Forum >> Szerelőműhely
Barni14723-03-2006 00:18:02 // 11136
Tudtommal 2 évente illik elvinni leellenőriztetni. Leszívatják, megvákumolják, visszatöltik, de ezt sem muszály ha nincs vele gond.
Amit viszont nagyon érdemes, az a tisztítás. Ajánlom a klímaszervizt ahol tudják mit hogyan kell tisztítani, ez cca 8-10 ezer forint.
Kapható speciális flakon 2-4 ezerért ami hasonlóan tisztít. Belsőre állítva keringeted a levegőt , anyósülés elé leteszed megnyomod, kiszállsz és 15 percig úgy hagyod. Végigcirkulálva lefertőtleníti a rendszert.
Ezekből a tescós minőség nem ajánlott.
A pollenszűrő 2 évente cserélendő mindenképpen. Kivéve ha nem használod az autót.
Poló22-03-2006 22:31:00 // 11135
A klímát illik minden tavasszal feltöltetni gázzal vagy csak ha gond van vele?
Hari22-03-2006 22:26:17 // 11134
Szeva!A lemez nemmegy be,vagy rögtön kiköpi?
Barni14722-03-2006 02:03:16 // 11133
El kell menni klímaszervízbe. Rákötik a masinériára, megvákumolják és megmondják , hogy lehet e tölteni. Cca 8-15 ezres a töltés. Plusz 800ért megfestik a gázt zölddel, hogy lássad hogy hol szivárog, ha szivárog.
Esetleg a kopresszor is engedhet.
drPN21-03-2006 11:20:55 // 11132
Bocs, amiért ide is beírom, de fontos és sürgős!
Sony X-plod CD-MP3 fejegységem vezérlőpanelét kell cserélni (a mechanika jó, de nem akarja bevenni a lemezt, szerelő adta a diagnózist). Tudna ajánlani vki egy nagyon olcsó megoldást?
granturismo21-03-2006 08:50:11 // 11131
Miket csináltatnál rajta? Kíváncsi vagyok, hogy az én jegyzeteimhez képest, amit az autóról készítettem. Jöhet mailben is.
Giorgio20-03-2006 22:27:15 // 11130
Akkor nem egy óriási tétel. Azért kérdeztem, hogy lássam mennyire akarnak majd átvágni. Tudod, ha az embernek "drágább" (vagy csak látszatra az) autója van mindig le akarják venni.
Na, voltál te is megnézni a GTV-t? Kertecs is írt, hogy anno érdekelte az autó. Én eddig nagyon ki vagyok vele békülve. Nem gondoltam volna, hogy ez ilyen jó, ám! :) Igazából apró dolgok vannak amiket szeretnék feljavítani rajta külsőleg. A belbecs viszont nagyon rendben van.
granturismo20-03-2006 21:24:32 // 11129
Hát most a tavasz eljövetelével 8-15eft között van egy töltés. Ha javítani kell valamit akkor erre jön a rezsióradíj.
Látom mibe kell. Én is voltam megnézni a sárkányt.
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)20-03-2006 20:22:18 // 11128
Ez is pdf de ezen jól olvasható a vezetekszín szerintem.
A 81Megzes rar az.
TSiga ( I am the TSIG)20-03-2006 19:33:23 // 11127
Bakkeeerr!
Épp most szedem le a netről a 155-ös workshop manualt...
Igaz hogy az 111.59 Mega...
Mondjuk már van egy, csak az PDF formátumban van, és alig lehet kibogarászni a vezetékék színeit. Ráadásul a fűtésvezérlő is kivehetetlen.
Ha ez is sz@r, akkor már csak a Tiedben bízok!
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)20-03-2006 18:16:00 // 11126
Tom164 hát muszáj volt adagolóért menem. Ezen a kocsin minden náci bosch hulladék beszarik ;)
Punisher, banyeg nem vágtam le hogy az övé. xégyen...;)
Mostanában nem bírom magam utolérni, kicsit lemaradtam.
All: aki esetleg kereste a régebbi oldalam, most ujra él más helyen:
Alfa doksik MMM ....(majdnem minden mennyiségben;)
csocsi20-03-2006 18:13:03 // 11125
Ekkora motorral? Nem semmi :)))))
Giorgio20-03-2006 18:00:27 // 11124
Marharépa! :-PP
:-DDD
De tényleg, mennyibe fáj egy ilyen beruházás?
tom16420-03-2006 17:34:35 // 11123
Punisheré.
Ezek szerint Pusztaszabolcson jártál?
Láttam valamelyik nap a gépedet, kicsit alternatív a piros küszöbökkel...
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)20-03-2006 17:14:40 // 11122
granturismo20-03-2006 14:22:39 // 11121
97 óta nem használtad?:-)
András bácsi20-03-2006 14:12:21 // 11120
Nem biztos, hogy nem jó: bizonyos külső hőmérséklet alatt egyes rendszerekből nem lehet előcsalogatni a hideg levegőt.
Giorgio20-03-2006 13:52:37 // 11119
Értem. Valószínűleg milyen árban fog ez nekem fájni? Mármint hűtőgázzal feltölteni. A nitrogéneset sztem kihagyom. '97 óta már bárhova elszökhetett az a gáz. :)) Én nem keresgélem.
granturismo20-03-2006 13:17:27 // 11118
Valszeg gázzal kell feltölteni, de azért érdemes lenne utánanézni/nézetni, hogy hol szökött el a gáz. Nyomáspróbázni kell pld. nitrogéngázzal ami olcsóbb mint a klímagáz. És ha feltölteted akkor érdemes festett gázt tetetni bele, mert azzal az esetleges szivárgaás helye könnyebben beazonosítható.
Giorgio20-03-2006 12:52:27 // 11117
Ahoy szervízlakók! 2 kérdésem lenne:
Mi a teendő, ha hatástalannak érzem a klímát? Ergó nem hűt, hanem olyasmi levegőt nyom be, mint a síma szellőzés. Kicsit aggaszt.
Gázzal való feltötés mire alkalmas, netán ezt a hibát orvosolja?
Aki okosabb ez ügyben, mint én please írjon!
Fritzee19-03-2006 18:11:47 // 11116
Sziasztok!
Apámm 166-osához kéne jobboldali hátsólámpabúra, s abból is a jobb oldali rész. Van valakinek eladó, SOS lenne...
Nekem meg fehér oldalindex kéne a 147-hez, de az nem sürgős. :-)
csocsi19-03-2006 18:07:09 // 11115
Szerintem egyértelműen :))
GEORGE19-03-2006 18:05:36 // 11114
Mosthogy irod, lehet a hó volt a hunyó :-)
Ollah19-03-2006 18:04:10 // 11113
Köszi.
Ő lesz az emberem, ha nem is személyesen egyelőre, csak telefonon.
A kérdés még az, az elektronika mit fog szólni hozzá, bár Csöri szerint konkrétan le sem fogja sz@rni, hogy 2 vagy 3 liter az a moci. Meglátjuk majd. ;)
zee19-03-2006 08:59:28 // 11112
Polo, George köszi a megnyugtatást, eddig nem mertem. :))
csocsi19-03-2006 05:44:16 // 11111
Ja, hanyag. A hóesés nem lehet bűnös?? :))
Tommaso 15919-03-2006 03:01:41 // 11110
Mi van akkor,ha az akksi lemerül,és a összes megtett km helyén ezt látom az akksitöltés után:-------
A sarut már levettem,meg mentem vele több mint 100 km et (napi számláló),de a probléma továbbra is fennáll:-(((
Volt már ilyen valakinek?????
GEORGE18-03-2006 20:14:30 // 11109
Nem tooom, egy hanyag gazda behavazott gépe??? :-DDDDDDDDDDD
/ bocsi :-) /
csocsi18-03-2006 20:04:23 // 11108
Vajon mi lehet??????
GEORGE18-03-2006 20:02:24 // 11107
Mi ez??????? :-)))))
csocsi18-03-2006 19:45:38 // 11106
Lacza18-03-2006 17:15:04 // 11105
Sziasztok,szerintetek jó a 2.5 V6-ba a 2.0 V6 turbo légmennyiségmérője?
(166-os alfáröl van szó)
bb1818-03-2006 17:06:25 // 11104
ja és 2-3 évente kifestem, és átpakolom az egészet.
bb1818-03-2006 17:06:02 // 11103
ebben van némi igazságod, de van benne rácio is. én oda nem szivesen viszem, ahol bokáig járok a 20 éves olajsárban, vagy ugy néz ki az egész mintha atomvillanás lett volna.
az én mühelyem sem nagy csoda, de rend van és lehetöleg tisztaság. meg némi alapszerszázat és gép sem baj ha van.
csocsi18-03-2006 15:59:38 // 11102
Kíváncsi vagyok rá, hogy nézhet ki miután megadta magát :))
pb_18-03-2006 13:28:36 // 11101
Sztem 1formák, bár belsőfékessel még nem volt dolgom. Külsőfékesnél, pl. 33, ott mind1.
Whiteskull18-03-2006 13:04:57 // 11100
Tudja valaki, hogy a belsőfékes Sprint féltengelyei egyformák-e? Vagy nem mindegy melyik oldalra rakom őket?
Ferke18-03-2006 13:04:41 // 11099
Rakok majd képet, nagyon durván néz ki a csavar.:)))
csocsi18-03-2006 13:02:08 // 11098
Most néztem :)))
Azért nagy megkönnyebbülés volt a dolog gondolom :))
Ferke18-03-2006 13:00:11 // 11097
156 tobicban leírtam, igazából leginkább bátorság kellett hozzá!:)))
Don Gombóc18-03-2006 12:55:40 // 11096
Mindenképpen van mert a csapszeg más mélységbe esik a dugó tetejéhez képest, ugyanis ennek a méretnek a változtatásával és a főtengely halytókarcsapjának a távolságával variálnak a lökethosszon. A hajtókarok ugyanazok. Szervusz Kiráj. Ja és menj le Schulek Bélához ő mutat neked mindegyik fajtából, dugót főtengelyt blokkot hengerfejet úgy 12 mint 24 szelepest.
csocsi18-03-2006 12:49:45 // 11095
Örülök a sikerednek :))
Nagyon meg kellett verni hidegvágóval a siker éerdekében?
Ferke18-03-2006 12:46:39 // 11094
Hello Alfások!Aki még emlékszik a korábban felmerült olajleeresztőcsavar leszedési gondjaimra, annak mondanám, hogy SIKERÜLT LESZEDNI!!! :))) A balmenet-fúrás+ellencsavar ötlet fuccsba ment, mert kifele megette a menetet, ahogy van. Viszont kis bátorság+5 kilós kalapács és egy hidegvágó megtette a hatását...:)) Kössz mindenkinek korábbi a tippeket...
bali18-03-2006 11:34:29 // 11093
Hali!
Nem az a lényeg, hogy hogy néz ki. Vagy nem? Tőlem lehet egy kacsalábon forgó palota is, ha cserébe lehúznak, vagy nem értenek ahhoz, amit csinálnak.
Ollah18-03-2006 11:22:04 // 11092
Ez az, a tetjük érdekelne.
24V infó:
Bore x stroke: 93.00mm × 72.60mm
Bore / stroke ratio: 1.28
Displacement: 2959 cc 180.56 cu in
Compression: 10.00:1
Fuel system: Bo Motronic ME2.1 MPFi
12V infó:
Bore x stroke: 93.00mm × 72.60mm
Bore / stroke ratio: 1.28
Displacement: 2959 cc 180.56 cu in
Compression: 10.00:1
Fuel system: Bo M3.7.1 Motronic fuel inj.
Ez alapján tök ugyanaz.
V6 TB:
Bore x stroke: 80.00mm × 66.20mm
Bore / stroke ratio: 1.21
Displacement: 1996 cc 121.80 cu in
Compression: 8.00:1
Fuel system: Bo Motronic ML4.1 fuel inj.
Szilárd18-03-2006 11:11:18 // 11091
Szerintem a dugattyútető kiképzése nem biztos,hogy egyforma.
A turbos autóké más szokott lenni.
A 3.012V éa 24V motor asszem lökéttérfogatban sem teljesen egyforma.
Ollah18-03-2006 11:02:31 // 11090
Szilárd!
A 3.0 12V és a 24V moci jól látom, hogy ugyanaz, csak a hengerfejben van különbség?
Ollah18-03-2006 11:01:08 // 11089
:P
Well, azt tom, hogy a TB kompressziója 8.00:1, míg a 3.0-é 10.00:1. Ez csak a dugó miatt van így?
Ha igen, akkor a 3.0 12V dugóinak mérete érdekelne. Ha valakinek van infója, írja be pls.
Szilárd18-03-2006 10:55:57 // 11088
Szerintem biztosan van:))
Ollah18-03-2006 10:00:41 // 11087
Szakik!
A 2.0 V6 12V TB dugói és a 3.0 V6 12V dugói közt van különbség?
Esetleg, ha valaki jó minőségű fotót tudna linkelni róluk, megköszönném.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
533
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?