Ez mi ez ?
Forum >> Retrovízió - A '70-es, '80-as, '90-es évek életképei!
Edyboy29-06-2008 20:54:42 // 2912
Tommi29-06-2008 19:36:22 // 2910
Ment a nagy kalózkodás, mindenki ezerrel másolta a videofilmeket :))) Amik a 128. másolás után már élvezhetetlenül sz@r minőségűek voltak, de a lényeg az volt, hogy "nekem megvan x vagy y film" :)
Zsolt15529-06-2008 19:33:07 // 2909
Nem semmi időszak volt! :-)))
A filmek minősége, pedig igen gyenge volt, már ha egyáltalán élvezhető volt. :-)))
A filmek minősége, pedig igen gyenge volt, már ha egyáltalán élvezhető volt. :-)))
Tommi29-06-2008 19:26:12 // 2908
Ja-ja, alámondásos filmek mekkorák voltak :) Korhatárosnál tökugyanazzal a hangsúllyal mondta végig, hogy "ó igen, csináld még", mindegy hogy pasi vagy csaj volt az illető :))))))))))))
Sőt, volt olyan, ahol nemcsak a szöveget, hanem az egyéb hangokat is utólag "alászinkronizálták" és ebből adódtak olyan vicces helyzetek, amikor emberünk kiszállt a kocsiból, becsapta az ajtót, három lépést arrébb sétált és akkor hallatszott a csapódás :)))
Sőt, volt olyan, ahol nemcsak a szöveget, hanem az egyéb hangokat is utólag "alászinkronizálták" és ebből adódtak olyan vicces helyzetek, amikor emberünk kiszállt a kocsiból, becsapta az ajtót, három lépést arrébb sétált és akkor hallatszott a csapódás :)))
Zsolt15529-06-2008 19:23:19 // 2907
Emlékszem, de amikor először láttam, akkor még egy monoton hang mondta alá magyarul a szöveget. :-)))
Még a korhatáros filmeken is! :-DDDDDDDDDDDD
Még a korhatáros filmeken is! :-DDDDDDDDDDDD
Zsolt15529-06-2008 19:21:20 // 2906
Hazzard megye Lordjai. és a Dodge Charger.
Zsolt15529-06-2008 19:19:06 // 2905
Starsky & Hutch :-)))
Tommi29-06-2008 19:15:55 // 2904
ALFA75td29-06-2008 19:09:50 // 2901
A vt Csepelen csak ideiglenesen vette át a 138 38a-t amíg a mi buszaink metró ill 49 villamos pótlón voltak.De a szolgáltatás színvonala miatt az utasok fellázadtak és a csepeli önkormányzat lépett viszavonatta a vt-t Csepelről.A Volovók maradnak és ott nem lesz Vt mi az újrainduló 148 ra is valószínű kapunk Volvót. Most az a stratégia ,hogy minden vonalon legyen legalább egy alacsony padlós autóbusz
GT Ɨ|ѯ29-06-2008 19:08:04 // 2900
Zsolt15529-06-2008 19:06:47 // 2899
Zsolt15529-06-2008 19:00:22 // 2898
Jók a kapcsolataik, és apránként nem lesz BKV. Szép lassan eladnak minden. Most olvastam, hogy már a Fehér úti járműjavító telephely egy részét is - elég érdekesen - eladták.
A VT Transzmantól a 138-as viszonylatot visszavették Csepelen, és most arra a viszonylatra Volvokat ad ki a BKV. Ergo még minden lehet.
Budaőrsön meg ha kiírnak egy új pályázatot, akkor a Csiki-Bege elég jó esélyekkel indulhat, hogy teljesen átvegye az ottani közlekedést. Állítólag elégedettek velük az utasok.
A VT Transzmantól a 138-as viszonylatot visszavették Csepelen, és most arra a viszonylatra Volvokat ad ki a BKV. Ergo még minden lehet.
Budaőrsön meg ha kiírnak egy új pályázatot, akkor a Csiki-Bege elég jó esélyekkel indulhat, hogy teljesen átvegye az ottani közlekedést. Állítólag elégedettek velük az utasok.
ALFA75td29-06-2008 18:34:13 // 2897
Hát a Ciklámen színű Citaro valóban nem BKV szin de az alvállalkozói listán rajta van
Igen a Csiki Bege is beállt a sorba igaz csak Budaőrsön és csak egy darab Sprinterrel.
De úgy tudom Veresegyházán ők bonyolítják a helyi forgalmat.
Amúgy a VT Transman kitúr minket Csepelen mert átveszik a 71,179, és egy kocsit adnak a 152 es vonalra
Igen a Csiki Bege is beállt a sorba igaz csak Budaőrsön és csak egy darab Sprinterrel.
De úgy tudom Veresegyházán ők bonyolítják a helyi forgalmat.
Amúgy a VT Transman kitúr minket Csepelen mert átveszik a 71,179, és egy kocsit adnak a 152 es vonalra
Zsolt15529-06-2008 18:27:51 // 2896
A Volánbusz Zrt. nem olyan alvállalkozó, hanem közösen üzemeltetnek járatokat. A járművein, pedig nem látszik az egységes BKV arculat.
Vt Transman valóban a helyes név. :-)))
Már a Csiki-Bege is???
A Weekend busz jár Csömörre az Örsről, de Ők a helyi önkormányzattal szerződtek. Mint a Dunaharasztival is.
Vt Transman valóban a helyes név. :-)))
Már a Csiki-Bege is???
A Weekend busz jár Csömörre az Örsről, de Ők a helyi önkormányzattal szerződtek. Mint a Dunaharasztival is.
ALFA75td29-06-2008 18:13:18 // 2895
A BKV nak több alvállalkozója van a
Nógrád Volán :Alfa Localo
Vt Transman Ikarus 263 ,M.A.N, Alfa Localo ,Volvo 7000
Volánbusz Zrt Mercedes Citaro
És egy ismerős név
Csiki Bege Mercedes Sprint/Budaőrs busz/
Nógrád Volán :Alfa Localo
Vt Transman Ikarus 263 ,M.A.N, Alfa Localo ,Volvo 7000
Volánbusz Zrt Mercedes Citaro
És egy ismerős név
Csiki Bege Mercedes Sprint/Budaőrs busz/
Zsolt15529-06-2008 18:09:37 // 2894
Tommi29-06-2008 18:04:13 // 2893
Nem én hoztam fel a párhuzamos példát :PPP :)))
Zsolt15529-06-2008 18:03:57 // 2892
Sajnos ez várható. :-((( Aztán már csak mi magunk leszünk ebben az országban, ami még magyar. Viszont a mi számunk is egyre csökken. (Mert velünk csak szürkébb az ország.)
Nézd a BKV-t. Két alvállalkozója van a Nógrád Volán, és a Transman. Előbbi helyről jött az előző BKV vezér Antall Attila, és kiadta a volt vállalatának az észak pesti viszonylatokat.
A Transman, pedig megkapta a dél pesti viszonylatokat. Utóbbi tulajdonosa Széles Gábor, aki azzal vette meg a székesfehérvári Ikarus gyárat, hogy majd fejleszti. Aztán mégis bezárta. Ezzel szemben viszont ott szerelik össze a szóló Volvo buszokat, amelyeket ez a két cég vásárol meg, amelyek a BKV-tól kapják a pénzüket.
Amit nem tudnak, azt megveszik az "Alfa busztól". :-)))
Ha ezek az alvállalkozók a kis tortaszelet ellenére meg tudnak élni, akkor a BKV-nak miért nem megy??? Vagy...
Bocs, az OFF-ért!
Nézd a BKV-t. Két alvállalkozója van a Nógrád Volán, és a Transman. Előbbi helyről jött az előző BKV vezér Antall Attila, és kiadta a volt vállalatának az észak pesti viszonylatokat.
A Transman, pedig megkapta a dél pesti viszonylatokat. Utóbbi tulajdonosa Széles Gábor, aki azzal vette meg a székesfehérvári Ikarus gyárat, hogy majd fejleszti. Aztán mégis bezárta. Ezzel szemben viszont ott szerelik össze a szóló Volvo buszokat, amelyeket ez a két cég vásárol meg, amelyek a BKV-tól kapják a pénzüket.
Amit nem tudnak, azt megveszik az "Alfa busztól". :-)))
Ha ezek az alvállalkozók a kis tortaszelet ellenére meg tudnak élni, akkor a BKV-nak miért nem megy??? Vagy...
Bocs, az OFF-ért!
ALFA75td29-06-2008 18:01:20 // 2891
Na látod a Ferrari inkább szórakozás a TGV meg egy közlekedési eszköz .
Tommi29-06-2008 17:53:54 // 2890
Nem igazán lehet összehasonlítani... :)
ALFA75td29-06-2008 17:53:21 // 2889
Arról nem is beszélve, hogy 100 vagy 200 Enzó ára egy TGV és lehet ,hogy nagyon lebecsültem az árát
ALFA75td29-06-2008 17:50:47 // 2888
Az attól függ hogy a TGV-n mint utas ülök vagy mint tulajdonos .Ha választanom kell ,hogy mi kellene akkor a TGV-t választom avval meg sok autó árát megkeresem és nem egy Ferrarit veszek mert nekem a Maserati jobban fekszik egy igazi sport autó de a családot is viheti vele az ember.
Tommi29-06-2008 17:50:29 // 2887
Koncessziót egyszer meg lehet hosszabbítani, max 17,5 évvel. Ha van egy kis eszük, megteszik. De tuti nem lesz, el fogják adni...
Zsolt15529-06-2008 17:47:35 // 2886
De nem csak az autó, hanem repülő is vesztett helyzetben lesz! :-)))
Hamarosan 2011-ben lejár a Medgyessiék által (2004-ben) a hazai közlekedési vállalatok érdekében kötött koncessziós szerződés, és utána jönnek a nagy külföldi közlekedési cégek, és szépen felvásárolják az összest. :-(((
A Volánbusz társaságokra a Wabererék már ácsingóznak is.
Hamarosan 2011-ben lejár a Medgyessiék által (2004-ben) a hazai közlekedési vállalatok érdekében kötött koncessziós szerződés, és utána jönnek a nagy külföldi közlekedési cégek, és szépen felvásárolják az összest. :-(((
A Volánbusz társaságokra a Wabererék már ácsingóznak is.
Tommi29-06-2008 17:44:23 // 2885
Biztos szép meg jó meg gyors, de ha választani kéne, TGV-vel vagy Ferrarival utaznál szívesebben? :)
ALFA75td29-06-2008 17:31:03 // 2884
Kiváncsi leszek SNCF minden áron ki akarja vezetni Budapestig a TGV-t
Akkor az autó vesztő pozicióban van még ha egy F1 Ferrari is .A TGV 574 km\h sebességgel hasított minden átalakítás nélkül
Akkor az autó vesztő pozicióban van még ha egy F1 Ferrari is .A TGV 574 km\h sebességgel hasított minden átalakítás nélkül
ALFA75td29-06-2008 17:27:43 // 2883
Bennem is ez a kérdés merült fel sőt azt ,hogy mire használható
ALFA75td29-06-2008 17:26:27 // 2882
Zsolt15529-06-2008 17:21:11 // 2881
Akkor ez a (vissza)fejlődés. :-)))
A múltkor Szegedre mentem Intercity-vel, és 2 óra 50 perc volt a menetideje. Ezek után ne ülljön az ember autóba?!?
A múltkor Szegedre mentem Intercity-vel, és 2 óra 50 perc volt a menetideje. Ezek után ne ülljön az ember autóba?!?
Zsolt15529-06-2008 17:16:48 // 2880
Mi a szent sz@r ez??? :-)))
A tajgára, vagy hova készült???
A tajgára, vagy hova készült???
Zsolt15529-06-2008 17:15:08 // 2879
ALFA75td29-06-2008 17:12:48 // 2878
Ezt hívták Kondor Expressnek
ALFA75td29-06-2008 17:11:31 // 2877
Zsolt15529-06-2008 17:08:59 // 2876
Sínautóbuszai sikere nyomán a Ganz cég nagyobb vonatokra is számos külföldi megrendelést kapott. Az Argentin Vasutak nehéz terepre, a Viedma–Bariloche közti széles nyomtávú, 800 km-es vonalra rendelt két dízel motorkocsiból és közéjük sorolt vagonokból álló szerelvényt. A 100 km/óra sebességgel közlekedő, 146 utas szállítására alkalmas luxusvonat a szélsőséges helyi időjárás miatt légkondicionálással készült. 1937-ben!
Zsolt15529-06-2008 17:06:09 // 2875
A Csonka-féle postai kocsik:
A Magyar Posta 1904-ben nemzetközi pályázatot írt ki 12–14 lóerős postakocsik tervezésére és gyártására. A nyolc pályamunkából a karburátor társfeltalálója, Csonka János által tervezett, a győri Magyar Vagon- és Gépgyár, illetve a Röck István Gépgyár által gyártott kocsik voltak a legsikeresebbek.
A Magyar Posta 1904-ben nemzetközi pályázatot írt ki 12–14 lóerős postakocsik tervezésére és gyártására. A nyolc pályamunkából a karburátor társfeltalálója, Csonka János által tervezett, a győri Magyar Vagon- és Gépgyár, illetve a Röck István Gépgyár által gyártott kocsik voltak a legsikeresebbek.
ALFA75td29-06-2008 17:05:51 // 2874
GT Ɨ|ѯ29-06-2008 17:04:49 // 2873
GT Ɨ|ѯ29-06-2008 17:04:24 // 2872
http://www.youtube.com/watch?v=66D_XibfYf0
Tommi29-06-2008 16:57:52 // 2871
Bp-Esztergom között is simán fut annyit a csoda Siemens vonat, pedig az csak laza 50 km :)
ALFA75td29-06-2008 16:56:55 // 2870
Akkor a Hungaroplan villamos már ott volt?
Szegény nagyon ronda
Szegény nagyon ronda
Zsolt15529-06-2008 16:56:26 // 2869
1902.
A Valtellina-vasút.
„Az első vasút, amelyen gőz helyett az összes vonatot elektromos erő hajtja” – írta 1902-ben nem kis büszkeséggel Cserháti Jenő és Kandó Kálmán, utóbbi úgy is, mint a munka szellemi atyja. A 106 km hosszú észak-olaszországi vasútvonalat 15 Hz-es, 3000 V feszültségű, váltóáramú rendszerben tervezte meg. A vízierőmű-turbináktól a vasúti kocsikig a Ganz gyártotta a teljes elektromos rendszert. Bár a megoldás világszerte Systeme Italiana néven vált ismertté, első Ganz-mozdonyai ma is magyar termékként láthatók a milánói Műszaki Múzeumban.
A Valtellina-vasút.
„Az első vasút, amelyen gőz helyett az összes vonatot elektromos erő hajtja” – írta 1902-ben nem kis büszkeséggel Cserháti Jenő és Kandó Kálmán, utóbbi úgy is, mint a munka szellemi atyja. A 106 km hosszú észak-olaszországi vasútvonalat 15 Hz-es, 3000 V feszültségű, váltóáramú rendszerben tervezte meg. A vízierőmű-turbináktól a vasúti kocsikig a Ganz gyártotta a teljes elektromos rendszert. Bár a megoldás világszerte Systeme Italiana néven vált ismertté, első Ganz-mozdonyai ma is magyar termékként láthatók a milánói Műszaki Múzeumban.
Zsolt15529-06-2008 16:53:54 // 2868
Ha már a Ganz.
1891-ben Frankfurtban mutatta be Zipernowsky Károly a Ganz és Társa cég nagy figyelmet keltő tervét. A Bécs és Budapest között közlekedő vonatot sík terepen 250 km/óra, emelkedőn 200 km/óra sebességűre tervezték, s a forgalomtól függően akár tízpercenként indíthatták volna. A kocsihoz négy, 200 lóerős elektromotor készült. A 45 m hosszú, 2,15 m széles, 2,2 m magas kocsitest – a magyar közlekedési iparban elsőként – két végén áramvonalas kialakítású.
1891-ben Frankfurtban mutatta be Zipernowsky Károly a Ganz és Társa cég nagy figyelmet keltő tervét. A Bécs és Budapest között közlekedő vonatot sík terepen 250 km/óra, emelkedőn 200 km/óra sebességűre tervezték, s a forgalomtól függően akár tízpercenként indíthatták volna. A kocsihoz négy, 200 lóerős elektromotor készült. A 45 m hosszú, 2,15 m széles, 2,2 m magas kocsitest – a magyar közlekedési iparban elsőként – két végén áramvonalas kialakítású.
Zsolt15529-06-2008 16:52:07 // 2867
Wickey29-06-2008 16:36:35 // 2865
van néhány jóképességű, akinek az autójára is ragasztanék belülről hasonló matricát, de ez off. :-))
Tommi29-06-2008 16:34:45 // 2864
"Szemed a pályán legyen" - LOL :)))
Zsolt15529-06-2008 16:32:20 // 2863
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
356
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?