bak jobb: 50548470; 50551510
Shadin17-06-2024 18:53:30 // 35780
FYKI:
https://shop.stuff4car.com/en/index.php?route=product%2Fproduct&product_id=71
https://shop.stuff4car.com/en/index.php?route=product%2Fproduct&product_id=71
Peti16V17-06-2024 18:40:47 // 35779
Ezzel nekem semmi gondom, csak az első néhány percben csinálja, hogy minél gyorsabban elérje a kívánt hőt. Én is le szoktam húzni ilyenkor az ablakokat, meg nyitom a tetőt, pillanatok alatt kifújja a meleget és már veszi is vissza a venti fordulatát.
Persze ha épp telefonálnál, akkor elég idegesítő tud lenni a hangja
Persze ha épp telefonálnál, akkor elég idegesítő tud lenni a hangja
Peti16V17-06-2024 18:38:10 // 35778
A következő hosszabb útnál kipróbálom, ez a klímavezérlés kíváncsivá tett.
Bár mostanában nem volt olyan, mint amit írsz, hogy üres az út, bármerre megyek, tötymörgés és öldöklő harc a pozícióért.. Az M1-est ki nem állhatom, ilyenkor nyáron meg az M7 is borzasztó, az elmúlt két hétben többször voltam oda-vissza, napszaktól függetlenül gyötrelem volt.
Bár mostanában nem volt olyan, mint amit írsz, hogy üres az út, bármerre megyek, tötymörgés és öldöklő harc a pozícióért.. Az M1-est ki nem állhatom, ilyenkor nyáron meg az M7 is borzasztó, az elmúlt két hétben többször voltam oda-vissza, napszaktól függetlenül gyötrelem volt.
Piritu - 1.000.00017-06-2024 14:34:33 // 35777
Semmit, nem fogyaszt kevesebbet, legalábbis nem kimutathatóan.
RomeoOne17-06-2024 14:02:30 // 35776
A 2.0T-ben is olajos csillapítású bak van?
SD17-06-2024 14:02:24 // 35775
Nekem amúgy is máshogy harap, ha már hergelve van, vagy csak klímával városban tötyögök..
Erre szoktam mondani hogy olyan a hangja mint a proszívó hogy szívná szívná a levegőt de nincs felmelegedve a turbo vagy valami nem okés még.
Aztán kicsit forgatva ez üzem melegen is változik, és harapósabb lesz.
Ugyan így lehet köze olaj hőmérséklet / nyomás tekintetében.
Erre szoktam mondani hogy olyan a hangja mint a proszívó hogy szívná szívná a levegőt de nincs felmelegedve a turbo vagy valami nem okés még.
Aztán kicsit forgatva ez üzem melegen is változik, és harapósabb lesz.
Ugyan így lehet köze olaj hőmérséklet / nyomás tekintetében.
Shadin17-06-2024 13:29:29 // 35774
Én is D-be teszem btw mert ott nem érezni azt a szellemrángatást amit érzek alacsony fordulaton.
Haver az Off-jában most cserélt motortartó bakot és megszűnt a gázelvételes rángatás szindróma.
Haver az Off-jában most cserélt motortartó bakot és megszűnt a gázelvételes rángatás szindróma.
Shadin17-06-2024 13:27:55 // 35773
Eddig mindegyik piszkált ECU-ban volt írva gyári hőmérséklettel arányos nyomatéklimiter, biztos vagyok benne, hogy mindegyikben van ilyen.
RomeoOne17-06-2024 12:57:59 // 35772
Én egyből D-be teszem, indulásnál. Nyilván finomabban kezelem az elején. Egyszer történt olyan, hogy egy kormos bmw kombit meg kellett előznöm kb. 1 km-rel az indulás után, mert emberkedett. Akkor padlózásra, mintha nem lett volna meg a teljes ménes. Persze így is simán otthagytam, de éreztem ,hogy ez ennél fickósabb szokott lenni. Sztem akkor az a "hideg motor" védelem volt.
Shadin17-06-2024 12:31:30 // 35771
soha nem tennék ilyet :-(
SD17-06-2024 12:31:07 // 35770
csak hogy ne rúgjon rá a motorra a hegyes gázpedál:)
SD17-06-2024 12:30:27 // 35769
rakjad 90-100-ra, ha lenullázod a pályán, 5.4 L-et eszik, de ilyet ne csinálj többször:D
Shadin17-06-2024 12:26:27 // 35768
Tökmindegy mikor teszed D-be ha nem vagy hüjeh :-)
Shadin17-06-2024 12:23:47 // 35767
Kiváncsi vagyok rá, ma pályázás lesz tempomattal A-ban :-)
SD17-06-2024 10:46:14 // 35766
Én behűtöm azt rákapcsolom az ülésfűtést:D
Csajokkal nálunk sem lehet fújatni ezerrel :D
De mostanában már nincs nyafogás hogy hideget fúj és vergődés sem hogy meleg van, szóval ebből adódóan azt mondanám hogy a Giulia légkondija jó:)
Vagy nem mernek beszólni apa autójára, mert akkor mehetnek busszal:D
Csajokkal nálunk sem lehet fújatni ezerrel :D
De mostanában már nincs nyafogás hogy hideget fúj és vergődés sem hogy meleg van, szóval ebből adódóan azt mondanám hogy a Giulia légkondija jó:)
Vagy nem mernek beszólni apa autójára, mert akkor mehetnek busszal:D
WarbiRunner (Gyuri)17-06-2024 10:11:46 // 35765
Nekem manuálban tök jó :-) Párásodni sem szokott, kánikulában sincs gond, és így nem idegel szét :-) Nyáron sincs gond, nekem nagyon kevés a hűtés igényem :-) Egy átlag bolt vagy repülő nyáron nekem brutál hideg.
SD17-06-2024 09:53:37 // 35764
Én két olaj hő pálcikánál teszem D-be, mert addig valami kímélő mód van a motorban is, lassabban vált, meg nem ereszti le annyira, de onnan már kezdi a marhulást.
Az meg kinek kell:D
N mód röviden:D
Az meg kinek kell:D
N mód röviden:D
SD17-06-2024 09:49:42 // 35763
Gondolom mivel a befúvott levegő hőmérsékletén igazából nem tud, csak a külső és a radiátor/klíma keverésével..
A venti az utastér és a kívánt hő eltérésétől függ, de lehet tanul is, mert én is visszavettem párszor, azóta csak az elején hangoskodik.
De mivel télen is páramentesít így valószínű hogy folyamatosan keveri a hideget meleget.
De ha leveszed a ventillátor sebességet akkor nevárd hogy kihűtse az autót.
Illetve ha jéghideget állítasz be akkor meg nyilván lefagy a tököd, ha jettővel fúj is.
A 155-ben nem volt klíma annál sokkal jobb ezt bizton állíthatom:D
A off-ok klímáját meg ugyan ilyennek ítélem, mindegyik tartotta, ha hangos a venti akkor nem a ventit tekerem el, legtöbbször hanem a hőfokot, és annak megfelelően lehalkul:)
A venti az utastér és a kívánt hő eltérésétől függ, de lehet tanul is, mert én is visszavettem párszor, azóta csak az elején hangoskodik.
De mivel télen is páramentesít így valószínű hogy folyamatosan keveri a hideget meleget.
De ha leveszed a ventillátor sebességet akkor nevárd hogy kihűtse az autót.
Illetve ha jéghideget állítasz be akkor meg nyilván lefagy a tököd, ha jettővel fúj is.
A 155-ben nem volt klíma annál sokkal jobb ezt bizton állíthatom:D
A off-ok klímáját meg ugyan ilyennek ítélem, mindegyik tartotta, ha hangos a venti akkor nem a ventit tekerem el, legtöbbször hanem a hőfokot, és annak megfelelően lehalkul:)
Piritu - 1.000.00017-06-2024 09:44:10 // 35762
A nyomaték ami a gond kis fordulaton nem maga a fordulatszám. A-ban nem enged akkora nyomatékot hiába tolod neki. Jól látni a kijelzőn.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
388
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?