Forum >> Giulia

SD26-06-2024 18:57:02 // 35886
A ZF video szerint van benne, de a motorfelé

SD26-06-2024 18:54:02 // 35885
Szerintem is az a gondos gazda 60k km
Shadin26-06-2024 18:52:10 // 35884
Na pont olyat érzekmintha egy kéttömegű csapkodna alattam, de nem gondoltam volna h szóba jöhet itt :-D
Shadin26-06-2024 18:50:24 // 35883
Szatyi Mester 60-at mond.
SD26-06-2024 18:48:42 // 35882
A video szerint van benne frankó kettőstömegű:P
SD26-06-2024 18:48:06 // 35881
Unlike BMW, which says the ZF 8HP has a “lifetime fill” and doesn't have a service interval, the other manufacturers and ZF themselves recommend a transmission fluid service every eight years or 50,000 to 75,000 miles.Dec 24, 2023

Ezt mondta a videóban is az ember. Nyilván előbb is lehet.
Maga a dekni/szűrő az harapósabb a többi mondt bármely váltó.
SD26-06-2024 18:45:35 // 35880
Itt azt mondja 8HP50 van a 2.0 tb-ben
És 8HP75 a QV-ben

A video alapján pedig a 8HP50 500Nm-ig a 8HP75 pedig 750Nm-ig baba;)
Shadin26-06-2024 18:41:47 // 35879
Nem találom a ZF8HP csereperiódusát.
Köszi az infókat.
SD26-06-2024 18:21:56 // 35878
A. márkaszervíz: megkérdezed van-e olajcsere gépük ami át is mossa a váltót
B. Van Alfa amore-s video talán Alfa Szamosi? Ott van ilyen gép.
C. Megveszed a szettet és nem mosogatod, akkor részben marad a régi:)
D. Amúgy élettartam garanciás a váltóolaj mert amíg jó addig nem romlik el utána meg már nem kell cserélni:D

60k a periódus amúgy?
Shadin26-06-2024 18:09:11 // 35877
Lehet volt már téma de nem találom belátható oldalakon belül, automataváltó olajcserét csinált már valaki megbízható helyen? Ha igen mennyiért?
G-MANN🍀26-06-2024 14:10:02 // 35876
Anno a Ti karbon csomagot lehetett kérni, vagy az üveg tetőt, együtt nem. Nekem az üveg tető lett a VeloceTi-n, de a belső mindkettőnél a Q belső 😊
SD26-06-2024 09:19:54 // 35875
Nemér:D
RomeoOne26-06-2024 08:50:33 // 35874
Cz Tuningman-nak is ilyen kocsija volt, a misano kék. FB csoportban régen sokat szerepelt.
SD26-06-2024 08:48:58 // 35873
Már azt hittem csak ez volt Luigi-nak épp és rárakta:D
SD26-06-2024 07:20:56 // 35871
Na ilyet sem láttam még:D
Az olaszok tárakták a Ti-re a QV küszöböt gyárilag:D
Ezt állítja:D

RomeoOne25-06-2024 13:32:19 // 35870
Szlovéniában mentem egy nagy kört tavaly. Azért ott rá lehetett futni elég fos utakra. Horvátországot még nem próbáltam :D
VKG231!!! (156+75)25-06-2024 13:16:49 // 35869
Szerintem ne gyere Horvátországba meg Szlovéniába :D Elsírod magadat...
Competizione25-06-2024 11:14:32 // 35868
Azon a részen ahol a kép szerint jártál éppen a közelmúltban vagy mostanában lettek felújítva az utak.Pont Szepsiben,ha a tescónál mostál autót ott még egy darabot most újjítanak.De Mecenzéf,Stósz,Szomolnok is nemrég felújított szakaszok.Tovább keletre az Eperjesi kerületben még bizony vannak elég pocsék utak.És mivel itt születtem és itt élek már 63 éve azt tudom ,hogy szélesebbek Szlovákiában az utak és az útpadka is aszfaltos és nem csak kavics mint Magyarországon,gondolok itt az alsóbb rendű utakra.
RomeoOne25-06-2024 10:41:57 // 35867
Átlagban eddig is jobbak voltak, csak most nagyon látványos, hogy 1 km rossz út nem volt szinte a 300 km-en. De lehet csak szerencsém volt
VKG231!!! (156+75)25-06-2024 10:37:58 // 35866
Sajnos már vagy 20 éve jobbak az utak ott, mint nálunk...
Piritu - 1.000.00025-06-2024 10:10:10 // 35865
Anno amikor Esztergomban meg Komáromban volt AlfaCity akkor is jobb volt a Dunától északra menni mint a magyar oldalon….
RomeoOne25-06-2024 09:08:23 // 35864
Szepsin kétszer is átjöttünk, ott oda-vissza menetben lemostam a kocsit a Tesco mellett ;)

Hátha Te jobban tudod... Volt most az utóbbi években valami útfelújítási program Szlovákiában vagy mitől olyan jók ott most az utak? Régebben azért nem volt ennyire látványosan jó mindenfelé.
RomeoOne25-06-2024 09:04:59 // 35863
Lassan újra lehet nyitni az utca áldozatai topikot xdd
Competizione25-06-2024 09:01:34 // 35862
Szia,,,,,,,,,,,,,,hát én pont ezen a környéken lakom,pontosan Szepsiben,,,,,ahogy jöttél Kassáról Jászó felé ,keresztül mentél Szepsin.Én is nagyon szeretem főleg a Stósz-fürdő felé a kanyaros részt sokat járok arra,élményautózásból,,,Üdv,,,,Forza Giulia.
SD25-06-2024 07:55:39 // 35861
Sírok:D:D:D lenyomott egy i3:D:D:D

Én csináltam magamnak a bajt, lehúzott ablakkal krúzolok hazafele 72-vel kb:D
Erre látom előbb kotor előlem aztán látja hogy lassan így is közeledek de nem emberkedek feladja:D

jettő és féllel megyek mellette el.. erre pirosra vált a lámpa, na mondom nézzük a kis szar mit megy:D:D:D
De nem tolta neki én sem...

Következő lámpáhot ő repülő rajtban érkezett, és itt már elketdte taposni, pikk pakk utólértem, nem volt ellenfél... csak hogy... nekem le kellett fordulnom és ezért már nem tudtam megelőzni, hanem célfékezést kellett végrehajtanom a kanyarodó piroshoz, ezért még úgy is tűnehet:D:D:D

Én kerestem a bajt, de valahol szeretem az ilyeneket mert nem volt hülye tudott előre gondolkonzni, tisztában volt az autójával stb.

De azért na lenyomtam volna ha lett volna még 100 méter:D:D:D
SD25-06-2024 07:48:49 // 35860
Tegnap beszóltak az autómra:)))

"szép a gép" egy céges skodás, kiderült ott lesz alfacity-n, mondjuk ezt nem értem de mindegy is:D

A lényeg amit mondott amelltt hogy milyen egy csoda ez a Giulia:)))) Azzzz:)))

Hogy ő műanyag alkatrészek beszállítóival stb.. dolgozik, ezek terjesztése...
És elborzasztó dolgokat kérnek a gyártók...

A Gen2 alkatrészekre már semmilyen gyári sztenderdnek nem kell megfelelni...
Tehát ami pl: tűzálló, hőőálló minden álló műanyag.. az a második verzióban már csimán egy hőálló legegyszerűbb anyag ami kijön a gépből..

Ha ez így van az elég szomorú.. nyilván ez a VW konszernre igaz:D:D:D:D

De nem lennék meglepve ha a beszállítói láncoknál is ez lenne.

Én meg a mondat elején még azt hittem hogy azt fogja mondani hogy Gen2-re fejlesztenek az alkatrészen:D:D:D

A világ megéretta... :D
RomeoOne24-06-2024 20:57:30 // 35858
Akkor szólok legközelebb, vagy szólj, ha ráérsz, aztán beiktatunk egy ilyet :D Nekem is kell néha egy olyan, mikor üres a jobb1, mert bár már sokat idomult az asszony, azért még tud elég hangosan szirénázni :DDD
WarbiRunner (Gyuri)24-06-2024 20:45:37 // 35857
Az egy nap apának dologhoz csak annyit, hogy néha egy órának is tudnék örülni 😂
WarbiRunner (Gyuri)24-06-2024 20:44:37 // 35856
Oké, de nem szeretek egyedül autózni 😅 Amúgy meg igazad van, ez simán beleférne néha.
RomeoOne24-06-2024 20:39:47 // 35855
Erre muszáj időt szakítani. Van persze, sok fontos dolog, de na. Egy nap kell Apának is, amikor néha ki tudja élvezni az autóját :D Jó, mondjuk nekem nem kell megoldani a gyerekeket, szóval könnyen beszélek, de Laci talán tud adni tippeket :D

Pl. itt egy fél napos szakasz: maps

Ha 8kor elindulsz, akkor az M3-ason 9 után nem sokkal ott vagy Gyöngyösön. Utána kiélvezed a szakaszt, aztán visszafelé, amennyi energiád meg kedved még van, vagy Putnoknál eljössz Miskolc felé vagy még egyszer lenyomod az Eger közeli szakaszokat és csak a Mátrát hagyod ki, aztán du. 3-4 körül már otthon vagy. Biztos vagyok benne, hogy nem bánnád meg. A morgó féked sem zavarna, le is jönne róla az égett réteg :D
G-MANN🍀24-06-2024 18:09:16 // 35854
🤩 zseniális!
G-MANN🍀24-06-2024 18:07:39 // 35853
OT+1, viszont M6 Bp-Gárdony kiváló kerülő, Budapesten is több okos útvonal, picit rugalmasabban a szabályokat, Veszprémi kirándulás, vagy Tordasi csárda, stb. Viszont amúgy kerékpár, séta sokat, vagy iroda klímával ülve sokat. Egyenlőre ezt dobra a gép. Élvezem Giulia minden pillanatát, utcai járókelők is a Supersprint kipuffal🤩🤩 összenézünk, kacsintva ősszeér a gondoltunk és a csillogó pillantásunk! ÁLOM!
WarbiRunner (Gyuri)24-06-2024 17:49:05 // 35852
Na igen, veteránozni bizonyos szempontból értelmetlen. Engem vonz, elsősorban mert szeretem a régi vasakat. Plusz bónusz, hogy kb klappolna a használati vagy inkább nemhasználati szokásaimhoz. Plusz plusz bónusz, hogy értékcsökkenés nincs (ez eléggé zavar az újabb autókban), cégautóadó nincs, teljesítményadó nincs, 5 évre kap műszakit, és a kgfb is hobbi kategóriás.... Az új autó előnyei annyira nem vettek le a lábamról.. A Giula viszont eléggé, úgyhogy egy kicsit még marad. :-)
SD24-06-2024 16:41:50 // 35851
Nekem egyelőre a repülőzés már csak a bérautó + 3 gyerekülés miatt + csomagok szóval hagyjuk:D Utazni jó, nyaralni nem:D
SD24-06-2024 16:40:52 // 35850
A veteránozás sosem értelmes dolog:D
De mennyire jó egy olyan veterán autó amit tudod hogy te használtál el:)))
Nekem ez tűnik most az All in one megoldásnak:D

Még akkor is ha villany motor lesz benne:D
WarbiRunner (Gyuri)24-06-2024 16:36:24 // 35849
Egyszerűen nem hiszek abban hogy ezek a technikák értelmes keretek közt fenntarthatóak addig. De ne legyen igazam :-)
WarbiRunner (Gyuri)24-06-2024 16:34:11 // 35848
Igen, emlékszem hogy már volt erről szó. Egyszer be kéne vállalni, mert biztos nagyon szuper dolog. :-) Tavaly vonatos túra volt, szerintem nagyon jó volt, a vonaton alvást mégis kihúztuk inkább a listáról. Idén repülőzünk, aztán ott helyben vonat, busz a terv. Az autó ilyen nagyon vészmegoldás, illetve közelebbi célpontokra jó.
SD24-06-2024 14:42:59 // 35847
Még úgy 28 év és OT :)))
zgi52124-06-2024 14:35:28 // 35846
Eszembe nem jut autóval nyaralni már hosszú évek óta.. :)
Idén 10. éve megyünk (bér)lakóautóval nyaralni. Min. 2 hét/alkalom általában olyan 3-3500km.
Gyakrolatilag bejártuk Európát, idén a nagy melegek miatt északra megyünk. (Dánia, Svédo.)
Már nem cserélném egy desztinációs nyaralásra. :)

2 gyerekkel tökéletes csapatépítő,a fiam még idén is jön velünk pedig 20+ éves, imádja :)
Piritu - 1.000.00024-06-2024 13:06:53 // 35845
:-)
Az elmúlt pár napban megettem ugyan azt a bő 300 km-es kört három autóval:
- Veloce
- Spider
- Doblo (1,4 16V 95LE)
Három totál más világ, lehet hogy blog lesz belőle :-)

Nyaralás autóval? - ezért megyek a hegyekbe immáron 13 éve a Spiderrel :-)
SD24-06-2024 12:12:56 // 35844
Itt összefoglaltad az Alfa Romeo lényegét:)
WarbiRunner (Gyuri)24-06-2024 11:21:32 // 35843
Igen, sajnos. Az utóbbi években azt figyeltem meg magamon, hogy egyre nagyobb nyűgnek érzem közlekedni, Nincs kedvem elindulni autóval. Egész nap csapatnám verenypályán, ha tehetném.. de nagyon elvált egymástól az autózás és a közlekedés. A Giulia pedig nagyon kényelmes mint közlekedési eszköz, mégis valahol a lelkem mélyén nálam ő egy sportszer, egy eszköz, egy Autó, és full úgy érzem magam vele az utakon, mintha futó szerkóban beállnék a pénztárhoz a sorba. Futnék, szaladnék, csak nincs hol, nincs hova. Feri jól csinálja, hogy ilyen szép nagy hegyi túrákat megy. Azt kéne. Csak az idő és a fontossági sorrendek ugye.. nem fér bele, valahogy mindig van sürgősebb, fontosabb.
Holnap lehet hogy pestre utazunk. Még az is lehet hogy vonattal. A francnak sincs kedve sem az M3-mas autópálya őrületéhez, sem Budapesthez. Egy porcikám sem kívánja.
Nyaralás autóval? Full tuti biztos hogy nem. Gyűlölöm. Még jó hogy nem volt döntő fontosságú a csomagtér mérete az autóválasztásnál. Kb a Seléni Rallyra elmegyünk vele, és Magyarországon ide-oda, de ennyi.
Kár hogy ennyire szeretem ezt az autót :-) Funkcionálisan szinte teljesen fölösleges. Mint közlekedési eszköz, nincs is rá szükség. A gond azzal van, hogy beülök, beindítom, és minden alkalommal megvesz. Olyan nagyon különleges érzés menni vele, annyira jól reagál, annyira közlekedés közben is jelzi, hogy ő egy Autó. Valószínűleg az utolsó modern autóm. Egyre jobban vágyok egy OT-s valamire...
G-MANN🍀24-06-2024 11:10:11 // 35842
Zseniális cikk!!!
Piritu - 1.000.00024-06-2024 09:40:48 // 35841
Egyik kedvenc irományom.
Szerintem nagyon jól mutatja a fejlődés irányát.
Ha hozzáveszem hogy 83-ban amikor a jogsimat megszereztem egy kétütemű Trabantot hajtottam, most meg az autóm magától eltalál a négysávoson nem is tűnik olyan hihetetlennek…
Piritu - 1.000.00024-06-2024 09:37:44 // 35840
Tehát minden ami ahhoz kell hogy egy vezetésre alkalmatlan ember vezethessen…
SD24-06-2024 09:18:09 // 35839
Csikós Zsolt tollából:)
Alakul ez:)

De hiába volt nálam sokkal erősebb a rendőri BMW, sehogy nem tudott feltartóztatni, mert az elektronikus ráfutás-, ütközés- és egyéb gátlói lehetetlenné tették számára a fizikai kontaktust másik autóval. A német rendőrverzió-tervezők nem is gondoltak ilyen opcióra, hiszen vagy tíz éve minden autóban, kiköthetetlenül benne van a távleállító, ami annál régebbi, abba pedig kötelező volt beleszerelni. Kivéve egy mechanikus adagolós, OT-s Mercedes-dízelbe. Arra nem volt megoldásuk. És a rendőr-sofőr amúgy se tudott volna olyan manővert, hiszen szemre olyan huszonöt éves lehetett, tehát az ő jogsija már csak 40 km/h-ig szól, s csupán abszolút kiszámított vezetésre alkalmas. Miért, mikor szerzett volna gyakorlatot? Minek?
G-MANN🍀24-06-2024 08:23:44 // 35838
kis érdekesség

2024 júliusától csak olyan újonnan gyártott jármű helyezhető forgalomba Európában, ami rendelkezik az előírt, fejlett biztonsági és vezetéstámogató rendszerekkel. Az EU-s jogszabály értelmében így minden új autónál a kötelező alapfelszereltség része kell legyen az intelligens sebességszabályozó, a vezető figyelmetlenségét érzékelő figyelmeztető rendszer, a vészfékjelzés, a tolatóradar, valamint az eseményadat-rögzítő, és az indításgátló alkoholszonda későbbi beszerelését is lehetővé kell tenni.

Gépjármű forgalombahelyezés változás 2024.07.05.
G-MANN🍀23-06-2024 23:46:20 // 35837
Prémium! ÁLOM!😊😉
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.