Forum >> 156

Zsolesz02-10-2013 20:16:29 // 141390
Akkor úgy kell :)
Én csak emlékezetből mondtam, de lehet ez a módszer még a 33-as idején volt és ott nem volt útban semmi
Dante02-10-2013 20:14:49 // 141389
Én is nemrég vettem új oldalindexeket, és jól meg is szivattam magam a berakásával mert levettem a műanyag dobbetétet és belülről nyomtam ki az indexet. Utána néztem csak meg, hogy mennyire egyszerű szerkezet, nem kell belülről kinyomni, megfogod az index búráját, kicsit hátratolod az egészet az ajtó irányába, ezzel picit összenyomod a bepattanós fülét, és már ki is tudod emelni a kocsi eleje felé néző részét. Így kb 3 másodperc kivenni, úgyhogy ezért nem érdemes szenvedni a dobbetéttel.
boli11102-10-2013 19:46:34 // 141388
Az enyém 2,0-ás. A flexibiliscső előtt van, kb 15-20 cm-re tőle. Ha jól tudom ki kell csak csavarozni. De lehet, hogy utána egy beállítás szükséges még.
Zsolesz02-10-2013 19:41:35 // 141387
Hátulról kinyomod óvatosan. A 2 szélén a füleket kicsit összeszorítod és kijön.
DobosHunor02-10-2013 17:22:02 // 141386
Sziasztok! Ha 3 ezres fordulat felett letilt a kocsi, akkor lehet, hogy a fordulatszámláló érzékelője rossz és amiatt van ez? Rátettük gépre, ki is adta ezt a hibát csak gondoltam rákérdek ti mit mondtok rá :) köszi.
Frucsi02-10-2013 17:05:12 // 141385
SZiasztok!

Az első lamdba szondát hol találom?bonyolult kicserélni? (2002-es 1,6 ts)

Kösziiiii!
Frucsi02-10-2013 17:05:11 // 141384
SZiasztok!

Az első lamdba szondát hol találom?bonyolult kicserélni? (2002-es 1,6 ts)

Kösziiiii!
Arslan02-10-2013 16:38:50 // 141383
Sziasztok! Valakinek esetleg van tapasztalata ezzel az indexxel : http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&kat=135&termek=125466 ? Honnan férek hozzá, a cseréhez? Köszi előre is.
thealfa15602-10-2013 16:35:57 // 141382
hali, 1.6 TS-be milyen hűtőfolyadékot ajánlotok??? Hol tudom legkönnyebben leereszteni a régit...esetleg mossam át valahogy a rendszert??
PistaFR02-10-2013 15:10:04 // 141381
Amint rendbe sikerül szedni a laptopot, ki lesz olvasva. Kíváncsi vagyok én is nagyon. Viszont nekem tényleg nem tűnt vészüzemnek. Nem volt fordulatszám korlátozás, nem füstölt, úgy ment mint szokott.
Otto02-10-2013 13:00:07 // 141380
Üdv!

Olyan jelenség lépett fel az autómmal SW, mintha egy le nem csavarozott doblemez zörögne.
Nem látok semmit ami miatt kéne csinálnia és azt sem tudom megállapítani, hogy elöl vagy hátul szólhat. Tompa "ütődések" és nincs köze gödrökhöz.

X-akták... Aki ilyen jelenséggel találkozott már az szedesse már szét velem a fél autót! :D
gecsa02-10-2013 09:12:08 // 141378
ha nem zavar, hogy az ablak is olyan lesz.. :D
156 áfa romeo01-10-2013 21:11:16 // 141377
Eladtam a 156 -ot...vége egy 6 éves kapcsolatnak,de boldogít hogy jó helyre került...
Zotyy15601-10-2013 20:52:35 // 141376
kicsit "morbid" megoldás de a gumikra kent WD40 be szokott válni!
Störtebeker01-10-2013 19:51:06 // 141375
Üdv Márkatársak!Kérdésem a következő lenne....:Be van lassulva a gyári két hátsó ablakemelőm,mennyire bonyolult szétszedni-gyári patentokkal gondolom készüljek- és mi lehet a baj?Szárazon küszködő szerkezet,por?Válaszokat előre is köszönöm;)!
Piritu - 1.000.00001-10-2013 18:59:09 // 141374
Ha "elmúlt" a hiba, kilép a vészüzemből. Azért is aludt el a lámpa. A hibaüzenet viszont tárolódik. Érdemes lenne kiolvasni, hátha egy kezdődő probléma jele.
A legközelebb esetleg nem múlik el...
PistaFR01-10-2013 15:07:03 // 141373
Múlt héten valahol a senkiföldjén a német autópályán valami pihenőhelynél indítózáskor furcsa hang kíséretében világítani kezdett a MIL, és dílerhez akart küldeni az autóm. Nekem nem tűnt vészüzemnek, ugyanúgy ment mint általában. Mivel nem állt fent tovább a hiba, az 5. indításkor már elaludt a MIL.
Zsolesz01-10-2013 13:01:11 // 141372
De nem azért olajas, hogy ne akadjon el a csőben? :)
autoitalia01-10-2013 08:48:30 // 141371
Félreértés ne essék, nem olajsaras a pálca, és továbbra is értem hogy mitől olajos. Csak hülye megoldásnak tartom, hogy két kanyar van a vezetőcsőben, és így összekeni az egész pálcát...
Tuningman01-10-2013 01:53:23 // 141370
Akkor azt is érthetnéd, hogy valószínűleg olajsaras belül a vezető cső és ezért keni el a szintet a pálcán:)
Megoldás: vezető cső ki és átmos, megpucol.
Tuningman01-10-2013 01:47:38 // 141369
Nálunk a 3 Alfából 2-ben Electric Power aksik vannak már több mint egy éve és hibátlanok.
Akkumaxnál nagyon baráti árakon lehet hozzájutni.
Ha ez esetleg túl olcsó lenne akkor Exide még ami jó választás:)
Frucsi30-09-2013 22:04:12 // 141368
köszi Piritu!!!!Respect!
Piritu - 1.000.00030-09-2013 21:54:35 // 141367
Ha lámpát gyújt és a "dealer"-hez küld valószínűleg hogy vészporgramra állt a comp. Ilyenkor nincs semmiféle szabályozás, csak hogy menjen a vas, hogy hazaérjél. Ilyenkor tuti sok üzemanyagot kap (ezért nőtt meg a fogyid) az összes következményével. (A kat se szereti a sok üzemanyagot)
Ki kell olvasni.
Frucsi30-09-2013 21:49:05 // 141366
Még nem cseréltem ki, azon vagyok, jövő héten megejtjük...
Mit ránthat magával és miért?
Mert akkor újra kiolvassuk, mit dob most, csak lelkileg fel akartam készülni a listára és a végösszegére... :(
Köszi!
gecsa30-09-2013 21:39:52 // 141365
a villanyautóban nem volt ilyen alkatrész? :D:D:D
autoitalia30-09-2013 21:32:27 // 141364
Háhh! Nem okoz gondot, csak megjegyeztem. :)
Liquid30-09-2013 21:30:14 // 141363
azé azt leszögezhetjük szerintem hogy az TS nívópálcája csak korlátozottam alkamas az olajszint ellenőrzésére
Grando30-09-2013 21:22:51 // 141362
Érdekes a mai oktatás. Egy olajszintméréssel problémái adódnak egy járműgépésznek? Az igen! :)
Piritu - 1.000.00030-09-2013 21:22:28 // 141361
Akkor itt a megoldás, én Daciás voltam :-DD
autoitalia30-09-2013 21:19:29 // 141360
Persze, csak én Zsigulin szocializálódtam, ott az a 10 centis drót csak úgy belelógott a karterba :) Nem is értem minek kell egy méteres lóf*sz nívópálcának :) Nyilván értem amúgy, nem véletlenül lettem járműgépész :D
Piritu - 1.000.00030-09-2013 21:11:56 // 141359
Az szerintem természetes, hogy olajos, hisz az olajteknőbe vezet, ahol meg olaj van.
Mondjuk eddig 400ezret mentem TS-el, de ez a probléma még is nem tűnt fel :-)
A két lyuk közötti rész a mérvadó, a többivel nem kell foglalkozni.
autoitalia30-09-2013 20:55:11 // 141358
Nyilván megtörlöm :) Viszont olyasmi, mintha a cső amiben lemegy a pálca, belülről tiszta olaj lenne, és összekenné a pálcát mindenhol. Anno a Tipom is ilyen volt, utáltam is emiatt.
Olajcserék a szervizkönyv szerint 160.000ig mindig megvoltak, Alfa márkaszervizben. Ami azt jelenti, hogy az elmúlt 3 évben (amiből 1-et bizonyíthatóan állt), 30000-et futott az autó, ez akár még hiteles is lehet. Az autó általános állapotából ítélve is gondos tulaja volt. Na mindegy, hétvégén megkapja a cserét, aztán meglátjuk mit mutat utána.
Piritu - 1.000.00030-09-2013 20:42:35 // 141357
A nívópálcát meg kell törölni mielőtt szintet nézel. Célszerű a maximumon tartani, mert az olajhiány már több TS-t is elintézett.
Hogy mennyi a normális olajfogyasztás? Az több dologtól is függ. pl, hogy bánt vele az előző tulaj, minden olajcsere megvolt-e, mi volt, és most mi van most benne, hogyan hajtod, stb.
A gyár szerint 1liter/1.000km-t a határérték.
A 146/147/156 TS-eim autópályán hajtva (150-160 folyamatosan) mindig kértek pár decit 1000 km-re. Országúton, "normálisan" közlekedve semmit. A Spider 2.0TS-em 160ezerrel sem fogyaszt.
autoitalia30-09-2013 20:33:12 // 141356
Üdv Cartársak!

Feltennék pár (lehet hogy hülye) kérdést, mint friss TS tulaj :)
Szóval, mivel most vettem az autót, olajcsere következik, ha minden igaz a hétvégén. Viszont ma észrevettem, hogy erős bal kanyarban bevillan az olajnyomás jelző. Töltöttem utána kb 2 decit, el is múlt a hibajelenség. Viszont a nívópálcával nem vagyok kibékülve, tökre nem mutatja meg egzakt módon az olajszintet. Mindenhol össze-vissza olajos, nem látszik olyan szépen a csík. Amúgy, tapasztalatok alapján kb. mi számít normális olajfogyasztásnak egy durván 200ezret futott 1.8 TS nél? Kössz!
Piritu - 1.000.00030-09-2013 20:18:44 // 141355
Miután lambda rossz lett kicserélted?
Ha nem, akkor ne csodálkozz, hogy még pár dolgot "magával rántott" és most már akár sokba is kerülhet a javítás.
Piritu - 1.000.00030-09-2013 20:15:45 // 141354
GOTO "Adok-veszek" a fejlécen, és rögtön az elsőre kattintva alul megjelenik egy link a tag oldalára, ott meg"Weboldal" címszó alatt már meg is van: klatty
Ha ez nem megfelelő a bratunkba beírod, hogy autóalkatrész :-))
Zotyy15630-09-2013 19:40:35 // 141353
Sziasztok,alkatrész,oldalt keresnék,köszi!
Liquid30-09-2013 18:53:07 // 141352
nekem sem volt vele bajom, a 156-ban bő 3 évet használtam mielőtt eladtam, a 159-ben 1 éve van, a Pandába most vettem, mindegyik ZAP Silver és, 64-80-53AHs
oroszone30-09-2013 17:06:29 // 141351
Segitsetek!
Mitől kopoghat a váltóm??
Ha berakom 2be4be vagy rükvercbe nagyon hangosan koppan egyet. ha 1be 3ba vagy 5be akkor annyira még nem hangos mondhatni még elviselhető. de ha főleg négybe rakom nagyon hangosan koppan.
Várom válaszotok.
Köszönöm!!!
Trombozis30-09-2013 17:04:43 // 141350
:-D Szintén azért vettem. De azért nekem pár évet bírt. :-)
Zsolesz30-09-2013 15:59:12 // 141349
Au :)
Nekem is az van benne, oda-vissza dicsérte a boltban a faszi
Roll198330-09-2013 15:38:29 // 141348
Ez azrét érdekes, mert eddig mindenki a ZAP Silvert istenítette itt a fórumon. :) Emiatt én is azt vettem bele, mondjuk még semmi baja, de még csak 9 hónapos.
Zsolesz30-09-2013 15:24:05 // 141347
1,9 JTD 8v-be mekkora kell amúgy? Nem vagyok most a kocsi közelében, nem tudom megnézni
Trombozis30-09-2013 15:02:34 // 141346
Nekem is ZAP lett rosszul, de elég komolyan. :-D
Zsolesz30-09-2013 14:56:02 // 141345
Hali!
Úgy néz ki behányt az akkum, ZAP volt benne, de szerintem többet nem lesz ilyen.
Tud valaki ajánlani olyat amit ár/érték arányban jónak számít? Nem feneketlen a büdzsé sajnos :(
Frucsi30-09-2013 10:55:30 // 141344
Sziasztok Urak!

A következő problémám lépett fel:
- a lambda szondám kb 3 hete bedobta az unalmast (kiolvasva: 1. lambda hiba)
- 2 hétig csak a jelez dobta, meg h go to deeler :D
- nemrég viszont már az alapjáratom is baszakszik, remeg az egész autó (nem a ford.szám röpköd), mintha nem menne minden henger néha, vagy nem tudom
- ja és eléggé megnőtt a fogyasztásom is

Kérdés: ezt okozza a lambda hiba?
Én gyertyákra is gyanakszom, esetleg a vezérlés módosító kezdődő hibájára (inditásnál fél másodperc dízel hang, majd kisimul)

Tippek?

Köszi előre is!
Sityu30-09-2013 08:28:06 // 141343
Nyehehe, én is kifizettem aug.ban végre már telik ilyen luxusra is :D
Trombozis30-09-2013 07:34:32 // 141342
Télen nem fogja az tuti. Hömi szenzor is cserélve lett.



És érdekes most jól mér a külső hőmérőm is a tükörben. :-D
Trombozis30-09-2013 07:31:59 // 141341
Nem. Denso. :-/ (pár héttel vásárlás után gondolkodtam, hogy cserélem Boschra)

Jah kellett. :-) Kis szivaccsal dörzsölöm, mert semmi nem jön le róla. :-)

A hangja néha indítás után még rezonál, akár hideg még a motor, akár meleg már.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.