Forum >> 156
Etel16-02-2010 20:15:06 // 106093
Koszonom:)Elindultam rajta, majd csak lesz vmi...meg fiatal vok,lehet, hogy egyszer majd 8C-vel fogom tolni:DDD
Etel16-02-2010 20:13:54 // 106092
nem,mert akkor meg maradna erre ennyi a biztositas, sot szinte nem is lenne hasznalva, plusz meg az en automra egy 50 korul, akkor megint csak nem jonnenk ki olcsobban, meg ugye tankolni is kell...es hol marad a haz?Szoval az eladas, es egy auto kettonknek tunik a legjobb megoldasnak.
KGBMAN16-02-2010 20:11:38 // 106091
Hát így már más a leányzó fekvése. Tetű egy rendszer az is akkor. Nem csoda, hogy az összes angol olyan, mint akinek karót dugtak a seggébe :DDD Ilyen árak mellet én sem mernék vagánykodni. Meglátják és kapok egy nullával többet a csekkre :DDD
Minden részvétem a tiéd, szurkolok a szebb jövő érdekében.
Minden részvétem a tiéd, szurkolok a szebb jövő érdekében.
ystuc16-02-2010 20:08:47 // 106090
Szép. És nem érné meg, ha neked külön lenne valami más, baromi olcsó kisautód? És akkor az Alfa is megmaradhatna. :-)
Attie16-02-2010 20:05:07 // 106089
Nem tudom. Holnap azért megkérdezem ezt is.
Etel16-02-2010 20:02:39 // 106088
Szoval:lany vok!:)Az Etel az hatarozottan lany nev, bar sokan hiszik, hogy fiu.Nembaj:)
Ez ugy van, hogy ugye Angliaban lakunk, es itt teljesen mashogy van a biztositas, mint otthon.Itt szemelyenkent van, nem kocsinkent.Ha neked van egy kocsid, azt csakis kizarolag tevezetheted, nincs olyan, mint otthon, hogy kolcsonadom havernak.Ha a rendor rajtakap, nagyon kemenyen buntet.Itt ha van autod, mondjuk egy csaladi, amit a parod is hasznalni akar, akkor fel kell venned ot a biztositasra, mint masodlagos vezetot.Csakis kizarolag ugy vezetheti.Nekem meg nincs jogsim, csak "provisional licensem", ami annyit jelent, hogy vezethetek autot a kovetkezo kriteriumokkal:
-kint kell lennie a kocsin elol, hatul egy "L" betut tablanak
-termeszetesen rajt kell lennie a nevemnek a biztositason
-es csak ugy vezethetek, ha ul mellettem olyan, akinek X(nem tudom pontosan,azt hiszem 1, de nem vok biztos) eve van jogsija
A biztositasrol annyit, hogy a kovetkezo tenyezok dontik el az osszeget:
-miota van jogsid, hany eves vagy, hany evet vezettel..stb...(barimnak -baratomnak- ujra kellett kezdeni a bonus gyujtest, mert tobb mint negy eve volt biztositas a neven, es negy ev utan elevul)
-milyen tipusu autod van , (sport, terep..stb..)ha meghibasodik milyen konnnyen lehet alkatreszhez jutni,hany cm3
A mienk 2.0as,sportkocsinak minosul, es ugye nem minden bokorban terem alkatresz.
Kb ennyit roviden a biztositasrol.
Havonta £100-at fizetunk a biztire, ami nem olcso, de megeri.
Csakhogy tovabb kell lepnunk, mert a parom mar unja, hogy o cipel meloba, meg hazra is neki kene allni gyujteni, szoval nem az most a legfontosabb, hogy egy romeoval kozlekedjunk:***(((
Ha az en nevem rajta lenne igy, ezzel a provisinal lincenssel a biztositason, akkor havonta +£1000 (!!!!!) fonttal lennenk terhelve anyagilag. Viszonyitaskeppen: £1500 font volt maga a kocsi:)
Ha mar meglenne a jogsim, akkor is meg tok kezdo vagyok,szoval mar nem ezer, de hasonlo csinos osszeg menne le a szamlankrol havonta.
Igen, ilyen az angol rendszer.Nagy szar.
Mindketten nagyon szomoruak vagyunk, de sajnos neha nelkulozni kell, hogy az ember feljebbjusson.
Neztem masik alfat, pl 147et, kisebb motorral, ugyanennyi lenne a biztositas, csak azert, mert olasz, es nem tucat.:(
A focusnal havonta £50-al kevesebb lesz a biztositas (ugy , hogy en nevem is rajt lesz friss jogsival), mint most (csak baratom neven van), tehat havonta £50 korul fogunk fizetni, es ketten hasznaljuk. Aztan gyujtom kb ket ev mulva mar sokkal konyebb lesz, mert mar lesz ket ev tapasztalatom, bonusom...szoval akkor mar johet egy komolyabb jargany.:)
Hat nagyjabol igy nez ki, remelem ertitek most mar:)
Ez ugy van, hogy ugye Angliaban lakunk, es itt teljesen mashogy van a biztositas, mint otthon.Itt szemelyenkent van, nem kocsinkent.Ha neked van egy kocsid, azt csakis kizarolag tevezetheted, nincs olyan, mint otthon, hogy kolcsonadom havernak.Ha a rendor rajtakap, nagyon kemenyen buntet.Itt ha van autod, mondjuk egy csaladi, amit a parod is hasznalni akar, akkor fel kell venned ot a biztositasra, mint masodlagos vezetot.Csakis kizarolag ugy vezetheti.Nekem meg nincs jogsim, csak "provisional licensem", ami annyit jelent, hogy vezethetek autot a kovetkezo kriteriumokkal:
-kint kell lennie a kocsin elol, hatul egy "L" betut tablanak
-termeszetesen rajt kell lennie a nevemnek a biztositason
-es csak ugy vezethetek, ha ul mellettem olyan, akinek X(nem tudom pontosan,azt hiszem 1, de nem vok biztos) eve van jogsija
A biztositasrol annyit, hogy a kovetkezo tenyezok dontik el az osszeget:
-miota van jogsid, hany eves vagy, hany evet vezettel..stb...(barimnak -baratomnak- ujra kellett kezdeni a bonus gyujtest, mert tobb mint negy eve volt biztositas a neven, es negy ev utan elevul)
-milyen tipusu autod van , (sport, terep..stb..)ha meghibasodik milyen konnnyen lehet alkatreszhez jutni,hany cm3
A mienk 2.0as,sportkocsinak minosul, es ugye nem minden bokorban terem alkatresz.
Kb ennyit roviden a biztositasrol.
Havonta £100-at fizetunk a biztire, ami nem olcso, de megeri.
Csakhogy tovabb kell lepnunk, mert a parom mar unja, hogy o cipel meloba, meg hazra is neki kene allni gyujteni, szoval nem az most a legfontosabb, hogy egy romeoval kozlekedjunk:***(((
Ha az en nevem rajta lenne igy, ezzel a provisinal lincenssel a biztositason, akkor havonta +£1000 (!!!!!) fonttal lennenk terhelve anyagilag. Viszonyitaskeppen: £1500 font volt maga a kocsi:)
Ha mar meglenne a jogsim, akkor is meg tok kezdo vagyok,szoval mar nem ezer, de hasonlo csinos osszeg menne le a szamlankrol havonta.
Igen, ilyen az angol rendszer.Nagy szar.
Mindketten nagyon szomoruak vagyunk, de sajnos neha nelkulozni kell, hogy az ember feljebbjusson.
Neztem masik alfat, pl 147et, kisebb motorral, ugyanennyi lenne a biztositas, csak azert, mert olasz, es nem tucat.:(
A focusnal havonta £50-al kevesebb lesz a biztositas (ugy , hogy en nevem is rajt lesz friss jogsival), mint most (csak baratom neven van), tehat havonta £50 korul fogunk fizetni, es ketten hasznaljuk. Aztan gyujtom kb ket ev mulva mar sokkal konyebb lesz, mert mar lesz ket ev tapasztalatom, bonusom...szoval akkor mar johet egy komolyabb jargany.:)
Hat nagyjabol igy nez ki, remelem ertitek most mar:)
KGBMAN16-02-2010 20:02:03 // 106087
A PU szilenteket ltalában "sportosabb" jelzővel illetik, így gyanús, hogy jobban ráz tőle a verda..
ystuc16-02-2010 19:59:22 // 106086
Teljesen igazad van. Tényleg divat.
Amúgy meg most megint itt van ez nagy autó-visszahívásos történet, épp a Toyota van porondon. Akkor most fikázzuk a Toyotákat kollektíve? Mikor is volt az utolsó autó-visszahívás az Alfánál? :-)
Tény, hogy van mire költeni, de más márkánál is van hasonló. Szarolasz, ez van. Én mégis elégedett vagyok. :-)
Amúgy meg most megint itt van ez nagy autó-visszahívásos történet, épp a Toyota van porondon. Akkor most fikázzuk a Toyotákat kollektíve? Mikor is volt az utolsó autó-visszahívás az Alfánál? :-)
Tény, hogy van mire költeni, de más márkánál is van hasonló. Szarolasz, ez van. Én mégis elégedett vagyok. :-)
András bácsi16-02-2010 19:54:21 // 106085
Az már érdekes. Az EGR-t szétszedtétek, és nem volt benne feketeszén? :)
KGBMAN16-02-2010 19:52:20 // 106084
Előre szólok, hogy lesz benne OFFOS autó emlegetve, de mielőtt leb..tok olvassátok el és rájöttök miért.
Egy dologban nem vitázok.. Bizonyos típusok, bizonyos modelljeihez képest - és itt most nyugodt szívvel le merem írni példának az asszony 525tds-es BMW-jét, akkor is ha megköpködtök, mert magasról lesz...om azt ha valaki elvakult és nem lát az orrára ragasztott emblémánál tovább - az alfa benzines modelljei jóval szervízigényesebbek, ezért a fenntartásuk többe kerül. De melyik márka sportos benzinese nem ilyen? Hogy csak pár példát mondjak: Mondeo ST.. Vectra GTS.. Turbóra érzékeny japán feltöltős gépek, amit ha előzőleg nem pátyolgatsz addig üvegtojásként amíg minden nem oké, akkor egy nagyobb meghajtásnál elpukkan.. és még sorolhatnánk. Ezeket az autókat nem dísznek tartják, a tulajok általában a szemét is kinyomják mindnek és lábat azért nem mosnak otthon, mert menet közben a hűtővízben ázik, annyira tolják neki izomból. Ezek az autók ilyenek. Ebből fakadóan mellé is lehet nyúlni, ahogy történt velem is. Ez van, így jártam, kellett egy autó az ellopott Volvo helyett és ebbe a zöld tepsiseggű ribibe botlottam először amikor kijöttem a kereskedés épületéből az udvarra. Kabrió, erős moci, stb.. Jó áron kaptam meg az ismerős kereskedőtől, aki maga sem tudta hogy az előző tulaj elkente a gép száját. Úgyhogy nem is mentem tovább, szerelem volt első látásra. Másodikra meg a fogam közül vakartam a muslincákat a koraőszi délutánon, amikor először kipróbáltam azt a kabrió érzést amit előzőleg úgy igazán soha. Nahh onnantól nem volt visszaút. Persze ezután jött a hideg zuhany, aminek történetét itt a blogon betűkbe öntöttem utóbb. És a kocsinak rohadt nagy szerencséje, hogy bár néha egy kanna benzinnel fenyegettem meg miközben az öngyújtó a zsebemben pihent, de mégis kitartottam mellette. De kérdem én, ki ne hallott volna más modelleknél ilyenről?
Szervízigényesebb mint a négy ceruzaelemmel működő piros klímás suzuki? Jahh.. Valóban. De míg az "egy autó".. addig ez "AZ AUTÓ". Hát ez van, ennek meg is kell és kellett fizetnem az árát. Így jártam.. :)
apropó... Volvo.. Az újonnan 14.5misibe kerülő, hozzám 3 évesen kerülő 300 lóra felpiszkált T5 Volvóban a váltó halt meg. és amikor megjegyeztem egy kereskedőnek az Ivanicsnál, hogy "van egy kis problémám a géppel..." nem is engedte folytatni: "Váltó mi? Ne nézz.. Szériahiba. Nem bírja a japán váltó a gépben.." Sőőőt. Tovább megyek. A Zaj utcai szervízbe vittem kötelezőre és az akkor nagy újdonságnak mondható XC90-ből egy rakás állt ott. Látszott, hogy újak, de már rendszám volt mindegyiken. Meg is kérdeztem, hogy ilyen gyorsan viszik? Mondták, hogy "Nem viszik, hozzák. Egyik sem öregebb 2 hónapnál, de mindegyikkel van vmi baj." Ráadásul több ismerősnek van és 10 éves korára saját bevallásuk szerint annyit rá lehet költeni még egyszer, mint az újkori ára. És ezt az is alátámasztja aki hordja nekik szervízbe és intézi az anyagi oldalát a vevő és a szervíz közt.
Na bocs az OFF-ért, de le kellett írjam. Divat az olasz kocsit szidni, mert lehet vele szopni. Miért? Mert szép, sportos és ennek megfelelően nyélen is hajtják a kicsiket is. Elvégre is egy Szutyokit vagy Matizt nehéz sportosnak nézni és beleéli magunkat ennek a szellemébe. Nemde? De azokkal is lehet szívni. Pl lemerül az a 4 cerkaelem és nincs a zsebemben pótelem :DDDDD
Egy dologban nem vitázok.. Bizonyos típusok, bizonyos modelljeihez képest - és itt most nyugodt szívvel le merem írni példának az asszony 525tds-es BMW-jét, akkor is ha megköpködtök, mert magasról lesz...om azt ha valaki elvakult és nem lát az orrára ragasztott emblémánál tovább - az alfa benzines modelljei jóval szervízigényesebbek, ezért a fenntartásuk többe kerül. De melyik márka sportos benzinese nem ilyen? Hogy csak pár példát mondjak: Mondeo ST.. Vectra GTS.. Turbóra érzékeny japán feltöltős gépek, amit ha előzőleg nem pátyolgatsz addig üvegtojásként amíg minden nem oké, akkor egy nagyobb meghajtásnál elpukkan.. és még sorolhatnánk. Ezeket az autókat nem dísznek tartják, a tulajok általában a szemét is kinyomják mindnek és lábat azért nem mosnak otthon, mert menet közben a hűtővízben ázik, annyira tolják neki izomból. Ezek az autók ilyenek. Ebből fakadóan mellé is lehet nyúlni, ahogy történt velem is. Ez van, így jártam, kellett egy autó az ellopott Volvo helyett és ebbe a zöld tepsiseggű ribibe botlottam először amikor kijöttem a kereskedés épületéből az udvarra. Kabrió, erős moci, stb.. Jó áron kaptam meg az ismerős kereskedőtől, aki maga sem tudta hogy az előző tulaj elkente a gép száját. Úgyhogy nem is mentem tovább, szerelem volt első látásra. Másodikra meg a fogam közül vakartam a muslincákat a koraőszi délutánon, amikor először kipróbáltam azt a kabrió érzést amit előzőleg úgy igazán soha. Nahh onnantól nem volt visszaút. Persze ezután jött a hideg zuhany, aminek történetét itt a blogon betűkbe öntöttem utóbb. És a kocsinak rohadt nagy szerencséje, hogy bár néha egy kanna benzinnel fenyegettem meg miközben az öngyújtó a zsebemben pihent, de mégis kitartottam mellette. De kérdem én, ki ne hallott volna más modelleknél ilyenről?
Szervízigényesebb mint a négy ceruzaelemmel működő piros klímás suzuki? Jahh.. Valóban. De míg az "egy autó".. addig ez "AZ AUTÓ". Hát ez van, ennek meg is kell és kellett fizetnem az árát. Így jártam.. :)
apropó... Volvo.. Az újonnan 14.5misibe kerülő, hozzám 3 évesen kerülő 300 lóra felpiszkált T5 Volvóban a váltó halt meg. és amikor megjegyeztem egy kereskedőnek az Ivanicsnál, hogy "van egy kis problémám a géppel..." nem is engedte folytatni: "Váltó mi? Ne nézz.. Szériahiba. Nem bírja a japán váltó a gépben.." Sőőőt. Tovább megyek. A Zaj utcai szervízbe vittem kötelezőre és az akkor nagy újdonságnak mondható XC90-ből egy rakás állt ott. Látszott, hogy újak, de már rendszám volt mindegyiken. Meg is kérdeztem, hogy ilyen gyorsan viszik? Mondták, hogy "Nem viszik, hozzák. Egyik sem öregebb 2 hónapnál, de mindegyikkel van vmi baj." Ráadásul több ismerősnek van és 10 éves korára saját bevallásuk szerint annyit rá lehet költeni még egyszer, mint az újkori ára. És ezt az is alátámasztja aki hordja nekik szervízbe és intézi az anyagi oldalát a vevő és a szervíz közt.
Na bocs az OFF-ért, de le kellett írjam. Divat az olasz kocsit szidni, mert lehet vele szopni. Miért? Mert szép, sportos és ennek megfelelően nyélen is hajtják a kicsiket is. Elvégre is egy Szutyokit vagy Matizt nehéz sportosnak nézni és beleéli magunkat ennek a szellemébe. Nemde? De azokkal is lehet szívni. Pl lemerül az a 4 cerkaelem és nincs a zsebemben pótelem :DDDDD
Attie16-02-2010 19:52:05 // 106083
De nekem ment a motor, csak 500-as alapjárattal és gázadásra nem pörgött fel.
András bácsi16-02-2010 19:48:14 // 106082
Nagyon kényes a füle szerintem. :)))
A PU-t azt hiszem Ronnie próbálta. De szerintem az sem feltétlenül a nagy élettartam, hanem a közvetlenebb reakciók miatt hasznos.
A PU-t azt hiszem Ronnie próbálta. De szerintem az sem feltétlenül a nagy élettartam, hanem a közvetlenebb reakciók miatt hasznos.
András bácsi16-02-2010 19:45:33 // 106081
A hol megy-hol nem megy hiba a főtengely helyzetjeladója is lehet. Ahol a kábel csatlakozik a műanyag öntvénybe megkeményedik, törik, kontakthibás. Olyan jelenség is előfordulhat, mintha kihagyna a motor.
GTPeti16-02-2010 19:44:10 // 106080
Szerintem Cgo-nak már minden mindegy, csak ne nyikorogjon. :)
Szerinted a gyári sziletek tényleg annyit csillapítanak, hogy a PU elviselhetetlenül rázzon? (Nem tudom, kérdezem!!)
Szerinted a gyári sziletek tényleg annyit csillapítanak, hogy a PU elviselhetetlenül rázzon? (Nem tudom, kérdezem!!)
Attie16-02-2010 19:40:10 // 106079
Nekem is ez jutott eszembe.
Azt mondták h várjuk meg mind mond a számítógép.
Kíváncsi leszek. Szerintem semmi használható nem lesz benne.
Azt mondták h várjuk meg mind mond a számítógép.
Kíváncsi leszek. Szerintem semmi használható nem lesz benne.
András bácsi16-02-2010 19:39:42 // 106078
Csak közlekedni lehet érdekes vele.
Piritu - 1.000.00016-02-2010 19:38:41 // 106077
ez a legrosszabb szitu :-(
Lehet hogy csak valami kontakthiba és a szállítástól helyrerázódott?
Lehet hogy csak valami kontakthiba és a szállítástól helyrerázódott?
GTPeti16-02-2010 19:37:51 // 106076
Azt nem értem, hogy miért nem veszel egy PU-szilentszettet az alfisti.com-ról.
Elvileg az übertartós.
Elvileg az übertartós.
Attie16-02-2010 19:35:06 // 106075
Srácok én eldobom az agyam.
Hívtam ma a szerelőt, hogy mi újság az autóval. Ki tudtak-e deríteni valamit.
Azt mondta, hogy tanácstalan, mert nekik megy az autó, semmi baja... :)
Holnap hoznak hozzá egy komputert és rádugják, hogy talán a letárolt hibából kiderül valami.
Szóval nem tudom, hogy örüljek-e vagy sem. Ha nem találnak hibát akkor mi a fax van? Akkor bármikor előjöhet megint a hiba. És még egy 23 ezres mentést nem kívánok :-O
Hívtam ma a szerelőt, hogy mi újság az autóval. Ki tudtak-e deríteni valamit.
Azt mondta, hogy tanácstalan, mert nekik megy az autó, semmi baja... :)
Holnap hoznak hozzá egy komputert és rádugják, hogy talán a letárolt hibából kiderül valami.
Szóval nem tudom, hogy örüljek-e vagy sem. Ha nem találnak hibát akkor mi a fax van? Akkor bármikor előjöhet megint a hiba. És még egy 23 ezres mentést nem kívánok :-O
ystuc16-02-2010 19:31:09 // 106074
A legtöbb bevásárlóközpont parkolójában vannak ilyen szélvédőjavító állomások. nekem 3000-ért javították tavaly.
ystuc16-02-2010 19:30:26 // 106073
Ez így van. Amúgy én is vezetem a blogomat, írom a költségeket. De meg merem kockáztatni, hogy a tuningra és az extrákra költött összegeken kívül másnak is ennyi kiadása van, ha nem több.
Úgyhogy lehet szörnyülködni, de akár utána is lehet számolni a dolgoknak. :-)
Úgyhogy lehet szörnyülködni, de akár utána is lehet számolni a dolgoknak. :-)
admirális16-02-2010 19:28:27 // 106072
Budapesti szélvédőjavítót tud valaki ajánlani jó szívvel? Kb mennyiből jön ki alsó hangon egy köfelverődés javítás?
KGBMAN16-02-2010 19:27:18 // 106071
Akkor is márkánál maradt. Ha annyira szar lett volna nem marad az alfánál.. Nemde? :)
ystuc16-02-2010 19:20:42 // 106070
A kommentekből az derül ki, hogy már lecserélte egy 2,4-es 159-re.
KGBMAN16-02-2010 19:06:45 // 106069
Nekem, ahogy Bendegúz is mondta ottan áll tanulságul az egész világ számára a memoárban :)
osee_selespeed16-02-2010 17:56:25 // 106068
Meg én is elmesélhetném mennyi lett költve az enyémre... :D
szasza(SW)16-02-2010 17:44:32 // 106067
Sziasztok!
Zsifi megkért nézem meg egy ismerősének ezt a 156 1.9 JTD-t Valószínű holnap a szerelőmmel megnézzük.Esetleg ismeri valaki?Az előéletét jó lenne tudni..
Zsifi megkért nézem meg egy ismerősének ezt a 156 1.9 JTD-t Valószínű holnap a szerelőmmel megnézzük.Esetleg ismeri valaki?Az előéletét jó lenne tudni..
KGBMAN16-02-2010 17:31:15 // 106066
Amúgy sztem a srác tárgyilagos, de szereti a kocsit. Azt írja sokáig akarja még használni. Bár tényleg nyugodtan el lehetne vonatkoztatni típustól és márkától. Tegyük hozzá, hogy amiket felsorol, mint eleinte cserélt dolgok (vezérlés, görgők, stb) azt más helyen akkor elvégzik alaphangon amikor letolják a trélerről és az új tulaj eleve bekalkulálja a vételbe.
Több olyan németutós ismerősöm van akik a VW-Opel-Ford-BMW kocsijukat ezzel kezdték. Vételkor (akár kint, akár idehaza) jól meghajtották, majd mikor hazakerült a kocsi ezeket azonnal cseréltették. Node mindegy. Ha ezt elrettentésnek szánta, akkor előbb olvassa el a blogom, aztán attól egyenesen kómába is esik.. :DDD
Több olyan németutós ismerősöm van akik a VW-Opel-Ford-BMW kocsijukat ezzel kezdték. Vételkor (akár kint, akár idehaza) jól meghajtották, majd mikor hazakerült a kocsi ezeket azonnal cseréltették. Node mindegy. Ha ezt elrettentésnek szánta, akkor előbb olvassa el a blogom, aztán attól egyenesen kómába is esik.. :DDD
osee_selespeed16-02-2010 17:27:05 // 106065
Hát ebből már csak az ilyen megjegyzések hiányoznak. Amikor először olvastam... pff, le se tudom írni mit éreztem :)) Dúrva minden esetre.
KGBMAN16-02-2010 16:48:46 // 106064
Azonnal szólni kell a Richard Hammond - Jeremy Clarkson - James May triónak, hogy egy gyönyörű magyar leányzó kénytelen megválni szeretett alfájától mert az angol biztosítási bürokrácia miatt anyagi csődbe jutna. Az autó elvesztése depressziót vonhat magával, ami egy ilyen fital lány jövőjére kifejezetten káros. Azonnal segítsenek neki. :))
KGBMAN16-02-2010 16:46:13 // 106063
és magyar nyelvű?? csak mert .sk az oldal :) Belinkeled pontosan melyik iromány az?
KGBMAN16-02-2010 16:44:24 // 106062
Azt nem néztem. Sajnálatos tény. De ettől még se KA-t, se 206-ot nem vennék. A hűvös angol eleganciához biztos túl vad az olaszos külső :)
Akkor egy Toyota.. Az ott úgyis menő. vagy saab, volvo. Azt az angolok naon szeressék. Esetleg egy XJR Jag :DDDD Nahh az kimért elegancia sportos tartalommal :)
Akkor egy Toyota.. Az ott úgyis menő. vagy saab, volvo. Azt az angolok naon szeressék. Esetleg egy XJR Jag :DDDD Nahh az kimért elegancia sportos tartalommal :)
Piritu - 1.000.00016-02-2010 16:43:04 // 106061
ezért is tértem vissza a 17-ről a 16-ra :-)
Trombozis16-02-2010 16:39:46 // 106060
:-)))) Etel lány, nem? :-) Angliában meg nem csak a kocsira kötöd a biztosítást, hanem a sofőrre is. Vagyis így tudom, ha nem így van, akkor valaki kijavít. :-D
Ha nincs arra a soförre is kötve bizti, aki töri az autót, akkor saját zsebből megy a javítás.
Ez olyan, mint itt a Casconál az a beállítás, amikor kérdezik a vezetők körét...
Ha nincs arra a soförre is kötve bizti, aki töri az autót, akkor saját zsebből megy a javítás.
Ez olyan, mint itt a Casconál az a beállítás, amikor kérdezik a vezetők körét...
Cgo16-02-2010 16:33:02 // 106059
szerintem az en leirasom a 146-rol sokkal reszletesebb volt anno :)
www.cuoresportivo.sk
csak nem tudom, h mukodik-e meg az oldal
www.cuoresportivo.sk
csak nem tudom, h mukodik-e meg az oldal
KGBMAN16-02-2010 16:15:42 // 106058
Amiket meg nem engedélyeznek és a rend éber őrei a tolvaj mocskos szarháziak helyett azokra vadásznak, akik ezzel a lehetőséggel élnek. pl nekem is projektoros a lámpa, tennék is bele xenont, de amíg nem találnak jobb szórakozást mint erre vadászni (pl nem játszanak azzal ami velük egyidős, vagy nem mennek haza és csinálnak maguknak kistesót) addig nem lépem meg. Ez amúgy elég sok autóra lehet érvényes.
KGBMAN16-02-2010 16:09:15 // 106057
Mellesleg nekem Uniqa-nál a 3.0 V6 pókra 9e/negyedév. Igaz, asszony nevére. De ez sztem nem sok... na mindegy.. Tényleg nem értem a koncepciót. A fókára sem lesz kevesebb. KA meg ocsmány.. 206 meg.. REUGEOT..
Biztos félt a csajod, hogy becsajozol a 156-al és inkább eladatja veled, beültet egy KA-ba amit bottal nem piszkálna meg a jóizlésű csaj.. ;) Ne hagyd magad ;)
Biztos félt a csajod, hogy becsajozol a 156-al és inkább eladatja veled, beültet egy KA-ba amit bottal nem piszkálna meg a jóizlésű csaj.. ;) Ne hagyd magad ;)
csocsi16-02-2010 16:08:41 // 106056
" Borzasztó gyenge a világítása. 156-os tompított fénye csak a szemgyulladások kifejlődésére jó. Soha rosszabbat nem tapasztaltam, ez egészen biztos. És szörnyen balesetveszélyes."
Úg érzem ezt senki nem cáfolja köztünk. Valszeg ezért is vannak az utólagos xenon szettek.
Úg érzem ezt senki nem cáfolja köztünk. Valszeg ezért is vannak az utólagos xenon szettek.
KGBMAN16-02-2010 16:05:21 // 106055
Azt sem értem hogyan lehet 2 ember nevén a biztosítás. Vagy most én néztem be valamit??
Ferko16-02-2010 15:59:03 // 106054
barim = barátom.:-DDDD
Gondolom.:-DDDDDDDDDDDDD
Gondolom.:-DDDDDDDDDDDDD
KGBMAN16-02-2010 15:56:03 // 106053
Ezt a logikát fejtsd ki nekem, mert én ezt nem értem. Biztos én vagyok öreg..
És mi az a "barim"?????
És mi az a "barim"?????
KGBMAN16-02-2010 15:54:26 // 106052
Érdekes...
http://belsoseg.blog.hu/2010/02/16/ennyibe_kerul_egy_hasznalt_alfa
Lényegében csak azt nem írta hozzá, hogy "szarnom kellett, fizetős budi, 100Ft.."
LOL
http://belsoseg.blog.hu/2010/02/16/ennyibe_kerul_egy_hasznalt_alfa
Lényegében csak azt nem írta hozzá, hogy "szarnom kellett, fizetős budi, 100Ft.."
LOL
mizooo16-02-2010 15:47:46 // 106051
Ezt én sem értem miért nem alfa?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)16-02-2010 15:33:50 // 106050
Ez valóban szomorú,de miért nem lehet alfa továbbra is?
Ferke16-02-2010 15:24:18 // 106049
És a kókuszra kevesebb a bizti??:)
Cgo16-02-2010 15:16:54 // 106048
gondolom ennek a fo oka az, hogy sokat autopalyazol es max 16-os felnit hasznalsz.
orulok, hogy ilyen is van, de szerintem inkabb kivetel.
orulok, hogy ilyen is van, de szerintem inkabb kivetel.
Etel16-02-2010 14:37:08 // 106047
kepzeljetek milyen szornyuseges dolog fog tortenni:(((:eladjuk a kocsit,mert le kell raknom a jogsit, es ha ket ember neven van a biztositas, akkor nagyon horribilis osszeget kell fizetnunk,az meg nem allapot, hogy allandoan barim visz meloba.:(((((mindketten nagyon szomoruak vagyunk,de ez van.De azt mondta a parom, hogy egy-ket ev mulva veszunk egy alfat megint (amikor mar lesz tapasztalatom,es kevesebb lesz bizti) es az lehet majd GT:)most vagy focus jon, vagy peugeot 206,vagy ford ka, de focus a legeselyesebb:(
ui.:az oldalon meg maradok, csak gondoltam megosztom veletek ezt a szivettepo esemenyt:(
ui.:az oldalon meg maradok, csak gondoltam megosztom veletek ezt a szivettepo esemenyt:(
Ferke16-02-2010 13:07:28 // 106046
Minden más benne és máshogy van. Nem csak a héj, a fűtésbox, az elektronika, szóval minden. Ez egy klassz projekt:)))
Piritu - 1.000.00016-02-2010 09:14:37 // 106045
"kiirok egy palyazatot a 156 elso futomujere" - az én pályázatomat már megnyerte a gyár. 151e van benne és eddig csak a két első felső lengőkar lett cserélve. Egy hónapja nézettem meg és nem találtam cserére érett cuccot :-))
Erhard 242 (Pure Energy)16-02-2010 09:12:07 // 106044
szerintem ne cseréld le 159-re mert nálad annak a futóműve is tönkre fog menni :P
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
540
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?