Forum >> 156
Peti16V30-11-2006 08:48:43 // 23743
Az enyémbe való Bosch listaára 63e Ft! Persze ebből még jöhet le kedevzmény, de akkor is sok. Ennek a Bosch száma: 0280 218 019, ami rá van írva a LMM-re, tehát könnyű beazonosítani. Hol kaptál 35-38ezres ajánlatot?
András bácsi30-11-2006 08:31:19 // 23742
Nekem uez volt az lmm-mel. Megjavult aztán hibajelet adott és megint megjavult. Csere után nem tette. :)
Mindkettő Bosch. Próbáld meg Bosch-szervízben, vagy a neten.
Mike.30-11-2006 08:24:24 // 23741
Nem mert a hibakód után működik. Tehát valami miatt áll meg. Gondoltuk, hogy rossz jelet kap, attól csinálja.
Mi a kettő között a különbség? Nem mind a kettő bosch?
Hol kaphatok ilyen olcsóbb fajta eredetit?
András bácsi30-11-2006 08:18:43 // 23740
És a szondát nem cseréltétek?
Szerintem nincs annyi a TS lmm-je. Persze itt a gyáriban a Bosch-t értem, és nem a gyári cikkszám szerinti rendelést.
Mike.30-11-2006 08:10:39 // 23739
Ha csak ennyi lenne a különbség akkor nem is agyalnék az utángyártott cuccon, de nekem 35-38 e Ft-ot mondtak a gyárira és már ez is kedvezményes.
???
Már régóta xarakodik valami és csak valószínű, hogy az LMM az.
Megnézték computerrel és szonda hibát írt ki. Aztán törölték a hibakódt és utána meg szépen működött. Ezt már egy párszor eljátszottuk és mindig ez a vége. Erre föl gondoltam/tuk, hogy a levegő miatt csinálhatja.
András bácsi30-11-2006 07:55:53 // 23738
Ez biztos igaz, ha van otthon 8-10 darabod, vagy el tudsz hozni puszira néhányat próbára. De ha rendelsz magadnak, akkor nem így van sajnos.
Én abból indulok ki, hogy TS-be az ugy 10-15, a gyári 20-25 körül van, és szerintem ez nem olyan veszélyes árkülönbség, hogy ne a gyárit vegye az ember. (feltéve, ha hosszabb távlatban gondolkodsz, és nem sürgősen, pénzhiányos időszakban ér utol a hiba.)
Mike.30-11-2006 07:47:58 // 23737
Már Piri mesterrel is beszéltem erről és neki az a tapasztalata, hogy próbálgatni kell többet mert nem egyformák. Van amivel jó és van amivel nem. Sajna nekem nincs lehetőségem próbára és bár hiszek neki, de azért hátha valakinek volt sikere az utángyártottakkal.
András bácsi30-11-2006 07:44:28 // 23736
Én nem próbáltam, de ismerek olyat, aki igen. Kicsit jobb tőle, mint a rosszal, de nem olyan, mint a gyári.
Az meg személyes tapasztalat, hogy amire azt mondják, hogy mindenbe jó, az nem jó mindenbe. :(
Mike.30-11-2006 07:40:35 // 23735
Van valakinek tapasztalata az utángyártott LMM-ekkel? Érdemes ilyennel próbálkozni vagy muszály a gyárit belerakni?
András bácsi30-11-2006 07:33:55 // 23734
Oké, kösz.
Süti156sw30-11-2006 06:44:50 // 23733
Hello
Sajnos pár napja indítás után sem alszik el
A "légzsák üzemzavar" figyelmeztető lámpám!
Nem tudtok egy helyet ahol nem 5000/óra munka
díj ellenében tudnák kideríteni, hogy mi a gond?
Előre is köszi a válaszokat! De csak 20:30 után
tudom, megnézi, mert ma 12 órát melózók :-(
lausz30-11-2006 05:48:45 // 23732
üdv,persze hogy el,a szilentházat ne flexeld,
a lyukból kifúrod a préselést,és elfordítod,az alsó részt
GTPeti30-11-2006 03:44:37 // 23731
Árpi, OK, beszélgessünk! :)
GTPeti30-11-2006 03:43:29 // 23730
Ronnie tud segíteni karbonhatásúfólia ügyben. :)))
;)
FoToS29-11-2006 23:08:03 // 23729
Ott aztán szivárog az olaj rendesen itt ott amott
FoToS29-11-2006 23:06:42 // 23728
Jó ST-t az uraknak.
Belga29-11-2006 23:06:07 // 23727
saccra kb 10cm... oda kell magam bepréselni. :-)
közben megtaláltam az igazi topikot. Első oldal alja...
Ronnie29-11-2006 23:00:49 // 23726
tedd azt, kíváncsi vagyok!
Tegyél ki webcamerát is, megnézném hogy kúszol-mászol a kocsi alatt ;o)
Belga29-11-2006 22:32:17 // 23725
:o( az szar ügy. Érdekes módon nekem is karcos és horpadt egy kicsit, pedig az nincs olyan alacsonyan.
Ha gondolátok hétvégen lemérem, hogy nekem most mekkora a távolság a talajtól.
Ronnie29-11-2006 21:49:24 // 23724
A móltkor nekem a kipuff leömlő ért le.. ki is fúj most.. :o(((
Poló29-11-2006 21:29:23 // 23722
Az első lökösben fogja asszem 5 csavar, a lengőkarok környékén 2 csavar, kicsit hátrébb még 2.
Belga29-11-2006 21:21:22 // 23721
Szerintem nem. A rudacska arra a csavarra megy, ami az alsó lengőkart fogja az első hídhoz. Jókis masszív csavar.
Ha jól tudom a kartervédő az első lökösre van fúrva, és valahol jóval hátrébb még 2 csavarral.
Poló29-11-2006 21:16:48 // 23720
Ugyanezekhez az izékákhoz van felfogatva a motorvédő lemez is, ha nem tévedek.
Belga29-11-2006 21:14:44 // 23719
Szerelési segédlet V6-hoz itt.
Ugyan nincs rajta kartervédő, de lehet látni, hogy közvetlenül a kipuff alatt van a stab.
Poló29-11-2006 21:06:12 // 23718
Nekem mennyi van Ronnie? 20mm a gyári?
Belga29-11-2006 21:06:08 // 23717
le, bassza meg. :-( 2x is. :-( ugyanazon a helyen, pedig másodjára talán még 40-el sem mentem, tudva, hogy ott baj lehet...
Belga29-11-2006 21:04:06 // 23715
kicsit zavarba jövök a kérdésektől, de télleg fölötte szvsz :-)
próbálok képet keresni róla, de a Alfa156.net-en bedobod a keresőbe, hogy OMP, és hamar rá lehet bukkanni.
Ronnie29-11-2006 21:03:50 // 23714
Akkor én a 30mm ültetéssel bevállalhatom?
Belga29-11-2006 21:01:16 // 23712
Nekem azért ért le, mert egy buzi nagyot dobbantottam az autóval + van 4 canti ültetésem. Útjavítás volt a Hollandoknál, kinn is volt a 40-es tábla, de szép simának tűnt az aszfalt. kb 50-nel mehettem, és egy baromi nagy kátyú volt keresztben a régi és az új aszfalt között. Kicsit repültem, aztán koppantam. :-((
Poló29-11-2006 21:01:16 // 23711
Na most akkor? :))
Ha fölötte, akkor végülis annyira nem vészes. A lemez se ért még le olyan sokszor :-/ Bár most így belegondolva, kiálló köveket meg hasonlókat nem nagyon szabad közrefogni :-/
Belga29-11-2006 20:58:02 // 23710
ne ferdíts, fölötte van az :-) bár nekem olyanom ugye nincs...
kando.29-11-2006 20:54:22 // 23709
Beszállítótól is függ, mert van olyan is, hogy egy márkába több cég gyártja a fejegységet, hifit, s vagy a vevő dönti el, vagy az autógyár, melyikbe mit rak bele. De az tény, hogy a gyári cucc még drága is ráadásul s annyi plusz pénzért nem biztos, hogy jobban szól, mint egy nem gyári fejegység, erősítő stb.
De ha jól emlékszem, a 159-hez, Brerához a BOSE hifit teszik be. Az annyira már nem gáz, mint egy ,,kékpont'' :)
De Peti, ha tlizunk, erről beszélgethetünk, van némi tapasztalatom ;-)
Poló29-11-2006 20:47:17 // 23708
Akkor olyan nem kell nekem :(
Az úgy akkor már nagyon alacsonyan lenne és úgy télleg nagyon sérülésveszélyes. Néztem én is a képeket Belga oldalán, elrettentem tőle.
Poló29-11-2006 20:43:26 // 23706
Az alsó az a motorvédő lemez alatt vagy fölött köti össze a dolgokat. Ha jól sejtem, akkor alatta :-/
Ronnie29-11-2006 20:42:00 // 23705
Messziröl jött ember... ;o)
Belga29-11-2006 20:27:38 // 23704
Jujj de nagyon behazudtam, sorry... Előkerestem a levelezésem, és tényleg úgy van ahogy mondod:
>> * Front upper adjustable Eur 90,=
>> * Front bottom Eur 62,50
>> * Rear Eur 50,=
Itt vettem: ARParts
Trombozis29-11-2006 20:10:22 // 23703
Én is úgy csináltam. Nem nagy meló. :-D Ehhez nem kellett nekem se segítség. :-D
BF15629-11-2006 19:16:51 // 23702
Sziasztok,
vettem ma gyári Aerotwin albalktörlőt az unikornisra:) és kell hozzá vami átalakító mert nem lehet rátenni, mert még nekem a régi fajta van. Nem tudja vki hogy milyen kell hozzá? És hol lehet venni? Mert a bosch oldala egy kalap sz@r.
András bácsi29-11-2006 18:53:55 // 23701
Nagy meló. Bölcső reereszt. :(
Nekem szerencsére nem kell, csak érdeklődöm. Nem nagyon bízom az ugy-ben, ezért. Szilent kb 4-5e/db, a komplett rúd 28-30e gyáriban.
A gyári szilentházat le kell flexelni.
Zsolesz29-11-2006 18:08:35 // 23700
Hu ez most nekem is kopog. Nagy meló kicserélni? Bár én biztos a szerelőre bízom. Mibe fáj egy ilyen? Utángyártott és gyári megoldással?
András bácsi29-11-2006 17:53:52 // 23699
Aki cserélt már utángyártott stabszilentet, az mondja már meg legyen oly szíves, hogy lehúzva a házát el lehetett-e tekerni a rúdon.
Poló29-11-2006 17:33:12 // 23698
Carbonoztasd le a középkonzolt ;)
Poló29-11-2006 17:32:13 // 23697
Esetleg kérdezd meg Pumuklee cartársat, hátha tud csinálni. 145/146-ba asszem ő csinálta.
GTPeti29-11-2006 14:41:50 // 23696
Belga, a 23700 második részét, természetesen neked szántam, csak elírtam.
Te hol vetted 120 Euróért? Gondolom nem az Autotékánál. Ha vmi német oldalon rendelted, az nekem is optimális lenne... A felső önmagában kb. 90 euró + posta, úgyhogy a 120E az baráti. (Igaz hátsót én nem veszek, az alsótól meg mint írtam, félek.)
Ferke29-11-2006 14:25:47 // 23695
a selenia.hu elvileg a racinget hozza rá.
Erhard 242 (Pure Energy)29-11-2006 14:23:19 // 23694
hát fotóm még nincs, holnap rakok fel 1et róla, akkor kapom meg
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
625
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?