Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Kau24-06-2010 21:10:35 // 17643
Gyönyörű.
Magyar formatervezésű autó milliárdosoknak. :-O
tipoatti22-06-2010 17:13:53 // 17642
Egy G Astra kombihoz képest pl. gyönyörű! ;)
Buksi22-06-2010 16:55:51 // 17641
Ez az, amikor megcsukták az olasz jardok szegény Lambot! :-/
Kazes☻22-06-2010 14:49:53 // 17640
Látod?! :)
Béci Ɨ|ѯ22-06-2010 14:07:52 // 17639
Most ez mi ez? :)
Kazes☻22-06-2010 14:05:06 // 17638
Kazes☻22-06-2010 13:55:48 // 17637

Hoppá! :)
Buksi22-06-2010 03:46:41 // 17636
Komoly kis dög! :-/
GEORGE21-06-2010 19:33:02 // 17635
Szerintem a MiTo nagyobb, ráadásul az 'csak" 8,2s alatt van 100-on.

A multiair 1,4 TBi az már 170 paripa és 7,5 100-ra.....



Fiat 500 az ami ennek a micsunak ellenfele méretben is és menetben is :-)
Béci Ɨ|ѯ21-06-2010 19:27:43 // 17634
A MiTo 1.4 155 LE az mi? Egyébként ez a kis gyösz tényleg nagyon megy...
GEORGE21-06-2010 19:25:28 // 17633
Kollégák, vigyázzatok evvel a kis "szutyokkal" mert komoly meglepiket tud okozni.
Az Alfáéknál miért nincs ilyen????

. Mitsubishi Colt Ralliart 1.5 T 150 paci

100 km/órára 7,6 s alatt sprintel, 210 km/óránál ér véget a száguldás.
GTPeti20-06-2010 05:56:21 // 17632
Itt egy jobb kép róla. Egy ekkora kasztni és a küllős kerekek érdekes párosítás... :)
GTPeti20-06-2010 05:51:14 // 17631
Ma Zürichben, a repülőtéren jártam és ezt az autót láttam:



Érdekes jelenség. Végre nem az "elcsépelt" Lincoln.
GEORGE18-06-2010 17:46:05 // 17630
Szerintem sem csúnya, de az 5 ajtós verziója már valóban jó néz ki.
Liquid18-06-2010 17:10:02 // 17629
dehogynem, 6db-ot tesznek bele :)
WarbiRunner (Gyuri)18-06-2010 17:03:43 // 17628
Hááát...de legalábbis nem szép..és semmiképp nem fiatalos és végképp nem lendületes. Ahol a 156 sw az etalon..ott ez labdába sem rúg. A sima 5 ajtós szebb, már amennyire ezek a mai autók szépek. Iszonyúan zavaró számomra az ormótlan első túlnyúlása és iszonyat magas orra az új autóknak. Oldalról rendesen pocsék szinte mind..
Satti18-06-2010 13:00:57 // 17627
Egyáltalán nem rossz, főleg az eddig megszokott Astrákhoz képest. :-)
GTPeti18-06-2010 12:27:24 // 17626
De ugye ezt nem az előző hsz-ben említett 599-be teszik? :)
Kazes☻17-06-2010 11:45:18 // 17624
Blade17-06-2010 11:24:22 // 17623
Hát eléggé az...tiszta ódi..fujjj
GTPeti16-06-2010 19:11:27 // 17622
Ez csúnya? Szerintem nem. Ja tudom... germanizálódok. :))
Erhard 242 (Pure Energy)15-06-2010 11:07:52 // 17621
nem kell félni a DPF-től nálam sem az volt a baj...
GEORGE15-06-2010 10:41:15 // 17619
Már lassan 2 éve, hogy 210 lovasok a 2,4 jtdm 20V-k :-)
GTPeti14-06-2010 23:11:54 // 17618
Állítólag nagyon szépen viszi a Tibi a 159-et is. Bár én olyat csak akkor vennék, ha nagyon felvetne a pénz. Amíg nem, addig dízelem lesz. (Kivétel: cégautó. Bár ehhez csoda kéne.. :)
WarbiRunner (Gyuri)14-06-2010 23:09:30 // 17617
És azért érdekel az 1.8tbi is...nem lehet az olyan rossz :-) ha lesz pénzem benzinre, akkor inkább bevállalnám, mint bármelyik m-jetet, továbbra is fillérbuszásnak gondolom a 10 millás verdát dízelmotorral (persze újonnan értve). De ez magánvélemény, sok előnye van a dízelségnek.
WarbiRunner (Gyuri)14-06-2010 23:06:00 // 17616
MÉg az is lehet. Lehet kicsit túlzóan is fogalmaztam, mert valójában a 156-ban próbált M-jetek teteszettek. A 159-ben ugyanaz nem, Toyota, VW nagyon nem. Egy Bömös dízelt
kiprószálnék...
GTPeti14-06-2010 22:56:54 // 17615
Sose? Kiíratod oszt jó napot...
WarbiRunner (Gyuri)14-06-2010 22:47:16 // 17614
Sose vennék részecskeszűrőst...sőt az enyémnél modernebb dízelek nem szimpatikusak. Sajna a túrós benyások se. Egyszerűen sz@rban leszek, ha kihullik egyszer alólam az öreg trkator :-)
TSiga ( I am the TSIG)14-06-2010 22:36:53 // 17613
Most elteszem magam holnapra. Jó éjt mindenkinek!!!
TSiga ( I am the TSIG)14-06-2010 22:31:12 // 17612
Nehezebbnek nehezebb, de a 159-et a formája miatt venném. A motor másodlagos lenne. Az álom persze nem valósult meg. Ez ugye a 159 GTA.
GTPeti14-06-2010 22:29:00 // 17611
SZVSZ az 1.9 16V 156-ba tökéletes kompromisszum (mivel kicsit megpiszkálva a 8V-sem rossz), 159-be viszont kevés. Az sokkal nehezebb.
TSiga ( I am the TSIG)14-06-2010 22:27:06 // 17610
Gazdaságosság miatt vennék 1.9-et. A kettőnégy már nagyobb köbcenti, nagyobb biztosítással. (Persze, ha lassú járműnek - traktornak - vizsgáztatod:-DD)

Viszont a 2.4 200LE jól hangzik. :-DDD
Liquid14-06-2010 22:25:00 // 17609
erősen alulmotorizált szerintem, de ettől még lehet jó
GTPeti14-06-2010 22:23:48 // 17608
Nekem mondjuk eszembe nem jutnak 159-ből egykilencest venni. Kizárólag kettőnégyet.
Liquid14-06-2010 22:23:40 // 17607
asszem én is így teszek, csak nekem 1 hengerrel kevesebb van és az enyém TurboSpark :D
Liquid14-06-2010 22:22:53 // 17606
citromos sör? ajaj, akkor már inkább ne sört igyál szerintem :)
GEORGE14-06-2010 22:22:18 // 17605
Nehéz ügy ez......de míg eldöntik az okosok, addig élvezem a jó kis 5 hengeres SportDieselem :-)))
TSiga ( I am the TSIG)14-06-2010 22:21:59 // 17604
Mondtam, hogy elfogadnék egy 159 1.9 JTD-t.
TSiga ( I am the TSIG)14-06-2010 22:19:05 // 17603
Én gyakorlatilag most szombat óta megdupláztam az életemben elfogyasztott alkohol mennyiségét. Utálom a sört, de a Gösser Zitrone nagyon bejön. Főleg dög melegben esik jól. és nem is olyan keserű. Pont olyan, mint a tonic citrommal. :-D
Liquid14-06-2010 22:18:39 // 17602
Lassan fel kell ébredni és rájönni, hogy vége a komoly benyás motoroknak....nincs, "vége, ennyi volt....."

inkább úgy fogalmaznék, hogy eddig több tonna 500EUR-ost döntöttek a dízelek fejlesztésébe, ennek meg is van az eredménye, valóban jók, erősek, gazdaságosak, DE a környezetkímélésben már nem vagyok ennyire biztos, max. nem látszik...

Viszont ha eccer véget ér a dízeltrendiség, és ugyanannyi tonna EUR-t betolnak a benzinfejlesztésbe (ami már el is kezdődött valamelyest, lásd. tibi) akkor majd meglátjuk, persze lehet hogy akkor is kormos lesz a jövő... ki tudja :)

alapvetően az idióta, álszent és a valósággal köszönőviszonyban sem lévő CO és fogyasztási normák miatt megy a jelenlegi fejlesztés, mert lehet hogy ideális esetben (főleg ha a comp. érzékeli, hogy éppen hivatalos mérés van) qrva alacsony a kibocsátás, de amint normális közlekedésben vesz részt egyből más a szitu.
ez minden mai autóra igaz
GTPeti14-06-2010 22:18:16 // 17601
Pedig f@sza dolog egy dízel Alfa. Mert igenis Alfa. És emiatt éppenhogy nem olyan, mint az egyéb traktorok. Állítom Giovanni sokkal érzékenyebb a hangra és egyéb fontos "hangulatmeghatározó tényezőkre" mint "más népek". Menet közben fel sem tűnik, nincs semmi kerregés már egy tíz évvel ezelőtti 156 (, stb.)-ben sem.
GEORGE14-06-2010 22:17:07 // 17600
Ez rendesen odaverte a Porschét :-)
GEORGE14-06-2010 22:15:31 // 17599
:-) nem szeretem a sört....inkább egy kis vörös szőlőlé :-)
TSiga ( I am the TSIG)14-06-2010 22:14:48 // 17598
Akár benzinest hajtasz, akár dízelt, tedd azt, amit én is.

SÖRÖZZ!
TSiga ( I am the TSIG)14-06-2010 22:04:16 // 17595
Megtagadom a választ, mert az rám nézve terhelő lehet. :-P
GEORGE14-06-2010 22:00:36 // 17594
Akkor is egyetértesz, ha az diesel lesz?? :-))))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.