Forum >> Szerelőműhely
Zoli26-07-2005 09:08:03 // 7480
amire te gondolsz az kispesten van az Esze Tamás utcában....
joe7526-07-2005 09:03:57 // 7479
szakmai érdeklődés ON:
Halottatok Bp.-en valami Szilent KFT-ről??? Állítólag profik futóműalaktrészek szilentezésében, és amit egyszer megcsinálnak azzal többé nincs olyan gond mint pl. a gyári szilentekkel. Jó megoldásnak tűnhet a nyiszogó futóműproblémák orvosolására.
Ismeri valaki őket? Esetleg személyes tapasztalat?
Gábor16626-07-2005 09:00:55 // 7478
A gumigyűrű "feloldódott" a fékfolyadékban. A dugattyúnak semmi baja.
pb_26-07-2005 08:58:31 // 7477
Végig kellene nézni a csatlakozásokat, a műszeregységnél, és a motortérben, ahol feljön a jeladó kábele. +tisztítani, a sarukat kicsit össszenyomni, esetleg a test vezetékekre kihegyezni a dolgot. Aztán ha így is rakoncátlankodik, akkor 1 másik jeladóval kellene próbálkozni.
swan26-07-2005 08:16:21 // 7476
Elképzelhető érintkezési hiba. Nekem is csinálja kb egy éve. Néha előjön néha nem. Főleg nagy melegben jelentkezik. Ha leveszem a burkolatot és megmozgatom a csatikat meg egyéb dolgokat hátul akkor egy ideig megint jó. De nem volt még lelkierőm újból szétszedni az egészet. Mondjuk nekem csak a km óra csinálja. Majd ha valami másért ki kell venni majd megnézem.
zsolti16426-07-2005 01:13:56 // 7475
Hali! nekem ugyanez volt+ a fordulatszámmérőm is eljátszotta ezt a 33-as omban. Egy pár hónap kellett mire megtaláltam: Nekem egy forrasztás engedett el a KM-óra panelján, alig észrevehetően. De ehez szét kellett szedni az egészet, nem egyszerű!
Ha középső kis "dugattyű" is oválisra van kopva akkor nem sokat segít már a karmantyúzás.
Cselentano25-07-2005 22:27:35 // 7473
Uraim
Kinek van tapasztalata az utólag beépíthető xenonokról?
Minden érdekel :-)
jó-rossz
Meghallgatnám a ti véleményeteket is
http://www.xenonfeny.hu/
http://www.xenonlampa.hu/xenonlampa.hu/index_xenon.html
http://www.coolbulbs.com/HIDKits_body.asp
http://xenonbolt.hu/
Gábor(figi75)25-07-2005 22:23:34 // 7472
Kilóméter óra jeladó lehet szerintem! Kando777 szaktárs pont ezzel küzködik,próbáld meg becserkészni!
cessna25-07-2005 22:18:33 // 7471
Na, kipuceváltam rendesen, ragyog mint a nap, de nincsen változás.... :((((
cessna25-07-2005 22:14:37 // 7470
Szia, ha szerdáig türelmes vagy, akkor jól jársz, mert az én 156-om ból szerdán jön ki egy komplett szett és mászik be a helyére egy "normál" gyári szett. Ha kíváncsi vagy az ültetésre nézd meg a képeimet a tagok között.
Gabi8625-07-2005 21:44:37 // 7469
Hello mindenki! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Egy 92-es alfa 33-ról van szó. Az a problémám hogy y kilóméteróra rakoncátlankodik. Van hogy jól működik de sokszor nem mutat egyáltalán semmit mintha halott lenne az egész máskor meg összevissza ugrál. Néha csinál ilyen az üzemanyagmérő is. Nem tudja esetleg valaki hogy mitol lehet?
Gábor16625-07-2005 21:02:02 // 7468
...Akarom mindani főhengerről is.
Gábor16625-07-2005 21:01:33 // 7467
Bocs, hogy ilyen soká válaszolok, de el voltam veszve...
Szóval nem szívesen adok ki huszon-harmincezret két ötvenforintos gumigyűrűért.
Ha háromezerért kapom meg, még mindig nagyon jó vagyok.
Két hete lett a munkahenger felúhjítva. Ahhoz sincs Alfa felújító készlet. De a Fiat Croma jó lett. Holnap többet tudok a munkahengerről is.
Segédanyagként szeleptisztítót vagy féktisztítót ajánlatos használni.
bb1825-07-2005 16:51:09 // 7465
és a korrekt gyertyakulcs gumis belü.
ALFAnatik25-07-2005 16:18:34 // 7464
Sziasztok, megtudja mondani valaki hogy kb. mennyibe fajna egy 156-os ultetese (rugok+telok)? Es hogy honnan lehetne beszerezni. Koszi
Gabriel25-07-2005 15:20:17 // 7463
Megoldjuk... majd ha megjött Győrből ahova nem bírok eljutni akkor Alfa DVD topicban írok erről...
Slowfeet25-07-2005 15:18:49 // 7462
Szólsz, és megegyezünk, persze Halesznek kéne a teljes költséget állnia, dehát.... :)
Gabriel25-07-2005 15:16:04 // 7461
Ha megjött megtudom mennyi giga, mellesleg az volt hogy közösen vesszük szóval nem én perkálom ki az egészet hanem mindenki beledob valamit. 2 ezer forint volt az egész, szóval nem nagy összeg de mégis azért...
Slowfeet25-07-2005 15:12:48 // 7460
Tedd fel valahova!!! FTP, DC++ valahova!!!! Márciusi is jó...
a25-07-2005 15:08:42 // 7459
Nem tudod eltéveszteni... A levegőszűrő felől kell indulni, és addig bontod le, amíg nem találkozol egy nagy fém blokkal. No a levegő útja felől benyúlsz, és tiszta ronggyal kitörlöd.
De van eléggé jó fotosorozat grandturismo oldalán valahol a fiatosoknál. Nem AR, hanem Fiat donorral, de gyak. a menete ugyanaz.
Gabriel25-07-2005 15:03:00 // 7458
Megjött az új alkatrész DVD (ezen már a 159 is rajta van :-)))
Az illetékesekkel majd felveszem a kapcsolatot. Még nincs a kezemben de már Magyarországon van.
cessna25-07-2005 14:46:07 // 7456
Köszönöm a tanácsot, de ennek egyedül nem állok neki, nem tudom mit, honnan, hová kell dugni, lecsavarozni....stb. Talán a legjobb lenne GOTO szamosi szentély.
a25-07-2005 14:41:10 // 7455
alapjárati motor + folytószelepház tisztítás 100%-ban orvosolja a problémát.
Csak a szelepháznál nem csak a csövet, hanem a pillangószelep felfekvésénél a peremet belülről is ki kell takarítani! Anélkül nem lesz tökéletes a dolog.
cessna25-07-2005 14:33:26 // 7454
Ööööö, szánom bánom, hogy nem szóltam. Sajnos ingadozik a drágám, hidegen-melegen. Megyek, megyek kinyomom a kuplungot és 500-1800 között ingadozik addig, amíg meg nem áll az autó. Álló helyzetben nincs probléma, csak menet közben.....
a25-07-2005 14:30:38 // 7453
ccm? :))))
Ha tudom a sűrűségét, akkor a kettő együtt tökéletes :)
cessna25-07-2005 14:30:25 // 7452
Már folyamatban az ügy, elvileg csütörtökön hozza a póstás kipróbálás céljára.
TtK25-07-2005 14:28:42 // 7451
És a mennyiséget miben méred? Kg-ban. :P
Slowfeet25-07-2005 14:28:09 // 7450
Hé, fordulatszám ingadozásról eddig egy szót sem szóltál, itt indítás utáni lefulladás volt. Ha ingadozik, felszökik 1500-ra az alapjárat meg ilyenek, akkor az lambda is lehet...
TtK25-07-2005 14:27:32 // 7449
De nehogy vegyél egy újat! Szerezz egyet, amit ki lehet próbálni, hogy tényleg az-e a rossz.
a25-07-2005 14:24:15 // 7448
Urak!
Akivel mélezni szoktam... Holnap 16:00 után ne írjon csak az itteni mélemre, mert a huamosabb ideje használt céges mélem valószínűleg holnaptól nem lesz számomra elérhető, mert végeztem ezen a projekten, megyek máshová.
a25-07-2005 14:23:49 // 7447
Ja, mert mérhető az átfolyási mennyiség is :)
Nem tanultál méréstechnikát? :))))
cessna25-07-2005 14:22:40 // 7446
Jelentem megvoltak a cserék, olaj SELENIA 20K ALFA ROMEO, gyári szűrők. Sajnos ma nem fog állni a gép 3-4 órát, úgyhogy csak holnap reggel tudok referálni...., gyanítom, hogy LMM vagyis LTM csere lesz a megoldás, mert a fordulatszámingadozás megmaradt :((
TtK25-07-2005 12:00:14 // 7445
Oszt' ha t'od millen sűrű a lég, az kisegít? :DD
a25-07-2005 11:30:29 // 7444
De a hivatalos neve LégMennyiségMérő :)
Mert nem csak tömeget mérhet, mérhet sűrűséget is :)P)
TtK25-07-2005 11:27:42 // 7443
Na de milyen mennyigéget mér? Tömeget nem? :)
a25-07-2005 11:11:59 // 7442
Mert nem a Tömegét méri, hanem a Mennyiségét :))))
Slowfeet25-07-2005 11:11:51 // 7441
Mer LégMennyiségMérő a neve nem?
András bácsi25-07-2005 11:02:34 // 7440
Kösz, ezt el is felejtettem, pedig sok mindent töltögettem onnan. :-)
TtK25-07-2005 11:00:59 // 7439
Mi kell? Engine overhaul 3,2 mega pdf. Full manual Docky kartárs weboldalán (keresd meg a tagok közt).
TtK25-07-2005 10:56:58 // 7438
Szerintem akármi is lehet. :)) Ha a comp. nem ír ki semmit, akkor igazából csak találgatni és próbálgatni lehet az alkatrészeket. :( Bár ha az LMM rossz, akkor az mindig rossz, melegen is.
Btw. miért LMM a LégtöMegMérő :) rövidítése? Lég M (=tömeg) Mérő? Nem jobb lenne az LTM?
Stevenson25-07-2005 10:56:39 // 7437
A 6-8 ropi nem is lenne sok, azt hittem jóval több. Akkor szerintem megveszem ,nem kókányolok. Kösz az infót!
Slowfeet25-07-2005 10:51:13 // 7436
Keress vissza! nem tom melyik topic, de valamelyik műszaki témájú. Vki feltett egy workshop cd-t, szerintem izgalmas és sok okosság van rajta, minden ts motorról...
a25-07-2005 10:50:13 // 7435
Egyben 6-8k huf, ha jól emléxem... Tudtommal nem lehet csak a belét cserélni. De lehet, hogy tévedek, és már van rá valami módszer. 1,5 éve még nem volt.
Stevenson25-07-2005 10:45:31 // 7434
Sziasztok! 145 QV termosztátcsere ügyében kérnék segítséget. Kérdésem, hogy meg kell e vennem az egész öntvény házat amiből sok cső lóg ki össze-vissza és amiben a termosztát van, vagy valahogy ki lehet e műteni belőle. És vajon mennyibe kerülhet a cucc egyben ha meg kell vennem. Kösz előre is!
András bácsi25-07-2005 10:40:26 // 7433
Nincs valakinek 1.4TS-ről manualja?
Gabriel25-07-2005 10:25:26 // 7432
Rám most egy klíma pollen filter csere vár, mert ecetszag jön a klímából ha elindul kb. 1 percig. Elő is kaptam a Service CD-t ami azt írja évente 1x kéne még a nagy melegek előtt cserélni. Persze meg is néztem menne-e ez nekem házilag, hát simán csak valami 4-5 csavart kell meglazítani a kesztzűtarttó alatt és kész (nem bántam meg, hogy megrendeltem a CD-t). Na aztán előkaptam az ePER alkatrészkatalógust is ahol az ember megválaszthatja melyik országban veszi meg az alkatrészt és ott talál olyan kb. árat. Meglepi a következő: Magyarországon 6 ezer Ft, Szlovákián ugyanez 690 SK (azaz 4500 Ft). Indult is ezügyben egy téma a Márkaszervizes topicban, mivel pl. én az olajat Dunaszerdahelyen fogom megvenni (ok sok minden feltétele az ár, de pl. kevesebb az ÁFA is, stb.).
Slowfeet25-07-2005 10:11:45 // 7431
légyszives utána oszd meg van-e fejlemény!!! mondjuk, hazamész és 3-4 órát hagyod pihenni, aztán indítsd el, és figyelj.....nagyon figyelj! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
537
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?