Forum >> Szerelőműhely
Ferke08-12-2008 08:36:43 // 22873
Simán lehet, hogy fellevegősödött. Vagy xar az alsó munkahenger.
EngineCoffeeTables07-12-2008 18:36:24 // 22872
Akkor nem én tudom a választ:(((
Skodra07-12-2008 18:32:28 // 22871
Mikor elhoztam tőle akkor jo volt,kb 1cm volt a holtjáték.
EngineCoffeeTables07-12-2008 18:31:11 // 22870
És hogy tisztítottátok ki a rendszert?
EngineCoffeeTables07-12-2008 18:00:52 // 22869
A másik munkahenger a váltón van és az mozgatja a kuplungkiemelő karját, nekem azt kellett cserélni:(
De ha szerlő csinálta akkor vele kell konzultálni, vagy azt mondta igy jó?
De ha szerlő csinálta akkor vele kell konzultálni, vagy azt mondta igy jó?
Skodra07-12-2008 17:52:02 // 22868
A szerelőm csinálta,remélem lelégtelenítette.Igazából nem tudom a másik munkahenger mi célt szolgál,az lett cserélve amelyik a pedállal szemben van középen.A másikon belülről van egy spirálrugó az mi célt szolgál?
Köszi!
Köszi!
EngineCoffeeTables07-12-2008 17:47:43 // 22867
akkor az holnap lesz, ma már sőtét van:(((
Szilárd07-12-2008 17:46:14 // 22866
Nem zörög a belseje?
Ütögesd meg!
Jártunk már úgy,hogy szétesett a belseje és kipuffogót eltömítette.
Ütögesd meg!
Jártunk már úgy,hogy szétesett a belseje és kipuffogót eltömítette.
EngineCoffeeTables07-12-2008 17:32:51 // 22865
Külsőre egészséges, és a helyén van:(
Szilárd07-12-2008 17:28:50 // 22864
Katalizátorod nincsen szétesve???
EngineCoffeeTables07-12-2008 17:24:04 // 22863
a munkahenger csere után rendesen le lett levegőtlenitve? Amúgy melyik munkahenger lett cserélve? Amelyik a váltón volt?
EngineCoffeeTables07-12-2008 17:22:54 // 22862
Üdv! Volt már vkinek eltömödve a kipufogója? Mert továbbra is fenn áll a motor rángatása 2000es fordulaton és már ki lett cserélve a lambda meg a Lmm-is de nem segített viszont a kipufogónak sipoló hangja van mintha el lenne tömödve.
Skodra07-12-2008 13:57:45 // 22861
Sziasztok!
Alfa 156-ba mi lehet az oka annak ,hogy a kuplung pedál felengedés után sem jön fel teljesen?A munkahenger kilett cserélve,kiemel rendesen mégis van kb 4-5 cm holtjáték!
Köszi!
Alfa 156-ba mi lehet az oka annak ,hogy a kuplung pedál felengedés után sem jön fel teljesen?A munkahenger kilett cserélve,kiemel rendesen mégis van kb 4-5 cm holtjáték!
Köszi!
hajzi07-12-2008 11:45:43 // 22860
Tipikus toronycsapágy probléma szerintem.
Wickey07-12-2008 09:28:30 // 22859
Elvileg minden van utángyártottban, nem is túl drágán.
Mondjuk érdemes megrendelés előtt utánanyomozni a gyártó katalógusában a cikkszámoknak, mert pl. a unixtrade néha baszik megkülönböztetni a facelift előtti és utáni 156-ost.
Mondjuk érdemes megrendelés előtt utánanyomozni a gyártó katalógusában a cikkszámoknak, mert pl. a unixtrade néha baszik megkülönböztetni a facelift előtti és utáni 156-ost.
furio06-12-2008 19:54:13 // 22858
Skacok segítsetek nekem, megropiztam kicsit az elejét az autómnak a köv. alkatrészekre lenne szükségem:
- első alsó kereszttartó ( ilyet találtam unixtradeben meg bárdiban, kérdés ugyanaz e mint a régi 156nak )
- homlokfal ( szintén találtam, kérdés ugyanaz kell e mint a régi 156ba )
- motorháztető
- első lökös
Motorháztetővel és lökössel bajban vagyok, tudok hozzá szerezni boltból egyáltalán?
Előre is thx cartársak
- első alsó kereszttartó ( ilyet találtam unixtradeben meg bárdiban, kérdés ugyanaz e mint a régi 156nak )
- homlokfal ( szintén találtam, kérdés ugyanaz kell e mint a régi 156ba )
- motorháztető
- első lökös
Motorháztetővel és lökössel bajban vagyok, tudok hozzá szerezni boltból egyáltalán?
Előre is thx cartársak
Tamás14505-12-2008 15:00:35 // 22857
Akkor írom pontosabban:
Ha eltekerem a kormányt mondjuk balra (90 fok-os kanyarodásnál) és utána egyenesen szeretnék menni akkor a kocsi folyamatosan húz balra (egyenesben egyenesen kéne menni és nem húznia). Jobbra is ugyan ezt játsza el.
Tehát egyenesbe folyamatosan rá kell tartanom arra az oldalra amerre kanyarodtam.
Ha eltekerem a kormányt mondjuk balra (90 fok-os kanyarodásnál) és utána egyenesen szeretnék menni akkor a kocsi folyamatosan húz balra (egyenesben egyenesen kéne menni és nem húznia). Jobbra is ugyan ezt játsza el.
Tehát egyenesbe folyamatosan rá kell tartanom arra az oldalra amerre kanyarodtam.
Fairlane05-12-2008 13:57:48 // 22856
oszcilloszkóp :)
nem csak értéket tudsz vele mérni, hanem jelalakot is pl....
nem csak értéket tudsz vele mérni, hanem jelalakot is pl....
spoon_5405-12-2008 13:51:00 // 22855
Sziasztok!
Újból tanácsotokat kérném 1 ügyben:)
sürgősen cserélnem kell a főtengely szimering és a feszítő görgőt az iszonyú hangja miatt!
Itt a kép a görgőről:

Ezen talán jobban látszik:

Érdekelne, hogy a görgőre és a szimeringre mennyi lenne a korrekt ár, és hogy hazánk dél-nyugati csücskében merre érdemes szerelőt keresnem!
Raktam fel videót a cicergésről, ha nektek más tippetek lenne rá, hogy mi az ok, amúgy ne rémüljetek meg a hangtol...
a vezérlésmódosítót is cserélnem kell...:S!
http://www.youtube.com/watch?v=T0vkrEASw14
Újból tanácsotokat kérném 1 ügyben:)
sürgősen cserélnem kell a főtengely szimering és a feszítő görgőt az iszonyú hangja miatt!
Itt a kép a görgőről:

Ezen talán jobban látszik:

Érdekelne, hogy a görgőre és a szimeringre mennyi lenne a korrekt ár, és hogy hazánk dél-nyugati csücskében merre érdemes szerelőt keresnem!
Raktam fel videót a cicergésről, ha nektek más tippetek lenne rá, hogy mi az ok, amúgy ne rémüljetek meg a hangtol...
a vezérlésmódosítót is cserélnem kell...:S!
http://www.youtube.com/watch?v=T0vkrEASw14
uaz146ti (kispali kisebbik fia)05-12-2008 12:14:50 // 22854
Szerintem ez a normál működése egy kormánynak... XD
Selmak05-12-2008 12:14:17 // 22853
Nem így kell működnie?
Tamás14505-12-2008 12:09:15 // 22852
Szasztok
Tud nekem mondani valaki ötletet arra, hogy ha jobbra tekerem a kormányt akkor jobbra húz ha meg bal akkor balra?
Tud nekem mondani valaki ötletet arra, hogy ha jobbra tekerem a kormányt akkor jobbra húz ha meg bal akkor balra?
ervin04-12-2008 17:00:35 // 22851
Köszönöm a tanácsokat!
az ,,okos" zöldkártyát már megoldottam, köszönöm, de jó lenne, ha emiatt nem kellene majd ,,okos" műszakira is vinni + lényeg az lenne, hogy rendben legyen az autó
a vezeték ,,megbökése" gondolom azt jelenti, hogy szúrjam át a szigetelést, viszont mit takar a ,,szkóp"?
köszi, Ervin
az ,,okos" zöldkártyát már megoldottam, köszönöm, de jó lenne, ha emiatt nem kellene majd ,,okos" műszakira is vinni + lényeg az lenne, hogy rendben legyen az autó
a vezeték ,,megbökése" gondolom azt jelenti, hogy szúrjam át a szigetelést, viszont mit takar a ,,szkóp"?
köszi, Ervin
Ferke04-12-2008 16:10:51 // 22850
Én cseréltem már egy pár szűrőt, de ezt a csattanást még egyszer sem hallottam. Nem jobb kimérni a szivattyú által keltett nyomást a csőben? Sztem az a tuti.
Selmak04-12-2008 13:46:46 // 22849
Kábelszakadás és/vagy szenzormehibásodás. Egyszer sikerült nekem is kiszárítani a tankot és az emelkedőn fel is levegősödött a rendszer, az ECU meg letiltott.
Úgy tudod ellenőrizni a tank üzemanyag szivatyúját hogy először leengeded a gázolajszűrőt, majd ráadod a "gyújtást". Bugyborékoló hangot kell majd hallanod ahogy feltölti a szűrőt, meg csattanást ahogy folyadék nyomása megfeszíti a szűrőházat. Ha ez nem történik meg lehet hogy tényleg gond van a tápszivatyúval.
Úgy tudod ellenőrizni a tank üzemanyag szivatyúját hogy először leengeded a gázolajszűrőt, majd ráadod a "gyújtást". Bugyborékoló hangot kell majd hallanod ahogy feltölti a szűrőt, meg csattanást ahogy folyadék nyomása megfeszíti a szűrőházat. Ha ez nem történik meg lehet hogy tényleg gond van a tápszivatyúval.
Ferke04-12-2008 13:26:11 // 22848
Azért mielőtt elhiszi,méresse csak ki szerintem.:))
RoliQ404-12-2008 13:22:46 // 22847
Tudom mi a megoldás "okos" Zöldkártya! Én nem is merném máshova vinni! tudok segíteni benne!
Buksi04-12-2008 00:10:54 // 22846
Na, kezdesz érteni az autószereléshez! :-DDD
Cgo03-12-2008 22:15:25 // 22845
az enyem is csinalja, Attie autoja is. raadasul sztereo, egyszer egyik felebol hallom, masszor a masikbol :) az van..
tomcsi14603-12-2008 19:33:24 // 22844
Na igen eredetileg egy AEG-et szerettem volna, de 70xxx ezrem nem volt épp rá. A freud-i analízis viszont megmutatta, hogy van élet a 20-30 ezres kategóriában is! :)
GTPeti03-12-2008 19:30:57 // 22843
Ezzel én is így vagyok. Bár fúrógépileg "freud-i magasságokba" még nem emelkedtem. :)
tomcsi14603-12-2008 19:27:12 // 22842
Anno magam is autovillamossági szerelőként nyomtam az ipart a FIAT-nál. Ott a BETA volt az etalon. De azt már a suliban megtanultam, hogy rossz szerszámmal csak magunkat szívatjuk... :)
Szóval inkább gyűjtök egy-egy jó szerszámra, mert bőven behozza az árát!
Szóval inkább gyűjtök egy-egy jó szerszámra, mert bőven behozza az árát!
GTPeti03-12-2008 19:20:44 // 22841
(Látom profi szerszámokkal nyomod!!)
Dzsozy03-12-2008 19:17:55 // 22840
Hidd el, amit a szaki mond! Ugyan ez volt nálam is! Emelt fordulatszámon 700x értéket mutatott a gép,és ami csodálatos volt, hogy nem evett látványosan többet a vas, igaz kaptam feketén ződ kártyát,de bafta a csőrömet a dolog. Autóvill.szerelő bemérte, kinek elmondása szerint alapjáraton jó értéket mutatott a gép, viszont emelt fordulaton hol jó volt, hol nem. Szonda csere megoldotta a problémát. Meg is mutatta az értékeket, és most a CO gyári értéken van.
padocska03-12-2008 19:09:27 // 22839
Bele költözött a tücsök :D
Mulder03-12-2008 18:34:41 // 22838
Multival is meg lehet mérni, csak meg kell bökni a vezetéket. Ezzel csak ezt lehet megállapítani, ha teljen halott. Szerintem.
Nekem mikor behalt, beállt 0.2 V -ra és meg se mozdult. De legjobb ha szkóppal méred meg vagy, rendesen ráolvastok. Akkor legalább az is kiderül ha más baja van.
talán segít valamit.......
Nekem mikor behalt, beállt 0.2 V -ra és meg se mozdult. De legjobb ha szkóppal méred meg vagy, rendesen ráolvastok. Akkor legalább az is kiderül ha más baja van.
talán segít valamit.......
GTVili03-12-2008 18:31:42 // 22837
Ez azért nem 100%-ig hülyeség.....de így,ebben a formában nem igaz.....;-DD
Buksi03-12-2008 18:17:10 // 22836
Na nálam tuti, hogy megolvadt volna! :-DD
ervin03-12-2008 18:16:30 // 22835
Sziasztok!
Szeretnék tanácsot kérni: megbukott zöldkártyán az autóm, emelt fordulaton a co-t nemhogy fél percig, hanem 2 mp-ig sem tudta tartani a határérték alatt, össze-vissza ugrált a minimum-maximum között. A szaki szerint lambda.
Más jel nem nagyon utal lambdahibára, ellenőrző lámpa nem ég (tudom, ez önmagában sokat nem jelent), de az országúti fogyasztásom is 7.8, ami egy QV-nál szerintem nem túl sok.
szerintetek?
Ha lambda, akkor azt milyen műszerrel (voltmérő esetleg?) tudom mérni, illetve mik az egészséges paraméterek?
Nem akarnék lendületből lambdavásárlásba fogni, jó lenne tudni, hogy tényleg az szart-e be.
Köszi
Szeretnék tanácsot kérni: megbukott zöldkártyán az autóm, emelt fordulaton a co-t nemhogy fél percig, hanem 2 mp-ig sem tudta tartani a határérték alatt, össze-vissza ugrált a minimum-maximum között. A szaki szerint lambda.
Más jel nem nagyon utal lambdahibára, ellenőrző lámpa nem ég (tudom, ez önmagában sokat nem jelent), de az országúti fogyasztásom is 7.8, ami egy QV-nál szerintem nem túl sok.
szerintetek?
Ha lambda, akkor azt milyen műszerrel (voltmérő esetleg?) tudom mérni, illetve mik az egészséges paraméterek?
Nem akarnék lendületből lambdavásárlásba fogni, jó lenne tudni, hogy tényleg az szart-e be.
Köszi
tomcsi14603-12-2008 11:06:01 // 22834
Ügyi vagy! :) Minden Alfás egy elveszett (megtalált) 1000mester! :)))
Itt pont az a legnagyobb szívás. Mármint amíg eléri az ember, hogy elengedje a ragasztó, de a műanyagház meg még ne olvadjon meg...
Itt pont az a legnagyobb szívás. Mármint amíg eléri az ember, hogy elengedje a ragasztó, de a műanyagház meg még ne olvadjon meg...
Buksi03-12-2008 10:56:31 // 22833
Hasonlóan kell szétszedni, mint a 155 fényszóróját, annyi különbséggel, hogy ott nincs ragasztva a fényszóróüveg! :-)
bilon03-12-2008 10:11:03 // 22832
jah 2001-es a kocsi...facelift előtti...
bilon03-12-2008 10:09:40 // 22831
hali!
156 sw 2,4 jtd (140ló)
az van, hogyha beindul az automata légtechnika (fűtés-hűtés), akkor jobb elölről, lentről, ciripelő hang jön. nem folyamatos, hanem időnként. (így: cirip-cirip :DDDD, mintha egy mechanikus órát felhúznának))
valaki már találkozott vele? mi lehet?
156 sw 2,4 jtd (140ló)
az van, hogyha beindul az automata légtechnika (fűtés-hűtés), akkor jobb elölről, lentről, ciripelő hang jön. nem folyamatos, hanem időnként. (így: cirip-cirip :DDDD, mintha egy mechanikus órát felhúznának))
valaki már találkozott vele? mi lehet?
tomcsi14603-12-2008 10:01:16 // 22830
Nos, régebben olvastam arról, hogy nem egyszerű a 146-os lámpáinak szerelése.
Mivel a 7-en megy vizsgára az autóm, szerettem volna beállítani a fényszórókat. Sajnos az állítás során kiderült, hogy a baloldali egyáltalán nem reagál a csavar tekergetésére. Az alábbaiakban közreadom a lámpa szétszerelési módját és a hiba okát, hátha valakinek szüksége lesz rá:
Egy normál HELLA lámpa, melybe ragasztással rögzítik az üveget. Persze ki kell szedni a helyéről a lámpatestet:

Az üveget a műanyag házhoz tartja néhány fém patent, de azok egy hegyescsőrű fogó segítségével 5 másodperc alatt lepattinthatóak.
Ekkor következik az üveg lemelegítése, melyhez hőlégfűvót éredemes alkalmazni. Fimoman, lehetőleg az üveg szélét melegítsük és kb 5 perc után le lehet feszíteni azt egy lapos csavarthúzó segítségével. Így néz ki, ha szétkaptuk:

Ezután jön a vetítőtükrök kiszerelése. Vigyázzunk, hogy kesztyűvel fogjuk meg a tükröt, mert a zsír, ami a kezünkről ráragad utána bemattítja! Szedjük ki a motoros mozgatás patentjét is:

Nálam a hibát a műanyag vezetők törései okozták, melyekből kettő is van (nálam mindkettő elridegült és porráhullott!!!):

Szerencsére egy régi lámpából ki tudtam varázsolni a két vezetőt, amikkel így sikerült orvosolni a hibát:

Jöhet az összeszerelés, természetesen fordított sorrendben. Ne felejtsük el a motoros mozgatás patentját is visszarakni, különben szedhetjük szét megint az egészet. A végén valamilyen szilopaszt jellegű ragasztóval újta vízhatlanná kell tenni az üveg és a lámpatest kötötti rést. Nekem ez Patex üvegragasztó pasztával sikerült.
Mivel a 7-en megy vizsgára az autóm, szerettem volna beállítani a fényszórókat. Sajnos az állítás során kiderült, hogy a baloldali egyáltalán nem reagál a csavar tekergetésére. Az alábbaiakban közreadom a lámpa szétszerelési módját és a hiba okát, hátha valakinek szüksége lesz rá:
Egy normál HELLA lámpa, melybe ragasztással rögzítik az üveget. Persze ki kell szedni a helyéről a lámpatestet:

Az üveget a műanyag házhoz tartja néhány fém patent, de azok egy hegyescsőrű fogó segítségével 5 másodperc alatt lepattinthatóak.
Ekkor következik az üveg lemelegítése, melyhez hőlégfűvót éredemes alkalmazni. Fimoman, lehetőleg az üveg szélét melegítsük és kb 5 perc után le lehet feszíteni azt egy lapos csavarthúzó segítségével. Így néz ki, ha szétkaptuk:

Ezután jön a vetítőtükrök kiszerelése. Vigyázzunk, hogy kesztyűvel fogjuk meg a tükröt, mert a zsír, ami a kezünkről ráragad utána bemattítja! Szedjük ki a motoros mozgatás patentjét is:

Nálam a hibát a műanyag vezetők törései okozták, melyekből kettő is van (nálam mindkettő elridegült és porráhullott!!!):



Szerencsére egy régi lámpából ki tudtam varázsolni a két vezetőt, amikkel így sikerült orvosolni a hibát:


Jöhet az összeszerelés, természetesen fordított sorrendben. Ne felejtsük el a motoros mozgatás patentját is visszarakni, különben szedhetjük szét megint az egészet. A végén valamilyen szilopaszt jellegű ragasztóval újta vízhatlanná kell tenni az üveg és a lámpatest kötötti rést. Nekem ez Patex üvegragasztó pasztával sikerült.
HátvédRomeo03-12-2008 01:47:02 // 22829
AC-ra mit mondtak?? Többször mondtam kütyüs Alfákhoz nem nagyon értek, kompi AC bajok hibáit is eltárolja gondolom. Csak egy költői kérdés, biztos, hogy ezek a kütyük minden hibát eltárolnak? Mert amit olvastam blogodban, kisértetiesen hasonló az én AC érintkező bajomra ami 2 éve volt. CSak nálam annyiban volt más, hogy párszor elgyengült 1-2 másodpercre aztán jo volt, majd egyszer csak megállt az út közepén azt onnét sehova. Megtapogattam a az AC kábeleket és elindult.
Aztán mikor hazamentem, megnéztük be volt oxidálodva az AC érintkezők. Kipucoltuk, itt ott rendesen rögzítettük, meg ahol kellett csomiban szikszalaggal körbetekertük, nehogy elsurlódjon. Mocorog a szőnyeg a csomiban, meg fém fenék, mittomén. Ez boxinál.
Jtádénél lehet e?!
De annyi helyen jártál már és még mindig bajos.. Én csak a velem töténteket irtam le, mint eszmecserét váltani. Komolyan kiváncsi vagyok mi okozza Nálad ezt. Érdekelnek efajta műszaki rejtelmek.
Aztán mikor hazamentem, megnéztük be volt oxidálodva az AC érintkezők. Kipucoltuk, itt ott rendesen rögzítettük, meg ahol kellett csomiban szikszalaggal körbetekertük, nehogy elsurlódjon. Mocorog a szőnyeg a csomiban, meg fém fenék, mittomén. Ez boxinál.
Jtádénél lehet e?!
De annyi helyen jártál már és még mindig bajos.. Én csak a velem töténteket irtam le, mint eszmecserét váltani. Komolyan kiváncsi vagyok mi okozza Nálad ezt. Érdekelnek efajta műszaki rejtelmek.
Cgo02-12-2008 23:59:51 // 22828
3 szerelonel voltam mar, nem csak a markaszervizben...
RoliQ402-12-2008 13:34:21 // 22827
jah ez érdekes:) viszont itt arra gondoltak (gondolom én) hogy elég tartalék van benne a dinamikusabb dolgokhoz! de azt kondi nélkül nem igazán tudom elképzelni!
pb_02-12-2008 13:16:35 // 22826
Nem az autót kell lemodellzni, hanem a folyamatot. Nincs ez túlbonyolítva, ez a lényeg. Sztem inkább a gyári ajánlást kell szem Lőtt tartani, aztán kész.) Amúgy mostanság nem kaosz már gazdaságos 74-88 Ahás akksit 15k HUFért, még ott sem.((
Wickey02-12-2008 12:08:09 // 22825
Ésakkor mivan, ki ne találd már, hogy hatodrangú exponenciális közelítéssel akarsz lemodellezni egy olasz autót, hogy merül benne egy akármilyen akksi, aminek onnantól kezdve már a típusa és a gyártási technológiája többet számít, mint a kapacitása...
Egyszerű csak megint túlbonyolítod: a legnagyobb, fizikailag és anyagilag még elérhető akksit kell megvenni, és ennyi. Ez esetemben a tesco gazdaságos 74-88Ah-s akksikat jelenti max. 15 ezer forintért. Soha semmi bajom nem volt még velük.
Ha sokat és sokszor használod a kocsit, vehetsz bele kisebbet is, lásd nekem a 156-ban a gyári 6 éves akksi van, és egy büdös szava nincs még, mert naponta átlag 1,5 -2 órát megy, és mindig koppra van töltve. De koppra lenne töltve benne egy 120Ah-s teherautó akksi is, mert jó a generátor a kocsiban.
A gtv6 meg egy frissen feltöltött 45Ah-s akksival önindtózva három szakaszban (hogy le ne égjen az önindtó) kimászott saját lábán a meredek garázsból.
ennyi.
Egyszerű csak megint túlbonyolítod: a legnagyobb, fizikailag és anyagilag még elérhető akksit kell megvenni, és ennyi. Ez esetemben a tesco gazdaságos 74-88Ah-s akksikat jelenti max. 15 ezer forintért. Soha semmi bajom nem volt még velük.
Ha sokat és sokszor használod a kocsit, vehetsz bele kisebbet is, lásd nekem a 156-ban a gyári 6 éves akksi van, és egy büdös szava nincs még, mert naponta átlag 1,5 -2 órát megy, és mindig koppra van töltve. De koppra lenne töltve benne egy 120Ah-s teherautó akksi is, mert jó a generátor a kocsiban.
A gtv6 meg egy frissen feltöltött 45Ah-s akksival önindtózva három szakaszban (hogy le ne égjen az önindtó) kimászott saját lábán a meredek garázsból.
ennyi.
pb_02-12-2008 11:02:38 // 22824
Na igen, csak a példád 1 lineáris folyamat.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
435
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?