Nem gyengén méghozzá.:-D
Nem lehet, hogy volt benne nitro?:-D
Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Ferko15-12-2009 15:22:22 // 16293
Otto15-12-2009 15:06:25 // 16292
Az a csúnya, ahogy egy másik videón elkapar a dinón!:O
Otto15-12-2009 15:03:40 // 16291
Egy, de az akkora mint egy repülőgép hajtómű.:D
Putyesz15-12-2009 13:42:02 // 16290
Putyesz15-12-2009 13:40:28 // 16289
mintha nem is egy murcielago lenne....csúnyán hazavágta.....
Ferko15-12-2009 13:37:58 // 16288
De hogy ment el mellette.:-DD
Putyesz15-12-2009 13:32:33 // 16287
Putyesz15-12-2009 13:27:26 // 16285
210-ről mit gyorsul.....azt a qurva...
Otto15-12-2009 10:49:28 // 16284
Eljössz majd és meghallgatod.:)
Föckös15-12-2009 10:41:36 // 16283
úú azt én is várnám
de nincs bátyám:-)))
de nincs bátyám:-)))
Otto15-12-2009 10:40:01 // 16282
Az ilyen hangok hallatán alig várom már, hogy összerakhassam bátyám Maseratiját és süvítsen rajta a két turbó.:DD
Föckös15-12-2009 10:22:23 // 16280
az enyém is 5000 körül van 150nél...
:-))
bazzzeeeee mekkora a szívóhang amikor lepadlózza nem?
:-))
bazzzeeeee mekkora a szívóhang amikor lepadlózza nem?
Satti15-12-2009 10:01:49 // 16278
Ez egy elég komoly verda.
Versenypályán a Lexus LF-A - videó
Már a hangért megéri megnézni a videót
klikk
Versenypályán a Lexus LF-A - videó
Már a hangért megéri megnézni a videót
klikk
Xixo15-12-2009 03:16:40 // 16277
Évi 10-12 ezer kilóméter alatt is 100ezer feletti összeget takarítasz meg. Nekem pl az már jelentős megtakarítás. Az üzemanyagra költött összeg egyharmada legalább megmarad...
Xixo15-12-2009 03:10:07 // 16276
Annak illata van! :))))
Satti14-12-2009 19:38:49 // 16275
Ez valóban így van vhogy, ezért is szoktam mondani, hogy aki tényleg keveset autózik, max. évi 10-12 ezer km-ert, vagy annyit sem, nem éri meg diesel autót venni, pláne használtan, mert esetleg véletlenűl beleszaladhat egy kőltségesebb javításba és akkor annyi az ólcsóbb üzemeltetésnek. Egy átlagos 4 hengeres 16 szelepes benzines motorban nincs olyan drága alkatrész, egyszerűbb a fenntartása, mégha 100 km többe is kerűl, de mint mondtam, ha vki nem megy vele, csak havi 500-1000 km-ert, akkor nem jelentős a megtakarítás. Intenzívebb használat mellett persze már megérheti a diesel autó hosszútávon.
WarbiRunner (Gyuri)14-12-2009 16:48:36 // 16274
Reálisan úgy kellene számolni, hogy egy év alatt átlag mennyit költessz a gépre. Vagy méginkább /km. Akkor derül ki, hogy sok, vagy kevés a 300e. Aki egy év alatt kuplungot, kettőstömegűt, polrlasztócsúcsot, nagynyomású szivattyút cserél, annak nem lesz "csak" 300e, az megszívta.... Akinek ez egy beeső meghibásodás mondjuk 1-2 év alatt, annak nyilván megéri. Fáj a 300e, de még mindíg beljebb van, mintha bármilyen újautót vett volna hasonló kategóriában. Én személy szerint szintén nagyon drágának találom azt a szivattyút annyiért. Ha egy dízelben lehal a nagynyomású vagy a fúvókák, az jelentősen rontja a megtérülését.
Én ezt így tudom számolni. 1.6-ért vetem egy autót. 70e alatt költöttem rá 900e-t, amiben törés javítása, kuplung, gumik, minden apró szirszar benne van. Most van 2.5-be. Vagyis ha akkor veszek 2.5-ért egy új kocsit (ami hitelre már nem is annyi..), és használom 70e-t anyagilag ugyanitt vagyok. Ami az én nyereségem, hogy nem egy ezerkettes fapadban ülök, hanem egy kényelmes dinamikus különleges autóban.
De ha mondjuk 70e (2.5 év) alatt bele kellett volna pumpálni mégegyszer az árát, akkor nem lenne egyértelmű az arány, és főleg nem lenne előnye, hogy dízel. Akkor vehettem volna egy használt TI-t 1milláért, lehet anyagilag beljebb lennék fogyasztás ide vagy oda.... Vagy akár egy új astrát, 1-2 éves Fókuszt stb.Csak ennyi. Relativitás :-))
Nyilván az Alfázás egy plusz érték az egészben, ezt meg mindenki pénztárcája szerint kell, hogy megítélje. Neked eddig megérte, nekem eddig megérte, és szerintem itt a többség motortól, típustól, kiviteltől függetlenül ezt gondolja :-)
Én ezt így tudom számolni. 1.6-ért vetem egy autót. 70e alatt költöttem rá 900e-t, amiben törés javítása, kuplung, gumik, minden apró szirszar benne van. Most van 2.5-be. Vagyis ha akkor veszek 2.5-ért egy új kocsit (ami hitelre már nem is annyi..), és használom 70e-t anyagilag ugyanitt vagyok. Ami az én nyereségem, hogy nem egy ezerkettes fapadban ülök, hanem egy kényelmes dinamikus különleges autóban.
De ha mondjuk 70e (2.5 év) alatt bele kellett volna pumpálni mégegyszer az árát, akkor nem lenne egyértelmű az arány, és főleg nem lenne előnye, hogy dízel. Akkor vehettem volna egy használt TI-t 1milláért, lehet anyagilag beljebb lennék fogyasztás ide vagy oda.... Vagy akár egy új astrát, 1-2 éves Fókuszt stb.Csak ennyi. Relativitás :-))
Nyilván az Alfázás egy plusz érték az egészben, ezt meg mindenki pénztárcája szerint kell, hogy megítélje. Neked eddig megérte, nekem eddig megérte, és szerintem itt a többség motortól, típustól, kiviteltől függetlenül ezt gondolja :-)
Putyesz14-12-2009 09:25:29 // 16273
én kannából tankolom a gépet mióta megvan és semmi baja, kútnál 1-szer vagy 2-szer kellett tankolnom......ha a 40-50 millás Man-ok és Ivecok eljárnak vele, ennek is el kell....persze az olyan gázolajat amiket régi MTZ-ből szednek le nekem is felejtős.........mivel jobb ha kúton tankolsz????amit a kutasok kilopnak gázolajat és benzint szerinted mit tesznek a helyére...vizet....és nem egy történetet tudok amikor tankolt vki és utána már ki sem tudott menni a kútról mert megállt az autó és az istennek nem akart beindulni...ugyhogy oly mindegy hol tankolsz
a jtd egy qurva jó motor szerintem...a legjobb common-rail rendszerú diesel....viszont a hdi egy evolúciós zsákutca....két ismerősömnek is van hdi-s autója(406-os és jumper) és már több százezreket költöttek rájuk és mindig van vmi bajuk....pl: a 406-osban többször porlasztócsúcsokat kellett cserélni meg el-el ment mindig egy henger....a jumperban is porlasztógondok vannak, nagynyomású szivattyú és a motoron kívűl ezernyi baja van..egy hulladék!
ja, és mind a ketten kúton tankolnak:D:D:D:D!
a jtd egy qurva jó motor szerintem...a legjobb common-rail rendszerú diesel....viszont a hdi egy evolúciós zsákutca....két ismerősömnek is van hdi-s autója(406-os és jumper) és már több százezreket költöttek rájuk és mindig van vmi bajuk....pl: a 406-osban többször porlasztócsúcsokat kellett cserélni meg el-el ment mindig egy henger....a jumperban is porlasztógondok vannak, nagynyomású szivattyú és a motoron kívűl ezernyi baja van..egy hulladék!
ja, és mind a ketten kúton tankolnak:D:D:D:D!
Ferko14-12-2009 09:15:21 // 16272
Én meg pont ezt nem tudom magszokni. Azt a savayykás szagot. De eddig még nem bántam meg, hogy kormos lett belóle.:-DD
NA ná, hoghy van a benyának is szaga.:-DD csak az jobb.:-DD
NA ná, hoghy van a benyának is szaga.:-DD csak az jobb.:-DD
Ferko14-12-2009 09:13:47 // 16271
Ettől függetlenül számomra diesel fikázásnak tűnt :-)))))
Mert moinden szart a lelkedre veszel vazze.:-DDDDDDDDD Elvakult dízeles vagy!:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Mert moinden szart a lelkedre veszel vazze.:-DDDDDDDDD Elvakult dízeles vagy!:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ferko14-12-2009 09:07:34 // 16269
Nektek is gratula!:-DDDD BAlesetmneteset sokat.:-D
Erre iszunk. Veszek egy 1,75 literes jégert!:-DDDD
Erre iszunk. Veszek egy 1,75 literes jégert!:-DDDD
Putyesz14-12-2009 09:07:03 // 16268
én szeretem a gázolaj szagát.....meg amugy a benzinnek is van egy jellegzetes szaga....
Ferko14-12-2009 09:06:04 // 16267
Gratula! Balesetmentes közlkedést kívánok!:-D
Ez a 16V moci?:-)
Ez a 16V moci?:-)
Satti14-12-2009 08:06:33 // 16266
Nem konkrétan az Alfára gondoltam, hanem úgy általában a common rail dieselekre, mivel ez egy off verdák topic. :-) Sajnos tudok nem egy olyan esetről, ahol az egész cuccot cserélni kellett, persze nem ez a jellemző, de nem is annyira ritka. Ezért is lényeges mindig a jó minőségű gázolaj használata.
Xixo14-12-2009 02:12:11 // 16265
Azért a 156-nak van néhány év előnye, nem? :))
De tényleg sokat javult a dolog, mert a Grandéba olyan kuss van, hogy tényleg csak a szelet hallani. Mondjuk engem nem zavart a 147es hangja se. :))
Egy komoly baja van csak a dízelnek, hogy tankoláskor nagyon büdös van...
De tényleg sokat javult a dolog, mert a Grandéba olyan kuss van, hogy tényleg csak a szelet hallani. Mondjuk engem nem zavart a 147es hangja se. :))
Egy komoly baja van csak a dízelnek, hogy tankoláskor nagyon büdös van...
GTPeti13-12-2009 23:48:59 // 16264
"ha véletlenül vmi matt at egész szívattyú rendszert cserélni kellene"
Hmm... Nem emlékszem, hogy bárki amorés is cserélt(etett) volna szivattyút... Még csak injektorokat sem. (kopp-kopp-kopp)
Ha meg cserélni kell, veszel egy bontottat (max 100e), vagy megjavíttatod a rosszat. (Még Mo-n is vannak erre specializálódott cégek.)
Hmm... Nem emlékszem, hogy bárki amorés is cserélt(etett) volna szivattyút... Még csak injektorokat sem. (kopp-kopp-kopp)
Ha meg cserélni kell, veszel egy bontottat (max 100e), vagy megjavíttatod a rosszat. (Még Mo-n is vannak erre specializálódott cégek.)
Satti13-12-2009 22:05:58 // 16263
Akkor rosszul tűnt. :-))
Nem kell ezt ennyire komolyan venni, ezek csak autók. :-))
Nem kell ezt ennyire komolyan venni, ezek csak autók. :-))
Whiteskull13-12-2009 22:01:07 // 16262
Ne légy már ilyen érzékeny! :)))))
Inkább gyúrjunk! :))))
Inkább gyúrjunk! :))))
GEORGE13-12-2009 21:59:51 // 16261
Ettől függetlenül számomra diesel fikázásnak tűnt :-)))))
Azért is írtam, hogy ettől a szivattyútól vannak lényegesen drágább részegységek egy autóban.........
Azért is írtam, hogy ettől a szivattyútól vannak lényegesen drágább részegységek egy autóban.........
Whiteskull13-12-2009 21:59:14 // 16260
Pontosan ezért örülök neki, mivel olyant választottam, amit még felérek. :)))))
Bár hozzáteszem, hogy a xenon az biztosan jobb az enyémnél. :))))
Bár hozzáteszem, hogy a xenon az biztosan jobb az enyémnél. :))))
GEORGE13-12-2009 21:57:13 // 16259
Örülj is neki! :-)
Azt csak zárójelben jegyzem meg, hogy a Sprint első lámpái kicsit másabbak mint a szóban forgó xenon lámpatest :-)))
Azt csak zárójelben jegyzem meg, hogy a Sprint első lámpái kicsit másabbak mint a szóban forgó xenon lámpatest :-)))
Satti13-12-2009 21:51:51 // 16258
Nem szándékoztam semmit sem nyagyítani, tőlem kerülhet akármennyibe, csak annyit állapítottam meg, hogy nem kevés összeg, főleg a mai világban és persze, ha véletlenül vmi matt at egész szívattyú rendszert cserélni kellene, akkor az nem jön ki "rongyos" 300 ezerből, de ez már egy másik dolog. Egyszóval eszem ágában sincs felnagyítani, ez ennyi és kész. :-)
Kazes☻13-12-2009 21:50:54 // 16257
Tecccetős. :) Jöhetne az F1-be. :)))
Whiteskull13-12-2009 21:45:11 // 16256
Ilyenkor örülök, hogy a sprintbe 8000-ért megvettem mind a 4 lámpát. :)))) Ja, és újban. :))))
GEORGE13-12-2009 21:43:10 // 16255
Nézd koma, amíg ilyen jól teljesít a 2,4 mjet lesz@rom ha 300ezer hozzá egy szivattyú.
Főleg úgy nem érdekes, hogy abszolút nem hibásodik meg ez az alkatrész..........
ha meg behal hát behal, kap másikat.
Miért nagyítod ennyire, hogy a nagynyomású szivattyú 300ezres ára "hűűű" de drága??
Ha a benzines 156-be gyári xenon lámpát kell venni az drágább mint a szivattyú.
De ha a 166-ba kell venned egy darab bixenon lámpát, akkor lehet már majd nem 2db nagynyomásút tudnál venni......
Pesze nem azt mondom, hogy 300ezer az aprópénz, csak azt mondom, hogy messze nem olyan drága egység az autóban található más dolgokhoz képest....
Főleg úgy nem érdekes, hogy abszolút nem hibásodik meg ez az alkatrész..........
ha meg behal hát behal, kap másikat.
Miért nagyítod ennyire, hogy a nagynyomású szivattyú 300ezres ára "hűűű" de drága??
Ha a benzines 156-be gyári xenon lámpát kell venni az drágább mint a szivattyú.
De ha a 166-ba kell venned egy darab bixenon lámpát, akkor lehet már majd nem 2db nagynyomásút tudnál venni......
Pesze nem azt mondom, hogy 300ezer az aprópénz, csak azt mondom, hogy messze nem olyan drága egység az autóban található más dolgokhoz képest....
GTPeti13-12-2009 21:39:17 // 16254
Mármint potméterből? Vagy Marisból? :))
(Tudom, potiból. Mondjuk 10ezerből olyan optikai elven működő cuccot lehet[ne] összedobni redundáns elektronikával, hogy az autó már rég szétporladt, az meg még mindig ad. :) Ehhez képest a gyár pár€-ért szállítottat adja el 600€-ért. Ügyes.)
(Tudom, potiból. Mondjuk 10ezerből olyan optikai elven működő cuccot lehet[ne] összedobni redundáns elektronikával, hogy az autó már rég szétporladt, az meg még mindig ad. :) Ehhez képest a gyár pár€-ért szállítottat adja el 600€-ért. Ügyes.)
GEORGE13-12-2009 21:37:29 // 16253
A dieselt is fel lehet újítani 300ezerből.......Igaz turbó nélkül.
Egy Turbó benzinest is 300ezer felett újítanak fel....
A 2005-ös 156-hoz 343ezer egy xenon lámpa, mi ehhez képest a 300ezer forintos nagynyomású szivattyú?
vagy a Mareába 45ezer az 5. ajtó kilincse!!!!
Ez csak egy szaros kilincs.......
vagy a gázpedál potméter 162ezerért???
Ezek tükrébe abszolut nem drága egy nagynyomású szivattyú....
Egy Turbó benzinest is 300ezer felett újítanak fel....
A 2005-ös 156-hoz 343ezer egy xenon lámpa, mi ehhez képest a 300ezer forintos nagynyomású szivattyú?
vagy a Mareába 45ezer az 5. ajtó kilincse!!!!
Ez csak egy szaros kilincs.......
vagy a gázpedál potméter 162ezerért???
Ezek tükrébe abszolut nem drága egy nagynyomású szivattyú....
Satti13-12-2009 21:36:49 // 16252
Nem régen vett tőlem egy ismerős 2 egészen normáls autót 400 ezerért, a kettő került ennyibe. :-) Egy Ford Escort 1.4 '87-es és egy Renault Express 1.9D '95-ös. :-)
Whiteskull13-12-2009 21:35:12 // 16251
Ebből is látszik, hogy az emberek teljesen másképp gondolkodnak az autóra való kiadásokról. :)))))
GEORGE13-12-2009 21:32:58 // 16250
nehéz dolog, de lehet venni ennyiért autót is.....
De ha egy 3millás vételárhoz nézed a 300ezret akkor az már messze nem olyan vészes kiadás...
De pl a mostani koccanásom eredménye a jobbos lámpa cseréje. 343.000 Ft az ára.
Ez csak egy xenonlámpa, ehhez képest egy nagynyomású szivattyú már nem is drága....
De ha egy 3millás vételárhoz nézed a 300ezret akkor az már messze nem olyan vészes kiadás...
De pl a mostani koccanásom eredménye a jobbos lámpa cseréje. 343.000 Ft az ára.
Ez csak egy xenonlámpa, ehhez képest egy nagynyomású szivattyú már nem is drága....
Satti13-12-2009 21:32:35 // 16249
Azért 300 ezer Ft nem kis pénz, pláne manapság. Az autós példánál maradva annyiból egy benzines motort teljesen fel lehet újítani, de sok egyéb jelentős dologra is fel lehet használni.
Whiteskull13-12-2009 21:30:55 // 16248
Azért ilyenből jó állapotú bontottat könnyebben találni. :)))))))))
GEORGE13-12-2009 21:30:33 // 16247
Sajnos ez az ára a marisba ennek a kütyünek:-(
Hál istennek nem kellett megvennem, mert csak kontakt hibája volt.....
Hál istennek nem kellett megvennem, mert csak kontakt hibája volt.....
GTPeti13-12-2009 21:25:54 // 16246
162ezerért elég drága egy potméter...
Whiteskull13-12-2009 21:24:12 // 16245
Nos ennyi pénzekért már autót is lehet venni.:)))))
GTPeti13-12-2009 21:23:07 // 16244
Mert benzines. Nagyon spórolós a srác (tényleg nem dőzsöl), akkor azonnal gázon járna az esze. Szóval akkor inkább vegyen csak dízelt. Mondtam neki, hogy a Fiat dízelek amúgyis kimennek a világból, tehát lehet velük hosszútávra tervezni. A Mondeo-k, amiket nézeget 90 lóerős erőgépek...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
638
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?