rengetegszer tettem, mégsem rázott meg.
(lehet, h azért mert voltam villanyszerelő és azóta engem "nem fog" az áram:-)))
Forum >> Szerelőműhely
Föckös30-11-2009 11:22:06 // 27922
Szabeee30-11-2009 11:18:28 // 27921
hát annyi, hogy vmi cső, amiben benzin folyt, meg volt repedve, ez volt a hiba oka..... meg amit mondtam már, hogy az egyik gyertya nedves volt.... felkerültek a téli kerekek, ami kicsit rond a kinézetén, szóval alig várom, hogy nyár legyen :D
zsola7529-11-2009 21:03:54 // 27920
Na hali!
Hogy álltok?
Van valami fejlemény?
Hogy álltok?
Van valami fejlemény?
Grando29-11-2009 19:50:48 // 27919
Ha az öv a tisztítás után sem tekeredik fel rendesen, akkor valszeg nem tudod megkerülni. ;)))
129-11-2009 16:20:33 // 27918
Ez alapjában véve jó jel/hír! :-) Köszönöm a tippet. Ha már takarításnál járunk, még egy kérdés. Ha az öv viszi be a dzsuvát, és az övet megtakarítom, akkor a csévélő szerkezet nem kívánna valami takarítást "olajozást"? Vagy ahhoz nem tanácsos hozzápiszkálni?
Grando29-11-2009 15:24:48 // 27917
13 év az semmi (feltéve, hogy nem érte komoly behatás az övet, de ez látszana a szöveten).
Inkább valószínű, hogy a "gyakori" használat miatt belerakódott a getva az öv anyagába, emiatt megkeményedett, és így a csévélő nehezebben tekeri fel. Ha ez van, akkor ki kell húzni tökig, és meg kell takarítani az övet szappanos vízzel. Semmi faxni. ;)))
Inkább valószínű, hogy a "gyakori" használat miatt belerakódott a getva az öv anyagába, emiatt megkeményedett, és így a csévélő nehezebben tekeri fel. Ha ez van, akkor ki kell húzni tökig, és meg kell takarítani az övet szappanos vízzel. Semmi faxni. ;)))
129-11-2009 15:11:54 // 27916
Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy a biztonsági övnek, van e valami "szavatossági ideje"?
A visszahúzó automatika már nem igazán akarja betölteni funkcióját, viszont magának az övnek, még semmi látható baja. A verda ugye lassan 13 éves, így adódna, hogy komplett cserés az öv esetleg, vagy az visszahúzó szerkezeten még lehet állítani.
Szóval tud e erről valaki infót?
Kérdésem az lenne, hogy a biztonsági övnek, van e valami "szavatossági ideje"?
A visszahúzó automatika már nem igazán akarja betölteni funkcióját, viszont magának az övnek, még semmi látható baja. A verda ugye lassan 13 éves, így adódna, hogy komplett cserés az öv esetleg, vagy az visszahúzó szerkezeten még lehet állítani.
Szóval tud e erről valaki infót?
Szabeee29-11-2009 15:04:40 // 27915
fejlemények: apám elvitte egy körre az autót, azt mondja, hogy jobban gyorsul, mint azelőtt, de mondta azt is, hogy nedves az egyik gyertya
Szabeee29-11-2009 11:03:24 // 27914
nah, elkezdődik a hiányzó henger felderítése.... majd irom, hogyan sikerült az akció
"Száguldosrác"29-11-2009 07:47:43 // 27913
Segítségre lenne szükségem!! meghalt teljesen az immo boxom ha esetleg valaki tudna (156 1.6ts) boxot olyat amihez megvolna a kód is az nagyon jó lenne,ujj is érdekel!!!
GTPeti29-11-2009 00:14:04 // 27911
...ebben az esetben jobb ha már előre beszerzel egy (Bosch) lambdaszondát, mert a leírt ok miatt a mostani rövid úton meg fog halni...
zsola7529-11-2009 00:10:16 // 27910
Azért remélem, hogy szerencséd lesz és nem fogod meg sz.......i! :)
Annyit szívtam már én is ezekkel a dolgokkal, csak ez nem jó az nem jó na még egy kicsit stb. de aztán valahogy lassan de biztosan minden sikerűl :):):)
Annyit szívtam már én is ezekkel a dolgokkal, csak ez nem jó az nem jó na még egy kicsit stb. de aztán valahogy lassan de biztosan minden sikerűl :):):)
Szabeee29-11-2009 00:06:26 // 27909
kösz a biztatást, ,akkor egy ideig csak 3 hengerrel fog menni
zsola7529-11-2009 00:00:42 // 27908
Igen ahogy Lacus mondja lehet ugratni a szikrát.
Az is egyfajta felderítése a dolgoknak.
Viszont amennyiben ténylegesen kiderűl mi okozza na akkor jön szerintem a nem egyszerű dolog, mert valószínű nem lesz olcsó! Pláne ha nem csak gyertya vagy kábel probléma..... :)
Az is egyfajta felderítése a dolgoknak.
Viszont amennyiben ténylegesen kiderűl mi okozza na akkor jön szerintem a nem egyszerű dolog, mert valószínű nem lesz olcsó! Pláne ha nem csak gyertya vagy kábel probléma..... :)
GTPeti28-11-2009 23:52:42 // 27907
(Az előbbi hsz a 230V-ra értendő! Vagyis lehet, hogy félreértelmeztem, amit írtál.)
kando.28-11-2009 23:45:23 // 27906
Jó, nem vagyok autóvillamosságis, ráadásul én sem szeretem fogdosni a gyújtáskábeleket, amikor jár a motor, de ha a kábelen keresztül üt meg, talán...
Mindenesetre én valami más módon győződnék meg, hogy van-e ott nagyfesz és van-e szikra a gyertyán..
Mindenesetre én valami más módon győződnék meg, hogy van-e ott nagyfesz és van-e szikra a gyertyán..
GTPeti28-11-2009 23:41:19 // 27905
("bár talán nem annyira veszélyes... mint ha a hálózati 230V rázna meg" Ööö... Tényleg nem veszélyes... egyszer majdnem rámentem.)
GTPeti28-11-2009 23:34:00 // 27904
Nézd, a cartárs akinek a tippet adtad, éppen ismerkedik az autószerelés rejtelmeivel. Elég csak egyik kézzel a blokknak támaszkodni a másik kézzel a pipát fogni egészen a tövénél és máris kész a baj.
kando.28-11-2009 23:20:48 // 27903
Nyílván nem szerencsés fogdosni ilyen nagyfesz kábeleket, járó motornál, vagyis amikor működik is a rendszer. Én se nagyon mertem sose tapogatni ezeket a kábeleket, bár talán nem annyira veszélyes (mivel kis teljesítményről van szó), mint ha a hálózati 230V rázna meg, nem szeretem az ilyen nagyfesz kisüléseket.
LacUS28-11-2009 23:14:09 // 27902
Nem lényegtelen, ha van tapasztalat oszd meg nyugodtan. Én azt írtam le, amit tapasztaltam a saját autóm építésénél,és még anno ügyfél autóknál.
Szabeee28-11-2009 23:13:31 // 27901
van járásnál egy hang..., mintha egy szelep később zárna, koppan egyet..... 1 db szelep.... amikor koppan, utána egy pillanatra leesik az alapjárat és aztán magához tér
LacUS28-11-2009 23:12:47 // 27900
Ütni nagyott, a széthullóban lévő 2tömegű lendkerék szokott, a sívító hangra kíváncsi lennék.
LacUS28-11-2009 23:10:50 // 27899
Ha megvan a lusta henger, gyertya kivesz, megnéz.Ha nedves(benzines) akkor gyújtás nincs.Ha nem nedves benya nincs :) Eccerü :) Aztán jön a kedvencem, na és ezt most miért kérdés :) Ha tudod, hogy melyik nem megy, és az is megvan hogy mi hiányzik,onnan már gyorsan meglesz.
Ja most jutott eszembe.
Nálam a V6 csinálta, még az első indítgatásoknál hogy 4-5 henger ment csak, az autószerelő ismerősöm mutatta a trükköt,hogy lehúzta a kábeleket, és csak rárakta, nem nyomta, a gyertyákra, és így járatta egy picit, és szépen megjelentek a hiányzó hengerek..
Ja most jutott eszembe.
Nálam a V6 csinálta, még az első indítgatásoknál hogy 4-5 henger ment csak, az autószerelő ismerősöm mutatta a trükköt,hogy lehúzta a kábeleket, és csak rárakta, nem nyomta, a gyertyákra, és így járatta egy picit, és szépen megjelentek a hiányzó hengerek..
GTPeti28-11-2009 23:10:36 // 27898
Én ezt értem, de... mind1 lényegtelen.
zsola7528-11-2009 23:09:53 // 27897
Összetett sajna a dolog..
Gyertya, kábel. trafó, szelepek, gyűrű...kb.ennyi.
Gyertya, kábel. trafó, szelepek, gyűrű...kb.ennyi.
besson28-11-2009 23:07:39 // 27896
A vizpumpa esetleges hibáját / dizel oldali felvetés /, de gondoltam mást is megkérdezek, mert nem tudom ki mennyire szokott csak egy rovatot olvasni..
Az erősen űtős hang az van állás közben is de sivitás az csak menet közben kb.80 körül jön elő.
Az erősen űtős hang az van állás közben is de sivitás az csak menet közben kb.80 körül jön elő.
kando.28-11-2009 23:05:38 // 27895
Áhh, kv helyett ez is jó ébresztő :) :)
LacUS28-11-2009 23:04:03 // 27894
ööö, csak ha sérült a szigetelése a kábelnek és akkor meg is van a bűnös.Amúgy egy gumisnyelű fogó és kész, ha már para van... A V6nak simán le lehet húzni nem rázott.
Szabeee28-11-2009 23:03:53 // 27893
jó, észben tartom :DDDDDDDDDD nem készültem, annyira bátor nem vagyok :D egyébként én az ilyenhez hülye vagyok... mitől nem megy egy henger?
GTPeti28-11-2009 23:01:35 // 27892
A második felével teljesen egyetértek.
Viszont egy fontos dolgot hozzátennék. Szabi, eszedbe ne jusson járó motornál lehuzogatni a gyertyakábeleket, mert baromira megcsap az áram!!!!!!
Viszont egy fontos dolgot hozzátennék. Szabi, eszedbe ne jusson járó motornál lehuzogatni a gyertyakábeleket, mert baromira megcsap az áram!!!!!!
LacUS28-11-2009 22:59:45 // 27891
Állóhelyzetben is csinálja? Kuplung pedálon nem érzel erős(ebb) vibrációt, rázkódást?
GTPeti28-11-2009 22:59:19 // 27890
Ezekszerint a dízeltopicos hsz-edre (13771) nem jött megfelelő válasz... :)
LacUS28-11-2009 22:58:46 // 27889
Amennyi ideig csinálni kell, addig nem.Itt "csak" 4 henger van, gyorsan meghallani, illetve, eddig is a nem működő henger fosta a benyát bele, tehát ez már nem oszt nem szoroz.
besson28-11-2009 22:54:30 // 27888
1. A 159 ,150LE JTDm-em gázadásnál furcsa magas hörgő, sivitó hangot ad ki, kb 80as tempónál kezdődik a sivitó hang . A motort hallom csendesen duruzsol. A turbó is működik, még erő is van benne, mégis mintha tüdőbajos lenne. Km: 130 e van a vasban. Vezérműszij csere 15 ezerrel ezelőtt volt.
Hallott valaki hasonlót? Nem tudom mi lehet. A szerviz szerint a motornak nincs baja.
2. A motor normálisan duruzsol és e mellett furcsa erős mellékütést is hallok folyamatosan, szerintem nem is a motorból. Ez nem a szokásos erősebb dizeles hangnak tünik. Mi okozhat ilyen erős ütést, szinte csattogást. Meglazultnak nem látszik semmi, cső ilyesmi a totortérben nem ütődik egymáshoz. A hang mégis elég súlyos.
Valakinek ilyen tapasztalata?
válasz errekönyvjelző
Hallott valaki hasonlót? Nem tudom mi lehet. A szerviz szerint a motornak nincs baja.
2. A motor normálisan duruzsol és e mellett furcsa erős mellékütést is hallok folyamatosan, szerintem nem is a motorból. Ez nem a szokásos erősebb dizeles hangnak tünik. Mi okozhat ilyen erős ütést, szinte csattogást. Meglazultnak nem látszik semmi, cső ilyesmi a totortérben nem ütődik egymáshoz. A hang mégis elég súlyos.
Valakinek ilyen tapasztalata?
válasz errekönyvjelző
Szabeee28-11-2009 22:54:23 // 27887
egyébként akartam még kérdezni, hogy hol van az ECU a 146ban??
GTPeti28-11-2009 22:51:01 // 27886
Ez nem veszélyes diagnosztika? Konkrétan arra gondolok, hogy ha nincs szikra egy hengerben, akkor szépen küldi tovább az elégetlen benzint aminek a lambda nem biztos hogy örül.
Kérdés volt, nem állítás!!
Kérdés volt, nem állítás!!
Szabeee28-11-2009 22:48:12 // 27885
jó ötlet, kösz a tanácsot, utánajárok
zsola7528-11-2009 22:47:11 // 27884
Ahoz nem kell semmilyen olvasó csak fül!:)
Az nagyon hamar megállapítható, most meghallgattam még egyszer de nagyon kehesen megy....
Az nagyon hamar megállapítható, most meghallgattam még egyszer de nagyon kehesen megy....
LacUS28-11-2009 22:47:01 // 27883
Kezd el lehuzogatni a gyertyakábeleket, és amikor nem történik semmi ugyanúgy jár, akkor ott a hunyó...
Pont.
Pont.
Szabeee28-11-2009 22:38:25 // 27882
hát igen, ebból az ECU olvasóból meg lehet határozni, hogy 3 henger megy?
zsola7528-11-2009 22:31:06 // 27881
a hang nagyon azt mondja, de tudod ez így nem mérvadó ezt helyszínen kellene hallani igazán.
25 pénz volt komplett a cucc de még nem kaptam meg csak a jövő héten érkezik....sajnos.
25 pénz volt komplett a cucc de még nem kaptam meg csak a jövő héten érkezik....sajnos.
Szabeee28-11-2009 22:26:27 // 27880
ezzel kapcsolatosan én is szivesen meghallgatnék több tanácsot, lehet neked van igazad és nem megy 1 henger.... mennyibe fájt egy kábel és szoftver?
LacUS28-11-2009 22:19:44 // 27879
Eggyel kevesebb henger megy mint kéne...
zsola7528-11-2009 22:12:04 // 27878
Szerintem nem megy minden henger, de pont most tanulom a motor diagnosztikát ennek az autó típusnak én is. :)
Most veszek hozzá egy kábelt meg egy szoftvert és felkészülök, mert ez nem állapot, hogy csak találgatok én is!!!!!!!!!
Most veszek hozzá egy kábelt meg egy szoftvert és felkészülök, mert ez nem állapot, hogy csak találgatok én is!!!!!!!!!
Szabeee28-11-2009 22:01:00 // 27877
igazából el sem tudnám dönteni, hogy 3 vagy 4 megy.... keveset vezettem nincs sok összehasonlítási alapom
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)28-11-2009 22:00:22 // 27876
Szivesen.Nekem is ez volt a 64-en,mindent újra összeraktam,átnéztem,és rendbe jött.
Szabeee28-11-2009 21:59:14 // 27875
hát csak megy minden henger... nemtom
zsola7528-11-2009 21:54:33 // 27874
Hali!
Megy ott neked minden hengered?
Olyan 3 hengeres hangja van a videón keresztűl..... :)
Ne csüggedj most én is szívok ilyesmi problémákkal! :)
A kis injektor sziluett kigyullad és megy a rángatás, büfizés,ingadozó alapjárat,stb....
Megy ott neked minden hengered?
Olyan 3 hengeres hangja van a videón keresztűl..... :)
Ne csüggedj most én is szívok ilyesmi problémákkal! :)
A kis injektor sziluett kigyullad és megy a rángatás, büfizés,ingadozó alapjárat,stb....
Szabeee28-11-2009 21:51:57 // 27873
nagyon szépen kösz az ötletet, holnap megnézzük, igazából addig nem is nagyon mernék vele nagyobb utakat megtenni, míg nincs minden rendben, ez most sokat segített, ha valóban a vákuumcsővel sikerül megoldani a sziszegő hangot és az alapjárat ingadozást, akkor szuper
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
765
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?