Forum >> 156

Szabeee05-10-2013 18:16:21 // 141440
lehetséges, hogy én rá leszek kényszerülve a 17-es télire is, mivel az új fékek miatt sok felni már nem fér el...
GTPeti05-10-2013 17:55:27 // 141439
1. Olcsóbb
2. Télen úgysem a kanyarvadászaté a főszerep, a 17-es "feleslegesen sportos"
3. A 17-es gumi oldalfalmagassága kisebb, ezért sérülékenyebb
4. A felni is jobban ki van téve veszélynek az alacsonyabb abroncs miatt, pl. egy vízzel teli kátyú esetén.

Előnye, hogy szebb. B)
Trombozis05-10-2013 17:35:51 // 141438
;-)
Mit jelent az, hogy olcsó? De mivel rosszabb a 17 a 16-nál?
GTPeti05-10-2013 17:03:16 // 141437
Bosch: Az a baj, hogy még így is vakok között a félszemű a király... ;)
Tuningman05-10-2013 16:55:36 // 141436
De igen sajnos:(
Mondjuk a motorral nincs baj csak a Bosch cuccokkal amivel fölszerelték.
Tuningman05-10-2013 16:52:23 // 141435
Van szűrő mindegyik szabályzón, persze amit még nem csonkoltak meg.
Mindenképp az új a megfelelő megoldás, bontott ebben az esetben zsákbamacska.
GTPeti05-10-2013 16:17:25 // 141434
Nem tudom, télire 156-ra eszembe nem jutna 17-est venni. Ha már mindenképpen "nagy" kereket akarsz, akkor ott a jól bevált (és olcsó) 205/55R16.
Trombozis05-10-2013 14:38:57 // 141433
Csak kettő. Valamit nagyon benéztem.
Ez volt rajta: 205/50 R17 és ez van mellette: 215/45R17 (ez a nyári méret is)
Az első ellen az van, hogy túl kevés hely lett a kerékjárati ív és a kerék között és a hó, amikor odafagy nem tudtam leszedni. Egész télen ezzel küszködtem. A második meg egyértelmű, hogy gyári váltóméret.
GTPeti05-10-2013 12:58:48 // 141432
Melyik az a három méret?
Trombozis05-10-2013 12:28:45 // 141431
Elkezdtem felkészülni a télre. :-) Legumiztattam a téli kerekeket. Irány a fényező. Meg lehet nem a jelenlegi gumi kerül vissza. Ezen még gondolkodom, hogy melyik méret fog felmenni. 3 méret van láthatáron. :-)
B.László05-10-2013 12:27:04 // 141430
járt már valaki úgy h az lmm csati ugyan az de mégis más ma néztem a kocsiban szépen fel volt tákolva a csati kötegelővel .. ez a cikkszáma: 0 280 218 019 a csatlakozó nem ment a helyére.. a műanyag biztosító ami rajta van a csatin nem érte el az lmm-en a kis pöcköt amire rá kell menni h ne csússzon le ez most h van ?
a csati rossz v az lmm ?
PistaFR05-10-2013 11:09:34 // 141429
Az a Scudo motor - mivel 2 literes - valójában nem PSA HDI motor?
Störtebeker05-10-2013 10:36:19 // 141428
Hát köszi,de azt hiszem,h csak megpróbálom szétszedni,nem szeretném összekenni az ablakom;)
DobosHunor05-10-2013 08:26:41 // 141427
Hát akkor szereznem kéne bele egy ilyen szabályzót ami működik is :) és 2.4 Jtd. Ezeknek a végén van mikro szűrő? Csak mert az enyémet kiszedtem és nem volt rajta :)
Tuningman04-10-2013 22:47:24 // 141426
Nem biztos, hogy jó bele a Ducato szabályzója. A lényeg, hogy ugyanaz a Bosch szám legyen ami eredetileg benne volt.
A 2.0 JTD Scudomba raktam Alfa 2.4-es nyomásszabályzót, működik vele de csak 3ezerig pörög fel és elég furán jár vele a motor, szóval nem frankó.
Én úgy oldottam meg, hogy kiraktam a Scudot a kert végébe törpék helyett és vettem inkább egy 145-ös benzinest.:D
Tuningman04-10-2013 22:36:25 // 141425
Szerintem simán kibírja a 4 évet. Eddig csak jót tapasztaltam vele.:)
Amúgy a Jász-akku gyártja csak Electric Power néven, olcsóbb áron forgalmazza de lényegében ugyan az.
Nem rossz aksi csak még nem sokan ismerik.:))
Szabeee04-10-2013 20:05:24 // 141424
:))
Bluestrain04-10-2013 19:30:59 // 141423
Hello! Nézd meg katalizátor után a flexicsövet is, ha kifúj, bemegy a szag. Én is így jártam.
Zsolesz04-10-2013 19:19:07 // 141422
Nincsenek, 4 évet menjen el mint a régi és akkor is ideges leszek, de már nem annyira :) 2 év gari van mindegyikre, abban nem volt különbség. Majd beszámolok, hogy meddig bírta :D
GTPeti04-10-2013 18:33:54 // 141421
"Electric Power" Nem legyenek nagy elvárásaid... :(
Zsolesz04-10-2013 18:26:40 // 141420
Szerencsés vagy, nekem az ombre azt mondta a boltban, hogy dízelnél ez a majdnem 4 év teljesen normális.
159 Indigo Gray 2.4 Monster04-10-2013 17:44:31 // 141419
Én is azt vettem bele, lassan 3 éves semmi gond vele.
gecsa04-10-2013 17:43:51 // 141418
nekem az előző akksim 2003.08 havi volt, januárban cseréltem... ;)
Zsolesz04-10-2013 17:38:33 // 141417
Ma új akku került a vasba, decemberben lett volna 4 éves az előző. Remélem ennyit elmegy az új, megtaláltam a papírokat a régiekről, 2006-ban vettem egy Bannert, 2009-ben ezt a ZAP-ot, most meg valami Electric Power vagy mi, de 20 fölött nem akartam akkura.
DobosHunor04-10-2013 16:52:44 // 141416
Most olvasgatok itt utána, hogy másnál is volt ilyen és ott a problémát az okozta, hogy

" következő esélyes tehát a turbó maradt, az volt a gyanú, hogy el van kormolódva, nehezen jár a geometria, de ezt is kizártam, maradt tehát ennek a szabályzása. A geometriát egy vákuumos labda mozgatja, azt egy kis mágnesszelep szabályozza, amit meg PWM jellel az ECU vezérel. Ezen a szelepen (VGT szelep, töltőnyomás szabályzó szelep, vagy nem tudom hogy hívják) egy kis finom szűrőn keresztül megy be a levegő a vákuum helyére, ha csökkenteni kell a turbónyomáson. Ez a szűrő (bár nem látszott rajta) pont annyira eldugult, hogy ne tudjon korrektül szabályozni, túl nagy volt a vákuum, és emiatt a turbó szépen dolgozott mikor nem kellett volna neki."

az enyémben is van ilyen lambda? Ez egy 1.9 JTD-ben volt.
DobosHunor04-10-2013 16:44:36 // 141415
na utána jártam. Igen ez volt az amit cseréltünk, bár mint kiderült, hogy az 2.8 Ducatojét tettékbele és az is kiderült, hogy ugyan akkor tiltott. Szóval, az lehetséges, hogy az elektronikája szert be neki?
DobosHunor04-10-2013 16:28:06 // 141414
hát aminek a végén van ilyen mikro szűrő azt cseréltük ki egy teljesen újra azzal mentünk és ugyan úgy megállt. A nagynyomású előtt van vagy utána. Szerintem tudod mire gondolok. 2 oldalon fogja csavar meg ilyen henger alakú nem nagy alkatrész, de nagyon drága :D
Bomi04-10-2013 15:27:30 // 141413
Szia,
Nyomásszabályzószelepet próbáltatok rá egy másikat (oylat ami jó persze), nekem is letilt 3500 1/min felett...nekem azt javasolták hétvégén kapok talán próbadarabot!
DobosHunor04-10-2013 15:21:33 // 141412
Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni. Még mindig fent áll a hiba amiről egyszer itt kérdezősködtem. Szóval az lenne, hogy néha gondolod egyet a kocsi vagyis mikor húzatnám akkor megáll az autó, 3.000-es fordulat felett vagy volt olyan is hogy 90-nél 5-ösbe oda léptem neki akkor is beadta ezt a problémát. Beadja a porlasztócsúcs hiba jelet és ennyi megáll. Viszont rátettük gépre és kiadta a fordulatszámjeladót és nagynyomású pumpát hibának. Szétszedtük tettünk bele újjat kiprobáltuk és akkor is csinálta. Viszont másik hibakodót, meg a csúccsal kapcsolatban semmi hiba nincs. Meg annyi lenne hogy bekatétereztük és a 4-es kicsit le van maradva bár nem sokkal nem nagy az eltérés. Azt mondták ez nem olyan vészes. Már szétszedtünk szinte mindent de még mindig semmi. a Gép pedig csak ezt a 2 kódot adja be folyton. Esetleg valakinél ilyen fajta hiba? Nagyon fontos lenne mert már nem tudok semmit kitalálni. Nagyon szépen köszönöm a segítséget. (2.4 JTD, 136 lovas)
PistaFR04-10-2013 14:05:29 // 141411
Ismerős offosán (4-es Golf) az utas oladi ragadt meg, de nagyon. Végül levettük az összekötő rudat, így a sofőr oldali megy amíg nem vesz egy bontottat. :)
Arslan04-10-2013 06:45:00 // 141410
Köszönöm szépen a választ, ha eljön az ideje ( a fizetésem :D ), megspóroltál egy dobbetét kiszedés-berakás munkát :D
Tuningman04-10-2013 02:05:41 // 141409
Nézd meg, hogy dobott-e hibakódot.
Tuningman04-10-2013 02:03:37 // 141408
Fújd be a mechanikát WD40-el, a csuklókat pedig zsírozd meg.
Persze ehhez ki kel venni az egészet, ami nem nagy ügy, kb. 10perc.
Tuningman04-10-2013 01:58:15 // 141407
A hidrotőkéknek ehhez nincs köze csak akkor lenne ha kitámasztana de akkor összeakadna a motor.
Amúgy nem értem, hogy mit keres a gépműhelyben a hidrotőke..?
Ha gondolod akkor valamikor ránézhetek a motorodra.
B.László03-10-2013 21:17:29 // 141406
Sziasztok a műszerfalon mostmár folyamatosan világít a befecskendező kontrollampa eddig csak ritkán villant fel majd elaludt az elmult napokban 150 es tempónál odalépve a gépnek felkapcsolt a gázt visszavéve meg elaludt a lámpa majd megint és megint aztán jött a kanyar és nem szórakoztam vele tovább ..:D
-ötletetek van h mi lehet a hiba forrása ?
azon kívül h világít a lámpa mást nem tapasztaltam .. :/
nesta03-10-2013 19:29:38 // 141405
sziasztok! érdeklődnék, hogy esetleg valakinek volt e már hasonló problémája, ami a következő: az ablaktörlőim mozgékonysága a nullához hasonlítható :D a biztosítékok jók, úgyhogy fogalmam sincs, hogy mi baj lehet. esetleg valaki aki szintén így járt nem tudná e megmondani nekem hogy hogyan lehetne orvosolni a dolgot, mert most hogy itt az ősz már eléggé bosszantó dolog :D
Zotyy15603-10-2013 18:49:08 // 141404
De már arra is gondoltunk,hogy a gépműhelyben összekutyulták a hidrotökéket,vagy nem tudom :(
Zotyy15603-10-2013 13:13:55 // 141403
a hegerfejet megnézték és jó volt a dugyattyukat megnéztük és jó volt,úgyhogy nem tudjuk mi lehet még a gond
Roll198303-10-2013 10:01:00 // 141402
Én a helyedben az EGR környékét is megnézném, hogynem fúj-e ki valahol.
Otto03-10-2013 08:06:29 // 141401
Injektor?
Frucsi03-10-2013 07:57:33 // 141400
Milyen beállítás kellhet lambda csere után?
Még egy big köszi!!!
Tuningman03-10-2013 00:36:30 // 141399
Ha nincs kompresszió akkor felesleges az elektronika böngészése, mechanikai a hiba.
Pár hsz-el ezelőtt már felvetettem egy esetleges gyűrűproblémát amiért beledolgozhat a forgattyúsházba. Ha nem ez akkor szelep probléma lehet, más nincs.
Nem jutsz előrébb a nem szeded szét újra. Vedd ki a veztengelyeket és úgy mérjél kompressziót. Ilyenkor minden szelep zár. Ha így sincs semmi akkor hengerfej le és fel kell önteni egy kis benyával a szeleptányérokat és így meglátod melyik szelep ereszt.
Ha egyik sem akkor jöhet a gyűrű és dugó vizsgálat.
Lehet, jobb szerelőre és gépműhelyre kellett volna bízni azt a generált.
Imyx02-10-2013 22:23:16 // 141398
Valószínűleg a ventilátor beviszi a kartergázt az utastérbe, a motortérből. A kartergáz-csöveket leellenőrizném, hogy nincs-e valamelyik, elrepedve, vagy lecsúszva. Ha már meleg a motor, és fölé hajolsz, ugyanazt kellene érezd, mint a motortérben :). Bár a dízel technikát nem ismerem, de ez lenne a tippem.
mgabor02-10-2013 21:50:26 // 141397
Srácok van egy kis gondom, és nem tudom merre induljak,

Mostanában mióta 10 fok körül van az idő a fűtéssel együtt néha kipufogó gáz szag van a kocsiban. de csak néha és csak meleg motornál haza felé ha egy piroson nem megyek at elsőre, már érezni. A hangja nem változott, látni nem látok semmit, hol szelelhet. gyorsul, indul ahogy eddig.
Megvárni nem szeretném, hogy valami szét essen.
Zotyy15602-10-2013 21:26:53 // 141396
a trafókábelt lekövettül egésszen a bal toronynál lévő kábelkötegig és van áram a 4. hengerben,valamiért nem nyit a szelep vagy nemtudom... de biztos lessz comp is ha nem jutunk semmire :(
Piritu - 1.000.00002-10-2013 21:22:25 // 141395
Legalább a lehetséges problémák egy részét ki lehetne zárni.
Piritu - 1.000.00002-10-2013 21:21:59 // 141394
Pedig szerinte kéne.
Mi van, ha szakadt a negyedik injektorok áramköre vagy valami más elektromos gubanc van. (Vagy csak kiakadt a vezérlő?) Reszelhetsz, nyomogathatsz akármit, meg nem javul.
Zotyy15602-10-2013 21:19:20 // 141393
Nem dugtuk rá gépre,a következő "próbálkozás azs összes hidrótöke ki és összenyom majd visszatesz,lehet valamelyik kitámaszt,holnap járatnám egy picit hátha az újak felszívják magukat,mert még csattogtak rendesen
Piritu - 1.000.00002-10-2013 21:16:40 // 141392
Hibaüzenet nincs a comp-ban?
Zotyy15602-10-2013 20:52:18 // 141391
Sziasztok!

SOS segítség kéne lassan már 2 hete küzdünk a 4. hengerrel ami nem akar beindulni,új gyertyák (gyáriak) újy gyertyakábelek, a trafók közül is kettő ki lett cserélve,ma beraktunk 2 új hidrótőkét,és még mindig nem megy csak 3 henger valaki valamit kérem,már 3 hónapja nincs autóm :( a szerelőm kb heti 1x 2x tudott vele foglalkozni komplett motor felújításon estem át egy tavasz végi hajtókar kikönyöklés után,nem kevés pénzt költöttem rá és még mindig nem jó! Valaki segítsen!!!! :) :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.