Forum >> 156

gabee06-04-2015 18:12:03 // 148240
köszi. végül reggel megvettem......
Rolee4606-04-2015 16:45:00 // 148239
2200korul ha jol emlekszem de nem 100%.
Abarai05-04-2015 22:02:21 // 148238
A lengőkarok ugyanazok, a stabrúd, a rugók nem. A gátlókban nem vagyok biztos, de szerintem azok sem.
gabee05-04-2015 21:57:19 // 148237
köszi szépen a válaszokat. holnap megnezem a kocsit,remelem meg fog lepni, h mennyivel erősebb az enyemnel... mennyit forog 130 nal, nem emlekeztek?
Rolee4605-04-2015 21:03:57 // 148236
Nekem is.
Danijb05-04-2015 20:47:03 // 148235
Szia
Nekem az van
Rolee4605-04-2015 20:37:42 // 148234


Ma Romeo kapott egy kis kezi polirt.Dodi baratomal kb3ora alatt vegeztun,igaz a belsore is forditottunk idot.
gabee05-04-2015 20:28:02 // 148233
tudnátok abban segíteni, h melyik tagunknak van 1.9 jtd kocsija 140le, 6sebesseges változatban?
Dévid05-04-2015 20:23:25 // 148232
Nekem az idei tél volt a csúcs, mert (hivatalosan) elő sem vettem, így semmit sem evett. Március közepén raktam fel a téli kerekeket, mert majd a műszaki vizsgához kelleni fognak. :D
Szabeee05-04-2015 19:55:46 // 148231
az a motor is egész jól mozgatja a bódét :))))
Liquid05-04-2015 19:53:45 // 148230
A "városi" fogyasztás mindig az egy bemelegedéssel megtett úttól függ leginkább. A Panda is tud 14-et fogyasztani télen :)
Dévid05-04-2015 19:24:14 // 148229
Nem hiszem hogy 15 litert enne városban, hisz a 2.5 V6 sem eszik többet 12-13 liternél szerintem. Én 10 liter körül eljárok a 2.5-el úgy hogy keveset városozok, inkább hosszabb utak 90-100 körül. Ha az országot kellett átszelni főutakon, akkor 8,5 volt a legjobb fogyasztása.
Liquid05-04-2015 14:33:51 // 148228
az egészen más világ. A 156-ot igencsak dinamikusan mozgatja a 175 lovas 2.4 20V.
Fogyasztásban is jó, de ugye más a karakterisztika. Sok pályán mászkáláshoz kiváló párosítás.
Alastor05-04-2015 14:28:23 // 148227
Hát köszönöm a tippeket a gta jól hangzik meg is néztem egyet de 0 eléggé letelt meg tulaj megenlitette hogy az audikat tolja le sorba ez kicsit elrettentett meg hogy nincs szervizkonyv asszonyt meg hogy 15 liter városban tulaj szerint 😃 meg megneznek egy 2.4 dízelt azzal valakinek van tapasztalata?
Dévid05-04-2015 13:25:10 // 148226
A vezérműszíj pl. tudtommal ugyanaz mindegyik V6-on.
Roll198305-04-2015 09:30:24 // 148225
Rendben, meggyőztetek, veszek gyárit. Ha jól emlékszem TRW az, ugye?
padand05-04-2015 07:53:39 // 148224
Sziasztok!

Amúgy a GTA alkatrészei mennyire csereszabatosak a sima 156-al? Gondolok itt arra, hogyha az ember összekaparja a pénzt egy GTA-ra, akkor annak a fenntartása is többszöröse lesz? Vagy a lengőkarok, ilyesmi, az ugyanaz? Kormánymű, fékek tudom, hogy más. Mert eddig abból indultam ki, hogy a sok bontott autó miatt könnyű beszerezni 156-hoz cuccokat...
Slampixxx04-04-2015 21:19:02 // 148223
Egyszerűen nem találok az írországi 2.0 TS-hez olajteknőt, egyezik az más modellekkel is??
Piritu - 1.000.00004-04-2015 18:33:12 // 148222
Nem ugrik be, hogy ki (talán Warbi?) kísérletezett gyári vs. utángyártott lengőkarral. Ott is a gyári győzött messze tovább bírta.
Poló04-04-2015 18:07:05 // 148221
A napokban váltottam néhány üzenetet Ofival. Selénia rallys kedvezménnyel (ha jól tudom, Alfacityn is ugyanennyi kedvezményt adnak) 30K körül jön ki darabja a gyári alsó lengőkarnak.
hg6idn04-04-2015 18:03:48 // 148220
Like☺!
Liquid04-04-2015 17:42:58 // 148219
azért terjedt el az hogy a 156 futóműve nem strapabíró, mert a kedves tulajoknak fázott a lába a gyári lengőkarok megvételétől, helyette vettek valami olcsót ami aztán nem bírta.
Én 145e-rel vettem 200-zal adtam el, közben egy felsőt cseréltem, és minden tökéletes volt eladáskor. Az előző tulaj cserélt futóművet, de hogy konkrétan mit azt nem tudom.
Hardy04-04-2015 16:58:53 // 148218
240000- nél nem lett kiszedve, az autó lett eladva. Azért írtam annyit mert addig biztos nem lett cserélve. A felső lett cserélve. Magyarországi az autó és le lett kérve, a szervizbe illetve márkakereskedésbe, mivel mindig egy helyen szervizelte a tulaj és volt ismeretség.
A mostaniba is 173000 Km van és ha csak 50000 km-ig nem cserélték akkor ebbe is az eredetiek vannak, mert onnan ismerem a szerviz dokumentációját. Viszont az alsót nem rég cserélni kellett.
Szerintem nem az utakat nem bírja, na jó azt is, hanem az időt. Ennyi idős autókba ha még kevés is a km akkor is a gumi szilentek már nem olyanok mint az újak, és felkeményednek szétmállnak, és mindenkinek cserélni kell, illetve megveszik az olcsó ócska minőséget és csodálkoznak, hogy cserélni kell pár 10000 km után. Aztán azt mondják szar a futóműve.
Mondjál egy valakit aki gyári futóművel rakta össze miután szétment, vagy újonnan vásárolta, és rendesen használta, évi 40-50000 km-t és nem ment el neki 150.000 km körül.
Egy embert tudok aki használta az autót és ő is 177000 km-nél cserélte. Piritu 156 lengőkarcsere.
bb_14504-04-2015 16:20:01 // 148217
2.4 JTD 10V generátort sikerült valakinek kiimádkozni a helyéről? Amikor vettem a kocsit cserélnem kellett, de akkor könnyű volt mert nem volt fent a segédalváz. Most viszont nem tudtam kivenni...
Poló04-04-2015 16:06:45 // 148216
Nekem 99.000-nél lett kidobva a gyári felső. Szintén gyáriakat kapott, most van benne 148.000 km és még jók. Az alsók még eredetiek. Hamarosan cserélve lesznek.
Roll198304-04-2015 13:30:01 // 148215
Kicsit hihetetlen amit írsz. A kocsit használtan vetted, az lehet, hogy épp gyári vagy gyárinak tűnőt szedtetek ki alóla170 és 240 ezernél, de hogy az nem a gyárban lett belerakva abban egész biztos vagyok. Ha ez így lenne, amit írsz, akkor nem az jutna mindenkinek elsőre az eszébe a 156-ról, hogy a futóműve nem bírja a "remek" utakat. A másik dolog, amiben nem hiszek az az, hogy amit anno az AR gyár rendelt a beszállítótól és amit most az a beszállító ad annak minősége azonos. Mivel én anno kompletten kicseréltettem az egész futóművet nem darabonként rohangáltam szervizbe, így elég húzós lett volna a különbség.
Hardy04-04-2015 10:23:43 // 148214
Nem azt írtam hogy nem érte meg hanem hogy nem volt hosszú életű :-)
Melyik az a nézőpont amelyből nézve hosszú élettartalmú volt?
Most írom azt hogy nem érte meg.
Ha számolsz én 240000 km mentem a gyári alsóval és 170000- et a gyári felsővel. Ennyi alatt Te 4 vagy 5 alkalommal cserélsz felsőket, ami ha csak 7000 ft a darabja akkor 28-35000 Ft/db-ra jön ki plusz a munkadíj. Nekem meg 21000 Ft/ db.
Akkor melyik a drága és melyik az olcsó :-))
krisz.v03-04-2015 21:43:58 // 148213
A 2.5 V6 130-nál 3750-et forog 6.-ban. Innen ha rendeset akarsz gyorsítani vagy visszarakod 4. vagy 5.-be vagy kivárod a 150-et 6.-ba (4000-től jön az igazi erő bele.) A GTA-nak hosszabb a váltója az ideálisabb pályára. De ha sokat pályázol akkor dízel az ésszerű. De ha a GTA belefér a keretbe akkor NE GONDOLKOZZ! A 2.5 és a 3.2 V6-ra is igaz, hogy nagyon kiforrott konstrukciók, aránylag problémamentesek. A vezérléscserére kell odafigyelni, bár az kicsit költséges. Jellemző típushibája nem nagyon van.
Liquid03-04-2015 21:09:59 // 148212
attól hogy gyorsan megy még mindig traktor :D
Kócosw03-04-2015 16:18:56 // 148211
Német autópályára 2.4 jtdm 20 V...
Roll198303-04-2015 16:17:31 // 148210
Nézőpont kérdése, mert épp most néztem, hogy a komplett első futómű anyagköltsége a 80e ft-ot sem érte el.
Hardy03-04-2015 16:16:04 // 148209
Hat akkor nem volt valami hosszú életű.
Roll198303-04-2015 16:05:34 // 148208
Emlékszem mikor berakattam a Fastoriginal márkájú lengőkarokat, többen írtátok, hogy kíváncsiak vagytok rá, hogy meddig fogják bírni. Azóta 2,5 év telt el és 30e km került az autóba és most a szerelők megjegyezték, hogy a két felső lengőkar hamarosan cserés lesz. Az alsók szintén ilyen márkájúak és köszönik jól vannak, többi elem is rendben van, bár azok Ruville-ok.
bb_14503-04-2015 14:58:31 // 148207
Háááááát..... Csodálkoznál itt egy-két diesel tempóján 200-ig.... :)
GTPeti03-04-2015 12:04:53 // 148206
"Hát ereje legyen mivel sokat megyek német pályán. De viszont ne essen szét mert hallottam hogy 1-2 megbízhatatlan,dízel nem a világom meg arra itt sok az adó meg..."

Márpedig neked dieselre van szükséged. Tapasztalatból beszélek.
(Én is sokat megyek pályán, németen is. Van JTD-m és JTS-em is.)
Ha sokat mész pályán, akkor a 250-300 euró különbség az adóban simán kitermelődik egy év alatt. És mellette van egy olyan autód, ami autópályára termett...
Abarai03-04-2015 09:18:56 // 148205
A GTA mellett szól a hosszabb váltó, pályán kevesebbet forog, mint a 2.5. Ugyanez szól a TS ellen, mert abból meg hiányzik a hatodik.
Liquid03-04-2015 08:37:21 // 148204
egyik sem volt nekem sajna. Szerintem nincs különbség.
Alastor03-04-2015 08:22:14 // 148203
A 2.5 v6 és gta melyiket mondanád megbízhatobnak?
Liquid02-04-2015 22:33:10 // 148202
hát akkor 2.0TS, 2.5V6 vagy GTA
Alastor02-04-2015 22:21:01 // 148201
Hát ereje legyen mivel sokat megyek német pályán. De viszont ne essen szét mert hallottam hogy 1-2 megbízhatatlan,dízel nem a világom meg arra itt sok az adó meg amugyis az autóba benzin kell a kamionba meg dízel 😀nézegettem a gta-t de nemtudom meg e éri
Trombozis02-04-2015 21:31:29 // 148200
Nekem elől a zárat kellett megfújkálnom. Megszorult.
Liquid02-04-2015 21:08:49 // 148199
hát azért azt érzed hogy ez olyan kérdés mint hogy kéne valami ahol lakhatok, mit ajánlotok? :D
Mik a prioritások?
- erős legyen
- nagyon takarékos
- 4 - 5 - 6 hengeres
- első generációs, félfészliftes, fészliftes
- benzines vagy dízel
- berlina vagy SW
- mennyi pénzed van rá
- mennyit mész vele évente
- mennyire kapsz szívizomgörcsöt, ha mondjuk 12-őt eszik városban
ésatöbbi...
Alapvetően ha szereted a motorhangot, akkor 2.0 TS vagy V6 esetleg GTA, ha a kis fogyasztás hoz izgalomba akkor 1.9 JTD 8V, aztán a kettő között bármi lehet :D
Alastor02-04-2015 16:01:59 // 148198
Sziasztok tudna nekem valaki tanácsot adni szeretnék venni egy156 ost ezen belül tudnátok ajánlani melyiket érdemes megvenni? Mármint melyik motorral évjárat és mire figyeljek?
Dani02-04-2015 11:49:07 // 148197
Hát a Bowden érzésre jól működik nem érem hogy szorulna. A külső nyitófül alatt tuti nincsen semmi, én raktam össze a kocsi elejét nemrég. Viszont a műanyag elemek lettek mozgatva mert át lettek alakítva meg le lettek festve. Viszont annak már jó ideje, és közben mászkáltam is a kocsival nem volt gond. Ez s probléma most így a semmiből jött. De azért átnlzem a bovdent meg a műanyag elemeket mégegyszer. Köszi.
JulesTS02-04-2015 11:47:43 // 148196
Gyorsabb voltál! :O)
JulesTS02-04-2015 11:46:27 // 148195
Nekem is volt ilyen. A motorháztető nyitó kar megakadt a kárpitban, így alapban húzta annyira a bowdent, hogy ne lehessen becsukni a motorháztetőt. Visszatoltam a helyére és máris jó lett.
Ez meg a biztonsági zár hibájáról egy cikk:
http://www.alfa156.net/tech/fr_index.html?/tech/bonnetcatch.html
Dante02-04-2015 11:38:24 // 148194
Jah, még egy lehetőség: Nekem egyszer a kis nyitófülnél a hűtő felett benntfelejtettek egy krova fejet :) az is nehezítette némileg a lecsukást.
Kócosw02-04-2015 11:37:36 // 148193
A nyitot nézzed meg a müszerfal alatt .lehet nem ment vissza,ha igy van akkor nem zár le.
Dante02-04-2015 11:36:55 // 148192
Nem lett valamiért megbolygatva a két műanyag díszléc meg a közte lévő műanyag elem ami a lámpák között van? Nálam egyszer az nem engedte lecsukni a motorháztetőt rendesen... Ezen felül a bowdent nézd meg nem-e szorult meg valahol.
Dani02-04-2015 11:15:51 // 148191
Srácok nem csukódik a 156osom motorházteteje. Leengedem és visszapattan. A külső biztonsági retesz rázár ugyan de a fő zárszerkezet nem. Ha nagyon erősen lenyomom akkor bekattan, de gyakorlatilag kézi erővel kívülről újra fel tudom pattintani annyira amennyire a biztonsági zár engedi. Vajon mi lehet a gond? SOS megoldás kellene mert egy hosszú útra készülök és nem volna jó a saját motorháztetőmet a szélvédőmben látni :D Köszi előre is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.