Forum >> Szerelőműhely

WarbiRunner (Gyuri)28-03-2014 13:57:06 // 48086
Ez csak úgy fog kiderülni ha kipakolod az űléseket és kiveszed a szivattyút. Ha sűrűn csinálja és reprodukálni tudod, az szerencse, mert kimérheted hogy van e 12V a szivattyú tápcsatiján olyankor, amikor nem indul el. Ez nagyjából eldöntené merre keresgélj. Persze igen..pont olyankor nem szokta a hibát produkálni úgyhogy borítékolható a szívás vele. Annyit megcsinálnék, hogy 2 szál dróttal és valami kis csatalkozóval gyártanék rá mérési pontot. Amint nem indul, mondjuk a csomagtartóban már dugod is rá a multimétert.
Zozo12328-03-2014 12:56:56 // 48085
Kedves Hölgyem! Nem kellene egy csöppet visszafogni magát? Stílusa kissé szélsőséges! / hogy finom legyek.../
vm28-03-2014 12:31:21 // 48084
Remélem most mindenki összerezzent, és mélységesen megveti magát, hogy a márka sziklás bérce így leosztotta a bandát :DD

Kislány! Egy egész picit szerényebben ;-)
Béci Ɨ|ѯ28-03-2014 12:31:21 // 48083
Ha egyszerű a kérdés, akkor minek kérdezed? Tényleg nem kötelező. Ha meg szerinted minden Alfa hulladék, akkor minek vettél kettőt belőle?
Liquid28-03-2014 10:03:20 // 48082
megkérdezhetem tisztelettel, hogy te mért vagy még mindig itt?
Martika8328-03-2014 09:54:46 // 48081
Ennyi lúzert egyrakáson. A legegyszerűbb kérdésre sem tudtok válaszolni, de minden faszságot összeugattok amire a kutya sem kíváncsi.
6UR2028-03-2014 09:14:11 // 48080
Sziasztok. Lmm csere előtt állok keresgéltem a témában de nem igazodtam el h a csere után kell reset vagy csak dugjam rá és majd beallitja magát az újhoz?
gecsa28-03-2014 08:18:34 // 48079
Ma reggel a szokásos munkába indulási procedúra körében nem kapcsoltam be a rádiót amint beültem a kocsiba, és szellőztetés is 0 állásban van, mert nincs pára, és csak hideget fúj be. Elsőre megint nem indult, majd utána valami furát észleltem. Csend van. Túlságosan is. Ismét ráadtam a gyújtást, és igen, nem dolgozik az üzemanyag-szivattyú. Azért ráindítottam, de megint semmi. A harmadik gyújtásra beröffent a szivattyú, és már indultunk is.
A kérdés már csak az, hogy a szivattyú haldoklik, a csatija kontaktos, vagy valami más, amivel esetleg valaki találkozott?
Tuningman28-03-2014 00:16:45 // 48078
Ha nem értesz hozzá, akkor ne is nyúlj hozzá!!
Felesleges Mekk Elek módjára pusztítani bármit is szegény autón.
Internetről autót szerelni? Inkább vidd hozzáértőhöz:)) Már bocs...
G-Burt28-03-2014 00:15:55 // 48077
zöld stekker vatte, zöld stekker :D
pb_27-03-2014 23:31:17 // 48076
Nem hát, TSípőfogó, ugyebár.DD
G-Burt27-03-2014 23:04:00 // 48075
Az abs-t kikötni nem szenvedés, működőre megcsinálni az. A brembo nyereghez csak konzolt kell gyártani, kis gúglizással még cad rajzot is lehet találni hozzá :)
GTPeti27-03-2014 22:40:08 // 48074
Ebay-n.
Liquid27-03-2014 22:34:37 // 48073
huh ezt hol vetted?
DieselManiaco(NagyVad)27-03-2014 21:57:01 // 48072
felesleges egy nagycsavarhúzóval is el lehet törni mind a bolhát mind a kárpitot...nem is értem minek vannak ilyen hülye szettek,a palacsintát se lehet vele megfordítani...:D
GTPeti27-03-2014 21:39:42 // 48071
Azaz. :))
pb_27-03-2014 21:36:28 // 48070
"145 boxer váltó-bowdent tervezel és legyártatod"
Ez nem kihívás, sokkal inkább időpazarlás. Át kell alakítani azt TSókolom.)
Dévid27-03-2014 21:30:32 // 48069
Villakészlet kerti sütéshez? :D
Erhard 242 (Pure Energy)27-03-2014 21:20:59 // 48068
mindig mondtam, hogy a nőknek a konyhában a helyük :DDD
GTPeti27-03-2014 21:14:57 // 48067
Én hülye pedig pont beruháztam egy ilyen szettre. B)
DieselManiaco(NagyVad)27-03-2014 20:31:01 // 48066
hagyjad azt szerencsétlent,van annak elég baja,az elején is baltával akart bontani,csak az a baj hogy nem magát...
mreni27-03-2014 19:10:32 // 48065
a brembo nyerget már rég nem kell faragni egy konzol és 4db csavar kell hozzá,pár ember már legyártotta itt....
továbbra sem értem,hogy mi a f@xnak vagy itt,ha szerinted szar az összes Alfa
Dévid27-03-2014 18:43:48 // 48064
Én ezért szoktam elforgatni a pálcát, mielőtt kihúzom. :)
osee_selespeed27-03-2014 18:35:16 // 48063
Az ellenőrzés folyamatát ismerem. :) Ezért is ellenőrzöm elég gyakran. Csak azt nem értem, miért nem egyforma a pálca mind2 oldalán.
Dévid27-03-2014 17:59:17 // 48062
Sík terepen, a leállítás után pár perccel, lényeg, hogy a felső nívónál álljon. Ha sokat forgattam 4000 fölé, akkor relatíve gyakran illik.
Mikor megvettem, ilyeneket még nem tudtam, így ca. két hónapja volt nálam, mikor egyszer csak kivillant a piros olajoskanna szimbólum a műszerfalon, akkor már csak a nívópálca hegye ért bele az olajba. Pedig előtte párezer km-el volt olajcsere (MOL Performance 15W-40, mivel 150.000 már volt a motorban, így vastagabb olaj kellett bele a szerelőm szerint), csak ugye én becsülettel forgattam, élveztem az "erőt".
Grando27-03-2014 17:51:27 // 48061
Egy úriember vagy. Minden tiszteletem a tiéd.
Piritu - 1.000.00027-03-2014 16:47:27 // 48060
Már kértünk, hogy fogd vissza magad a jelzők terén.
Nem azért nyálaztam át a manuált helyetted, hogy újabb okot adjak az Alfa szidására.
Indulj ki abból, ha elpattan a bolha, akkor rosszul szedted le.
Alfa GT-Csaba27-03-2014 14:40:59 // 48059
Ma megtörtént a váltó olaj csere ,szerintem még a gyári volt benne 10.évesen!Érdekes szürke színű víz sűrűségű olaj jött le a váltóból,és az 1,2 liter helyet kb max 8 deci ,a feltöltés egy élmény a nívó pálca helyén :-)
Martika8327-03-2014 14:08:21 // 48058
A kihívás az lenne például, hogy 4 dugós Brembo féknyerget farax a gépre csonkállvány csere nélkül vagy pl 145 boxer váltó-bowdent tervezel és legyártatod, hogy ne kelljen 60ezerért gyárit venni. Egy ABS szenzor kikötés csak szenvedés.
swan27-03-2014 13:22:00 // 48057
Ott a pont. Meg sen néztem milyne ótóról van szó :)
Bilux27-03-2014 12:52:16 // 48056
Akkor meg mit ér az egész ha nincs kihívás :p
aranytl27-03-2014 12:04:27 // 48055
A fölső pötty = maximum.
Martika8327-03-2014 11:16:53 // 48054
Tényleg nem ismered. :) Uccsó szériában már nem olyan szétesős mint elődeiben, el van rejtve minden. Persze hulladék minőségű minden, tehát az oldalkárpitok bolhái tuti eltörnek, jobb esetben csak a bolhák.
osee_selespeed27-03-2014 10:48:55 // 48053
Nyugi. :) Ez most kivételes alkalom volt, pont indítás után, dombon állva. Amúgy mindig a felsô pöttyön van az olajszint.
Szerintem kevesen ellenôrzik annyit, mint én. 1000km-enként is többször.
osee_selespeed27-03-2014 10:45:27 // 48052
Én is mindig a domború oldalát nézem. Ez akkor stimmel.
Bilux27-03-2014 10:43:55 // 48051
A GTV-t nem ismerem, de nem hinném hogy túlságosan szét kell borítani ahhoz, hogy az ülőlapot felhajtsd vagy kivedd majd a szőnyeget félrehúzd.
Martika8327-03-2014 09:57:33 // 48050
Na pont erre az infóra vártam..! Köszi.
Tehát, ahogy elnézem csak az egész hátsó belteret kell szétszedni, ez fantasztikus. Eddig semmit sem találtam meg a manual-ban a (csavar nyomatékokat leszámítva), úgyhogy már meg sem nyitom.
WarbiRunner (Gyuri)27-03-2014 09:53:43 // 48049
Egyébként meg ha megint a főtengely szíjtárcsa szivat, tökönszúrom magam...Visszanéztem a "szervíz füzetben" , legutóbb 6e km-rel a szíjtárcsa halála előtt vittem szelepállításra a gépet. Emlékszem is, hogy akkor is pont ugyanez a cicergő, gyorsításkor csörgő hang idegesített. Ősszel egyszercsak elkezdte a határozott csattogást a szíjtárcsa, kicseréltük. Szalonból gyárira. De hogy akkor elmúlt e vele a gyorsításkori csörgés arról halvány lila emlékem sincs.
MIndenképp extrém lenne ha megint haldokolna, mert nincs még 20e km amit mentem vele azóta.
WarbiRunner (Gyuri)27-03-2014 09:39:01 // 48048
Ez lesz a következő lépés, illetve alulró aknán meghallgatjuk. Totál a váltó felől hallom ezért ez még eddig kimaradt a vezérlés oldal piszkálása. De mivel csak menet közben adja, nehéz beazonosítani. Már gondoltam főtengely szíjtárcsára is, de az alapjáraton is kolompolt, vagy ha üresben gázt adtam. Most kifejezetten csak menet közben, 1700 körülről gyorsításkor. 2500 körül elhalkul. Egyébként az üteme olyan mint a főtengely szíjtárcsa csörgése volt.
.......................27-03-2014 08:54:36 // 48047
diag progival kapcsolhatók a venti fokozatok,külön mindkettő
FiatEcuscan,Multiecuscan ezekkel függetlenül a motorhőmérséklettől kapcsolható
Kau27-03-2014 08:52:18 // 48046
Gondolom akkor neked is jót mutat mindig...
aranytl27-03-2014 08:51:20 // 48045
Mindenesetre elnézve a pálcát, elbírna még egy fél litert a maximumig :P
Kau27-03-2014 08:51:03 // 48044
Milyen időnként cserélsz vezérlésmódosítót?
Mindegy melyik oldalt nézed, ez így is úgy is nagyon kevés.
aranytl27-03-2014 08:48:49 // 48043
A motor leállítása után kb. fél perccel mérem és egy törlés után úgy dugom be, hogy a domború pötty legyen felül, és azt a felét nézem. A lényeg, hogy mindig érje el a felső pöttyöt az olaj.
gecsa27-03-2014 08:03:55 // 48042
a jtd, ha jó a hűtő, sosem fog alapjáraton felmenni 90ig.. :)
swan27-03-2014 07:46:41 // 48041
Ha dugóban ülsz és nem mozog az autó de vízhőfok elindul visszafelé az csak attól lehet, ha a ventilátor elindul. Magátol 90 foknál nem fog hülni. Kipróbálhatod álló helyzetben ha visszhűlt 70 fok alá indítsd el és várd meg míg felmegy 90 fokig es észre fogod venni a ventilátor működését. Persz ezt könnyeb 20 fok felett :)
swan27-03-2014 07:37:06 // 48040
Lehet csak én nem láztom jól de nem látok nagy különbséget a két oldal között.
osee_selespeed27-03-2014 07:14:41 // 48039
Jó reggelt!
Az a fura kérdésem lenne, hogy ti hogyan szoktatok olajszintet ellenôrizni. Nekem a pálca egyik oldalán mindig kevesebbet mutat, mint a másikon. 2.0TS-rôl van szó.
Zsombor27-03-2014 07:07:50 // 48038
Köszönöm a seggedelmet :)
Piritu - 1.000.00027-03-2014 07:00:00 // 48037
A 159-emen Bembo-Ferrodo volt a gyári, én is azt tettem bele.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.