Forum >> Mo-i utak helyzete: elegem van!

W.13-05-2006 18:07:24 // 798
Teljesen igaza van a kivitelezőnek! A szaki is várja az anyagot! :))))
Zsolt15513-05-2006 10:30:21 // 797


A tegnapi újságban azt nyilatkozták a kivitelezők, hogy azért látjuk, pontosabban azért nem látjuk dolgozni a munkatársaikat, mert az építési anyagot szállító teherautóik a dugóban állnak valahol.
Grando07-05-2006 11:57:46 // 796
Fél 11-kor elindultunk a Széchenyi-hegyről. Az Eötvös út - Istenhegyi út több km-en keresztül egy egybefüggő kocsisor felfelé. Mi a Moszkváig simán lejutottunk, aztán a rakpartra már nem jutottam le, az is totál be van dugulva. Vasárnap! Őrület! - hazajöttünk inkább némi kerülővel a Sasadi felé. Akinek kedves az ideje és az idegei ne induljon el errefelé.
lungfefe26-04-2006 13:22:29 // 795
Off-os verdák, tapasztalatok... topicban van még fotó erről a csodáról!! A helyiek szerint ez volt a sport Dacia, versenyeztek is vele.
Grando26-04-2006 12:52:38 // 794
Bizony - vigyázni kell vele! :))
M a r c i26-04-2006 12:27:07 // 793
Ja és csak most láto az ajtókat! Hiszen ez coupé változat!!!
M a r c i26-04-2006 12:24:56 // 792
És ráadásul eladó, ha jól látom a paírt a hátsó ablakon. Na ki mennyit ad érte?
kando.26-04-2006 12:13:29 // 791
Vaze, ezt a kepet mar meg kell nezzem otthon, ha vegre hazaerek :))))
csocsi26-04-2006 12:12:50 // 790
Az stabilizálja zuhanás közben :))
Grando26-04-2006 11:49:55 // 789
A román Fantomas. :D
Grando26-04-2006 11:49:08 // 788
Ja tényleg - akkor azért van rajta az a csodaszárny. :))
csocsi26-04-2006 11:46:35 // 787
Szakadéknak hátszéllel :)))
Grando26-04-2006 11:45:20 // 786
Ha megy... :D
csocsi26-04-2006 11:43:05 // 785
Érdekességnek elmegy :)))
Grando26-04-2006 11:42:19 // 784
Attól félek, hogy nem fogok tudni aludni 1 darabig. Az ilyen képekkel óvatosan kell bánni! Ez még a "tuningolt" ladákon is túltesz! :DD
csocsi26-04-2006 11:25:52 // 783
Megnyerte a tetszésed?????
Grando26-04-2006 11:25:15 // 782
Te jó ég - xarból várat! :DDDD
csocsi26-04-2006 11:22:37 // 781
Vaze ez milyen gép? daciának nézne ki messziről?????????? De legjobb a szárny :))
csocsi26-04-2006 11:15:12 // 780
A földút volt a főútvonal?????? :))))
lungfefe26-04-2006 10:46:04 // 779
Gyergyószentmiklós, dél, szemerkélő eső. (a gép is kuriózum,OFF-ban van több is)
zolee14526-04-2006 10:41:40 // 778
Na azért az gondolom nem nyugtatna meg amikor kiesik a kereked, hogy nem baj, Afganisztánban még ennél is rosszabb utak vannak.:)))
lungfefe26-04-2006 10:38:55 // 777
:-) Szóval akkor mi mire is panaszkodunk....???? :-/
zolee14526-04-2006 10:04:52 // 776
mi ez, szőnyegbombázás?:)) egy kis OFF, de érdekes: pár hónapja voltunk Ukrajnában, és elég szélsőségesek a viszonyok. Általában véve katasztrófa az úthelyzet, de van olyan sima főút vonal, ami olyan mint nálunk az autópálya. igaz erre az útra ki volt írva, hogy Kijev nyolcszázvalahány km, szóval oda jó út megy. Egyszer kicsit elkavarodtunk, és egy földútra tévedtünk. Néhány útszélére borított földkupac miatt néha meg kellett állni, hogy a szembejövőt elengedjük. Gondoltuk, hogy ez itt a világ vége, és nemsoká szabad szemmel is láthatóvá válik az Isten háta, hiszen mögötte vagyunk. Ekkor a földút szélén látok egy táblát: főútvonal! Na hazáig ezen röhögtünk...:))
csocsi26-04-2006 09:41:59 // 775
Hát, még az is gyorsnak számít szerintem :( Nem igazán van összfüggő ép felület
lungfefe26-04-2006 09:41:00 // 774
Így kell betartatni a seb.korlátozásokat. 30 fölött szétrázza az agyad!
csocsi26-04-2006 09:36:24 // 773
Egész jó kis gyakorlópálya :(( Ezen utaztatnám a felelősöket nagy gázzal lengéscsillapítás nélkül
csocsi19-04-2006 12:21:44 // 771
Hasonló lehet az ok :(((((
Piritu - 1.000.00018-04-2006 21:03:13 // 770
OFF Oktató: - Milyen tábla volt az imént? Tanuló: - Aluminium, visszamenjünk érte?
csocsi18-04-2006 18:53:47 // 769
Azt már elvitték a MÉH-be :((
kando.18-04-2006 18:50:22 // 768
Uhh.. :(( Regen legalabb egy vaslemezt tettek ilyenkor az utra...
csocsi18-04-2006 18:46:09 // 767
Vaze, ez már egy kisebb tankcsapdának is megfelel :((
Piritu - 1.000.00018-04-2006 16:23:50 // 766
Jó ez a kifejezés, be kéne venni a hivatalos szótárba: *&@#{}* Asszem még nem sokan használták, de mindenki elsőre érti...
Pietro18-04-2006 14:21:34 // 765
A jó édes anyját annak a *&@#{}* köcsögnek, vagy többnek is, amelyik útépítő paraszt nem tud belapátolni pár lapát murvát a keresztben szétvágott útra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "A gödör" méretei: szélesség: 40 cm, mélység: 30 cm !!!!!!!! természetesen teljes szélességben. Akkorát dobott az előttem közlekedő KAMAZ-on(!), hogy elemelkedett a hátsó kereke az úttól!!!! kb. 0,1 km/h-val mentem át rajta.... Ja, mindez Győrben az Interspar-nál található, úgyhogy Győriek vigyázzatok a futóművetekre!!!!
csocsi18-04-2006 11:21:18 // 764
Valami lehet benne, bár lehet nem pontosan így oldják meg, de azért mükszik náluk :)))
Kilo166 (Droid#1)18-04-2006 11:12:52 // 763
Mert ott, ha ilyen utat adnak át, a tökénél fogva húzzák végig a műszaki vezetőt az kátyukon. Egyébként hogyan reklamálnál a minőségért, ha előtte megtolnak már millával?
csocsi18-04-2006 10:58:52 // 762
Hírnek biztos jó, de amúgy nem annyira :))
Zsolt15518-04-2006 05:22:37 // 761
Ez valóban nem egy politikai oldal. Az összeg megvan, csak úgye a végrehajtás ....! A fővállalkozók nyerik meg a pályázatokat, aztán azt tovább adják egy alvállalkozójuknak, az egy másiknak, stb. Az aki az utat építi az kb.150-200 millióból végzi el munkát. Azért, hogy neki is legyen haszna ügyekedik. (Tisztelet a kivételnek!!!) A "fővállalkozó" viszont megkapja a milliárdot.
Zsolt15518-04-2006 04:40:17 // 760
Uraim, remélem mindenkinek jó hír, hogy az M3-as, és a 2/A találkozásánál megjelentek az első munkagépek, és elkezdték az M0-s építéséhez a felvonulási terület előkészíteni. :-)))
csocsi17-04-2006 22:39:13 // 759
Sajna igazad van :(( Nem tudom egyáltalán lesz-e javulás???
Piritu - 1.000.00017-04-2006 22:22:12 // 758
Minden esetre elgondolkodtató, hogy a mindennapi itthoni használatra a 215/45x17 helyett egy garnitúra 16-os kereket kellene venni. A 17-es meg megaradna ünnepnapra. Csak kicsit sokba kerül ez a fajta megoldás. Az utakért meg így is fizetünk, de vastagon.
csocsi17-04-2006 22:16:25 // 757
Igen, úgyis mondhatnánk, hogy mihez képest :))))
Piritu - 1.000.00017-04-2006 22:15:09 // 756
Einstein is megmondta: Minden relatív.
csocsi17-04-2006 22:14:15 // 755
Fefe kollega azt írta, hogy a románoknál még sz@rabb :)))
Piritu - 1.000.00017-04-2006 22:03:34 // 754
Akkor se, ha olyan macskaköves úton megyek Pesten, ahol fej nagyságú kövek hiányoznak?
Piritu - 1.000.00017-04-2006 22:01:56 // 753
"a kérdésre van válasz, csak ez nem egy politikai site:)))" Azt hiszem nem egyre gondulunk. Én a helyi kisvárosom belső úthálózatára gondoltam. Ezt speciel egy vasúti pályát és házakat építő cég csinálta. Olyan is. A ráfordítható összegtől meg nem függ az, hogy a fótot vagy a csatornafedőt szintbe teszem, vagy sem. Ez és sok minden más csak az építő lelkiismeretétől és az őt ellenőrző személyektől függ. Jelenleg az a mentalitás: Ha nekem nincs drága kocsim vesszen azé akinek van!
csocsi17-04-2006 21:59:46 // 752
Akkor ne panaszkodjunk???? :)))
zolee14517-04-2006 21:53:58 // 751
a kérdésre van válasz, csak ez nem egy politikai site:))) amúgy egy mondat, és szigorúan magánvélemény: az ótópálya üzlet a befektetőnek, és lehet mellet döngetni is, de a közút karbantartás egy szükséges rossz, ami nem hozza senkinek a pénzt, csak viszi. A ráfordítható összeg meghatározza a technológiát, az meg a tartósságot.
Piritu - 1.000.00017-04-2006 21:35:05 // 750
Ha az ember (és a gép) átlépi az osztrák határt megszűnik a kátyú. 2000-ben elmentünk Barcelonába, összesen 1850 km, ebből 95 km alagútban. A határig (80km) négyszer ütött fel a futómű, aztán soha többé. A német utakon sohasem kellett elenkormányoznom, mert a csapa elvitte a kocsi hátulját. Ma Mo-n 100 km-en többször is! Tudomásul kellene venni, hogy utat építeni ugyanúgy szakma, mint bármi mást csinálni. Ha Mo-n nincs ilyen cég mást kell megbízni! Ausztriában miért nem üt fel a futómű, ha egy foltra rámegy az ember? Lehet, hogy valami emberfeletti képesség kell szintbe hozni a foltot? Bocs, de a hétvégén nagyon nekikeseredtem, jobban kellett figyelnem a lyukakra meg a dobbantókra, mint a forgalomra. Tavaly 1 felnit és 2 gummát selejteztem le a a magyar utakon. (Egy felni még menthető volt.)
Balu17-04-2006 17:51:42 // 749
Teljesen eggyetértek borzasztó, hogy állítólag hatalmas pénzeket raknak bele és sz@rok az utak. Itt újvársán szoktam arra járni amerre építik az M6-ot és az a vicces, hogy amit csináltak utakat a faluk felé már most kátyús és 1-2 centi különbségek vannak! Visszatérve a nyomvályura sajna én nagyon is érintett vagyok (QV), szinte folyamatosan lehet hallani ahogy a kartervédő "dolgozoik".
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.