Forum >> 156
JulesTS17-06-2016 14:25:41 // 151190
Én ezeket elektromos kerékkulcsal szoktam lazítani. Vagy lelazítja, vagy eltöri a csavart. :O)
blackbird0017-06-2016 13:44:59 // 151189
Szia!
Ki lehet azt szedni, csak hosszú erőkar meg sok csavarlazító kell. Na meg kalapács, és sok izomerő. Nekünk egy csavar kb másfél órába került, de kijött.
Nem szabad elvágni, mert akkor sem fog jobban kijönni, a két vége van berohadva. Ha ott megidul utána kijön. Középen hiába vágja el. Az anya simán lejön, csak a csavar nem mozdul, tehát az anyát sem kell levágni.
Persze mindenkinek magának kell döntenie, ez csak egy javaslat.
Ki lehet azt szedni, csak hosszú erőkar meg sok csavarlazító kell. Na meg kalapács, és sok izomerő. Nekünk egy csavar kb másfél órába került, de kijött.
Nem szabad elvágni, mert akkor sem fog jobban kijönni, a két vége van berohadva. Ha ott megidul utána kijön. Középen hiába vágja el. Az anya simán lejön, csak a csavar nem mozdul, tehát az anyát sem kell levágni.
Persze mindenkinek magának kell döntenie, ez csak egy javaslat.
Rolee198617-06-2016 12:31:53 // 151188
Hali, nekem nagy kijelzős, van, de ha már kicsit is felmelegszik a műszerfal, nem látszik semmi a kijelzőn. Nem bírja a hőt.
ruszman17-06-2016 11:00:11 // 151187
Köszi a válaszokat!
De,
nagyobb a baj, mivel a szerelő még nem állt neki mert vagy egy kb 25 cm-es csavar ami a teleszkóp alját fogja össze mindennel na az nem indul meg, nem lehet kicsavarozni.. A szerelő szerint szét kell vágni de ma szólnak neki vissza hogy lehet-e rendelni.
Esetleg ebben tud valaki segíteni mert ha nem lehet rendelni akkor esztergáltatni kell ami megint jópár nap lenne.. :(
köszi, Józsi
De,
nagyobb a baj, mivel a szerelő még nem állt neki mert vagy egy kb 25 cm-es csavar ami a teleszkóp alját fogja össze mindennel na az nem indul meg, nem lehet kicsavarozni.. A szerelő szerint szét kell vágni de ma szólnak neki vissza hogy lehet-e rendelni.
Esetleg ebben tud valaki segíteni mert ha nem lehet rendelni akkor esztergáltatni kell ami megint jópár nap lenne.. :(
köszi, Józsi
otci17-06-2016 07:29:10 // 151186
Sziasztok!
Győr vagy környékén keresek munkájára igényes autófényezőt, vagy karosszéria fóliázót
Győr vagy környékén keresek munkájára igényes autófényezőt, vagy karosszéria fóliázót
lasicsviktor16-06-2016 23:43:38 // 151185
Nem tetszett neki az e-mailem. Máshogy nem értem el sajnos.. kicserélte az órákat mert ez jobban tetszett neki de azt elfelejtette közölni hogy ebben az órában több mint 100ezer kmel kevesebb van...
admirális16-06-2016 19:53:52 // 151184
Köszönöm.
Poló16-06-2016 19:38:46 // 151183
Szia,
A kéziféktől kijön. Én kivettem a két első ülést is, mert oldalt is fogják csavarok. Középkonzol is kiszerel. A kézifék kötélen azt hiszem lazítottam és szinte függőlegesbe húztam a kart, azt hiszem úgy jött ki.
A kéziféktől kijön. Én kivettem a két első ülést is, mert oldalt is fogják csavarok. Középkonzol is kiszerel. A kézifék kötélen azt hiszem lazítottam és szinte függőlegesbe húztam a kart, azt hiszem úgy jött ki.
Bilux16-06-2016 19:37:43 // 151182
Kézifék kötelet lazítsd vissza teljesen kart felhúzod amennyire lehet és elvileg más akadálya nem lehet.
admirális16-06-2016 19:26:56 // 151181
Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy 156-os 2000-es évjáratból, tehát régi belsősből hogyan lehet kibűvészkedni a kardán alagutat borító műanyagot, tehát azt, ami bent van a két első ülés között, bele van pattintva pl a hátra menő szellőző rostély.
Jelenleg kint van annyira, hogy már csak a kézifék miatt nem bírom kiszedni. Valaki legyen szíves árulja el, hogy lehet kiszedni teljesen. Köszi.
Jelenleg kint van annyira, hogy már csak a kézifék miatt nem bírom kiszedni. Valaki legyen szíves árulja el, hogy lehet kiszedni teljesen. Köszi.
Ambient00116-06-2016 18:43:54 // 151180
Szia! Neked sikerült? Nekem nem...
gazsilaszloo16-06-2016 15:23:04 // 151179
köszönöm a válaszokat. akkor elvetem az az ötletet, hogy nagy kijelzősre cserélem a kicsit :)
Abarai16-06-2016 14:28:12 // 151178
A belső facelifttel jött a nagy kijelző, a külsőnél meg kicsire cserélték. A nagy nem valami tartós darab, gondolom, ezért.
Kristyon15-06-2016 22:39:52 // 151176
Hali! Kicserélhető, maga a kijelző ugyan az, nekem is face előttié van most benne, csak a burkolat más.
rbalint8815-06-2016 22:25:16 // 151175
akkor visszamehetsz az eladóhoz kicsit kiborítani a bilit.
gazsilaszloo15-06-2016 21:23:53 // 151174
sziasztok! mitől függ, hogy egy autóba kis vagy nagy kijelzőjű info center van beépítve? Esetleg a kettő felcserélhető?
Kristyon15-06-2016 20:45:25 // 151173
lazioko15-06-2016 14:06:16 // 151172
Szia!
Elméletileg nem szabadna neki, mert erőtlennek nem erőtlen az autó, vagy hasonlók, meg nem is olyan régen lett kicserélve a turbó benne, 30-40000 kmel ez előtt kb.
Elméletileg nem szabadna neki, mert erőtlennek nem erőtlen az autó, vagy hasonlók, meg nem is olyan régen lett kicserélve a turbó benne, 30-40000 kmel ez előtt kb.
Kazes☻15-06-2016 13:59:35 // 151171
Mikor a turbó belép... nem lehet, hogy esetleg a turbó az... mert haldoklik?!
lazioko15-06-2016 13:48:16 // 151170
Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy vajon mitől lehet az a sípoló visító hang amit az autóm kiad magából? Most lett kicserélve a vezérműtengely (1.9 JTD 8szelep) (szét volt kopva a vezérműtengely)és minden ami ilyenkor egy cserével jár, és rá egy két napra, minden egyes gáz adásnál amikor a fordulatszám akkora már hogy a turbó is működésbe lép, akkor betársul egy erősen sípoló majdnemhogy kicsit csiszolós hang! Mind amellé az ékszíjam is csiripel bár az egy kis WD40 vagy egy kis szilikon után nem produkálja tovább ezt (nem egy régi darab az ekszíj)! A szerelőm azt mondja, hogy ez kenési probléma, de ő sem tud konkrétabbat sajna. De vajon mi okozza ? Az autóba Selenia 5W-40 olaj van, most lett cserélve 1000 km-el ez előtt, minden szűrővel együtt (üzemanyag, olaj, levegő,pollen). Valakinek volt ilyen problémája esetleg ? Valaki tud egy jó helyet ahol esetleg ezt megtudják vizsgálni? Vajon a vizsgálatot megcsinálják költség mentesen ?
A válaszokat nagyon szépen köszi.
Legyen szép napotok!
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy vajon mitől lehet az a sípoló visító hang amit az autóm kiad magából? Most lett kicserélve a vezérműtengely (1.9 JTD 8szelep) (szét volt kopva a vezérműtengely)és minden ami ilyenkor egy cserével jár, és rá egy két napra, minden egyes gáz adásnál amikor a fordulatszám akkora már hogy a turbó is működésbe lép, akkor betársul egy erősen sípoló majdnemhogy kicsit csiszolós hang! Mind amellé az ékszíjam is csiripel bár az egy kis WD40 vagy egy kis szilikon után nem produkálja tovább ezt (nem egy régi darab az ekszíj)! A szerelőm azt mondja, hogy ez kenési probléma, de ő sem tud konkrétabbat sajna. De vajon mi okozza ? Az autóba Selenia 5W-40 olaj van, most lett cserélve 1000 km-el ez előtt, minden szűrővel együtt (üzemanyag, olaj, levegő,pollen). Valakinek volt ilyen problémája esetleg ? Valaki tud egy jó helyet ahol esetleg ezt megtudják vizsgálni? Vajon a vizsgálatot megcsinálják költség mentesen ?
A válaszokat nagyon szépen köszi.
Legyen szép napotok!
Abarai14-06-2016 19:12:30 // 151169
Köszi. Olyanom nincs, de majd kitalálok valamit.
lasicsviktor14-06-2016 18:56:32 // 151168
Így van, főleg hogy kiderült hogy a drága Alfi 179ezer km-e amennyivel.elhoztam, az több mint 300ezer felett van...láttam az elöző eredtivizsga képeit... km óra csere volt benn azóta..
Alfás Theo14-06-2016 17:58:41 // 151167
Patent leszedővel a legegyszerűbb fentről benyúlva az ajtó felső élével párhuzamosan. De vigyázz, mert nagyon hamar eltörik a műanyag fűl.
Abarai14-06-2016 17:14:57 // 151166
A tükör csavarjait takaró háromszöget merre kell lefeszegetni? Próbáltam több irányba is, de csak hajlott, és ne mozdult.
rbalint8814-06-2016 16:09:25 // 151165
Plusz ha motort akarsz cserélni, akkor így nincs plusz papírozás.
lasicsviktor14-06-2016 10:29:03 // 151164
Igen én ezt értem, de nekem szinte ugyanaz volt a motorszám nem volt nagy eltérés, hozzáteszem a motorkódban is elírták a 0-t 8-asnak. Így már nem lesz gond müszaki adatlap által kijavította a kiscsaj az okm.irodában. így csak motorkód a fontos. És eladni nem hinném hogy el lesz egy darabig biztos hogy nem :)
Jani5513-06-2016 22:39:47 // 151163
Én kihajtottam volna, a valóságnak megfelelően javítsák a dokumentumokat. Eladáskor újra szívás lesz...
Hogy mennyire nem egyedi a gondod, ismerős ismerőse, Tamás tavalyi esete:
"2013 06. ban vásároltam meg a kis opel combómat, aminek a műszaki vizsgája a mai napon lejárt! Akkor személyesen vittem el eredetiségvizsgára!
A héten járt szerelőnél a kocsi, kicserélték a lengőkarokat, hátsó szilenteket... majd következett volna a műszaki vizsga!
Azonban kiderült hogy a kocsi alvázszáma nem egyezik a forgalmiban szereplő számmal.
Mindenki úgy gondolta hogy csak egy egyszerű elírás történt, elmentem a közlekedési felügyeletre és közöltem a problémámat.
Az úr utána nézett, kiderült hogy mindkettő alvázszámmal létezik egy autó, (egyik sem lopott) aminek a papírjait kb 4-5 éve felcserélték....
Közben már fel is akartak jelenteni hogy biztos én loptam el a kocsit...
A durva az hogy azóta az előző tulajnál is volt műszakin, és eredetiség vizsgán, sehol nem derült fény a dologra, csak pont nálam, pont most!
Elment rá az egész hetem, nem tudtam dolgozni...
Ha most G...ci lennék én is feljelenthetnék valakit(ket)
Hát én így szeretlek MAGYAR ORSZÁG !"
Hogy mennyire nem egyedi a gondod, ismerős ismerőse, Tamás tavalyi esete:
"2013 06. ban vásároltam meg a kis opel combómat, aminek a műszaki vizsgája a mai napon lejárt! Akkor személyesen vittem el eredetiségvizsgára!
A héten járt szerelőnél a kocsi, kicserélték a lengőkarokat, hátsó szilenteket... majd következett volna a műszaki vizsga!
Azonban kiderült hogy a kocsi alvázszáma nem egyezik a forgalmiban szereplő számmal.
Mindenki úgy gondolta hogy csak egy egyszerű elírás történt, elmentem a közlekedési felügyeletre és közöltem a problémámat.
Az úr utána nézett, kiderült hogy mindkettő alvázszámmal létezik egy autó, (egyik sem lopott) aminek a papírjait kb 4-5 éve felcserélték....
Közben már fel is akartak jelenteni hogy biztos én loptam el a kocsit...
A durva az hogy azóta az előző tulajnál is volt műszakin, és eredetiség vizsgán, sehol nem derült fény a dologra, csak pont nálam, pont most!
Elment rá az egész hetem, nem tudtam dolgozni...
Ha most G...ci lennék én is feljelenthetnék valakit(ket)
Hát én így szeretlek MAGYAR ORSZÁG !"
rbalint8812-06-2016 22:40:52 // 151162
alba alkatrésznél láttam Magnetti Marellit, a sima első 13k, a sport 19k, hátsó 28k, sport 30k.
ZOI12-06-2016 13:56:39 // 151161
Közben megtaláltam. :)
Remélem működik!
Ha inditásnál automatikusan bekapcsol a klíma...
Kikapcsolásának, bekapcsolásának menete:
- fordítsd a gyújtáskulcsot OFF állásba
- a hőfokszabályzót fordítsd max hőmérsékletre
- a középső kapcsolót fordítsd 0 állásba
- a jobb szélső kapcsolót fordítsd teljesen balra
- tedd rá a gyújtást (- ha a klíma be van kapcsolva, akkor kapcsold ki)
- a középső kapcsolót fordítsd 0 helyzetből AUTO-0-AUTO-0 helyzetekbe
- vedd le a gyújtást
Remélem működik!
Ha inditásnál automatikusan bekapcsol a klíma...
Kikapcsolásának, bekapcsolásának menete:
- fordítsd a gyújtáskulcsot OFF állásba
- a hőfokszabályzót fordítsd max hőmérsékletre
- a középső kapcsolót fordítsd 0 állásba
- a jobb szélső kapcsolót fordítsd teljesen balra
- tedd rá a gyújtást (- ha a klíma be van kapcsolva, akkor kapcsold ki)
- a középső kapcsolót fordítsd 0 helyzetből AUTO-0-AUTO-0 helyzetekbe
- vedd le a gyújtást
ZOI12-06-2016 12:12:11 // 151160
Sziasztok!
Indításnál egyből kapcsol a klímám. Úgy emlékszem egyszer valaki felrakta ide hogy kell beállítani hogy ezt ne csinálja, csak akkor klímázzon ha én akarom. :)
Valaki tudna segíteni? Hiába keresem nem találom.
Előre is köszi.
Indításnál egyből kapcsol a klímám. Úgy emlékszem egyszer valaki felrakta ide hogy kell beállítani hogy ezt ne csinálja, csak akkor klímázzon ha én akarom. :)
Valaki tudna segíteni? Hiába keresem nem találom.
Előre is köszi.
ruszman11-06-2016 10:23:16 // 151159
Szia Theo, köszönöm a választ! Megnézem a javasolt weboldalt!
üdv, Józsi
üdv, Józsi
Alfás Theo10-06-2016 21:34:14 // 151158
Ez szuper! A leggyorsabbat választottad!
Alfás Theo10-06-2016 21:33:33 // 151157
Monroe reflex a legolcsóbb és még jó minőségű, bár ha én vettem volna ezt, és nem az előző tulaj, akkor vmi más lett volna, mivel ez nem igazán a tartósságáról híres. Így kaptam.
De cseréltem rugókat, a hozzá tartozó gumipogácsákat, szükség esetén még a gumiszilentet, mely az sw-m hátsó tornyában van fent.
A kovácsauto.hu-ban jobb áron vannak/voltak a lengéscsillapítók, mint a többieknél.
Ha kint vannak a gólyalábak érdemes a doblemezt megnézni, tisztítani kezelni és jó vastagon alvázvédőzni is. Mivel párban cserélendőek, így én elvittem egy futómű állításra is.
De cseréltem rugókat, a hozzá tartozó gumipogácsákat, szükség esetén még a gumiszilentet, mely az sw-m hátsó tornyában van fent.
A kovácsauto.hu-ban jobb áron vannak/voltak a lengéscsillapítók, mint a többieknél.
Ha kint vannak a gólyalábak érdemes a doblemezt megnézni, tisztítani kezelni és jó vastagon alvázvédőzni is. Mivel párban cserélendőek, így én elvittem egy futómű állításra is.
Kn[.]xX10-06-2016 17:14:31 // 151156
lasicsviktor10-06-2016 10:50:25 // 151155
Természetes elhasználódás miatt kapott egy motorkódot a kicsike 1770 ftomba került a szemle
ruszman10-06-2016 09:44:55 // 151154
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni futómű ügyben, történt ugyanis, hogy a jobb hátsó gólyaláb alsó tányérja teljesen megadta magát. (elrozsdásodott) Szerencse az egészben hogy ez pont akkor történt amikor szervízben voltam olaj + szűrő cserén.
Szóval, az lenne a kérésem, hogy segítsetek jól dönteni, melyik az a lengéscsillapító márka, típus amit nem ajánlotok esetleg van-e olyan amig bátran meg lehet vásárolni. Esetleg mi az amit feltétlenül cseréljek ha már úgy is szét lesz szedve..
Előre is köszönöm, üdv, Józsi.
Tanácsot szeretnék kérni futómű ügyben, történt ugyanis, hogy a jobb hátsó gólyaláb alsó tányérja teljesen megadta magát. (elrozsdásodott) Szerencse az egészben hogy ez pont akkor történt amikor szervízben voltam olaj + szűrő cserén.
Szóval, az lenne a kérésem, hogy segítsetek jól dönteni, melyik az a lengéscsillapító márka, típus amit nem ajánlotok esetleg van-e olyan amig bátran meg lehet vásárolni. Esetleg mi az amit feltétlenül cseréljek ha már úgy is szét lesz szedve..
Előre is köszönöm, üdv, Józsi.
lasicsviktor09-06-2016 20:43:48 // 151153
Köszönöm a bíztatást remélem sikerülni fog. Holnap.bemegyek az nkh-ba ott szerintem visszatudják nézni kik és hol végezték az elözö eredetvizsgát.
trxAlfa09-06-2016 20:28:48 // 151152
Köszi srácok a sok ötletet! Végső megoldás lesz akkor csak a rúdcsere.
Liquid09-06-2016 20:19:54 // 151151
gumiharang a stabrúdnál? :) Izgalmasan hangzik.
A szilentekre gondoltak remélem...
Ki kell venni és megnézni, hogy maga a rúd milyen állapotban van. Ha nem nagyon kopott, akkor lehet cserélni külön szilenteket. Le kell fúrni a ponthegesztést, kicserélni és összecsavarozni. Ha kopott akkor meg komplett rúd csere.
A szilentekre gondoltak remélem...
Ki kell venni és megnézni, hogy maga a rúd milyen állapotban van. Ha nem nagyon kopott, akkor lehet cserélni külön szilenteket. Le kell fúrni a ponthegesztést, kicserélni és összecsavarozni. Ha kopott akkor meg komplett rúd csere.
berobbantam09-06-2016 19:47:10 // 151150
SZia
Én strongflexet tettem hátra.Barátibb az ára mint a powerflexnek.A cserében az a cumi,hogy ki kell szedni az egész stab rudat.Állítólag ez csak úgy fér ki ha leengeded a bölcsőt.Én a hátsókat cseréltem.A szilent bilincse össze van peremezve a felfogató furatban.Hidegvágóval szétütöd.Régi szilent ki,új be.Én satuba összenyomtam a bilincset és visszaperemeztem.
Én strongflexet tettem hátra.Barátibb az ára mint a powerflexnek.A cserében az a cumi,hogy ki kell szedni az egész stab rudat.Állítólag ez csak úgy fér ki ha leengeded a bölcsőt.Én a hátsókat cseréltem.A szilent bilincse össze van peremezve a felfogató furatban.Hidegvágóval szétütöd.Régi szilent ki,új be.Én satuba összenyomtam a bilincset és visszaperemeztem.
Rizzo09-06-2016 19:04:58 // 151149
Előfordulhat hogy a komplett rúd is megkopik, de én csak a gumit cseréltem és jó lett.Nekem a stabilizátor gumik voltak megkeményedve nem nyöszörgött hanem kopogott, főként ha csak az egyik oldali kerékkel mentem gödörbe.Viszont nem lett instabil a kocsi.
Hátulra strongflexet tettem ez szerintem tartósabb.
A méret a rúd átmérője mérd meg bárhol az egész azonos vastagságú.
Hátulra strongflexet tettem ez szerintem tartósabb.
A méret a rúd átmérője mérd meg bárhol az egész azonos vastagságú.
Jani5509-06-2016 18:56:57 // 151148
Azt derítsétek ki első körben, 2013-ban kik, hol végezték az eredetvizsgát.
Oda kell visszamenned és reklamálnod, hogy ebben az eléggé egyértelmű helyzetben bizony ők hibáztak és természetesen javítsák ki.
Ragaszkodnod kell az álláspontodhoz, hogy erről sem az előző tulaj, sem Te nem tehetsz, nincs lehetőségünk az eljáráson ott lenni, a megállapításaikat befolyásolni, kész tények elé állítanak minket, a mi összes dolgunk, hogy ott a szemlén megjelenjünk a géppel és fizessünk. Ők kiadták a "bizonyítványt", ha szar, nekik kell helytállni. Ahhoz mindenképp ragaszkodj, hogy neked ez pluszköltséget nem jelenthet! Intézzék házon belül. És hajtogasd, hogy fordított esetben ők mit tennének, hogyan oldanák meg? Oldják meg!
Ebbe nem szabad belefáradni, intézni kell. Utolsó körben lehet piszkálni az egész vonalat, előjönni a plusz idő és anyagiak szükségszerű ráfordításával, kitenni a netre, stb.
Ne keseredj el, ez nem típusfüggő, ez a statisztikai hibaszám, ami téged teljes egészében szivat.
Sok sikert!
Oda kell visszamenned és reklamálnod, hogy ebben az eléggé egyértelmű helyzetben bizony ők hibáztak és természetesen javítsák ki.
Ragaszkodnod kell az álláspontodhoz, hogy erről sem az előző tulaj, sem Te nem tehetsz, nincs lehetőségünk az eljáráson ott lenni, a megállapításaikat befolyásolni, kész tények elé állítanak minket, a mi összes dolgunk, hogy ott a szemlén megjelenjünk a géppel és fizessünk. Ők kiadták a "bizonyítványt", ha szar, nekik kell helytállni. Ahhoz mindenképp ragaszkodj, hogy neked ez pluszköltséget nem jelenthet! Intézzék házon belül. És hajtogasd, hogy fordított esetben ők mit tennének, hogyan oldanák meg? Oldják meg!
Ebbe nem szabad belefáradni, intézni kell. Utolsó körben lehet piszkálni az egész vonalat, előjönni a plusz idő és anyagiak szükségszerű ráfordításával, kitenni a netre, stb.
Ne keseredj el, ez nem típusfüggő, ez a statisztikai hibaszám, ami téged teljes egészében szivat.
Sok sikert!
trxAlfa09-06-2016 18:33:55 // 151147
Sziasztok!
Elvittem átvizsgáltatni a futóművet, mert elölről nyöszörgő hangja volt nagyobb úthibáknál és magasabb sebességnél nem érzem minden esetben stabilnak a kocsit. A gyors és szakszerű átvizsgálást követően megállapították, hogy az első és a hátsó stabilizátor gumiharangja lehet szét. A szerviz elmondása szerint külön gumiharangot nem lehet cserélni, meg kell venni a komplett stabilizátort. Az árát is megmondták, és nekem elsőre nagyon meredeknek tűnik.
Kicsit utánakerestem a témának, és én találtam például itt szilenteket első és hátsó stabilizátorhoz is. Kérdésem az lenne, hogy valóban szükséges kompletten cserélni a dolgokat, vagy megúszom a szilentekkel? Amennyiben igen, akkor érdekelne a 22, 23 és 26 mm mitől függ? Évjárat szerint változott a mérete?
Köszi előre is!
Elvittem átvizsgáltatni a futóművet, mert elölről nyöszörgő hangja volt nagyobb úthibáknál és magasabb sebességnél nem érzem minden esetben stabilnak a kocsit. A gyors és szakszerű átvizsgálást követően megállapították, hogy az első és a hátsó stabilizátor gumiharangja lehet szét. A szerviz elmondása szerint külön gumiharangot nem lehet cserélni, meg kell venni a komplett stabilizátort. Az árát is megmondták, és nekem elsőre nagyon meredeknek tűnik.
Kicsit utánakerestem a témának, és én találtam például itt szilenteket első és hátsó stabilizátorhoz is. Kérdésem az lenne, hogy valóban szükséges kompletten cserélni a dolgokat, vagy megúszom a szilentekkel? Amennyiben igen, akkor érdekelne a 22, 23 és 26 mm mitől függ? Évjárat szerint változott a mérete?
Köszi előre is!
lasicsviktor09-06-2016 17:33:06 // 151146
Igenbez lesz ki fogom követelni köszönöm a segítséget. Voltam az okmányirodában, 2006ban bejegyzett motorcsere volt, ami a forgalmiban megadott motorkód/motorszámmal egyezik...azóta volt eredetvizsgán 2013ban.. furcsának tünik hogy az utolsó számjegyek egyeznek. Meg az is.elég fura hogy olyan motorkód nincs is 2.0 TS-ben hogy AR32381. Olyan van hogy AR32301. Igen, ez is hibás a papirokon. De a motoron jól van.holnap délelött megyek be az NKH-ba szombathelyre, remélem nem lesz különösebb gond, mert kezdek belefáradni hogy amióta megvan szegény alfi azóts csak megjárom vele. Persze az elözö tulajt nem érni el..
Abarai09-06-2016 14:29:34 // 151144
Van még kérdés. :)
Fűthető tükröt fel tudok tenni nem fűthető helyett? Nyilván nem fog fűteni, csak azt nem tudom, hogy az állítás stekkere ugyanolyan-e.
Fűthető tükröt fel tudok tenni nem fűthető helyett? Nyilván nem fog fűteni, csak azt nem tudom, hogy az állítás stekkere ugyanolyan-e.
aranytl09-06-2016 14:29:28 // 151143
Egyszerű, nekem már megvolt.
A legnehezebb része az ajtókárpit leszedése. A csavar persze hogy az ajtóba esik be, legjobb, ha mágneses szerszámmal csinálod.
A legnehezebb része az ajtókárpit leszedése. A csavar persze hogy az ajtóba esik be, legjobb, ha mágneses szerszámmal csinálod.
Abarai09-06-2016 14:15:53 // 151142
A hátsó külső kilincsek cseréje mekkora szívás? Hogyan/honnan lehet hozzáférni?
Jani5509-06-2016 13:05:12 // 151141
Szerintem is eltévesztettek... Ennyit ér az eredetvizsga.
Én határozottan jelezném a gondomat a T. Hatóságnál és ha ők tévesztettek, mindenképp javítást kérnék. Ezt letagadni nem lehet, a valós élet (a beütött motorszám), egyértelműen igaz, a dokumentumok, a hatósági nyilvántartás (a magyar idétlen bürokratikus gyakorlat és rendszerek, ideértve a felesleges pénzlehúzást is), magában hordozza a hibalehetőséget és most éppen hibádzik! Mondják, tízezer, százezer az egyhez a hibalehetőség, de nálad ez pont 100%...
Ragaszkodni kell a motorszám utolsó számjegyeihez, javítsák ki az adatbázisukat és a dokumentumokat, díjmentesen!
(én is kiköveteltem amikor elcseszték a forgalmit, morgott mindenki az okmányirodában, de végképp megcsinálták és véletlenül sem ismerték el, hogy hibáztak)
Én határozottan jelezném a gondomat a T. Hatóságnál és ha ők tévesztettek, mindenképp javítást kérnék. Ezt letagadni nem lehet, a valós élet (a beütött motorszám), egyértelműen igaz, a dokumentumok, a hatósági nyilvántartás (a magyar idétlen bürokratikus gyakorlat és rendszerek, ideértve a felesleges pénzlehúzást is), magában hordozza a hibalehetőséget és most éppen hibádzik! Mondják, tízezer, százezer az egyhez a hibalehetőség, de nálad ez pont 100%...
Ragaszkodni kell a motorszám utolsó számjegyeihez, javítsák ki az adatbázisukat és a dokumentumokat, díjmentesen!
(én is kiköveteltem amikor elcseszték a forgalmit, morgott mindenki az okmányirodában, de végképp megcsinálták és véletlenül sem ismerték el, hogy hibáztak)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
484
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?