Forum >> Giulia
WarbiRunner (Gyuri)28-09-2024 15:59:17 // 37304
Csalódtam ma a Teslában :-) Kanyarodni sajnos nem tud, csak egyenesen menni XD Városban állt nekem, full vizes úton, és így is csak egyenesben tudott mit kezdeni, ott sem túl látványosan. Elnyújtott kanyaríven igazából szorosnak sem éreztem, ahhoz képest sem,, hogy az Eagle F1 gumik ugye nem vízi menők.. Végül egyenesben elment, mert városban voltunk és elértük a jólneveltségi sebességhatáromat... és átengedtem a gyalogosokat.
WarbiRunner (Gyuri)28-09-2024 15:52:29 // 37303
A meghibásodási listán rosszul szerepel sajnos a Giulia/Stelvio.
Shadin28-09-2024 14:31:28 // 37302
Feltehetőleg elbaxtam, mert 57/89-es méret nem lesz jó :-(
Utóbb derült ki, hogy a cső amit rendeltem az mérve 57mm-es és passzosan csúszott be a Remus végén s tokba, amire rögzíteni kellene a véget, az 57mm plusz a (tok) falvastagsága azaz 60mm. Ráadásul a tip vége átmérője csak 89-es, ami a kamukipufogón belülre jó, ha kilógatnám akkor sztem furi lenne, mert ~12mm-rel kisebb az átmérője a kamukiőufogóhoz képest.
Ezt csak próbára rendeltem, de a próba közben elvégeztetett a sima csővel :-(
Neked mekkora az átmérője a végének?
Utóbb derült ki, hogy a cső amit rendeltem az mérve 57mm-es és passzosan csúszott be a Remus végén s tokba, amire rögzíteni kellene a véget, az 57mm plusz a (tok) falvastagsága azaz 60mm. Ráadásul a tip vége átmérője csak 89-es, ami a kamukipufogón belülre jó, ha kilógatnám akkor sztem furi lenne, mert ~12mm-rel kisebb az átmérője a kamukiőufogóhoz képest.
Ezt csak próbára rendeltem, de a próba közben elvégeztetett a sima csővel :-(
Neked mekkora az átmérője a végének?
carver28-09-2024 13:21:21 // 37300
16.000$-os kedvezménnyel csábítják a vevőket Amerikában, gyengén muzsikál az Alfa a tengeren túl (is)...
Shadin28-09-2024 10:56:09 // 37299
Shadin28-09-2024 10:36:35 // 37297
SGW a MY19-ben jött be.
Én is simán olvasom a régi ELM327 BT-vel,
PROXY-t már nem tud, arra már egy új USB-s cuccot használok.
Én is simán olvasom a régi ELM327 BT-vel,
PROXY-t már nem tud, arra már egy új USB-s cuccot használok.
RomeoOne28-09-2024 08:48:53 // 37296
Ez nem így van. Simán kiolvasható, csak belenyúlni nem tud. Én még a 159-hez vett BT-s ELM327 adapterrel meg a telefonos Torque Pro-val szoktam kiolvasni.
SD28-09-2024 06:33:59 // 37295
Az nem baj, és mibe fáj hogy tovább adnád e hogy még meg sem érkezett?:D
SD28-09-2024 06:22:34 // 37294
Nem hogy kényes hanem semmi info-t nem kapsz rajta.
Ha nincs az autóban SGW Bypasss, amivel eredetileg a gyár védi a vezérlő elektronikát, hogy pontosan ne férhess hozzá.
Ha nincs az autóban SGW Bypasss, amivel eredetileg a gyár védi a vezérlő elektronikát, hogy pontosan ne férhess hozzá.
osee_selespeed28-09-2024 05:57:31 // 37293
Sziasztok!
Jól rémlett, évekkel ezelőttről, hogy a Giulia kényes a gagyi OBD adapterekre. Sima ELM327 és regisztrált Multiecuscannel ki tudom olvasni legalább a motort?
Jól rémlett, évekkel ezelőttről, hogy a Giulia kényes a gagyi OBD adapterekre. Sima ELM327 és regisztrált Multiecuscannel ki tudom olvasni legalább a motort?
Shadin27-09-2024 22:28:45 // 37292
Sima olcsó rozsdamentes
SD27-09-2024 22:23:27 // 37291
Naaa az kirr:) MIlyen racse karbonos?:)
Shadin27-09-2024 21:34:31 // 37290
57mm be és 89mm ki
Shadin27-09-2024 21:32:44 // 37289
Az én végem már átjött a vámon, kölcsönadom, ha gondolod :-)
SD27-09-2024 20:54:14 // 37287
Addig agyaltam elmentem egy körre este én is a PVC tuninggal:)
Tényleg hallkabb, és a legjobb hogy csak belülről halkabb, lehet hídalatt röfögtetni, lehúzott ablakkal bőgetni:D
De ha felhúzom akkor az az irritáló brummogás megszűnt:)
Szóval kell valami vég:)
Tényleg hallkabb, és a legjobb hogy csak belülről halkabb, lehet hídalatt röfögtetni, lehúzott ablakkal bőgetni:D
De ha felhúzom akkor az az irritáló brummogás megszűnt:)
Szóval kell valami vég:)
SD27-09-2024 20:50:25 // 37286
Szóval megnézted e Nürburgring-es legújabb QV kalandot:)
RomeoOne27-09-2024 19:50:31 // 37285
Váltót meg a diffit. Nyilván nem a +6% teljesítmény 7000es fordulaton, ami nagy különbséget adja. Bár a ecu-t is megírni már nem tart semeddig, gondolom, ha már a többit úgyis megcsinálják.
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2024 19:39:55 // 37284
A MY21 nagyon finoman tudta előadni, szépen lehetett vele megállni. Most kicsit agresszívebb, finomabb lábmozgást igényel. Azért még meg lehet normálisan állni vele. Lehet hogy a fék szoftver is más. Nekem így most tetszik, aztán meglátom hogy kanyargós úton, vagy nagy sebességről mit mutat.
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2024 19:33:29 // 37283
A Giulietta pont ilyen volt a gyári betétekkel, pedig azon sem a legnagyobb van, csak a 305mm-es. Mindent Ate-re cseréltünk, finomodott tőle sokat, nem az az ablakon kiesős végre, van modulációja.
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2024 19:30:09 // 37282
Csak a váltó szoftvert módosította ha jól értem. Illetve a kerékdőlést és a féket elöl.
RomeoOne27-09-2024 17:37:30 // 37281
Olyan nagy sárga pacát rak oda, hogy ha nem nézed is látod perifériásan. Gondolom egyébként ez a lényege :D
RomeoOne27-09-2024 17:36:36 // 37280
A 2 henger hiányra nem indul az OCD? :P
RomeoOne27-09-2024 17:35:15 // 37279
Az első kerekekhez van készlet, amivel állítani lehet, így 2-3 fokkal be lehet dönteni (alapból szinte egyenesen állnak az elsők), ami sokat segít, hogy ne tolja meg az orrát. A szlovénok árulnak ilyet a szomszédban: link
De az igazi, ha a felni is szélesebb és 275-ös gumik vannak rajta.
A GTAm szoftverre annyira nem kívántam rá. Ha pályára építgeti az ember az autót, akkor biztos szignifikáns a különbség, de közúton keresni kell az alkalmat arra, hogy egyáltalán padlózni lehessen anélkül, hogy elrepülnék, szóval nem érezem szükségét.
De az igazi, ha a felni is szélesebb és 275-ös gumik vannak rajta.
A GTAm szoftverre annyira nem kívántam rá. Ha pályára építgeti az ember az autót, akkor biztos szignifikáns a különbség, de közúton keresni kell az alkalmat arra, hogy egyáltalán padlózni lehessen anélkül, hogy elrepülnék, szóval nem érezem szükségét.
Liquid27-09-2024 16:23:16 // 37278
A Giulia/Stelvio féke lassú mozgásnál durván fog, bólogatós de nagyobb sebességnél "normalizálódik". Legalábbis én ezt figyeltem meg.
SD27-09-2024 16:16:16 // 37277
Vagy az is lehet hogy kopik az üveg réteg hogy most a nyitott 19” felnivel használom:D
SD27-09-2024 16:15:23 // 37276
Nekem megállásnál szokott.. de vagy elnyomja a sportkipu vagy javult.
Parkolóházban hidegen indítani szerintem úgy 80dB :D
Parkolóházban hidegen indítani szerintem úgy 80dB :D
Shadin27-09-2024 15:57:26 // 37275
A MiTo féke na az a legdurvább eddig, Giu után beleülök, állandóan bólogatok benne, pedig nem is a QV hanem csak kisebb fék.
Shadin27-09-2024 15:55:38 // 37274
Csak az ocd-m :-)
Így hiányos :-)
Így hiányos :-)
SanyiJTD27-09-2024 15:38:26 // 37273
Nekem műszakin mondták ,hogy milyen furcsa ,hogy mennyire harap a fék, pedig állnak be pár autóval naponta... Én nem vettem észre ,hogy annyira harapna, feleségem MiTo QV-ja viszont bitang.
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2024 15:35:15 // 37272
Soha nem nézem a műszerfalat amikor igazán nyomom neki, szóval nekem nem hiányzik :-)
Shadin27-09-2024 14:58:08 // 37271
Kár hogy ez a shift assistant nem megy kamu race módban :-(
Kazes☻27-09-2024 14:35:42 // 37270
A minap kezdtem el nézni... de végül kikapcsoltam... hamarabb... valahogy idegelt. :D
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2024 14:09:16 // 37269
RomeoOne27-09-2024 13:42:22 // 37268
Ilyen szélviharban sem kompoztam még a Balatonon, rendesen dobàlta a szél jobbra-balra a kompot. Nem is egyenesen Szántódnak indult Tihayból, hanem szinte Szárszó felé és félúton vette el a kakaót, onnan meg visszatoltak a széllökések Szàntódig 😆
Egy nő oda is jött kétségbeesve megkérdezni, hogy nem Szántódra megy ez a komp?? Mondom oda megy, de nem euklideszi geometriát használ 🤣
Sőt, a komp árában még egy kocsimosás is benne volt. Ami azt illeti, egy fürdés is, mert a nyakamba is csapott rendesen 😅
Csak kár, hogy nem volt cseppmentes a víz... de legalább organikus alapanyag volt 😂
Egy nő oda is jött kétségbeesve megkérdezni, hogy nem Szántódra megy ez a komp?? Mondom oda megy, de nem euklideszi geometriát használ 🤣
Sőt, a komp árában még egy kocsimosás is benne volt. Ami azt illeti, egy fürdés is, mert a nyakamba is csapott rendesen 😅
Csak kár, hogy nem volt cseppmentes a víz... de legalább organikus alapanyag volt 😂
Kazes☻27-09-2024 12:05:24 // 37267
Köszi, így már világos! 😁
Shadin27-09-2024 12:00:52 // 37266
Elnézést, dB :-(
Kazes☻27-09-2024 11:58:02 // 37265
Miért kell 2-3 darab a diffúzor mögé, ezt most nem értem. 🤔
Shadin27-09-2024 11:42:37 // 37264
Harapós fék kérdéskörhöz, olyat tapasztal valaki, hogy amikor nem sík placcon akar elindulni és fogja a hátsó fék az autót h ne guruljon akkor nyöszörög a betét a tárcsán? Olyankor is pl amikor a kocsi már D-ben kúszna, de érzéssel engeded fel a féket...
Shadin27-09-2024 11:40:11 // 37263
Case closed.
Sok(k) db-nyi halkulást értem el a hosszabbítással hidegindításnál és N1300-as fordulatokon. Így most fullgyári :-) Ha még kinjjebb hoznám a diffúzor mögé az már csak 2-3 db-t jelent, így marad kivagyi vég nélkül a jószág.
Remus mod.
Sok(k) db-nyi halkulást értem el a hosszabbítással hidegindításnál és N1300-as fordulatokon. Így most fullgyári :-) Ha még kinjjebb hoznám a diffúzor mögé az már csak 2-3 db-t jelent, így marad kivagyi vég nélkül a jószág.
Remus mod.
Shadin27-09-2024 11:36:20 // 37262
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2024 11:35:24 // 37261
Erre gondoltam én is, hogy az úri közönség igénye miatt butítottak a fékbetéten. Az igazi az lenne, hogy a gyári setuppal működőképes állapotban összehasonlítani, mert full nem működő hátsó fék után egy harapós hátsó fék elég nagy kontraszt. Szerintem agresszívebb lett, de nem zavaró, csak finomabban kell pedálozni :-)
SD27-09-2024 10:48:12 // 37260
Shadin úr mi a helyzet a kipuval, én annyira keveset mentem szeptemberben hogy nem tudom csak kezdem-e megszokni amorgást, talán egy pici halkítás ráférne, egy véggel.
Főleg hogy a SS kipu nem szalámiban van vágva a vége.. jobb lenne egy szalámis cső rá:)
Hogy akkor a hanghatások pozitív irányban változtak ténylegesen markánsan?
Főleg hogy a SS kipu nem szalámiban van vágva a vége.. jobb lenne egy szalámis cső rá:)
Hogy akkor a hanghatások pozitív irányban változtak ténylegesen markánsan?
SD27-09-2024 10:45:21 // 37259
érdekes az a harapós fék téma, mert ugye ezt fikázták a facelift előtti verziónál, amilyen betétet most vettél hogy beharap a fék városi megállásnál, lehet hogy ez is belejátszik a betét csere választásban, nem csak a réz para, viszont kb. ezért meg szétég a fék:?:D
tehát az a sokásos automatás megállás amit elvileg az FL előttiek ne, tudnak hogy ahogy ereszted vissza féket szépen kiguruljon, ne rántson egyet megállásnál
tehát az a sokásos automatás megállás amit elvileg az FL előttiek ne, tudnak hogy ahogy ereszted vissza féket szépen kiguruljon, ne rántson egyet megállásnál
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2024 10:25:32 // 37258
Shadin, most látszik már a féken, hogy meddig koptatja a tárcsa felületet.
A bemarások hossza kb stimmel vele. Próbálom szépen bejáratni a féket, az első 20km "beágyazás" óta csak városozok, szépen kopjanak csak össze a felületek. Lassan kezd jól kinézni, elég sokáig kitartott rajta a felületkezelés. Már vagy 100km biztosan van benne, megint mentem pár országúti km-t, és lassítottam egy vészvillogósat is vele. Húúúvazze. Ez most fog mint a ződfesték. Szerintem ahogy ráharap, az agresszívebb lett mint eredetileg volt, és szépen dolgozik a hátulja. Nyilván billen előre, de még erős fékezésnél sem érzem azt az erős bólintást ami volt, és nem csikorognak a kerekek sem. Csak beleáll az aszfaltba.
Úgy érzem, hogy ennél az brake by wire rendszernél azért nem mindegy a fék setup. Kevésbé finom lélek, mint a gyári kombóval. A gyári setup finomabban kezdte a fékezést, városban könnyebb volt szépen megállni vele. Vagy csak ennyire megszoktam, hogy nincs hátsó fékem.. akkor jó régóta nem foghatott rendesen.
A megszokásról annyit, hogy az az erős ESP pofon azóta sem jött, egyszerűen azt is megszokhattam, csak a motorerő elvételig jut el.
A bemarások hossza kb stimmel vele. Próbálom szépen bejáratni a féket, az első 20km "beágyazás" óta csak városozok, szépen kopjanak csak össze a felületek. Lassan kezd jól kinézni, elég sokáig kitartott rajta a felületkezelés. Már vagy 100km biztosan van benne, megint mentem pár országúti km-t, és lassítottam egy vészvillogósat is vele. Húúúvazze. Ez most fog mint a ződfesték. Szerintem ahogy ráharap, az agresszívebb lett mint eredetileg volt, és szépen dolgozik a hátulja. Nyilván billen előre, de még erős fékezésnél sem érzem azt az erős bólintást ami volt, és nem csikorognak a kerekek sem. Csak beleáll az aszfaltba.
Úgy érzem, hogy ennél az brake by wire rendszernél azért nem mindegy a fék setup. Kevésbé finom lélek, mint a gyári kombóval. A gyári setup finomabban kezdte a fékezést, városban könnyebb volt szépen megállni vele. Vagy csak ennyire megszoktam, hogy nincs hátsó fékem.. akkor jó régóta nem foghatott rendesen.
A megszokásról annyit, hogy az az erős ESP pofon azóta sem jött, egyszerűen azt is megszokhattam, csak a motorerő elvételig jut el.
WarbiRunner (Gyuri)26-09-2024 15:41:47 // 37257
Az ördög a részletekben rejlik. Nem tanul, thrillert olvas..:-)
SD26-09-2024 13:57:49 // 37256
SD24-09-2024 15:02:37 // 37255
Így van aki szeret vezetni az egy jó Giuliettával a seggét verné a földhöz...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
436
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?