Forum >> 156
mesa19-03-2007 14:03:40 // 32593
Az engem is érdekelne !
Mintha valaki írta volna, hogy Piri (?) mester legyártja sablon alapján.
Ezzel kapcsolatos kérdés, hogy a tapasztalataim szerint ahol fenn volt a műanyag küszöb, ott alatta hamar elkezdett rohadni a küszöb, mert a víz frankón befolyik alá...
Tulajoknak tapasztalat ? Érdemes felrakni utólag ?
Attie19-03-2007 13:27:20 // 32592
Hűű az egész jó ár. Nekem kb 2 éve a 155-höz 70e volt a gyári LMM :(
Liquid19-03-2007 13:07:52 // 32591
Nagyon óvatosan szabad csak tisztítani, mert érzékeny. Itt volt már róla szó (vagy lehet hogy a szervíz topicban) féktisztítót javasoltak azt hiszem.
feco15619-03-2007 11:17:23 // 32590
Sziasztok.
Ha tud valaki 156-hoz gyári küszöböket, az légyszi szóljon.
csocsi19-03-2007 10:25:57 // 32589
Én mindenképen gyárit szerzek bele. 30-32k körül lehet kapni, legalábbis nekem 32k-ért ígértek.
BF15619-03-2007 10:24:58 // 32588
Na ezt délután kipróbálom hátha.
Egy új LMM mibe fáj? Érdemes szerinted bontóból?
csocsi19-03-2007 10:21:22 // 32587
Nekem elnidították és úgy húzták le és valóban reagált mindjárt a gázpedálra. A főnökkel egyeztettem, nem tudom mivel tisztították ki.
BF15619-03-2007 10:13:26 // 32586
Húzzam le a csatit és járassam fél percig? vagy mit csináljak? És utána jó lesz?
Tisztításon mit értesz? Belűről vmi alkoholos ronggyal mossam le?
Mibe fáj egy LMM?
csocsi19-03-2007 09:51:32 // 32585
Igen, ott kell. Nekem is van vele gondom. Nálam ha 3-4 órát áll akkor nem ragál a gázra, fél percig kell járatni kb. Volt tisztítás de ez nem változott a helyzet úgyhogy csere lesz.
BF15619-03-2007 09:49:26 // 32584
Én is légtömegmérőre gondoltam.
Ez a csati lehuzós próba ez hogyan működik? A motor burkolat mellet jobb oldalon lehuzom és akkor minek kell történnie?
csocsi19-03-2007 09:43:41 // 32583
Nincs kizárva, le kéne húzni a csatit próbaként és akkor egyértelműen kiderülne.
Satti19-03-2007 09:34:19 // 32582
Ez nem lehet a légmm?
BF15619-03-2007 09:14:12 // 32581
Van egy kis problémám a mocival, nem pörög 4000 fölé. Addig húz és megy, de ott olyan mintha leszabályozna, megtorpan és nem megy 4000 fölé és hidegen rángat elinduláskor. :(
Ha tudtok vmit akkkor ne kiméljetek ;)
FoToS18-03-2007 23:42:43 // 32580
Akkor holnap forulod is az elektromos szerelőhöz!
admirális18-03-2007 23:13:52 // 32579
Külön izzó van a megtett kilométer számláló kijelzőjének. Én egyszer cseréltem, de akkor folyamatosan nem világított. Gyárilag átlátszó volt benne, és azt is tettem bele, de pirosan világít, szóval nálam nem az izzó határozza meg a színt.
M-GEGE18-03-2007 23:12:33 // 32578
3db 1.2Wos izzó van a számlap alatt. Az egyik pont a számláló alatt.
FoToS18-03-2007 22:54:26 // 32577
Ott szerintem nem izzó van hanem maga a kilóméter számláló nem világit,vagy ott is izzó van:? :)
Goodboy18-03-2007 22:25:31 // 32576
Több fajta van ,szinek meghatározoak benne!!!Nekem kék szinü jonak tünik!
Attie18-03-2007 22:01:43 // 32575
Amúgy tud valaki olyan oldalt mondani, ahol a 156-ok motorkódjai össze vannak gyűjtve?
Mondjuk ilyen, mint ez a 75-re: http://www.alfa75.info/id75.htm
Attie18-03-2007 21:57:42 // 32574
Tényleg? Akkor javítom az adataimat :) Én is úgy tudtam, hogy ez 8.
Bár a függöny légzsákok kettébontását (elöl-hátul) nem igazán értem, de marketing szempontból így biztosan jobban hat :)
Piritu - 1.000.00018-03-2007 21:45:33 // 32573
Hát pont az az! NINCS! A TS-em nem hullaszállító volt, ott szinte hermetikusan el volt választva a csomagtér, szegény mélyláda bummogott, de nem hallatszott át semmi. Az előbb felmerült bennem a pótkerék helye is, holnap megsasolom.
Poló18-03-2007 21:42:28 // 32572
Akkor valószínűleg érintkezési hiba. Állítólag nem nehéz szétszedni, szerintem cserélj benne izzót.
FoToS18-03-2007 21:40:46 // 32571
Szevasztok.
Miért lehet az,hogy a kilóméter órán nem világit maga a kilóméter rész?
Néha világit néha nem :(
kru18-03-2007 21:36:35 // 32570
tom, zepi mester. azért írtam, hogy keményebb anyag - de mégsem olyan kemény, mint a poliuertán szilentek, amiket a versenysportban használnak.
na mindegy, nekem gyári cuccok vannak benne, de ezt az ürgét azért ajánlották, mert pesti taxisoknak is dolgozik, akiknél azért eléggé fogyóeszköz a szilentblokk és nem alfáról van szó, hanem német csodamárkákban épp úgy :-)
Zsolesz18-03-2007 21:19:31 // 32569
Amúgy jobb oldalra a csomagtartóban van egy nagyobb üreg én oda terveztem
Zsolesz18-03-2007 21:12:13 // 32568
Van ötlet persze. Majd ha kész csinálok képet róla. De milyen kalaptartó? Nekem olyan nincs.
Piritu - 1.000.00018-03-2007 21:10:26 // 32567
Van már valami ötleted, hogy hová teszed a végfokot? Az enyém sajna pont nem fér be állítva a kalaptartó alá 2 cm-el hosszú.
Goodboy18-03-2007 20:48:11 // 32566
Ho ho kru tzanult cimborám!!egy szilentnek vannak ám funkcioi,mint pl csillapitja a futomüre mért ütéseket,és ha ez nem történik meg törést okoz hat!!
kru18-03-2007 20:40:20 // 32565
ez a szaki valami keményebb cuccból csinálja, nem tudom, nem próbáltam, taxisok imádják állítólag.
Goodboy18-03-2007 20:27:34 // 32564
PIRIn is megcsinálja a szilenteket urak!!Ua az anyagbol!!ja és árban is 3-4 ezer!Nekem ö csinálta!
kru18-03-2007 20:22:28 // 32563
ja, morphine-nak ment volna a reply...
kru18-03-2007 20:21:05 // 32562
van egy szilentes ember, belga dolgoztatott vele régen,
pesti taxisoknak cserél sokat, gondolom nem véletlenül,
egyszer marha régen a totalcar-on volt róla a szakis cikksorozatban.
belgának ha jól emlékszem azóta sem volt gondja azokkal a szilentekkel, pedig beletekert már némi km-t. talán olvassa a topicot és mond tel.számot, ha érdekel valakit.
Poló18-03-2007 20:17:00 // 32561
Egy próbát megér szerintem.
Morphin18-03-2007 20:14:18 // 32560
Volt itt régebben az a szilentes hírdetés... Múlt héten beszéltem a sráccal... Még csak 164-hez csináltak, így 156-hoz akit érdekel összefoghatnánk. (97'-02' facelift előtti cartársak)Jónéhányunk vasa úgyis megérett már rá. Ami kell hozzá: az összes szilent+a robbantott rajzos képes méretleírós. Ha jól tudom 18db van összesen és ha 100 fölötti darabszámban (6tag) rendelnénk akkor discount még belőle. Amúgy átlag méretű 40*50 szilent 3-4000Ft/db. Ez a rallys szilentes srác Bonyhádon. Viszont csak április végén tudná kezdeni a gyártást. Indul a versenyszezon, le van terhelve.
Zsolesz18-03-2007 20:11:37 // 32559
Szerintem azt nem lehet másképp betenni, bár régen cseréltem szerencsére
Poló18-03-2007 19:57:04 // 32558
Lehet, hogy az egyik refi izzód rosszul van beszerelve.
Zsolesz18-03-2007 19:55:38 // 32557
Zsolesz18-03-2007 19:47:41 // 32556
Én ezt tegnap előtt csináltam épp. Az egyik oldalról átszereltem mindent a másik küszöb alá. Nekem is lett némi vezéráldozat de ha ez kell... Az erősítőt még nekem is be kell tennem a végleges helyére mert ahogy néztem itt ott már kopik le róla a festék a sok csúszkálástól :((
Piritu - 1.000.00018-03-2007 19:11:31 // 32555
Na, bekábeleztem a kocsit. a Tápot még a szervíz veztette hátra a szivargyújtó kébelével, ma délután az RCA-kat (2 db) és a hangszóróvezetékeket (4 db) tettem be (egyenlőre nem vezetnek sehová, mert a hangszóróhoz kell még egy csatlakozó). A mélynyomó már ideiglenesen be is van applikálva, igaz az erősítőt a csomagtérháló tartja, de szól! Teccik, hogy a "kalaptartó" egyáltalán nem fogja le a hangot, viszont hátra nem ülnék -:))
Az kébeleket középen vittem hátra a kézifék mellett. Nem mondom a szőnyeg alá tenni egy kicsit macerás volt, viszont egyetlen kárpitpatentot se kellett szétszabnom. Egyszerűbb volt, mint a TS-ben (ELADÓ) a küszöb alá rakni a kábelt, ott hullottak a patentok, mint ősszel a legyek.
M-GEGE18-03-2007 16:12:20 // 32553
Srácok ki az aki foglalkozik replika felnikkel? Vkinél néztem múltkor, csak nem emléxem ki volt az.
Tommaso 15918-03-2007 12:30:15 // 32552
Köszi:-)
Piritu - 1.000.00018-03-2007 11:49:28 // 32551
Elvileg igen! A TS-emben is így van. A tényleges igazságot akkor tudod meg, ha a csomagtartó felől lebontod a kapaltartó alsó borítását. Ott meg lehet számolni a patronokat. Ha négy hengeres fém valamit találsz, akkor 10 lufid van: elöl kettő, elöl oldalt kettő (ülésben), fej elöl kettő, fej hátul kettő, hátul oldal kettő.
Tommaso 15918-03-2007 10:57:21 // 32550
Sziasztok!
Ha a 156 hátsó, C oszlopába oszloponként 2 Air Bag logó van,akkor az azt jelenti,hogy 10 lufis a gép???
Mert mi 8-ról tudtunk,de mivel használtan vettük,ezért kiderült,hogy a kereskedő álltal kiállított felszereltség listát nem érdemes alapul venni,mert az full hülyeség...
Nekem a 147 8 lufis,és a C oszlopban is csak 1 Air Bag felirat van!
na most akkor mi lehet az igazság???
Attiska18-03-2007 09:15:53 // 32549
Abból a 10 ezerből inkább veszek két fehér oldalindexet, és a maradékot beváltom 98-asra. :)
Poló18-03-2007 08:48:18 // 32548
Jól van na, késő volt már, munka után :))
Szóval összesen 2 helyre kell menni, összesen 3-szor.
mesa18-03-2007 00:06:06 // 32547
összesen 2 helyre kell menni összesen 3 helyre
Ezt ölég furán megaszontad! :)
Poló18-03-2007 00:01:25 // 32546
Engedély kérése, amit a kpm ad. Elviszed a kocsit, megnézik és már adják is. Ezzel be kell menni az okmányirodába, ahol igényelni kell a rendszámot. Azt legyártják és telefonon értesítenek, amikor elkészült. Ekkor megint be kell menni az okmányirodába. Tehát összesen 2 helyre kell menni összesen 3 helyre. Egyszer a kpm-hez, kétszer az okmányirodába. Az egész kb. 10.000 Ft.
mesa17-03-2007 23:54:47 // 32545
Piritu, kösz!
Érdekes, hogy tök hasonló máanyag tányérokat találtam az OFFos családi egyterűnkben is! Úgy látszik, az 'olcsón szóljon benne valami' elv nem gyártó specifikus hozzá állás ... :(
Erhard 242 (Pure Energy)17-03-2007 20:49:06 // 32544
jóccakát
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
636
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?