Forum >> Szerelőműhely
Brad 15618-03-2008 16:18:56 // 19804
Akkor a három kút között nincs külömbség?? Csak az ár???
pb_18-03-2008 15:36:06 // 19803
Azokkal sincs semmi baj, én szinte mindig ilyen helyeken tankolok. 1ébként + a többi sem jobb.
Kau18-03-2008 15:34:25 // 19802
Szerintem azok közül mindegy, csak a Tescos-Auchanos kutakat kerüld el...
Brad 15618-03-2008 15:31:51 // 19801
Sziasztok
Ki tud nekem tippet adni hogy hol és mit érdemes tankolni???
Mol?? Omw?? Shell???
Ki tud nekem tippet adni hogy hol és mit érdemes tankolni???
Mol?? Omw?? Shell???
Kau18-03-2008 15:12:49 // 19800
Gondolom ezért írják rá a gumisok is a levett, de még jó gumikra, hogy JE (Jobb első) BE stb. Nem csak úgy leszerelik.
Selmak18-03-2008 14:51:00 // 19799
Ilyen ócska gumi előről hátra cserét tavaly én is csináltam 10KM után dobtam is le az összeset olyan szar volt az egyenesfutás. Mivel van eleve minimális Y tengelyü kerékösszetartása az alfáknak ezért félre koptatja gumit, carcas is deformálódik picit, utána meg ha véletlenül kivülre kerül a belső felület és netán ellenkező forgásiránnyal akkor minden lesz csak nem egyenesfustás.
Cgo18-03-2008 11:32:05 // 19798
le akarom gyorsan koptatni a ket KUMHOt, hatul nem nagyon kopik, azert raktam elore.
Gonosztevő18-03-2008 09:33:26 // 19797
Hali Erhard!
Jössz valamikor Ajkára?Kellene akkor pár cucc 156-hoz!
Küldök e-mailt, ma délután,hogy mi az ami kellene! Rendben?
Hello!
Jössz valamikor Ajkára?Kellene akkor pár cucc 156-hoz!
Küldök e-mailt, ma délután,hogy mi az ami kellene! Rendben?
Hello!
Erhard 242 (Pure Energy)18-03-2008 09:26:39 // 19796
szerencsés vagy...a 156 amúgy is a gumi külső vagy belső peremét zabálja...más autómnál nem volt ilyen.
Liquid18-03-2008 09:24:35 // 19795
én is mindig megcserélem az elsőket a hátsókkal gumicserekor. De eddig nem vettem észre hogy bármi problémát okozna (egyik kocsin sem)
Erhard 242 (Pure Energy)18-03-2008 09:20:09 // 19794
jah 156-on bátor cselekedet a gumikat cserélgetni, mivel a futómű miatt össze vissza kopnak a kerekek...
Peti 14618-03-2008 09:10:53 // 19793
biztosan a gumi a hibás. főleg mivel a hátsók kerültek előre. valószínű, hogy hátul nem egyenletesen kopot az egyik (vagy mindkettő) és elöl ez gebaszt okoz.
Ferke18-03-2008 09:07:57 // 19792
Én biztos nem szedném le az önindítót. Felesleges.
Ferke18-03-2008 09:06:40 // 19791
Ha teker, és nem húz be a bendix, akkor úgy felpörög az önindítód, mint álllat, mintha egy fúrógépet hallanál.:)) Ha "normál indítózós" hangja van, és nem indul, akkor -ahogy Bandi is írja- semmi köze a problémának az önindítóhoz.
Én a befecskendezés-és környékén kezdeném a kutakodást....
Én a befecskendezés-és környékén kezdeném a kutakodást....
Kau18-03-2008 08:57:15 // 19790
Ha eddig jó volt és a gumicsere óta csinálja, akkor a kerékcsapágy és egyéb hibát szerintem kizárhatod. Ott a gumival lesz gond. Szerintem.
Cgo17-03-2008 23:07:32 // 19789
sziasztok, a gumicsere utan (felni maradt) az auto brutalisan bug egy ide-oda rangatja a kormanyt, az egyenesfutas szinte teljesen eltunt.... a kerekeket elottem centrirozta a srac, a sulyok nem este le, mi a fene lehet a baj? a gumik eleg ocska KUMHO gumik, tavaly hatul voltak, most elore raktam oket. A zaj lehet a gumitol? esetleg kerekcsapagy? hogy tudnam letesztelni, mi a baj?
koszi
koszi
Gonosztevő17-03-2008 22:34:08 // 19787
Ok.Szerencsére a héten szabi vagyok!
Valami lesz vele!
Valami lesz vele!
Dzsozy17-03-2008 21:28:41 // 19786
Ne aggódj, látod oldjuk a problémádat rendesen. :))) Saját vélemény, ha teker, akkor a bendix nem húz be. Első körben én a te helyedben lekapnám az indító motort, szétszedném,és csilli-villire pucolnám a tengelyt és a forgó alkatrészeket! Ill. ott, ahol kell műszerolajjal beolajoznám. Egyébként, még mielőtt szétszednéd, ha csak ráteszed egy aksi töltőre, ott is lehet látni, hogy teker és, hogy "behúz" e vagy sem, ezt máshogy nem tom.megfogalmazni.
Gonosztevő17-03-2008 21:12:58 // 19785
nem mert aposék elött parkoltam,most értem haza vele 500km es utrol!
Aztán feladtam,ott hagytam és hazakullogtunk a Daewo Lanossal!
Aztán feladtam,ott hagytam és hazakullogtunk a Daewo Lanossal!
Gonosztevő17-03-2008 21:11:04 // 19784
Hüüümmmm.....
Nem tom!full sötét ez nekem!
Nem tom!full sötét ez nekem!
Kau17-03-2008 21:10:51 // 19783
Kipróbáltad, amit írtam? Nekem az segített, mikor Vácon egy parkolóban tekertettem a gépet. Már aggódtam, hogy lemerítem az akksit. Utána pöcc-röff.
admirális17-03-2008 21:09:14 // 19782
Nekem is ezt mondták, hogy nem húz be.
Dzsozy17-03-2008 21:07:54 // 19781
Lehet, hogy kibic vagyok, de mi van akkor, ha csak teker, de nem húz be? Csak mert, az enyém még csak meg se moccant! Fiatos fórumon olvastam, ill. autóvill.szerelőm mondta, hogy alfa-fiat betegség, hogy összeszedi a ferrodol port az indító motor, és nem húz be, vagy mint nálam meg se moccan. Egy alapos pucolás, olajozás mondjuk nálam megoldotta a problémát!
Gonosztevő17-03-2008 21:01:13 // 19780
Hát ezaz!
Teker minden gond nélkül!
De nem csinálja sűrün és akkor általában,utána indul rendesen lehet 2hétig-1hónapig is,de néha feljön ez a hiba és akkor meg annnyi! mint most és most nem indult sem elsőre sem 30adikra sem::::(((((
Teker minden gond nélkül!
De nem csinálja sűrün és akkor általában,utána indul rendesen lehet 2hétig-1hónapig is,de néha feljön ez a hiba és akkor meg annnyi! mint most és most nem indult sem elsőre sem 30adikra sem::::(((((
GTPeti17-03-2008 20:54:58 // 19779
Srácok, tudja vki esetleg az 1.9JTD 8V blokk leeresztő csavarjának a paramétereit?
Kau17-03-2008 20:49:10 // 19778
Ja, utána én is gondoltam, hogy akkor nem is tekerné rendesen, de azt írja, hogy tekeri.
admirális17-03-2008 20:46:51 // 19777
De az a probléma, hogy sokadik próbálkozásra indul csak a kocsi, de utána a leállításig jó. És nekem ugyanez volt 125E km-nél, és az önindítót kellett akkor cserélni.
András bácsi17-03-2008 20:31:48 // 19776
Hát az önindítónak nem túl sok köze van a gyújtáshoz. Egyszerű példa: egy jó gyújtású autót be lehet tolni, az önindító ilyenkor csak ballasztsúly. :)
Kau17-03-2008 20:29:37 // 19775
Szia!
Menj ki a kocsihoz. Húzd le a légmennyiségmérő csatiját és próbáld így beindítani. Párszor már bejött. Ha beindul, akkor nem részletezem mivel van gond. Ha nem, akor szóbajöhet az önindító is. De előtte ez ingyen van ;)
Menj ki a kocsihoz. Húzd le a légmennyiségmérő csatiját és próbáld így beindítani. Párszor már bejött. Ha beindul, akkor nem részletezem mivel van gond. Ha nem, akor szóbajöhet az önindító is. De előtte ez ingyen van ;)
admirális17-03-2008 20:25:45 // 19774
Nem tudom pontosan megfogalmazni, várj egy kicsit, hogy valaki hozzáértőbb ember elmagyarázza.
Gonosztevő17-03-2008 20:18:52 // 19773
Én kb.12ezret,140ezer van benne!
De az önindító nem ad le valami gyujtást vagy mi?
Hajtani hajt minden gond nélkül!!
De az önindító nem ad le valami gyujtást vagy mi?
Hajtani hajt minden gond nélkül!!
admirális17-03-2008 20:16:31 // 19772
Az önindítónak lehet ilyen baja. Mennyi km-t mentél vele?
Gonosztevő17-03-2008 20:14:25 // 19771
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség,mert tanácstalan vagyok,hova nyúljak!Nem indul a gép!
156-os 1.6ts
Már többször csinálta ezt,hajt az öninditó,de egyszerüen nem gyújt!
Volt már rá példa de ritkán,és akkor is az 5-re vagy a 10-edik indításra,mintha mi sem történt volna indult!
A benzincsövet lehúztam,gyújtás rá és oda nyomja a benzint mint az állat!
Most viszont kb.30.indításra sem indult!
Valaki valami infoval tud szolgálni?
Elöre is köszi!
Üdv.
Kellene egy kis segítség,mert tanácstalan vagyok,hova nyúljak!Nem indul a gép!
156-os 1.6ts
Már többször csinálta ezt,hajt az öninditó,de egyszerüen nem gyújt!
Volt már rá példa de ritkán,és akkor is az 5-re vagy a 10-edik indításra,mintha mi sem történt volna indult!
A benzincsövet lehúztam,gyújtás rá és oda nyomja a benzint mint az állat!
Most viszont kb.30.indításra sem indult!
Valaki valami infoval tud szolgálni?
Elöre is köszi!
Üdv.
admirális17-03-2008 20:03:02 // 19770
Nem lehet hogy falsot szív?
Dzsozy17-03-2008 19:59:55 // 19769
Na a teljesség kedvéért: Kb egy évvel ezelőtt vette 35-40ért egy újjat szakboltban. (van kettő) Használtam, jó volt! Dobtam neki egy direktbucit, a régi LMM-el. Az említett hibáig ezt használtam! Vissza a gyári szűrő rendszer a régi (új) LMM-el + új szonda. Ma meg megint ez a hiba! :(
Mulder17-03-2008 19:44:11 // 19768
Hi
Ha rájössz mi a baja, légyszi nekem is szólj. Ugyan ez van a 145-el. Már totál el vagyok kenődve, pedig vadi zsír gyárit raktunk bele, semmit nem ír ki a számítógép..........ahogy nézem még van 25 napom, hogy rájöjjünk, ha nem javul meg akkor megmondom neki, hogy nem láthatja a többieket......:))))
Ha rájössz mi a baja, légyszi nekem is szólj. Ugyan ez van a 145-el. Már totál el vagyok kenődve, pedig vadi zsír gyárit raktunk bele, semmit nem ír ki a számítógép..........ahogy nézem még van 25 napom, hogy rájöjjünk, ha nem javul meg akkor megmondom neki, hogy nem láthatja a többieket......:))))
Grando17-03-2008 19:27:02 // 19767
Vidd vissza a légtömegmérőt. Simán benne van a pakliban, hogy bexarik. Milyet vettél?
Dzsozy17-03-2008 19:25:07 // 19766
Na ezt adjátok össze! Kapkodás, rángatás, kenguru benya. Ez volt 2 hónapja! Motordiagnosztika: Lmm rakoncátlankodik. Új be, biztonság kedvéért, dobtam neki egy lambdaszondát is, ezen már ne múljon a boldogsága. Na utánna semmi, fogyasztás 8-9között, f@sz@. Most értem haza, de isten bizony a "nagykalapács" a kezembe került, mert .......... . Ugyan ez a hiba! Most mi a rákot csináljak, cseréljek ki? Kell valakinek egy leinformálható 166? :)
Kpeki17-03-2008 18:54:11 // 19765
Persze, légteleniteni kell, jó móka, Sok pumpa, nyit sokszor, ha nemmegy akkor én meg szoktam nyomni visszafele a rendszert.... Ugy gyorsabb...
zee17-03-2008 18:52:13 // 19764
Megint én és megint S.O.S. segítség kellene.
Most szereltem be az új kuplungmunkahengert,meglepődve tapasztalom, hogy indítás után is lent ragad a pedál. A régivel legalább fent volt, de abból orrán-száján dölt az olaj.
Légteleníteni kellene? A fékeket is légteleníteni kell ilyenkor?
Köszi.
Most szereltem be az új kuplungmunkahengert,meglepődve tapasztalom, hogy indítás után is lent ragad a pedál. A régivel legalább fent volt, de abból orrán-száján dölt az olaj.
Légteleníteni kellene? A fékeket is légteleníteni kell ilyenkor?
Köszi.
Kpeki17-03-2008 18:49:12 // 19763
Féktartálybol nyeri az olajat, de lehet hogy elhagyta magát a munkahengered...
Kpeki17-03-2008 18:48:09 // 19762
Hali!
Kinek van elfekvöben 1 kormányműve 156-ba? Kicsit lóg afogasléc az enyémben. Kicsit nagyon... :))
Kinek van elfekvöben 1 kormányműve 156-ba? Kicsit lóg afogasléc az enyémben. Kicsit nagyon... :))
zee17-03-2008 09:50:29 // 19761
Sziasztok!
S.O.S. segítségre lenne szükségem. Reggel indulás után kicsit fura volt a kuplungom,az első pár centin majdnem beesett, és mintha beljebb is fogott volna. Pont indultunk volna Pécsre... vissza kellett fordulnom mert már csak reccsenéssel lehetett váltani. Melyik olaj táplálja a kuplung munkahengert? Lehet csak rá kellene töltenem?
Köszi előre is a segítséget!
S.O.S. segítségre lenne szükségem. Reggel indulás után kicsit fura volt a kuplungom,az első pár centin majdnem beesett, és mintha beljebb is fogott volna. Pont indultunk volna Pécsre... vissza kellett fordulnom mert már csak reccsenéssel lehetett váltani. Melyik olaj táplálja a kuplung munkahengert? Lehet csak rá kellene töltenem?
Köszi előre is a segítséget!
Dzsozy15-03-2008 19:35:11 // 19760




Nyomógombos indításhoz egy kis segédlet: kormányoszlop mellett van egy "kábelköteg": fekete, barna,piros,kék-fekete.Rejtve vannak egy gumi burkolatba. Min. 15Ampert bíró nyomógomb! Fekete és a kék-fekete vezetékeket kell "megnyúzni", nyomógombra kötni és már kész is! Gyújtás, nyomás és brümm-brümm! :) Mindenki megnyugtatására mondom, nem házi barkács,autóvill.szerelő készítette, kivéve a gomb elhelyezését, mivel elég nehéz megfelelő helyet találni, azt én eszkábáltam oda, ahová (váltókar mellett az a pici billenőkapcsoló,ill.csak úgy néz ki, mivel ez is nyomógomb).
Dzsozy14-03-2008 18:01:03 // 19759
Korábban írtam, hogy valszeg bekrepált a gyújtáskapcsolóm, cseréje nem lenne egyszerű az immobikugyafarka miatt. Gyújtás ráad, hibaüzenet nuku, gyújtás van, csak a kocsi nem indult. NA MÉGSE A GYÚJTÁS KAPCSOLÓ! Csak a tanúlság miatt írom le. Autóvill. szerelő első körben megoldotta, hogy a verda nyomógombos legyen, vagyis gombnyomásra indul! :) (kulcsail is) Akit érdekel, holnap lefényképezem, hogy melyik vezetékeket buherta meg a gyújtás kapcsolónál, oszt csináld magad mozgalom lehet. Szóval a haver elmondása szerint az indítómotor szarakodott. Tiszta kosz volt, homok, meg fékpor. Kipucolta és pöc-röf, vagy mondhatnám, hogy gombnyomásra indul. Azt tanácsolta, hogy az indítómotor is figyelmet igényel, tehát 1-2 évente nem árt egy kis tisztogatás, és odafogyelés neki!
Győrieknek ill.környékieknek csak ajánla tudnám, mivel soron kívül fogadta a vasat, amit úgy huzattam oda.Szervizeket meghazudtoló felszereléssel, diagnosztikai műszerekkel rendelkezik! Égő volt, főleg, hogy persze 4 cartárs villantott rám! :)
Győrieknek ill.környékieknek csak ajánla tudnám, mivel soron kívül fogadta a vasat, amit úgy huzattam oda.Szervizeket meghazudtoló felszereléssel, diagnosztikai műszerekkel rendelkezik! Égő volt, főleg, hogy persze 4 cartárs villantott rám! :)
nivásrudi14-03-2008 17:07:16 // 19758
sivesen elmondom leírni...hosszú lenne
hívjatok +36202424004 rudi
hívjatok +36202424004 rudi
Lujo14-03-2008 16:36:30 // 19757
naaa ez engem is érdekelne... mi adjuk a képet, neki meg Lsőre sikerül:D
lehet a mi gépünkben van a hiba? :O
lehet a mi gépünkben van a hiba? :O
admirális13-03-2008 21:43:52 // 19756
Hogy csináltad?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
595
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?