Forum >> Transaxle syncro
Whiteskull23-07-2008 22:48:44 // 5356
Szorítok, hogy minden simán menjen! :)))
LacUS23-07-2008 22:34:52 // 5355
Nálam nem :)Úgyhogy remélem most megoldottam:) Bakker dejó lenne, bár amilyen szerencsém van...:(
Whiteskull23-07-2008 22:32:23 // 5354
Hát nagyon nehéz szerintem, mert az egyik felét egy külön kis vájatba kell belecsúsztatni. :)))
Legalábbis nálam. :)))
Legalábbis nálam. :)))
LacUS23-07-2008 22:31:26 // 5353
Nem picit...:) Viszont most hogy egész este kattogott az agyam az jutott eszembe, hogy a csészéket a helyükön fordítva be lehet rakni? Mert ezt nem ellenőriztem..:)
Whiteskull23-07-2008 22:28:17 // 5352
Na most nálam is beugrott a kaki egy kicsit.
Még én se húztam le a csapágycsészéket.
Gondolom beolajoztad a csapágyakat mielőtt beszerelted volna.
Még én se húztam le a csapágycsészéket.
Gondolom beolajoztad a csapágyakat mielőtt beszerelted volna.
LacUS23-07-2008 22:25:08 // 5351
Hát ez az....A szép az,hogy most visszaraktam a régi csapágyakat...A helyzet ugyanaz...Kicsit elkeseredtem, mert hétvégén már beraktam volna a helyére...:(
Whiteskull23-07-2008 22:23:12 // 5350
Azonnal érte megyek amint tudod adni. :DDDD
Köszi szépen! :DDDD
Köszi szépen! :DDDD
Whiteskull23-07-2008 22:22:40 // 5349
Hát ez szerintem sem normális. Én szétszedés előtt simán tudtam forgatni kézzel a főtengelyt. Ja és persze természetesem még kompresszió alatt is lehet forgatni kézzel.
pityke23-07-2008 22:22:34 // 5348
nagyon profi lesz : )
van 75-ös német szerelési könyvem ha kell szivesen kölcsön adom : )
van 75-ös német szerelési könyvem ha kell szivesen kölcsön adom : )
LacUS23-07-2008 22:18:51 // 5347
Halihó!
Szakmai kérdés. Főtengely bent új csapágyak bent, kicsit lehúzóm 40-50Nm és emelőszárral tudom csak átforgatni a főtengelyt, (dugók nincsenek még bent). Ha jól sejtem ez nem normális...:( Vki megoldás?
Szakmai kérdés. Főtengely bent új csapágyak bent, kicsit lehúzóm 40-50Nm és emelőszárral tudom csak átforgatni a főtengelyt, (dugók nincsenek még bent). Ha jól sejtem ez nem normális...:( Vki megoldás?
Whiteskull23-07-2008 22:14:57 // 5346
Ma megjöttek az új nyugvócsapágyak, és a gyűrűkészlet. Így a főtengelyt sikerült is visszarakni a helyére. Imádok összeszerelni dolgokat! :DDDDD
A csapágycsészéket még nem húztam le, az legközelebbre marad.
Az első főtengely szimeringet kicseréltem a vezérmű fedélben, valamint fel is aggattam a helyére ideiglenesen. :)))
A csapágycsészéket még nem húztam le, az legközelebbre marad.
Az első főtengely szimeringet kicseréltem a vezérmű fedélben, valamint fel is aggattam a helyére ideiglenesen. :)))
pb_23-07-2008 00:26:39 // 5345
Csupán a kontárkodáson szomorkodok.)(
Whiteskull23-07-2008 00:24:38 // 5343
Ne szomorkodj! Régen volt, el is felejtettük. .)))))
Whiteskull23-07-2008 00:23:24 // 5342
Én nem voltam ott. :))))
pb_23-07-2008 00:23:03 // 5341
Azt már szépen +vezették.(((
pb_23-07-2008 00:21:49 // 5340
Milyen korlátot?)))
Whiteskull23-07-2008 00:03:49 // 5338
No és itt is a helye a segítség kérésnek.
Nem tudtak hozni hajtókar csapágyakat, pedig sajnos a régieket nem tudom vissza tenni. ol tudnék rendelni, venni ilyeneket?
Nem tudtak hozni hajtókar csapágyakat, pedig sajnos a régieket nem tudom vissza tenni. ol tudnék rendelni, venni ilyeneket?
Whiteskull22-07-2008 23:58:51 // 5337
Ma megmérték a perselyeket.
Mind az egyik egyformán 0,005 kúpossággal, és 0,02 ovalitással rendelkezik.
Holnap jön a nyugvócsapág és a gyűrű készlet. :)))
Mind az egyik egyformán 0,005 kúpossággal, és 0,02 ovalitással rendelkezik.
Holnap jön a nyugvócsapág és a gyűrű készlet. :)))
ingegnere22-07-2008 22:08:03 // 5336
Ez is szépen alakul.
Jó, hogy legalább az interneten találkozom szép autókkal és munkákkal, ha már a sajátomra nincs időm.
Jó, hogy legalább az interneten találkozom szép autókkal és munkákkal, ha már a sajátomra nincs időm.
ingegnere22-07-2008 22:04:42 // 5335
Ejha!
(Ha lenne hangja a kommentnek, most elismerő nyelvcsattintás hallatszana:-) )
Szíp darab.
(Ha lenne hangja a kommentnek, most elismerő nyelvcsattintás hallatszana:-) )
Szíp darab.
Wickey21-07-2008 23:10:42 // 5334
namivan, csakmegkaptad az sms-t? :D:D:D:D
Whiteskull21-07-2008 23:09:32 // 5333
Legalább valami rendesen megvezette a kocsiját. .DDDD
Fészi21-07-2008 23:07:23 // 5332
az nem akadály neki :D
Whiteskull21-07-2008 23:01:01 // 5331
Úgy látszik a korlátot elfelejtette. .DDDD
falcokc21-07-2008 21:24:47 // 5329
ááááá, még annak is rossz :-)))
Whiteskull21-07-2008 21:24:23 // 5328
Jól látod! :DDD
Erre való. :))))
Erre való. :))))
falcokc21-07-2008 21:24:11 // 5327
egy kramancra :-))))
Wickey21-07-2008 21:22:46 // 5326
kábé olyan állapotban is van :DD
Kazes☻21-07-2008 21:21:03 // 5325
És ha az? Polcnak, asztalnak épp megfelelt. :))))))
Gabiszan21-07-2008 21:19:12 // 5324
Szép, szép... de milyen autóra pakol kendtek (Pontiac Fieronak nézném, de lehet, hogy nagyon mellényúlnék)...?
Whiteskull21-07-2008 20:32:13 // 5323
Köszi! :)))
Igyekvés az van a témában. Most odáig jutottam, hogy meg kellene mérni a főtengelyt, dugókat és a hüvelyeket. Néztem mikrométereket, de most inkább leteszek a vásárlásról. :))))))))
Igyekvés az van a témában. Most odáig jutottam, hogy meg kellene mérni a főtengelyt, dugókat és a hüvelyeket. Néztem mikrométereket, de most inkább leteszek a vásárlásról. :))))))))
martin-i21-07-2008 20:19:51 // 5322
... de egészen szépen alakul! Csak így tovább!!!
Whiteskull21-07-2008 20:05:01 // 5321
Whiteskull21-07-2008 19:47:26 // 5320
Ez már olyan vállalható kategória. :)))))
Gyönyörű! :))))
Gyönyörű! :))))
martin-i21-07-2008 19:37:17 // 5319
egy igazi kis különlegesség lehet!
itt van róla 1-2 dolog:
Only 3000km from rebuilt, seen in Le Mans Classic 2008
Alfetta GTV 2.0 Production n°164
Color : deep black "polylustrée" new paint in 05/2008
Interior : clear tan leather
Moto-Lita leather steering wheel.
6-point roll cage (aluminium)(from an ex. GTV6_production)
Weight 1020kg in race condition (without rear seats)
Real new "alfa 1.8 turbo" engine (with only 3000km since reconstruction in 11/2007) with upgraded cylinderhead, new liners, new valve guide, dump valve and lightened and balanced flywheel.
complete GrN stainkless steel 60mm exhaust system.
Upgrade Oil radiator.
2006 Rebuilt close ratio gearbox with short (9x41) rear final drive.
Ugraded transmission.
Alfa GTV6 reinforced chassis.
deDion from 75 turbo.
Suspension upgrades including springs, 22mm upgraded front anti-roll bar, KoniSport shock absorbers and Powerflex bushes.
Brakes overhauled with aviation material and in front, 4 pistons calipers with GrN 284mm vented disks and Ultimate Ceramic pads.
4 GOTTI (Production) J55C wheels : 7"x15" (rebuilt in 2004) fitted with BF Goodrich 205x50x15 tyres.
4 TSW "racing" wheels : 7x15 fitted with 20x58x15 slick.
Bluesprint21-07-2008 11:53:29 // 5318
De szép színú???
Whiteskull21-07-2008 11:40:46 // 5317
Már úgy hozzászoktam, hogy hiányzik is. :))))
Whiteskull21-07-2008 11:36:16 // 5316
Eleget nem lehet. :DDD
Wickey21-07-2008 11:31:06 // 5315
nézegetted eleget, mi? :D
Whiteskull21-07-2008 09:37:56 // 5314
Jééé! Ezt mintha láttam volna már! :))))
Wickey21-07-2008 09:36:03 // 5313
pb_21-07-2008 09:05:00 // 5312
Ezt úgy mondanám, hogy rájöttek, haladni kell a korral.))))
pb_21-07-2008 09:04:12 // 5311
Nem húzok én rá, senkire semmit sem.))
Whiteskull21-07-2008 08:47:49 // 5310
Elég beteg álmuk lehetett. :)))))
Wickey21-07-2008 08:46:27 // 5309
ha meg nem, úgyis ráhúzod a kormányt :-D
Whiteskull21-07-2008 08:46:14 // 5308
Hajrá! :))))
Egyébként valami szart egyszer én is összeszedek, amit nem sajnálok majd buherálni. :DDD
Egyébként valami szart egyszer én is összeszedek, amit nem sajnálok majd buherálni. :DDD
pb_21-07-2008 08:45:23 // 5307
Ezt, így álmodták, ez így jó.))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
551
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?