Forum >> Giulia
SD25-10-2024 10:00:25 // 37616
És pedig a Giuliával van hogy megütöm ezt a szintet nem egyszer egy évben de ha kicsit karcol is, nem fáj:D Mert imádom:)))
SD25-10-2024 09:59:09 // 37615
Nekem az vette el a prosche-től a kedvem, hogy olyan elitista autónak van beállítva, és ráadásul kicsit tőlönk nyugatabbra azok a managerek vesznek porsche-t akiknek nincs ötltetük vagy tökük venni egy bármi mást:D Mint itthon a toyotások:D
Szóval azt meg tudom érteni ha valakinek kell egy ultimate track tool, de hogy utcán porsche-vel:))) ahhot még öregednem kell, és én teljesen jól vagyok a Giuliával, meg amúgy is leginkább biciklizek:D
Ami jó prosche az bitang drága ami szar az meg mitől jó?:D
A kajmán amúgy jó lehet, a panamerákat meg a kajánt is néztem még Giu előtt, de mindig elborzasztott hogy havi 300-at kötlsek autóra:D:D:D
Szóval azt meg tudom érteni ha valakinek kell egy ultimate track tool, de hogy utcán porsche-vel:))) ahhot még öregednem kell, és én teljesen jól vagyok a Giuliával, meg amúgy is leginkább biciklizek:D
Ami jó prosche az bitang drága ami szar az meg mitől jó?:D
A kajmán amúgy jó lehet, a panamerákat meg a kajánt is néztem még Giu előtt, de mindig elborzasztott hogy havi 300-at kötlsek autóra:D:D:D
WarbiRunner (Gyuri)24-10-2024 21:08:22 // 37614
Nem kell non plus ultra, egy Caymannis jó lesz 😄
Amúgy meg a Giulia is tökéletes nekem, de a hangot nem erőltetem, mert fölösleges.
Amúgy meg a Giulia is tökéletes nekem, de a hangot nem erőltetem, mert fölösleges.
SD24-10-2024 20:35:28 // 37613
jó hát non pluss ultrában akkor elvagyok én egy lakossági california is megfelel ha más nincs.. de hogy 25 liter meg a gyerekülés?:D
nyilván mint élesfegyver egy hegyezett porsche az mindig is:) de pont erre meg hogy ott van a Giuliában is az a bugi és mégis na :)
nyilván mint élesfegyver egy hegyezett porsche az mindig is:) de pont erre meg hogy ott van a Giuliában is az a bugi és mégis na :)
WarbiRunner (Gyuri)24-10-2024 20:26:41 // 37612
Amúgy sajna hang ügyileg bevitte a ko-t az a múltkori 991-es flat six. 50th anniversary edition, Akrapovic rendszerrel. Tökéletes volt a hangja. Válogatta a módok között, a tökéletesen kultúrálttól a hangosan röfögőig (volt egy köztes) . Mindenhogy meggyőző. Hallod a finoman dolgozó mechanika hangokat, a hengerek számát, elrendezését, egy kis épp jól kimért durrogást, felismered a márkát, és nem tudsz belekötni. Annyira kéne...😄
WarbiRunner (Gyuri)24-10-2024 20:20:14 // 37611
Fentebb, fentebb, forgasd amíg hagyja 😄😉
SD24-10-2024 19:23:21 // 37610
itt van nem köztörvényes videó, 11 fok volt csúszott a kerék nagy volt a forgalom, nem mondom jól röfög:D de még tanulom:)))
SD24-10-2024 19:07:49 // 37609
itt ezzel az első cső elemmel lehet a differencia, alasó fordulaton sokkal több gáz elférne ott érezhetően, 3000 föltött halkul el, addig olyan kamazos:D
G-MANN🍀24-10-2024 17:26:09 // 37608
5-5300 elváltod és álom a hangja ss-el (Veloce)😊😉
2-3000-nél munkagép?😅😅 mit raktál fel az autóra?
2-3000-nél munkagép?😅😅 mit raktál fel az autóra?
WarbiRunner (Gyuri)24-10-2024 12:16:38 // 37607
Szép hangja akkor kezd lenni, ha rendesen forgatva van. Főleg kézi módban, ha fent tartod a fordulatot, az alap trombitálás mellé bejön egy vékony éneklős hang. Na olyankor érzi jól magát a motor. Meg én is XD Az rendes hegyesmotor hang a motorból. Nem 4000-ren.. ;-)
SD24-10-2024 11:14:50 // 37606
Próbáltam felvételeket csinálni, de bxus vagy kikapcsolta a fényképezőt a fejtámla, vagy face cam-ra volt állítva a mobil.. és már meguntam:D
kéne vennem valami akció kamerát:D .. vagy egy rendes telefon tartót:D Lehetőleg 18-21 között:D
kéne vennem valami akció kamerát:D .. vagy egy rendes telefon tartót:D Lehetőleg 18-21 között:D
SD24-10-2024 11:09:34 // 37605
Az ss kipuval nekem 2000-3000-ig munkagép hangja van, 3000 felett valami más mód lehet mert ott elhalkul és zenél..
Így a 8 fokazattal 3000-4000 között szépen lehet búgatni:)))
Belenyalva a magasabb tartományba, vagy épp alulról kihuzatni egyszer egyszer:)
Így a 8 fokazattal 3000-4000 között szépen lehet búgatni:)))
Belenyalva a magasabb tartományba, vagy épp alulról kihuzatni egyszer egyszer:)
SD24-10-2024 11:08:24 // 37604
Legalább nem kopik le a veztengely csúcsa:D
B: így viszont tényleg van olyan üzemállapot amikor pont úgy ver rá a selenoid a rendszerre hogy tényleg szétveri azt, és aki pont úgy használja annak hanarabb fekszik el.
Én szerintem itt is az alacsony fordulaton szelevezérlés a bűnös mert ott fog akár ciklusonként kétszer is beleszabályozni a selenoid...
de ez csak tipp. és ez a kv daráló hang..
B: így viszont tényleg van olyan üzemállapot amikor pont úgy ver rá a selenoid a rendszerre hogy tényleg szétveri azt, és aki pont úgy használja annak hanarabb fekszik el.
Én szerintem itt is az alacsony fordulaton szelevezérlés a bűnös mert ott fog akár ciklusonként kétszer is beleszabályozni a selenoid...
de ez csak tipp. és ez a kv daráló hang..
WarbiRunner (Gyuri)24-10-2024 10:49:56 // 37603
A Vanos is csak egy vezérműtengely fokoló szerkezet. Vagyis a vezéműtengelyt alap helyzetből elfordítja nagy fordulaton a későbbi szvószelep nyitás/zárás felé. A két "vanosos" a kipufogó oldali tengelyt is fokolja. A koraiak két állásúak voltak, igazából a TS vezeérlésmódosítónak feleltek meg. A modernebbek fokozatmentesen, programozottan tekergetik a vezérműtengelyeket. De még mindig csak ennyi amit tudnak.
A Multiair egy lépéssel ezen tovább megy. A szívó szelepeket egyenként vezérelhető hidraulikán keresztül emelgeti. A Multiair motorok egy vezérműtengelyesek, és a szívószelep bütykök a Multiair egység munkahengereit mozgatják. Az olajnyomást a munkahengerekbe szolenoid szelepek vagy beengedik, vagy nem.
Ha beengedik, akkor a vezérműtengely bütyök a munkahengeren keresztül megemeli a szelepet. Nyitott szolenoidnál a vezérműtengely profilját leköveti a szelep. Ha viszont elzárjuk az olajnyomást teljesen, a szelep zárva marad, a vezérműtengely bütyök nyomkodja az üres munkahengert. Kb ez a két végállapota.
A dolog lényege, hogy a szolenoid nagyon preciz vezérlésével lényegében szabadon tologatható a szelep nyitás/zárás a vezérműtengely által meghatározott profilon belül. Vagyis a vez.tengely megad egy legkorábbi nyitást, és legkésőbbi zárást. Emiatt a multiair vez.tengelyek elég "tompa" tengelyek. Ezen belül a szolenoid kivezérlésével bármilyen vez.tengelyt programozhatunk az autónak.
Pl. a Multiair képes részlegesen bezárni majd kinyitni egy nyitási fázison belül.
Egyben helyettesíti a fojtószelepet és az egr-t is.
A Multiair egy lépéssel ezen tovább megy. A szívó szelepeket egyenként vezérelhető hidraulikán keresztül emelgeti. A Multiair motorok egy vezérműtengelyesek, és a szívószelep bütykök a Multiair egység munkahengereit mozgatják. Az olajnyomást a munkahengerekbe szolenoid szelepek vagy beengedik, vagy nem.
Ha beengedik, akkor a vezérműtengely bütyök a munkahengeren keresztül megemeli a szelepet. Nyitott szolenoidnál a vezérműtengely profilját leköveti a szelep. Ha viszont elzárjuk az olajnyomást teljesen, a szelep zárva marad, a vezérműtengely bütyök nyomkodja az üres munkahengert. Kb ez a két végállapota.
A dolog lényege, hogy a szolenoid nagyon preciz vezérlésével lényegében szabadon tologatható a szelep nyitás/zárás a vezérműtengely által meghatározott profilon belül. Vagyis a vez.tengely megad egy legkorábbi nyitást, és legkésőbbi zárást. Emiatt a multiair vez.tengelyek elég "tompa" tengelyek. Ezen belül a szolenoid kivezérlésével bármilyen vez.tengelyt programozhatunk az autónak.
Pl. a Multiair képes részlegesen bezárni majd kinyitni egy nyitási fázison belül.
Egyben helyettesíti a fojtószelepet és az egr-t is.
SD24-10-2024 07:57:22 // 37602
Vízbű vonja ki aaa. zoxigént :)
Valójában: a belső égésű motorral egy idős probléma hogy mikor és mennyi ideig, milyen mélyen nyisson a szelep. A motor különböző üzemállapotaihoz más és más szelepnyitás lenne ideális.
Pl: alacson fodulaton, kisebb levegő beszívás sebességnél, nagyobb szelepnyitás jobb gázcserét biztosít, ezáltal jobb égés, nyomatékosabb motor az eredmény.
Magasabb fordulaton, viszont már intenzív és nagy segességű légcsere, az alkatrészek kevesebb energiát őrölnek fel ha mindél kevesebbet mozognak, tehát nagyob beszívott levegő áramlási sebességnél egy kisebb rövidebb szelepnyitás is ellátja ugyan azt a légcsere funkciót.
Na és most akkor mit akarunk egy nagy nyomatékú röfögő munkagépet, vagy egy forgós versenymotort? Ha versenymotor akkor a városban fulladozik, ha nyomatékos akkor nem fog 3000 fölé forogni..
És itt jön a képbe a vezérlésmódosító, amit sok formában meoldottak már.
Van a vezérmű tengely elfokolás, ami egy fix geometria áthangolása.
Versen vezérmű tengely ami máshova hangolja a motor optimális működését.
És a változtatható vezérlés ami képes több funkciót kiszolgálni.
Itt van olyan verzió ami két módot tud, mint a régi TS motorok, van egy nyomatékos városi beállítás és egy forgós nyerítős.
A MultiAir modul hasonlóan működik mint a BMW vanos rendszere, olajnyomással állítja elő a szelepemelést, tehát nem a vezérműtengely nyomkodja direktben a szelepet, hanem egy kis "hidraulika netom" van beépítve és itt jön a következő trükk.
Egy elektromágnes kapcsolóval bármely időpillanatban nyitni és zárni tudja az olaj áramlásának útját. Ezáltal meg tudja oldani hogy egyáltalán ne nyisson a szelep és meg tudja oldani azt is hogy hosszan és mélyen nyisson, elektromosan szabályozva.
És mint minden a mérnöki asztalaon zsenialitás.
Utána jön a cégvezetés és a pénzügy, mennyi alkudjunk a feliből..
Meg menedzselik szétoptimalizálják anyagilag...
És végül az egészet a kezébe adják egy zsák aprómajomnak, hogy csavarozd rá..
Mi meg fizetjük a számlát.
A megoldás zseniális, és zseniálisan is működik, -10% özemanyag megtakarításnál tud plusz erőt, rugalmas és sok rétű felhasználást.
Utálja ha nincs rendesen cserélve az olaj.
Utálja ha odakozmál az olaj.
Utálja ha hideg, ha túl meleg..
Utálja azokat a kertén porgramosorokat amit az EU normák miatt tettek bele a fejleszők...
De szereti:
- a féktelen száguldást
- a olajnyomást
- a boldog nyerítést
- és végül a cserét:D
Kb. ennyi... átlagosan 100k-körül lehet rá számítani, van amelyik elmegy 200-at is, van amelyik 30-at... összeszerelés, használat és szerencse függő...
De fogunk látni 300-400-at futottakat is sztem csak idő kérdése, és ha elérünk egy átlagos 200k futást akkor már nyugodtak lehetünk hogy mint bármely autónál bármi, előbb utóbb cserés lehet..
Valójában: a belső égésű motorral egy idős probléma hogy mikor és mennyi ideig, milyen mélyen nyisson a szelep. A motor különböző üzemállapotaihoz más és más szelepnyitás lenne ideális.
Pl: alacson fodulaton, kisebb levegő beszívás sebességnél, nagyobb szelepnyitás jobb gázcserét biztosít, ezáltal jobb égés, nyomatékosabb motor az eredmény.
Magasabb fordulaton, viszont már intenzív és nagy segességű légcsere, az alkatrészek kevesebb energiát őrölnek fel ha mindél kevesebbet mozognak, tehát nagyob beszívott levegő áramlási sebességnél egy kisebb rövidebb szelepnyitás is ellátja ugyan azt a légcsere funkciót.
Na és most akkor mit akarunk egy nagy nyomatékú röfögő munkagépet, vagy egy forgós versenymotort? Ha versenymotor akkor a városban fulladozik, ha nyomatékos akkor nem fog 3000 fölé forogni..
És itt jön a képbe a vezérlésmódosító, amit sok formában meoldottak már.
Van a vezérmű tengely elfokolás, ami egy fix geometria áthangolása.
Versen vezérmű tengely ami máshova hangolja a motor optimális működését.
És a változtatható vezérlés ami képes több funkciót kiszolgálni.
Itt van olyan verzió ami két módot tud, mint a régi TS motorok, van egy nyomatékos városi beállítás és egy forgós nyerítős.
A MultiAir modul hasonlóan működik mint a BMW vanos rendszere, olajnyomással állítja elő a szelepemelést, tehát nem a vezérműtengely nyomkodja direktben a szelepet, hanem egy kis "hidraulika netom" van beépítve és itt jön a következő trükk.
Egy elektromágnes kapcsolóval bármely időpillanatban nyitni és zárni tudja az olaj áramlásának útját. Ezáltal meg tudja oldani hogy egyáltalán ne nyisson a szelep és meg tudja oldani azt is hogy hosszan és mélyen nyisson, elektromosan szabályozva.
És mint minden a mérnöki asztalaon zsenialitás.
Utána jön a cégvezetés és a pénzügy, mennyi alkudjunk a feliből..
Meg menedzselik szétoptimalizálják anyagilag...
És végül az egészet a kezébe adják egy zsák aprómajomnak, hogy csavarozd rá..
Mi meg fizetjük a számlát.
A megoldás zseniális, és zseniálisan is működik, -10% özemanyag megtakarításnál tud plusz erőt, rugalmas és sok rétű felhasználást.
Utálja ha nincs rendesen cserélve az olaj.
Utálja ha odakozmál az olaj.
Utálja ha hideg, ha túl meleg..
Utálja azokat a kertén porgramosorokat amit az EU normák miatt tettek bele a fejleszők...
De szereti:
- a féktelen száguldást
- a olajnyomást
- a boldog nyerítést
- és végül a cserét:D
Kb. ennyi... átlagosan 100k-körül lehet rá számítani, van amelyik elmegy 200-at is, van amelyik 30-at... összeszerelés, használat és szerencse függő...
De fogunk látni 300-400-at futottakat is sztem csak idő kérdése, és ha elérünk egy átlagos 200k futást akkor már nyugodtak lehetünk hogy mint bármely autónál bármi, előbb utóbb cserés lehet..
zsoltee8323-10-2024 20:49:45 // 37601
Nekem ujdonság volt, köszönöm szépen! Az én autószerelő barátom is ilyen, mint a videón a Mester. :) Pár éve az újonnan vett és már pont nem garis Suzuki Vitarám egyszercsak megállt. Hamar megállapítptta, hogy nincs üzemanyag, de a pumpa dolgozik. Kiszedte a szivattyút, közben telefonálgatott. Utángyártott nincs, csak gyári 150k és mondták neki, hogy nem lehet szétszedni, mindenképp csere. Azt mondta oké, akkor vesztenivalónk nincs, ő bizony szétszedni. Abban is egy O gyűrű ment szét... rakott be egy újat, összerakta, amit elvileg szét sem lehetett szedni és kész. :D
Egyébként valaki össze tudná nekem foglalni, vagy tud esetleg linket adni erről a Multiair technikáról? Miért kellett, mit csinál, stb. Még az előző tulajnál cserélték gariban az én autómon is. 2.0 benzin.
Egyébként valaki össze tudná nekem foglalni, vagy tud esetleg linket adni erről a Multiair technikáról? Miért kellett, mit csinál, stb. Még az előző tulajnál cserélték gariban az én autómon is. 2.0 benzin.
Shadin23-10-2024 19:47:09 // 37600
Hát akkor it nem "O" gyűrű hiba volt
zgi52123-10-2024 17:32:05 // 37599
**kipufogo szelep
zgi52123-10-2024 17:31:29 // 37598
WarbiRunner (Gyuri)23-10-2024 16:05:53 // 37597
Még nem láttam, nagyon is hasznos, köszi! :-) O gyűrű hiba. Vicc kategória, hogy egy drága alkatrész egy 2 filléres tömítésen hasal el.
TtK23-10-2024 14:54:40 // 37596
Az öregúr "queen's english"-e gyönyörű, élvezet hallgatni. Fel is iratkoztam a csatornájára.
Shadin23-10-2024 11:23:31 // 37595
Ha baj lesz vele én biztosan szét fogom kapni :-) nem a videó miatt, hanem egyébként is.
Én javítottam már szétszedhetetlen vezérlésmódosítót is :-)
Én javítottam már szétszedhetetlen vezérlésmódosítót is :-)
carver23-10-2024 00:19:56 // 37594
WarbiRunner (Gyuri)22-10-2024 19:47:32 // 37593
A kanyarkövető hibával jó felé tapogatózhatok, létezik ilyen termék. Gondolom okkal árulnak ilyet.
WarbiRunner (Gyuri)22-10-2024 15:01:01 // 37592
Az a vicc, hogy nem. Az első etaptól füstölt picit, akkor jelezte, hogy kész a bejáratás (addigra 1000km lehetett benne). Aztán még párszor felmentem, vagy 15-20 kört mentem összesen. Nem tudom pontosan mennyit. A féken meg sem látszik. A síkköszörű nyoma látszik csak, minden patika :-) Ez a fék nem fog csak úgy elégni, mert hőálló zsírral raktam össze a csúszkát, a gyári megoldástól eltérően XDDD
SD22-10-2024 14:13:32 // 37591
Az normális hogy ennek a videónak az elkészítése után remegő kézzel szálltam ki az autóból?:D
Pedig ez a lendkerekes feeling full gáz, de akkor is maga az autó az ássz:)
Pedig ez a lendkerekes feeling full gáz, de akkor is maga az autó az ássz:)
SD22-10-2024 14:08:20 // 37590
Ne is mondd.. 24 db. kerék van otthon.. :D
Ennek ellenére az most a napirendi pont hogy asszonynak vegyek új télgumit:D
Úgy hogy a Giulián még a gyári 17" van csak, de legalább van..
Mikor lesz ebből nekem gumi?:D:D:D
Jó az a wörthersee szett, hiánypótló addig:)
Ennek ellenére az most a napirendi pont hogy asszonynak vegyek új télgumit:D
Úgy hogy a Giulián még a gyári 17" van csak, de legalább van..
Mikor lesz ebből nekem gumi?:D:D:D
Jó az a wörthersee szett, hiánypótló addig:)
SD22-10-2024 14:06:22 // 37589
Én meg a hondánál kezdtem el helyzetjelzővel menni és úgy megtetszett hogy azóta nem kapcsolok csak este villanyt:D
Főleg alagút stb. nekem nek kaccsolgassa csak amikor kell:)
Főleg alagút stb. nekem nek kaccsolgassa csak amikor kell:)
SD22-10-2024 14:05:28 // 37588
Ha előre nyomod automatára rakja ha húzod akkor villant.
Ha A sparhelt tekerőt nem auto-ra hanem ON állapotba teszed akkor a refi sem lesz automata, hanem on.
Álló helyben lehet hallani ahogy kattogtatja a redőnyt:)
Ha A sparhelt tekerőt nem auto-ra hanem ON állapotba teszed akkor a refi sem lesz automata, hanem on.
Álló helyben lehet hallani ahogy kattogtatja a redőnyt:)
SD22-10-2024 14:04:01 // 37587
Hát igen ez pöppet már ilyen játszós kategória.. Felváltva talált tapadást 3-asig, egy félgázos gyorsításon :D
SD22-10-2024 14:03:12 // 37586
Aztán elégett a fék:D
WarbiRunner (Gyuri)22-10-2024 13:56:57 // 37585
Ez a hátsó kerék tapadás nekem nagy kérdés még mindig, hogy nem direkt csinálja e. A Kakucson azért elég tempósan kanyarodott, nem éreztem , hogy a gumi miatt hátrányom lenne. A kanyarból kigyorsításkor volt olyasmi mint a villany gokartoknál, hogy el kell találni a pont jó gázt, különben csak csúszik, nem gyorsít. 200 lóerőtől szerintem elég valószínűtlen viselkedés, hogy 70 körüli tempóról jól beterhelve az ív külső kerékre, nyitott difivel ez még ennyire menne keresztbe. Józan logika szerint a terheletlen ívbelső elforog oszt' jónapot. De ennél full nem ez történik. A szűk kanyarokban rendesen feltettem magamban a kérdést, hohy mi a jó eget művel ez az autó? Jó a Giorgio, de itt csalás van. Mi volt most más? A hátsó fék...😂
G-MANN🍀22-10-2024 13:37:14 // 37584
Egy jó kemény, vagy széles és kopott nyári sok mindenre képes reggel a 0-5 fokban. Viszont garázsból kiállva az új Michelin nyári ÁLOM! még most is 😊
WarbiRunner (Gyuri)22-10-2024 12:17:50 // 37583
Igen, én is így tudom, és ha már 14 éve felkapcsolt fényszóróval Alfázok, a hagyományt nem töröm meg :-)
WarbiRunner (Gyuri)22-10-2024 12:16:18 // 37582
Esküszön azt hittem, hogy ez is a Driver assistance csomagban van, és kialkudtam belőle XD De kipróbálom majd ha megint sötétben autózok.
SD22-10-2024 12:05:09 // 37581
Végre GIuliával jöttem:))) Hát a hátsó kerék tapadását zárójelbe lehet tenni:D
SD22-10-2024 12:03:29 // 37580
Igen a kamerán nézi a fehér, piros pöttyöket, meg a városi kivilágítást.
Elég jól kapcsolgatja amúgy, autópályán a kamionosok magassági fénye nem kapcsolja le így pont telibe kapják azt utálják. Olyankor esetleg el lehet hagyni.
Ja és ugye a Xenon 100%-on megy, csak egy szemöldököt emel fel így ha már megy a tompított, az valójában a refi is egyben, tehát nem kapcsol semmit csak emeli a redőnyt:)
Elég jól kapcsolgatja amúgy, autópályán a kamionosok magassági fénye nem kapcsolja le így pont telibe kapják azt utálják. Olyankor esetleg el lehet hagyni.
Ja és ugye a Xenon 100%-on megy, csak egy szemöldököt emel fel így ha már megy a tompított, az valójában a refi is egyben, tehát nem kapcsol semmit csak emeli a redőnyt:)
SD22-10-2024 12:01:08 // 37579
Akkor kapcsolja fel a hátsó helyzetjelzőt, ha 0 (nulla állásban van) ilyenkor előr-hátul megy az alap led.
Ha automatára teszed akkor nappal nincs hátsó helyzetjelző, csak menetfény elől.
Ha automatára teszed akkor nappal nincs hátsó helyzetjelző, csak menetfény elől.
RomeoOne22-10-2024 11:48:21 // 37578
Egyszer kell felkapcsolni, de az az egy lehet az automata mód :D
De nem csak szürkületben kapcsolgatja a tompítottat, hanem, ha rá akarod adni a refit, akkor a kamera képe alapján (amire szólt, hogy tisztítani kéne előtte az üveget) fogja kapcsolni.
Ha nem jön szembe senki, akkor ráadja, ha jönnek, akkor nem, csak azután, hogy nincs már szembejövő vagy előtted menő vagy lakott terület. És eszerint fogja állítani tompított és reflektor között. Szóval valami képelemző szoftver fut rajta, egyébként elég jól.
Fénykürtölni persze lehet ugyanúgy, ha a másik irányba tolod a kart.
De én sem sokat használom az automatát, mert szerintem a hátsó helyzetjelzőt továbbra sem kapcsolja fel, ha csak DRL-t kapcsol. Pedig mintha Piritu (vagy valaki?) azt mondta volna, hogy már igen...
De nem csak szürkületben kapcsolgatja a tompítottat, hanem, ha rá akarod adni a refit, akkor a kamera képe alapján (amire szólt, hogy tisztítani kéne előtte az üveget) fogja kapcsolni.
Ha nem jön szembe senki, akkor ráadja, ha jönnek, akkor nem, csak azután, hogy nincs már szembejövő vagy előtted menő vagy lakott terület. És eszerint fogja állítani tompított és reflektor között. Szóval valami képelemző szoftver fut rajta, egyébként elég jól.
Fénykürtölni persze lehet ugyanúgy, ha a másik irányba tolod a kart.
De én sem sokat használom az automatát, mert szerintem a hátsó helyzetjelzőt továbbra sem kapcsolja fel, ha csak DRL-t kapcsol. Pedig mintha Piritu (vagy valaki?) azt mondta volna, hogy már igen...
WarbiRunner (Gyuri)22-10-2024 11:24:32 // 37577
De az csak felkapcsolja ha szürkület van...asszem. Nem használom Autoban, mert felkapcsoltam és úgyhagytam akár a többi olasz autómban. Egyszer kell ezekben a lámpát felkapcsolni, vásárlás után, az első hazaúton XD
RomeoOne22-10-2024 10:56:41 // 37576
Miért, nálad a fényszóró kapcsoló tárcsának nincs olyan állása, hogy automata?
WarbiRunner (Gyuri)22-10-2024 10:50:16 // 37575
Másik..tegnap este kiírta, hogy mossam le a szélvédőt, mert az automata távolsági fény nem működik. Szerintem sose volt ilyen funkció benne. Vagy most akkor mégis? Azt jelzi valami, hogy ez a funkció létezik?
WarbiRunner (Gyuri)22-10-2024 10:08:34 // 37574
Nem tudom hogy csapódott le nála a sztori, én nem dudáltam vagy ilyesmi, csak húztam az autót kifelé, és közben íven elrúgtam, hogy mihamarabb kikerüljek a szituból. Annyira azért nem centik voltak, hogy lepergett volna az élete filmje, de arra gondolom rájött, hogy lényegében leszorított.. Aztán haladtam 50-nel. Néztem a tükröt, lassan gurult a külsőben, nem tudom mit csinált. Nekem gyakorlatlan motorosnak tűnt.
Sajnos Debrecenben a két kanyarodó sáv az nagyon nem megy, teljesen rendszeres probléma. Viszont a motorosból nem néztem ki, nem voltam elég óvatos.
Hozzáteszem ugyanitt soroltak bele a Giuliettába két éve ugyanígy. Azóta Kinga is tudja, hogy a külső sávból kanyarodva a szeme már a buszsávon legyen.
Sajnos Debrecenben a két kanyarodó sáv az nagyon nem megy, teljesen rendszeres probléma. Viszont a motorosból nem néztem ki, nem voltam elég óvatos.
Hozzáteszem ugyanitt soroltak bele a Giuliettába két éve ugyanígy. Azóta Kinga is tudja, hogy a külső sávból kanyarodva a szeme már a buszsávon legyen.
RomeoOne22-10-2024 09:29:29 // 37573
Állatkodsz a városban :D Motoros mit csinált utána? megállt gatyát cserélni?
WarbiRunner (Gyuri)21-10-2024 21:31:35 // 37572
Ilyen se volt még , csapatással mentettem egy kocc helyzetet. Egy motoros bal kétsávos íven belsőből külsőbe érkezett. Valamit nagyon elnézett, csak annyit láttam hogy jön az ajtóm felé.. ahogy nyílt még egyel jobbra a buszsáv, íven lepadlóztam, és kiraktam kicsit az autó farát a motoros útjából... miközben kívülről megelőztem gyorsan. Itt a fék nem segített volna, baromira nem vette észre hogy ott megyek mellette. Nem tudom mennyi lehett köztünk, nem sok..😅
WarbiRunner (Gyuri)21-10-2024 21:24:58 // 37571
Mi is voltunk idén, engem is elvarázsolt az a hely :-)
Giuntini21-10-2024 18:03:30 // 37570
Giuntini21-10-2024 17:28:25 // 37568
Boeing 747-el😄
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
7
Guests7
540
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?