Forum >> Szerelőműhely
a27-07-2005 12:00:06 // 7586
Háááát szomorú lennél, ha venned kellene máris a 147-be ;)
Gabriel27-07-2005 11:58:12 // 7585
na akkor eccer ilyet veszek én is :-)
a27-07-2005 11:47:59 // 7583
Nem szórakozok. :)
Ez egy egész jó lengéscsillapító márka amúgy.
Gabriel27-07-2005 11:04:23 // 7582
Meg kell kérdezni, hogy mennyi egy Gabriel vagy egy Monroe lengéscsillapító, ehhez az ültetéshez. És akkor új lengéscsillapítók+novitec rugók játszhatnak.
Ne szórakozz a nickemmel légyszíves :-))
a27-07-2005 10:27:04 // 7580
Mikor nem zavarlak? Mikor hívjalak?
Igen, meeting-en vagyok. :))
a27-07-2005 10:24:05 // 7578
Próbáltalak hívni, de gondolom zavartam. Majd hívlak még később.
a27-07-2005 10:21:43 // 7577
Köszi neked is és Azmonak is!
Csekkoltam, és válaszoltam is mindkettőtöknek!
a27-07-2005 10:20:11 // 7575
Be lehet rakni csak a rugókat is -> sufni tuning.
A jó megoldás a komplett gólyaláb cseréje. Meg kell kérdezni, hogy mennyi egy Gabriel vagy egy Monroe lengéscsillapító, ehhez az ültetéshez. És akkor új lengéscsillapítók+novitec rugók játszhatnak.
De komolyan mondom, hogy érdemesebb bontózni 4 gyári sportcsomagos gólyalábat. A 4 gólyaláb + szerelés megáll kb 80-ból.
Beszélhetünk, milyen témában tanácsadó és business consultant?
GEORGE26-07-2005 20:53:11 // 7573
Sasi!
Megkaptam a mailt de majd magánba dobd el a számodat is meg azt hány órától lehet téged zavarni !
cessna26-07-2005 20:44:57 // 7572
GEORGE26-07-2005 20:44:06 // 7571
De király lenne!!!!!
Sasi26-07-2005 20:42:34 // 7570
Szerintem igen... dobok mailt...
GEORGE26-07-2005 20:35:01 // 7569
Sasi!!!!
kelgyó ügyben tudunk találkozni pénteken pesten ????
Sasi26-07-2005 20:25:09 // 7568
Kappel_156!
Nekem a stabilizátor-szilent adott ilyen hangot, cserével elmúlt...
Sasi
Sasi26-07-2005 20:19:26 // 7567
SN! Mail ment, csekkolj megint... :-)
Sasi
Gábor16626-07-2005 20:15:09 // 7566
Lehet, senkit sem érdekel, de mégis leírom...
A 164-es fékfolyadék szintjelzőjén sokat szívtam az érintkezők okszidálódása miatt.
Erre a 166-e reed relés! És nálam ez is behalt. Műgyantával ki van öntve, de kibányásztam. Egyelőre itt tartok... :-(
Gábor16626-07-2005 20:06:17 // 7565
SN:
A szombat délelőtt jó. Berakom az autóba, és megbeszéljük hol futunk össze. Nem tudom az árat Neked mondták a fiúk? Szerintem legegyszerűbb, ha Te ideadod, mert akkor nem kell mégegyszer időpontot egyeztetni.
bb1826-07-2005 18:43:23 // 7564
viccen kivül. volt hogy egy három napos dupla szorzos futam után betettük a garázsba és a következö kétnaposra ugy mentünk hogy le se mostuk és azt is birta. :-))
Gordon26-07-2005 18:34:57 // 7563
45mm, ha jól láttam, persze amint látom itt, hogy nincs értelme csak a rugókat cserélni! Vagy igen? Mivel azt is találtam a Novitec-nél. Persze a kiegészítő kérdés, hogy a 30mm vagy 45mm-es ültetést követően berakható e a 17' felni a kocsi alá?
Slowfeet26-07-2005 18:24:06 // 7562
Hány versenykilométert bír ki hozzányúlás nélkül a géped? :)))))))))
bb1826-07-2005 18:21:30 // 7561
iaten ments !!
mit gondol kedves szaktárs ??
gyári ujak voltak !! :-))
amugy viccen kivül a warnyu motorbak teljesen multifunkcios, min 6-8 tipusba tettem már ide-oda és kibiros.
Slowfeet26-07-2005 18:14:52 // 7560
Wartburgot a bontóból és ki a szilentekkel!!!
Mindenki irány a warnyú bontó!!!!
bb1826-07-2005 18:12:00 // 7559
régen én is dolgoztattam velük, de egyrészt a versenyt nem birta, másrészt multkor kellett 6 db gumibak, a gyári 14000/db, az utángyártott 5500/db és a szutyok wartburg gyári 500/db ami jo bele. szerinted melyiket vettem ? :-))
Slowfeet26-07-2005 18:08:55 // 7557
Ez az, nekem egyszer bejött....
bb1826-07-2005 18:06:06 // 7556
SZILENT
ujvári csaba XIX Bp Pákozd u. 12-14
tel:282-4700
szerintem ti is rá gondoltok.
másrol nem hallottam a környéken.
bb1826-07-2005 17:59:55 // 7555
esze tamás utca, régi motorosok a pályán de van amiben piszok drágák. attol függ menni az eredeti. én poliurethan szilenteket csináltattam magamnak azok sose rosszak. ( a gyári erösitett és tuning cuccokban is azok vannak )
bb1826-07-2005 17:55:58 // 7554
valszeg vmi táp problema a müszernél, esetleg test.
a26-07-2005 17:46:56 // 7553
OFF, de talán itt ismernek többen...
Ha valakinek szüksége lenne egy jó IT projektvezetőre, tanácsadóra, business consultant-ra, ne tartsa magában, kérem, és dobjon egy mailt az itteni címemre...
ON
a26-07-2005 17:41:24 // 7552
Igazad van, ezt nem is vitatom!
Neked kell eldönteni, hogy megéri-e a macera.
Gabriel26-07-2005 16:07:37 // 7551
Egy kis segédlet a különböző motorok működésének megértéséhez:
www.keveney.com/Engines
Vega26-07-2005 15:48:40 // 7550
Na hat az osszerteke a hibaknak kilo folott van es nincs apellata valoban teljes feleloseggel tartozik a rejtett hibak utan..ha tudott rola ha nem...a hibak miensegebol fakadoan pedig egyertelmuen bizonyithato ,hogy nem az elmult 1000 km alatt keletkeztek...tiszta sor egyebkent...maceras meg minden...de nem fogok benyelni 100 rugot...de meg 50-et sem...
a26-07-2005 15:28:42 // 7549
Persze. De bennem ilyen esetben nem az merül fel, hogy a másik nem tud beszorozni 1000-et 255-el, hanem hogy lehet különböző listákat nézünk...
Én általában ilyenkor megkérdezem, hogy mi is az konkrétan, amiről szó van, mert én nem (azt) találtam meg. De persze ez én vagyok... :)
Pláne, hogy utána leírtam, hogy van 250-ért (999 Euro), 200-ért (799 Euro), de külön rugó is van 40 körül... Csak persze mindnek más a minősége, és mások a tulajdonságai.
De alaptulajdonsága mindnek, ha jól láttam, hogy több, mint 3 cm-t ültet.
Slowfeet26-07-2005 15:28:28 // 7548
Na akkor keseredek elfele. Lécci csütörökön írjál mindeféle jókat ám, hogy hú elmult a tünet!
Gordon26-07-2005 15:07:12 // 7547
Hibázni emberi dolog, persze én csak a rugókat kerestem alapból!
a26-07-2005 14:46:22 // 7546
Gordon26-07-2005 14:43:09 // 7545
Csak tippet kértem, és néztem az árat a hivatalos honlapon! Nem kérek senkitől semmit számon ;-)
Melegfront van?
a26-07-2005 14:41:14 // 7543
Nézz már szét alaposabban, mielőtt elkezdessz háborogni!
Mással keresteted amit te akarsz tudni, és amikor valaki segít, utána még számon is kéred? Hogy van ez?
a26-07-2005 14:39:43 // 7541
Szerintem szombat délelőtt, ha az neked jó. Pénteken este lemegyünk már Szegedre, mert estére jegyünk van a fürdőudvarba.
a26-07-2005 14:39:08 // 7539
Az a lényeg, hogy felfeküdjön, mert ha nem fexik fel rendesen a pillangószelep, akkor az sarkítottan fogalmazva olyasmi, mintha folyton falslevegőt szívna alapjáraton.
A fordulat elkezd esni, az alapjárati motor ezt nem érzékeli az autó gurulása miatt (habár kellene neki), és amikor eléri az 500as fordulatot, a computer ad egy gázfröccsöt, hogy nehogy lefulladjon. Ekkor felszalad 1500-ra. Majd elkezdi ejteni a fordulatot, de nem találja az alapjáratot, így kezdődik elölről.
Valami miatt az alapjárati motor álló kerekeknél könnyebben megtalálja az alapjáratot, így amikor az autó megáll, akkor ezt abbahagyja.
Az alapjárati motor egy kis fekete doboz a fojtószelepház mellett. Egyszerűen ki lehet húzni onnan. Érdemes még azzal megpróbálkozni, hogy kihúzod, a helyét kitakarítod, és befújod kontakt spray-vel. Ha ez sem segít, akor általában az alapjárati motor cseréje oldja csak ezt meg.
Gábor16626-07-2005 14:38:36 // 7538
SN:
tudod már, hogy kb. mikor jössz Vutra lámpásaiért?
Gordon26-07-2005 14:38:13 // 7537
A 4db rugó 159EUR!!! Az hol 200K?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
453
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?