Forum >> Giulia

RomeoOne09-09-2024 21:49:25 // 36965
Na jó, csak megírtam újra a kisregényt :)
Blog - 2. magyar Giulia Q és Stelvio Q találkozó
Piritu - 1.000.00009-09-2024 21:01:42 // 36964
A TS-nél meg 100e - és volt itt Cartárs aki 160e felett nehezményezte hogy "Már cserélni kell?" :-)
Shadin09-09-2024 20:41:11 // 36963
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2024 20:31:53 // 36962
Lehet. A Giuliettánál én néztem be ugyanazt mint Shadin XD
De ott is a 30e alatt ott a 48 hónap rublika. Na mindegy. Az 1.4-nél 30e, a 2.0-nál 60e. Nekem soknak hangzik.
Piritu - 1.000.00009-09-2024 20:22:10 // 36961
Nem véletlenül nincs a könyvben, semmi értelme sincs az évtől függésnek.
Félreértés lesz.
Mi megy tönkre a gyertyában az állásban? Ellenben az átugrott szikrák koptatják az elektródákat, az viszont km-t jelent.
Az TS-ben tizenvalahány év után cseréltem, semmi bajuk se volt. A fater Fordjában is 16 év után lett cserélve.
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2024 19:42:40 // 36960
Elnézést ne kérj, lényeg hogy ezek szerint ajánlott 4 évenként a gyertya is. Ha Csaba javasolta, neki hiszek :-) Reálisabban hangzik mint az évektől független 60e (nálam az 6 év).
Shadin09-09-2024 18:57:13 // 36959
Én kérek elnézést, a 4 év az valóban nincs csak a 60k évtől függetlenül.
Csak ráragadtam a 60k vagy 4 évre, mert én is már megvettem a gyertyákat, meg a hosszbordást is a 60k-s szervizhez.
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2024 18:47:47 // 36958
Az 5-ös pont vonatkozik rá, vagy én nem látom mit kell nézni :-)
Shadin09-09-2024 17:06:37 // 36957
Furi, az eLUM-os 2018-3. kiadásban írja, a Tied meg újabb.

WarbiRunner (Gyuri)09-09-2024 16:41:29 // 36956
A gyertyacserére a 4 év nekem pl nincs. A Giulietta kézikönyv ír max időtartamot, a Giulia csak km-t.
Shadin09-09-2024 16:27:39 // 36955
Ezek benne vannak a kézikönyvben is.
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2024 15:30:46 // 36954
Szuper, ezt így jó összeszedve látni. :-)
denil109-09-2024 14:46:42 // 36953
Beszéltem Timpauer Csabival az érdi szalonból és elküldte a hivatalos lapot,h mit kell megnézni / cserélni 60k-nál (vagy 4 év ) benzines Giunál a szokásos olaj, szűrők, stb. felül

- Gyertyák
- Ékszíj
- Fékfolyadék ( idén már cserélve volt )
- Hűtőfolyadék
- Váltóolajról beszéltünk, ismeri a témát, ő is azt mondta,h 80-100k között simán mehet
SD09-09-2024 13:14:15 // 36952
Szerintem ez nincs kicsukva:)
RomeoOne09-09-2024 13:04:24 // 36951
Szerintem bárhol, ahol megbeszélitek :)
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2024 13:01:33 // 36950
Nem hogy velem boltolták volna, azán fél év múlva Multiairt is programoznánk :-)
Shadin09-09-2024 13:00:29 // 36949
És hol fog nekem viszonteladni Squadra-tuning-ot?
SD09-09-2024 12:58:38 // 36948
Vannak jó cuccaik:))) Láttam ott volt a Q találkozón is?:)

GTA ülés occsóért?:)))
RomeoOne09-09-2024 12:46:33 // 36947
Egy libanoni srác, akinek van néhány jó kapcsolata.
Shadin09-09-2024 12:44:08 // 36946
Nekem nem tiszta ez az Etuners itt MO.-n, kik ők, hol vannak?
SD09-09-2024 11:45:48 // 36945
Hát nekem eddig nem jött ki hogy milyen rendszer szerint eszegeti a vizet.

Az első nagyobb rátöltés nem sokkal vásárlás után volt azt elfogadtam hogy idomultak a csövek.

Aztán egyszer jóval utána láttam hogy a másik tartály van minimumon, feltöltöttem.

Most harmadik ilyen észlelés hogy a anyósoldali tartály volt kb. 2/3-on min és max között..

Tényleg egy kupicányi ment rá, akkor bekevertem egy 0.5L-es flakonban hát az még félig van az összes rátöltéssel 30k alatt.

Ja 30k lett előző héten:)
Piritu - 1.000.00009-09-2024 10:51:05 // 36944
Hmmm…
Mindig tudtok újat mondani.
Nekem se Giulietta, a Super se a Veloce nem kért vizet….
(Mondjuk a TS-ek se)
A Superből 60-nál kivett gyertyákon semmit se lehetett látni, még elektróda fogyást se nagyon.
SD09-09-2024 10:46:06 // 36943
Naugye:)))
SD09-09-2024 10:45:45 // 36942
most már sajtó nyilvános: Szóval leveleztem a Squadra tuninggal és épp megboltotlák az Etuners-el hogy Mo-n is lesz chiptuning opció:)))

Azért nem írtam eddig, mert levélben már nekem jelezte, hogy ez a terv de már kint van facebook-on is szóval már nyilvános is hip-hip-hurrá:)))

Amiért én levelet írtam igazából az hogy megkérdezzem az én kis turbommal mit lehetne kihozni a gépsárkányból.

Erre viszont az a meglepő válasz jött hogy nem az enyimen van kisturbo, hanem a 280HP-re lett téve egyel nagyobb.. ami nem igazán jelent amúgy levegőszállítás töbletet.

Hüpp. akkor 300ló?:)

Ja és lehetséges az ECU klónozás, így kvázi hotswap lenne az ECU, nem kéne vissza flashelni szervízre, hogy nehogy szétvágja egy gyári update:)))

Hmm:)
RomeoOne09-09-2024 10:44:34 // 36941
Majd megnézem, hogy tényleg kevesebbet mutat-e, ha újra beindítom... Lehet, hogy csak lejtőn álltam :DDD
SD09-09-2024 10:40:10 // 36940
Rá kéne kicsit tölteni:) Csipegeti:)
RomeoOne09-09-2024 09:47:44 // 36939
Most a hétvége után már az enyém is 2 egységgel a max alatt mutatt az olajszintet. Úgy tűnik csak lehet vele csipegtetni az olajat, ha eléggé hajtja az ember :D Azt hiszem, olyan 7-8k kilométernél tartok a júliusi csere óta. Lehet, hogy a kövi szezon elején, március-áprilisban beiktatok egy köztes olajcserét. Mert kövi júliusig még tervezek néhány nagyobb túrát :D
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2024 09:24:49 // 36938
Vátóoljara én 80e-re emlékszem valami ZF ajánlásból, de óriási hibát az sem követ el aki 100e-nél cserélteti. Csak legyen egyáltalán cserélve.
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2024 09:22:51 // 36937
Érdekes mennyire megengedő a gyertyákkal a gyári előírás. Az 1.4 esetében városban sokat használt autón két évet ír. A 2.0 Multiairnél csak km függő. Sokallom a 60e-t.

A víz fogyás szinte normális, bár nyilván valahol ez távozik a rendszerből. A Giuliettánál is ugyanez van, a minimumig leeszi pár hónap alatt. A Giulia is két szerviz közt a minimumig fogyasztja. Minden szerviz után úgy kaptam vissza, hogy fel volt töltve max-ra. Viszont ahol megáll a vízszint, az alá nem nagyon fogysztja egyik sem. Nem tudom miért.
Piritu - 1.000.00009-09-2024 06:43:10 // 36936
60-nál kell cserélni a gyertyákat.
SD09-09-2024 06:24:59 // 36935
a gyári ajánlás persze más, de nyilván nem ez a mérvadó ha hosszabb távon tervezel:

azt hiszem váltóolajra 120k vagy infinit

gyertyára 60k
SD09-09-2024 06:23:56 // 36934
Hűtővíznél valóban ha szivárog az baj, annak utána kell járni.

Nekem új garis autó, eddig 3 év alatt 3x töltöttem rá.
Teszem hozzá ha nem töltök a szervízben gondolom megtették volna, mert nem volt jelentős hiány de hogy minden szint max-on legyen.

Tehát valamennyi közeg távozása még szerintem normális, de ha folyamatosan ürül annak már utána kell járni.

3 év alatt ment az enyém mindkét körébe +0.5l ebben benne van a legelső amikor a turbo kör minimum szintre csökkent, gondolom akkor vették föl a formájukat a csövek.

Azóta ilyen kupicányi mennyiségeket tudtam csak.

De csak is hideg állapotban szabad vizsgálni a hűtővíz mennyiséget mert amúgy van hogy fölötte van a max-nak is.

Váltóolaj: emlékeim szerint pont ilyan 60k környékére javasolják azok akik szeretnék hosszan üzemeltetni.

Néztem róla videót akár otthon is meg lehet csinálni, persze megfelelő szakszervízben géppel még jobb..

Gyertyák: azoknak nem ilyen 40k környéki a életük? Tehát ha még nem volt akkor 60k-nál ajánlott, ha már volt akkor még lehet várni.
denil108-09-2024 21:04:55 // 36933
A hutoviz szine ha valtozik, akkor ott nagy baj van.
Tutela van venne, ami rozsaszin.
Az viszont jo gondolat,h csereltessem, mert szerintem a gyari van benne ami 3 eves.
Fekfolyadek 1 eves, azt nem bantom.

Barkinek valtoolajcsere volt mar?Hany km-nel?
Gyertyak? (Benzines)
RomeoOne08-09-2024 19:53:50 // 36932
Biztosan a mi csapatunk volt, de nem én. Írtam volna róla most egy jó kis blogot, már épp kész volt, mikor véletlen bezártam a böngészőt... Talán holnap nekilátok, ha lesz erőm. Vagy nem :D

Ez volt az útvonal, sztem telitalálat:
SanyiJTD08-09-2024 19:22:45 // 36931
Veled találkoztam Ajkán tegnap? Zöld Q -elöl rendszám nélkül- szorosan követte egy piros Q :)
SD08-09-2024 19:16:57 // 36930
Ha elhasználódás felderítés a cél:
- turbo oring
- hűtő légtelenítö csavarok
- hűtö sarka
- hűtővíz színe
SD08-09-2024 19:10:27 // 36929
És tényleg.. hát szegény oda volt, kétszer is sérült:/
Lev08-09-2024 19:07:24 // 36928
Hirtelen ezt találtam róla a galériában
denil108-09-2024 19:04:33 // 36926
Sziasztok!

Cartársaktól kérdezném,h 60k-nál a szokásos dolgokon kívül mit érdemes megnézteni, cserélni?Nem a gépkönyv érdekel, hanem a tapasztalat.
Gondolok itt ilyenre, hogy gyertyacsere ( ez Tjetnél kifejezetten ajánlott volt 30k-nál, minden cartárs megcsinálta), váltóolajcsere, stb.

Amúgy ezek a mocsok olaszok olyat rajzoltak,h mai napig szerelemmel nézek az autóra. Ebben a hónapban lesz 3 éve,h nálam van de nem tudok betelni a látvánnyal.

Nagyon kíváncsi leszek az új Giura,h ott mit rajzolnak. Félek ha Imperato beleszól, akkor nem sok jóra számítok.
Lev08-09-2024 18:56:02 // 36925
jszp-ben meg tudod nézni, hogy mennyire
SD08-09-2024 18:47:11 // 36924
És tengelyig le volt gyalulva ugye?
Lev08-09-2024 18:45:12 // 36923
Igen,jól emlékszel. Tavaly novemberben már hirdették: RNJ-101 a rendszáma
SD08-09-2024 18:37:38 // 36922
Azt a Q:)))
SD08-09-2024 18:02:46 // 36921
Úgy emlékszem már volt téma de egy cartárs érdeklődik a vas iránt.



Jólemlékszem hogy ezt nagyon régen hirdetik, nagyon össze volt törve és ezèrt nem megy el?

Ha valaki nagyon jó állapotú, nagyon jó árú super/sprint/veloce tudatában van ne tartsa magában:)
RomeoOne08-09-2024 17:14:19 // 36920
2. magyar Giulia Q és Stelvio Q találkozó organized by RomeoOne :DDD
22. autó jött össze, ami 11230 lóerőt tett ki.

Itt még 3 autó hiányzott, de később már nem tudtunk úgy megállni, hogy mindenki ráférjen egy képre :D
Zselé08-09-2024 16:38:00 // 36919
Ez meg milyen ívnt??
RomeoOne08-09-2024 12:37:52 // 36918
Csak úgy repül az idő, ha jól mulat az ember :D


WarbiRunner (Gyuri)07-09-2024 20:14:21 // 36917
Megértem, vigyáznia kell velük. Azért két toldó nem a világ, az autóhoz nem kell közel engedni 😀
Shadin07-09-2024 19:39:09 // 36916
Nem szeretem a kipufogósokat :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.