Forum >> Szerelőműhely

Kau21-12-2005 19:20:34 // 9399
Sajnos ez nem sokat ér. Korábban beszéltük a 145/146 topicban. A gyári tacho fólia miatt zöld színben tündököl minden. Van még a ledes megoldás, ez kidolgozás alatt. De hozzáteszem, hogy ha szép piros vagy kék színt szeretnél, ahhoz úgy néz ki cserélni kell ezt a fóliát (számlapokat) is. Ettől az égőktől gyenge magenta fényű lesz a világítás. Felejtős.
121-12-2005 19:17:18 // 9398
Jaj bocsi elírtam a neved. Nem volt szándékos. Szóval javítva, "FoToS".
121-12-2005 19:16:06 // 9397
Nekem hasonló lenne a kérdésem, mint Fotos kollégának csak nyíregyházi viszonylatban.
121-12-2005 19:14:35 // 9396
Yes!! Akkor ezekkel lehet amolyan fócvágenes színűre barkácsolni a műszervillanyt? Érdekelne!!
Kau21-12-2005 19:12:56 // 9395
Műszerfalba. Ezek a festett rizsszem izzók.
121-12-2005 19:11:16 // 9394
Köszi Kau! Kérdés! A kék bizbaszok mibe valók?
FoToS21-12-2005 19:10:06 // 9393
debrecen és környékén kit ajánlanátok keleti végig alfás társaim szerelőmnek?
Kau21-12-2005 19:08:32 // 9392
Jobb oldalról aláfeszítesz csavarhúzóval és kipattintod. Az égőcsere már szokásos. Ezen a képen a jobb fehér kell neked. Ha jól emlékszem 5w-os.

121-12-2005 18:29:58 // 9391
Szakik! Ki van égve az egyik rendszám-izzóm. Hogy lehet cserélni? Mit kell lebontani és milyen izzó megy bele? Ja 145-ről van szó. Még meg kell tanulnom, hogy esetleg melyik típusokon mi lehet azonos, vagy nagyon hasonló esetleg szerelés szempontjából is.
Ollah21-12-2005 10:45:02 // 9390
Kiru, köszi!
Ollah21-12-2005 10:09:49 // 9388
TSá! Egy Trencsik típusú Roland elérhetőséget kérek szépen valakitől! Dánk ezer!
lorinnyu20-12-2005 21:14:32 // 9387
köszi a segitséget! majd benézek a tecsoba is! az meg majd kiderül h milyet is veszek
120-12-2005 19:06:55 // 9386
A 145-ömön a hátsó ablaktörlő "be van állva" ki lehet gyógyítani ebből a betegségéből, vagy komplett csere. És az mibefáj?
bb1820-12-2005 17:29:17 // 9385
tecskoban szok lenni. sokszor olcsobb mint az importörnél. én global powert szokok venni, semmi baj még nem volt vele, 2 év gari és megfizethetö.
119-12-2005 21:29:40 // 9384
Emberek! Ezen a topicon volt olvasható sok-sok alfa bontó címe? Ha nem, bocsi.
lorinnyu19-12-2005 20:43:24 // 9383
srácok! tud valaki olyan heylet mondani ahol olcsoér lehet aksit venni? elöre is köszike
bb1819-12-2005 17:08:14 // 9382
lehet hogy válto, csak valami elviszi a hangot . alá kellene nézni aknárol, és ugy járatni hogy mit csinál.
gyugya19-12-2005 16:10:00 // 9381
Már mindkét hátsó csapágy ki van cserélve, annak a búgó hangját már ismerem. Azért gondolom, hogy nem kerék/fék, mert 3100 körül jön kettesben, hármasban, négyesben is. Alfista: A hátsó tárcsák+betétek most lettek cserélve, de majd megelemelem, hogy kézzel forgatva mit mond. Majd megprobálom jó gyorsan forgatni :)))
Alfista19-12-2005 13:49:08 // 9380
Nem tudom miért én válaszolok a Teddy helyett, de műszakilag én egy kicsit jobban odafigyelek a járgányára, szóval volt olyan gond, hogy a hátsó kerék felől jövő fémes surlódó hang azért volt, mert a féknyereg kicsit elkorrodálódott. A szaki kicsit megjáratta, kis kenés és jó lett.
Halesz19-12-2005 13:37:28 // 9379
Kerékcsapágyra tippelek.
Alfista19-12-2005 13:31:07 // 9378
Nem tudok rá mit mondani, mert a Teddy gépe is ugyanilyen tüneteket produkál és nem tudjuk a probléma okát. A közeljövőben Szamosi service látogatás lesz asszem.
gyugya19-12-2005 11:23:18 // 9377
Alfisti! Van egy érdekes jelenség az autómon, 146 1.6 TS. Valamivel 3000 fölött érdekes, surlódó hangot ad ki az autó. Megpróbálom leírni. Olyan mint amikor megforgatod a kereket és surlódik a fékbetét a tárcsán. Lehajtott hátsó ülésnél ráadásul jobban hallatszik, emiatt arra gondoltam, hogy a kerék felől jön, de sebességtől függetlenül (2,3,4) mindig olyan 3100 körül csinálja, szóval valószínűbb a motor/kuplung/váltó. Nem tudom mire tippeljek, és ez elég aggasztó! A másik, hogy hidegben alapjáraton ahogy forog a motor, néha becsúszik egy kis (nem tudom jobban leírni) kerregés, mint amikor kukoricát morzsolnak. 136.000 van a motorban, vez módosító már kicsit zörög, meg elvileg a vezérlés is 'sípol' már, amennyire lehet ki van feszítve a görgő. Ötlet?
Poló18-12-2005 12:41:28 // 9376
A lökhárító alatt nem fogja semmi?
bb1818-12-2005 12:39:45 // 9375
bocsi lehet hogy igazad van valszeg neked a motortér felöl van... ez esetben müanyag fejü szokott lenni és a fényszorok mellett kell lennie.
Poló18-12-2005 12:32:05 // 9374
Egy dologra gondolunk? :-S
bb1818-12-2005 12:05:19 // 9373
olyan csavart kell keresned, ami szemböl látható. ha megnyomod a házat elvileg rugo ellen mozog egy kicsit, ekkor megláthatod hogy melyik csavart lehet esetleg tekergetni.
Poló18-12-2005 12:03:19 // 9372
És hol van rögzítve a fényszóróház? Hol találhatóak a csavarok. Mert nekem az egyik mozog.
Vader (a Gróf)18-12-2005 11:05:09 // 9371
Általában a fényszóróház végén-tetején van egy csavar.A motortérben...Ha állítod, érdemes a belső állítót teljesen lefelé állítani, úgy beállítani a jó magasságot.Egyébként az Autonet-nél ingyenesen beállítják(azt hiszem).III.ker. Szentendrei út- Ford Piramisnál, XIII.ker. Dózsa Gy. út-volt Spirál szervíznél, XXI.ker. ..Ha hétfőig ráér.
Tomy15618-12-2005 10:54:17 // 9370
Sziasztok! Itt is megkérdezem: Hogyan lehet kicsit feljebb állítani a fényszórókat (AR 156, nem a benti magasságállítóval)?
Stee14618-12-2005 09:44:15 // 9369
Aha! Jó erősen megrántottam és megjavult, komolyabb bavatkozásra nem volt szükség.! Köszi a segítséget.
Barni14718-12-2005 09:35:13 // 9368
Sikerült?
Barni14718-12-2005 09:34:14 // 9367
Á ez sem olyan, kiveszed a blokkot és odaszállítod. Egy hét alatt megújítják, igaz nem is olcsón. Csakhát egy boxit kicimbálni a helyéről, elég ragaszkodós fajta. :-)
bb1817-12-2005 19:26:14 // 9366
na csak hogy röhögés is legyen ! ma ugy cseréltem egy futomü rugót, ahogy már 20 éve nem csináltam !! lépésekben : 1. a régi törött rugót a helyén flexszel szétvágni 2. az uj rugot rugoösszehuzoval összenyomni ( persze még igy is nagy ) 3. az összehuzott rugot befogni satuba és tovább nyomni amig csak lehet 4. összehuzot leakasztani, és a rugot rengeteg és erös drottal összekötni 5. ovatosan, lábujjhegyen kivenni a rugot a satubol, betenni a helyére 6. a drotokat egyenként levágni, és vigyázni nehogy a szétpattano rugo az ujjunkat vágja le. 7. ha nincs jo helyen akkor egy 5 kilos kalapáccsal lehetöleg egy utésböl megigazitani. még megvannak az ujjaim és a fejemet sem ütötte le az elrepülö darab : -)) sajna muszáj volt igy csinálni mert a gátlot nem tudtam kivenni a berohadt csavarok miatt és nem lehetett lenyitni a lengökart. mit ne mondjak, többször elgondolkodtam, mit örökölnek a gyerekek ha nem sikerül az akcio.
bb1817-12-2005 19:19:05 // 9365
az a baj, hogy nekem is olyanokat ajánlanak akihez leteszed az autot és egy honap mulva mehetsz érte. jo is megfizethetö is, de nekem nincs ennyi idöm. ugyhogy veszek egy co hegesztöt és hétvégéken nekiállok én.
Barni14717-12-2005 13:42:40 // 9363
Hát itten van a jászságban egy állítólagos nagyon pöpec.
Barni14717-12-2005 13:39:44 // 9362
Tipushiba. Ülés előre tol, bal hátsó kinyit, behajol, B oszlop alja kb ahol az övguriga van megpüföl, néhányszor megpróbál, problema megoldódik. Nem szereti a hideget. Nekem ilyenkor kp 40-50 cm szokik kijönni és akkor akad be.
Stee14617-12-2005 13:32:20 // 9361
Öszintén szólva nem emlékszem pattanásra és visszarántásra sem. Beültem, húztam az övet szokás szerint és csatoltam volna be. Ekkor éreztem hogy megakad, aztán azonnal megszűnik a visszaható erő (ami visszahúzná kellő feszességűre). Becsatoltam és érezetem hogy kicsit laza, azóta se ki, se be nem megy. Meleg hely? Talán az is elég ha jól bemelegítem az utasteret járó motornál? Köszi a választ!
granturismo17-12-2005 11:06:29 // 9360
Visszarántotta hirtelen az övet mielőtt leakadt? Esetleg pattant is? Mert akkor valamiért aktivizálódott a övfeszítő. Ha ez a helyzet akkor ki kell cserélni az övet.:-(( Ha nem volt ilyen jelenség akkor is ki kellene szerelni az övfeszítő részt. Elég nagy munka és veszélyes mert ilyen hidegben a műanyag patentok könnyen törnek. Szóval valami fűtött helyre kellene menni vele..
Stee14617-12-2005 10:57:07 // 9359
Hali! Ma reggel kiakadt a biztonsági övem a B1-en. Nem akarja behúzni és kifelé sem jön. Van valakinek tippje a hibaelhárításra?
bb1812-12-2005 17:43:39 // 9358
szüröcserénél már ha van hely, az is egit végsö esetben ha egy csavarhuzot átütsz az egészen és annál fogva meginditod. brutális megoldás, de ha más már nem segit :-))
TáDé11-12-2005 20:41:42 // 9357
Üvegcsere? ;) :PPP
Mike.11-12-2005 19:42:34 // 9356
Köszi.:-)
Kau11-12-2005 19:01:31 // 9355
Szóljál nyugodtan, ha bármiben tudok segíteni. :)
Mike.11-12-2005 18:53:59 // 9354
Nekem megoldódott. A leeresztő csavar belseje szét volt barmolva ezért nem tudtam mit kezdeni vele. Elmentem szerelőhöz, 1000 Ft-ért lecserélték. Ezekután nem fogok kínlódni máskor az olajcserével. :-)
Kau11-12-2005 18:46:21 // 9353
Olyasmi. :)
Mike.11-12-2005 18:42:45 // 9352
:-DDDDDDDDD Ez saját tapasztalat? :-)))
gsx-r11-12-2005 18:40:45 // 9351
Addig nem gáz amig csak nézem itthon,vidéman.Az egyik itteni srác már a felhö sarkáról nézi,sajna 3 hetes kisfiát hagyta itt,,,
gsx-r11-12-2005 18:38:19 // 9350
Olajszűrő leszedése speciális szerszám hiányában. Gumikesztyű,persze csak ha meg tudod fogni,nálam bejött eddig minden autómon.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.