Forum >> Szerelőműhely

mreni22-11-2011 08:38:56 // 36636
de van,többször is találkoztam már ilyennel... bravo/marea és punto II-nél egészen biztos hogy van
Rolcho22-11-2011 01:39:52 // 36635
Hasonló jelenség van nálam is, ilyenkor kicsit megkocogtatom és eltűnik. Szerintem valamilyen kontakthiba lehet, csak nem tudom melyik vezetéknél. 156-nál ami érdekesség, ha le van húzva a középső ikonos kijelző, gyújtás ráadásakor alacsony olajnyomás hibát ír ki középen a fedélzeti kijelzője. Azt a hibát menet közben vettem észre, mert rosszul volt visszadugva az órák közötti ikonos hibajelző csatlakozója (jól meg is ijedtem). Otthon lehúztam, visszadugtam, és nem írta ki az alacsony olajnyomás hibát. szóval valamelyik csatlakozópont, ami a légzsák visszajelző ledjéhez tartozik hibás. Nálam is. Csak finoman megkocogtatom az ikonnál, és a hibajelzés (ami néha elég halvány, csak sötétben látható) eltűnik.
WarbiRunner (Gyuri)22-11-2011 00:01:10 // 36634
Alacsony akku feszültség? Test kábel kontakt hiba? Nem tudom...
Nekem hidegben minden első indításkor az ABS és a fék visszajelzője világít pár másodpercig, majd elszunnyadnak. Eleinte aggasztott, megcsiszoltam a testeléseket, kerestem a hibát. Aztán belenyugodtam, mert valójában nem okoz semmit, csak világít egy kicsit, mert fázik :-) Ez a fázás jelzője, az én autóm így didereg reggel..:-D
[k i z z o]21-11-2011 23:22:41 // 36632
Ha világít az airbag fault (Warning LAMP) a műszerfalon, akkor nincs légzsák nyitás. Mechanikus övfeszítők működhetnek.
süsnye21-11-2011 19:22:38 // 36631
van vkinek tapasztalata szervószivattyú (155höz) felújítást illetően?
gyorsan körbenéztem 1-2 oldalon, azért nem tűnik olcsónak és lehet, h nem sokkal drágábban talán kapok utángyártott újat is..
mreni21-11-2011 14:20:21 // 36630
Szólj,ha aktuális,megkérdezem mennyi az annyi. Méret függő is a dolog amúgy.
Ferke21-11-2011 14:18:52 // 36629
Kössz az infot, be kell szerezni egy ilyen szettet nekem is:)
mreni21-11-2011 12:33:42 // 36628
Nagyon zsír,fotót nem tudtam berakni róla(még a telót is itthon hagytam),de tényleg jó,csináltam egy próbát,majd a következő ment élesben a féknyeregbe.
Megéri az árát szerintem :) 5perc alatt megvan és bivaly erős a menet.
Ferke21-11-2011 11:59:24 // 36627
Na, kíváncsi leszek:)
atika21-11-2011 11:09:14 // 36626
Üdv!

Leírná nekem valaki a 156-ból hogyan kell kiépíteni a szervókormányművet? Hétvégén egy csere művelete vár rám! Akna szerszámoik adottak csak mivel friss 156-os vagyok ezt még nem néztem! Előre is köszi!
András bácsi21-11-2011 10:27:32 // 36625
Mondok jobbat: ezt fejtsd meg! Nincs hibakód, lámpa gyújtásra rendesen felvillan, elalszik. Motor indít, lámpa kivillan, de úgy világít, mintha nem kapna teljes feszültséget. Minden indítás után ugyanígy csinálja, vagyis nem marad égve, csak járó motornál, és nem tárol hibajelet.
WarbiRunner (Gyuri)21-11-2011 09:52:20 // 36624
Kedvenc hibám, a műszerfali légzsák visszajelző áramkör szakadás (pl izzó kiégés?), amire hibalámpát gyújt :-)
Nekem volt ilyen, amikor gyújtáson lehúztam és visszadugtam a műszerfal csatlakozóit (egymás után párszor :-S).
Normál esetben oké hogy hiba van, de ha egyébként nem én húzogatom le hülye módon a csatlakozókat hogy veszem észre? :-D
mreni21-11-2011 09:14:24 // 36623
Meg is érkezett,ma próba :)
GTPeti20-11-2011 21:04:52 // 36622
Volt... Először az ülések alatti csatlakozókat szedtem ki. Utána jöttek a függönyök csatijai.
biqci20-11-2011 21:01:49 // 36621
Neked is volt ilyen hibád? A forrasztás tuti beválik...Csak mert Te vagy a második aki ezt mondja....
GTPeti20-11-2011 20:55:09 // 36620
"Bár már 1 hónapja vhogy nem akar" A csatik maguktól nem gyógyulnak meg. :(
Asszem kijelenthető, hogy ez a gyakran fellépő KH egy jelentős konstrukciós hiba a csatlakozógyártó részéről.
atesssz20-11-2011 20:53:45 // 36619
Sziasztok,

foglalkozik, vagy ért valaki ABS diagnosztikához? 155 2.5 TD-ről lenne szó, valami nem szuperál benne, szerintem csak kontaktos valahol. A jeladó szenzorok jók.
Az üzenőfalamra várom az illetékes(ek) válaszát,

köszi!
biqci20-11-2011 20:50:51 // 36618
Bár mondjuk a bravónál érdekes volt ez a dolog...ha egyszer kivillant csak törléssel tünt el a kis lámpa! Még akkor is ha már el volt hárítva a hiba. Az én esetemben csak akkufeszültség okozta!
Szerencsére az alfánál eltünik tényleg ha már nincs hiba.... Bár már 1 hónapja vhogy nem akar :(
mreni20-11-2011 20:49:04 // 36617
az durva.... na ezzel én is így vagyok,ez az ami nem hiányzik...
biqci20-11-2011 20:47:38 // 36616
Nekem meg sajnos 5* törték a bravóm....(kb havonta) És még egyszer sem fejeltem lufit!
DE NEM IS AKAROK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kopp-kopp
mreni20-11-2011 20:42:51 // 36615
Haverom egy 2001es Bravoval ment be 80al egy Ural alá,világított a visszajelző,illetve az övfeszítő is kuka volt mégis nyiltak a lufik :/
mreni20-11-2011 20:38:40 // 36614
akkor ott komolyabb gond is volt :))
biqci20-11-2011 20:32:50 // 36613
Nekem a bravomon ha égett a visszajelző akkor nem nyílt az az egy ami volt! :)
mreni20-11-2011 20:30:42 // 36612
fiatéknál így van,de a 156al nincs tapasztalatom
biqci20-11-2011 20:29:47 // 36611
Valaki nekem azt mondta, hogy ezeknél az új autóknál csak az az egy nem nyílik amin a hiba van... HA nem így van akkor egy kicsit most szomorú vagyok....
mreni20-11-2011 20:27:59 // 36610
tudom,azért írtam így :)
GTPeti20-11-2011 20:27:38 // 36609
OK, ezt jó tudni! (A lenti válasz a 156-ra vonatkozott.)
Szabeee20-11-2011 20:27:01 // 36608
nekem tavasztól világit, amikor kiégett egy biztositék és úgy volt járva az autóval
mreni20-11-2011 20:24:30 // 36607
Fiatéknál,máshogy van,illetve a 145nél is
GTPeti20-11-2011 20:19:20 // 36606
Sajnos így van.
mreni20-11-2011 20:15:29 // 36605
Azt mondod, ha világít a visszajelző akkor deaktiválva van a rendszer?
biqci20-11-2011 20:07:34 // 36604
Köszi a gyors választ!
GTPeti20-11-2011 20:05:55 // 36603
1. Az egész rendszer deaktiválva van ilyenkor.
2. A kontaktokat tisztítsd meg! Még jobb, ha a csatlakozókat eliminálod és forrasztással helyettesíted. (De szakszerűen ám!)
A lámpa az újabb 156-oknál (mint a tiéd) állítólag egy idő után magától elalszik, ha nem észlel hibát. De EcuScan-nel érdemesebb az operáció után kézzel kiütni. Ekkor ui. kiderül, hogy sikeres volt-e a művelet.
biqci20-11-2011 20:03:11 // 36602
Sziasztok!

Érdeklődnék,...
1. Ég a légzsákvisszajelzőm. Feldugtuk gépre és a bal oldali függünynél van vmi. Ha ég a visszajelző semmi sem nyílik ki vagy csak ahol a hiba van?
2. Megtaláltam a csatlakozót a függönylégzsáknál... kihúztam-bedugtam... így is ég... (gondoltam kontakt hiba) Mi lehet még?


Válaszokat előre is köszi.....
pepe.0520-11-2011 19:45:14 // 36601
köszi mindenkinek aki írt. megoldódott a probléma. mivel nem kulccsal indítok hanem nyomógombos, az volt szétperegve belülről, így csak azt kellett megcsinálni.
GTPeti20-11-2011 18:16:01 // 36598
Nem látszik semmi. :( (A Bárdi külföldet diszkriminálja.)
Gabesz0120-11-2011 18:09:12 // 36596
köszi
GTPeti20-11-2011 18:09:03 // 36595
Betehetnéd ide is a képet. Csak kíváncsiság végett. :)
WarbiRunner (Gyuri)20-11-2011 17:37:08 // 36594
Jó a bárdi rendszere, nem rajzot hoz, hanem rendes képet az alkatrészről. Így kicsit könnyebb volt :-)
WarbiRunner (Gyuri)20-11-2011 17:35:47 // 36593
Okés, köszi! Kimentem és beazonosítottam. Amúgy Behr-t veszek valószínű.
Átok79146TD20-11-2011 17:28:18 // 36592
a láng meg behr-böl ezt hozza: http://webshop.langauto.hu/frmItemPic.aspx?&201596&4754. de befejeztem...:)
Átok79146TD20-11-2011 17:22:19 // 36591
ja csak a tipus miatt lestem, hogy hány félét hoz...
GabCsi20-11-2011 17:18:01 // 36590
De jó márka az a Facet :D Már újnak is szarul működik :D
Átok79146TD20-11-2011 17:15:12 // 36589
http://shop.bardiauto.hu/index.php

http://shop.bardiauto.hu/index.php

a te motorkododhoz a bárdi facetben 2 félét hoz, légkondisat és nem légkondisat.
FT7.8153 és FT7.8152.
WarbiRunner (Gyuri)20-11-2011 16:58:42 // 36588
A Unix csak Behr-ből hoz 4-et :-) Ebből 2-2 ábrája ugyanaz, árban meg 10e től 24e-ig. Jó móka lesz.
mreni20-11-2011 16:39:58 // 36587
akkor valószínűleg mindkét fajta jó hozzá
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.