Forum >> Mo-i utak helyzete: elegem van!
Halesz02-02-2008 17:55:57 // 1599
Szerintem erről ne itt vitatkozzunk, jó?
Atesz198702-02-2008 17:53:34 // 1598
És egyáltalán nem bunkóságból mondom, de a Pestiek fogják a legjobban megszívni, ha egyszer az alföldi paraszt beint, és parlagon hagyja a rónát. Ha csak importból fog élni az ország, olyan árak lesznek, hogy magunk alá hugyozunk a multikat járva...
Atesz198702-02-2008 17:49:48 // 1597
Szerintem fontosabb lenne, hogy a Magyar gazdaság fejlődjön, ne pedig a Lidl, meg a többi fos multinak az életét könnyítsük. Mert mondjuk az Alföld megfullad a saját saráan, mikor egész Európát etetni tudná megfelelő befektetések, és infrastruktúra kiépítése után. Csak hát ezért nem fog XY pénzt kapni. Bezzeg, ha minden szart hozzánk hoznak, megfelelő mennyiségű kenőpénzért cserébe, az mindjárt más a kedves fejeseinknek. MAGYAROROSZÁGON A MAGYAR EMBER BOLDOGULÁSÁT, ÉS FEJLŐDÉSÉT kell szem előtt tartani, nem pedig azt, hogy szegény német 1-2 órával hamarabb letudja az országot, stb... Nem az importra kellene berendezkedni, hanem az önellátásra. Mert mondjuk nekem tele lenne a faxom a Pestiek helyében azzal, hogy nem bír enni egy normális izű gyümölcsöt, zöldséget, mert a spanyolt, meg a többit zabáljuk... Parasztság nélkül, nem lesz polgoárság sem. Az nem megy, mindenki költ, de senki sem termel.
Zsolt15502-02-2008 16:58:42 // 1596
Sajnos igen. :-(((
Halesz02-02-2008 16:58:33 // 1595
Szerintem meg a horvátország felé tartó autópálya az egyik legfontosabb útvonal, hogy végre meglegyen. Elég nevetséges hogy még mindig hiányzik pár km a határig, nem? És nem csak nekünk szaros pestieknek, hanem az északról jövő külföldieknek is. Aztán pedig következhetne a Pécsig elérő autópálya is végre.
A Szeged-Pécs is jó lenne, meg lehetne még sorolni.
A Szeged-Pécs is jó lenne, meg lehetne még sorolni.
Atesz198702-02-2008 16:40:12 // 1594
Az a viadukt szép és jó, mikor van rá "feles" 40 milliárd (ha ennyibe került, de sztem van ott még egy "0", csak nem akartam túlozni). Csak hogy ebben az országban ennek a pénznek lett volna számtalan sokkal jobb helye is, amivel javíthatták, bővíthették volna az infra struktúrát... Például nem bánám, ha nem csak a szaros Pestre lehetne elmenni autópályán, hanem mondjuk Pécsről Szegedre. Mert az mondjuk kurvára hiányzik, jobban mint az a szaros viadukt...
Halesz02-02-2008 16:35:17 // 1593
Mondjuk azért annak a viaduktnak érdemes utánajárnod, hogy miért úgy épült meg, ahogy... és nem Fábrynak hinned...
Érdemes lenne arról is beszélni, hogy hány kistelepülés próbálta megvétózni az M7-es Balaton melletti szakaszát, olyanra hivatkozva, hogy a külföldi autósokk továbbmennek az Adriára, és nem állnak meg a Balatonparton...
De mivel ez nem egy politikai fórum, ezért kár is ezekbe belemenni, mert csak rossz lesz a vége :)
Érdemes lenne arról is beszélni, hogy hány kistelepülés próbálta megvétózni az M7-es Balaton melletti szakaszát, olyanra hivatkozva, hogy a külföldi autósokk továbbmennek az Adriára, és nem állnak meg a Balatonparton...
De mivel ez nem egy politikai fórum, ezért kár is ezekbe belemenni, mert csak rossz lesz a vége :)
csocsi02-02-2008 16:27:56 // 1592
Meg másokkal is akinek szúrja a szemét ez a dolog.
Kazes☻02-02-2008 16:16:32 // 1591
Hogy lehet az ilyet önös érdekek szerint intézni, nem értem?!
Már kezdem azt hinni, hogy velem van a baj.
Már kezdem azt hinni, hogy velem van a baj.
csocsi02-02-2008 16:13:33 // 1590
Csak valakinek ez nem volt érdeke :((
Kazes☻02-02-2008 16:10:46 // 1589
És az legalább Magyar termék lett volna, Magyar ember munkájából, aki a fizetéséből itt adózik és itt is költi el és a profitot sem vinné ki duplán senki az adókedvezményével együtt. De az ilyen szép nagyvállalatainkat is szét b....
Kazes☻02-02-2008 16:07:53 // 1588
Ott miért tudják megcsinálni a fizetésükért?
TSiga ( I am the TSIG)02-02-2008 15:58:58 // 1587
Miért csodálkozunk, hogy itt minden jóval drágább, mint másutt, és nálunk nem számít a pénz. Amikor a Teve utcai rendőrpalota épűlt, volt a Juszt Lacinak egy riportja, hogy jóval drágább lesz az építkezés. Az 2.2 milliárdos über Siemens kazánok helyett lehetett volna venni 740 millióért magyar Ganz kazánokat, amiknek jobb a hatásfokuk...
csocsi02-02-2008 15:20:00 // 1586
Lehet nem véletlenül nem szeretnek bennünket? :(((
GEORGE02-02-2008 14:40:20 // 1585
na jó 5-öd áron, de akkor nem menne xy-nak a zsebébe lové.....
Kazes☻02-02-2008 14:01:49 // 1584
Zsolt15524-01-2008 06:13:45 // 1583
Sajnos tényleg sokan gondoljuk(-ják) így. :-S
Ez van, ezt kell szeretni. Lépjünk tovább.
Ez van, ezt kell szeretni. Lépjünk tovább.
HátvédRomeo24-01-2008 01:43:48 // 1582
"Budapesten: 7,4km = jelenleg már 511 milliárd Ft, (2003-tól 2011-ig épül)
Madridban: 90km(!) = 1144 milliárd Ft, négy év alatt."
..............fasz.@>>@}}]]@[,kurva...@&[&[[]đ,a.. ukat b{äs@@[@[{{€ł;}[]@
Madridban: 90km(!) = 1144 milliárd Ft, négy év alatt."
..............fasz.@>>@}}]]@[,kurva...@&[&[[]đ,a.. ukat b{äs@@[@[{{€ł;}[]@
zolee14524-01-2008 00:33:14 // 1581
Nos, ahol egy beruházásra 650nemtommennyinagyonsok millióért mondják azt, hogy "hubazze, erre nincs is pénzünk" ott ne csodálkozz, ha egy építkezés a sokszorosába kerül a normálisnak...:DDD
Zsolt15523-01-2008 17:30:48 // 1580
Itt a cáfolat a DBR Metro-tól, - a számok, és az olcsóbb megoldások ellenére - végül mégis a mallorcai metro kerül négyszer annyiba, mint a 4-es metró. Szerintük.
De mégis csak tudhatnak valamit a spanyolok, mert Madridban az elmúlt négy évben 90 kilométer új metrót és 80 állomást építettek. A munkák során a város különböző pontjain 17 építkezés folyt, és egyszerre tíz alagútfúró dolgozott. A vonalak fele mélyalagútban fut, a másik fele pedig felszín közeli, olcsóbb szerkezetű. A teljes projekt összesen 4,4 milliárd euróba, azaz 1144 milliárd forintba - a budapesti 4-es metró árának mindössze kétszeresébe - került. A következő négy évben(!) a spanyol fővárosban további 75 kilométer metró, elővárosi vasút és úgynevezett metróbusz épül.

Budapesten: 7,4km = jelenleg már 511 milliárd Ft, (2003-tól 2001-ig épül)
Madridban: 90km(!) = 1144 milliárd Ft, négy év alatt.
De mégis csak tudhatnak valamit a spanyolok, mert Madridban az elmúlt négy évben 90 kilométer új metrót és 80 állomást építettek. A munkák során a város különböző pontjain 17 építkezés folyt, és egyszerre tíz alagútfúró dolgozott. A vonalak fele mélyalagútban fut, a másik fele pedig felszín közeli, olcsóbb szerkezetű. A teljes projekt összesen 4,4 milliárd euróba, azaz 1144 milliárd forintba - a budapesti 4-es metró árának mindössze kétszeresébe - került. A következő négy évben(!) a spanyol fővárosban további 75 kilométer metró, elővárosi vasút és úgynevezett metróbusz épül.


Budapesten: 7,4km = jelenleg már 511 milliárd Ft, (2003-tól 2001-ig épül)
Madridban: 90km(!) = 1144 milliárd Ft, négy év alatt.
Mike.23-01-2008 09:51:39 // 1579
Szerintem nem kellene szítani a hangulatot, a nélkül is forr sokunk vére a híreket hallva. Kár lenne itt is megosztani az embereket.
GEORGE23-01-2008 09:44:33 // 1578
A probléma vitára éerdemes, de miért a mo.-i utak topicban? Ez nem értem.
Atesz198723-01-2008 09:40:43 // 1577
Egy Esti Showderben besélt arról a Fábry, hogy milyen érdekes, hogy a világon mindenhol gazdaságosak a repterek, de a Ferihegy, az veszteséges... El is kellett adni...
Másik kedvenc Fábry megnyilvánulásom: "40 milliárdért építettek viaduktot, ebben a picsa lapos országban!" :DDD
Másik kedvenc Fábry megnyilvánulásom: "40 milliárdért építettek viaduktot, ebben a picsa lapos országban!" :DDD
csocsi23-01-2008 09:09:29 // 1576
Ahol van dög ott mindig vannak dögevők is.
Kazes☻23-01-2008 09:08:48 // 1575
Nem hát! Ezt én sem értettem soha, a mercit még drágábban is szervizelik, drága az alkatrész is. De a toyotákat sem értettem, kicsik is, elég sz@rul is mennek-főleg a 2.4D-75Le- és még sokat is evett-kb.10-12liter-főleg az általad is említett Ducatohoz képest, De szerintem az Iveco is nagyon jó lenne.
Atesz198723-01-2008 08:59:54 // 1574
Épp tegnap beszélgettünk Király156 cartárssal a témáról, aztán gondoltam mostmár felvetem a problémámat:
Van egy mentőtiszt tanonc ismerősőm, aki elmesélte, hogy a domóvári új mercedes típusú mentőautóba azért került kisebb motor, mert klímát is akartak. Lehetett volna nagyobb motor, de akkor meg klíma nincs. Na most annyira nem vagyok képben árakban, de első körben azt kérdezném, hogy ha szarban az egészség ügy, akkor miért kell 10 millás alapárú kisteher, mikor egy ducato 3-4 de talán 5 millával is olcsóbb? Főleg, ha figyelembe vesszük, hogy a sprinterek köztudottan nem olyan jó minőségüek, mint személyautó társaik. A tegnapi beszélgetés során meg meg tudtam, hogy a mentő autónak szánt, felszereletlen sprinter 20(!!!) millió, míg a teljesen megegyező modell egy szalonban fele annyi. Most akkor mi van? Lopjon, ha már ott van, de hogy még az egészség ügy sem szent? :(
Van egy mentőtiszt tanonc ismerősőm, aki elmesélte, hogy a domóvári új mercedes típusú mentőautóba azért került kisebb motor, mert klímát is akartak. Lehetett volna nagyobb motor, de akkor meg klíma nincs. Na most annyira nem vagyok képben árakban, de első körben azt kérdezném, hogy ha szarban az egészség ügy, akkor miért kell 10 millás alapárú kisteher, mikor egy ducato 3-4 de talán 5 millával is olcsóbb? Főleg, ha figyelembe vesszük, hogy a sprinterek köztudottan nem olyan jó minőségüek, mint személyautó társaik. A tegnapi beszélgetés során meg meg tudtam, hogy a mentő autónak szánt, felszereletlen sprinter 20(!!!) millió, míg a teljesen megegyező modell egy szalonban fele annyi. Most akkor mi van? Lopjon, ha már ott van, de hogy még az egészség ügy sem szent? :(
Kazes☻23-01-2008 08:44:12 // 1573
Sajnos ezek a nyavajás "vezérek" nálunk csak felfelé tudnak bukni és ezért mindent meg is tesznek-kéz kezet mos...! És nyilván, hogy "belénk" még egyet lehessen rugni valahonnan a világ másik oldaláról fogják rendelni, ill. csináltatni jó drágán persze + sz@rul és ahogy írtad, hisz szinte mindent így intéznek korrupcióval, ezt majd valaki, egy ellenlábasuk, vagy aki nem kapott pénzt, pedig nagyonis megérdemelte volna szépen fellövi a médiának és kész, minden Ok. Az utazóközönség, a nép meg le van sz.......!
Én azért nem hiszem el, de mindenképpen el tudom képzelni.
Istenem! IKARUSZ, GANZ, CSEPEL, sőt szerintem már a Pannoniával kezdték.
Én azért nem hiszem el, de mindenképpen el tudom képzelni.
Istenem! IKARUSZ, GANZ, CSEPEL, sőt szerintem már a Pannoniával kezdték.
Zsolt15523-01-2008 05:40:40 // 1572
Esetleg Siemens???
Aztán amikor korrupciós botrány lesz, akkor vezetőjét ismét átteszik a MÁV-hoz, aki maga mellé veszi a BKV vezért, hogy ne bukjanak nagyot???
Egyébként én is láttam ezt a filmet. De az Ikarus busz, és Ganz megszüntetős, Combino megrendelős történet után már mindent elhiszek.
Aztán amikor korrupciós botrány lesz, akkor vezetőjét ismét átteszik a MÁV-hoz, aki maga mellé veszi a BKV vezért, hogy ne bukjanak nagyot???
Egyébként én is láttam ezt a filmet. De az Ikarus busz, és Ganz megszüntetős, Combino megrendelős történet után már mindent elhiszek.
Kazes☻22-01-2008 21:52:38 // 1571
Nálunk az 1.metro, azaz a kisföldalatti annyira egyedi -mivel 1902-köröl itthon, ide gyártották-, hogy a felújításkor is teljesen egyedi (a jelenleg is működő) kocsikat, szerelvényeket kellett tervezni, gyártani a szép múltú (ma már csak délibáb) GANZ-ban.
A jelenleg is futó szerelvények hamarosan, már csak pár év és "lejárnak", de akkor mi lesz? A gyár már nincs ahol készültek, szakember már nincs akik készítették és sehol máshol nem gyártanak még hasonlót sem. Na?
......
A jelenleg is futó szerelvények hamarosan, már csak pár év és "lejárnak", de akkor mi lesz? A gyár már nincs ahol készültek, szakember már nincs akik készítették és sehol máshol nem gyártanak még hasonlót sem. Na?
......
boyci22-01-2008 10:16:29 // 1570
Igen, csak most, csak nekünk!!!! :DDD
Kazes☻22-01-2008 10:10:52 // 1569
Hááááááát cókolom a kezit-lábát, imigyen szikerűt. :-)
boyci22-01-2008 10:09:09 // 1568
Na ehhez is kell tudomány.....pontodapontakkorpontígy!!!!! :))
Kazes☻22-01-2008 10:08:13 // 1567
A sablont az is letudja tenni, csoda, hogy nem fejjel lefelé. :-)
boyci22-01-2008 10:07:09 // 1565
Jó de alapozót nem kellett volna használni a mékáp előtt??? :DD
Kazes☻22-01-2008 10:06:36 // 1564
Ha-haj! Még nagyobb faxságokat is! :-) (már elnézést kérek)
boyci22-01-2008 10:04:45 // 1562
Ebben matek van, nézd meg...egy ilyet nem tud akárki festeni!!!! :PPP
boyci22-01-2008 10:04:14 // 1561
a brazilokra célzol??? :P
Kazes☻22-01-2008 10:03:16 // 1560
Csak mert ha itthoni a kép, akkor sem biztos, hogy jó magyar ember készítette, hanem..... :-)
boyci22-01-2008 10:01:35 // 1559
Úgy küldték nekem tegnap....:S (ide meg pont beillik!!)
Kazes☻22-01-2008 09:59:00 // 1558
Ezt itthon készítetted?
boyci22-01-2008 09:41:09 // 1557
a mágyár emberek!!! lenni fapapucs!!!! yess!! (tisztelet a kivétel.) :DD
Kazes☻22-01-2008 09:38:09 // 1556
Jaj de egyszerűek tudnak lenni az emberek. :-)
boyci22-01-2008 09:32:03 // 1553
boyci22-01-2008 09:26:35 // 1552
És macskaköves, neeeeeeeeeem???? :))
Kazes☻22-01-2008 09:25:52 // 1550
Eeeeeeeeeez igen! Látom itt gondolkoznak, gondolkodtak! Bravo! :-)
Ez nálunk egyelőre elképzelhetetlen. :-(
Ez nálunk egyelőre elképzelhetetlen. :-(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
746
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?