Forum >> Szerelőműhely

alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)28-11-2009 21:48:07 // 27872
Elvben,a szivósorból jön ki és megy a nagy kerek vákumos fékrásegitőbe,ott kell egy csőnek lennie.
Szabeee28-11-2009 21:46:06 // 27871
bár most hirtelen nincs meg, hogy hol is van az a vákuumcső, dehát csak meglesz vmi, egyelőre nem lehet vele messszi utakra menni, az biztos
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)28-11-2009 21:41:58 // 27870
Akkor megvan a bűnös.
Szabeee28-11-2009 21:30:04 // 27869
van is vmi hangja, mintha levegő vagy be vagy ki menne.....
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)28-11-2009 21:29:20 // 27868
Nézd meg a vákumcsövet,söt nézd át az összes csövet valahol falsot szív.Alapjárati motor,is vacakolhat de nem jellemző.
Szabeee28-11-2009 21:25:01 // 27867
nekünk most a légzsák kijelző mellett jobbra világit vmi.... de fogalmam sincs, hogy mi lehet az :S
mizooo28-11-2009 21:11:01 // 27866
Szia, olvastasd ki okosabb leszel! üdv
Szabeee28-11-2009 13:37:55 // 27865
hát cartársak.... lábadozunk vannak még problémák, bőven, pl lyukas a kipufogó ( már rajta vagyunk a témán), az alapjárat ugrál ( kellene ötlet, hogyan lehet kezdeni vele valamit), indításkor nem ugrik be, csak ha gázzal indítunk (gőzöm nincs, vkinek esetleg?), szóval haladunk..... lassan jobb lesz, mint volt :)
zsola7528-11-2009 12:53:30 // 27864
Hali!
Kigyulladt a kis berfecskendező sziluettem és rögtön nem reagál a gázra az autó!
Van valakinek ötlete mi lehet a probléma???
Tudom lehet összetett a dolog de hátha?!

Ja és 146-osról van szó...
Fonzo28-11-2009 09:10:52 // 27863
Sziasztok!!!

Tudnátok nekem tanácsot adni,hogy van egy 147-es alfám 1.6 benzin 2003 as és ha forgalomban megyek és benyomom a kuplungot akkor néha leáll a motor,de nem mindíg van amikor csak lemegy olyan 300 ra a fordulat utána vissza áll rendesen. de egyre sűrübben áll le!!
Segítségeteket előre is köszi!!
Fonzo

balazs.attila@chello.hu. Erre a címre írjátok meg légyszives!! Mindenkinek köszi!!!!!!
Ferke27-11-2009 12:13:27 // 27862
Pont így volt nekem is. kb 2-3 hét után kezdte ezt. A két oldali iszonyt rohadt hosszú csavar szórakozik, mert ugye sűrű menet, és vagy 20-25centi a csavar...meghúzás után is enged annyit, hogy nekem ott koppant.
Remélem megoldódik a parád ezzel....
WarbiRunner (Gyuri)27-11-2009 11:59:56 // 27861
Dehogyisnem, kuplungozásnál le volt véve, a motort le kell engedni hozzá. Jó ötlet, köszönöm, hét elején ezzel kezdjük. Ez magyarázhatja, hogy összerakás után egy ideig jó volt. Na hátha....
Ferke27-11-2009 11:01:29 // 27860
Bölcső nem volt levéve?! Ha igen, utána kell húzni. Nálam 1x csinálta ugyanezt. Másik az volt, amikor megszakadt a stabpálca egyik gömbfej csavarjának a menete....de erre most nem tippelnék, pláne ha átnézték a futóművedet.
Selmak27-11-2009 11:00:01 // 27859
Nekme is csinálja de én meg nem foglalkozom vele. Nekem bitos hogy el van durranva az egyik tartóbak csillapitója, mert olajos.
WarbiRunner (Gyuri)27-11-2009 08:02:05 // 27858
Jaa, 146 JTD-ről van szó.
WarbiRunner (Gyuri)27-11-2009 07:58:13 // 27857
Hi! Adjatok nekem ötleteket légyszi, van egy szellem a verdában :-)! Az van, hogy váltáskor valami klattyanó hangot ad ki az autóban. Terhelésváltásra nem, tehát ha elveszem a gázt, majd beletaposok, akkor csak a rövidféltengely felől hallok egy enyhe moccanást, az nem vészes. Ha viszont mondjuk 1-esből 2200-nál kuplungolok és áthúzom 2-esbe, valami kalattyan. Próbáltam kitapasztalni, hogy mikor csinálja. A pedál benyomásakor jön egy kattanás szerű hang, a váltó áthúzásakor is, és a kupplung ráengedésekor is. Folyamatában egy olyan érzés, mintha valami előre-hátra mozdulna váltás közben. Az utóbbi hetekben irtó kellemetlen lett.
Ami befolyásolja: hideg motornál sokkal kevésbé jön elő, ha jól átmelegszik, akkor a legrosszabb. Padlógázas gyorsításkor nem csinálja. Ha csak felületesen lépek a kuplungra és picit rajtahagyom a lábam a gázon váltás közben, akkor sem csinálja.
A futómű most volt ellenőrizve, és két szerelőnél is átnézettem a tartóbakokat, mert én tuti biztos voltam benne, hogy motortartó. De nem az. Kettőstömegű lendkereket 10e-rel ezelőtt cseréltünk komplett kuplungszerkezettel, tárcsával, húzócsapággyal egyetemben. Előtte is csinálta, kuplungozás után 100km-ig nem, azóta megint.
Valaki találkozott már ilyennel?
admirális26-11-2009 13:56:17 // 27856
Jó tudni:).
kertecs26-11-2009 08:49:24 // 27855
Na hát a remsa... csak, h fokozzam a helyzetet : ) Azt cseréltem le most elöl, nem kopott el 80E km alatt. Bezzeg a tárcsa igen. Nem tetszett.
Ferke25-11-2009 16:21:05 // 27854
A hátsó az első kétszerese?! Ugyanabból a márkából?! Az nem létezik:) Vagy pedig nagyon speckó autód van...:))
admirális25-11-2009 15:57:57 // 27853
Bocs, itt félreértés volt, mert én hátsót vettem ennyiért. Az én autómhoz pedig a hátsó garnitúrák ára az elsők kétszerese kb.
Erhard első betétekre adott ajánlatot, erre ma jöttünk rá:). (De egyébként lehet hogy egy Remsával még így is jobban járnék, ha tőle veszem.)
Ferke25-11-2009 14:11:39 // 27852
Látod?! Ha itt kérdezel, hogy milyen van és mennyiért, rögtön kapsz választ, és most beljebb lennél egy egész csomó dilemmázással, csomó bárdis egérkattintgatással + 2 bárdi úttal oda-vissza:)))))
Szabeee25-11-2009 13:36:50 // 27851
hat meg nem biztos, de azert igyekszem...
Szabeee25-11-2009 13:36:34 // 27850
hat en kitartottam volna, csak o volt turelmetlen :D amugy nem vette le, csak megengedte es nemtom tovabb..... most mar a helyen van a motor, lehet mire hazamegyek mar vezetni is lehet :)
kristof25-11-2009 01:13:24 // 27849
Elvileg azt fújtam, de majd délután befújom még egyszer. Köszi a tanácsot.
GTPeti24-11-2009 22:43:52 // 27848
Szabi, a kiengedte a hengerfejet, az a leszerelést jelenti?? Nem voltatok túl kitartóak alterenatív megoldás keresésben... :))))
zsola7524-11-2009 22:39:37 // 27847
Lehet?!
Meglesz oszt kész! :)
Csak keményen!!!!!
Szabeee24-11-2009 21:46:05 // 27846
most már én is, mivel pénteken vizsgázom, lehet meglesz a jogsim és jó volna vmit vezetni :D
zsola7524-11-2009 21:37:32 // 27845
Most mán kiváncsian várjuk! :)
Szabeee24-11-2009 21:15:07 // 27844
nah jó hír, bekerült a motor, már csak össze kell rakni és menni is fog :)) (remélem)
admirális24-11-2009 20:39:17 // 27843
akkor mindjárt üzenek a faladra.
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2009 20:37:18 // 27842
igen de ha 1.6-os a TS-ed akkor még olcsóbb :P
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2009 20:36:38 // 27841
lehet volt valamikor Pier H már régóta a beszállító...a LUK max abba rak Valeo-t amit nem gyárt mert van olyan főleg Ford vagy VW dejzel gépek amikbe csak LUK kuplung illetve kettőstömegűt lehet kapni valeo meg nincs se égen se földön :P
Buddha24-11-2009 20:24:06 // 27840
Hol fújtad be? ;-)
Ha benézel alulról akkor fogsz látni egy rúgós rásegítőt, annak a tengelyét és fordulópontjait kenegesd! :-D
Üdv.
kristof24-11-2009 20:13:06 // 27839
Hello urak! A 164-esemben a kuplung nyikorog. Mármint a pedál mikor nyomom be. Már befújtam szilikonnal is de nem sok a változás. Marhára idegesítő. Ötlet?
Cro16624-11-2009 19:56:43 // 27838
Ok, akkor benéztem, de mentségemre legyen, hogy senki sem dicsérte, én nem tudtam hogy gyárt is. Különböző gyártók dolgai vannak a dobozokban, kiszámíthatatlan, én így hallottam, olvastam.
az Opelről meg az a 10-40-es "opel olaj" jut eszembe, amit annyira vett mindenki pár éve (nem tudom most is van e? ) de állítólag újra hasznosított olajból volt, valamennyi friss olaj hozzáadásával.
admirális24-11-2009 19:27:12 // 27837
Az engem érdekel. Nálad lehet megvásárolni ennyiért? A Bárdihoz még visszavihetem a QH-t.
admirális24-11-2009 19:24:46 // 27836
Szabi156 hallott róla jót. Majd beszámolok róla én is ha megtettem vele 5E km-t.
admirális24-11-2009 19:21:33 // 27835
Ja tényleg, azt Szabi156 írta. A lényeg, hogy az itt elhangzottakat is mérlegelve döntöttem:).
Don Gombóc24-11-2009 19:13:14 // 27834
A Quinton Hazell a Vauxhall ( Opel) gyári beszállítója. Bár sok szaruk van, de gyártanak is alkatrészt. Van amikor a vezérműszíjukban Good Year vagy Contitech szíj van. De mindegyik így csomagol. A LUK általában Valeo kuplungokat tesz a dobozaiba. ÍMondjuk én is Ferrodo ds 2500-at javaslok, ez közepes árfekvésű racing betét, jól csikorog, de cserében jól is fog. :)
zsola7524-11-2009 18:58:47 // 27833
Én meg nem is tudom milyen betétek vannak benne..
Azt néztem vanrajta még annyag de ezzel is vettem a gépet illetve 3 év állás után most azokat vasalgatom, de nem nyikorog, ciripel vagy bármi más.
Kicsit surrog, de az a rozsda amit szépen le csiszol magáról!
Cro16624-11-2009 17:17:28 // 27832
ja és állítólag, valaki hallott már olyat, aki látott már QH s dobozban Valeo cuccot:))
Cro16624-11-2009 17:14:48 // 27831
A Ferodo azért mégis csak gyári minőség (elvileg)..nem összehasonlítható a zsákbacicával:)
Cro16624-11-2009 17:13:12 // 27830
Ami xar az is..pl QH :)))
Textar van nála még. 15 pénz.
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2009 17:10:43 // 27829
ami jó a Bárdinál az drága is...
Cro16624-11-2009 17:09:02 // 27828
ugyan annyi, csak nem a Bárdinál.(Nála nincs Ferodo)
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2009 17:07:36 // 27827
nem tudom mennyi a QH de a ferodo 10e környéke....inkább azt mint a kínait...
Cro16624-11-2009 17:05:54 // 27826
5000 ft kb.
Cro16624-11-2009 17:04:41 // 27825
Unixnál vehettél volna ugyan ennyiért (kedvezmény nélkül) Ferodo-t is.
Mondjuk, ha szerencséd van, akkor lehet pont az van a dobozban:))
A QH egy csomagoló cég, ha szerencséd van, akkor jó minőség van benne, ha nem akkor így jártál. Állítólag zsákba macska.:)
Ferke24-11-2009 16:59:39 // 27824
Egyébként olyan nagy a difi a textar meg a qh között?? Lusta vagyok megnézni...:)
Ferke24-11-2009 16:58:51 // 27823
Ennyire már nem akartam károgni, de szerintem sem:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.