Forum >> Oldtimer, youngtimer
Seriff04-12-2006 00:26:34 // 664
Hááát, lehet ghogy megdobáltok, de nekem a Mustang kéne, nem a Fiat Cabrio:)
Xixo04-12-2006 00:26:13 // 663
Azért szemből elgondolkoznál Te is!! :))
Seriff04-12-2006 00:23:44 // 662
Málta, Málta, Málta, ahh be széép:D
Seriff04-12-2006 00:21:58 // 661
Vazzze, ez oldalról zsiguli, én be nem engedném a Bazilika parkolójába! És akkor a fenekét még nem is láttuk...
Xixo04-12-2006 00:19:24 // 660
Ha erre felraknék előre egy Alfa jelet, simán beengednének vele az esztergomi talira is!!! :)))))
Xixo04-12-2006 00:17:58 // 659
Ez viszont egy picit drága. Igaz nagyon egybe lévőnek tűnik!!
Xixo04-12-2006 00:17:22 // 658
Egy ilyet bármikor!! :))
Halesz03-12-2006 20:39:05 // 657
A csajt kell nézni? :D
Satti03-12-2006 20:25:45 // 656
Gyönyörű a gép,mondjuk az ára is az,de az ilyet meg kell fizetni.
Norbika03-12-2006 20:22:12 // 655
Ennek gyönyörű a belseje!Fantasztikus minőségű a munka,amitelvégeztek rajta,ha tehetném,azonnal megvenném!Makulátlan,elsőre 10 pontos!Ilyen minőségbe kellene restaurálni,annak,aki teheti.
martin-i03-12-2006 18:56:52 // 654
martin-i03-12-2006 18:53:15 // 653
tudom egy kicsit más műfaj de azért ez sem rossz:
Ford Mustang 5,0 1966
martin-i03-12-2006 18:44:21 // 652
tudom mindid ezt írom, de
ezen tényleg BESZARTOK!!!
Ferke02-12-2006 01:42:32 // 651
Ferke02-12-2006 00:14:07 // 650
Ezen most nagyon fennakadtam! Azóta kb 20x nyitottam meg a képet! Ha megvan rendes méetben, át tudod dobni mélben?Esetleg van több kép is róla?:)
Inner Circle01-12-2006 23:44:42 // 649
BAZMEG ÉS MÉG TE DÁCSIÁZOL AZ F1 TOPIKBAN???? :DDD
Nah várjunk csak, most jöttem rá, hogy ez nálad POZITÍV JELZŐ!!! Ferkénél Dácsia = Lamborghini :DD
Hát ez király, hogy milyen közös emlékeik vannak az embernek a szocializmusban megélt autós öntudatra ébredésről :D
Ferke01-12-2006 22:43:15 // 648
Tejóég, ez tényleg egy Espada volt! Állati mélyen berögződött emlékem van erről az autóról, amihez szintén történet is van:
Egy barátom és egyben osztálytársam (aki egyébként most a főnököm) több ilyen kis műanyag autót birtokolt.Egy zöldet és egy sárgát minimum, mert ezekre emlékszem! Kb 85 körül lehetett az időpont, a suli homokozójában mindenki játszott a saját és a másik autóival, míg az említett barátom csak a sajátjával, vagyis az espada-val, úgy magába fordulva.
Nekem szemet szúrt, és mindenáron meg akartam szerezni, amiből persze kiseb brusztolás lett, majd végülis jóba lettünk (egészen a mai napig), és néhanapján cseréltünk autókat. Persze valószínű, hogy a sok kinyíló felület fogott meg akkor, de a formája is. Ha jól emlékszem, nem is volt annyira gagyi maga a műanyag, csak a sok nyíló felület egy 8-10 éves fiú kezében 1-2 napnál tovább nem tarthatott ugyebár!
Ami szörnyű, hogy a mai napig abban a tudatban voltam, hogy ez a játékautó egy dácsia volt! Ez most így marhára viccesen hangzik visszaolvasva, de a barátom folyamatosan ezt hajtogatta anno, gondolom otthon ezt mondták neki, és én elhittem!
Véégre harmincon túl már ezt is tudom: Espada volt!:)))
Tom1201-12-2006 22:39:04 // 647
Jé, ilyen nekem is volt, ugyanilyen színben. A minőség tényleg "kifogástalan" volt, kb. a harmadik nyitáskor a kezemben maradt az ajtaja. :-)
granturismo01-12-2006 21:44:34 // 646
Ilyeneket még írjál máskor is:-)
Inner Circle01-12-2006 21:39:05 // 645
Az Espada a GTV mellett másik gyerekkori "társam"... A boldog emlékezetű nyolcvanas években mindig Érdre mentünk május 1-jét ünnepelni és felvonulni, hatéves koromtól kezdve a rendszerváltásig. A felvonulás vége egy parkban volt, és ott a majálison apukám mindig vett a bátyámnak és nekem egy-egy műanyag autót, évről-évre mindig ugyanannál az árusnál ugyanolyat. Hát a szocializmusra nem volt jellemző a hirtelen fluktuáló és követhetetlenül gyorsan változó árukínálat... De szükség is volt az utánpótlásra, mert a nem túl jó minőségű műanyag autót a bátyám és én is már a nyár végére széttörtük, nemhogy jövő májusra.
Így járt az utolsó pár autó is, amit még a rendszerváltás előtt megvehettünk, utána pedig megszűntek a majálisok. Nem is maradt egyetlen autó sem, csak az emlék, hogy apukám azt mondta: ez egy Lancia. Az aljára nem volt írva semmi, a karosszéria formáját pedig nem ismertük fel, bár azt azonnal tudtuk, hogy nem akármilyen gép lehet...
Hány év telhetett el, mire újra láttam az autót? Tizenöt? Nagyjából... Egy-két éve már igencsak nagy lelkesedéssel gyűjtöttem a modellautókat, és épp egy aluljáróbeli kis üzlet polcait vizslattam át, bár a tulaj biztosított róla, hogy nincs több Alfa-modellje. De nem ez lett volna az első eset, hogy abban a boltban olyan Alfát találok, amiről a tulaj nem tudott. Szóval nézegettem, nézegettem, és egy eldugott polcon mit látok? A régi, régi szerelmet... ahhoz képest, hogy milyen borzalmas minőségű műanyagból készült, elsőrangú állapotban. Csak az egyik kipufogó és a dönthető üléstámlák hiányoztak. Nevetséges 1000 vagy 1100 forintot kértek érte, Isten tudja már. De így se kellett addig senkinek, nekem viszont sokkal többet is megért volna. És akkor már a nevét is tudtam:
Espada.
Nem Lancia, de a szocializmus "autóin" nevelkedett családfőtől még így is szép teljesítmény, hogy a gyártó országot eltalálta. De hát gyárthatott ilyen autót valaha is másik nemzet? Vezethette volna ilyen lehetetlen, ronda lapostetűként is szívbemarkolóan gyönyörű autó gyártására a Sors bármely más nemzetet, mint az olaszt?
Ez a Lamborghini Espada. Ez az, ami a Gallardo sosem lesz.
Így járt az utolsó pár autó is, amit még a rendszerváltás előtt megvehettünk, utána pedig megszűntek a majálisok. Nem is maradt egyetlen autó sem, csak az emlék, hogy apukám azt mondta: ez egy Lancia. Az aljára nem volt írva semmi, a karosszéria formáját pedig nem ismertük fel, bár azt azonnal tudtuk, hogy nem akármilyen gép lehet...
Hány év telhetett el, mire újra láttam az autót? Tizenöt? Nagyjából... Egy-két éve már igencsak nagy lelkesedéssel gyűjtöttem a modellautókat, és épp egy aluljáróbeli kis üzlet polcait vizslattam át, bár a tulaj biztosított róla, hogy nincs több Alfa-modellje. De nem ez lett volna az első eset, hogy abban a boltban olyan Alfát találok, amiről a tulaj nem tudott. Szóval nézegettem, nézegettem, és egy eldugott polcon mit látok? A régi, régi szerelmet... ahhoz képest, hogy milyen borzalmas minőségű műanyagból készült, elsőrangú állapotban. Csak az egyik kipufogó és a dönthető üléstámlák hiányoztak. Nevetséges 1000 vagy 1100 forintot kértek érte, Isten tudja már. De így se kellett addig senkinek, nekem viszont sokkal többet is megért volna. És akkor már a nevét is tudtam:
Espada.
Nem Lancia, de a szocializmus "autóin" nevelkedett családfőtől még így is szép teljesítmény, hogy a gyártó országot eltalálta. De hát gyárthatott ilyen autót valaha is másik nemzet? Vezethette volna ilyen lehetetlen, ronda lapostetűként is szívbemarkolóan gyönyörű autó gyártására a Sors bármely más nemzetet, mint az olaszt?
Ez a Lamborghini Espada. Ez az, ami a Gallardo sosem lesz.
Peti16V01-12-2006 11:46:47 // 644
Beszarás ez a cikk, és azok a fotók!
Karotta nagy kedvencem. Szerintem képes volt a haját a cikk kedvéért megnöveszteni! :)
Ferke01-12-2006 11:45:56 // 643
Ez az autó annyira brutálisan szép, hogy az már nem normális...:)))
Inner Circle01-12-2006 10:49:21 // 642
Több Alfát már nem akarok venni, de ez... ez már réges-régen rajta van a listán.
martin-i27-11-2006 20:09:14 // 641
volt még benne néhány szépség, de csak gyorsan néhányat kaptam ki, válogatás nélkül.
... persze a legfontosabbat nem hagytam ki! :)
martin-i27-11-2006 20:07:14 // 640
Inner Circle26-11-2006 15:13:58 // 639
Szíp... igaz hogy az OT-s rendszámból FR-es lett, de ez az autó értékéből mit sem von le :)
martin-i26-11-2006 13:35:58 // 638
na, ezt nézzétek:
Fiat Dino Ferrari 1971, 3.980.000 Ft
Wickey26-11-2006 00:27:55 // 637
ez megvan dvd-n. Öt másik márkával együtt.
A hatból 3 olasz, 2 angol, 1 német :)
Viktor8526-11-2006 00:20:49 // 636
Ferke24-11-2006 10:47:32 // 635
jandibandi20-11-2006 17:37:42 // 633
akkor nem mondtam ujjat, hol az a totalcaros cikk?
Inner Circle20-11-2006 17:33:28 // 632
Ld. 589, de várjuk ki a végét...
jandibandi20-11-2006 17:21:09 // 631
ÜDV Mindenkinek!
Az autóbehozatalhoz egy kis finomság: Nagyon úgy tűnik, hogy eltörlik a 96.01.01.-es határt, minden jöhet az eu-ból jövőre, csak legyen érvényes műszakija kint, aztán a regadó és megvan a magyar rendszám. De a regadó úgyis avultatva van,csökken a korral, tehát hajrá, jöhet nemcsak 30évnél öregebb gép is. Ez még nem 100%, mint minden ez is az utolsó pillanatban dől el!!!!!!
Igaz nem lesz veterán, de azért pl. egy 28 éves Alfa se piti.....
Úgyhogy kibirni ezt a másfél hónapot!!!!!!!!!!!!!!!! :)
ystuc20-11-2006 16:49:04 // 630
"Alfákhoz képest jó állapotban..." Ez meg milyen csücskös duma....??? Pffff... :-/
Inner Circle20-11-2006 16:38:06 // 629
LOLLER!!! Még nem veteránkorú, szóval jelenleg nem legalizálhatod. De még ha az is lenne: ha valamennyit alkuszol belőle, és levonod egy német Spider idehozatalának költségét, akkor is marad kb. 4.000 euró az árból, amennyiért ott kint vehetnél valamit. Ez pedig ott kint 2.000 ALATT ér. Ja és ott olyat vehetsz, ami veteránkorú és legálisan behozhatod.
Szóval ki akar 1 millát kib.szni az ablakon? Tessék, csak tessék! :D
granturismo19-11-2006 18:51:16 // 628
Ferke19-11-2006 08:47:12 // 627
Na ezt viszont nem tudtam. mondjuk gyanús volt a spanyol szöveg, a brazil logikusabb, mert ugye jó pár fiat ott készült még ezen kívül. De én simán elhittem.:(
Ferke19-11-2006 08:45:14 // 626
Mi bajod velük? Nekem tetszenek ezek. A legjobban a 132-es Supermirafiori!:)
granturismo15-11-2006 23:31:29 // 625
Kár hogy hibás aszöveg. Ezt az autót nem a spanyolok hanem a brazilok gyártották kizárólag.
Inner Circle15-11-2006 18:10:49 // 624
Avagy mit fogunk álmodni, ha lefekvés előtt sok zsíros és nehéz ételt eszünk és közben 126-os és 127-es Fiatok képeit nézegetjük.
Jézusom!
Ferke15-11-2006 15:58:17 // 623
Bluesprint14-11-2006 09:36:14 // 621
Ebbőla szögből még szebb!
Inner Circle13-11-2006 09:06:44 // 620
Köszi :-) A dekor hosszú távon aligha marad, de egyelőre tán elketyeghet. Annyira nem csúf, mint amennyire szép az, ami alatta van (na ezt most jól megaszontam) :-)
veteranviking13-11-2006 02:38:27 // 619
Ó vazze!
Most nézem csak, hogy ez még csíklámpás későbbi GP dekorral.
Sas a gép:))
Inner Circle13-11-2006 00:37:06 // 618
Enyém!
ingegnere08-11-2006 14:20:55 // 617
Kis olvasmány tele aktualitással:
http://www.trabantklub.hu/twk/modules.php?name=topics&file=lista&topics=tud
ingegnere08-11-2006 14:19:19 // 616
Biztisek!
Nézzétek meg a neten.
Az Allianz, az Union és az Uniqa kínál nosztalgia kötelezőt.
A Magyar Nosztalgia és Hobbijármű Regiszterbe be kell kerülni és onnantól megy a mutatvány. A Trabant és Wartburg klubon keresztül működik a történés.
Nekem a GTV-re 11040, a Sudra 7500 lesz az éves díj, plusz a regisztráció egyszeri díja, ami mivel Alfa klubtag vagyok 1000 a 6000 helyett.
Amúgy aki Alfa klubtag, hamarosan kap egy levelet, amiben egy biztosítási bróker kft ajánlata van benne. (Tudom, mert tegnap 5-től esete 11-ig borítékoltunk.) Ma beszéltem a nővel, és feltérképezi a terepet, a lehetőségeket. Mondtam, hogy közvetítem az érintettek felé az infókat, szóval majd reagálok.
Építgetem a kontktokat és ha minden a terveim szerint alakul jövőre a YETRO-n keresztül is mehet majd a dolog.
Rumi08-11-2006 14:10:39 // 615
hőő, ez engem érdekel. határozottan
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
543
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?