Forum >> Giulia
WarbiRunner (Gyuri)13-09-2024 17:58:39 // 37030
Nem kell az már neked, csak elrozsdásodik. Vigyázok én majd rá, fűtött helyen tartom majd XD
WarbiRunner (Gyuri)13-09-2024 17:57:54 // 37029
Ha leveszed a toldó csövet, akkor a 40Hz körüli brummogás felerősödik. A hangfalaimon nagyon hallható.
Shadin13-09-2024 17:52:11 // 37028
Nálad mihez képest?
SD13-09-2024 17:41:01 // 37027
Ne is mond ledugóztam a gyári kipu-t és most azon parázok hogy háta még bemelegedetlenül víz volt benne és megpálik..
De a pók ne menjen bele:D
De a pók ne menjen bele:D
WarbiRunner (Gyuri)13-09-2024 17:31:53 // 37026
Megvárom amíg megküzdetek ezzel XD Ugyanitt gyári hátsódobot vas árban felvásárolok. :-)
WarbiRunner (Gyuri)13-09-2024 17:28:18 // 37025
SD13-09-2024 17:19:15 // 37024
ha már mindenáron carbon, küldjük el a lökösbe épített véget karbonoztatni GT-nek:)))
Nekem elég volt csak a lökös fekete betétjét alulról megbontani, semmi egyebet nem bántottam annak kiakasztottam pár pattiintójás és hozzáfértam a kipuhoz
igaz emelőn
Nekem elég volt csak a lökös fekete betétjét alulról megbontani, semmi egyebet nem bántottam annak kiakasztottam pár pattiintójás és hozzáfértam a kipuhoz
igaz emelőn
Shadin13-09-2024 16:48:17 // 37023
A 101 mm-es méret csak akkor játszik, ha a gyári keretet kiszedem, de az elég türhő szerintem. Ha ez így nem jó akkor ki kell venni mégis a gyári gyűrűt és egy rendes véget kell feltenni, de sztem az is 89-es lenne max. és nem feltűnő, hasonló mint a gyári.
Pl. egy ilyet ami nem csak egy sima lemez. Esetleg egy jó kamu karbont :-)
Vagy visszamegy a gyári dob, mert, ha ezeket a hangokat is elnyomom, mint amik hozzám beszélnek, akkor meg mi értelme? :-D
Pl. egy ilyet ami nem csak egy sima lemez. Esetleg egy jó kamu karbont :-)
Vagy visszamegy a gyári dob, mert, ha ezeket a hangokat is elnyomom, mint amik hozzám beszélnek, akkor meg mi értelme? :-D
Shadin13-09-2024 16:41:59 // 37022
Én vettem egy ilyet 57/89mm-es verzióban, elvileg csak fel kell neki dugni és az alsó burkolat levétele után alulról hozzá lehet férni a bilincshez. A gyári dísz belseje 95mm, a perem szűkebb, de a 89mm-es vég befér rajta elvileg. Vagy nem, mert 88.7mm a peremnél a nyílás, és akkor mégis le kell szedni a lököst :-(
SD13-09-2024 16:28:38 // 37021
Kiváncsivá tettél én is modellezem valahogy ezt a kipufogó hosszabbítást:)
https://i.pinimg.com/736x/71/a3/09/71a309250fcabc20c3788c4b9288acd2.jpg
Ez foglalkoztat hogy esetleg egy mini valami perforáció, meg egy kis tölcséres vég hogy ne exponálja hogy keskenyebb a belső cső:)
És megvan a klasszik racse car kidörrentő:)
Mert a sima tölcsér meg projektálná úgy a hangot hogy azonnal kiszedne a rendőr:D de ha van egy kis luggatás, kvázi mini dob?:)
https://i.pinimg.com/736x/71/a3/09/71a309250fcabc20c3788c4b9288acd2.jpg
Ez foglalkoztat hogy esetleg egy mini valami perforáció, meg egy kis tölcséres vég hogy ne exponálja hogy keskenyebb a belső cső:)
És megvan a klasszik racse car kidörrentő:)
Mert a sima tölcsér meg projektálná úgy a hangot hogy azonnal kiszedne a rendőr:D de ha van egy kis luggatás, kvázi mini dob?:)
Shadin13-09-2024 16:04:01 // 37020
Szabóék válaszolnak web-es bejelentkezésre is.
Shadin13-09-2024 16:03:14 // 37019
Megejtettem a tesztet az illesztett hosszabbítással, szignifikáns a különbség, kell valami cső a végére. Tettem fel videót a korábbi megosztásra.
SD13-09-2024 15:28:45 // 37018
fiat szabó ha nem szimpi a carnet, de egy telefont megereszthetsz még
a szomszéd szerelőm azt állítja amúgy nem is lenne kötelező márkaszervízbe gordani a gépsárkányt, csak megfelelő képesítéssel rendelkező szerelőhöz aki pecsételhet..
de persze próbálgassa aki akarja ha 10m egy új motor:D
a szomszéd szerelőm azt állítja amúgy nem is lenne kötelező márkaszervízbe gordani a gépsárkányt, csak megfelelő képesítéssel rendelkező szerelőhöz aki pecsételhet..
de persze próbálgassa aki akarja ha 10m egy új motor:D
Piritu - 1.000.00013-09-2024 15:15:46 // 37017
A győri (most Carnet) Rieglerhez járok már 2003-óta.
Eddig csak telefonon beszéltem velük, azzal mindig sikerült így más módszerrel még nem is próbálkoztam :-)
Eddig csak telefonon beszéltem velük, azzal mindig sikerült így más módszerrel még nem is próbálkoztam :-)
zsoltee8313-09-2024 15:14:55 // 37016
Van rajtuk kívül olyan márkaszerviz, ahova érdemes fordulni?
SD13-09-2024 15:14:18 // 37015
ne is:)
nálam hagyhatod:))
nálam hagyhatod:))
zsoltee8313-09-2024 15:03:18 // 37014
nem könyörgök senkinek, hogy pénzt hagyhassak nála. :)
SD13-09-2024 14:35:05 // 37013
próbáld meg felhívni őket:) én csak telefonon jelentkeztem be.
Shadin13-09-2024 14:07:25 // 37012
A Budaörsiek egyetlen egy online megkeresésre sem válaszoltak nekem.
Navi vásárlás, időszakos szerviz, sw. frissítés stb. különböző időpontokban, de semmi válasz.
Navi vásárlás, időszakos szerviz, sw. frissítés stb. különböző időpontokban, de semmi válasz.
zsoltee8313-09-2024 13:27:24 // 37011
Carnethez hordja valaki az autót amíg garis? Biztos én vagyok szellemileg visszamaradott, beismerem. DE. Kaptam az autóhoz egy névjegykártyát, amin rajta van a munkafelvevő neve, emailcíme. írtam neki. 2 hete. 0 válasz. Kitöltöttem a Carnet oldalon a szervizbe bejelentkezős űrlapot. 3 hete. Semmi válasz. Kitöltöttem újra, a hét elején. 0 válasz. Értem én, hogy telefonálni is lehet, de én is vállalkozó vagyok. HA ír egy ügyfél messengeren, emailben, én azonnal válaszolok, főleg ha pénzt akar hagyni nálam. A Carnetnek ennyire jól megy, hogy éves szerviz bejelentkezésre 0 reakció? Tudom, hogy telefonálni is lehet, de akkor minek van a feleletválasztós, bejelentkező űrlap? Vagy lehet, hogy azért ghostolnak, mert gariban jeleztem az olajszenzor problémát? :D Azért kérdeztem a minap, mennyibe kerül a szenzor, mert az is megfordult a fejemben, hogy ha a márkaszerviz kutyába se vesz, akkor én meg elengedem a visszalévő pár hónap garit, aztán nem autózok emiatt 400km, meg rámegy az egész napom. Elviszem helyben szervizbe, megveszem a szenzort, aztán jónapot.
WarbiRunner (Gyuri)13-09-2024 13:25:50 // 37010
És megbízhatóbb. Látod, ennyi 😆
SD13-09-2024 12:52:08 // 37009
fújhatnál buborékot:D
én meg örülök hogy ma is rávettem magam a biciklizésre így a száraz garázskájában pihen a tiszta giulia:)))
jó reggel megúsztam az esőt, de délután, este?:D
Shadin13-09-2024 12:49:04 // 37008
Szakad az eső reggel óta, nem tudok próbálni :-)
SD13-09-2024 09:54:25 // 37007
Hát műnő is olcsóbb:D
WarbiRunner (Gyuri)13-09-2024 09:00:42 // 37006
Látod, mégis lehet jo dolog a műhang :-)
SD12-09-2024 22:44:39 // 37005
Nekem az a baj ami ma teszik az a holnapi légnyomáson nem:D
WarbiRunner (Gyuri)12-09-2024 20:50:23 // 37004
Megoldható fülre, a Te füledhez 😄 Szerencse is kell hozzá és kísérletezés. Hangfalat is sokan építenek fülre, és elégedettek vele.
SD12-09-2024 19:08:28 // 37003
Tök jó:D végig görgettem, jó lesz aza gyári inkább:D
1. ezt vlaaki megírta
2. ezt valaki évekig tanulta
3. éveket kísérletezett vele..
ha ennek a 90%-át, de ha csak a 70-et... 2x 30km autózás után backprocessben megoldom fülre, akkor most én vagyok a hülye?:D
1. ezt vlaaki megírta
2. ezt valaki évekig tanulta
3. éveket kísérletezett vele..
ha ennek a 90%-át, de ha csak a 70-et... 2x 30km autózás után backprocessben megoldom fülre, akkor most én vagyok a hülye?:D
SD12-09-2024 19:05:42 // 37002
Én azt nem todom hogy egy ilyen gyengébb szerkezetű cső nem inkább berezonál ugyan úgy azon a frekin ami kivágódik a kipuból, ezért csak részben csillapít?
de meg kéne próbálni hogy egy felvételen ugyan azon stream-ben lehúzni a végéről és megmérni mi a különbség
amúgy nekem is azt a bubogó frekit ami sztem ilyen 10-20hz tartományban lehet nem is veszi fel a mikrofon.. mert azt a kaszni apró torzulásaiból adódó testhang hullámok keltik a belső térben..
erre jó az a csü:)
de meg kéne próbálni hogy egy felvételen ugyan azon stream-ben lehúzni a végéről és megmérni mi a különbség
amúgy nekem is azt a bubogó frekit ami sztem ilyen 10-20hz tartományban lehet nem is veszi fel a mikrofon.. mert azt a kaszni apró torzulásaiból adódó testhang hullámok keltik a belső térben..
erre jó az a csü:)
WarbiRunner (Gyuri)12-09-2024 18:33:52 // 37001
Annak "shell noise" problémája lesz. Tényleg ennyire féltek a kipufogósoktól? Már rég csináltattam volna két sliccelt toldót amit bele lehet nyomni a cső végébe. A Shadin féle kísérlet nekem tetszik, a különböző csőhosszakkal szépen be lehet játszani a tartományt ahol pont jó. Aztán csak csináltatnék megfelelő szögben megvágott toldót amit pár centit lehet ki be tologatni, hogy a végső csőhossz meglegyen. Aztán ha minden a helyén, fel lehet pöttyinteni. Ha még továbbra is van búgó hang, be kell mérni a frekit és építeni egy Helmholtz rezonátort (á'lá sörösüveg). XD
WarbiRunner (Gyuri)12-09-2024 18:28:46 // 37000
Hát oké....
Akkor tessék, az end correction résznél találsz olyasmit ami ide kell, ha nagyon elméletezni akarsz XDDD
Akkor tessék, az end correction résznél találsz olyasmit ami ide kell, ha nagyon elméletezni akarsz XDDD
SD12-09-2024 17:59:59 // 36999
levágok otthon két 50ft-os sörösdobozt:D
Bár az lehet nem fékezi meg:D
Bár az lehet nem fékezi meg:D
SD12-09-2024 17:58:57 // 36998
Én úgy elméleti fizikuskodom:)
Jönnek a lökéshullámok a motor felől, kb. mint az optikai kábelben a fény, pattog.
A dobnál mindenképp abszorbeálódik, ezért a dob után lévő cső kimeneti nyílásánál,
180 fok irányban elindul (ez valóban minél hosszabb annyival iránítottabb már), ha kilépésnél közeli alkatrészt talál, esetleg saját frekvenciával akkor erős doboz hangot produkál a kaszniban, ez egy ideig, és egyétől függően lehet wow, de fárasztó is.
A kipufogó vég lökösön kívül vezetése azért tűnik jó megoldásnak mert így nem tudja berázni a kasznit, csak a gumi tartókon keresztül illetve amit maga a dob és a cső rezgése kelt.
Jönnek a lökéshullámok a motor felől, kb. mint az optikai kábelben a fény, pattog.
A dobnál mindenképp abszorbeálódik, ezért a dob után lévő cső kimeneti nyílásánál,
180 fok irányban elindul (ez valóban minél hosszabb annyival iránítottabb már), ha kilépésnél közeli alkatrészt talál, esetleg saját frekvenciával akkor erős doboz hangot produkál a kaszniban, ez egy ideig, és egyétől függően lehet wow, de fárasztó is.
A kipufogó vég lökösön kívül vezetése azért tűnik jó megoldásnak mert így nem tudja berázni a kasznit, csak a gumi tartókon keresztül illetve amit maga a dob és a cső rezgése kelt.
WarbiRunner (Gyuri)12-09-2024 17:23:22 // 36997
Ha a vége felé vastagodik a cső, az hangosít. Hogy mennyit, az teljesen kísérleti dolog, de tapasztalat. Igaz még Waresz érából, de akkor volt leghalkabb ha állandó keresztmetszeten és hosszan jött a gáz a végdobból.
G-MANN🍀12-09-2024 17:17:31 // 36996
zsoltee8312-09-2024 16:45:52 // 36995
Nagyon szépen köszönöm a gyors segítséget!
Shadin12-09-2024 16:11:58 // 36994
A holnap reggeli indítás 90 mp-ét még felveszem.
Shadin12-09-2024 15:59:38 // 36993
Valóban :-) Ha levágja valaki a gyári végét, akkor lehet akár verbális tuning is belőle :-)
A bajom az, hogy nem akarok kilógatni egy am. brutál véget aminek más a szöge.
Olyasmi felé hajlok, hogy egy ilyesmi véget teszek rá a gyári kamugyűrűn belülre a megfelelő letörésre korrigálva.
A bajom az, hogy nem akarok kilógatni egy am. brutál véget aminek más a szöge.
Olyasmi felé hajlok, hogy egy ilyesmi véget teszek rá a gyári kamugyűrűn belülre a megfelelő letörésre korrigálva.
SD12-09-2024 15:49:04 // 36992
Az eredeti kipunál ez lehet tuning is, mert így csinálnak egy kis hangot agyon halkított autónak:)))
Másik ilyen zajforrás szerintem a hátsó csomagtartóban lévő műanyag teknő, mert az kb. semmit nem szigetel.. de ha vég kivezetődik az már ha leveszi az infra tartományban búgó hangot, akkor az állaaatt:)))
Másik ilyen zajforrás szerintem a hátsó csomagtartóban lévő műanyag teknő, mert az kb. semmit nem szigetel.. de ha vég kivezetődik az már ha leveszi az infra tartományban búgó hangot, akkor az állaaatt:)))
SD12-09-2024 15:47:08 // 36991
NA ez már valami!!! Sounds like a plan:)))
Örök hála ez a kísérlet nagy lépés az alfás nemzedéknek:)))
Örök hála ez a kísérlet nagy lépés az alfás nemzedéknek:)))
Shadin12-09-2024 15:14:31 // 36990
"Készítettem videót is a módodosítással, hangos videót nem csináltam, de a szignifikáns a különbség"
Ha valaki megnézi az albumot akkor az utolsó (második?) videó az eredeti állapot, sajnos nem jön át az a zavaró dünnyögés amit eltompít a csőhosszabbítás.
Ha valaki megnézi az albumot akkor az utolsó (második?) videó az eredeti állapot, sajnos nem jön át az a zavaró dünnyögés amit eltompít a csőhosszabbítás.
Shadin12-09-2024 15:05:36 // 36989
Végeztem egy kis kísérletet és megállapítottam, hogy a Remus a vége rövidsége miatt valóban a lökhárítóba röfög, de nem kicsit.
Így már azt is el tudom képzelni, hogy visszaörvénylik a kipufogógáz és egy esetleges tömítetlenséh miatt az utastérbe is be tud jutni, pláne ha a lehúzott ablakkal még segítünk is neki. Bár én ilyet nem tapasztaltam, de párom érzékeny ilyenre és a Giulia-ba állandóan fáj a feje. Nekem is elég gyakran, még a Remus előtt is.
A teszt igazolta, hogy a meghosszabbított cső a zavaró rezonálósabb alapjárati ill. hidegindítós dúsítós üzemben jelentkező hanghatás nagy részét elnyomja, ill. jelentősen csökkenti.
A kipufogó vége a díszkarika tetején mérve 14 cm-rel beljebb végződik:
Készítettem videót is a módodosítással, hangos videót nem csináltam, de a szignifikáns a különbség. link
ui.: SD! Must have egy gusztusos vég!
Így már azt is el tudom képzelni, hogy visszaörvénylik a kipufogógáz és egy esetleges tömítetlenséh miatt az utastérbe is be tud jutni, pláne ha a lehúzott ablakkal még segítünk is neki. Bár én ilyet nem tapasztaltam, de párom érzékeny ilyenre és a Giulia-ba állandóan fáj a feje. Nekem is elég gyakran, még a Remus előtt is.
A teszt igazolta, hogy a meghosszabbított cső a zavaró rezonálósabb alapjárati ill. hidegindítós dúsítós üzemben jelentkező hanghatás nagy részét elnyomja, ill. jelentősen csökkenti.
A kipufogó vége a díszkarika tetején mérve 14 cm-rel beljebb végződik:
Készítettem videót is a módodosítással, hangos videót nem csináltam, de a szignifikáns a különbség. link
ui.: SD! Must have egy gusztusos vég!
Shadin12-09-2024 14:07:10 // 36988
zsoltee8312-09-2024 13:43:28 // 36987
Sziasztok!
Gyors kérdés. 2.0 benzines Giuliához, Stelviohoz hol vennétek motorolajszint érzékelőt?
Gyors kérdés. 2.0 benzines Giuliához, Stelviohoz hol vennétek motorolajszint érzékelőt?
Shadin11-09-2024 20:35:24 // 36984
SD11-09-2024 19:09:18 // 36983
De ha a házán ott a púp felül mi lenne benne? Persze elég drága sorsjegy:D
WarbiRunner (Gyuri)11-09-2024 18:33:04 // 36982
Na annyit megtaláltam, hogy a MY21-es nyitott difijén lévő kódszámon Eu6 Final Q4 difi is van, tehát jó eséllyel féltengelyt nem kell cserélni.
Shadin11-09-2024 17:44:34 // 36981
A felső az a biztosan nem Q2,
az alsó meg vagy ez vagy az :-(
From ePer for Giulia - in bold you have LSD (939 option code active - mean mentioned and without !):
for 2.0 AT8 cars:
55274955 KW147 + 531 + TTRWD + CAMAT
55274951 KW147 + 939 + TTRWD + CAMAT == Mopar 68420735AA
55285032 939 + (ECOCF6, ECOCN6B, ECOCN6D, ECOE6D)
46350559 939 + (ECOCF6, ECOCN6B, ECOCN6D, ECOE6D, ECOUL125)
az alsó meg vagy ez vagy az :-(
From ePer for Giulia - in bold you have LSD (939 option code active - mean mentioned and without !):
for 2.0 AT8 cars:
55274955 KW147 + 531 + TTRWD + CAMAT
55274951 KW147 + 939 + TTRWD + CAMAT == Mopar 68420735AA
55285032 939 + (ECOCF6, ECOCN6B, ECOCN6D, ECOE6D)
46350559 939 + (ECOCF6, ECOCN6B, ECOCN6D, ECOE6D, ECOUL125)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
690
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?