Forum >> Transaxle syncro
rszegedi12-05-2006 11:40:20 // 1756
Nem gyári szín, de nagyon hasonlít hozzá, kicsit talán világosabb a régihez képest.
prooF_7512-05-2006 10:57:22 // 1755
szerintem is gyönyörű lett! Ez gyári alfás szín, vagy egyéni?
Lassan kéne már szervezni egy Transaxle Talit, nem gondoljátok?:D
martin-i12-05-2006 10:35:43 // 1754
tényleg nagyon szép lett! Gratulálok hozzá! az Alfák mindig tudják feledtetni a tulajdonusokkal a megannyi bosszúságot, amit néha okoznak, így tervezték őket! :)
rszegedi12-05-2006 08:53:36 // 1753
Sziasztok elkészűlt 1 év felújítás után a Giuliettánk. Szerintem szép lett. Megérte a sok keresgélés és telefonálgatás. Az első út a közúton mindent feledtetett :))) Remetének pedig köszönöm a sok segítséget.
Üdv.
Robi11-05-2006 22:16:48 // 1752
Volt már ilyesmihez szerencsém. :) Egy Ladára tettünk dupla Webereket, amiket fel is újítottunk előtte. A legnagyobb szívás az volt, hogy be voltak rohadva az állító csavarok. Amikor azokkal megküzdöttünk, akkor már csak be kellett állítani, hogy melyik henger mennyit kapjon. Na az jó móka. Amúgy se volt valami békés az alapjárata a motornak, mivel egy elég komoly vezérműtengely figyelt benne. :)
Norbika11-05-2006 19:24:59 // 1751
Robi,holnap akkor legyen nálad a hardy,felhívlak,és talizunk.
Norbika11-05-2006 19:23:27 // 1750
Én a napokban szedem szét a Webereimet,felújítás céljából,vettem felújítókészletet is.Kicsit para a téma,még sosem szedtem szét karbit,csak injektort:-)Biztos egyszerű,és biztos,hogy televan ganéval,még kívülről is olyan koszos,hogy csak körvonalakban látszik.Remélem össze lehet hangolni,be lehet állítani őket könnyen.
Robi11-05-2006 17:57:10 // 1749
Fontos a márkaválasztás, rengeteg gagyit árulnak. Nálunk a Corteco eléggé bevált.
Robi11-05-2006 17:56:12 // 1748
Könnyen lehet, hogy az egyik karbi miatt van. A kompressziómérést azért ajánlottam, mert kb 10 perc alatt megvan, csak ki kell tekerni a négy gyertyát. Szóval nem túl nagy időbefektetés, míg ha feleslegesen szétszedi a karbikat, akkor tépheti a haját. :)))
Norbika11-05-2006 15:02:45 // 1747
Hát,ha valami van a főtengelyszimeringgel,akkor gondolom köpi az olajat:-(Szivacs.Lehet,hogy nem volt túl jó választás az a márka,milyen gyártmány?Ha alapjáraton nem megy két hengered,csak fordulaton,szerintem is valamelyik webered genyózik.Talán koszos a fúvóka,és csak nagy nyomás alatt tud átengedni üzemanyagot.Én egy karbi tisztítás-állítással kezdeném.
Norbika11-05-2006 14:34:43 // 1746
Egyszer lehet,hogy összerakok egy Sprintet is az asszonynak a Peugeot helyett:-)
Robi10-05-2006 23:33:00 // 1745
A dízelem pont ugyanezt produkálja mostanában, csak nekem egy henger hiányzik igazolatlanul. Terheléssel, vagy fordulaton OK. Megmértem a kompresszió végnyomásokat, és a 3-as nagyon alacsony. Fecskendővel nyomtam egy kis olajat az égéstérbe, úgy is megmértem, de semmi nem változott, tehát nem a gyűrűknél van a gebasz. Marad a hengerfej. Vagy gátas, vagy kiégett a tömítés.
Benzinesnél nem nagy ügy kompresszió végnyomást mérni, szerintem kezdjed azzal, mielőtt nagyobb bontásba kezdenél.
remete10-05-2006 20:14:10 // 1744
Asszem szivat az autóm... alapjáraton csak két henger megyen (fordulaton okés), talán lyukas az úszó? Meg nagyon gyanús, hogy valami van a hátsó főtengelyszimeringgel... kezdek kiakadni. Vadi új volt!
lausz10-05-2006 19:47:53 // 1743
sajnos nem tudom. teszvesz,vagy vatera
prooF_7510-05-2006 19:47:51 // 1742
Hát ja, meg a sprintek sajnos nagyon korhadnak (mint az a képen is látszik:), ki tudja, mennyiért lehetne a kasztni hiányzó részét visszavarázsolni erre. Meg hiába boxer, azért az elsőkerékhajtás még se ua. az a feeling. És különben is, ez a transaxle topic:P
Norbika10-05-2006 19:28:08 // 1741
Egyébként jó két hónapja olyan hiányérzetem volt,hogy egy kacér gondolattal majdnem vettem egy Sprintet,csak hogy legyen,de asszem 300 körül volt,mindenképpen olyat vettem volna,amin nincs sok meló,épp elég lesz a GTV-t összerakni,meg arra a projektre is kell még egy zsák lóvé.Szóval én is vennék,ha nem kellene mindíg valami másra a pénz.Kertesház,asszony nyavajái,kutya,asszony kocsijának nagyszervize.Minden viszi a pénzt,ami az Alfázás rovására megy.
Norbika10-05-2006 19:21:12 // 1740
Hát én a GTV előtt ilyen voltam.Mostmár nem veszek meg minden nagyon olcsó autót,csak mert ritka,vagy szép.Már ránézek egy ilyen autóra,és látom a sok 100 munkaórát,keresgélést,gyárttatást,telefonálgatást,meg egy köteg pénzt,túlórázást,spórolást,.......................
Robi10-05-2006 19:17:23 // 1739
Mindig álmodozok. Csak sajnos az esetek többségében nem engedhetem emg magamnak, hogy valósággá váljon. :)
Norbika10-05-2006 19:11:34 // 1738
Miért,belevágnál egy Sprint projektbe?
Robi10-05-2006 18:17:23 // 1737
Mennyit kérnek érte? Motor, váltó benne van?
Norbika10-05-2006 14:53:50 // 1736
Akkor nincs mit tenni,olvasszák.
pb_10-05-2006 14:35:48 // 1735
Ott sem igazán kellett senkinek.
Norbika10-05-2006 14:31:48 // 1734
Valaki biztos lát benne fantáziát,nem hiszem,hogy drága lenne,ha olvasztani akarják,a Sprintesek majd ráugranak.
Inner Circle10-05-2006 14:28:23 // 1733
50x hirdették már, Vaterán meg itt-ott, egy másikkal együtt. Valaha DCS autó volt.
Norbika10-05-2006 14:22:18 // 1732
Max az embléma kellene róla emlékbe a relikviákhoz,de maga az autó nem érdekel,gondolom bontószökevény,amúgy se GTV.Azért Alfa volt.Miért nem hirdetik meg?
veteranviking10-05-2006 08:56:10 // 1731
De ez elöl kaparós:))
veteranviking10-05-2006 08:55:16 // 1730
Milyen király visszanézegetni:))
lausz10-05-2006 06:48:31 // 1729
Norbika09-05-2006 19:05:53 // 1728
Láttam,jók lettek!
silversurfer08-05-2006 22:19:25 // 1727
Nyomattam fel képeket.
Norbika08-05-2006 19:40:01 // 1726
Akkor most lesz jó:-)
Norbika08-05-2006 19:32:13 // 1725
A saját oldaladon feltüntetett címre,robi@cuoresportivo.hu-ra,de akkor elküldöm mégegyszer.
Robi08-05-2006 19:11:35 // 1724
Nem érkezett meg. Hova küldted?
Norbika08-05-2006 18:01:57 // 1723
Robi,mail ment.
Robi08-05-2006 17:33:11 // 1722
Csörögj rám, amikor jönnél, és akkor elhozom Neked.
Norbika08-05-2006 17:33:05 // 1721
Remélem jó az enyémhez.Milyen márka,mikor gyártották?Bele van sütve.
Norbika08-05-2006 17:30:10 // 1720
Akkor ha eladod,megveszem.
Robi08-05-2006 17:24:45 // 1719
Nálam lelhető fel. :) Már csak 1 db van belőle, neked biztos nem adják oda.
Norbika08-05-2006 16:56:34 // 1718
Bár a rüpcsizés után érdemes összehaverkodni a helyi műanyagossal,mert torzió ide,súlyelosztás oda,egy pettyet orrnehéz(tényleg csak kicsit),és ha nem jól számoljuk a röppályát(muhaha)akkor leficcen a frontspoiler.Ha készen lessz az enyém,eszem ágában sincs még csak hasonló művelet sem,mikor még nem tudtam mi lessz a sorsa,jóötletnk tűnt.Van egy lejtős,nagyon jóminőségű kb.két éve aszfaltozott utca a környéken.Az elágazásnál a csatorna miatt jó nagy hupli van,na itt történt a művelet egymás után 4 szer.Jelentem,az autó bírta,de nem érdemes tönkretenni,csak a poén kedvéért írtam ide,hogy egy bontószökevény GTV-vel ilyet is lehet művelni a súlyelosztás miatt.
veteranviking08-05-2006 15:46:02 // 1717
Jesszus!
Az egyik repül, a másik úszik:))))
...hiába a GTV-ezt is tudja:)))
martin-i08-05-2006 15:23:37 // 1716
azért is vállaltam be mert a GTV tulajdonképpen James Bond 007-es egyik autója volt tehát van benne minden féle kütyü (nem olyan mint K.I.T./K.A.R.), ami szükséges a világ megmentéséhez vagy ahoz, hogy átkeljek egy patakon :) :) :)
Köszi "Mári Peni"-nek azu akció kivitelezéséhez! :)
Norbika08-05-2006 15:15:02 // 1715
Az még mind semmi,az enyém repülni is tudott,ráadásul még a felújítás előtt,igaz nem többet úgy 15-20 centinél már magasságban,de repül.
prooF_7508-05-2006 15:13:05 // 1714
és még az alvázmosás is megvolt... :DD Hát igen, gondolom ha le lett volna ültetve, akkor beverte volna az orrát.
martin-i08-05-2006 15:08:59 // 1713
csak a lustaság és a gyári magassága vett rá.... esküszöm! :) de sértetlen maradt!
veteranviking08-05-2006 15:00:32 // 1712
Ezt a palit:)))
Esküdj meg, hogy ilyeneknek teszed ki a GTV-t, hiszen ez OFF-Road!
Minnyá elájulok:))))
martin-i08-05-2006 14:21:31 // 1711
a hétvégén először mentem ki a telkünkre a GTV-vel. Kicsit tartottam tőle, mert van kb egy 1kmes rész, amit földúton kell megtenni és nincs mindig járható állapotban, de ezuttal jól megcsinálták zúzottkővel és így ott nem volt baj
DE, amitől a legjobban tartottam az az volt, hogy át kell menni a patakon... na most az ilyen terepakadályok nemigen az Alfa Romeo sportcoupe-nak tervezték a milanoi mérnökök. Arra gondoltam, ha nagyon gáz a helyzet akkor inkább az betonútnál hagyom a kocsit és besétálok, nem kockáztatok. Mikor odaértem szembesültem a helyzettel, egész jónak tűnt aq út és azzal próbáltam lustaságomat alátámasztani, hogy a 164 is eléggé lent van a többi autóhoz képest (terpcsikhez meg pláne) és Ő is ssssssssssÍíííííííímáááááán átment. Előre elmondtam a GTV-nek mire számíthat, bmikor szóljon ha nem tud tovább menni, megállunk. nagyon óvatba elindultunk a görönygyös úton és elérkeztünk a patakhoz. lépésben gyorsabban átjutottam volna, így lassan engedtem a féket, féltem, hogy leér a difi, középdob, vagy vmi, de smi...! meg se nyikkant, átkeltünk és visszafelé sem volt baj!
A képek nem nagyon adják vissza mitől tartottam, nem is fényképeztem jól mert balról jobbra mentünk és ahonnan jöttünk az sokkal meredekebb és göcsötösebb, mint a másik oldalon lévő feljáró és nem is mertem ott hagyni a GTV-t és úgy fényképezni....
tehát ilyet is tud!
DE, amitől a legjobban tartottam az az volt, hogy át kell menni a patakon... na most az ilyen terepakadályok nemigen az Alfa Romeo sportcoupe-nak tervezték a milanoi mérnökök. Arra gondoltam, ha nagyon gáz a helyzet akkor inkább az betonútnál hagyom a kocsit és besétálok, nem kockáztatok. Mikor odaértem szembesültem a helyzettel, egész jónak tűnt aq út és azzal próbáltam lustaságomat alátámasztani, hogy a 164 is eléggé lent van a többi autóhoz képest (terpcsikhez meg pláne) és Ő is ssssssssssÍíííííííímáááááán átment. Előre elmondtam a GTV-nek mire számíthat, bmikor szóljon ha nem tud tovább menni, megállunk. nagyon óvatba elindultunk a görönygyös úton és elérkeztünk a patakhoz. lépésben gyorsabban átjutottam volna, így lassan engedtem a féket, féltem, hogy leér a difi, középdob, vagy vmi, de smi...! meg se nyikkant, átkeltünk és visszafelé sem volt baj!
A képek nem nagyon adják vissza mitől tartottam, nem is fényképeztem jól mert balról jobbra mentünk és ahonnan jöttünk az sokkal meredekebb és göcsötösebb, mint a másik oldalon lévő feljáró és nem is mertem ott hagyni a GTV-t és úgy fényképezni....
tehát ilyet is tud!
martin-i08-05-2006 12:49:54 // 1710
remete, Mviking!
nagyon jók lettek a képek és látom a hangulattal sem volt probléma... :) irigyellek titeket, akik ott voltak, gondolom ezután még több embernek meg jön a kedve az ilyen találkozókhoz!
Azt lehet tudni, hogy milyen autó nyert?
Norbika08-05-2006 09:23:54 // 1709
Végre ma elhozhatom a generátort,meg az önindítót is a villamosságistól,azok is készen vannak,26 pénz a kettő,de a generátor nagyon kuka volt,gyakorlatilag mindent kicserélt benne az ürge,az önindító nem volt olyan vészes,de nem bírt volna már sokat.Még egy megbízható hűtőst kell keresnem.
Norbika08-05-2006 09:20:11 // 1708
Ezzel a kardán átalakítás dologgal az a baj,hogy mint a képeken is látható,a hátsó hardyn kívül készen van,tehát ez marad,az biztos,talán 10 év múlva:-).De ha megadnád az infot a hátsó hardy fellelési helyéről,megköszönném.
Norbika08-05-2006 09:17:02 // 1707
Ott volt az ország tudtommal egyetlen restaurált Matrája is!Nem semmi!A Wartburg is fílinges,de a többi vas is igényes állapotnak örvend.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
401
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?