Forum >> 156

András bácsi28-07-2009 10:54:56 // 98143
Ez szerintem nagyon változó dolog. Nálunk hosszabb időtartamra két TS volt, egyik 40e-et a másik 80e-t volt meg. Nem ettek olajat. Szinte semmit.

Viszont az utolsó sor a nagy igazság. ;)
Vikking 31128-07-2009 10:43:52 // 98142
Ennyire azért nem rossz az a TS... Legyünk őszinték. Azért nálam is itt van 50.000-nyi tapasztalat :P
bilon28-07-2009 10:40:45 // 98141
nem akarok túlzásba esni, csak az általam tapasztaltakból indulok ki...
de én örülnék a legjobban, ha a TS moci tünetmentes lenne :))))

a főnököm fordja 60ezer km-et ment el, és nem fogyott az olaj, és amilyen szórakozott, nem is cserélte, én szóltam rá, hogy már ideje lenne...mert elvileg már a 3. cserén kéne túllenni...
Liquid28-07-2009 10:31:24 // 98140
azért ennyire ne ess túlzásokba már te is elég ha George átesik a póni túlfelére :)

az enyém speciel nem eszi, max csipegeti néha, és tudnék még mondani kapásból több TS usert akinél ugyanez a helyzet

egyébként nézz körül pl. a fócvágennéknél mit művelnek a csúcskirály pédétédéík

kicsit kijavítanálak:
"tetszik nem tetszik, ha alfa, akkor" benzines, hacsak nem kimondottan munkatraktornak kell :DDD
bilon28-07-2009 10:30:12 // 98139
a fordnál meg nem...meg egy csomó másiknál sem...
amúgy meg nem ment fel senkit/semmit, ha a másik is szar...

sajna ma már a szépségből nem lehet megélni....főleg, hogy egyre szebb autókat csinálnak a tömegmodellek is...
Liquid28-07-2009 10:26:30 // 98138
ha hiszed ha nem az esetek döntő többségében ez az igazság
Erhard 242 (Pure Energy)28-07-2009 10:23:21 // 98137
azért a vw-nél szarabb a helyzet az 5w30-as olajok csak úgy elillanak :D
bilon28-07-2009 10:15:10 // 98136
jól értem, hogy a TS-ek is olajjal mennek? :PPPP

amúgy csatlakozom, amit ismerek TS mocit, az nem eszi, hanem zabálja az olajat...
tetszik nem tetszik, ha alfa, akkor diesel, vagy v6....de ez az én véleményem...

hozzáteszem, hogy szerintem elvárható lenne egy motortól, hogy ne egye az olajat. valahogy más gyártók ezt meg tudják oldani...persze időnként ellenőrizni kell, de némely TS-nél felesleges az olajcsere periódus, mert jóval hamarabb elfogy...
olajfogyás 1000 km/1 liter....olajcsereperiódus 15ezer km....ez hogy jön össze?

na ezeket kell az alfának (fiatnak) megoldani, ha konkurálni akar...
Vikking 31128-07-2009 10:12:55 // 98135
Höhö, nekem 3ezren elfogyott kb egy liter vagy másfél a boxiból, de én nem parázok rajta :DDDDDDDD

Sőt. Csak röhögök rajta :D

Mivel elfolyik alul, enni egy grammot nem eszik. Most tartok a felénél a nívópálcának :D

Viszont: tegnap egy V8-as XC90 úgy alázott meg, hogy az csúnya volt.

Hát ennyi :D
Erhard 242 (Pure Energy)28-07-2009 10:05:43 // 98134
ma egy újabb talányra derült fény a lefogazódott szíjakkal és az átugrott vezérlésekkel kapcsolatban az ebből fakadó hibák nem a TS hibái csak is emberi hanyagság áll mögötte...
tipoatti28-07-2009 10:01:01 // 98133
Kíbickednék 1 kicsit... ;) ( annyira nem, mert volt 2 TS 156-om is... )

GEORGE véleményével értek egyet 100+ %-ban!!!

- A TS mocik márpedig elég parásak,
- Eszik az olajat ( az 1,6 TS-em 35000 (!!!) km.-el is szerette NAGYON )
- Az 1,8 TS a legajánlhatóbb a családból, jól megy, az 1,6-hoz képest gyak. nem zabálta, csak csipegette az olajat
- ha tetszik bárkinek, ha nem, a 2,0 TS gyak. orosz rulett szerintem is... nem akarok én sem cartárs nicket írni, de a minap láttam egy ismert szerelőnél egy olyan cartárs 166 2,0 TS-ét generálozásra várva, aki köztudottan nem kevés lét locsolgatott rá a nagyvadra, mindent megad neki... Az AAA-hoz anno az ÖSSZES eladásra behozott 2,0 TS elmondhatatlan állapotban volt motorikusan, volt olyan madár, aki azt hitte, ez a normális... :S

Viszont én azt mondom: V6-ot kell venni!!!
Trombozis28-07-2009 09:38:19 // 98132
Egy így van. Az enyém is júzerhiba volt. Sajnos.
Mike.28-07-2009 09:22:49 // 98131
Persze, milliomos ember aki sport cabrioval jár és nem piszkolja be a kezét. :-)))
Piritu - 1.000.00028-07-2009 09:16:35 // 98130
Furcsamód ha a Pókkal megyek tankolni mindig felajánja a kutas is hogy megnézi az olajszintet :-))
Mike.28-07-2009 08:32:36 // 98129
Én is vallom, hogy ezek a "balesetek" nem típusra, hanem inkább emberi hibákra vezethetők vissza. Nem kell autórajongónak lenni ahhoz, hogy pl. az olajszintet ellenőrizni kell és ha hiányzik belőle akkor ezt sűrűbben kell ismételgetni.
Piritu - 1.000.00028-07-2009 08:25:47 // 98128
A dolog lenyeget ragadtad meg - figyelni kell az olajszintet es nem erhet meglepetes. Ennyi...
Liquid28-07-2009 08:19:34 // 98127
egyetértek, fullra nem fogyhat el az olaj minden jel nélkül, ez kizárt...
ez amolyan tipikus "tolom neki mer megy, oszt nem érdekel mi van vele" szagú szituáció, userhiba
alfa15628-07-2009 07:39:48 // 98126
Sziasztok csak egy mondat az olajfogyasztós TS ekről. Az én 1.8-as 56-om ban most van 108000Km egy deka olajat nemfogyasztot soha el olajcserék között.Pedig hajtom rendesen. Szoktam is nézni a szintet hetente mikor lemosom és a motorteret áttörölgetem.Lehet kifogtam a vasat vagy mert rendőrkocsi volt talán máshogy rakták össze? Nemtudom a légyeg az hogy nagyon megy és nem eszi a Seleniat.
Piritu - 1.000.00028-07-2009 07:13:52 // 98125
Nem azt mondtam, hogy általában füstölnie kell egy olajat csipegető TS-nek, hanem azt, hogy ha jó gazdaként (tudva hogy egy TS olajat fogyaszt) indulás előtt ellenőrzi és feltölti és mégis elfogy 100-150 km-en 4 lityi olaj, annak látszania kellene, mert kb 1:5-ös keverékkel járt a motor. A Trabi 1:40-el is füstöl rendesen. Nem hiszem hogy a katalizátor ennyi olajat fel tud dolgozni.
Szóval szerintem továbbra is user hiba.

Más kérdés, hogy az olajat NEM fogyasztó Mjet olajkályhába miért tudott az Alfa olajszint mérőt beépíteni és a TS-be meg nem.
Trombozis28-07-2009 06:30:53 // 98124
Én vagyok a negyedik!
Dévid28-07-2009 00:00:56 // 98123
Csak tartottam/óvtak a V6-tól. Most meg már nincs értelme ezt eladni, pár évig használnom kell, ha már kényszerből felújítottam.
Seriff27-07-2009 23:58:48 // 98122
Meglehet ;)
Dévid27-07-2009 23:57:40 // 98121
Ott szúrtam el, hogy sor4 -et vettem... :)
Seriff27-07-2009 23:56:07 // 98120
Én évente 5-6 alkalommal kapcsolom be, inkább izzadok és hallgatom a véhatot :))
Dévid27-07-2009 23:55:11 // 98119
Tavaly a karosszéria lett folytonossági hiányos, idén a motor folyt szét. Pedig érdekelne milyen lehet klímával közlekedni a melegben. Nem is tudom működik-e... :)
Seriff27-07-2009 23:49:43 // 98118
Nyári könnyed motorgenerál? :D
Dévid27-07-2009 23:49:12 // 98117
Nem tudok semmi újat... Nyár van, a szokásos a szitu, mint minden éven. :)
Seriff27-07-2009 23:46:32 // 98116
Mizu?:)
Dévid27-07-2009 23:44:02 // 98115
Üdv!
Seriff27-07-2009 23:39:18 // 98114
'estét! :)
Dévid27-07-2009 23:34:47 // 98113
Talán a következő blokk nem fogja ennyire enni...
GEORGE27-07-2009 23:20:11 // 98112
per pill már 3-an vagyunk akiknek nem volt látható, hogy fűstőlt, de még is pusztította rendesen az olajat...
Dévid27-07-2009 23:07:00 // 98111
Enyémre igaz volt, ette becsülettel, és nem füstölt, erre tanúim vannak...
GEORGE27-07-2009 23:03:22 // 98110
Nem húzta ki a nivopálcát azt sem tudta, hogy hol van......

Már mint azt nem tudta, hogy ép hol tartózkodik helyileg
Amúgy amilyen állapotban volt a srác szerintem azt sem tudta, hol lehet a nívópálca....
GEORGE27-07-2009 23:01:31 // 98109
Az én TS-em sem füstölt kéken még is megitta az olajat :-(
Azt meg nem írtam sehol sem, hogy Pécsről max olajszintel indult el a csávó.
lehet félig volt neki, bár ezt már sose tudjuk meg.....

Ettől eltekintve milyen gáz már, hogy mondjuk egy 1000km utat nem lehet megtenni komolyabb tempóval egyhuzamban olajtöltés nélkül.....

no persze ez nem minden egyes TS-re igaz!!
GEORGE27-07-2009 22:58:42 // 98108
Erre a havi két turbó keresésre a diesel topicban én is kivi lennék.
Másold már be azon hozzászólásokat.....


Mondom neked is, hogy értsd tök jó volt a TS-em csak sokkal jobb az Mjet tőle, ennyi.
meg ha tetszik hanem sajna hullanak a TS 16V mocik......sajnos, de ettől még igaz.
GEORGE27-07-2009 22:52:22 // 98107
Nem muszály elhinni amit írok.....nyugodtan mondhatod, hogy messziről jött ember azt mond amit akar....
A szitu úgy volt, hogy kb 180-200 között "eldobta" a csávó az autót a vizes autópályán.
Becsapódott a bal majd a jobb oldali szalagkorlátba, majd az első becsapódástól 400m- re állt meg...a váltó kompletten leszakadt a motorról a karter tenyérnyi darabokban feküdt a pályán.
Egyetlen egy csepp olajfolt sem volt a 400m-en.
A vizes aszfalton bizony jól látszódott volna az olaj .
Nem húzta ki a nivopálcát azt sem tudta, hogy hol van......
Piritu - 1.000.00027-07-2009 22:24:26 // 98106
Jó 8 mindenkinek!
Trombozis27-07-2009 20:58:41 // 98105
Jujujjjj letettem az előbb a kocsit a szerelő havernál. Most hívott, hogy OK minden a fékekkel felment a nagy nyereg a tárcsákkal és arra a kis felnim is felfért. :-) Mondjuk mondtam, hogy ha kicsi a kerék, akkor viszek acélt. :-)
Még a kiput, szelepfedelet tömítést, olajcserét, szűrőt, hővédő lemezt csinálja. Várom már.

Kövi felvonás vagy két hónap múlva a kuplung, váltó, vezérműtengely. Ezt egyszerre, mert szöszmötölni fog. Jó ledvem van! Holnap ezért suzukival megyek dolgozni. Zsiguli meg két hete már vizsgázik. :-) Nem baj lehet zsiguval tekerek haza. :-)))) Majd megnézem kész van-e már.
Liquid27-07-2009 20:58:00 // 98104
ezzel szerintem mindenki így van...
Dévid27-07-2009 20:40:15 // 98103
Úgy érzem tudtam, és most is tudom, mi a TS hibája, mi a sajátom, és mi írható az előző tulajok számlájára. Mai eszemmel már pár dolgot észrevennék, amin anno könnyelműen átsiklottam.
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2009 20:16:34 // 98102
az hogy az árokban álltál meg már csak a saját balfaxságod azt ne kend a TS-re na meg ami most történt az sem az autód hibája az előző gazdié....
Piritu - 1.000.00027-07-2009 20:14:34 // 98101
Én "csak" minden tankoláskor szoktam megnézni. 360e km-en (3 autóval összesen ennyit mentem) elég volt az olajfogyasztás felméréséhez.
pl. a 156 1,6TS tartós (és ez több óra folyamatos tempót jelentett!) 160-180-nál 0,75 l/1000km-t evett.
Piritu - 1.000.00027-07-2009 20:07:39 // 98100
A rommá törés ELŐTT kell húzogatni a varázspálcát. Nekem három TS-em is volt még most is megmondom, hogy milyen tempó mellett mennyi olaj fogy belőle. Még száz km-es út előtt is megnéztem, hogy kitart-e.
Indulás előtt vajon a Cartárs ellenőrizte-e, hiszen tudnia kellet, hogy relatíve sok olajat fogyaszt a Vasa, továbbá minden TS tulajnak tudnia kell, hogy nagyobb fordulaton több olaj fogy.
Nem hiszem el, hogy 3-4 liter olaj elmegy 100-150 km-en és nem látni semmit. Láttál már Trabit 1:20-as keverékkel menni, no az vastagon kondenzcsíkot húz maga után, ez "több olajat tartalmazó keverékkel" ment.
Dévid27-07-2009 20:03:32 // 98099
Tudod, mindenből a legjobb van beépítve. Ez egy karbantartott, megkímélt példány. Ritka az ilyen. :DDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2009 19:59:31 // 98098
nem Te tehetsz róla sajnálatos hogy nem mondtak semmit...
Dévid27-07-2009 19:51:33 // 98097
Köszönöm elismerő szavaidat, sokat jelentenek számomra. :DDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2009 19:50:58 // 98096
a tied nagyon öszvér az egyszer biztos :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2009 19:50:12 // 98095
dejzeleket azért nem szeretnek bontani mert max a turbót meg a porlasztókat tudják eladni meg a váltót a többi meg ott rohad sokáig....
Dévid27-07-2009 18:20:55 // 98094
Lehet hogy JTD blokkot kellett volna kérnem az alkatrészboltban nekem is? :D
Ki tudja Mekk Mester még mit épíhettett be a vasamba... :DDDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.