Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Marklar15501-03-2015 20:35:38 // 22843
Ügye? Még egy 155 méretű autót sem gyártanak. Jöhet most 159/166 utód. Én bajom, meg még sok emberé. De van egy 3-5 éves lyuk abban a kategóriában. Se Fiat. Se Lancia. Se AR. :(
Marklar15501-03-2015 20:32:44 // 22842
Most már bevallhatod. Faterod tervezte a 16V TS-t. :D :P Azért feszülsz így, be...? :P
Nem szidás van itt. Tények. S még1x leírom. Amíg jó, addig nagyon jó motor az!
De tényleg. Nagyon jó vezetni, jól fogyaszt. De: nyűgös, nem tartós* (s ezt tartom 5 sör és 10 Jéger után is) :D :P * nem írható minden széthullás a felhasználók számlájára. Sőt! S valljuk be. Nem occó.Egy új autónál nem gond, ha egy szíj cserés szerviz 50-60k, de egy 2-300k-s autónál. (ügye van aki ilyet tud megvenni) "fájhat" egy "nagy szervvíz" csak anyag árban is. Szíj, feszítő, balansz szíj, feszítő, vízpumpa, 8 gyertya, olaj, szűrők, módosító.
Jöhet a standard szöveg. Ezt csak 100+ ezrenként kell. De akkor is ;)
Amúgy meg minden 10+ éves autóval van gond bőven. Lehet az 8V TS, Nord, V6. BMW, Opel Merci... Fogyasztói táradalom... :/
Nem szidás van itt. Tények. S még1x leírom. Amíg jó, addig nagyon jó motor az!
De tényleg. Nagyon jó vezetni, jól fogyaszt. De: nyűgös, nem tartós* (s ezt tartom 5 sör és 10 Jéger után is) :D :P * nem írható minden széthullás a felhasználók számlájára. Sőt! S valljuk be. Nem occó.Egy új autónál nem gond, ha egy szíj cserés szerviz 50-60k, de egy 2-300k-s autónál. (ügye van aki ilyet tud megvenni) "fájhat" egy "nagy szervvíz" csak anyag árban is. Szíj, feszítő, balansz szíj, feszítő, vízpumpa, 8 gyertya, olaj, szűrők, módosító.
Jöhet a standard szöveg. Ezt csak 100+ ezrenként kell. De akkor is ;)
Amúgy meg minden 10+ éves autóval van gond bőven. Lehet az 8V TS, Nord, V6. BMW, Opel Merci... Fogyasztói táradalom... :/
Liquid01-03-2015 20:28:21 // 22841
hááát ha a Maser is kiesik, akkor valóban nincs nagyon választás :(
Marklar15501-03-2015 20:17:47 // 22840
Kár ezen vitatkozni. 2015.03. hóban. Ha valaki pisztolyt tartana a fejemhez.Meg egy szatyor pénzt adna. Az lenne a kitétel, hogy csak új autót vehetek. Nem tudnék a szívemre hallgatni.Lehet még igazi olasz autót sem tudnék választani. Hiába vagyok "olaszautóbuzi" :/
Persze, új Thema, lehet még valami raktárban. Vagy Abarth Puntó/ 500. De gy jó középkategóriás autó sem jut most eszembe. :/ Maser, Ferka, Lambó nem ér)
Persze, új Thema, lehet még valami raktárban. Vagy Abarth Puntó/ 500. De gy jó középkategóriás autó sem jut most eszembe. :/ Maser, Ferka, Lambó nem ér)
VKG231!!! (156+75)01-03-2015 13:19:12 // 22839
Vagy pont rövidebb, lásd a GTA-k angol specifikációja 0-60 Mph-ra (6.1 sec vagy mi). Ugyanis a 60 mérföldhöz eggyel kevesebbet kell váltani, mint a 0-100-hoz... :)
VKG231!!! (156+75)01-03-2015 13:12:45 // 22838
Tehát minden hozzászólásban a 16V TS-t kell szidni? :D
Nem értem :(
Láttunk már széteső 8V-t is. Persze az is tény, hogy a 16V TS gyártási költsége a töredéke volt a 8V-nek, nyilván nem véletlenül nem a 8V-t tizenhatszelepesítették (pedig volt ilyen törekvés, sőt, 12 szelepes hengerfej is készült hozzá!), hanem beletették a Fiat blokkot.
Sajnos az Alfának régen a rossz minőség volt a baja (mivel annyi állami pénzt kaptak, hogy nem volt fontos nagy példányszámot gyártani, lehettek veszteségesek, viszont csinálhattak gyönyörű műszaki remekműveket, amikben senkit sem foglalkoztatott az, hogy nagy-e az illesztési hézag a műszerfalon a műanyagok közt), a Fiat-korszakban pedig a spórolás.
Részemről is sokkal inkább Nord meg Busso V6 blokk, de sajnos azok az autók is öregszenek, egyre inkább MINDEN előjön. 155 tulajként azért ezt Te is beláthatod.
Nem értem :(
Láttunk már széteső 8V-t is. Persze az is tény, hogy a 16V TS gyártási költsége a töredéke volt a 8V-nek, nyilván nem véletlenül nem a 8V-t tizenhatszelepesítették (pedig volt ilyen törekvés, sőt, 12 szelepes hengerfej is készült hozzá!), hanem beletették a Fiat blokkot.
Sajnos az Alfának régen a rossz minőség volt a baja (mivel annyi állami pénzt kaptak, hogy nem volt fontos nagy példányszámot gyártani, lehettek veszteségesek, viszont csinálhattak gyönyörű műszaki remekműveket, amikben senkit sem foglalkoztatott az, hogy nagy-e az illesztési hézag a műszerfalon a műanyagok közt), a Fiat-korszakban pedig a spórolás.
Részemről is sokkal inkább Nord meg Busso V6 blokk, de sajnos azok az autók is öregszenek, egyre inkább MINDEN előjön. 155 tulajként azért ezt Te is beláthatod.
GTPeti01-03-2015 12:50:23 // 22837
Nézd George, abban teljesen igazad van, hogy az Alfa modellpalettája enyhén szólva kihívásokkal küzd. Ezt tudjuk.
De egy Skoda bevallottan egy low-cost VW. Namármost ahogy egy Giuliettának sincs szényenkeznivalója egy Golf-fal szemben, úgy pl. egy 159-nek sincs egy (vacak) Octáviával szemben. Sőt. A kidolgozás, alapfeltszereltség, törésteszt és főleg a futómű mind jobb.
"a 220 lovas Octavia RS gyorsul úgy int a 240 lovas Giu 0-100-ra"
Ez szerintem szőrszálhasogatás. :) Gondolom a Giu valamivel nehezebb, vagy hosszabb a váltója. Én emiatt nem szégyelném még magam. :)
De egy Skoda bevallottan egy low-cost VW. Namármost ahogy egy Giuliettának sincs szényenkeznivalója egy Golf-fal szemben, úgy pl. egy 159-nek sincs egy (vacak) Octáviával szemben. Sőt. A kidolgozás, alapfeltszereltség, törésteszt és főleg a futómű mind jobb.
"a 220 lovas Octavia RS gyorsul úgy int a 240 lovas Giu 0-100-ra"
Ez szerintem szőrszálhasogatás. :) Gondolom a Giu valamivel nehezebb, vagy hosszabb a váltója. Én emiatt nem szégyelném még magam. :)
GEORGE01-03-2015 01:08:42 // 22836
Kis irónia is van benne, de azért van miért szégyenkeznie az Alfának egy-egy Skoda modell miatt, amire nincs megfelelő válasz az Alfánál.
Érdekes, hogy a 220 lovas Octavia RS gyorsul úgy int a 240 lovas Giu 0-100-ra. Végsebességben még ha csak jelentéktelen 3km/h is, de több van megadva a Skoda-nál, mint az alapvetően sportos Alfa márkánál......nincs mese elkurvult az Alfa, ideje lenne felébrednie amíg nem lesz késő....
Érdekes, hogy a 220 lovas Octavia RS gyorsul úgy int a 240 lovas Giu 0-100-ra. Végsebességben még ha csak jelentéktelen 3km/h is, de több van megadva a Skoda-nál, mint az alapvetően sportos Alfa márkánál......nincs mese elkurvult az Alfa, ideje lenne felébrednie amíg nem lesz késő....
GEORGE01-03-2015 00:59:32 // 22835
Peti hagyd, felesleges vita....a tények makacs dolgok, lehet így is magyarázni meg úgy is, de azon a tényen nem változtat semmi se, hogy a leges leggyakrabban megdöglő motor az Alfákban a TS 16v. Azon is lehet vitatkozni, hogy ez konstrukciós hiba, vagy a nem megfelelő minőségű olaj, vagy bánásmód a kiváltó ok, de ettől még mindig TS 16V hullik a leggyakrabban.
Nekem volt 2.0 TS 8v-m és 2.0 TS 16v-m is. A 92-es TS 8v a mai napig működik, napi használatban van!Bontatlan eredeti gyári motor! A 98-as TS 16V meg valódi 92e km-nél meghibásodott.
Aztán volt 147 1.9 JTD 8v-je a páromnak, amit ismerős vásárolt meg és szintén napi használatban van gond nélkül. Jelenleg van egy Stilo 1.9 JTD 8v-m és még egy 156 2.4 JTD 20V-m. A 20v 300e-t elhagyta és a turbón kívül minden gyári benne. Fényévekkel megbízhatóbb bármelyik JTD vagy TS 8v meg akármelyik V6 mint a TS 16v.
persze ezen felkapják a vizet a TS 16v imádói, de igazából nem értem miért, mert azt senki nem kérte, hogy ne imádják. Mint mindenből a TS 16v-ből is van kakukktojás, amik nem esnek szét 200e km után, de sajnos ez a ritkább jelenség.
Nekem volt 2.0 TS 8v-m és 2.0 TS 16v-m is. A 92-es TS 8v a mai napig működik, napi használatban van!Bontatlan eredeti gyári motor! A 98-as TS 16V meg valódi 92e km-nél meghibásodott.
Aztán volt 147 1.9 JTD 8v-je a páromnak, amit ismerős vásárolt meg és szintén napi használatban van gond nélkül. Jelenleg van egy Stilo 1.9 JTD 8v-m és még egy 156 2.4 JTD 20V-m. A 20v 300e-t elhagyta és a turbón kívül minden gyári benne. Fényévekkel megbízhatóbb bármelyik JTD vagy TS 8v meg akármelyik V6 mint a TS 16v.
persze ezen felkapják a vizet a TS 16v imádói, de igazából nem értem miért, mert azt senki nem kérte, hogy ne imádják. Mint mindenből a TS 16v-ből is van kakukktojás, amik nem esnek szét 200e km után, de sajnos ez a ritkább jelenség.
VKG231!!! (156+75)01-03-2015 00:00:44 // 22834
Ezt inkább privátban írom le :D
VKG231!!! (156+75)01-03-2015 00:00:10 // 22833
Előbb fogytál ki te belőlük ;)
GTPeti28-02-2015 23:54:30 // 22832
"egy skoda szebb is jobb is" Ma is tanultam valamit. :D
Marklar15528-02-2015 23:51:46 // 22831
Kifogytál az érvekből... :P
VKG231!!! (156+75)28-02-2015 18:12:21 // 22830
Akkor már a hejessirási táblázatokat is nézegetheted :P
Marklar15528-02-2015 17:51:19 // 22829
VKG231!!! (156+75)28-02-2015 17:46:05 // 22828
Bocs, de ha levágom a lábad, utána lehet, hogy baromság azon élcelődni, hogy milyen geci bénán sprintelsz...
VKG231!!! (156+75)28-02-2015 17:45:05 // 22827
Az esztétikával mindenképpen vitatkoznék ;)
Részemről annyi volt a megjegyzés, hogy minden offos motorhalálhoz odaírni, hogy bezzega16vtsmennyivelszarabb nem egészen biztos, hogy helytálló.
Részemről annyi volt a megjegyzés, hogy minden offos motorhalálhoz odaírni, hogy bezzega16vtsmennyivelszarabb nem egészen biztos, hogy helytálló.
Marklar15528-02-2015 17:38:41 // 22826
Már megint félre beszélsz.Miért ne érteném. Kb ugyan azt írtam. Csak esztétikusabban. :P Meg nem általánosítok, hogy mindenki tapossa. Én is taposom, de nem hidegen.... Amúgy meg, ha lenne egy statisztika, hogy 200000km alatt, hány Nord, boxer, JTD, TS 8V, TS 16V ... döglött meg, akkor azért annak a szerencsétlennek elég szar a statisztikája. Ha tetszik, ha nem.Ha tapossák, ha nem. ;) Punktum.
Marklar15528-02-2015 17:34:39 // 22825
De az autó... Ponktum. :P
VKG231!!! (156+75)28-02-2015 17:31:16 // 22824
Látom nem érted. Nem új autó. Bármi baja lehet. Bármikor. A gyári előírás is 20K... Olajcserére... Vezérlésre 100!!! Eredetileg.
Amúgy meg: de, az egységsugarú felhasználó aki megvesz egy sportosnak mondott autót bizony meg is üti adandó alkalommal. Az új autót is. Mert különben nem Alfát vett volna!
Egy pözsó kényelmesebb, egy bmwnek nagyobb a presztízse, egy skoda szebb is jobb is mint azt tudjuk...
Az Alfát sportosnak veszik döntő többségben. És a tulaj pont lexarja, hogy a negyedik tulajnak lefekszik-e, ha neki nem az alatt a 3 év alatt, akkor tökéletes volt.
Nem tudom, mi ezen az érthetetlen. Ha valaki vigyáz rá új korától fogva, nem rosszabb más autónál. Semmivel sem.
Amúgy meg: de, az egységsugarú felhasználó aki megvesz egy sportosnak mondott autót bizony meg is üti adandó alkalommal. Az új autót is. Mert különben nem Alfát vett volna!
Egy pözsó kényelmesebb, egy bmwnek nagyobb a presztízse, egy skoda szebb is jobb is mint azt tudjuk...
Az Alfát sportosnak veszik döntő többségben. És a tulaj pont lexarja, hogy a negyedik tulajnak lefekszik-e, ha neki nem az alatt a 3 év alatt, akkor tökéletes volt.
Nem tudom, mi ezen az érthetetlen. Ha valaki vigyáz rá új korától fogva, nem rosszabb más autónál. Semmivel sem.
VKG231!!! (156+75)28-02-2015 17:24:14 // 22823
Azért az ilyenért nehogymár az autó legyen a hibás. Nekem is volt letekerve az egyik keréken csavar, aznap este csinálta valami jóképességű, mikor a jobbos tükrömet is letörte, de azért nem nagy baj, hogyha tudod, hogy baj van, legalább ránézel a másik háromra. Esetleg. Néha...
Marklar15528-02-2015 16:32:26 // 22822
Ettől még szarolasz. :P Punktumm :D A TD Deltám is szarolasz. Mert úgy raktam fel novemberben a Bh kereket, hogy 3 csavar fogta rendesen. A 4.már nyúlós volt. Azt reméltem, hogy a következő olaj cserénél majd megoldja a Jani. kb 2 hete valami kopogott hátul. Így felírtam a kívánság listámra is. Tegnap este lett (volna) kész a HF. (termosztát cs, féltengely gh, vezérlés) Kis csúszás miatt mára raktuk a Delták cseréjét. Erre? Este egy tempós kanyarban. Budáról a Lánymányosira felkanyarodván. Csak megadta magát. :D Kicsit kiesett a BH. Persze lehet jönni a hallani kell dumával. De szólt a zene, siettem is. Meg vissza gondolva az előtte lévő kanyart már furcsán vette. :D Szóval az is szarolasz. :P
Marklar15528-02-2015 16:22:17 // 22821
Haragszik rá a tököm. :P Bárkivel beszélek mondom is nekik, hogy pl a 155 be szerintem a legjobb választás a 2,0 16V. Mert: erős, jól megy. 10L alatt még én is eljártam vele.
Volt a lábam alatt nem 1db 16V. 1x sem! forgattam 7500-ig. Nem tapostam hidegen egyiket sem. Egyből sem állítottam le hajtás után. Sőt.
Ha tehettem volna egy vadi új 0km es 2,0 16V motort rakattam volna az autómba is. Nem köszörültet, gyűrűzötett...
Sajnos nem 0km el kerültek hozzám,meg itt az emberek 90% ához sem. Így nem lehet tudni, hogy a régi tulajok miket csináltak. De állítom,hogy azért nem minden új autó vásárló kretén! Azért ennyire nem borús a helyzet. A legtöbben azért felhasználók. Betartják a gyári előírásokat. S itt van inkább a baj. Nem fogja már egy gyártó sem beismerni, hogy inkább 10ekmenként kellett volna megadni az olaj cserét. 60 helyett 45-50k/ szíj csere....
A többség meg betartotta. 150enél az első tulaj már el is adta, lehet második is. A harmadik... meg kit érdekel(t)
Azt sem "ajánlotta" a gyártó, hogy 50ekmenként vedd le a teknőt. Pucold ki, esetleg 100-150nél rakj rá másik olaj szivattyút...
Szóval akkor helyesbítek: A TS 16V motor jó, csak sok hibásodik meg a nem gyári, vagy a gyárinál gyengébb olajtól. A gyári ciklus elszámításától... Mittom még mitől. Facebookon valaki nem rég jól írta. ;)
Aztán ide tartozik, hogy Alfám, fiatom, Lanciám van évek óta. Nem olvasok Pug, citrom, renyó, BMW fórumokat. Biztos ott is meg vannak a gondok. Persze hallok BMW Diesel, PDI , Tci mittom milyen hibákról. S azért sokszor azok is 200000km elött történnek a 3-4. tulajnál. ;)
Csak egy friss kérdés az index fórumról:
"Azt hallottam, hogy van itt 1-2 Alfa szaki, ezért szeretném a segítségeteket kérni.
Január közepén vettem egy Alfa 147 2.0 TS-t. A kötelező nagyszervizt egyből el is végeztettem rajta, olajcsere, vezérlés, szűrők, vízpumpa stb. Viszont szombaton, úgy kb 5-600 km használat után bekopogott a motor. Nem kicsit, olyan hangja van, mint egy géppuska, cserélni kell a motort (hajtókar csapágy gyanús).
A kereskedővel vitatkozom, de a helyzet az, hogy nem akarja elismerni a hibát. Azt állítja, hogy sok autószerelővel beszélt, akik egyöntetűen azt mondták, hogy ha bekopog a motor, akkor a motorolaj a hibás. Lehet, hogy a szerelő, akivel megcsináltattam, tescos olajat tett bele. Nos ezt elég kizártnak tartom, mert ott voltam, amikor öntötte bele a Selenia 10w40 motorolajat, a flakont is megkaptam utána, mert maradt még benne fél liter. Jó minőségű olaj volt, látszott, hogy nem csak valami átöntött.
Kérdésem akkor, hogy mi más lehet az oka, hogy bekopog a motor, ha nem az olaj?
Köszönöm előre is."
Volt a lábam alatt nem 1db 16V. 1x sem! forgattam 7500-ig. Nem tapostam hidegen egyiket sem. Egyből sem állítottam le hajtás után. Sőt.
Ha tehettem volna egy vadi új 0km es 2,0 16V motort rakattam volna az autómba is. Nem köszörültet, gyűrűzötett...
Sajnos nem 0km el kerültek hozzám,meg itt az emberek 90% ához sem. Így nem lehet tudni, hogy a régi tulajok miket csináltak. De állítom,hogy azért nem minden új autó vásárló kretén! Azért ennyire nem borús a helyzet. A legtöbben azért felhasználók. Betartják a gyári előírásokat. S itt van inkább a baj. Nem fogja már egy gyártó sem beismerni, hogy inkább 10ekmenként kellett volna megadni az olaj cserét. 60 helyett 45-50k/ szíj csere....
A többség meg betartotta. 150enél az első tulaj már el is adta, lehet második is. A harmadik... meg kit érdekel(t)
Azt sem "ajánlotta" a gyártó, hogy 50ekmenként vedd le a teknőt. Pucold ki, esetleg 100-150nél rakj rá másik olaj szivattyút...
Szóval akkor helyesbítek: A TS 16V motor jó, csak sok hibásodik meg a nem gyári, vagy a gyárinál gyengébb olajtól. A gyári ciklus elszámításától... Mittom még mitől. Facebookon valaki nem rég jól írta. ;)
Aztán ide tartozik, hogy Alfám, fiatom, Lanciám van évek óta. Nem olvasok Pug, citrom, renyó, BMW fórumokat. Biztos ott is meg vannak a gondok. Persze hallok BMW Diesel, PDI , Tci mittom milyen hibákról. S azért sokszor azok is 200000km elött történnek a 3-4. tulajnál. ;)
Csak egy friss kérdés az index fórumról:
"Azt hallottam, hogy van itt 1-2 Alfa szaki, ezért szeretném a segítségeteket kérni.
Január közepén vettem egy Alfa 147 2.0 TS-t. A kötelező nagyszervizt egyből el is végeztettem rajta, olajcsere, vezérlés, szűrők, vízpumpa stb. Viszont szombaton, úgy kb 5-600 km használat után bekopogott a motor. Nem kicsit, olyan hangja van, mint egy géppuska, cserélni kell a motort (hajtókar csapágy gyanús).
A kereskedővel vitatkozom, de a helyzet az, hogy nem akarja elismerni a hibát. Azt állítja, hogy sok autószerelővel beszélt, akik egyöntetűen azt mondták, hogy ha bekopog a motor, akkor a motorolaj a hibás. Lehet, hogy a szerelő, akivel megcsináltattam, tescos olajat tett bele. Nos ezt elég kizártnak tartom, mert ott voltam, amikor öntötte bele a Selenia 10w40 motorolajat, a flakont is megkaptam utána, mert maradt még benne fél liter. Jó minőségű olaj volt, látszott, hogy nem csak valami átöntött.
Kérdésem akkor, hogy mi más lehet az oka, hogy bekopog a motor, ha nem az olaj?
Köszönöm előre is."
Zsolt15528-02-2015 03:15:40 // 22820
Az alapja az továbbra is a JTD motor, csak alakítgattak rajta egy kicsit. Mint anno az 1,7-s Isuzu dízelen.
Ami az Opel saját önálló fejlesztése az az 1,6-s dízel és turbos benzines motor.
Ami az Opel saját önálló fejlesztése az az 1,6-s dízel és turbos benzines motor.
VKG231!!! (156+75)27-02-2015 18:10:31 // 22819
Egész nyugodtan meghívhatsz rá, ha erre gondolsz, nekem sem törné most a szám... :)
Liquid27-02-2015 18:08:51 // 22818
most hogy így előkerült, rá is kívántam rendesen, tök rég nem ettem olyat :)
VKG231!!! (156+75)27-02-2015 16:25:18 // 22817
Az n mennyiségben jöhet ;D De csak ha friss, hidegen semmit sem ér... :)
Liquid27-02-2015 13:49:20 // 22816
miiii? :)
a rántott velőrózsára gondoltam természetesen :)
a rántott velőrózsára gondoltam természetesen :)
VKG231!!! (156+75)27-02-2015 13:12:25 // 22815
Bármikor jól jön :)))
VKG231!!! (156+75)27-02-2015 13:12:04 // 22814
Undorító :DDD
GTPeti27-02-2015 12:47:33 // 22813
Akkor inkább ne kapcsold be. :)
Liquid27-02-2015 12:46:29 // 22812
ha bekapcsolom a pervezrzmódot, van még más rózsa lehetőség is :D
GTPeti27-02-2015 12:42:08 // 22811
Küldök neked zuhanyrózsát. :)
Liquid27-02-2015 12:18:42 // 22810
ez korrekt volt!
VKG231!!! (156+75)27-02-2015 11:46:23 // 22809
Köszi, a virágokat az öltözőbe kérném! :D
VKG231!!! (156+75)27-02-2015 11:45:03 // 22808
Nem akartam megmondóemberkedni, de felesleges szítani a hangulatot. Szerintem tök jó hangú és karakterű a 16V TS motor, és felesleges elvárni az egymillió km-t olajcsere nélkül egy kihegyezett szívómotortól.
(Márhogy szerintem, tudom, hogy az a hozzáállás az egyszerűbb, hogy leszarozzuk, én is szoktam viccelődni ismerősökkel, de tudom, hogy nem eszik olyan forrón a kását.)
(Márhogy szerintem, tudom, hogy az a hozzáállás az egyszerűbb, hogy leszarozzuk, én is szoktam viccelődni ismerősökkel, de tudom, hogy nem eszik olyan forrón a kását.)
GTPeti27-02-2015 11:33:55 // 22807
Jól összefoglalatad!
Grando27-02-2015 11:25:24 // 22806
Jól szólt az úr. Nagy like! ;)
Béci Ɨ|ѯ27-02-2015 11:05:12 // 22805
Nekem is.
VKG231!!! (156+75)27-02-2015 11:00:00 // 22804
Nem volt valami rinya opel részről anno, hogy de jó, a 2.0 már önálló fejlesztés, nem "szar" Fiat? Valami rémlik.
VKG231!!! (156+75)27-02-2015 10:59:11 // 22803
OFF
Nagyon haragszol arra a motorra, ha minden hsz-edben meg kell említened :P
Mennyit kéne elmennie 7500-on üvegelve, hidegen hajtva, szar olajjal használva? Mert azért a 16V TS-ek döntő többsége a minimális gondoskodást sem kapta meg soha. Aztán húsz évesen már hiába sír a sokadik tulaj, hogy jaj, csak (óra szerint) 200.000 km-t ment el ez a szar...
Kevés motor bírja, ha szándékosan basszák tönkre. (Vagy az nincsen ennyire kihegyezve, ami bírja. Gondolom, aki itt van, nem véletlenül nem 2.0 115 lovas A vectrával jár...)
Amikor már évek óta csak ütik, hiába teszed bele utólag a jó olajat meg vigyázol rá, mint a hímes tojásra.
Persze nem mondom betonbiztosnak a cuccot, de ha csak ütnek egy autót, az előbb-utóbb szétesik. Ez ilyen sajnos.
Kíváncsi lennék, hányan csinálják meg mondjuk vezérléscserénként az olajozó fúvókák kitisztítását, hányan cserélik 8-10.000-renként a bele való olajat és hányan nem hajtották meg sosem hidegen a TS-üket.
Elég, ha egy hülye tulajdonosa volt az autónak előtted...
ON
Még mindig sokkal jobb, mint a Prince-motor a Minikben meg a Citroenekben.
Nagyon haragszol arra a motorra, ha minden hsz-edben meg kell említened :P
Mennyit kéne elmennie 7500-on üvegelve, hidegen hajtva, szar olajjal használva? Mert azért a 16V TS-ek döntő többsége a minimális gondoskodást sem kapta meg soha. Aztán húsz évesen már hiába sír a sokadik tulaj, hogy jaj, csak (óra szerint) 200.000 km-t ment el ez a szar...
Kevés motor bírja, ha szándékosan basszák tönkre. (Vagy az nincsen ennyire kihegyezve, ami bírja. Gondolom, aki itt van, nem véletlenül nem 2.0 115 lovas A vectrával jár...)
Amikor már évek óta csak ütik, hiába teszed bele utólag a jó olajat meg vigyázol rá, mint a hímes tojásra.
Persze nem mondom betonbiztosnak a cuccot, de ha csak ütnek egy autót, az előbb-utóbb szétesik. Ez ilyen sajnos.
Kíváncsi lennék, hányan csinálják meg mondjuk vezérléscserénként az olajozó fúvókák kitisztítását, hányan cserélik 8-10.000-renként a bele való olajat és hányan nem hajtották meg sosem hidegen a TS-üket.
Elég, ha egy hülye tulajdonosa volt az autónak előtted...
ON
Még mindig sokkal jobb, mint a Prince-motor a Minikben meg a Citroenekben.
Zsolt15527-02-2015 10:42:14 // 22802
A Vectra / Insignia 1,9CDTi-be szinte változatlanul került át a JTD, míg 2.0-t már módosították egy kicsit.
Marklar15527-02-2015 10:31:47 // 22801
Mindenki nyugodjon le a p....ba. Akkor ez nem JTD. :D A 16V TSekről most ne beszéljünk. :D
.......................27-02-2015 09:44:12 // 22800
Itt azt írják:
1.3 jtdm kivételével(az lengyelben készül)
Minden fiat jtdm motor Pratola Serraban készül
http://it.m.wikipedia.org/wiki/Motori_modulari_FIAT_Pratola_Serra
Az Opel 2.0 cdti Kaiserslauternben
http://www.carscoops.com/2014/12/opel-starts-production-of-new-170ps-20.html?m=1
1.3 jtdm kivételével(az lengyelben készül)
Minden fiat jtdm motor Pratola Serraban készül
http://it.m.wikipedia.org/wiki/Motori_modulari_FIAT_Pratola_Serra
Az Opel 2.0 cdti Kaiserslauternben
http://www.carscoops.com/2014/12/opel-starts-production-of-new-170ps-20.html?m=1
Béci Ɨ|ѯ27-02-2015 06:33:55 // 22799
Az Insigniaban már nem JTD van, az az Opel általi CDTI volt még a Vectrában.
Marklar15526-02-2015 23:40:42 // 22798
Hmm. Azért az Alfában ez nem jellemző. ;)
.......................26-02-2015 22:39:44 // 22797
.......................26-02-2015 22:30:29 // 22796
Kivi lennék ,hogy hol készült ez a blokk?
Szokott lenni egy vonalkódos matrica amin rajta van a Gyár
Szokott lenni egy vonalkódos matrica amin rajta van a Gyár
.......................26-02-2015 22:26:06 // 22795
Ha opel akkortuti nem selenia volt benne,
Valszeg Opel gyári olaj,
Vagy ?
Valszeg Opel gyári olaj,
Vagy ?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
486
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?