Kezdek oda jutni hogy ez a fék méret hisztéria is egy tök fölös dolog.
Ha van hűtőtt tárcsal, azon van jó betét, akkor at fog.
Ja 1.5cm-el kintebb rakod ugyan azt a betétet, nem fog 10%-al sem nagyobbat fogni.
A QV külön tárcsa és agy rész már jó lehet mert nem viszi át a hőt annyira a kerékagyra.
De ott meg a tárcsa kapásból 6x áron van...
Tehát ha veszek az eredeti fékre jó minőségű tárcsa betét kombót, akkor kiderül:)
Mert gyak a QV hátsó fék is egy Veloce első betét, nyereg combo, egy 330-helyett 350 tárcsán.
A 292 vs. 320 tárcsa is hátul ugyan azzal a betéttel nincs 2cm különbség sugár irányban, magyarul se plusz hűtő felület, se jelentős erőkar, se surlódó felület növekedés nincs.
Hmm
Forum >> Giulia
SD06-09-2024 15:28:42 // 36897
Shadin06-09-2024 15:10:00 // 36896
Az ATE az egyik legnagyobb, sokak szerint a jobbak közül való gyártó.
Nem gondolom, hogy utáljuk az ATE-t klubot kellene egyből alakítani :-)
Az első OEM betétek Jurid-ok voltak, vettem előre kipróbálni, hamar fel/elmelegedett és akkor visított, mint a malac. A hátsó OEM ATE volt kb. szépen kopva,
a tárcsék gyártóját nem tudom. Ami most van körbe azzal mag vagyok elégedve,
bár még csak 3e km van benne, nagyon nem kophatott még el.
Említettél Tarox-ot, azok nem horror áron vannak még a gyárihoz képest is?
Azt sem értem, hogy a szeretett EBC miért került alsó polcra, nekem soha nem volt vele semmi bajom, kb. az összes korábbi autómban volt valamilyen, még saját tárcsájával is,
de Tehénen pl. Jurid tárcsával és rohadt jó volt
Nem gondolom, hogy utáljuk az ATE-t klubot kellene egyből alakítani :-)
Az első OEM betétek Jurid-ok voltak, vettem előre kipróbálni, hamar fel/elmelegedett és akkor visított, mint a malac. A hátsó OEM ATE volt kb. szépen kopva,
a tárcsék gyártóját nem tudom. Ami most van körbe azzal mag vagyok elégedve,
bár még csak 3e km van benne, nagyon nem kophatott még el.
Említettél Tarox-ot, azok nem horror áron vannak még a gyárihoz képest is?
Azt sem értem, hogy a szeretett EBC miért került alsó polcra, nekem soha nem volt vele semmi bajom, kb. az összes korábbi autómban volt valamilyen, még saját tárcsájával is,
de Tehénen pl. Jurid tárcsával és rohadt jó volt
Shadin06-09-2024 15:00:39 // 36895
Shadin06-09-2024 14:53:32 // 36894
Mindegyik cikkszám alatt ugyan olyan méretű betétek vannak.
SD06-09-2024 14:42:43 // 36893
1. műgyantán tényleg nincs ellenállás
2. ha 20cm-ed van előre hátra menni akkor ki fogod tekerni
3. ez demonstráció
2. ha 20cm-ed van előre hátra menni akkor ki fogod tekerni
3. ez demonstráció
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 14:34:52 // 36892
A gyári tárcsa a szar szerintem. Eröltetem a garit is közben, párhuzamosan futnak a dolgok. de mégsem közlekedhetek hátsó fék nélkül. Gondoltam OEM betét (ami ATE felirat szerint) valami jó minőségű tárcsával egy jó kompromisszum. De nem tudom.
RomeoOne06-09-2024 14:24:31 // 36891
De miért veszel gyári betétet? És ha épp az a szar? Ha gyárinál maradsz, akkor sztem mindenképp a garit erőltesd.
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 14:23:18 // 36890
Köszi! Na ezen kavarodtam el, inkább elküldtem a webshopnak az alvázszámomat. Egy gyári betét garnitúrát veszek, azzal szerintem nem lövök mellé, bármikor jól jön majd, cserélni se sok idő. Aztán még legózok kicsit a tárcsa kérdésen, hogy mi legyen.
RomeoOne06-09-2024 14:18:57 // 36889
:DDD
Nem tekergetjük a kormányt álltában, csak ha nagyon-nagyon muszáj. Ha nem lenne szervó, akkor nyilvánvaló lenne, hogy mennyivel nagyobb erőkifejtés kell az állva tekeréshez, mint ha gurulna. Azokat a nyíróerőket fel kell vennie az alkatrészeknek...
Nem tekergetjük a kormányt álltában, csak ha nagyon-nagyon muszáj. Ha nem lenne szervó, akkor nyilvánvaló lenne, hogy mennyivel nagyobb erőkifejtés kell az állva tekeréshez, mint ha gurulna. Azokat a nyíróerőket fel kell vennie az alkatrészeknek...
Shadin06-09-2024 14:13:02 // 36888
Zselé06-09-2024 14:12:02 // 36887
Azaz? Szerinted így helyes, vagy hülyeség? (nem tudtam kivenni a reakcióból :))
RomeoOne06-09-2024 14:04:57 // 36886
A fizika nem változik (vagyis ez a része már nem nagyon xd). Ha nem lenne ma már minden ennyire túlszervózva, nem lenne kérdés, hogy ez még mindig így van :D
Zselé06-09-2024 13:56:41 // 36885
Nem a legjobb a hangszóróm, a kormány koppanásán kívül nem nagyon hallottam semmit.
Minden esetre nekem jövőre lesz 20 éves a jogsim, abból 18 éve úgy vezetek, hogy menetben SOHA nem tekerem ki végállásra a kormányt. Ha egy parkolásnál, manőverezésnél ki is tekerem, ahogy a terhelést ráadom, picit visszaengedem - kb 1-2 cm-t. Álló helyzetben meg egyáltalán nem tekergetem, picit megmozdítom az autót, és inkább gyorsan eltekerem.
Ezt még régen egy kormányműves szaki mondta nekem, és valamiért megragadt... nem tudom, igaz-e, de én már így vagyok bekötve
Minden esetre nekem jövőre lesz 20 éves a jogsim, abból 18 éve úgy vezetek, hogy menetben SOHA nem tekerem ki végállásra a kormányt. Ha egy parkolásnál, manőverezésnél ki is tekerem, ahogy a terhelést ráadom, picit visszaengedem - kb 1-2 cm-t. Álló helyzetben meg egyáltalán nem tekergetem, picit megmozdítom az autót, és inkább gyorsan eltekerem.
Ezt még régen egy kormányműves szaki mondta nekem, és valamiért megragadt... nem tudom, igaz-e, de én már így vagyok bekötve
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 13:38:49 // 36884
Most hallottam egy sztorit másod kézből, repülőgép klímacső gyártóról. Benne maradt a gyúlékony védőfólia. Átment ezer ellenőrzésen, véletlenül vették észre a repülőbe már beszerelve. 80db-os széria volt elrontva. Konkrétan kigyulladhatott volna a repülőgép. Ez van? Ha te ülsz rajta is ezt mondod? A gyártónak mindenképpen felelőssége van.
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 13:34:29 // 36883
ZAREAEBN5M7649983
SD06-09-2024 13:31:31 // 36882
Hát ez még a gyári rendszerrel az nem pukkoghat:D
SD06-09-2024 13:31:14 // 36881
Nekem megrángatták a zárhidat nyitott géptetőnél, és valami pici katt jött belőle, de nem tudom kerék tekergetést nyitott géptetőnél még nem próbáltam.
RomeoOne06-09-2024 13:27:15 // 36880
Egy időben én is vadásztam egy hátulról jövő pattanást, kanyarokban időnként hallottam, de nem igazán tudtam konzisztensen előállítani. Na aztán, amikor rájöttem, hogy lassításra visszaváltásnál a kipufogó durrog, akkor anyáztam egyet :D
Ez csak ilyen lájtosabb pukkanás volt és belül nem sok hallatszott belőle csak egy "kattanás" szerű hang...
Ez csak ilyen lájtosabb pukkanás volt és belül nem sok hallatszott belőle csak egy "kattanás" szerű hang...
Shadin06-09-2024 13:25:03 // 36879
A zárhíd? Nyitott géptetőnél is csinálja? :-)
Shadin06-09-2024 13:24:07 // 36878
Szerintem ua a myereg, csak a keret hosszabb a tárcsa mérete miatt, és igen, szerintem is egyforma betétek kellenek bele. De ha dobsz egy VIN-t akkor megmondom pontosan.
SD06-09-2024 13:23:46 // 36877
Igen elsőre nem pattant utána igen, ezt csinálja, van hogy fél oldalas terhelésre nem csak végállásban.. Van hogy szinte semmi, vagy hogy ennél is sokkal hangosabb.
A szervízben azt állították hogy a zárhíd pattan a terhelés váltás miatt.. de szerintem csak ráuntak hogy nem találják..
Bentről és kintről is hallani.
A szervízben azt állították hogy a zárhíd pattan a terhelés váltás miatt.. de szerintem csak ráuntak hogy nem találják..
Bentről és kintről is hallani.
SD06-09-2024 13:22:12 // 36876
Nem, ha más valakivel dolgoztatsz akkor onnan már csak minőség ellenőrzés van, és abban bizony átcsúszik a hiba, főleg tömegtermlésben.. Ez egyetlen gyártónak sem mentség, de ez van.
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 13:14:01 // 36875
Az létezik, hogy egyféle hátsó fékbetét van? Elvesztem teljesen a cikkszámokban.
A 320-ashoz milyen cikkszám tartozik? Van valakinek online eprre ami működik?
A 320-ashoz milyen cikkszám tartozik? Van valakinek online eprre ami működik?
Shadin06-09-2024 13:08:19 // 36874
Az első balránál nem volt hang, utána jobb-bal-jobb igen.
Shadin06-09-2024 13:07:05 // 36873
Néztem én korábban is, de segíts kérlek, a végállásoknál az a duplacsatt amit hallanom kell? Olyan mint a vonat amikor átmegy a sín toldáson...
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 13:05:41 // 36872
Szerintem hagyjuk ezt, te elméleti oldalról nézed a gyártást, én gyártok. A gyártói felelősség kérdése nem filozófiai kategória.
SD06-09-2024 12:59:24 // 36871
És aprómajmokkal dolgoztatsz évi 10k+ darabszámban vagy magad ellenőrzöl minden darabot?:)
SD06-09-2024 12:58:55 // 36870
Nem, nem a kerék pattog az útfelületen, fémes pattanás hallatszik végállástól végállásig áttekerésnél, jellemzően parkolásnál, van valami köze a futómű átterheléséhez is.
már belinkeltem de itt van újra, néha halkabb, néha egész hangos...
már belinkeltem de itt van újra, néha halkabb, néha egész hangos...
Zselé06-09-2024 12:40:58 // 36868
(Ackermann szög)
Shadin06-09-2024 12:21:42 // 36867
Ha ez a pattogás az ami a geometria velejárója akkor nincs mit utánajárni, én kipróbáltam puha és kemény gumikkal, valamint 5mm-es és 15 mm-es pogácsákkal is és ugyan volt különbség, de a fűrészfogazásos pattogás az nem szűnik meg.
Nekem a 159 is csinálta a B12-vel, igaz kevésbé.
(Milyen szögnek hívják a jelenség kiváltóját?)
Nekem a 159 is csinálta a B12-vel, igaz kevésbé.
(Milyen szögnek hívják a jelenség kiváltóját?)
Shadin06-09-2024 12:17:17 // 36866
Mi köze a csipsznek a kerékhez?
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 12:11:19 // 36865
Figyi, gyártó vagyok lényegében . Szóval nekem ne...😆
SD06-09-2024 11:59:23 // 36864
a baj az hogy anyagilag van ötlete midnenre, de hogy ezt előbb érem el-e mint hogy betiltsák az egészet:D:D:D na ez jó kérdés, de a buli jó, eddig:)
SD06-09-2024 11:57:09 // 36863
De most ez egy oda vissza játék.. most vagy elfogadod ami a termék vagy nem..
Azzal sem értek egyet hogy mert te minden pénzért megdolgozol ezért legyen tökéletes.
Ők ugyan úgy megdolgoznak érte, és ennyit sikerült kihozni belőle.
A többi gyár sem jobb, és ráadásul ha belegondolsz hogy egy zsák aprómajom amik a gyárban dolgoznak ahhoz képest az is csoda hogy működik bármelyik autó, nem csak az alfa..
Én azt gondolom a garancia nem arra van hogy tökéletes autót kapj, hanem arra hogy az aprómajmok miatti hibás összeszerelések meg a közben kiderülő de a gyár részéről nem vállalható elbaszódásokat kijavítsák..
A fék nem teljesen okés, de ugye én nem fizettem a nagyobb fék opcióért tehát ha veszek rá van ha nem akkor ennyi.
a futómű kérdéses, mert a 17-es kerék ne rázza már szét.. a nagy kerék meg szintén gyári alkatrésze azzal meg nem lehet baja... ne pattogjon 2-3 évesen
A műanyag bizbaszok.. hát azért meg pampogni.. na az vegyen tényleg mást..
A hány időzített bomba, kérdése meg szerintem utána olvasgatással kiírtható nagyrészt majd.. az intercooler-től a műanyag csőcsatlakozásokig, a hugyoló hűtőn keresztül..
Ha te egy tökéletes új autó álmát szeretnéd, akkor 3 év mulva lehet venni a következőt, van 2-5x áron megér ennyit, szerintem nem.
Én gy gondolkozom, szeretném hosszan megélni újra hogy van egy alfám, és az enyém és szépítem és szeretem, és használom, ahogy bírja, ennyi.
Azzal sem értek egyet hogy mert te minden pénzért megdolgozol ezért legyen tökéletes.
Ők ugyan úgy megdolgoznak érte, és ennyit sikerült kihozni belőle.
A többi gyár sem jobb, és ráadásul ha belegondolsz hogy egy zsák aprómajom amik a gyárban dolgoznak ahhoz képest az is csoda hogy működik bármelyik autó, nem csak az alfa..
Én azt gondolom a garancia nem arra van hogy tökéletes autót kapj, hanem arra hogy az aprómajmok miatti hibás összeszerelések meg a közben kiderülő de a gyár részéről nem vállalható elbaszódásokat kijavítsák..
A fék nem teljesen okés, de ugye én nem fizettem a nagyobb fék opcióért tehát ha veszek rá van ha nem akkor ennyi.
a futómű kérdéses, mert a 17-es kerék ne rázza már szét.. a nagy kerék meg szintén gyári alkatrésze azzal meg nem lehet baja... ne pattogjon 2-3 évesen
A műanyag bizbaszok.. hát azért meg pampogni.. na az vegyen tényleg mást..
A hány időzített bomba, kérdése meg szerintem utána olvasgatással kiírtható nagyrészt majd.. az intercooler-től a műanyag csőcsatlakozásokig, a hugyoló hűtőn keresztül..
Ha te egy tökéletes új autó álmát szeretnéd, akkor 3 év mulva lehet venni a következőt, van 2-5x áron megér ennyit, szerintem nem.
Én gy gondolkozom, szeretném hosszan megélni újra hogy van egy alfám, és az enyém és szépítem és szeretem, és használom, ahogy bírja, ennyi.
SD06-09-2024 11:44:03 // 36862
Még billegek hogy visszarakom az ampera kereket, bele akarok-e menni ebbe a csőbe:D
Mert a végeredmény az állat, de ez nem kevés zseton:D
- fék
- csipsz
- direktszürő
- turbo, optika, belső...
és még tegyük föl hogy nem csukom le mert nyilván ha tud akkor menni is kell vele:D
Vagy az eredeti terv.. hogy megvárni hogy futja ki a garit és utána ezeket szépen lassan:D
De ki akar lassan:D
Mert a végeredmény az állat, de ez nem kevés zseton:D
- fék
- csipsz
- direktszürő
- turbo, optika, belső...
és még tegyük föl hogy nem csukom le mert nyilván ha tud akkor menni is kell vele:D
Vagy az eredeti terv.. hogy megvárni hogy futja ki a garit és utána ezeket szépen lassan:D
De ki akar lassan:D
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 11:14:04 // 36861
Te vagy a jó ügyfél, te pár visszautasítás után el fogod engedni a sztorit, aztán öntöd a pénzt tuningba :-)
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 11:12:31 // 36860
Így van, ezért nem mertem levenni még itthon. Ha a nyereggel van valami, akkor azt nem nekem kéne piszkálni. Kb fél óra lenne oldalanként szétszedni, de nem akarok hozzányúlni még.
SD06-09-2024 11:11:26 // 36859
Nekem most két problémám van:
- az első futómű felől jövő pattogás, ennek a végére kell járni
- a fék hülye hangja, ezt monjuk nem kéne hogy elfogadjam, de mivel úgy sem ezt a féket gondolnám hosszútávon, így kb. nem érdekel..
- de ha lenne egy olyan szervíz aki megnézi tényleg.. még futok egy kört én is ebben mindenképp mert azért nem láttam még ilyet hogy morzsolódik a fék:D
- az első futómű felől jövő pattogás, ennek a végére kell járni
- a fék hülye hangja, ezt monjuk nem kéne hogy elfogadjam, de mivel úgy sem ezt a féket gondolnám hosszútávon, így kb. nem érdekel..
- de ha lenne egy olyan szervíz aki megnézi tényleg.. még futok egy kört én is ebben mindenképp mert azért nem láttam még ilyet hogy morzsolódik a fék:D
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 11:08:03 // 36858
De nem érted meg, csak írod a magadét. :-) Ez nem kopás. Nem kopott el a fékem.
Kazes☻06-09-2024 11:04:29 // 36857
Igen ám, de úgy tűnik, hogy sajna nem, vagy legalábbis nem épp megfelelően műkszik néki a hátsó féknyereg... azé' az nem mindegy!
Elkopik, csere... de ha be van állva (mint az albán szamár 😉), azzal mi legyen... csak a szagszerviznek kellene valamit intéznie, ha már gari és márka szerviz, nem?!
Persze, ha meg egyéb módon jár el, akkor könnyen rávágják, hogy garanciavesztéssel honorálják... hmm...
Elkopik, csere... de ha be van állva (mint az albán szamár 😉), azzal mi legyen... csak a szagszerviznek kellene valamit intéznie, ha már gari és márka szerviz, nem?!
Persze, ha meg egyéb módon jár el, akkor könnyen rávágják, hogy garanciavesztéssel honorálják... hmm...
SD06-09-2024 10:50:38 // 36856
Írtam a Squadra-nak:) Azt mondják lehet klónozni az ECU-t:)))
Írtam a Supersprint-nek, azt mondják nem lesz EEC a kipu soha:D
Van min gondolkozni:D:D:D
Írtam a Supersprint-nek, azt mondják nem lesz EEC a kipu soha:D
Van min gondolkozni:D:D:D
SD06-09-2024 10:49:16 // 36855
Azért próbáljuk meg megfordítani, tegyük föl a céges ügyfél elviszi a skoda koktáviát a szalnoból, majd legyúrja róla a fékeket 2 év alatt, akkor garis?
Elégett szétment ennyi.. ha kifizeti tehet rá jobbat, vagy újabb két év kezdőik ennyi.
QV tulajok ugyan így sírnak a vasféken hogy szanaszét kopik, nem erre a felhasználásra lett optimalizálva igen költségkímélés okokból ezért nem 30m a Veloce is alapból, bár lassan annyi:D
Szóval én nem ebbe az irányba rugóznék, inkább meggondolnám hogy mit bír a gép, mit kell rajta fejleszteni ha többet akarok tőle, az alfa erről is szól a csak rúgom neki az inkább tényleg BMW-s feeling.
Én is szomorúan vettem a lapot hogy a fék lekopik, de hát az a dolga nem?
Az ediff elvileg 30 fölött működik csak tehát tök valós hogy keresztbe tudod tenni az autót, mielőt beavatkozna, ha a radar útjában nincs semmi a gázt sem veszi el, csak ha már lódul az autó.
Elégett szétment ennyi.. ha kifizeti tehet rá jobbat, vagy újabb két év kezdőik ennyi.
QV tulajok ugyan így sírnak a vasféken hogy szanaszét kopik, nem erre a felhasználásra lett optimalizálva igen költségkímélés okokból ezért nem 30m a Veloce is alapból, bár lassan annyi:D
Szóval én nem ebbe az irányba rugóznék, inkább meggondolnám hogy mit bír a gép, mit kell rajta fejleszteni ha többet akarok tőle, az alfa erről is szól a csak rúgom neki az inkább tényleg BMW-s feeling.
Én is szomorúan vettem a lapot hogy a fék lekopik, de hát az a dolga nem?
Az ediff elvileg 30 fölött működik csak tehát tök valós hogy keresztbe tudod tenni az autót, mielőt beavatkozna, ha a radar útjában nincs semmi a gázt sem veszi el, csak ha már lódul az autó.
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 10:44:12 // 36854
Azt majd végső elkeseredésemben XDD
Megyek szétszedem megint, van egy kis időm...:-)
Megyek szétszedem megint, van egy kis időm...:-)
Kazes☻06-09-2024 10:31:11 // 36853
Hajrá... Csík, vagy Pista megmonnya...! :D
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 10:00:40 // 36852
A cég minden filléréréért én dolgozok, biztos hogy nem. Ez garis dolog, bármeddig, a falig megyek ezzel minden vonalon. :-) Még egy jó Speedzone epizódot is kiad.
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 09:58:45 // 36851
Kiváncsi vagyok hova fut ki, és meddig kell elmenni a dologgal. Van ügyvéd is a családban XD
Egyébként pontosan, nem akarok én semmi extrát, sem nyerészkedni ezen, csak ha már garancián belül elromlanak dolgok, akkor azt javítsák meg. Tudjon már egy elvárható minimum tartósságot, és ne 30e km-nél kelljen nekem azon agyalni, hogy milyen féket tegyek fel. Csak sajnos az autóipar sem gondolkozik már éves távlatokban. Pedig eskü 60e-nél gond nélkül venném meg az OEM szettet, ha az valóban jó lenne.
A turbó dolog nulla km-től fejlődő dolog, három év alatt jutottunk el oda, hogy fogalkoztak vele. És ez sem az Alfa Romeon múlt, hanem kb egy emberen, aki korrekt módon áll hozzá és segíteni próbál. Én pedig ahogy telnek az évek, egyre jobban fogom ezt nyomni, ezzel a zörgéssel nem óhajtom elkezdeni a 6. évét az autónak. Csökkenti az értékét, eladni sem tudom így, tehát a cégnek veszteséget okoz egy újkora óta fennálló hiba. Az is megoldás ha írásba kapom, hogy ez így a tartósságát nem befolyásolja.
Az a jó ebben, hogy a kedvemet nem vette el a Giuliától ,tehát a problémát meg szeretném oldani. De nem úgy, hogy jóvanbasszameg kifizetek mindent, legyen jó, essünk túl rajta. Na nem, ahhoz sokat dolgozok a pénzemért.
Ha tud valaki telefonszámot a forgalmazóhoz, plz küldje el nekem, a levelezés lassú, ideje kicsit presszúrálni a dolgot.
Egyébként pontosan, nem akarok én semmi extrát, sem nyerészkedni ezen, csak ha már garancián belül elromlanak dolgok, akkor azt javítsák meg. Tudjon már egy elvárható minimum tartósságot, és ne 30e km-nél kelljen nekem azon agyalni, hogy milyen féket tegyek fel. Csak sajnos az autóipar sem gondolkozik már éves távlatokban. Pedig eskü 60e-nél gond nélkül venném meg az OEM szettet, ha az valóban jó lenne.
A turbó dolog nulla km-től fejlődő dolog, három év alatt jutottunk el oda, hogy fogalkoztak vele. És ez sem az Alfa Romeon múlt, hanem kb egy emberen, aki korrekt módon áll hozzá és segíteni próbál. Én pedig ahogy telnek az évek, egyre jobban fogom ezt nyomni, ezzel a zörgéssel nem óhajtom elkezdeni a 6. évét az autónak. Csökkenti az értékét, eladni sem tudom így, tehát a cégnek veszteséget okoz egy újkora óta fennálló hiba. Az is megoldás ha írásba kapom, hogy ez így a tartósságát nem befolyásolja.
Az a jó ebben, hogy a kedvemet nem vette el a Giuliától ,tehát a problémát meg szeretném oldani. De nem úgy, hogy jóvanbasszameg kifizetek mindent, legyen jó, essünk túl rajta. Na nem, ahhoz sokat dolgozok a pénzemért.
Ha tud valaki telefonszámot a forgalmazóhoz, plz küldje el nekem, a levelezés lassú, ideje kicsit presszúrálni a dolgot.
RomeoOne06-09-2024 08:36:36 // 36850
El kell számoltatni céges költségként xd
RomeoOne06-09-2024 08:33:15 // 36849
Ha nem kopott el a fék és úgy nincs fékerő, akkor azt csak meg lehet gariztatni... Rakják fel akkor az új gyárit, 30k-t az is elmegy és akkor ha két menetből is, megvan a km tartam, amit vártál tőle és elég csak utána zsebbe nyúlva cserélni.
SD06-09-2024 06:59:48 // 36848
100-300k a bontott, 1.3m a hibrid:) 370ló:) lehetőségek tárháza:)
De van az a turbo szervíz akihez a becsületesnepper viszit a turbo-it, ott is biztos tudnának vele kezdeni valamit:)
Én lehet fentebb hangolnám kicsit az RPM-et ne 1800-tól induljon már a benyás motor:)
Viszon 6000-7000-nél még fújjon neki oda:)))
Biztos meg is tudják perselyezni, de lehet annak nem kell pontos illesztés, csak azt kéne hogy ne rázza szét a motor..
De van az a turbo szervíz akihez a becsületesnepper viszit a turbo-it, ott is biztos tudnának vele kezdeni valamit:)
Én lehet fentebb hangolnám kicsit az RPM-et ne 1800-tól induljon már a benyás motor:)
Viszon 6000-7000-nél még fújjon neki oda:)))
Biztos meg is tudják perselyezni, de lehet annak nem kell pontos illesztés, csak azt kéne hogy ne rázza szét a motor..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
388
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?