Forum >> Szerelőműhely

GTPeti01-03-2006 19:37:46 // 10786
eLearn = Gyári szervíz CD, természetesen.
GTPeti01-03-2006 19:37:12 // 10785
Srácok, segítsen valaki légyszi! Az eLearn program kapcsolási rajzaiban használt színkódok jelentése kéne. Sehol sem találom a programban.
Zsifi01-03-2006 19:17:47 // 10784
Ha ledest akarsz venni akkor egyszerűbb lett volna egyből a ledes indexet megvenni fehérben 2700Huf/db. Lelőhely: Homasita Most már jobb ha égőt veszel bele.
Otto01-03-2006 18:58:36 // 10783
Ilyet!
Ödi01-03-2006 18:36:48 // 10782
Sziasztok Meg tudja valaki mondani hogy milyen tipusu LMM-ek jok a 2.0TS be. Nekem most Bosch van bent a száma:0 281 002 199 Bocsi hogy több helyen is kérdezem de fontos,sűrgös lenne:-((((
Barni14701-03-2006 17:58:11 // 10781
Egy ismerősöm használ, nagyon isteníti. Kulturáltabban jár a motorja az biztos. Én azt szoktam mondani , hogy ártani nem használ.
Face01-03-2006 17:39:57 // 10780
Köszi a tippet! Sikerült,volt nekik, nagyon jó kis bolt ez! :))))
Ferke01-03-2006 15:16:57 // 10779
ja, állítólag lehet kapni ledes izzót. Ez igaz?Ha igen, akkor hol???
Ferke01-03-2006 15:16:08 // 10778
tudja valaki, hogy 156-osra a fehér oldalindexem mögé milyen izzót vegyek? Mert most fehéren világít ugye.:)
GTPeti01-03-2006 12:19:18 // 10777
Face, sarukat a Fer-Vill-nél kapsz. (Ők meg elvileg a Ripca-tól veszik.)
Tomy15601-03-2006 11:44:02 // 10776
Szia! A "Milyen a jó olaj..." topicban olvashatsz róla...pro-és kontra érveket!
drPN01-03-2006 11:24:12 // 10775
Ok, kösz az infót!
Karakot01-03-2006 11:14:27 // 10774
Szekszárdon ismerek jó kipuffost, bár nincs 20 év szakmai tapasztalata, hisz kb. 25 éves, de nagyon érti a dolgát és ami a legfontosabb és szinte hihetetlen a mai világban, hogy kritikusabb a precizitást illetően a saját munkájával szemben, mint maga a kuncsaft:))
András bácsi01-03-2006 09:49:44 // 10773
Tatabányán tudok ilyet.
pb_01-03-2006 09:32:22 // 10772
Asszem itt is a legjobb +oldás, a csináld magad módszer.
granturismo01-03-2006 09:29:38 // 10771
Gyerekek. Ajánljatok nekem egy jó kipufogóst. Feltételeim: kis műhely legyen ahol a mester egyedül dolgozik, vele kell megbeszélni a melót, ő maga csinálja meg és már nem ma kezdte a szakmát. (legalább 20év) Sajnos a Dudás már nem dolgozik. Tegnap hívtam:-(((
csocsi01-03-2006 07:18:22 // 10770
Hamarosan ez el fog múlni, megjön az emberek esze és inkább máshova mennek.
Mike.01-03-2006 06:38:30 // 10769
Én is próbálkoztam vele és szét is barmoltam a leeresztő csavart. A szerelők köpködve és kínlódva tudták csak leszedni. :-( Ezek után nem fogok ilyennek neki mert 1000 Ft ért lecserélték az olajam és a használttal sem volt gondom. Ja, és a csavarom is ép marad! :-)
Cs.Alfa01-03-2006 06:35:34 // 10768
Sziasztok,jóreggelt! Használt már valaki Prolongot?
Mike.01-03-2006 06:32:18 // 10767
Örülök, hogy újra rendben a gép. :-) Azért azt felháborítónak tartom, hogy annak kell örülni, hogy veszekedés nélkül, behódolva, megalázkodva oldódik csak meg a nyilvánvalóan az ő hibájukból adódó probléma. Én is csak azt tudom javasolni, keress egy másik szakszerübb, odafigyelőbb, pontossabb szervízt, szerelőt ahol másként állnak a kuncsafthoz és az autójához. Az is felháborító amit mostanában a Boldozsárról olvasni. Most már nem csak 1-2 problémát hallani felőlük és mégsem változik semmi. Szerintem nem is fog.:-(
granturismo28-02-2006 23:13:19 // 10766
Na azért így egyből másképp fest az a szelepfedél. Azért az szomorú, hogy ez az ország legrégebbi olaszautó szervize. Azért érdekelne, hogy ök hogyan magyarázták a hiba okát, körülményeit úgy, hogy ne legyenek felelősek a történtekért. Csak azért hogy legyen a magyarázat gyűjteménybe egy újabb díszpéldányom. Tudjátok elgondolkodtató, hogy minden szerviz sír, hogy nincs meló, nem megy a bolt, már nem üzlet bezárunk nem bírjuk tovább stb és mindeközben lámpással kell keresni a normális szakambereket. Ha engem kérdeztek egyszerűen nem is tudok egy szervizt nyugodt szívvel ajánlani.
Ferke28-02-2006 21:55:32 // 10765
Ja. Majd el felejtem.Esetleg van valakinek tippje, hogy milyen módszerekkel lehet leszedni egy olajleeresztő csavart? Torziós kulccsal nílt volna (50-es), de elfordult benne és nem mozdul. Tehát valaki vmi tipp? Előre is köszi.
Zsifi28-02-2006 21:54:21 // 10764
Ők soha nem fognak felnőni 2006-hoz azt hiába is várod. A nagyobb problémát én ott látom, hogy a feladathoz sem nőnek fel. Addig amig 8-10 nap várakozási idővel dolgoznak(várakoztatják az embert) addig úgy érzik nem ők vannak Teérted hanem Te őértük, ha ez elmúlik akkor talán.
Ferke28-02-2006 21:54:01 // 10763
Ebben az országban már majdnemhogy szerencsánek számít az is, hogy így, 1 hét alatt, balhék, fenyegetőzések nélkül sikerült elérni, hogy kártalanítsanak. Komolyan, kész csoda.
Apoo28-02-2006 21:51:51 // 10762
A tanulságot levonva, keresem is a jó szakit, de ha azt hallani a jó mesterekről, hogy kezét aranyba kellene foglalni, ebből félő, hogy két dolog következik: :-) 1. Most gyűjtik az arany kéz költségeit. 2. Mióta aranyból van a keze, már nem is úgy működik. A hozzászóló cartársak együtt érző szavai nagyon jólestek, köszönöm a szolidaritást, jó tanácsaitokért továbbra is keresni foglak benneteket.
Zsifi28-02-2006 21:44:50 // 10761
A tortúra után sok problémamentes km-t kívánok Neked és az Alfádnak!
GEORGE28-02-2006 21:12:25 // 10760
Örülök, hogy megoldodott ez az ügy! De azért az felháborító, hogy csak odadörgölték, hogy szerintük nem ők a hibásak:-((((( Hát akkor ki a híbás???? Szerintem te vagy a híbás Apoo és megmomdom azt is, hogy miért! Azért mert oda vitted a géped!! :-)))) Majd máskor nem teszed! Valószínű tényleg érdemes lenne nekik is olvasni ezt a fórumot! Mert tanúlságokat vonhatnának le belölük! Most azt is tudhatnák, hogy jó pár ember nem fog oda menni amiért a te gépedet ilyen hanyagúl kezelték! :-((( Szóval fel kéne nőniük ezeknek a szervízeknek 2006-hoz!!!!!!!!
csocsi28-02-2006 21:11:01 // 10759
Gratula, és balesetmentes kilométereket :)
Apoo28-02-2006 21:07:23 // 10758
Sziasztok! Jó hír, hogy tegnap délelőtt az Autóház Boldizsárnál megjavítva átvettem a gépet, újra róhatom a kilométereket kedvencemmel!
Végül is szó szerint nem ismerték el azt, hogy a törés közvetlen kiváltója a nem szakszerű munkavégzés volt, a hiba bejelentésétől számított egy hétre, új alkatrész beépítésével, javították a törést!

Ami engem terhelt az egy hét, bosszankodás,autónélküliség, idegeskedés. Tulajdonképp örömöm teljes is lehetne, mert veszekedés nélkül megoldódott a problémám, ennek ellenére mégis nem a szolgáltatás, hanem a kiszolgáltatottság jut eszembe! Na, de nem merülök bele, mert csak felidegesítem magam.
Azért csak remélem, hogy a szervizek, forgalmazók valaki illetékese olvasgat errefelé is (ha van egy csöpp eszük, így tesznek), és egy ekkora Alfás közösség véleményét, értékelését munkájukról egyre kevésbé hagyhatják figyelmen kívül. :-)
bb1828-02-2006 14:15:49 // 10757
nem biztosan, mert ha rossz jelet ad azt nem veszi hibának, csak ha nem ad jelet.
Kpeki27-02-2006 20:19:18 // 10756
Azt sztem kiírná hibának, nem? De semmi hibát nem mentett.
TSiga ( I am the TSIG)27-02-2006 19:48:16 // 10755
Nekem is hasonló a gondom: 1500 alatt egyszerűen lefullad. 2000 felett viszont normálisan jár. Hátul meg olyan benzinszag van mint az állat. Nem dögölhetett be az LMM 1,5 évi állás után. Elűtte minden OK volt. Ja az enyém csak TS 8V.
bb1827-02-2006 18:42:27 // 10754
bocs : mérő
bb1827-02-2006 18:42:07 // 10753
esetleg levegö mennyiségméro akad.
Kpeki27-02-2006 14:08:50 // 10752
Cartársak kis segítségre lenne szükségem! Olyat produkál az autom üzemmelegen, hoyg amikor el akarsz indulni 1-ben akkor 1000-2000-ig semmi erö nincs benne és csak korom jön. Mind1 hogy teli gázt nyomok vagy csak negyedet. Nem reagál semmit. Ugy gyorsul mintha ezen fodulattartomány között mintha csak lejtön gurulnék... Néha 2-ben is csinálja, de amint eléred a 2000-es fordulatot, nyit a turbo onnantul huz mint a bolond. Feldugtuk gépre, hátha valami hibát kiír de semmi a világon... Nem tudjuk mi baja lehet... Ha valakinek van vmi ötlete, kérem ossza meg velem, mert elég rossz így járni vele :S
Tedi27-02-2006 10:41:31 // 10751
Ja és köszönöm az infókat ;)
kando.27-02-2006 10:41:17 // 10750
Akkor kulcs nem is kell :)))) Jó tudni :-PP
Tedi27-02-2006 10:40:23 // 10749
98-as a verda, szóval lehet, hogy jól sejted :) Nekem megnézték az akksisarut, azok rendben voltak. Csinált a szerelőm egy olyan áthidaló megoldást, hogy egy kapcsolóval tudok gíújtást adni az autóra, a kulccsal esetleg nem megy. Innen már csak 1 lépés a nyomógombos idítás :)))
kertecs27-02-2006 10:36:56 // 10748
akku két k vazz... : )
kertecs27-02-2006 10:35:33 // 10747
Úgy sejtem ugyanaz mint az újabb 155-ben... akkor lehet venni külön. Én vettem, de mégsem az volt a hiba, hanem akusaru érintkezés. 5 pénz volt itt a pécsi ricambi-snál és a cseréje kb. 5 perc lenne.
Tedi27-02-2006 10:18:38 // 10746
Sziasztok! Lenne egy kérdésem, már megint :))) Rakoncátlankodik a gyújtáskapcsolóm, elvittem az ótót szerelőhöz, azt mondta a szaki, hogy a gyújtáskapcsoló betét néha-néha kontaktos és emiatt nincs gyújtásáram. Azt mondta cserével megoldható a dolog. A kérdésem: külön bontóban vagy bárhol lehet-e kapni ilyen betétet, vagy komplett gyújtáskapcsolót kell vennem? Előre is köszönöm!
bb1826-02-2006 19:01:52 // 10745
nekem lehet hogy van, amugy elektronikai boltokban lehet kapni. sztem. ez tulképpen a régi skoda méret. :-))
András bácsi26-02-2006 13:12:46 // 10744
Rendelj egy újat, nem vészes összeg.
Ferke26-02-2006 13:09:24 // 10743
Hello! Tudja valaki, hogy hol kapok motorolajleeresztő csavart 156-oshoz?
Karakot26-02-2006 13:07:57 // 10742
Én már túl vagyok az lmm-es mizérián, leírom a tapasztalatomat. Mindenki, aki már próbálta több-kevesebb sikerrel tisztítani eme készüléket azt javasolta, hogy féktárcsatisztító spray-el kell befújni a fém érzékelőket. Volt, akinek a művelet után ideig-óráig megjavult, voltak akiknem nem sikerült a mutatvány. Én ehhez a csoporthoz tartozom :(( Sőt, nálam a még működőképes lmm a tisztítást követően teljesen tönkrement. Szerintem befolyhatott a tisztító valamilyen mikrorepedésen az elektronikához (elvileg le van légmentesen hegesztve) és az vághatta tönkre. Szóval csak óvatosan. És szerintem az eredménytől függetleneül szedd össze a pénzt egy új lmm-re, mert hamarosan venni kell egyet :(
Face26-02-2006 11:38:40 // 10741
Nem tudtok vmi autós v elektronikai boltot ahol lehet kapni _mindenféle_ kábelsarukat? Egyfajta sarut ugyanis sehol se kapok, az Alig utcában a Masinásoknak se volt.. és azt mondták h nem is tudják h lesz-e.... Szóval amit keresek: A sima méretnél eggyel kisebb, asszem 4,8-as a neve, "mama" típusú csúszósaru kis, "csatlakozóból való kicsúszást megakadályozó" pöcökkel a hátán. a sima verzió ebből mindenhol van de nekem az nem jó...
bb1826-02-2006 09:42:11 // 10740
sherpa 14 autojában kellene megnézni.
bb1826-02-2006 09:36:16 // 10739
szerintem mindenképpen érdemes ha van benne valamilyen tuning. megcsinálni nem nagy szám, ha nem tul bonyolult a forma. a neten nézz utána omp, vagy sparco oldalakion. kell két tányér, vagy félhold ( álltalában ) és egy valamilyen csövel összekötve. lehetöleg nagy szilárdságu varrat nélküli legyen. ha látod képen az eredetit akkor egy ügyes lakatos simán megcsinálja.
csocsi26-02-2006 09:27:13 // 10738
Bocsi, hogy most válaszolok, de most tudtam megnézni a merevítőt. GIULIO RACING felirat és 06/20/9333-411 telefonszám látható rajta. A gépemen Piri csinálta valszeg, mert az ő révén vettem meg :-)))))
Zsifi25-02-2006 22:35:54 // 10737
Biztos, hogy nem veszek ezért komplett kulcsot.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.