Forum >> Szerelőműhely

Piritu - 1.000.00019-12-2009 13:35:05 // 28122
Szedte már ki valaki GTV/Spider-ből a dobbetétet? Az összes csavart kiszedtem, ahogy a manual írja, de magát a műanyagot nem bírom kiszedni. Minden oldalon útban van valami. A hátsó részt már sikerült kiszednem (jobb kép), de nem jutok tovább. Mozog az egész a helyén, de a peremekből nem tudom kiakasztani :-(
Mi a trükkje?
Tommy sk18-12-2009 19:07:26 // 28121
okés, sajnos ma nem volt rá idüm, de holnap kiprobálom, és ezek utánn neked megjavult??? és az injektor hiba?
"Száguldosrác"18-12-2009 16:14:31 // 28120
Nem tudom,tény 40pénzért komplett zárral mindennel lett volna,csak féltem megvenni pont azért mert ha valamiert kellene a pin kod mit csinálok mert sehol nem tudják kiolvasni ezt onnan tudom hogy a cimbimnek nincs kod kártyája és egyszerüen nem tudják kiolvasni ugy hogy garantálják azt hogy nem basszák el mert az epromját kikellene hozzá venni és abbol kiolvasni ami igaz.
András bácsi18-12-2009 16:04:31 // 28119
Igen, de ennyiért kapsz vezérlővel együtt komplett szettet is. A jó szakik meg simán kiütik az immót, vagy felismertetik egymással a különböző cuccot.
"Száguldosrác"18-12-2009 16:00:59 // 28118
Az az igazság hogy végig hívtam az összes olasz autóval foglalkozó szervizt aki esetleg tudott volna ilyet szerezni és mindenho 120ezer felett mondták az árát!!! szoval ez volt a legolcsobb,és mindegyik azt mondta hogy csak akkor vegyek bontottat ha 100%-ra tudom az alvázszámát annak amiből kiszedték!!!mert nem elég ha a pin kodot tudom mert ha igy járok akkor nem lehet után rendelni a boxot!!
"Száguldosrác"18-12-2009 15:56:58 // 28117
Szia nekem 3 hét volt mire megjött de nem jót küldtek,elbaszták az alvázszámom 1 karaktert kihagytak és ezáltal nem az én pin kodomat töltötték rá a gyárban a boxra igy megint várhatok 2-3 hetet
Selmak18-12-2009 15:43:15 // 28116
Lessz karácsonyra Atóm?
Nagy durranás lesz. :)
Witya18-12-2009 15:38:01 // 28115
Tudjátok-e mennyi idő beszerezni egy új immot?
Lessz karácsonyra Atóm?
Witya18-12-2009 15:07:28 // 28114
Sziasztok!
Nekem is a héten Bekakált az immóm már a második szerelőnél van,remélem olcsóbban megúszom a procedet.
Mégcsak most látom hány verzió van a hiba okát illetően basszzzzz
tomcsi14618-12-2009 11:33:23 // 28113
Praktikerben lehet kapni kifejezetten üveghez való tubusos ragasztót. Nem is túl drága és hőtűrő. Elvileg...
Én lámpabúrát ragasztottam vele anno és bírta. Pedig a halogén biztosan melegítette!
"Száguldosrác"18-12-2009 10:38:04 // 28111
Nem tudom igazából mert nekem ma rakják be az új immo boxot mert meghalt de konkrétan nem tudják megmondani mért halt meg,csak azt hogy mi halt meg benne de mitől azt nem röhej!Röpke 85ezer+munkadíj.Mindenesetre a rámenő csatikat szétszedtem megtakarítottam a sarukat,összenyomtam egy picit hogy biztos kontaktja legyen.
"Száguldosrác"18-12-2009 10:34:01 // 28110
A WD-40 is csak ideglenes megoldás! nekem a motorvezérlőre csatlakoztatott kábelköteg ami a gyertyákhoz,injektorokhoz,jeladókhoz megy annak a nagy fő csatija minden hónapban ha nem is minden hónapban de olajcserekor befujkudtam minden csatit a motortérben és ennek ellenére megette az oxid a csatit,jelenség rángatott a motor,ennyi erre kezdtem el átnézni a csatikat.
András bácsi18-12-2009 10:31:36 // 28109
Inkább az használt neki, hogy megpiszkáltad. Valószínű, hogy a tekercs szála, vagy annak rögzítése sérült, esetleg a transzponderbe való csatlakozása.
"Száguldosrác"18-12-2009 10:27:18 // 28108
Ez egy igen jó kérdés és a válaszom nem tudom!! talán aki megtervezte az tudja!nekem ez bevált sokszor,de sokszor elégvolt csak megmozgatni és jó lett.
András bácsi18-12-2009 10:20:30 // 28107
Ha egy elektromágneses elven műkődő transzpondert/kiolvasótekercset fújkod az ember szilikonnal, attól mitől javul meg?
Otto18-12-2009 10:19:39 // 28106
Szilikon nem ér semmit a vevő karikának.
Bejött a párás fagyos idő, lehetőség szerint minden csatlakozót, relét szét kell húzni WD40-el megfújni mert oxidos lehet.
Engem az akkumulátorsarúra csavarozott immo "+" szálja szívatott meg, mert rozsdás volt a csavar ami átment a sarun és néha érintkezett, néha nem. Mire rájöttem a turpisságra kicseréltem a vezérlő köteget is. Nem voltam ideges...
"Száguldosrác"18-12-2009 10:15:02 // 28105
Kétoldalas ragasztószalag nem a szivacsos fajta hanem a papírvékony fajta tesókban lehet kapni a festék ecset osztályon :D ez átadja a meleget és megtartja,pillanatragasztót nem ajánlom mert az hirtelen meghúzhat ja és eltörik az üveg.
"Száguldosrác"18-12-2009 10:09:52 // 28104
ez itt a karika ami a záron van rajta!!!!ezt fújd be szilikonspray-el majd töröld át a karika részét.
Buksi18-12-2009 09:59:01 // 28103
akkor nem tudom! Valami pillanatragasztó? Azt elég vékony rétegben fel lehet vinni! :-)
Maxwell18-12-2009 09:56:46 // 28102
Off-os verdáról van szó. Itt a tükör mögötti lap van fűtve. Fontos lenne, hogy jó legyen a hőátadás. Mivel szokták ezt megoldani a szakik?
Buksi18-12-2009 09:54:37 // 28101
Kétoldalú ragasztóval! :-)
A 155-nél legalább is azzal volt + kis fülecskékkel van rápattintva a motorra! :-)
Maxwell18-12-2009 09:48:44 // 28100
Sziasztok!

Tippet szeretnék kérni. Mivel érdemes egy fűthető tükörnél a tükörlapot felragasztani a mögötte lévő műanyagra?

Köszi!
Tommy sk17-12-2009 22:41:07 // 28099
szia, hát elöször is köszi a segitséget...holnap ezzel kezdek, kitisztitom, jaj és ha megkérhetlek akkor feltennéd azt a másik képet is? elöre is köszi
Tommy sk17-12-2009 22:38:38 // 28098
bocsi mindenkinek a késésért de most értem haza, hát sajna az egyik percröl a másikra ....
Youri17-12-2009 22:10:10 // 28097
Elég szar helyzet....Nekem is sokba fájt....:-((((((((
"Száguldosrác"17-12-2009 14:21:06 // 28096
Szia így már jártam én is!Ha szerencséd van akkor csak a kormánybokszot vedd le (3 csavar) bujtasd ki a zárról majd ami van a záron olvasó karika közvetlen az elején azt csak lekel húzni róla mintha a kulcsot vennéd ki,na azt törölgesd át esetleg szilikonnal fújd be és töröld le tedd vissza és próbáld meg.ha nem megy akkor baj van.ha elakadsz szólj nekem bátran mert én sűrűn jártam így és a vége immo box csere lett ami nem olcsó és bontott nem jó!!!!!!ez az immo box ha esetleg érdekel.ha kell a olvasó karikáról is tehetek fel képet.
Ricoe15617-12-2009 12:53:50 // 28095
És ez egyik percről a másikra? Vagy volt valami előzménye?
Tommy sk17-12-2009 12:52:37 // 28094
sziasztok, segitség kellene...
tegnap beültem az autob, ráteszem a gyujtást és a kulcs ikin és a CODE felirat világitva maradt, és nemtudom beinditani az autot, ja és a Injektor hiba is kigyuladt fent a sarokba.... másik kulcsom nincs, aki tud segitsen elöre is köszi.
Ricoe15617-12-2009 12:19:58 // 28093
Ha leszakad a kábel a jeladóról és "letestel" akkor is világít.
pb_17-12-2009 12:17:21 // 28092
Nem kizárt, hogy valamelyik jeladó adta fel a harcot.
Bilux17-12-2009 11:56:50 // 28091
Compúter megmondja mi miatt világít. Amúgymeg akksiról leszeded legalább fél órára a sarut és ha nem tartós a hiba akkor el fog aludni.
Coyote17-12-2009 11:52:26 // 28090
A minap ebben a hóesésben dobtam egy ABS-es féket ami nagyszerűen működött, de azóta világit a vissza jelző lámpája. Valakinek valami ötlete?
Köszönetel.
Szilárd16-12-2009 08:46:39 // 28089
www.alfaszamosi.hu
Kau16-12-2009 08:26:09 // 28088
Talán a hozzád legközelebbi, az az Alfa Szamosi. A Linkekre kattintva megtalálod a címüket is.
Grego16-12-2009 08:06:49 // 28087
Köszi, megpróbálom még1x, de elkeserítettél. Azért köszönöm a reagálást!
PETER_14715-12-2009 20:23:45 // 28086
Véletlenül először 147 topicba írtam, bár eredtileg ide akartam :) Szóval aki kétszer olvassa, attól elnézések

Kedves Alfa tulajdonló kollégák! :)

Egy kis segítséget szeretnék kérni szervizelés ügyben. Szerencsére (erősen kopogok az asztal alatt) semmi konkrét baja nincs a kis drágának, csak szeretném egy tényleg megbízható szakértővel átnézetni, aki ért az Alfákhoz és tudja mit és hol kell nézni.

Ha valaki tudna nekem ajánlani egy, a fenti paramétereknek megfelelő, lehetőleg budapesti vagy környéki (ha környéki akkor főleg Budafok vagy Budakalász irányába) szervizt, vagy olyan valakit aki szervizel azt nagyon szívesen venném!

A rengeteg választ előre is köszi :)

U.I.: jó volt látni ma reggel a budai alsó rakparton az erős olasz jelenlétet... 5 Alfás jött szembe Petőfi-Margit híd között szakaszon!
atesssz15-12-2009 19:50:51 // 28085
én is tudtam, csak elfelejtettem :)
a Ladán már meg szoktam mondjuk hogy hiába húzom be, nem fog :D
Piritu - 1.000.00015-12-2009 19:43:45 // 28084
Így van, akkor fagy be, ha a gumiharmonikák elszakadnak. Nekem is cserés lesz a 156-on, a Pók meg nem közlekedik télen, az csak jól be lesz olajozva:-))
Hari15-12-2009 19:38:09 // 28083
Hmmm! Nem tom?!! :-) Én azt hittem, a kézifék azért van, hogy használjuk?! (Én legalább is mindíg hasznélom -télen is - ha kicsit is gyanús a kötél működése , akkor kicserélem.)
:-)
Balázs156SW15-12-2009 17:01:26 // 28082
Nem akarlak túllicitálni, de az én kézifékes történetem színesebb. Behúztam, de úgy döntött kiugrik. Én már nem voltam az autóban. elindult és 15 m után felkenődött a garázs melletti falra.Lámpacsere, lökös javítás +fújás. Nem igazán értem, hogy egy 2004-ben gyártott autónál a kézifék hogy lehet probléma.... 30 éve a Ladák idején ezt sikerült megoldani...
Tommi15-12-2009 16:56:59 // 28081
Szerintem a szervorásegítés miatt lehet, ahogy pl leállított autóban a kormányt is nehéz tekerni. Persze az is lehet, hogy faxságot beszélek :)
Youri15-12-2009 16:55:21 // 28080
Ezt mindenki tudja ám.... :-DDDD
Buksi15-12-2009 16:50:58 // 28079
Akkor ezek szerint csak te nem tudtad, hogy télen nem húzzuk be a kéziféket? :-))
atesssz15-12-2009 16:10:36 // 28078
Sziasztok!

Csak azért írok, hogy télen ne használjatok kéziféket, mert olyan kellemetlen perceket szerezhettek magatoknak, mint én tegnap reggel éjszakás után, hogy pl a jobb hátsó bowden befagy, és az út szélén kell a kis híján megégett tárcsafék elől leszedni a kereket, és visszaütögetni a karmantyút :)
bilon15-12-2009 12:39:18 // 28077
nah...megnyugodtam :)
admirális15-12-2009 12:23:56 // 28076
Nekem ilyen első fejtámlát eddig csak úgy sikerült kiszednem, hogy szétszedtem az egész ülést. Egyébként hivatalosan úgy van, hogy valamelyik irányba kell elfordítani a 2 tartó pálcát, ez után kéne engednie hogy kihúzd.
"Száguldosrác"15-12-2009 12:05:00 // 28075
öregszik a vas :D eddig megtartotta a vákum dob a vákumot most már nem :D ezért kemény reggelente,ha járó motornál se puhul fel akkor van baj! de ha hirtelen pumpálgatni kezded akkor is felkeményedik mert kipumpálod a vákumot belőle és nem tud utána szívni olyan mennyiségű vákumot a motor.Ne aggódj nincs baja.
bilon15-12-2009 10:48:37 // 28074
hát eddig nem így volt.
most van, hogy beülök, és be sem tudom nyomni a fékpedált...
Youri15-12-2009 10:46:58 // 28073
Nyugi van,ez a normális!!!!! Akkor lenne baj,ha nem így lenne!:-D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.