süsnye08-04-2011 22:37:26 //
113079
Jó estét mindenkinek!
Bár hétfőn már visszatértünk Nápolyból, de azóta nem volt időm beszámolni. :)
Ami a 155öket illeti, kicsit csalódtam, én azt hittem látok majd egy csomót, de tképpen négy darabot láttam cirka 3 nap alatt. :) Kettőről sikerült is képet csinálni (az első telós kép, mert a fénygép befosott)
Ami sok volt, az facelift előtti 147 és sok Mito is volt, meg Dedra.
Egyébként meg szemét hegyek még mindig. :) Taxis szerint anno rosszabb volt a helyzet. El sem tudom képzelni milyen lehetett az :). Citrom ültetvény hegyek, jó pizza.
Valamint rájöttem, hogy én nem tudok vezetni. 2x ültem taxiban... hát az észak olasz közlekedési morál bakfitty ehhez képest :)) A kresz itt tényleg csak ajánlás. Lámpa, szembejövő sáv nem számít, csak haladjunk. Index persze szintén felejtős. Körforgalomban idős bácsi bottal, megvárjuk :)
Érdekes volt látni, egy másik arca olaszországnak és ez is nagyon hangulatos. :) A spanyol negyedbe is belekóstoltunk kicsit, sötétben tényleg nem ajánlanám. :) Megnéztük Pompei-t is, lejáruk a lábunkat. :) Caprira nem jutottunk el...
süsnye08-04-2011 22:18:59 //
113078
ez csupán erőkar kérdése ;)
Ennek azért nézz utána:))) A / az a szélességhez aránylik. Így a 205 ös nagyobb átmérőjü is. Azért 195/55 a váltója a 205/50 nek...
Azé a 195/50R15 nek nem a váltó mérete a 205/50. Hanem a 195/55 vs 205/50. A 195/50R15 az tényleg olcsóbb, mert egy általános "alap tuning" méret. De nem az igazi...
(Csak megemlítem, hogy anno az 1,7/1,8 8V TS eknek 186/60R14" a gyái méretük. Ez is olcsó méretnek számít. A 2,0 8V nek 195/60R14" Ez meg drága volt akkor is.
Van 1db, de nem tudom, hogy újszerü-é:) A "Ferlén szinün" is van egy...:)
vm08-04-2011 21:48:59 //
113073
Ilyen volt az enyémen is, de tavaly eladtam.
Egy 155-re ;-)
És tapasztaltál semmi különöset? Pl. üt, ráz, kóvályog, elugrik, mittomén?
Mert mindkettő /50R15. Ugyanaz az átmérő és oldalfal-magasság :)
Most látom, a tiéd gyári mérete is 15-ös :) És jól nézne ki rajta :)
Miért is nem változik az átmérő? ;)
Egyébként én öt éve 195/50-est használok télen nyáron, 7"-os felnin
Nem akarok venni, köszi, nemrég vettem nagyon hasonlót. Ha azt nem vettem volna meg, erre rámozdulnék :)
vm08-04-2011 21:37:46 //
113066
És megbízható, rendes srác árulja.
Na várj, pont most akarok 195/50R15-ös abroncsot venni. Tudom, hogy 205/50R15 a gyári méret, szinte pontosan 2x annyiba kerül, mint a másik. De mivel az átmérő nem változik, a felni is pont jó a kisebb szélességhez, nem számítok arra, hogy nagy különbség lenne (azt leszámítva, hogy marad egy csomó zsém, amit aztán majd szépen apránként otthagyhatok nálad :))
Újszerű gyári hátsódobra.
Mire szeretnéd cserélni? :))
Nyóestét... Szóval senki nem vágyik sportkipura? ;)
GTPeti08-04-2011 21:23:13 //
113061
Helyes. Majd felhasználom a tapasztalataidat, ha gazdag leszek és megfordítom a motort a 156-ban... B)
195/55-ös, azt hiszem, 6.5 a felni, ha jól emlékszem.
A nagy 16-os 7,5-es volt, és 205/45R16-os abroncsok voltak rajta.
Jahh, épp most keresek kardánokat...:)
Ha 195/50, akkor az azért nem ideális:)
Hmm. Nekem 205/50 R15" van a 155 n. Azért nem ilyen vészes. Az, hogy ez 6" os...? Hmm nemtom. Majd kiderűl, mert a Deltára folyamatban van egy 16" os projekt:)
SD08-04-2011 21:04:20 //
113056
nekem 15-ös 205-el, nem vészes, nyomvályúk szintén elhúzzák, de ez minden kereket elhúz ami nem virsli.. kanyarnál nincs hond én inkább a futóművet érzem pontatlannak már, ha belefeszül a kanyarba ok, de pont azokon a kis apró mozdításoknál nem jól reagál mert már nem 100-as, de persze az utak is hátt...
GTPeti08-04-2011 20:54:22 //
113055
Ezekszerint átépíted kardánosra. Hmm... jó kis gép kerekedne belőle, ha egy 75 lenne a donor. B)
atesssz08-04-2011 20:51:04 //
113054
Ja tényleg, beugrott :)
Én sem akartam elhinni, hogy a 16-os kerék (205-ös gumi) miatt kóvályog a kocsi, és mégis. Egyenesben még csak-csak, de akkor is kellett figyelni, nehogy átvezessen a másik sávba, de egy nyújtottabb kanyarban (mint mondjuk egy autópálya fel- és lehajtó), tempósan véve folyamatosan korrigálni kellett és sosem annyit ment vissza a másik irányba, mint amennyit visszahúztam. Amint feltettem a 15-ös felnit (195-ös gumival), rögtön mintha sínen ment volna a kocsi.
Ati7708-04-2011 19:51:26 //
113052
Ez jó párosítás,mert kormányozni tudsz a "kicsi" kerekekkel, a hátulját + tekerje kedvére a 16"! :)
Kezd részletekben, mint én:)
SW-n. Elől 195/50R15"
H: 215/40R16"... :)))
Ati7708-04-2011 19:36:14 //
113050
Ennyit számít hogy 15, vagy 16-os a kerék? Ezzel még egy negatívum a 16-os ellen,pedig az utóbbi időben nagyon be vette magát a fejembe a váltás gondolata,+ ma találtam is a RB.-on egy megfelelőt. Legalább megmarad a pénzem! :)
Brutál módon viheti a kocsit mindenfele ez a kerék. Ahogy visszatettem a nyári 16"-ot meg kellett szoknom megint, hogy olyan mintha folyamatosan nyomvályúban lenne a kerék, és nem lehet elengedni a kormányt:))
Kicsit helyesbítek: Gery-nek írtad:)) Nekem eddig nem sok közöm volt a dízelekhez, csak céges autó szinten:))
Az enyémen 16-os volt (avval vettem). Sosem arra ment, amerre én akartam. Visszacseréltem 15-ösre. Most már arra megy, amerre én mondom :)
Nekem elég lenne 16-os is. Mondjuk a gyári Speedline is. Addig sajna nem lehet, amíg ki nem ragadtam a család karmaiból a kocsit.
Igen. Ügyes vagy! Kaphatsz cukorkát :-D
afri08-04-2011 18:44:35 //
113044
és az árát eltaláltam?? :-D
afri08-04-2011 18:44:05 //
113043
aha, ott! ;-)
Én is találtam a racsing bazárban. Viszont maradok a régi fehéreknél. :-(
afri08-04-2011 18:39:32 //
113041
most éppen árulnak ilyet vhol!
most a napokban ahogy keresgéltem 17collos felniket, tök ugyanilyet is láttam!
nem akarok hülyeséget mondani, de vmi 110ezer körül volt, asszem gumival együtt! :-)
jól néz ki!
Viszont amit én mutattam, az elérhető - nem kell megvenni hozzá egy egész autót :))))))
afri08-04-2011 13:05:26 //
113037
hát jahh ... a szélből elég volt estére!
SD08-04-2011 09:40:39 //
113036
gyorsan hozd el, és vidd oda helyette a V6 bódét, rakd mellé a lomokat, mond azt nagy volt a szél este:)
afri08-04-2011 09:38:10 //
113035
olyan ... :-)))
de még csak tőlük kértem árajánlatot!
még van 2 hely, ahol megkérdezem még!
csak Menyusék télleg amit mondanak időt, azalatt meg is csinálják!
a másik 2 hely meg időben elég bizonytalan! ott talán 1 hónapig is odalenne! :-(
atesssz08-04-2011 07:11:21 //
113033
Sprint83-nak írtam valamikor egy hosszú leírást a 2.5 TD motorokról. Ott megtalálsz mindent.
afri07-04-2011 23:38:28 //
113032
csak sokért adják még mindig azt a donort! :-(((
vhogy el kéne csórni! :-)
afri07-04-2011 23:36:37 //
113031
ma meginn' gondolkodtam (?)! :-))
megveszem a szomszéd faluból a zsír állapotú széleskasztnis külföldipapiros 1.8ast, és átrakatom bele a V6 motorját!
tegnap már telefonon utánaérdeklődtem annál a szerviznél, ahol novemberben "operálták" a V6omat! 80ezerkörüli összeget jósoltak (+-10ezer), ha minden jól alakul!
sztem ez lenne a legolcsóbb megoldás! mivel: nem kéne fényeztetni sem, meg a lakatos bácsit is hanyagolhatnám akkor! ja, és 3 (!) nap alatt meglenne a motorcsere, futóművel együtt! !!
és a V6om AF-es alvázszámos, tehát elég lenne beleütni a fekete donor másik tornyába a számot, meg hátulra! ezt is megoldják! igazi olasz maffiózók ők! :-)
de akkor már lehet kicseréltetném a feszítőgörgőt, ha már kinn' van a motor, meg a vezérműtengelyeket sem ártana, mer' igencsak meg van kopva a bütykei, bár még nem vészes, de valszeg halkabb lenne!
olajat is cserélnem kéne már!
meg klímát belerakatni ... ha már kinn! van a motor! :-)
hjaaaaaj! ...
szeretem!!!
imádom az Alfa-érzést, a hangját! ,-)
A 2,5 TD szervóját egy Voyagerhez vitték. Ügye az is VM. nahh de nem 100% ban ugyan ez. Valami csapágyazást magyaráztak ott is...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.