Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Satti02-09-2011 16:43:32 // 19693
Ez egy offos verdák fórum, tehát értsd, ide bármilyen autót be lehet tenni, erre való, akit érdekel esetleg és nem teljesen fanatikusan elvakult Alfafanatikus, az esetleg megnéz 1-2 szintén jó autót más más autógyártóktól, elmondja a normális véleményét és nem feltétlenül azonnal eredendően csak fikázza azt amit éppen lát, csak azért, mert nem Alfa.
satya02-09-2011 15:36:39 // 19692
mazda 6, pözsó orral, ódi lámpával. nem a legjobb kombó. hogy jó-e azt nem tom, majd ha több ezer darab hiba nélkül lefut 3-400000 km-t akkor vitatkozhatunk róla.addig szerintem a tetszik. nem tetsziken lehet csak vitatkozni. :) én semmi újat vagy forradalmit nem látok benne, pont olyan mint egy 8-10 éves mazda formaterv. semmi több. vagy ford, vagy toyota, ....... :)
Vinnie02-09-2011 15:34:03 // 19691
Hát mondjuk, hogy ez itt az "Off-os verdák, tapasztalatok..." topic. Erre való, nem? Esetleg tévedek?
Blade02-09-2011 15:25:25 // 19690
Akkor másképp fogalmazok. Illetve TarP nagyon jól megfogalmazta már...
"Nem akarok a lelkedbe gázolni, de mit keres ez itt ezen a fórumoldalon???
Tárkonyos anyadisznó csöcse ajját szívesebben nézegetném, mint ezt a Dácsija szarbojlert!"
Persze dácsija helyett hjundáit érts:))))
"Nem akarok a lelkedbe gázolni, de mit keres ez itt ezen a fórumoldalon???
Tárkonyos anyadisznó csöcse ajját szívesebben nézegetném, mint ezt a Dácsija szarbojlert!"
Persze dácsija helyett hjundáit érts:))))
tipoatti02-09-2011 15:04:18 // 19689
Nos, Koreában is nagyon messzire jutottak a Daewoo Racer-től... Az új verdáikra valóban oda lehet figyelni.
Satti02-09-2011 14:54:06 // 19688
Senki nem mondta, hogy gyönyörű, egyszerűen csak jó....., bár ugye ízlések és pofonok.....
Blade02-09-2011 12:30:24 // 19687
Úgy értem a cápán lekopott tükörre:)
Blade02-09-2011 12:29:22 // 19686
Pont ezt a videót akartam belinkelni:) Rettenet...
Az én Alfámon hibátlan az eredeti embléma, viszont a cápa 530d-én tükörfényes..:)
Az én Alfámon hibátlan az eredeti embléma, viszont a cápa 530d-én tükörfényes..:)
Satti01-09-2011 09:44:58 // 19684
Marklar15501-09-2011 09:34:48 // 19683
TC
Hmmm, s van ilyen? Mert a régiek sem 100asok. :(
"Van olyan új Alfa, aminek az emblémáján megmarad a festék?"
Hmmm, s van ilyen? Mert a régiek sem 100asok. :(
"Van olyan új Alfa, aminek az emblémáján megmarad a festék?"
Marklar15531-08-2011 08:45:57 // 19682
De semmi bu...ás. : -)))
Buksi31-08-2011 05:08:30 // 19681
Elsiklottam felett, bocsi! :-D
NA csak találkozzunk egyszer! :-DD
NA csak találkozzunk egyszer! :-DD
Buksi31-08-2011 05:07:49 // 19680
Majd csak figyeld! Folyik még majd a nyálunk! :-DD
GTPeti30-08-2011 23:05:09 // 19679
A 19672-re már nem is reagálsz? :))
Marklar15530-08-2011 22:35:07 // 19678
Nyúl belevágni... :)))
Buksi30-08-2011 01:02:18 // 19677
Ne játszadozz a gondolatokkal, hanem vágjál bele! ;-))
Marklar15529-08-2011 15:43:06 // 19676
Ez jó. Akkor meg is vehetnéd valamelyik 155-m:)))
2,0 8V 250e
2,0 16V 360e
vagy akár kerekek nélkül az 1,6 16V ideális átépítési/névre vételezési donor... :)
60e ;)
2,0 8V 250e
2,0 16V 360e
vagy akár kerekek nélkül az 1,6 16V ideális átépítési/névre vételezési donor... :)
60e ;)
GTPeti27-08-2011 11:51:49 // 19675
GTPeti27-08-2011 11:41:34 // 19674
satya26-08-2011 21:56:03 // 19673
több is a gond velük, személyes (céges) tapasztalat. a Volvo d5 nagyon jó motor, de a többi része nem bír ki 100 e km-t sem. sapka szar a volvo. ott laktam évekig az ivanicstól pár utcára, nagyon sokat jártak arra az autómentősök jellemzően s80 xc 70-90-el. csak nagyon kis részük volt törött a többi széthullott. a mi cégesünkbe xc 70 d5 a legerősebb mocival. cseréltek hajtásláncot, pedig hikomat volt. nem hinném hogy a technikán a kinaiak változtattak volna. az már más tészta hogy szvsz meg randa is. utoljára a v40-v70 tetszett. de a v40 vagy renyó, vagy micu de leginkább e kettő keveréke. a volvo csak a motort adja, az nem is rossz, de a többi mond valami kukából jött cucc,
GTPeti26-08-2011 21:09:23 // 19672
Ugyanmár, Buksié fotosoppolt. Valóságban bemattult zöld és 13as kerekek vannak rajta. :))
WarbiRunner (Gyuri)26-08-2011 10:50:35 // 19671
Hasonlón gondolkodunk :-)
A piros változat amit mondassz, 5 küllős alufelnikkel, selymfényű tükörházzal az az R-design (asszem más szín is van belőle, de a mobile.de-n szinte csak pirosak) felszereltség, nekem is az tetszik nagyon. D5 motorral egy 1-2 éves darab vagy 6-7 évre megoldaná az autó kérdést. És az a fájó, hogy tényleg nem tudok egy Alfát sem mellé tenni, hogy na nézzük melyik legyen...
Kingának meg veszek valami keveset futott szép kis Alfát.
A piros változat amit mondassz, 5 küllős alufelnikkel, selymfényű tükörházzal az az R-design (asszem más szín is van belőle, de a mobile.de-n szinte csak pirosak) felszereltség, nekem is az tetszik nagyon. D5 motorral egy 1-2 éves darab vagy 6-7 évre megoldaná az autó kérdést. És az a fájó, hogy tényleg nem tudok egy Alfát sem mellé tenni, hogy na nézzük melyik legyen...
Kingának meg veszek valami keveset futott szép kis Alfát.
GEORGE26-08-2011 00:14:16 // 19670
Az S60 nekem is bejön. A minap láttam egy tűz pirosat selyem króm tükörházakkal és fekete tetővel, egyből az Alfa Black Line kinézet jutott az eszembe :-)
Szóval Alfa ide Alfa oda az S60 nagyon jó kis verda, főleg úgy, hogy van motorválaszték amikkel jobban szaladnak mint az Alfáink :-(
Eljátszottam már a gondolattal, hogy reszelek egy 145-öt vagy 155 magamnak találkozókra járni, hobbi autónak. Nagyon rendbe tenném mint pl Falcok a 145 vagy Buksi a 155-öt és a mindennapokra egy S60......valamelyik jobb mocival.......
Szóval Alfa ide Alfa oda az S60 nagyon jó kis verda, főleg úgy, hogy van motorválaszték amikkel jobban szaladnak mint az Alfáink :-(
Eljátszottam már a gondolattal, hogy reszelek egy 145-öt vagy 155 magamnak találkozókra járni, hobbi autónak. Nagyon rendbe tenném mint pl Falcok a 145 vagy Buksi a 155-öt és a mindennapokra egy S60......valamelyik jobb mocival.......
WarbiRunner (Gyuri)25-08-2011 20:54:47 // 19669
Így van, viszont az érem másik oldala tényleg az, hogy nincs normális alkatrész utánpótlás. Ami gyári benne az tényleg sokáig bírja, de ami egyszer cserélve volt, az fele időtartam, vagy kevesebb. És egyre gyűlnek az ilyen alkatrészek az öreg autókban. Én is tervezem, hogy újítok jövőre, csak még nem tudom mi lesz. Egy Alfa biztos marad. vagy a mostani, vagy befiatalítom egy gyáribb 146-ra ha még létezik ilyen. Évente 5e-re második autóként örök darab lesz.
Most ami borzasztóan tetszik, ha már off-os topic, az az S60 (asszem már említettem :-)). Még túl új, kicsit drágák, de a D5 dupla turboval nem tűnik hülyeségnek. A menetteljesítményi is határozott előrelépést mutatnának a mostanihoz képest, elég ütős az a 7,8-as 100-as sprint idő. Állítólag jó gázreakciójú, pörgős dízel és még jól is fogyaszt. Kérdés mi a valóság, meg milyen hozzá a futómű. Nomeg hova áll be az ára majd a kb 50e-t futott 1-2 éves daraboknak. Vagy várok még egy évet :-) Amit még nem tudok, hogy hogyan nyílik a csomagtere. Üveggel együtt, vagy csak a lemez? NIncs valakinek ilyen fotója?
Most ami borzasztóan tetszik, ha már off-os topic, az az S60 (asszem már említettem :-)). Még túl új, kicsit drágák, de a D5 dupla turboval nem tűnik hülyeségnek. A menetteljesítményi is határozott előrelépést mutatnának a mostanihoz képest, elég ütős az a 7,8-as 100-as sprint idő. Állítólag jó gázreakciójú, pörgős dízel és még jól is fogyaszt. Kérdés mi a valóság, meg milyen hozzá a futómű. Nomeg hova áll be az ára majd a kb 50e-t futott 1-2 éves daraboknak. Vagy várok még egy évet :-) Amit még nem tudok, hogy hogyan nyílik a csomagtere. Üveggel együtt, vagy csak a lemez? NIncs valakinek ilyen fotója?
GTPeti25-08-2011 20:37:56 // 19668
Nincs mit tenni: Meg kell becsülnünk az öregecske vasainkat. Főleg, hogy még mosolyt is csalnak az arcunkra. :)
WarbiRunner (Gyuri)25-08-2011 20:33:07 // 19667
Még ha sántít is a példa, pont tegnap klímatöltéskor mondott egy hasonló véleményt az autószerelő. A régi autó is meghibásodik persze,főleg miután megszabadul a gyári alkatrészeitől és silány utángyártott (gyaári minőség!) kerül bele. Az autóalkatrészek élettartamát én jelentősen csökkenni látom. Az én generátorom elfutott eddig 320e km-t, a Seaté szűk 80-nál szétrepül? A gyári vízpumpát az enyémből 220e-nél bányásztuk le, a Fordé 90 alatt széthullik. Ez csak családon belül amit tapasztalok. A trasnszferesek 1.6 hdi fókája 220e-nél motorcserés úgy, hogy autópályán ingáznak GPS nyomkövetéssel, tehát betartva a 130-at. Lehet ez statisztikai jelleggel is értelmezni, hogy többől több hullik, de én csak azt látom, hogy az elhullás aránya is növekszik...
Kompressz úr25-08-2011 17:50:47 // 19666
Mint reáltudományokban jártas ember (mármint Te, nem én) nem gondolod, hogy már csak a statisztikai valószínűség okán (mivel azért nem a bontószökevények adják az autópark gerincét, legalább is nem azokat adták 0 %-os hitelre...) kicsit (nagyon?) sántít a példád a megfőtt autókkal kapcsolatban?
Józan ésszel nehezen tudom elfogadni azt az érvelésedet, hogy a régi autó nem hibásodik meg, az új autó meg igen...
Ettől még lehet a szerelem vak :-D
Józan ésszel nehezen tudom elfogadni azt az érvelésedet, hogy a régi autó nem hibásodik meg, az új autó meg igen...
Ettől még lehet a szerelem vak :-D
ystuc25-08-2011 15:17:43 // 19665
Ezt sosem lehet előre tudni, mindig csak egy adott szituációban derülhet ki. Egy erős autóval lehet lassan menni, de egy gyengének nagyobbak a korlátai. De azt hiszem, hogy ez már egy másik topic témája. :-)
ystuc25-08-2011 15:06:39 // 19664
Hogy ki milyen kis köbcentis autót használ megelégedéssel, az nem az én dolgom. Nekem azok sem kellenének... :-)
Amit írtam, tartom, én így éltem meg a Freemont-ot. Nem mondom, hogy szar, leírtam, hogy mit találtam pozitívumként. De nekem nem kéne, már csak azért sem, mert szerintem egy ekkora dögre csak akkor lenne szükségem, ha lenne 3-4 gyerekem. :-)
Amit írtam, tartom, én így éltem meg a Freemont-ot. Nem mondom, hogy szar, leírtam, hogy mit találtam pozitívumként. De nekem nem kéne, már csak azért sem, mert szerintem egy ekkora dögre csak akkor lenne szükségem, ha lenne 3-4 gyerekem. :-)
WarbiRunner (Gyuri)25-08-2011 14:30:42 // 19663
Hogy csak egy nagyon off példát nézzünk, fater munkaautója egy 2001-es Ford Focus volt évekig, majdnem 500e km volt benne, amikor kiszállt abból az üzleből tavaly. Soha sem állt meg alattuk, komoly problémája sem volt igazán. Fék, olaj, szűrők, gumik, néha vezérléscsere. Nemrég kellett megszimeringezni a szelepszárakat.
Apám saját autója egy 2007-es Focus, gondolván hogy milyen jók és strapabírók. Nincs benne 100e, és egyszer már eltört a kuplungpedál szerkezet, valamint Görögországban váratlanul elszállt a vízpumpa.
Tudnám még említeni az após 2006-os Alteáját, ami valamivel 80e km előtt szétszórta a generátorcsapágy golyóit a motortérben. Nem mellesleg milliószor programozták már, ennek ellenére hideg reggeleken csak másodjára indul és borzasztóan füstöl. Kell nekem modern autó??? :-)
Amikor jövök haza 35 fokban és meglepő, de az egy szegény 1.1-es Trabin kívül az összes megfőtt autó néhány éves. C4-es, Focus, Astra stb. A régi bontószökevény tragacsok meg csak húzzák az igát. BIztos az én öreg tragacsom is feladja előbb utóbb, kicsit bennem is van a hitetlenkedés, hogy meddig bírja ez még, de egyelőre én 100% bizalommal ülök be az oldtimerembe.
Apám saját autója egy 2007-es Focus, gondolván hogy milyen jók és strapabírók. Nincs benne 100e, és egyszer már eltört a kuplungpedál szerkezet, valamint Görögországban váratlanul elszállt a vízpumpa.
Tudnám még említeni az após 2006-os Alteáját, ami valamivel 80e km előtt szétszórta a generátorcsapágy golyóit a motortérben. Nem mellesleg milliószor programozták már, ennek ellenére hideg reggeleken csak másodjára indul és borzasztóan füstöl. Kell nekem modern autó??? :-)
Amikor jövök haza 35 fokban és meglepő, de az egy szegény 1.1-es Trabin kívül az összes megfőtt autó néhány éves. C4-es, Focus, Astra stb. A régi bontószökevény tragacsok meg csak húzzák az igát. BIztos az én öreg tragacsom is feladja előbb utóbb, kicsit bennem is van a hitetlenkedés, hogy meddig bírja ez még, de egyelőre én 100% bizalommal ülök be az oldtimerembe.
WarbiRunner (Gyuri)25-08-2011 14:18:37 // 19662
Hát ez van, ami nem megy, nem erőltetem, ezek a modern autók nem kommunikálnak veled amikor vezeted őket :-)) Illeteve az info panelen próbálják kijelezni azt amit az "oldtimerek" a pedálokon, kormányon és a hangjukkal menetközben elmesélnek. Én lemaradtam a 2000 körüli gyártmányoknál legyen szó Alfáról, vagy off verdáról.
Kompressz úr24-08-2011 22:49:14 // 19661
Me' meg kellene tanulni má' vezetni is rendes autót, nem csak olditmert :)
WarbiRunner (Gyuri)24-08-2011 21:29:31 // 19660
Nem e? A 159 1.9m-jtd kb ugyanezt csinálta, csak még gázadással is...
GEORGE22-08-2011 15:26:55 // 19659
Ez most komoly kérdés volt?
Esetleg a motorok típusa miatt ( benzin / diesel) Nm eltérések terén, váltókiosztás terén is körbe kell nézned és akkor semmi meglepőt nem fogsz találni abban, hogy a Freemont fürgébben ugrik 100-ra és tudja azt a dinamikát amit ezen kisebb motoros Alfák.
Jó pár Alfa-Fiat lassabban gyorsul mint a Freemont, de ez nem baj.
Ezen verziókat nem is a versenypályára tervezték.
Esetleg a motorok típusa miatt ( benzin / diesel) Nm eltérések terén, váltókiosztás terén is körbe kell nézned és akkor semmi meglepőt nem fogsz találni abban, hogy a Freemont fürgébben ugrik 100-ra és tudja azt a dinamikát amit ezen kisebb motoros Alfák.
Jó pár Alfa-Fiat lassabban gyorsul mint a Freemont, de ez nem baj.
Ezen verziókat nem is a versenypályára tervezték.
Erhard 242 (Pure Energy)22-08-2011 08:11:10 // 19658
jah és a captivára vissza térve a legdurvább az volt hogy elindulásnál ha csak felengedted a kuplungot simán lefulladt az autó gáz nélkül ilyen dejzellel még nem találkoztam
Erhard 242 (Pure Energy)22-08-2011 08:08:52 // 19657
a fizikát a marketingesek sem tudják megkefélni :)
freemont 2,2T 170le
alfa 1.9jtd 1,3T 115le
alfa 156 1.6TS 1,2T 120Le
mitől menne úgy egy Freemont mint bármelyik alatta lévő autó?
freemont 2,2T 170le
alfa 1.9jtd 1,3T 115le
alfa 156 1.6TS 1,2T 120Le
mitől menne úgy egy Freemont mint bármelyik alatta lévő autó?
vm22-08-2011 01:17:15 // 19656
Lusta voltam, de megírtad helyettem ;-)
A lényeg, nem kell a lóerőket túlságosan fetisizálni.
Nem áll azért ez meg, ha beletesz az ember egy medicinlabdát ;-)
A lényeg, nem kell a lóerőket túlságosan fetisizálni.
Nem áll azért ez meg, ha beletesz az ember egy medicinlabdát ;-)
Marklar15521-08-2011 23:11:03 // 19655
Képek alapján eddig is tetszett...
Grando21-08-2011 22:26:51 // 19654
Kéne rajta reszelni rendesen, az biztos. :)))
GEORGE21-08-2011 22:24:42 // 19653
Én is vezettem.... szerintem elég jól autózható, 3.000-nél eldobálgatva a fokozatokat és kb 1/3-ra lenyomott gázpedállal elhitette, hogy jóval erősebb mint valójában.
Aztán mikor a pályára értem és "elküldtem" már nem tudott komolyat villantani.
De egy ilyen szabadidő, vagy nevezzük "mindenes kombinak" nem az a szerepe, hogy a zöldre váltó lámpától a következőig ne tudja megelőzni senki se.
Bele se merek gondolni, hogy mit tud fullra megpakolva.
Szerintem itt egy kis túlzásba esel, vagy inkább úgy írom, hogy azt sugallod az olvasónak, hogyha 5-en ülnek benne, meg 3 utazótáska, akkor már le is fullad.
pont a diesel motor egyik előnye, hogy jól terhelhető és "kevésbé" veszi észre a többletet mint egy benzines.
De nézzünk adatokat.
A 170 lovas 2.0 JTD 16V Freemont 10.2mp alatt "ugrik" 0-100-ra.
190km/h a végsebessége. 350Nm van már 1750-es fordulattól 2500-ig és 1750-től a 4.000 fordulatig nem megy 300 alá!
A fogyasztása szerintem ennek a "dögnek" tuti meg áll 10 literből. ( a Scudom 8.8-9 L-ből megállt )
Nézzünk mellé egy személyautót, esetünkben célszerűen egy Alfát.
Egy olyat amivel nagyon sokan járnak....
Alfa 1561.6TS 16v 120 lóerős és 0-100-ra 10.5mp alatt gyorsul. Végsebessége 200km/h
Nos a 156 1.6 eleve rosszabbul gyorsul mint ez a Freemont!
Ha az 1.6-al akarsz "kilőni" egy előzésre itt sem kell csodát várni....tudom vezettem már nem is egyet.
Azt akarom magyarázni, hogy a 156 1.6-al sem tudsz komolyabbat autózni, még is széles körben elterjedt modell.
Ha ide beülnek 5-en tuti nem kell vele előzgetni, mert kelletlen helyzetekben itt sincs mihez "nyúlni" csak lendületből lehet autózni ilyenkor a 156-al.
ilyen téren azt mondom, hogy simán jó a Freemont és vállalható a minden napokban még evvel a motorral is.
De ugyan ez a helyzet a 147 1.6 105 lovas verziókkal és a jtd 8V 105 -115 lovas verziókkal megpakolva egyik sem tud semmit se villantani egy előzéskor.......még is tömegek használják megelégedéssel.
Aztán mikor a pályára értem és "elküldtem" már nem tudott komolyat villantani.
De egy ilyen szabadidő, vagy nevezzük "mindenes kombinak" nem az a szerepe, hogy a zöldre váltó lámpától a következőig ne tudja megelőzni senki se.
Bele se merek gondolni, hogy mit tud fullra megpakolva.
Szerintem itt egy kis túlzásba esel, vagy inkább úgy írom, hogy azt sugallod az olvasónak, hogyha 5-en ülnek benne, meg 3 utazótáska, akkor már le is fullad.
pont a diesel motor egyik előnye, hogy jól terhelhető és "kevésbé" veszi észre a többletet mint egy benzines.
De nézzünk adatokat.
A 170 lovas 2.0 JTD 16V Freemont 10.2mp alatt "ugrik" 0-100-ra.
190km/h a végsebessége. 350Nm van már 1750-es fordulattól 2500-ig és 1750-től a 4.000 fordulatig nem megy 300 alá!
A fogyasztása szerintem ennek a "dögnek" tuti meg áll 10 literből. ( a Scudom 8.8-9 L-ből megállt )
Nézzünk mellé egy személyautót, esetünkben célszerűen egy Alfát.
Egy olyat amivel nagyon sokan járnak....
Alfa 1561.6TS 16v 120 lóerős és 0-100-ra 10.5mp alatt gyorsul. Végsebessége 200km/h
Nos a 156 1.6 eleve rosszabbul gyorsul mint ez a Freemont!
Ha az 1.6-al akarsz "kilőni" egy előzésre itt sem kell csodát várni....tudom vezettem már nem is egyet.
Azt akarom magyarázni, hogy a 156 1.6-al sem tudsz komolyabbat autózni, még is széles körben elterjedt modell.
Ha ide beülnek 5-en tuti nem kell vele előzgetni, mert kelletlen helyzetekben itt sincs mihez "nyúlni" csak lendületből lehet autózni ilyenkor a 156-al.
ilyen téren azt mondom, hogy simán jó a Freemont és vállalható a minden napokban még evvel a motorral is.
De ugyan ez a helyzet a 147 1.6 105 lovas verziókkal és a jtd 8V 105 -115 lovas verziókkal megpakolva egyik sem tud semmit se villantani egy előzéskor.......még is tömegek használják megelégedéssel.
GTPeti21-08-2011 22:24:13 // 19652
Gondolom ebből max. porig ültetve, Bilstein futóművel lenne kanyartoleráló behemót. :)
Grando21-08-2011 22:15:42 // 19651
A pofásabb dizányok közé tartozik sztem is. Ráadásul az adatai is egészen meggyőzőek. :)))
Aztán mégse akkora truváj, mint gondolná az ember. A rövid, körforgalmakkal telepakolt elkerülő szakaszon (forgalom gyakorlatilag semmi, csak szembe 1-2 autó), teljesen eltűnt a tükörből. :DDD
Aztán mégse akkora truváj, mint gondolná az ember. A rövid, körforgalmakkal telepakolt elkerülő szakaszon (forgalom gyakorlatilag semmi, csak szembe 1-2 autó), teljesen eltűnt a tükörből. :DDD
GTPeti21-08-2011 21:59:50 // 19650
A fészlift előtti elejével nekem még tetszik is. :) Olaszos vonalakat vélek felfedezni benne. Csal ez a málészáj nem kéne rá. :)
Grando21-08-2011 21:51:09 // 19649
Szombaton hozzávetőleg a Csongrád és Szentes közötti útszakaszon, kb. 20 km-en keresztül egy ilyen divatos és drága csodaautó kellemesen mókás társaságát élvezhettem - leginkább a visszapillantó tükörben:
Mazda CX7, soros 4-hengeres, 2300 cm3 túróval, 260 ló, 1780 kiló, összkerékhajtás.
Arra lettem figyelmes, hogy Gátért elhagyva a vasúti átjáró után, vmi fáradt ládát előzve igencsak dinamikusan nyomult a sarkamban egy ilyen mazda. A megszokottól eltérően azonban egészen frissen és üdén jött velem. Persze akkor még 80-90-ről kigyorsítva épp csak 4.-be váltottam vissza. A nagyvaddal kevesen szemtelenkednek, úgyhogy gondoltam, vmi komolyabb gép lehet. Na, STR bekapcs, hadd szóljon, lássuk mit tud a doboz! A csongrádi elkerülőig még csak-csak jövögetett. Az elkerülőn viszont a körforgalmak között teszteltem az ABS-t is. Lemaradt, mint a xar. Legközelebb a Tisza hídon átkelve, közvetlenül a beláthatatlan kanyar előtti részen tűnt fel újra, amikor is beesett az általam utolért, 60-nal tötyörgő kocsisorba. Nagyon megijedhetett magától, mert később az egyenesben is már csak lapított, amikor megelőztem. :DDD
Szóval szép, divatos, erős, drága - de akkor is csak egy labilis böszme budi. :DDD
Mazda CX7, soros 4-hengeres, 2300 cm3 túróval, 260 ló, 1780 kiló, összkerékhajtás.
Arra lettem figyelmes, hogy Gátért elhagyva a vasúti átjáró után, vmi fáradt ládát előzve igencsak dinamikusan nyomult a sarkamban egy ilyen mazda. A megszokottól eltérően azonban egészen frissen és üdén jött velem. Persze akkor még 80-90-ről kigyorsítva épp csak 4.-be váltottam vissza. A nagyvaddal kevesen szemtelenkednek, úgyhogy gondoltam, vmi komolyabb gép lehet. Na, STR bekapcs, hadd szóljon, lássuk mit tud a doboz! A csongrádi elkerülőig még csak-csak jövögetett. Az elkerülőn viszont a körforgalmak között teszteltem az ABS-t is. Lemaradt, mint a xar. Legközelebb a Tisza hídon átkelve, közvetlenül a beláthatatlan kanyar előtti részen tűnt fel újra, amikor is beesett az általam utolért, 60-nal tötyörgő kocsisorba. Nagyon megijedhetett magától, mert később az egyenesben is már csak lapított, amikor megelőztem. :DDD
Szóval szép, divatos, erős, drága - de akkor is csak egy labilis böszme budi. :DDD
DeezL21-08-2011 13:10:24 // 19648
nem csak 1.3 votl olyan 1.1es motorja 128 bertone ami 79le!!!!!!
Liquid21-08-2011 11:57:43 // 19647
"De én úgy gondolom, hogy nem azért kell az erős motor az autóba, hogy mindenkit lealázzak, hanem hogy az előzéseket minden esetben be tudjam fejezni gond nélkül"
ez így igaz, csak kevesen értik meg. A kellően erős autó ad egyfajta biztonságérzetet, még akkor is ha az ember soha nem megy 100 fölé közúton
ez így igaz, csak kevesen értik meg. A kellően erős autó ad egyfajta biztonságérzetet, még akkor is ha az ember soha nem megy 100 fölé közúton
vm21-08-2011 11:42:25 // 19646
A Captiva fura egy szerzet ;-)
Egy ismerődöm is beleült, gondolom maszkulin cuccnak tartotta a nagy fekete ámerikás kamuterepjárót. Ehelyett most állandóan rajta röhögünk, mert többet megy tréleren, mint a saját kerekén ;-)
Egy ismerődöm is beleült, gondolom maszkulin cuccnak tartotta a nagy fekete ámerikás kamuterepjárót. Ehelyett most állandóan rajta röhögünk, mert többet megy tréleren, mint a saját kerekén ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2011 11:22:00 // 19645
rohadt nehéz :( meg ez egy átlag embernél 10-et eszik, nálam 12-őt enne....nem is olyan rég mentem egy Captivával hát ekkora egy fos terepjárót még nem vezettem...150 lovas dejzel chippelve ...de ez még úgy sem ment :))) a kuplung csúszott úgy hogy már gariban cserélték és 50e van benne, az ülés gusztustalan 2 irányba lehet állítani és lejt az ülőlapja, a fogyasztása 9-10L normális vezetéssel, úthibáknál döcög az egész kasztni....
vm21-08-2011 10:57:13 // 19644
Értelek, de azt azért nem hiszem, hogy ez annyira komoly biztonsági kockázatot jelentene.
Sosem volt még 150 Le-nél erősebb autóm, mégis előztem már háromszor is ;-)
Sosem volt még 150 Le-nél erősebb autóm, mégis előztem már háromszor is ;-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
543
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?