Forum >> 156
GEORGE26-07-2009 21:25:33 // 97993
De mivel és hogyan van könnyítve??
Erhard 242 (Pure Energy)26-07-2009 20:02:47 // 97992
én maradok az újnál ha gáz lesz és nem gyári felújítottnál természetesen (teljesen más a beszerzési forrás) mivel a régit nem kell leadni :P
Vikking 31126-07-2009 20:01:43 // 97991
Nagyon...
Főleg hogy semmi gond nincs a boxival három hónap alatt... :D
/213.000nél... :P/
Ha meg lenne, 2 kilóból új benne a motor mindenestül.
Szóval úgy irigykedek, mint állat... :DDDD
Főleg hogy semmi gond nincs a boxival három hónap alatt... :D
/213.000nél... :P/
Ha meg lenne, 2 kilóból új benne a motor mindenestül.
Szóval úgy irigykedek, mint állat... :DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)26-07-2009 19:58:34 // 97990
kérdezd Andrásbát tud róla mesélni...
Erhard 242 (Pure Energy)26-07-2009 19:57:57 // 97989
a tengelye van kikönnyítve...
GEORGE26-07-2009 16:03:24 // 97988
:-)))) :-DDDDÚgy is jó lesz :-)))
GabCsi26-07-2009 16:01:01 // 97987
Ha más nem a büfénél biztos :)
GEORGE26-07-2009 15:55:26 // 97986
:-)))) Addig még sok nap lesz, odaállhatsz mellém :-))
GabCsi26-07-2009 15:50:37 // 97985
Kár, hogy igy alakult , megnéztem volna mit megy 20.-án egy Mjet ellen ;D
GEORGE26-07-2009 15:45:19 // 97984
Az igazi az lenne ha nem lenne gond.
Remélhetőleg helyre áll a rend a gyűrűzéssel...
Remélhetőleg helyre áll a rend a gyűrűzéssel...
GabCsi26-07-2009 15:41:18 // 97983
Mondjuk nekem a 45-ön sem volt gond a ts-el még az olajat sem ette, pedig már 180k volt benne. A JTS-el sem volt eddig semmi 10 hónap alatt nulla ráköltés, remélem ezután sem lesz...
GEORGE26-07-2009 15:36:46 // 97982
Kesvesebb a gond mint a TS-el...de, sajna van gond a JTS-kel is :-(((
egyik itteni ismerősöm, aki egyébként tagadja ha esetleg szóba kerülne a dolog, szóval nekik rendszeresen átugrik a vezérlés és szintén issza az olajat.....
Abban igazad van, hogy sokat számit ki volt az elöző tulaj és hogy bánt vele.
egyik itteni ismerősöm, aki egyébként tagadja ha esetleg szóba kerülne a dolog, szóval nekik rendszeresen átugrik a vezérlés és szintén issza az olajat.....
Abban igazad van, hogy sokat számit ki volt az elöző tulaj és hogy bánt vele.
GabCsi26-07-2009 15:33:02 // 97981
Inkább kimaradtak a hibák a JTS bol amik a TS ben voltak nem ?
Nemhiszem, hogy ez most konstrukciós hibára utlana, inkább egyedi eset, mondjuk szar olajat használtak az előző tulajok, vagy akármi. Vagy csak ezzel nyugtatom magam? ...
Nemhiszem, hogy ez most konstrukciós hibára utlana, inkább egyedi eset, mondjuk szar olajat használtak az előző tulajok, vagy akármi. Vagy csak ezzel nyugtatom magam? ...
GEORGE26-07-2009 15:30:00 // 97980
Nekem is volt a TS-nél gyűrűzés, de a hónolás elmaradt így 3ezer km után újból ott voltunk ahonnan elindultunk :-(
Sajnos a 2,0 JTS örökölt minden hibát a TS-től :-(
Sajnos a 2,0 JTS örökölt minden hibát a TS-től :-(
GabCsi26-07-2009 15:25:08 // 97979
Tuti sajnos. Kedd óta csináljak Geriék, holnapra remélem kész lesz, mert holnap indul a nyaralás.
Remélem tartós lesz, már csak azt nem értem hogy megy igy szét egy 110ezret(óraszerint) futott motor.
Remélem tartós lesz, már csak azt nem értem hogy megy igy szét egy 110ezret(óraszerint) futott motor.
GEORGE26-07-2009 15:21:31 // 97978
Hüüüüü :-(
Kompressziót mértetek???
Tuti a gyűrűzés??
Ha igen akkor hónoltasd is a hüvelyeket mert különben lósz@rt sem fog érni a gyűrűzés....
Kompressziót mértetek???
Tuti a gyűrűzés??
Ha igen akkor hónoltasd is a hüvelyeket mert különben lósz@rt sem fog érni a gyűrűzés....
GabCsi26-07-2009 15:12:28 // 97977
Szerencsére semmi, csak a xy szerelő le akart húzni. De a gyűrűzést sajnos nem úsztam meg. 2 hete volt olaj cserelve és több mint egy liter ment el a racingbol.
GEORGE26-07-2009 15:07:48 // 97975
17-et és bátran.
Semmivel sem fut többet a 16-os kerekkel a futómű felújjítás nélkül....
Nekem 196ezer van a gépben és ebből több mint 80ezret gurult 17-el a többit 16-al. A hátsó futómű 2 pici szilent cseréjén kívül gyári és hibátlan!
Semmivel sem fut többet a 16-os kerekkel a futómű felújjítás nélkül....
Nekem 196ezer van a gépben és ebből több mint 80ezret gurult 17-el a többit 16-al. A hátsó futómű 2 pici szilent cseréjén kívül gyári és hibátlan!
GEORGE26-07-2009 15:03:38 // 97974
tudom volt TS-em......
GEORGE26-07-2009 15:03:02 // 97973
Üdv a csúcs dieselesek közt az az a SPORT DIESEL-ek táborában :-))))
majd megtapasztalod, hogy amiket írtam nem kamuzások hanem maga a valóság :-)
És üdv azok közt akiknek az írásait egyesek "kiszínezősnek" titulálnak :-)))
majd megtapasztalod, hogy amiket írtam nem kamuzások hanem maga a valóság :-)
És üdv azok közt akiknek az írásait egyesek "kiszínezősnek" titulálnak :-)))
Dévid26-07-2009 15:00:13 // 97972
Enyémben hála az égnek nincs ilyen alkatrész, de van bőven olyan, ami elromolhat, és meg is teszi.
GEORGE26-07-2009 14:54:32 // 97971
Mesélj arról, hogy a felújítás miért nem ér semmit se?????
Tudod mit takar a felújjítás???
Az újnálé jól vigyázz nehogy a gyári felújítottat kapjad :-)))
Tudod mit takar a felújjítás???
Az újnálé jól vigyázz nehogy a gyári felújítottat kapjad :-)))
GEORGE26-07-2009 14:52:39 // 97970
Bontottan 120-140 közt de inkább az alsó határ a jellemző, ugyanis egy bontós sem tudja garantálni, hogy jó a bontott turbó.
Amúgy meg nagy butaság bontott turbót venni, hisz felújítása se kerül többe mint amit a bontós kér érte, sőt van mikor olcsóbb és az még is egy "új" turbó nem egy lecsavarozott "kitudjamilyen" állapotú
Példámnál maradva Trencsik koma szerint "kevés kilométeres" turbót nem akarja 120ezer alatt oda adni. A Turbós emberke pedig 130ezerből tudja megoldani nekem a felújítást.
A felújítás alkalmával csak a házak nem lesznek kicserélve újra, minden más új lesz.
Ergo így lesz egy "vadiúj" turbóm 130-ból kontra 120 az ismeretlen állapotú turbó. Szóval nem kérdés melyiket választom.
Még egy dolog, nekem sajna sérült a kipufogó oldali ház és azt cserélni kell egy használtra. Ettől lett a 130 ezer, ha a házat nem kéne cserélni akkor még ennyi se lenne.
Úgy hogy ne fusson senki se bontóba turbóért....
Amúgy meg nagy butaság bontott turbót venni, hisz felújítása se kerül többe mint amit a bontós kér érte, sőt van mikor olcsóbb és az még is egy "új" turbó nem egy lecsavarozott "kitudjamilyen" állapotú
Példámnál maradva Trencsik koma szerint "kevés kilométeres" turbót nem akarja 120ezer alatt oda adni. A Turbós emberke pedig 130ezerből tudja megoldani nekem a felújítást.
A felújítás alkalmával csak a házak nem lesznek kicserélve újra, minden más új lesz.
Ergo így lesz egy "vadiúj" turbóm 130-ból kontra 120 az ismeretlen állapotú turbó. Szóval nem kérdés melyiket választom.
Még egy dolog, nekem sajna sérült a kipufogó oldali ház és azt cserélni kell egy használtra. Ettől lett a 130 ezer, ha a házat nem kéne cserélni akkor még ennyi se lenne.
Úgy hogy ne fusson senki se bontóba turbóért....
GEORGE26-07-2009 14:45:12 // 97969
Nem kell parázni nem mindennapos dolog a turbó "halál"...
GEORGE26-07-2009 14:44:23 // 97968
ja és ki a másik turbó halálos emberke?
GEORGE26-07-2009 14:42:57 // 97967
Garett M54-es a turbóm.
Nem tudom, hogy könnyitett-e majd megkérdem a turbós emberkétől.
Amúgy mit jelent a te olvasatodban a könnyített szó??
Nem tudom, hogy könnyitett-e majd megkérdem a turbós emberkétől.
Amúgy mit jelent a te olvasatodban a könnyített szó??
NGC26-07-2009 09:53:43 // 97966
irigykedsz? :DD
Vikking 31125-07-2009 20:27:40 // 97965
Jókis csicsafiat...
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Kócosw25-07-2009 20:06:39 // 97964
semmi rajz? :DD
Erhard 242 (Pure Energy)25-07-2009 20:02:53 // 97963
meg alulról is persze...
Erhard 242 (Pure Energy)25-07-2009 20:02:28 // 97962
fentről 4 csavar fogja, kerékdobnál pár csavar ennyi emlékeim szerint :)
NGC25-07-2009 19:59:54 // 97961
valóban, így is lehet... :)
Kócosw25-07-2009 19:53:26 // 97960
Polonak igaza van.kerekeket kikell forgatni es hazzafersz...egyik fele megva kerek atfordit a masik oldalra es mehetnek a masik csavarok..a többit mar Polo leirta.
NGC25-07-2009 19:50:24 // 97959
így is van :DD
Vikking 31125-07-2009 19:18:21 // 97958
Tehát mi a tanulság?
Akármi lehet :DDDDDD
Akármi lehet :DDDDDD
Poló25-07-2009 16:08:56 // 97957
Én ebből csak a harmadik dolgot szoktam levenni, azaz a lököst. A kerék is és a kerékdob is marad a helyén. Bár dízelnél állítólag az intercooler miatt nehéz hozzáférni a csavarokhoz.
A pajzs melletti műanyagokat kell leszedni, ezek pattintva vannak, illetve a középsőt 2 csavar fogja. Ezek alatt fogja 4 csavar a lököst, alul a motorvédő burkolattal fogja együtt 5 db csavar, jobb oldalon a sárvédőhöz belülről 3 db csavar, bal oldalon pedig 2 csavar meg 1 patent.
A pajzs melletti műanyagokat kell leszedni, ezek pattintva vannak, illetve a középsőt 2 csavar fogja. Ezek alatt fogja 4 csavar a lököst, alul a motorvédő burkolattal fogja együtt 5 db csavar, jobb oldalon a sárvédőhöz belülről 3 db csavar, bal oldalon pedig 2 csavar meg 1 patent.
Zsolesz25-07-2009 16:08:33 // 97956
Ó bazz azt hittem egyszerűbb. A kereket is... Haver hülyét fog kapni már most látom :))
NGC25-07-2009 16:06:24 // 97955
kerék le, kerékdob le, lökös le. így fejből ennyi :)
Zsolesz25-07-2009 15:57:32 // 97954
Hali!
Van valakinek rajza arról hol kell bontani a lököst, hogy le lehessen szedni?
Ha Erhard lerajzolja az is jó. Jöhet mélben is vagy itt, hétfőig kellene egy ilyen. Előre is köszi! Zs.
Van valakinek rajza arról hol kell bontani a lököst, hogy le lehessen szedni?
Ha Erhard lerajzolja az is jó. Jöhet mélben is vagy itt, hétfőig kellene egy ilyen. Előre is köszi! Zs.
NGC25-07-2009 15:56:11 // 97953
pont ezt csinálja nálam is.
Hardy25-07-2009 14:46:01 // 97952
Nekem LMM hibával produkálta ezeket a tüneteket! 5000-nél mintha letiltott volna. Alig akart fölé menni!
NGC25-07-2009 10:37:56 // 97951
van egyébként valami műszeres bemérés, hogy biztosra kiderüljön, hogy a lambdaszonda a rossz?
ystuc24-07-2009 23:07:23 // 97950
Na igen... Elkerülhetetlen volt. :-)
GabCsi24-07-2009 22:20:53 // 97949
Jo sok horpadás lehet a kocsidon :DD
Ferko24-07-2009 22:05:56 // 97948
Nekem eddig olyan volt, hogy kinyitottam a csomagtartót de lezártam az ajtókat. Aztán lecsaptam és elkezdett vijjogni.:-)))
De a manualban azt olvastam, hogy ha lezárás után csippant még akkor vagy az van,hogy valami nyitva van még, vagy az, hogy van valami rendellenesség van.
De a manualban azt olvastam, hogy ha lezárás után csippant még akkor vagy az van,hogy valami nyitva van még, vagy az, hogy van valami rendellenesség van.
Ronnie24-07-2009 21:47:47 // 97947
Látom a családi vasnak is nekiestél, előkerült 1-2 spoiler ;o)))
Ronnie24-07-2009 21:07:18 // 97945
Holnap Balaton ;o)
ystuc24-07-2009 21:05:38 // 97944
Helllló!
Holnap Szeged? :-)
Holnap Szeged? :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
632
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?