Forum >> Szerelőműhely
DieselManiaco(NagyVad)29-03-2014 13:34:26 // 48099
vagy esetleg a nem márkarajongókat kitiltani...
mreni29-03-2014 07:46:22 // 48098
Ilyenkor kellene rendet tenni,nem?
pb_28-03-2014 22:39:24 // 48097
Kék/fekete, vate.DD
Moderátor28-03-2014 22:05:41 // 48096
Fejezzétek be!
DieselManiaco(NagyVad)28-03-2014 21:44:18 // 48095
a lényeg hogy te tökéletes vagy... tökéletesen elb*szott... ha valami "legegyszerűbb" azt nem kell megkérdezni,meg sok órán keresztül a fórumon kardozni,hanem ha olyan penge vagy ki kell menni a garázsba és megoldani...
Attika0128-03-2014 19:07:27 // 48094
F@sza.......... Kíváncsi leszek a fejleményekre. :))
gecsa28-03-2014 19:01:06 // 48093
egyébként nekem sem jutott eszembe, hogy relé/biztosíték... valahogy átsiklik felette az ember.. :)
gecsa28-03-2014 18:59:01 // 48092
ma nem volt időm ránézni, szerintem az összes relét kibombázom akkor már, aztán várakozunk.. kíváncsi leszek, majd holnap referálok az eredményről..
WarbiRunner (Gyuri)28-03-2014 16:33:25 // 48091
Mert már rutinos tankszivattyú kiszedésben a kolléga :-) Amúgy meg igazad van, előbb relé. Én már a szivattyú problémára koncentráltam, mert olyannal már találkoztam. Az ilyen indul-nem indul mindíg a legnehezebb ügy amúgy.
Attika0128-03-2014 16:06:07 // 48090
Az is igaz. Legalább tiszta lesz mindegyik, és egy darabig nem lesz rá gond......... :)
Hardy28-03-2014 16:04:56 // 48089
Szerintem elég ha csak megtisztítja a relét vagy felcserél kettőt. Azért tettem be a fényképet segítségnek hogy hol kezdjen.
Attika0128-03-2014 15:45:42 // 48088
Bocsi Gyuri, de miért kezdené bontással rögtön? Relé ki, gyújtás rá, és áthidalni a relé lábait, ha elindúl a szivattyú akkor a relé volt a baj, és csere. Ha nem utána bontakoznék ki. Szerény véleményem..........
Hardy28-03-2014 14:47:27 // 48087
WarbiRunner (Gyuri)28-03-2014 13:57:06 // 48086
Ez csak úgy fog kiderülni ha kipakolod az űléseket és kiveszed a szivattyút. Ha sűrűn csinálja és reprodukálni tudod, az szerencse, mert kimérheted hogy van e 12V a szivattyú tápcsatiján olyankor, amikor nem indul el. Ez nagyjából eldöntené merre keresgélj. Persze igen..pont olyankor nem szokta a hibát produkálni úgyhogy borítékolható a szívás vele. Annyit megcsinálnék, hogy 2 szál dróttal és valami kis csatalkozóval gyártanék rá mérési pontot. Amint nem indul, mondjuk a csomagtartóban már dugod is rá a multimétert.
Zozo12328-03-2014 12:56:56 // 48085
Kedves Hölgyem! Nem kellene egy csöppet visszafogni magát? Stílusa kissé szélsőséges! / hogy finom legyek.../
vm28-03-2014 12:31:21 // 48084
Remélem most mindenki összerezzent, és mélységesen megveti magát, hogy a márka sziklás bérce így leosztotta a bandát :DD
Kislány! Egy egész picit szerényebben ;-)
Kislány! Egy egész picit szerényebben ;-)
Béci Ɨ|ѯ28-03-2014 12:31:21 // 48083
Ha egyszerű a kérdés, akkor minek kérdezed? Tényleg nem kötelező. Ha meg szerinted minden Alfa hulladék, akkor minek vettél kettőt belőle?
Liquid28-03-2014 10:03:20 // 48082
megkérdezhetem tisztelettel, hogy te mért vagy még mindig itt?
Martika8328-03-2014 09:54:46 // 48081
Ennyi lúzert egyrakáson. A legegyszerűbb kérdésre sem tudtok válaszolni, de minden faszságot összeugattok amire a kutya sem kíváncsi.
6UR2028-03-2014 09:14:11 // 48080
Sziasztok. Lmm csere előtt állok keresgéltem a témában de nem igazodtam el h a csere után kell reset vagy csak dugjam rá és majd beallitja magát az újhoz?
gecsa28-03-2014 08:18:34 // 48079
Ma reggel a szokásos munkába indulási procedúra körében nem kapcsoltam be a rádiót amint beültem a kocsiba, és szellőztetés is 0 állásban van, mert nincs pára, és csak hideget fúj be. Elsőre megint nem indult, majd utána valami furát észleltem. Csend van. Túlságosan is. Ismét ráadtam a gyújtást, és igen, nem dolgozik az üzemanyag-szivattyú. Azért ráindítottam, de megint semmi. A harmadik gyújtásra beröffent a szivattyú, és már indultunk is.
A kérdés már csak az, hogy a szivattyú haldoklik, a csatija kontaktos, vagy valami más, amivel esetleg valaki találkozott?
A kérdés már csak az, hogy a szivattyú haldoklik, a csatija kontaktos, vagy valami más, amivel esetleg valaki találkozott?
Tuningman28-03-2014 00:16:45 // 48078
Ha nem értesz hozzá, akkor ne is nyúlj hozzá!!
Felesleges Mekk Elek módjára pusztítani bármit is szegény autón.
Internetről autót szerelni? Inkább vidd hozzáértőhöz:)) Már bocs...
Felesleges Mekk Elek módjára pusztítani bármit is szegény autón.
Internetről autót szerelni? Inkább vidd hozzáértőhöz:)) Már bocs...
G-Burt28-03-2014 00:15:55 // 48077
zöld stekker vatte, zöld stekker :D
pb_27-03-2014 23:31:17 // 48076
Nem hát, TSípőfogó, ugyebár.DD
G-Burt27-03-2014 23:04:00 // 48075
Az abs-t kikötni nem szenvedés, működőre megcsinálni az. A brembo nyereghez csak konzolt kell gyártani, kis gúglizással még cad rajzot is lehet találni hozzá :)
Liquid27-03-2014 22:34:37 // 48073
huh ezt hol vetted?
DieselManiaco(NagyVad)27-03-2014 21:57:01 // 48072
felesleges egy nagycsavarhúzóval is el lehet törni mind a bolhát mind a kárpitot...nem is értem minek vannak ilyen hülye szettek,a palacsintát se lehet vele megfordítani...:D
pb_27-03-2014 21:36:28 // 48070
"145 boxer váltó-bowdent tervezel és legyártatod"
Ez nem kihívás, sokkal inkább időpazarlás. Át kell alakítani azt TSókolom.)
Ez nem kihívás, sokkal inkább időpazarlás. Át kell alakítani azt TSókolom.)
Dévid27-03-2014 21:30:32 // 48069
Villakészlet kerti sütéshez? :D
Erhard 242 (Pure Energy)27-03-2014 21:20:59 // 48068
mindig mondtam, hogy a nőknek a konyhában a helyük :DDD
GTPeti27-03-2014 21:14:57 // 48067
Én hülye pedig pont beruháztam egy ilyen szettre. B)
DieselManiaco(NagyVad)27-03-2014 20:31:01 // 48066
hagyjad azt szerencsétlent,van annak elég baja,az elején is baltával akart bontani,csak az a baj hogy nem magát...
mreni27-03-2014 19:10:32 // 48065
a brembo nyerget már rég nem kell faragni egy konzol és 4db csavar kell hozzá,pár ember már legyártotta itt....
továbbra sem értem,hogy mi a f@xnak vagy itt,ha szerinted szar az összes Alfa
továbbra sem értem,hogy mi a f@xnak vagy itt,ha szerinted szar az összes Alfa
Dévid27-03-2014 18:43:48 // 48064
Én ezért szoktam elforgatni a pálcát, mielőtt kihúzom. :)
osee_selespeed27-03-2014 18:35:16 // 48063
Az ellenőrzés folyamatát ismerem. :) Ezért is ellenőrzöm elég gyakran. Csak azt nem értem, miért nem egyforma a pálca mind2 oldalán.
Dévid27-03-2014 17:59:17 // 48062
Sík terepen, a leállítás után pár perccel, lényeg, hogy a felső nívónál álljon. Ha sokat forgattam 4000 fölé, akkor relatíve gyakran illik.
Mikor megvettem, ilyeneket még nem tudtam, így ca. két hónapja volt nálam, mikor egyszer csak kivillant a piros olajoskanna szimbólum a műszerfalon, akkor már csak a nívópálca hegye ért bele az olajba. Pedig előtte párezer km-el volt olajcsere (MOL Performance 15W-40, mivel 150.000 már volt a motorban, így vastagabb olaj kellett bele a szerelőm szerint), csak ugye én becsülettel forgattam, élveztem az "erőt".
Mikor megvettem, ilyeneket még nem tudtam, így ca. két hónapja volt nálam, mikor egyszer csak kivillant a piros olajoskanna szimbólum a műszerfalon, akkor már csak a nívópálca hegye ért bele az olajba. Pedig előtte párezer km-el volt olajcsere (MOL Performance 15W-40, mivel 150.000 már volt a motorban, így vastagabb olaj kellett bele a szerelőm szerint), csak ugye én becsülettel forgattam, élveztem az "erőt".
Grando27-03-2014 17:51:27 // 48061
Egy úriember vagy. Minden tiszteletem a tiéd.
Piritu - 1.000.00027-03-2014 16:47:27 // 48060
Már kértünk, hogy fogd vissza magad a jelzők terén.
Nem azért nyálaztam át a manuált helyetted, hogy újabb okot adjak az Alfa szidására.
Indulj ki abból, ha elpattan a bolha, akkor rosszul szedted le.
Nem azért nyálaztam át a manuált helyetted, hogy újabb okot adjak az Alfa szidására.
Indulj ki abból, ha elpattan a bolha, akkor rosszul szedted le.
Alfa GT-Csaba27-03-2014 14:40:59 // 48059
Ma megtörtént a váltó olaj csere ,szerintem még a gyári volt benne 10.évesen!Érdekes szürke színű víz sűrűségű olaj jött le a váltóból,és az 1,2 liter helyet kb max 8 deci ,a feltöltés egy élmény a nívó pálca helyén :-)
Martika8327-03-2014 14:08:21 // 48058
A kihívás az lenne például, hogy 4 dugós Brembo féknyerget farax a gépre csonkállvány csere nélkül vagy pl 145 boxer váltó-bowdent tervezel és legyártatod, hogy ne kelljen 60ezerért gyárit venni. Egy ABS szenzor kikötés csak szenvedés.
swan27-03-2014 13:22:00 // 48057
Ott a pont. Meg sen néztem milyne ótóról van szó :)
Bilux27-03-2014 12:52:16 // 48056
Akkor meg mit ér az egész ha nincs kihívás :p
aranytl27-03-2014 12:04:27 // 48055
A fölső pötty = maximum.
Martika8327-03-2014 11:16:53 // 48054
Tényleg nem ismered. :) Uccsó szériában már nem olyan szétesős mint elődeiben, el van rejtve minden. Persze hulladék minőségű minden, tehát az oldalkárpitok bolhái tuti eltörnek, jobb esetben csak a bolhák.
osee_selespeed27-03-2014 10:48:55 // 48053
Nyugi. :) Ez most kivételes alkalom volt, pont indítás után, dombon állva. Amúgy mindig a felsô pöttyön van az olajszint.
Szerintem kevesen ellenôrzik annyit, mint én. 1000km-enként is többször.
Szerintem kevesen ellenôrzik annyit, mint én. 1000km-enként is többször.
osee_selespeed27-03-2014 10:45:27 // 48052
Én is mindig a domború oldalát nézem. Ez akkor stimmel.
Bilux27-03-2014 10:43:55 // 48051
A GTV-t nem ismerem, de nem hinném hogy túlságosan szét kell borítani ahhoz, hogy az ülőlapot felhajtsd vagy kivedd majd a szőnyeget félrehúzd.
Martika8327-03-2014 09:57:33 // 48050
Na pont erre az infóra vártam..! Köszi.
Tehát, ahogy elnézem csak az egész hátsó belteret kell szétszedni, ez fantasztikus. Eddig semmit sem találtam meg a manual-ban a (csavar nyomatékokat leszámítva), úgyhogy már meg sem nyitom.
Tehát, ahogy elnézem csak az egész hátsó belteret kell szétszedni, ez fantasztikus. Eddig semmit sem találtam meg a manual-ban a (csavar nyomatékokat leszámítva), úgyhogy már meg sem nyitom.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
823
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?