Forum >> Szerelőműhely

GTPeti22-03-2014 11:52:04 // 47936
Ha működik az autóddal, akkor mindenképpen.
osee_selespeed22-03-2014 11:40:46 // 47935
Mi a véleményetek erről ? Kár, hogy amit leginkább szeretnék( olaj nyomás/ hőmérséklet), nem tudja.
Megérhet 50 eurót?
GTPeti22-03-2014 11:38:59 // 47934
Nyugi, csak a gázolajszűrő van útban.
gecsa22-03-2014 07:21:44 // 47933
ja, azért írtam, hogy jó muri lesz, mert azért felfelé is kell bontani hozzá...

megnézem, hogy mennyi lehet egy egyben.. a felújítás kb 40ből megállna, de egy sima csere jóval egyszerűbb..
GTPeti21-03-2014 22:10:18 // 47932
Szerintem sem valószínű, hogy az 1.9-es motornak komolyabb mech baja legyen. Amit írsz, egy ilyen típusú hiba számomra inkább elképzelhetőbb. (De én nem vagyok autószerelő, mint Ferke, Reni és a többiek.)
GTPeti21-03-2014 22:08:58 // 47931
Asszem mi felfelé szedtük ki a generátort. Szétszedéskor figyelj az alátétek sorrendjére és helyére. Ja és ha már kint van, nézesd meg a csúszógyűrüket és cseréltesd a keféket. Egy elektromos bemérés sem ártana.
Ezekre a dolgokra írta pl. Andrásbácsi, hogy jobban megéri 60-ért egy új generátor. (Már ha tényleg lehet annyiért kapni.)
atis_166jtd21-03-2014 21:53:45 // 47930
Nem lehet az olajpumpa lánca? Az ad furcsa hangot. Nem kicsit furcsa.
gecsa21-03-2014 21:17:40 // 47929
Köszi! Ez jó muri lesz megint...
WarbiRunner (Gyuri)21-03-2014 20:39:20 // 47928
Cartársak, 105 jtd-hez várnék mindennemű ötletet az alábbi jelenségre:
Meleg motornál enyhe gyorsításra valami zörög, vagy ciripel. Bent ciripelésnek hangzik, mint mikor egy benzines előgyujtása rossz. Lehúzott ablaknál inkább zörgés.
Üresben, állóhelyben nincs ez a hang.
Főleg alacsony fordulatról gyorsításkor erősödik.
Hidegen nincs, ahogy melegszik a gép, előjön a hang.
Elég tisztességesen hallható kint, inkább a váltó oldalon.
Kuplungozva most volt, előtte is csinálta, most is. Volt már valakinek hasonló?
.......................21-03-2014 20:11:29 // 47927
györben keresek precíz eszergályost, féktárcsa szabályozásra
csinál még valaki ilyet?
GTPeti21-03-2014 20:06:40 // 47926
Akkor neki inkább "generátor fixenfutó" van az autójában. :)
Ferke21-03-2014 19:28:47 // 47925
Sose fogod kitalalni: generator szabadonfuto!:)
gecsa21-03-2014 18:31:55 // 47924
ha menet közben dobok egy ürest, a fordulat először leesik kb 500ra, majd onnan áll vissza alaphelyzetbe, de ha ezt kombinálom egy fékezéssel, akkor ott is marad. merre kezdjem a kutakodást? főtengely jeladót cseréltem, mert volt, hogy nem indult néha, de a jelenség megmaradt..
gecsa20-03-2014 20:47:27 // 47923
Akkor még nem hagyta el a többit... :-)
indi6920-03-2014 20:46:16 // 47922
hehe 500km :I
gecsa20-03-2014 20:33:26 // 47921
és mennyinél tart?
indi6920-03-2014 20:08:39 // 47920
üdv. enyémben lucky volt ( kínai ) , az ment 30000-et többnyire Pesten. most lemförder van:)
droberto20-03-2014 18:23:18 // 47919
Dehogyisnem:)
gecsa20-03-2014 13:02:33 // 47918
vannak, akik szerint a lemförder, meg a trw jelenleg a legjobb választás a gyári mellett, de hallottam olyanról is, aki azt mondta, hogy már azok sem az igaziak.. érdekes kérdés ez, hogy melyik a jó.. aki zömmel jó utakon jár, pályázik, külföld, stb, annak a legolcsóbb is 2-3X annyit elmegy, mint egy gyári a hazai közutakon..
Ferke20-03-2014 08:29:42 // 47917
Nem feltétlen kell gyári, de a nem gyáriakból is van jobb és rosszabb is.
zola82bp20-03-2014 07:31:59 // 47916
Sziasztok!

Sajnos nekem is elérkezett az idő a felső lengőkar cserére. ( Alfa 147 )
Kinek mi a tapasztalata? Gyári vagy utángyártott? Melyik a legjobb utángyártott?
Segítségetek előre is köszönöm.
embera20-03-2014 07:31:08 // 47915
Megoldottam :) akinek baja tamad vele, szivesen megosztom tapasztalataimat, hatha segit.
embera19-03-2014 21:52:05 // 47914
Ki tudna segíteni ecuscan fronton? Step by step instrukciokra lenne szükségem. Telefonszám lenne a legjobb. Kezdem unni a szarakodást vele, főleg hogy nem értek hozzá.

Előre is köszi
Marklar15519-03-2014 20:23:51 // 47913
De ez nem is a Delta2... ;)
Marklar15519-03-2014 20:22:12 // 47912
Olyanhoz nincs. :/
stofi19-03-2014 20:06:10 // 47911
Megpróbáltam de nem sikerült, próbáljam ki egy másik elemmel?
embera19-03-2014 19:47:51 // 47910
Kezdtem gyanakodni, hogy csak fizetos verzioban van advanced settings.....
Hat nyeltem egyet, megvettem, majd amikor MES benyogte h invalid license key, majdnem lefejeltem a monitort. Most varom a valasz emailt, h megmagyarazza ez a ruszki nevu elado h mi a baj.......
VaMpGeCO19-03-2014 08:44:24 // 47909
Hali. Rárakod gyújtásra és nyomod pár másodpercig a távirányító gombját.
stofi19-03-2014 07:23:36 // 47908
Sziasztok hogy tudom a kulcsnak a távirányítóját ráhangolni a vevőegységre?
Mert egyáltalán nem nyit,zár.
A kulcs világít de semmi reakció!
Köszi a segítséget!
gagaracer18-03-2014 23:00:28 // 47907
Ha a lambdát lehúzom,hogy lehet,hogy se check engine,se viselkedés változás:S
droberto18-03-2014 21:07:57 // 47906
Nem találtam se szivattyút, se csöveket, se kiegyenlítőtartályt.
A Manual se írja:

Ebből, és a City gombból gondoltam, hogy full villanyrásegítéses.
Most megnézve a könyve is ezt írja:
"Dualdrive” elektromos szervokormány"
Ettől eltekintve a toronycsapágy jó tipp lehet. :)
HaNGyA18-03-2014 21:04:03 // 47905
Üdv Hozo cartárs!

A keret alja két kis kampóval kapaszkodik!
Kormánymagasság alsó állásba. Ha a kormányburkolat felett benézel a műszerfal alá, két kis acél lemezdarab vigyorog vissza rád egy-egy kis résből. Egy nagyobb csavarhúzóval óvatosan nyomod őket felfelé, és közben finoman húzogatod magad felé a keret alját.
Türelemjáték és mindkettő kiakad, majd örömésbódottá! :-)
pe-Ti18-03-2014 20:22:59 // 47904
Üdv!
Én most azzal küzdök, hogy az ELM 327-t látja a MES de a VAG-KKL interfészt nem! A MES beállításában ha tesztelem nem látja a KKL-t! Ja és nem találom az advance settings-t!
159 Indigo Gray 2.4 Monster18-03-2014 19:54:25 // 47903
Sajnos nem tudom milyen márka volt. De remélem csak a teknőnél szivárog. Bár ahhoz is le kell kapni a váltót :(
embera18-03-2014 19:39:22 // 47902
Koszi a valaszokat, elkezdem olvasni az esti meset :)
mreni18-03-2014 16:04:40 // 47901
Nah szoval a fele lemaradt.
Nem piskota egy ilyen muvelet azert,raadasul a szimering sem olcso,de el lehet b@szni konnyen,akar csak egy rosszul megvalasztott szimeringel is.
mreni18-03-2014 16:01:38 // 47900
Victor reinzt semmikepp nem vennek...
Ferke18-03-2014 15:19:54 // 47899
Áhhh:)) Felejtsd el ezeket a próbálkozásokat, szinte még jobban bontani kell, mint sima kuplungozásnál: bölcső legalább annyira le, mert a lendkereket is le kell vegyed, tehát váltó teljesen leszed, az a legegyszerűbb.
A húzócsapágyat pedig sosem tudod visszaakasztani, azt ki kell venned a szerkezetből, feltenni a villára, majd a váltó visszarakás után újra bepattan a helyére....
Ferke18-03-2014 15:16:56 // 47898
El lehet baxni a cseréjét, és az se mindegy, milyen szimmeringet veszel...a 13 kicsit emberes, 10 alatt van....
gecsa18-03-2014 11:45:55 // 47897
a telepített mappában van egy pdf, abban minden le van írva.. :)
WarbiRunner (Gyuri)18-03-2014 11:25:28 // 47896
Szia!
Sima ELM 327 kábel mindenféle adapter nélkül kéne hogy vigye. vagy KKL interfész, én azt használok.

Ha az stimmel, akkor a portbeállításoknál a Latency timert (Advanced settings) tedd minimum értékre (nálam 1).
159 Indigo Gray 2.4 Monster18-03-2014 10:56:35 // 47895
Én cseréltettem már váltó oldali főtengely szimeringet, annyira azért nem filléres 13 körül volt a szimering+ munkadíj, jah és ugyan úgy csöpög mint előtte vagy a kartelnél vagy nem jól lett ki cserélve majd ki derül :)
embera18-03-2014 10:53:26 // 47894
Üdv!
Nem tudom, jó helyen kérdezem-e, de hátha.
156 FL (Crosswagon)-t szeretnénk megdugni, na nem úgy :), hanem diagnosztikailag.
Amink van: ODB/ELM interface, annak a végére három, külön színű fordító (?), meg az ingyenesen letöltött demo ecuscan. De nem kommunikálnak.
Hol lehet a baj? Én a szoftvert érzem gyenge pontnak. Mindennemű tanácsot elfogadnék.
Köszi
WarbiRunner (Gyuri)18-03-2014 10:09:13 // 47893
Ládzsa Y-hoz is vannak cuccai haverodnak? Ezerkecske 8v motoroshoz keresünk féltengelyt. Lehet a Puntoé ugyanaz, de nem vagyok benne biztos.
forrasr18-03-2014 09:40:42 // 47892
Jogos, váltó oldalit kell cseréljem. A váltót elég elhúzni balra a kerék felé, van elég hely úgy leszedni a lendkereket? Vagy el kell szabadítani a bölcsőt is, és le kell venni teljesen a váltót?
Visszafelé a kinyomót hogy tudom beakasztani, szerkezeten hagyva mögé lehet fordítani a kiemelő villát?
gecsa18-03-2014 09:23:46 // 47891
ja, jó muri mindkettő... offnál már volt benne részem.. amennyire filléres alkatrész, annyira szívás cserélni.. :)
Ferke18-03-2014 09:18:43 // 47890
Eléggé nem mindegy, hogy vezérlés, avagy váltó oldali!:) A váltó oldalihoz a váltó, lendkerék leszed, a vezérlés oldalinál pedig a vezérlést kell leszedni.
forrasr18-03-2014 08:41:22 // 47889
Sziasztok!
Érdeklődöm tapasztalt cartársaktól, hogy 2,4 es 166-oson főtengely szimering csere mennyire nagy kaland? Gyárit érdemes tenni bele, vagy van valami bevált utángyártott?
Marklar15518-03-2014 07:49:06 // 47888
Az nem "OFF" csak félig. ;) A Delta2 még mind hidraulikus szervós. De a leírtak alapján sima toronycsapágyra gyanakodnék. A szivattyú síró hangot szokott adni. Csak megemlítem, hogy nálunk (havernál Érden) dögivel vannak Delta2 cuccok. ;)
Forsberg18-03-2014 07:22:17 // 47887
Köszi!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.