Forum >> Szerelőműhely

GTPeti20-11-2011 16:38:23 // 36586
Akkor nem marad más, mint kép alapján beazonosítani (Bárdi / Unix). :(
WarbiRunner (Gyuri)20-11-2011 16:35:19 // 36585
AR33601
Az ePER is két lehetséges kódot hoz a termosztátra, pedig a VIN kóddal léptem be az alkatrészkeresőbe.
Átok79146TD20-11-2011 16:28:14 // 36584
1761923 és 1761924 et olvasok. nincsilyen a forgalmiban esetleg? és az is különbség hogy légkondis vagy sem...
Átok79146TD20-11-2011 16:22:39 // 36583
a bárdin ha nézegeted, ott valami 7 jegyü motorszámot is lehet olvasni.. létezhet??
Liquid20-11-2011 16:02:08 // 36581
valszeg eltört a rugalmas fém "csat" ami irányban tartja. nemnagyon lehet javítani, bontó, vatera
WarbiRunner (Gyuri)20-11-2011 15:55:19 // 36580
Sziasztok! Valaki meg tudja nézni, hogy a 04066606 alvázszámú 146 TD-be (1996.03 ) milyen termosztát kell? Találtam ezer félét, de online ePER-ből sem sikerült kitalálnom, hogy melyik fajta kell. Behr, Facet, Valeo, bármelyik gyártó féle kód jó, a többit azalapján már kitaláljuk :-) Köszi!
Gabesz0120-11-2011 15:18:36 // 36579
Sziasztok!
Ma megadta magát a napellenzőm. Csak úgy lehajlott. Meg lehet azt javítani, vagy kell új?
Alfa_156_lapi20-11-2011 15:14:00 // 36578
Köszi a válaszokat, remélem holnap du.-n meg tudom oldani.
Köszi mégegyszer.
Üdv
"Száguldosrác"20-11-2011 14:37:57 // 36577
Szia.Nem biztosíték nem is víz a problém hanem az állító motor ami a fűtésbox oldalán a kesztyűtartó mellett található,2db egyforma motor van ezek szoktak kontakt hibássak lenni.Nagyon rossz kiszedni visszarakni még rosszabb.A csati szétszedni befújni wd40-el kevés szokott lenni,szétkel szedni a motort és úgy befújkálni.Nekem is többször volt ez a jelenség.
Wickey20-11-2011 13:40:26 // 36576
ha van benne víz, akkor vagy a fűtéscsappal van gondod (ha van egyáltalán), vagy eldugult netán levegős a fűtőradiátorod. Macerás. Lehet, meg kéne próbálni lekötni a csöveit, és átmosni slaggal óvatosan.
Alfa_156_lapi20-11-2011 12:45:12 // 36575
Az teljesen oké. A hőfokmérő szerint normálisan melegszik, 90 C-on megáll.
mreni20-11-2011 12:20:44 // 36574
na ez az amit így nem lehet megmondani,de általában összetalálkoznak...
Szoszo™20-11-2011 12:14:44 // 36573
Sziasztok!Kérnék egy kis infót,kinéztem egy kocsit,1.8 ts,156,csak szíj ugrott!Valaki volt már hasonló helyzetben?Szelepek bele érnek a dugókba?
pepe.0519-11-2011 21:50:41 // 36572
köszi az ötletet. most hazavittem az autót majd sógor megnézi jövőhéten de ezt is megmondom neki. jó tudni mire kell odafigyelni.
Tentacle19-11-2011 21:24:35 // 36571
Hűtővízszint rendben van ?
Alfa_156_lapi19-11-2011 16:09:10 // 36570
Sziasztok!
Kellene némi ötlet....Egyik percről a másikra hideget kezdett fújni a fűtés ventillátor, amikor melegre volt állítva. Előtte semmi gond nem volt vele, ma is tette a dolgát rendesen. Most meg minden jel nélkül csak hideget hajlandó bármilyen módon fújni. A ventillátor a fokozatokra reagál, de klímával sem fúj meleget.....A mostani időjárásban hasznát venném továbbra is....:-) Lehet a biztosíték?
Valakinek ötlet?
Előre is köszi.
Ata14718-11-2011 10:02:27 // 36569
Köszönöm!
Akkor én is beruházok egyre! :)
fapuma818-11-2011 09:57:56 // 36568
Igen, osztom, a HeliCoil az olyan erős mint a rozsdementes, saválló acél.
Ferke18-11-2011 08:46:20 // 36567
Jaja, nekem is a trabi ugrott be, kapható is: Tőcsavar 8/10
Lali7518-11-2011 08:18:20 // 36566
Lépcsős tőcsavar......Trabant hf.-ekhez használtuk a megoldást régen.Jó ötlet!
mreni18-11-2011 07:39:31 // 36565
100% hogy jó,használom én is
Liquid17-11-2011 23:59:30 // 36564
tutira jó hozzá
Ata14717-11-2011 23:18:36 // 36563
Sziasztok!

Szerintetek 147-eshez ( 2002 ) lehet használni az ELM327 OBD II diagnosztikai illesztő egységet??
Válaszokat előre is köszi! :)
Hari17-11-2011 19:35:16 // 36562
Nem! Oda én sem ajánlom! Már csak a magas hőmérséklet miatt sem! Oda szerintem a legjobb a HeliCoil! .... vagy a régi megoldás. Átfúrod a hf.-ben a menetet 10-esre, és csináltatsz spéci tőcsavarokat. (8/10-es menettel)
De pl. a múlt héten egy vízszivattyúházból kiszakadt egy kis 6-os menet ahova esélyem sem volt nagyobb menetet vágnom. Szépen beforrasztottam .... és ismét használható lett! :-)
Ferke17-11-2011 19:07:00 // 36561
Mármint az alu forrasztós videon látottak:))
Ferke17-11-2011 19:06:21 // 36560
Hááát, nem győztél meg, hogy ez nekem egy boxer alu hengerfejnél jó megoldás lenne:)))
mreni17-11-2011 19:02:04 // 36559
ezt a módszert ismerem énn is,de nem mindig kivitelezhető :)
Hari17-11-2011 18:58:51 // 36558
Én nagyon régóta használom a HeliCoil-t! - kb. 15-20 éve Olaszból hoztam - Az biztos, hogy sokkal erősebb mint az alumíniumban a menet! Pl. VM diesel hf. szelephimba leszorító csavarjait is!
... vagy itt van még egy lehetséges megoldás aluba menet javításnak!
Alumínium forrasztás - egyszerű, gyors, és bivaly erős!!!
mreni17-11-2011 18:55:20 // 36557
jaja,nem egyszerű ez :D
Ferke17-11-2011 18:53:23 // 36556
Na, pont ez a dilemmám nekem is. Viszont amikor kell, akkor nagyon jó lenne. pl. boxer leömlő furataiban a hengerfejben kezd egyre többször előfordulni, hogy behal a menet, mert ugye alu.
mreni17-11-2011 18:51:16 // 36555
nem egyszerű... szét kell akasztani a féltengelyt a gömbcsuklónál.
Gábor15617-11-2011 18:45:00 // 36554
igazatok, volt még is a féltengely gumiharang a ludas, nem a fékcső :) Nehéz azt cserélni? Mert ahogy néztem lesz mit bütykölni rendesen.
mreni17-11-2011 17:37:39 // 36553
nekem a Brembo nyergekben nincs menet,azért vettem,sikerült fél ár alatt megvenni,szal mindenképp megérte.
Bilux17-11-2011 17:34:15 // 36552
Én sokszor használtam már, sokszor célszerübb kiváltani vele az alumenetet mert az könnyen megszakad. De ha megszakadt nincs para. A hozzá adott fúrószárral belefúrsz majd a hozzá adott menetfúróval mész neki.
Majd belehajtod a helicoilt. (érdemes kis meneztrögzítőt cseppenteni rá és úgy behajtani) Ez egy okos találmány csak egy kis doboz is pár menettel 10.000Ft felett van.
mreni17-11-2011 17:09:12 // 36551
az most a dilemma,hogy kell-e nekem ez mennyit fogom vajon használni... :)
mreni17-11-2011 17:08:30 // 36550
Angliából hozza egy ismerősöm,ha jól emlékszem 30e körül van egy szett,normál esetben,ritkán ki lehet fogni leárazottan is.
Ferke17-11-2011 16:14:17 // 36549
Ez a teljes szett milyen árban van és hol? Láttam én is ilyet, de rohadt drágán, és csak 1 méretben....
mreni17-11-2011 16:04:15 // 36548
jaja,nagyon jó dolognak tartom,ötletes.
15db M10x1.0-ás betét van benne különböző hosszban(darabra is árulnak ilyet 50-250Ft között),ha beválik,lehet megveszem a komplett szettet amiben van M6,M8,M10,M12, és ezeknek mindhárom menetemelkedésű variációja:)
Ferke17-11-2011 14:59:32 // 36547
Most nézem, az nagyon jó ár!:)
Ferke17-11-2011 14:57:41 // 36546
Ebben hány db behajtható menet van? Gondolom azt lehet külön is kapni hozzá.
Itt egy tökjó video róla: helicoil
mreni17-11-2011 14:18:40 // 36545
neilsen szettet,egy 5ös akciósan... :) M10es
Ferke17-11-2011 14:08:43 // 36544
Én még nem, de már néztem többször, nem lehet rossz. Milyet rendeltél és mennyiért, ha lehet tudni?:)
mreni17-11-2011 14:04:23 // 36543
HeliCoil-t használt már valaki?:) most rendeltem egyet,kíváncsi vagyok milyen lesz.
mreni17-11-2011 14:03:39 // 36542
jaja
Ferke17-11-2011 13:39:11 // 36541
Akkor írd meg, mert jó tudni!:) 1.0?
fisch17-11-2011 13:13:22 // 36540
Volt már nekem is hasonló tünetem, de akkor dobott hozzá a comp. egy "immobiliser failure" hibát. El is indultam teljesen rossz irányba, szívtam egy csomót vele a parkolóban. Megnéztem az immo antennáját, reléket kimértem, próbáltam másik akksival, mindent végigjártam, ami csak eszembe jutott. Kínomban még kódot is vettem hozzá, hogy majd azzal beindítom és elgurulok vele Palotára. Végül mégis tréler lett a vége és Csöri kb. másfél perc alatt beröffentette...A motor testkábele volt megtörve...LOL :D
Szóval érdemes azt is ellenőrizni, nehogy egy ilyen bagatel dolog miatt szívj.
mreni17-11-2011 12:39:24 // 36539
már megtaláltam,csak vak vagyok :D
mreni17-11-2011 12:33:23 // 36538
S.O.S segítség kellene :D

Milyen menetemelkedésű az fékcső menete? M10x1.0 vagy M10x1.25??
Dzsozy16-11-2011 21:54:26 // 36537
Volt ilyen problémám! Azt hittem beszart a gyújtás kapcsolóm,meg is oldottam a nyomógombos indítást (ha gondolod,van kép a blogomba), de mint kiderült a ferrodol portól megszorult az önindító. Ha van akna,meg kitartás, akkor kiszeded, rádobod direktbe az akksitöltőt,vagy magát az akksit .Ha meg se moccan,akkor kapd szét, tisztítsd ki,és rakd vissza! Enyém azóta faszányosan műkszik,mióta kitisztítottam! Igaz lett egy-két "felületi" sérülés a kézfejemen,de megérte! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.