Forum >> 156
Úgy érted, hogy itthon gyárt valaki alsó lengőkarokat?
Ha nem akkor Elaforg, Hegyalja autós boltokban érdeklődj.
Peti16V19-09-2005 12:06:58 // 751
Ha biztos csak a szilentekkel van a baj, akkor azokat ki lehet cserélni. Bármelyik autósboltban meg tudod rendelni.
Nálam a gömbfejjel volt probléma, úgyhogy komplett lengőkart kellet cserélni :((
isa15619-09-2005 11:28:48 // 750
Hali.
Tudna valaki segíteni! Oda vannak az alsó lengőkarok szilentjei. Hallottam hogy valaki foglalkozik gyártással, árusítással. Csak azt nem tudom hogy ki,és hol. Nagyon nem szeretnék komplett lengőkarokat cserélni. Ha van valami infótok az nagyon jól jönne. köszi!
Peti16V19-09-2005 10:57:16 // 749
Foglalat nélküli, 1,2W-os műszerfal izzó. A Tungsram kódja: 5301.
Egyébként érdemes mindegyiket kicserélni, ha már szét van szedve. Ha veszel, akkor többet vegyél, hogy legyen tartalékba is.
Trombozis19-09-2005 09:17:44 // 748
Kösz nektek.
Majd hétvégén neki esek.
Még amit nem tudok, milyen izzó kell oda?
Ékszij19-09-2005 09:11:00 // 747
Én meg amikor nekiestem az összes izzót kicseréltem ,némelyik el volt sötétedve de még jó volt. Aztán lehet hogy az új kevésbé bírja mint a régi.
Peti16V19-09-2005 08:40:05 // 746
Én is cseréltem már ezeket az izzókat. Tényleg nem nagy ügy, csak leírva néz ki annak! A kézifékkar környékén kell odafigyelni a kibújtatásra.
Az izzóknál arra kell figyelni, hogy van két izzó, ami becsavarás után 1-2 mp után elalszik. (az egyik a tank üres állapotát jelző izzó, a másik a motor túlmelegedését jelző) Ezek ugye a gyújtás ráadásakor is csak 1-2 mp-ig égnek, majd elalszanak. Na engem rendesen megszivattak, mert amikor becsavartam égett, aztán elaludt. Azt hittem kontakthiba és ki-be csavargattam, feszegettem, cserélgettem az izzókat, mire rájöttem, hogy ennek így kell működnie! Azért írtam le, hogy ti már ne tököljetek vele :)
Atek18-09-2005 22:07:11 // 745
Az óra üzemanyag meg a vízhőfok cseréjéhez a középkonzolt ki kell szedni.
Váltózsák keretét kipattintani alatta csavarok ki. Hamutálnál két csavar ki arra most nem emlékszem hogy alatta van-e vagy ha kinyitod ott lesz vagy mindkettő de az a lényeg ami ott van azt ki kell szedni és kijön a hamutál. A 3 fűtésállító tekerentyűjét egyszerűen megfogod az lehúzod jó nehezen jön le. Magnó ki alatta 2 csavar +2 imbusz oldalt. KB ennyi aztán kijön az egész és hozzáférsz a 3 műszerhez és az izzókhoz is. Ha kihagytam valamit írj bátran :-) Nem kell megijedni tőle nekem megy 10 perc alatt az egész.
Zsolesz18-09-2005 21:25:40 // 744
Az üzemanyag sztem macerás lehet. Nekem a szivargyújtó körül nem világít de azt néztem van ott két csavar a sarokban talán ha azokat kiszedem ott lesz valami izzó. Ha nem akkor nem tudom.
Atek18-09-2005 20:57:35 // 743
A hangszórórácsot 3 rúgóspatent (vagy mi :-) ) tartja. Kiscsvarhúzóval megveszíted a rácsot és látod is. Ha alányulsz a patentoknál kitudod veszíteni. Én először símán alányultam a rácsnak egy csavarhúzóval azt kifeszítettem.
Trombozis18-09-2005 20:25:47 // 742
Nekem ami nem világít az az óra, mi van balra mellette? üzemanyag tartalom és a hamus. Ezeket hogy lehet cserélni? Nem mertem hozzápiszkálni, mert álltalába mindent elrontok. :-D
Zsolesz18-09-2005 19:02:54 // 741
Asszem akkor marad a sötétség. Annyit úgysem használom.
Trombozis18-09-2005 11:44:00 // 740
Nem tudom, hogy csak úgy lehet. Én akkor láttam, amikor a ventilátor fordulat szabályzóját cseréltem. Akkor kellett szétrobbantani a kesztyűtartót.
Van valami CD-m, de azt nem tanulmányoztam ennyire.
Zsolesz17-09-2005 19:58:02 // 739
Csak úgy lehet? Milyen izzó megy bele amugy? Ne akkor kelljen rohangálnom égőt venni mikor már szét van borítva minden mert azt nem szeretem.
Trombozis17-09-2005 19:17:22 // 738
Én kiszedtem az egész kesztyútartót. De el is törtem, mert nem figyeltem oda. Szerintem elég nehéz....
Zsolesz17-09-2005 19:09:21 // 737
Hahó! Kesztyűtartóban világítást valaki szerelt már? Csak ki kell szedni a "búrát" és cserélhető az izzó? Kicsit sötét volt már nem akartam eltörni semmit nem erőltettem a dolgot
Trombozis17-09-2005 18:53:12 // 736
Akinek kell belőle, akkor leszívom és elviheti. Még biztos van benne kb 35 liter. Érdekes ilyenkor lassabban fogy. :-))))
Itthon is esküdöznek, sajnos. :(
Tom1217-09-2005 13:57:41 // 733
Az a leggyanúsabb, mikor "esküdöznek"...
Trombozis17-09-2005 13:50:09 // 732
Bocs a neved miatt -> Gordon.
Nagyon gyors a középső ujjam. :-D
Na mindegy inkább ideges vagyok.
Trombozis17-09-2005 12:37:56 // 731
Hali Grodon,
Nem tudom mi lesz a kipuval, mert elég balf*sz voltam és tettem egy ki ócsó külföldi brenyát a gépbe. Megérdemlem, pedig már egyszer megfogadtam, hogy soha nem tankolok xar helyen. Hanga, mint egy állaté, ereje lóf*sz. Indulni nem akar, fordulatot nem veszi fel.
Ha hazaérek egyszer vele leszívom az egészet és teszek bele azt ami eddig is bevált. Remélem nem romlott el benne semmi. Csak jó benzin kell bele. A srác esküdözött, hogy milyen király az anyag. Hát beveheti most már. Na mindegy. Ha el tudod adni másnak akkor nyugodtan ne várj rám én majd szólok, ha minden fasza.
Azér köszi.
raga17-09-2005 12:33:12 // 730
Engem érdekelne 1db.
raga17-09-2005 12:30:14 // 729
Sziasztok, 2 dolog érdekelne, hogy kell leszedni az elsö ajtóban lévö hangszóró rácsot, a másik: úgy érzem ki kéne mosni már a hütőmet 7 éves, mi a folyamat hol van a leeresztö csavat? 156 2.0Ts
csocsi17-09-2005 10:57:46 // 728
A 717 bejegyzés miatt.
Don Gombóc17-09-2005 10:54:11 // 727
Mé má még nincs kész?
csocsi17-09-2005 10:51:44 // 726
Ja, froclizzák itt a kezdő alfást!
csocsi17-09-2005 10:04:00 // 724
155 tulajok meg ne olvassák!
csocsi17-09-2005 09:59:53 // 723
Hát a következményeket neked kell elviselni
András bácsi17-09-2005 09:46:05 // 721
156 első ködlámpa eladó: 6000/db
Tom1216-09-2005 23:42:11 // 720
Egyszer nekem is lógott, de "visszacuppantottam", mert kis műanyag, /vagy gumi/ dugókkal van rögzítve. Lehet, hogy nem ilyen "érzékeny" mindenki a részletekre. Egyébként a Puntoknál is láttam már ilyet. Azt hiszem, nekem ott ugrott ki, mikor tolattam télen egy parkolóba és ott toltak össze egy hókupacot, amit nem lehetett látni...
Zsolesz16-09-2005 23:17:29 // 719
Én nem olvastam el :DDD
GEORGE16-09-2005 22:16:15 // 718
De már elolvastam:-( most akkor mi lessz?? :-D
csocsi16-09-2005 19:15:30 // 716
Hali! 335 hsz képe! Rendszámtábla világítás izzó csere után is bent maradt a jelzés. Mondjuk nem megfelelő volt a csere, mivel kisebb teljesítményűt tettem bele. Megfelelőre cserélés után is jelzés maradt. Kiderült, hogy a balos helyzetjelző volt a ludas!! Nekem mint kezdőnek az nem tünt fel, mivel csak a tompítottat néztem a helyzetjelzőt nem. De most megoldódott. Ajánlom ezt a többi kezdő cartársamnak figyelmébe. A rutinosak pedig ne is olvassák el!!!
Zsolesz16-09-2005 17:03:43 // 715
Á inkább ne szedd szét ha lehetne :D Ha szerelni van kedved adok más feladatot :))
Gordon16-09-2005 12:01:42 // 714
Egy nagyon megbízható, szervizestől!
swan16-09-2005 11:47:28 // 713
Köszi! Csak mert olyan érdekes néz ki azért kérdeztem
admirális16-09-2005 11:45:02 // 712
kitől van az infó?
Gordon16-09-2005 11:23:34 // 711
Bár lehet hogy ide is leírtam, de leírom megint, utoljára (aki még nem olvasta):
Vezmód hiba azonosítása:
1) indításkor 30 másodpercen belül nem hagyja abba
2) és vagy csak 1500 vagy a feletti fordulaton sokáig kattogva hagyja abba
Na ekkor csere, minden más eset normális!!!! Nincs szükség cserére! Ide nem értve amikor a kocsi megy/mozgásban van, mert akkor semminek nem szabadna halaltszani.
Ja és nagy melegben erősödik a hang, és olajcsere, vagy az olajszint max körüli szinten tartása orvosolja, javítja a gondot!
Gordon16-09-2005 11:20:30 // 710
Ehhez csak annyit tennék hozzá, hogyha túl nagy gond nincs a vezmóddal, akkor ilyen időben (lásd nem 30 fok) eltűnik a dízeles hang, megváltozik az olaj sűrűsége és már nem is kattog az indításkor. Ezt szerelők is mondták és tényleg így van!
Peti16V16-09-2005 09:38:02 // 709
A kézifékkötél. Sajnos könnyen eltörik a rögzítése.
swan16-09-2005 09:30:41 // 708
Szasztok!
Egy naív érdeklödő kérdésem lenne. Mi az ami a 156 és 147 alján lóg nagyon sok esetben? Ha mögöttük megyek nagyon soknál megfigyelhető, hogy jobb mag bal oldalon is lóg valami nagyon feltünően. Mintha valami kábel, fékcső vagy valami ilyesmi lenne??
Némo16-09-2005 08:53:08 // 707
Szia Pietro!
Szerintem tényleg a vez.mód lesz, az enyém is hasonló cipőben jár. 2500 f/p-nél csinálja az enyém terhelés alatt. Szerelő barátom szerint (szakszervíz) idegesítő, de nem károsodik a motor. Olajcsere után kicsit halkul. aztán megint visszajön :-(
Addig meg lehet spórolni a komplett generálra... :-)
mszabika16-09-2005 08:32:33 // 706
Szétszedhetem? :)))))
Zsolesz15-09-2005 16:56:21 // 705
Nekem nyílik gombbal a csomitartó :)
TtK15-09-2005 14:43:51 // 704
Ja kívülről. :) Úgy én is mindig a gombot nyomogatom :)
csocsi15-09-2005 14:23:32 // 703
Ha kintről közelíted meg akkor kulccsal is nyithatod, de a gomb kényelmesebb.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
6
Guests6
866
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?