Forum >> Szerelőműhely

Gordon05-03-2006 01:00:45 // 10836
Nullázza a dátum bejegyzést és a 20000km-es számlálót is!
Gordon04-03-2006 23:25:37 // 10835
Érdekes...
Gabika04-03-2006 23:21:59 // 10834
Na, megnézted a képet, ide is felrakom!
Nem lóg ki messzire, azért van alulról felhozva a cső!
Gordon04-03-2006 23:14:29 // 10833
Jó reggetl Vietnám.... a szervíz figyelmeztetőt te is ki tudod lőni otthon! Ha jól emlékszem, akkor belépsz a szervíz menübe majd egyszerre kell lenyomni a + és - gombot olyan 5-10 sec és annyi! Szervizes mutatta nekem is! Kicsit nevetséges de így van!
Jogerős04-03-2006 22:58:03 // 10832
"semmi trükk" "plussz a szervizfigyelmeztetőt még ki tudja-e lően egy kalap alatt?" ehhh, faszom az egészbe
Gabika04-03-2006 22:52:06 // 10831
Egyébként annyira nem vagyok oda tőle! Inkább valami szép 5 ágú! Valami ilyesmire gondolok!
Gabika04-03-2006 22:50:15 // 10830
Arra a 3 lyukura gondolsz?! Most szalasztottam el egy zsír, dobozos garnitúrát! :-(((((((
Ferke04-03-2006 22:49:12 // 10829
Naggyonszuper, előre is köszi!:)
Gabika04-03-2006 22:47:32 // 10828
Aha, megkérdek mindent, de elég rugalmasak az emberek, menni szokott minden, szépen rendben!
Ferke04-03-2006 22:47:05 // 10827
a gyári gta felni lenne az ideális!:) BobbySoprano oldalán látható...
Gabika04-03-2006 22:45:42 // 10826
Ja a felni! :-) Hát érdeklődők vannak, csak mindig a távolság! Egyébként még én sem tudtam venni, pedig szerintem már nincs olyan felni amit gyártottak és én nem láttam, de nem tudok dönteni, ami meg nagyon tetszik, az nem jó valamilyen paraméter miatt! :-((((((((((
Ferke04-03-2006 22:44:12 // 10825
ha mehet a dolog, akár időpontot is mondhat, annyira konkrét, hogy kell. Ja, megkérdeznéd azt is, hogy plussz a szervizfigyelmeztetőt még ki tudja-e lően egy kalap alatt?mer az is kéne
Gabika04-03-2006 22:42:56 // 10824
Ööööööööööö! Maradjunk annyiban, hogy elötte megkérdem és én jelentkezem! De elég valszínű, hogy menni fog a dolog!
Ferke04-03-2006 22:42:14 // 10823
Nagyon érdekelne. Ha nem gond, lécci kérdezd meg nekem mindenképp, előre isköszönöm! A felnikre azóta isgyűjtök, de ebben a hónapban szerintem nem fog még menni..:(
Gabika04-03-2006 22:39:45 // 10822
De, természetesen! Ha minden igaz 5 papír! Ha komolyan érdekel, megkérdezem Neked holnap vagy hétfőn a srácot, hogy mehet-e a dolog!
Ferke04-03-2006 22:39:12 // 10821
Vagy inkább csörögjek rád vmikor a részletek miatt?
Ferke04-03-2006 22:36:41 // 10820
Már benne is vagyok, szuper! Nem tudod az árakat esetleg?
Gabika04-03-2006 22:30:05 // 10819
Szia! Ha nem találsz Pesten, akkor segíthetek! Tatabánya nincs túl messze!
Ferke04-03-2006 22:17:03 // 10818
Hátha segít vki: szervizkönyvbe csak bepecsételőt keresek. tud vki ilyet? Nem kell visszamenőleg, semmi trükk, csak nem akarom márkaszervizbe vinni a vasat.
András bácsi04-03-2006 18:52:59 // 10817
Zámbó kolléga, Tatabánya.
Gordon04-03-2006 18:42:09 // 10816
Hol tudok online venni K&N direkt szűrőt? Lehetőleg szettben, csővel, szűrővel együtt!
104-03-2006 09:50:53 // 10815
Tanácsot kérnék! A jelenlegi felállás a következő, Van egy kulcs, ami a gyújtás ill. centrálzár működtető, van egy kis szögletes kütyü ami a riasztót kezeli. ezt szeretném leredukálni egy db kulcsra. Egyáltalán megoldható valamelyik tesó kulcsának házasításával, hogy a lucs "kezelje" a centrálzárat, riasztót távírányitóként, és használtó legyen mint kulcs, és gyújtáskulcs? Tapasztalt? Lehetőség? Egyáltalán megvalósítható?
Apoo03-03-2006 21:35:51 // 10814
Kösz, akkor úgy látszik szerelés lesz a vége, mert nekem ott nem világít semmi.
András bácsi03-03-2006 17:37:56 // 10813
Mondtam már a 156 topicban is: vágóvan nyitásirányban meg kell ütni.
Ferke03-03-2006 17:19:32 // 10812
tud segiteni valaki abban, hogy az olajleeresztőt hogyan lehetne leszedni?Elforgott enne a torziós kulcs, és mintha odahegesztették volna. Van erre valami módszer, ami tuti?
Vader (a Gróf)03-03-2006 15:29:06 // 10811
Ciao cartársak!Keresek baloldali törött üvegű fényszórót.Aki hallja, adja át!Köszönöm.
Ferke03-03-2006 13:17:46 // 10810
Köszi, lehet, hogy megvárom a tapasztalataidat.:)
András bácsi03-03-2006 12:11:03 // 10809
Ha lesz több időm (kb. nyár) akkor lehet, hogy többet fogok tudni. Fateréban is ki kéne cserélni: abban valami tűsarok ki is szakította. :(
GEORGE03-03-2006 12:08:37 // 10808
A piroslámpának gyújtás ráadása után világítania kéne, majd ha már jár a motor ki kéne hogy aludjon. Ez egyben az égő müködésének az ellenörzése is egyben, de asszem neked is már ott nem égő van henem led! ami igen csak ritkán hibásodik meg.
Ferke03-03-2006 12:07:05 // 10807
BElegondolva tényleg nem sok értelme lenne. Hacsak a középkonzol lenti része nem más. eper nekem is asszonya, hogy nem ua. Na mindegy, ezt úgyis meredek dolog véghezvinni.
GEORGE03-03-2006 12:04:27 // 10806
Zárjanak is be az ilyen szervízek, nincs is rá szüksége senkinek!!
GEORGE03-03-2006 12:02:36 // 10805
A Dunai Norbit ismered te is?
András bácsi03-03-2006 12:00:47 // 10804
Eper szerint nem azonos, de nem hiszem, hogy megérte volna alakítaniuk a szabásmintán. Max. az anyag változhatott.
Ferke03-03-2006 11:50:26 // 10803
Erre senki nem tudja a választ?:)
Scott03-03-2006 09:49:13 // 10802
Olvasom a belinkelt képen a "Megjegyzést" . Azért egy kicsit tréfás, hogy ilyet leírnak. Ilyen nem fordulhat elő, mivel pont a túlmelegedést elkerülendő van a hűtőventillátor. Bár kérdéses, hogy mit értenek "túlmelegedés" alatt. A hengerfejtömítés attól is elszállhat, ha piszkosul meghajtod a gépet :)
Ferke03-03-2006 09:31:15 // 10801
Ennek a facelift verzióban ugyanolyan lehet a kárpit, mint a régebbiben vajon?
Ferke03-03-2006 09:31:15 // 10800
Ennek a facelift verzióban ugyanolyan lehet a kárpit, mint a régebbiben vajon?
András bácsi03-03-2006 09:20:19 // 10799
Nem kis meló: jól szét kell bombázni a belsejét. Bontóban találsz kárpitot.
Ferke03-03-2006 08:59:00 // 10798
Szerintetek mekkora meló a 156-osban kicserélni az alsó kárpitot? Egyáltalán hol kapok ilyet, ha kapok egyáltalán? VEtt/cserélt már ki ilyet valaki?
Ferke03-03-2006 08:49:20 // 10797
Köszi Ottó, lehet, hogy megvárlak!:)
csocsi03-03-2006 07:51:02 // 10796
Lehet, hogy máshol nincs dugó! :)))))))
swan03-03-2006 07:49:05 // 10795
Ez nagyon tecc!! Célszerű nagyobb sebességgel haladni:) Nyáron a dugóban próbáld meg BP-n. :)))
csocsi02-03-2006 19:48:34 // 10794
Lehetséges, hogy a vezérléssel van problémád :(
Apoo02-03-2006 19:43:50 // 10793
A hengerfejtömítés kifújásának keresem az okát, mert nem kizárt, hogy én voltam figyelmetlen, de az sem, hogy más alkatrész meghibásodásának következménye.
Attól félek, ha van visszajelző, de meghibásodott, nagyon becsapódhatok, és ideje törpölni a javításon.

Kezelési utasításba ez található, de lehet, hogy felszereltség függő? Nem tudom. Az is lehet, hogy normális működik, de a víz szökése még nem volt olyan mértékű, amikor észrevettem hiányát, hogy jelezzen?
drPN02-03-2006 18:41:13 // 10792
Sziasztok! 156 2.0Ts-hez keresek váltót. Sürgősen, olcsón... 06-70/361-0211
José02-03-2006 09:12:04 // 10791
Jó reggelt cartársak!Lenne agy kérdésem: Mi a teendő ha a kocsiba kigyülladt a légzsák defektet jelző lámpa?
Otto02-03-2006 09:06:45 // 10790
Hát!Nem mondom biztosan hogy igen!Nekem van egy tálcával!200db.Adok ha kell szivesen!Megyek évadnyitó gyorsulásra,előbb nem járok a fővárosba! Ha addig kibirod viszek!
Ferke02-03-2006 08:50:42 // 10789
Apoo, az kizárt, hogy nincs visszajelző lámba. Még hugom alap Puntojában is van. Ha hőfokmérő nincs is, egy lámpa tuti, hogy van. De mikor ráadod a gyújtást, akkor elvileg világítania kéne egy pirosnak valahol a műszerfalon, pár mp-ig.
Ferke02-03-2006 08:47:52 // 10788
Ottt, kösz a képet!:) Ilyen izzót bárhol kapok?
Apoo01-03-2006 21:16:58 // 10787
A szelepfedél törésének okaként az anyag lehetséges fáradását emlegették, de mivel nem tiltakoztak a javítás ellen, ezért nem akartam vitatkozni. A vita sokszor elmegy a vélt igazság, a vélt tekintély védelmében a -csak azért is nekem legyen igazam- hozzáállásig. Dunaújvárosban, a főiskolán, ha régen is, a szépemlékű szakestélyek között csak ragadt rám némi fémtani ismeret, ami a mindennapi üzemi gyakorlattal tűzdelve feljogosítana szakmai vitára. Szakmai vitát csak szakemberekkel szeretek folytatni. :-) De hátha olvasgat errefelé onnan valaki: Az anyagfáradás (kifáradás) az anyag keményedése, ridegesedése, repedéskeletkezése, majd terjedése a különböző nagyságú és váltakozó irányú erő hatására. szöveg... A csavarok statikus szorításával kifárasztani csak sokszori, gyors ki betekeréssel lehet. Ezt a teljesítményt és igénybevételt nem feltételezem. :-) Személy szerint sosem szégyelltem kérdezi, hogy okosodjak. Az autóm működésével nagyon meg vagyok elégedve (csak szerelő ne nyúljon hozzá). Az olajszint változás szóra sem érdemes, a vizet is nagyon ritkán kellett utántölteni. Elkényelmesített, ezért igazán nem tudom hogy fokozatos vízfogyás, vagy egyszeri, hirtelen meghibásodás eredménye a hibasorozat. Lehet, hogy a termosztát bizonytalan működésű, és a hengerfejtömítés azért ment el, és forrt fel a vizem, mert nem nyitott, és ez jó működés mellett máskor is jelentkezhet? Létezik, hogy ha elmegy a hűtővizem, vízhőmérő kb.100-120 fok között, nincs semmi visszajelző lámpa? (98-as 146TS) Elnézést a sok szövegért, de nem hagy nyugodni ez a probléma.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.